Yeni Bir Yazı Yazmak Lazım

9 Ağustos 2015 Pazar 11 yorum
Temmuz ayı hızlı geçti. Hiç yazı yazmadım, gerçi bir gençlik romanı bir de şiir kitabının editörlüğünü yaparak yayına hazır hale getirdim, ama oturup bir kişisel boşalma yazısı yazamadım. O kadar yazamadım ki bu ay GZone Dergisine bile yazı gönderemedim. Bu arada neler oldu derseniz:

Sıcaklar terör gibi ülkenin üstüne abandı.
"Doksanlı yıllara dönecek halimiz yok herhalde, artık reşit bir ülkeyiz" diyen Cumhur Başkanı hangi yıllara döndüğümüzü açıklayamadan bir şehit daha verdik.
Bu arada kimin şehit, kimin ölen vatandaş olduğuna haber kanalları karar verir oldu. 

Ajansa haber düşüyor:
"Dün akşam yaşanan 5 tonluk patlayıcılı saldırıda biri subay, biri korucu olmak üzere 5 şehit, 2 ölü, 4 yaralı vatandaşımız oldu." Duyan nur topu gibi ölülerimiz var diye sevinebilir.

Şehit kim, subayın şehit olması ile korucu vatandaşın şehit olması arasında nasıl bir fark var ki vurgulanıyor, ya da ölen diğer kişiler kim? Bu arada ölü ele geçirilen teröristler ise insan değilmiş gibi lanse ediliyor. Osman Pamukoğlu terminolojisiyle leş diye lanse edilmeye çalışılıyor.

Ötekileştirmeyelim mi diyorduk?


Ölenle ölünmez diyerekten, sosyal medyada "ESMİYOR" capslerini beğenip, bolca paylaşmaya başladık. E haklıyız tabii, hadi ölen gençler belki cehenneme gitti biz neden cehennem sıcaklarına maruz kalıyoruz ki? Yoksa cehennem, günümüz Türkiyesi de bizim mi haberimiz yok?

Cehenneme kim gidecekti, bunu da Fatih Altaylı'ya soralım, ne de olsa Cüppeli Ahmet Hoca'nın doktora öğrencisi oldu. Artık o da bol bol günahlar, sevaplar listesi yayınlayabilir, fetva verebilir. Fatih Altaylı'ya bir sözüm yok ama Cüppeli Ahmet Hoca gibi yerelde meşhur olup, daha da yerelde kalması gereken, egolarıyla kitap yazıp, yazılmamış kitapları okuyarak herkeslerden bilgili hale gelmiş sözde din tüccarlarını bu kadar popüler hale getirmek nedir? Hayır sen neye hizmet ediyorsun diye sormazlar mı adama (Cüppeli'nin sorusudur bu, ben iletmiş oluyorum sadece.)

Gündeme geri gelirsek KOALİSYON.


Cehennem sıcakalarında koalisyon görüşmeleri içimizi ferahlatıyor Allah'tan. Herkesin zaten olmayacak diye buluşup buluşup, üstüne sürekli açıklamalarda bulunmaları, bizi kandırmaya çalışmaları ne kadar güzel değil mi? Ama haber kanalları bu durumdan fazlaca mutlu her akşam her bir açıklama üzerine bir sürü AKİL yazar ya da okuşmuşu toplayıp saatlerce sohbet ediyorlar. Bir sürü insan ölüyormuş kimsenin umurunda değil gibi, çünkü önemli olan sayılar, kaçı şehit düştü, ne kadarı subaydı, ne kadarı hayvandı (hayvan sayıları hiç verilmez gerçi) kaçı leşti. Bu ülkede vatandaş olmak nüfus sayımındaki bir rakam kadar önemli hale mi geldi yoksa ben mi saçmalıyorum...

Aslında samimi bir şekilde CHP ile AKP koalisyon kursun istiyorum, ama ben istersem olmaz, bu yüzden olmayacak sanırım. Yani eğer koalisyon çıkmazsa ortaya emin olun sorumlusu ne başkan olmak isteyen cumhur başkanıdır ne de muhalefetteki kişisel çıkarlarının hesabına düşmüş bira göbekleridir. Sırf ben istiyorum diye olmaz bu iş...
tarih seni affetti bile 

Erken seçim olsa ne değişecek hiç bilmiyorum, sadece MHP daha az oy alsın istiyorum. Bunu da "salaklar arasında yaşıyorum ben yaaa" dememek için istiyorum inanın. Yoksa hiç umurumda değil MHP'nin aldığı oylar. Önceden de MHP'yi sevmezdim ama şu seçim sonrası tüm davranışları mı itici olur bilemiyorum. Yani hiç konuşmasalar çok daha iyi olacak gibi hissediyorum bazen. Her açıklamaları, her davranışları saçmalık olan bir partinin içinde bir sürü bu ülkenin okumuş etmiş, kendini milliyetçi diye tanımlamış insanları var. Bunca insan nasıl bu kokuşmuşluğa dayanabiliyor bunu anlayamıyorum. Çocuk olsa bu kadar kandıramazsınız.

Demirtaş'a Sesleniyorum

Son günlerde Demirtaş'a seslenen seslenene, sanki tüm güç onun elinde. Demirtaş terör bitsin derse biteceğine inanlar var. Tatlım, hayat bir triliçe değil ki pastaneye gidip yiyesin; bildiğin yanardağ ağzında profiterol tatlısı, toplar, kremalar, çikolatalı soslar, yanar dağın lavları filan. Bilgisayar oyunları oynaya oynaya, telefonlardan çiftlikler kurup hayvanlar yetiştirdikçe her şeyin klavye başından yönetilebildiğine inanır mı olduk ne?

Demirtaş'a sürekli çık şunu de, çık bunu de, sıkıyorsa şunu da desene, sırtını şuraya dön, sonrada git kıçını şuna yalat diye seslenen seslenene, yavrum adam tek başına ne yapabilir ki? Ben sevgili Demirtaş'ın samimiyetine inanıyor ve güveniyorum, tabii ki tasvip etmediğim davranışları da oldu ama bir Bahçeli kadar değil yani.

Demirtaş'a seslenmek, yüklenmek, sırtına binmek, inletmek kolay, eğer samimiyseniz ve biraz cesaretiniz varsa Cumhur Başkanına seslenseniz ya. Bilmem kaç yıldır durdurabildiği terörü şimdi neden durduramıyorlar, ne oldu çözüm sürecine, kat ettiğimiz onca yoldan neden gerisin geriye yuvarlanıyoruz, acaba terörün durmamasından mı besleniyorlar? Başkan olamamanın acısını mı çekiyoruz?


Sonuç olarak hava sıcak, ev sahibim %25 zam yapmak için direniyor, ben de enflasyon zıplar diyerek ona direniyorum. Kedimiz sıcaklarla beraber iyice kızıştı dişi arıyor, evin içinde her yere kokusunu bırakmanın derdinde, evin içinde bir dişi onu nasıl bulacak hiç bilmiyorum ama umut işte...

Bizim kedinin umudunu gözlemledikçe umuda bakış açım değişiyor.

Umut, insan oğlunu kandırmak için icad edilmiş bir saçmalık mı?




11 yorum :

  • Geylesof dedi ki...

    Bu seçimlerden bu yana o kadar çok umudumu yitirmişim ki, o günden bu yana gerçekten ama gerçekten siyasetten koalisyon süreçlerinden ölen/öldürülen insanlarımızdan hepsinden gayet soyutlanmış bir hâldeyim. Çünkü ülkeden umudumu yitirdim. Sanırım seçime çok fazla anlam yükledim, onun hayal kırıklığını yaşıyorum hâlen. Ama yazdıklarına katılıyorum; ülkenin umudu da Kedi'ninkinden daha gerçekleşebilir görünmüyor doğrusu. :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Geylesof ben de bu yüzden yazı filan yazamadım sanırım. O hale geldik ki sadece çok saçma şeyler oluyor ve sonucunda insanlar ölüyor, yani ciddi ciddi insan ölüyor. Kimse bunun farkında değil gibi. Ben ya da sen tek başımıza bunun farkında olsak ne değişecek ki, bir yerden sonra insan bırakıyor umut etmeyi filan. Şu an biz de kedinin umudundan vazgeçmesini umuyoruz. Çünkü ameliyat yaptırarak bu küçük yaşında doğasına zarar vermek istemiyoruz, bakalım neler olacak...

  • Thomas Calculus dedi ki...

    Mhp konusunda altına imzamı atarım.Ben yıllardır kendini milliyetçi hatta Türkçü tanımlamış bir insanım artık biri sorunca o salaklarla alakam yok yaaaee diye geçiştiryorum.Chp ye gelirsek uzak kaldım bu ara ama oda Türkiye partisi olacaz diye esas kemik tabanını apolitik yaptı çıktı.Ölümler konusunda ben bir şey demek istemiyorum artık hissizleştik.Ben hatırlıyorum küçükken her şehit haberi geldiğinde yada doğuda bir anne ağlarken görünce ben oturur ağlardım hatta annem falan salak mısın oğlum senin ağlaman bir şey mi değiştirecek derdi haklı çıktı değişmedi.Demirtaş konusunda sana katılmıyorum satır aralarını iyi oku kaan bunu becereceksin şuan tamamen emperyalizme hizmet ediyor.Elleri kanlı ve samimi de değiller.Türkiye hakkında ne yazık ki gazi paşa kızacak ama umudum yok şuan Osmanlıdan beteriz.Yıkılan bir devletin son jenerasyonu olmaksa kaderime yazılmış.20 yıl sonra bir Türkiye yok.Federalizmle ve sözde demokrasi ile parçalanmış.Emperyalizmin köpeği olmuş bir ülke görüyorum.Ama artık ilgilendirmiyor.Çünkü belkide doğal seçilimle elenmemiz gerekir hepimizin.Anam ne iç karartıcı konuştum sözde umutla dolu bir genç olmam gerekirdi.Bizi bu hale getirenler utansın ne diyim...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Thomas, farkında değilsin sen de kolay olanı seçiyorsun ve direkt Demirtaş'ı suçluyorsun, adam olmasa terör bitecekti, her şeyin sorumlusu Demirtaş gibi anlatıyorsun :) Bilmiyorum ama bana bu durum biraz saçma geliyor.

    Ben empati yapıyorum, onun yerinde olsam elimden ne gelirdi diye düşünüyorum inan farklı bir şey yapamazdım. Çünkü Kandil kendi başına buyruk davranıyor, hiç umursamıyor siyasi kanadı, Öcalan ses çıkarmıyor çünkü devlet politikalarımız bir anda değişti, var olan tüm anlaşmaları reddeden bir durum var.

    Kısacası Demirtaş kim ki? Ateş olsa ne kadar yer yakabilir?

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Demirtaş terör gurupları ile partisi arasına net bir tavırda çizgiyi koymuyor, partii milletvekillerinin söylemleri insanın damarına basar nitelikte, başta kandırılmış gençler olmak üzere direnilmesi gerekenin bu ülke olmayıp terör örgütleri olması gerektiğini net bir şekilde belirtmeli.

    Temelde Kürt kökenli vatandaşların savunucusu olarak ortaya çıkan partinin terör örgütlerinden en çok etkilenen kesim olan yine Kürt vatandaşlarını iyi bilinçlendirmesi gerekiyor.

    Tükürükle boğarız ya da bilmem nerelere dayanılan sırt söylemi yerine "biz sırtımızı barıştan yana olan halkların kardeşliğine dayıyoruz" demek varken ya da katledilen Kürt vatandaşlarını koruyan koruyuculara "defolun gidin" demek yerine direk terör örgütlerini karşısına alsa idi partinin kazanımı ve ciddiyeti daha çok olurdu.

    öcalan; "bölünmüş bir Kürdistan yaratmak Filistinde kurulmuş ve arapların arasında kalmış İsrail gibi olmaktır diyerek bölünme isteklerinin ne kadarda gereksiz olduğunu belirtmiştir. Kaldıki İsrail tüm dünyaya hükmeden bir ırk iken (!)

    Beri taraftan "hepiniz Türk'ün gücünü göreceksiniz" söylemi ne kadar tehlikeli bir söylemdir söyleyenin umrundamıdır bilemem eğer birisi ötekine "xxx in gücünü göreceksiniz" diyorsa onun da sana "lan o zaman senin de benim gücümü görme hakkın var öyleyse böyle" deme hakkı doğar.

    Hiç bir ırkın diğerine üstünlüğü yoktur olayını herkesin kavraması gerekir.

  • Kalbî'nin Sesi dedi ki...

    7 Haziran sonrası ne oldu da yüz seksen derece dönüp eski söylemlere sarıldılar. Bülent Arınç diyor ki "PKK zaten bu süreçte güçlendi, her şeyi biliyorduk." O zaman neden seçim sonrası, bir hükûmet bile kurulmamışken harekete geçtiniz, diye sormazlar mı? Neden daha önce değil? 7 haziran öncesi oyumuz düşmesin diye mi bu sükûneti bozmadınız, yoksa süreç devam edebilecekken yine bir oy kaygısıyla mı "evlatlarımızı feda etmeye" başladınız? "Barış" sizin tapulu malınız mı? AKP'nin söylemleri her zamankinden daha samimiyetsiz geliyor artık.
    MHP ise politik akıldan uzak, amaçsız bir şekilde gün geçiriyor. Silahların sustuğu bir ortamda hiç sesleri çıkmıyordu. Şimdi konuşup duruyorlar. Çünkü tek yapabildikleri siyaset şekli bu.
    HDP seçim sonrası bu olaylarla birlikte şamar oğlanına döndü. Fillerin savaşında ezilen otlar gibi oldular. Ama ilk defa "PKK ellerini tetikten çekmeli." dediler. Bu da çok önemli bence. Peki başka ne yapabilir? Kaancığım bu noktada sana katılıyorum; kimse diğerlerine bir şey demiyor HDP neden şöyle yapmadı, böyle demedi diyorlar. Sanıyorum onlar da biliyorlar hiç kimsenin bir şey yapmayacağını, bari HDP bu soruna el atıp çözsün diye düşünüyorlar. :)Bence yine de HDP bu süreçte daha aktif rol alabilir. Çünkü HDP bütün taraflarla konuşabilecek tek siyasi aktör bana göre. Ne yazık ki birileri HDP'yi klasik, parti merkezlerinde çay yudumlanan, tabela partisi olsa "süper" olacak bir parti yapma derdinde. Böyle bir şey olabilir mi? Her siyasi hareketin bir geçmişi, farklı dinamikleri, farklı siyaset tarzları var. Biraz da bu açıdan bakmak lazım.
    CHP'nin ise her zamankinden daha fazla sorumluluk alması lazım. Bir muhalefet partisi görünümünden sıyrılmalı. Biliyorum bir şeyler yapmak istiyorlar ama sesleri çok cılız çıkıyor. Koalisyon olur mu bilmem ama koalisyonu isteyen sadece CHP gibi duruyor. İnşallah erken seçim olmaz. Ancak AKP ve MHP'nin oylarının düşmesi şartıyla erken seçime sıcak bakabilirim. :D
    Biz ne zaman sadece kendi sorunlarımızla ilgilenen sade bir dünya vatandaşı olabileceğiz? Ben şahsen 28 Haziran'da yaşadıklarımızın hesabı sorulsun isterken, yeni mecliste bir şeyler yapılır mı diye düşünürken, HDP ne kadar lgbt söyleminde samimi bunu görmek isterken geldiğimiz durum hiç iç açıcı değil. Bu ülkede yaşarken umudumuzu, kimsenin ulaşamayacağı içimizde bir yerde sarıp sarmalayıp sandıklarda saklamamız lazım belki de.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kalbi'nin Sesi muhteşem yorumlamışsın, benim bıraktığım yerden sen devam etmişsin, teşekkür ederim. Bu aynı doğrultuda düşündüğümüz için mi yoksa benim ne demek istediğime vakıf olduğun için mi oldu bilmiyorum ama bizim gibi düşünen insanların var olduğunu düşünmek çok güzel :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    OGayciğim, yorumun çok kallavi olmuş, teşekkür ederim.

    Keşke herkes Demirtaş'a senin gibi seslense ama bazı gerçekleri de göz ardı edemiyoruz. HDP terör örgütü sayesinde yükselmiş, meclise girmiş bir partidir. Bu güne kadar bu ülkede terör olmasaydı doğu sorunu kimsenin umurunda olmayacaktı bu da bir gerçek. Terör olayları dikkati oraya çekti ve bu adamların da bir sözü olmalı, bırakalım da bir partileri olsun denildi, sonra da meclise girebildiler.

    Bu duruma rağmen Demirtaş'ın silahlar bırakılmalıdır, PKK yanlış yapıyor gibi açıklamaları önemlidir, çünkü PKK bir gün çıkar bu adamı da ortadan kaldırır. Yani aslını inkar etmek gibi bir şey, ben bu kadar konuşabildiğine bile şaşırıyorum, HDP yöneticileri de kelle koltukta geziyor yani, iç hesaplaşmayla adam bir cinayete kurban gidebilir.

    Kandil çok rahatlıkla şunu diyemez mi:" Seni oraya ben oturttum, şimdi kalkmış bana karşı açıklama yapıyorsun, sen kimsin kardeşim?"

    Bunu da düşünmek lazım, o adam nasıl olsa Kürt ona bir şey olmaz diyemeyiz ki, ölüm başladığında kürt, türk, çerkez, laz ayırt etmiyor...

  • Geylesof dedi ki...

    Kaan'cım dediğin doğru HDP'liler için de bazı kısıtlamalar ve hayatî durumlar söz konusu ancak, "ölüm tehdidine rağmen, ben barıştan yanayım ve bu ülkeye kardeşliği getireceğiz; sana terör yaptırmayacağız!" diyebildiği an zaten adam gibi adamdır. Önemli olan bunu diyebilmektir ve emin ol bunu diyen bir kişinin değer Türk'ün de Kürt'ün de Arap'ın da Çerkez'in de her kim olursa olsun gözünde değer kazanır. Lider olmak haklı davan uğruna ölümü göze alabilmeyi gerektirir, tabii dava adamıysan. :))

  • O Gay Ben de dedi ki...

    terör örgütü pkk her ne kadar Kürt'lerin hakkını savunuyoruz diyerek o günkü Türkiye şartları ortamında doğmuş ve bundan beslenmiş bir örgüt olsa bile artık birilerinin maşası olmuş her türlü uyuşturucu, insan kaçakcılığı, seks işçiliği gibi dalların karteli haline gelmiştir. Onu kullananların kimin neden öldüğü umrunda bile değildir. pkk bölgeye giden hizmeti engelleyerek, her daim olaylar çıkarıp kepenklerin kapalı kalmasını sağlayarak bölgede korku salmış ve bu korku ile oralardaki sözde hakimiyetini devam ettirmeye çalışmaktadır.. 3-5 kuruş para için gelecek kaygısı olmayan gençler bunlara hizmet etmeye devam etmektedir. pkk ya Kürtlerin temsilcisi demek Kürt'lere yapılacak en büyük zulumdür.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili OGayciğim çok haklısın, söylediklerine tamamen katılıyorum. Aslında benim de demek istediğim senin tüm bu söylediklerinin üstüne devletin konumunu net bir şekilde belirleyememesi, bir gelin oturalım konuşarak halledelim diyor, bir de bakıyorsun Kandili biz yerle bir ederiz siz kimsiniz ki diyor.

    Devlet yasal zemine oturmayan işler yaparken bizi şaşırtıyor. Aslında PKK nın durumu senin yazdığın kadar ortadayken, devletin tutumunu kimse yazamayacak kadar belirsiz.

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB