Geyler Kime Oy Verdi? #2015Seçim

11 Haziran 2015 Perşembe 22 yorum
Aylardır gündemimiz seçimlerdi.
Başbakanın devletin imkanlarıyla, Erdoğan'ın güdümünde propaganda yapması,
Cumhurbaşkanının anayasayı ihlal ederek aktif siyasetin içinde yer alması, 
CHP reklamları ve vaatleriyle coşması, tartışmalarda odak merkezi haline gelmesi,
MHP'nin durgun ve bir şey vaat etmeyen boş konuşmaları,
HDP'nin sempatik ve esprili diliyle tüm toplumu kucaklayabiliriz açılımları...

Seçimler bitti. Ama ne tartışmalar bitti, ne nabız düştü, ne de bilinmezliklere çözüm çıktı. O yüzden hala neler olacağını merakla bekliyoruz, seçim anketlerini geçtik bu sefer koalisyon anketlerine oy veriyoruz.

AKP bu seçimlerden bir yenilgiyle çıktı, bunu onlar da kabul ettiler ama çaktırmıyorlar. Tek başına iktidar olamamak bile büyük bir tokattı, bunu gördüler, altında kalmaz yükseltirler.

CB tek başına bir parti gibi çalıştı. Başkanlık sistemini anlattı, ben başkan olmak için doğmuş bir adamım, bakın bu şansı kaçırmayın, benim gibi adam bir devletin başına 100 yılda bir gelir dedi ama cevap alamadı.

CHP çok şey yaptı, muhteşem bir propaganda süreci yürüttü, ama bekleneni alamadığı gibi artan seçmen sayısını göz önüne alırsak oy kaybetti.

MHP nin oylarının artmış olması onun başarılı olduğunu göstermiyor. Ne yazık ki çok zayıftılar, hiçbir vizyon ortaya koymadılar, %60'ı Türk milliyetçisi olan bir seçmen kitlesinin %30'unun bile oyunu alamadıklarını ne zaman fark edecekler acaba?

HDP bazı tabuların yıkılabileceğini gösterdiği için bu seçimin galibidir. Şaka değil MHP ile aynı sayıda milletvekili çıkardı adamlar. Bunu samimi bir dil kullanarak, sağ duyulu davranarak, ötekileştirmelere kapı kapatarak, mecliste yer almanın en doğal hakları olduğuna sıkıca inandıkları için başardılar. Tebrik ederim.

Faşizmin Ayak Sesleri


Gazetelerin pek değerli köşe yazarları mesela şöyle yazdılar: "Bunlara verilen oy Kalaşnikofa şarjör olur." Benim de her gün okuduğum bir köşe yazarının düşünce yapısı şöyle: Roboski'de devlet bombalarıyla parçalanmış ölü canların ardından "Bunlar Katırdır" diye yazdı. Şimdi gazetelerde köşe yazarlığı yapan bu insanlar sağduyulu mu davranıyorlar? Bu ahlaklı bir yaklaşım mı?

Sosyal medyada hiçbir milliyetçi, ülkücü, alperen ya da turancı kişiyi takip etmediğim gibi bir muhabbet etmişliğim de yok. Ama benim ekranıma bile düşen bazı fotoğrafları sizinle paylaşmak için sakladım. Şu faşizme bakar mısınız?



Ben Soysuzum!


Çünkü HDP'ye oy verdim. %10 seçim barajının varlığından rahatsızdım. Bu antidemokratik barajın ortadan kalkmasının tek yolu artık amacına hizmet etmediğinin gösterilmesiydi. Bu yüzden ülkemizde yaşayan ama hiçbir şekilde mecliste temsil edilmesinler diye önlerine baraj çekilen insanların yanında gönül rahatlığıyla yer aldım.

HDP'nin meclise girmesinin şehit kanlarıyla alakası vardır. Ama yukarıdaki paylaşımlarda olduğu gibi bu durum hamaset mavrası haline getirildiğinde ancak büyük bir demagoji ortaya çıkıyor.
Bundan çok değil 5 yıl önce, 10 yıl önce, 15 yıl önce her gün onlarca şehit haberi geldiğinde yüreğimiz dağlandığında PKK'nın ileri gelenlerine şunları demiyor muyduk:
- Gelin siyaset yapın, haklarınızı siyaset yoluyla elde edin.
- Sözlerinizi mecliste söyleyin.
- Dağa çıkmak yerine düz ovaya inin, savaşarak değil konuşarak anlaşalım.
- Sadece Kürtlerin partisi olmayın, tüm Türkiye'nin partisi olun.

Siz ister kabul edin ister etmeyin ama yukarıda sıraladığım cümleleri yeri geldiğinde ağlaya sızlaya söyledik. Çünkü şanlı Türk Ordusu şehit vermekten bir türlü kurtulamıyordu, öldürebildiği terörist sayısıyla başarılı olduğunu göstermeye çalışırken 35 bin insan öldü. Şimdi bu adamlar bizi dinlediler, silahlı çatışmayı durdurdular ve meclise girdiler. Kürt siyasi hareketini taban kabul eden parti olarak meclisteler ya artık hazineden devlet yardımı filan alan bir siyasi oluşum haline geldiler ya bir şehit düştüğünde bile tüm gücünle onlardan hesabını sorabilirsin. Artık doğuda askeri görevini yerine getiren tüm Mehmetler onlara emanettir. Artık ciddi manada sorumluluk altındadırlar.

Ayrıca HDP'ye oy vermesem CHP'ye oyumu verecektim çünkü propaganda sürecinde vaatlerinden ciddi derecede hoşlanmıştım. Fakat HDP'nin bulunmadığı bir mecliste CHP nin eskisinden daha aktif olması mümkün değildi. Çünkü ezici çoğunluk milletvekili sayısı bakımından AKP'nin elinde olacaktı. Bunu Kemal Kılıçdaroğlu'da biliyordu. Bu yüzden şu beyanı gönül rahatlığıyla verdi:


Şimdi rahatlıkla şunu diyebilirim ki: Bu seçimin kazananı CHP'dir. Oy oranından ya da milletvekili sayısından bağımsız olarak bu seçimlere en iyi hazırlanan partiydi, aynı ivmeyle devam ederse eğer inandırıcılığı artacaktır. Çünkü güven kazanmak zor bir iştir ve CHP şimdiye kadar AKP karşıtlığı dışında aktif bir muhalefet partisi olamamıştır. Gelecek seçimler için çalışmaya devam etmelidir.

Aynı zamanda HDP %13 oy alabildiyse biraz da CHP' ye borçludur. Çünkü CHP seçim boyunca HDP barajı aşmalıdır diyerek, HDP ile hiçbir tartışmaya girmeyerek, seçmenine: "isterseniz onlara gönül rahatlığıyla destek olabilirsiniz," dedi. Bu da ayrıca takdire şayan bir durumdur çünkü partizanlığın etkisinden kurtulmanın, yani demokratikleşmenin göstergesidir.

Geyler Kime Verdi?


Hem kendi gey arkadaşlarımın hangi partiye verdiklerine baktığımda hem de buloğuma seçim öncesi koyduğum anketin sonuçlarına bakınca kesin bir sonuca ulaşıyorum. Geyler yoğunlukla CHP'ye oy vermişler.
AKP %6, MHP %3, Diğer %3
60 kişinin katıldığı anket seçimlerden bir gün önce kapandı ve gerçek sonuçları gösteriyor. Buloğumu yoğunlukla geyler ziyaret ediyor. Oy kullananların %60'ı CHP'ye %40 ise HDP'ye oy vermişler. Buradan çıkan sonuç CHP LGBTİ bireylerin güvenini kazanabilmiştir.

Bu arada seçimlerden önce yoğun faaliyet göstererek bir sayfalık LGBTİ Hakları Sözleşmesi hazırlayıp milletvekili adaylarından imzalamalarını isteyen SPoD'u tebrik ediyorum. Bu sözleşmeyi sanırım ortalama 30 milletvekili imzaladı. Bunların 3'te 2'si HDP milletvekilleri, 3'te 1'i ise CHP milletvekilleriydi. AKP ile MHP kesinlikle görüşmek bile istemediklerini dile getirmişler.

Koalisyon Hesapları


Şimdi yeni bir anket yayına koyuyorum. Bakalım biz daha çok hangi koalisyonu destekliyoruz? Açıkçası benim koalisyon hakkında da matematiksel hesaplara dayandırdığım bir beklentim var ama onu şimdi anlatmayacağım. Anketin sonucunu etkilemek istemiyorum. Kısaca şöyle diyorum:


"Bu yenilgi Yetmez, Aynen Devam" 

DipNot: 14.06.2015 günü İzmir Alsancak Leman Kültürün önünden saat 18.30 da Onur Yürüyüşümüz olacak. Ben, sevgilim ve birkaç dostumla katılacağız. Herkesi orada görmek, büyük bir kalabalığa ulaşmak isteriz. Unutmayın Onur yürüyüşleri tüm insanlara açıktır. İnsan olmanın onuruyla yaşamak istediğimizi göstermek için yürüyoruz. 

22 yorum :

  • Semi M.Eller dedi ki...

    Seninle hemen hemen aynı düşünüyorum. CHP kesinlikle kaybetmedi bence. Rakamsal öyle görünse de çok iyi çalıştılar, dürüst bir kampanya yürüttüler. Sırf bu yüzden bile başarılı olduklarını savunabilirim. HDP`yi desteklediler, üstelik bunu oy kaybedeceklerini bile bile yaptılar. Seçimden sonra "Kılıçdaroğlu istifa etsin" diyen saçma yorumlar da okudum.
    CB`nın ve başbakanın iki ayrı koldan siyaset yaptığı, devletin tüm imkanlarını sonuna kadar kullandığı, diğer partilerin bilmem kaç katı manyak bir bütçeyle seçimi yürüttükleri vs. düşünülürse diğer partilerin ne kadar başarılı olduğu çıkar ortaya. (MHP hariç)
    HDP girsin tabii meclise. Buraya kadar sıkıntı yok. Bundan sonrası ne olacak, HDP gerçekten Türkiye partisi olabilecek mi, etnik köken üzerinden siyaset yapmayıp vaatleri gibi davranabilecek mi?
    Seçim sonucunda benim hiç anlamadığım bir şey var: koalisyon olacağı nerdeyse belli olan bir seçimdi. Ancak şu an baktığımda tüm partilerde bir karışıklık var. Kimse AKP ile koalisyon yapmak istemiyor gibi bir durum. Ancak bu ortam böyle giderse bunun kaymağını yiyecek olan belli.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Semi matematikte hemen hemen diye bir kavram vardır. Örneğin bu fonksiyonun cevabı hemen hemen 5 tir diye ilk öğrendiğim zaman çok şaşırmıştım. Hocam ise bana "matematik hayatın kendisidir, neden şaşırıyorsun ki, hayatta her şey çok kesin mi?" demişti.

    Şimdi sen "hemen hemen seninle aynı düşünüyorum" deyünce aklıma bu anım geldi.

    HDP nin ne yapacağı konusunda benim de bir fikrim yok ama samimi ve dürüst olacaklarına inanıyorum iniallah yanıltmazlar.

    Kaymağı kimin yiyeceği çok belli o yüzden son sözde kimse rehavete kapılmasın geleceğini, bir sonraki seçimde halkın karşısına nasıl çıkacağını düşünerek çalışsın diyorum. Bakalım hayırlısı...

  • Kalbî'nin Sesi dedi ki...

    CHP iyi bir seçim kampanyası yürüttü ama seçmenlerin genel beklentilerini karşılayamadı bence. Çünkü seçmenlerin geneli oy kullanırken cebini düşünmedi. Ekonomiden önemli şeyler vardı. Hak ve özgürlüklerin kısıtlanması; otoriterleşmiş bir yönetim; tek parti, tek adam korkusu gibi. İşte tam da bunlara dur deme imkânı veren HDP seçimin esas kazananı oldu.
    Tabii ki Selahattin Demirtaş'tan da bahsetmeden geçemeyeceğim. Davutoğlu'nun "Ona artık Selahattin demeyeceğim." çıkışından sonra verdiği esprili cevapla ona bir kez daha hayran kaldım. AKP zihniyeti, söylenen sözleri istedikleri gibi eğip büküp kendi değer yargılarıyla karşısındakileri yargılıyor, bir de bu yetmezmiş gibi karşısındakileri kendini savunma hâli içine sokuyorlar. Mesela Demirtaş'ın yerinde Kılıçdaroğlu olsa idi kem küm eder, AKP'lilerin ağzına sakız olurdu. Demirtaş'ın bu anlamda böyle bir cevap vermesi esprili olduğu kadar AKP kurnazlığını boşa çıkaran bir hamleydi. Bence böyle giderse sol siyasetin en önemli ismi Demirtaş olabilir.
    Edindiğim izlenime göre sen AKP'siz bir koalisyon istiyorsun. Ne yalan söyleyeyim, ben de böyle olsun isterim. Ama iyice düşününce bu iyi bir şey olur mu, bilemiyorum. Şu anda gerek ekonomi gerek dış politika iyi bir gidişat içinde değil. Eğer AKP'siz bir koalisyonda bu alanlarda büyük bir sorun olursa AKP çıkıp "Bak biz gittik, işte memleketin hâli, onlar da yönetemiyor." der. Bu yüzden AKP'li bir koalisyon ile AKP'nin gelecek seçimde mağduru oynaması ve bir kriz olursa bundan kâr sağlaması önlenebilir. Tabii bu benim naçizane görüşüm.
    Konu siyaset olunca söylenecek çok şey var. Ancak oturup konuşulacak insan çok az. Ya dar görüşlü partizan insanlar ya da kültürlü, bilgili olsa da apolitik takılan tipler var. Ben de görüşlerimi sadece burada paylaştığımdan uzunca bir yorum oldu, affola. :)

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Hdp'de diğer partiler gibi seçimlerin açıklandığı gece ve sonrasında yapılan açıklamalarda olduğu gibi bazı konularda çark etti umarım ilerleyen günlerde daha da fazla bocalamaz. Zira seçilen bazı milletvekillerinin yaptığı açıklamalar ortada en başından sivrilmeye başladılar. Nihayetinde Hdp'nin de Mhp gibi etnik milliyetçilik yapan / yapacak olan bir parti olduğunu unutmamak gerekir her ne kadar Türkiye'yi kucaklayan bir parti algısı yaratmış olsalar bile. Şahsen samimi bulmuyorum. Umarım beni utandırırlar oy veren seçmenlerini değil.

    Akp'siz bir koalisyon çok zor. Zira Mhp tabanı gereği Hdp ile ortak adım atmaz zira Mhp'nin tüzüğü buna ters etnik milliyetçi bir parti halen ülkede Kürt olmadığını ve bu ülkenin sadece Türklere ait olduğunu iddaa edecek kadar ;)

    Hdp'nin varolması ise Akp sayesinde gerçekleşmiştir. Zira düne kadar Kürt ve Kürt sorunu yoktur kafasındaki ülke; Akp hükümetleri zamanında verilen (aslında olması gereken) imtiyazlar sayesinde olmuştur. İmtiyaz da demeyelim hakkı olana hakkını vermek diyelim. Kürtçe'nin özgür bırakılması, çocuklarına Kürtçe isim verebilmeleri, Kürtçe kanallar, Dil okulları vs. vs. Rahmetlik Turgut ÖZAL zamanında atılan tohumlar daha net yeşermiş oldu falan. (devam edecek)

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Elbette meclisteki tüm partilrede Kürt kökenli milletvekilleri vardı meclis Kürt temsilciye Hdp ile kavuşmadı lakin Hdp'nin olayı dediğim gibi Mhp gibi etnik olarak direk Kürt kökenli vatandaşlarımız. bu sebeple Kürt halkının sorunları daha çok dile getirilecektir. Bunun için pkk ve diğer terör örgütleri ile arasına kesin bir çizgiyi çekmesi gerekir. pkk nın Kürt halkına zulmettiği, onun üzerinden dava yürüttüğünü sanarak 3. şahıslara ve kendi kirli çıkarlarına göre hareket ettiği bir gerçek. Hdp' nin doğudaki oylarının yükselmesinde de özellikle baskı uygulayarak rol aldığı yadsınamaz. Bu sebeple pkk ile arasına çizgi çekmeli ki gerçekten Kürt halkının sorunlarına yönelebilsin ve gerek doğunun gerekse barış ve kardeşlik temelinde batının sempatisini tamamen kazanabilsin. pkk ile ne kadar yollarını ayıracak yine zaman gösterecek. Umarım hayal edilen bir siyaset çizgisinde ilerler.

    Akp kuvvetle muhtemel Mhp ye yanaşarak bir hükümet kurma yoluna bakacaktır. Mhp'nin siyasi hayatına baktığımız zaman parti tüzüğü gereği asla tek başına hükümet kuracak kadar oy alamayacaktır mecliste balans vazifesi görecek bir partidir. bu sebeple hükümete kıyısından köşesinden dahil olmak için koalisyon seçenekleri her zaman vardır. Aynı şekilde Dsp-Anap-Mhp koalisyonunda olduğu gibi. Ve Mhp siyaseti gereği kaostan çok ülke çıkarlarına en uygun şekilde hareket edeceğinden dolayı Akp ile koalisyon kurarak hükümet içerisinde denetleyici rol alabilir.

    Akp ise gerek hırsız ve artist bakanlarını yüce divana göndermeyerek, gerek yargı üzerinde istediği gibi at koşturması sebebiyle gerekse özgürlükler noktasında bir çok kısıtlamaya gittiği için kan kaybetmiştir. Komşularla sıfır sorun olayı tüm komşu ülkelerle problemli hale dönmüştür. Suriye politikası baştan sona yanlıştır. istihbarat teşkilatı başta olmak üzere bir çok devlet kurumunu kendi malları gibi kullanmıştır. 2 başlılık partiye zarar vermiştir. (devam edecek)

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Fetoya bok atarken 2 sene öncesine kadar "yeter gayri gel bitsin bu hasret" naraları atan yine kendileridir. O zaman şöyle bir tablo ortaya çıkıyor. Sen benim sırtımı kaşı bende senin sırtını haşıyayım. Ne zamanki çıkar çatışmasına düştüler bir birlerinin pisliklerini ortaya döktüler. Din - Allah - Kitap sömürüsü yapan bu cemaat! çıkarları çatışana kadar hükümet içerisinde olanları bilmiyor muydu? Kpss olayları patlak verine kadar milletin HAKKINI yemiyorlar mıydı? Milletin HAKKINI yiyen cemaat ise o zamanlar buna göz yumanlar HÜKÜMET değil miydi? Yani hiç birisi sütten çıkmış ak kaşık değil.

    Tüm partileri elden geçirdim Chp için de 1-2 bir şey söyleyeyim. Şahsen Chp'yi samimi bulmuyorum.

    Öff çok uızattım sıkıldım, sonuç olarak umarım milletimiz için en hayırlısı olan başımıza gelir ve daha özgür bir ülke olarak barış içerisinde yolumuza devam ederiz.

    Son söz; bu ülkede siyaset konuşmak çok güç, partizanlık had safhada. Partilere gelirsek 5 para etmiyor maalesef.

    Ülke için başkanlık ve eyalet sistemi nasıl olur? Baraj ne kadar doğru? vs gibi şeyleride konuşmak gerekir kestirip atmadan. Zira hiç kimse baki değil Erdoğan'ın da olmadığı gibi.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kalbî'nin Sesi, CHP hakkındaki düşüncene katılmıyorum. Seçmenin genel beklentisi her zaman ekonomiktir. Türkiye'nin geneli hiçbir zaman özgürlüklerini, demokratik haklarını, hukukun üstünlüğünü düşünmemiştir. Kaldı ki CHP bu konularda zaten AKP den daha iyi bir parti olacağını kanıtlamıştır. Seçmen açık bir şekilde ekonomiye bakar. Ekonomik vaatler her zaman iş yapar. BU seçimde neden iş yapmadı dersen CHP güven veremedi. Halkın geneli onun dediklerini yapabileceğine inanmadı. CHP nin vaatlerini AKP söyleseydi şu an 400 mv ellerindeydi. CHP nin büyük bir güven tazelemeye, halk ile hemhal olmaya ihtiyacı var.

    Selahattin Demirtaş hakkındaki düşüncelerine aynen katılıyorum.

    Ben AKPsiz bir koalisyon isterim ama bunu hedeflemiyorum. Çünkü AKP nin dışarıda kaldığı bir hükümet halkın teveccühünü yansıtmaz. Adamlar %40 oy almışlar, her ilden mvleri var, ne kadar kaybeden parti olsa da seçimin galibi çıkmış bir partinin hükümet dışında bırakılması bence demokrasiye uymaz. Ayrıca senin naçizane düşüncelerine de katılıyorum.

    Farkındaysan yazının sonunda Bu yenilgi yetmez, aynen devam yazdım. Yani AKP koalisyon kursun ve daha da rezil bir duruma düşsün ki Halk bir daha ki seçimde onu sandığa gömsün. Demokrasilerde bir parti ancak sandıkta bitirilir.

    Böylece koalisyon hakkındaki görüşlerimi de belirtmiş oldum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    O Gayciğim bu uzun ve detaylı yorumların için çok teşekkür ederim, kendi buloğunda yayınlamak yerine benim buloğumu şereflendirmen de ayrıca güzel :D

    Genel olarak tüm yorumlarına ben de katılıyorum. Sadece bir iki küçük eklemem olacak. HDP ye oy verirken ben de çok güvenerek ve inanarak vermedim. Hani seçim gecesi emanet oylar var değerini bileceğiz dediler ya işte o emanet oylardan birisi de benim oyumdur. Artık ne kadar sahip çıkarlar bilemiyorum. Hep beraber göreceğiz.

    MHP beni hep hayal kırıklığına uğratıyor. Ben milliyetçi birisi değilim, kendimi Türk olarak bile görmüyorum, nedense buna gerek de duymuyorum, bu yüzden çok bir beklentim yok. Buna rağmen Bahçeli'nin ülkenin çıkarları için savaşmadığını düşünüyorum. Örneğin 2001 de erken seçimi o başımıza getirdi. Tam da ülke ekonomik sıkıntılardan çıkacaktı, uygulanan program işe yarıyordu, koalisyon partisi seçim isteyince mecburen seçime gittiler ve salakça bir hareket yüzünden hepsi sandığa gömüldüğü gibi başımıza AKP yi sardılar. İşin kötüsü o ekonomik çalışmaların balını da AKP yedi.

    Şimdi bu Bahçeli ne kadar basiretsiz bir adam? Sandığa gömüleceğini bile bile neden erken seçim yaptırdı?

    Açıkça söyleyeceğim ben AKP+MHP koalisyonu istiyorum. Çünkü Bahçeli iyi, dürüst, açık sözlü olduğu kadar basiretsiz bir adam. Bahçeli ile yapılan koalisyon sandığa gömülmeye mahkumdur diye düşünüyorum. MHP sayesinde AKP'den de kurtuluruz diye umut ediyorum :D (devam edecek)

  • Kaan Arer dedi ki...

    O Gayciğim aslında bir önceki yorumumda da Kalbi'nin Sesine senin dediğin cümleyi anlatmaya çalıştım. Halk senin de katıldığın gibi CHP'yi samimi bulmuyor. Yoksa çalışması, vaatleri filan gerçekten iyi idi. Ama halkı inandırmaları için on fırın daha ekmek yemeleri gerekiyor. Tek sorun güven.

    Bir de Son Sözünü çok beğendim. Gerçekten de siyaset konuşulamaz bir duruma gelmiş. Partizanlık insanların ruhuna işlemiş sanki. Mesela youtube'da ardı ardına yayınlanan partizan kızların birbirine küfreden ve hiçbir siyasi gerçeğe dayanmayan videolar. O kadar saçma bir şekilde liderlerinin papağanı olmuş ki insanlar onlarla oturup konuşmak bana ancak fenalık verir. O videoları da izleyemedim sonuna kadar.

    İşin kötüsü ise partizanların bu kadar hırsla sarıldıkları partileri ciddi mana da boş. Gerçekten hepsi aynı bok, hiçbirisi 5 para etmiyorlar. Buradaki konuşmalarımızı elde olan bu partiler olduğu için yapıyoruz. Yoksa özüne baktığımızda ben AKP - MHP - CHP ya da HDP arasında pek bir fark göremiyorum. Hangisi 13 yıl iktidarda kalsaydı o da aynı AKP gibi davranmaya başlardı. Bu çok açık.

    tekrardan teşekkür ediyorum değerli yorumların için.... Kısa süre içinde onur yürüyüşlerinde görüşmek üzere diyorum..

  • Kalbî'nin Sesi dedi ki...

    Uzun yazdığımı düşünmüştüm ama Ogayciğim bu kadar yazınca ben de yazdıklarıma bir iki cümlecik(!) daha ekleyeyim dedim. Ogay'in siyasetle ilgili görüşlerini bu kadar detaylı dinleme veya okuma fırsatım olmamıştı, bu fırsata sahip olduğum için sevindim.
    Kaancığım, kesinlikle CHP'nin bir inandırıcılık sorunu var ama ondan da öte seçmenlerin sıkı sıkıya bir partiye ya da bir görüşe bağlanma sorunu da var. "Muhafazakar" seçmen AKP'ye oy vermediği zaman CHP ne diyor bir dinleyeyim, kafama yatarsa ona oy vereyim der mi? Yani hep dillendirilen bir kutuplaşma hâlinden bahsediyorum. Şu anda AKP'ye oy veren seçmen CHP'ye vaatlerini gerçekleştirme noktasında inansa da sandık başında eli CHP'ye oy vermeye gitmeyebilir. Her ne kadar sol - sağ ayrımı pek dillendirilmese de her seçim oy oranı olarak bu bariz bir şekilde öne çıkıyor. Halka ulaşmada en başarılı siyasetçilerden Bülent Ecevit'in aldığı oy da zaten yüzde kırktı. Peki CHP, Bülent Ecevit'in sağladığı halk desteğine ulaşabilir mi veya bunu aşabilir mi?
    Bana soracak olursan CHP'nin projelerini, vaatlerini başarılı buluyorum. Önceki seçimlerden daha farklı bir CHP vardı. Önümüzdeki seçimlerde CHP'nin daha güçlü bir şekilde mecliste olmasını da isterim. Lgbti hakları ile ilgili mecliste bir şeyler yapılacaksa bunun ancak kendini "sol - sosyal demokrat" olarak adlandıran siyasi partilerle olacağına inanıyorum. Bu görüşümü senin bahsettiğin sözleşmeyi imzalayan milletvekilleri de destekliyor.
    Koalisyonla ilgili yazının sonundaki cümleni görmüştüm ama görünen o ki o cümleyi farklı yorumlamışım. MHP ile yapılan koalisyonun söylediğin gibi bir laneti(!) varsa bunu gönülden isterim. :) Ama gerçekçi düşünürsek MHP'nin Türkiye'nin sorunlarını çözme konusunda ideal bir parti olmadığını düşünüyorum. Ve bu sorunlar "Bu dört sene de böyle geçsin, çözülmezse de gelecek seçim düşünürüz." diyebileceğimiz şeyler değil.
    Son olarak Ogay'in iyi dileklerine katılıyor; adaletin, özgürlüğün ve barışın hakim olduğu, herkesin "İşte benim ülkem." diyebileceği bir Türkiye'de yaşamayı diliyorum.

  • fatih acar dedi ki...

    Sevgilimle tatil amaciyla geldigim istanbulda gümrükte oyunu kullanmiş bir ' gurbetçi' olarak oyumu tıpkı Belcikada sosyal demokratlara verdigim gibi Chp'ye verdim.
    Hdp'nin de baraji geçmesine cok sevindim, ayrica chp eger eski "inkilapci, laikci, kemalist,.." chp olsaydi oyumu kesinlikle hdp'ye veriridim o ayri. Neyse bunlar onemli degil artik, koalisyon dersen ben gonlumden gecen içeriden veya dişaridan destekli bir chp iktidari'dir. Nedenini de açiklayayim:

    - akp 40% almiş olabilir be hukumetin dişinda olmasi etik olmayabilir evet ama akp son 13 yilda ne kadar etik siyaset izledi?
    - ve hangi ortamda 40% aldi? Trt'nin nsl kullanildi, işadamlari, zorla mitinge getirme,... Say say bitmez.
    -dolayisiyla chp iktidarinde hdp ve mhp'nin de katkilariyla bu adaletsizlik giderilir, ve secim baraji kaldirilir veya duşurulur ise, onumuzdeki secime vatandaşin 'asıl' tercihi yansiyacaktir
    - yolsuzluklar, hukuksuzluklar,13 yilin kirli camaşirlari ortaya dokulmeli ki halk kime oy verdigini bilsin
    Yani o bahsedilen RESTORASYON hukumeti benim destekledigim, sonrasi erken secim elbette. Bu firsat kacarsa sonuclarina bir 13 yil daha katlanmak zorunda kalabilirsiniz benden soylemesi. Tam da pek sayin CB mizin dedigi gibi: EGOLARİMİZİ BİR KENARA BİRAKMA VAKTİ :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili fatih ne güzel özetlemişsin durumu. Açıkçası anlattığın gibi bişi olsa süper olur ama bu ülkede Atatürkten sonra böyle süper şeyler pek olmadı. Bakalım inşallah bu sefer olur.

    Bu arada gurbetçiler neden hep AKP ye veriyorlar? Yani sen dışında yoğunluk AKP li. Ne tuhaf bişi bu da...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili fatih ne güzel özetlemişsin durumu. Açıkçası anlattığın gibi bişi olsa süper olur ama bu ülkede Atatürkten sonra böyle süper şeyler pek olmadı. Bakalım inşallah bu sefer olur.

    Bu arada gurbetçiler neden hep AKP ye veriyorlar? Yani sen dışında yoğunluk AKP li. Ne tuhaf bişi bu da...

  • fatih acar dedi ki...

    Batı Avrupalı Türkler bir arada yaşıyor, bir semtte veya belediye'de yoğunlaşır ve orayı adeta işgal ederiz. Belçikalilar da oradan uzaklaşir ve böylece kendimize küçük bir Turkiye yaratiriz.

    Bu nedenden dolayı Din, Ahlak, milliyetcilik, muhafazakarlilik,.. Aynen Turkiyede oldugu gibi (hatta iddia ediyorum daha da radikal bir şekilde) bağli kalinir. Gercekte hicbir zaman Avrupali olamiyoruz yani ayni önyargilar (lgbt, kadin haklari,..) burada aynen devam eder.
    Türk cafeleri erkek doludur ve onlarin önünden Türk kadinlari geçmez dahi (aksi halde orospu damgasi yer) bu kadar bir gerizekalilik yani.

    İkincisi iyi organizeler akp yandaşlarinin merkezi camiler ve dernekleri'dir, özellikle Diyanet olmak üzere. Bunlar hergün buradan konsolosluga insanlari oy vermeleri icin otobuslerle taşidilar, ve o otobusler hep doluydu. Zaten Türklerin cogusu ev kadini, emekli, işsiz, ..E bunlari yaparsan alir akp belcikada 63% tabi ki.
    Bir harita vardi gördünmü bilmem, gurbetciler kime oy verdi başligi altinda. Orada mesela Turklerin daha dağinik yaşadigi Abd, Kanada, Avustralya gibi ulkeler chp, hdp'ye vermiş oylarini, neden cunku onlar artik bulunduklari ulkelere daha baglilar ve Türkiye'nin de kendileri gibi demokratik ve ozgurlukcu olmasini istiyorlar.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fatih sosyolojik olarak gurbetçi Türkleri güzel analiz etmişsin teşekkür ederim. Avrupadaki Türk gettolarına ben de şahit oldum. Böyle bir caddeye giriyorsun ahanda Türkiyedesin sanki.

    Bu söylediklerinin en acı tarafı daha radikal olmaya yatkınlıkları.

    Bu arada senin sevgili Türk mü? Siz beraber mi yaşıyorsunuz? Bunlar da ek sorularım. Sizi anlat bize biraz :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fatih sosyolojik olarak gurbetçi Türkleri güzel analiz etmişsin teşekkür ederim. Avrupadaki Türk gettolarına ben de şahit oldum. Böyle bir caddeye giriyorsun ahanda Türkiyedesin sanki.

    Bu söylediklerinin en acı tarafı daha radikal olmaya yatkınlıkları.

    Bu arada senin sevgili Türk mü? Siz beraber mi yaşıyorsunuz? Bunlar da ek sorularım. Sizi anlat bize biraz :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fatih sosyolojik olarak gurbetçi Türkleri güzel analiz etmişsin teşekkür ederim. Avrupadaki Türk gettolarına ben de şahit oldum. Böyle bir caddeye giriyorsun ahanda Türkiyedesin sanki.

    Bu söylediklerinin en acı tarafı daha radikal olmaya yatkınlıkları.

    Bu arada senin sevgili Türk mü? Siz beraber mi yaşıyorsunuz? Bunlar da ek sorularım. Sizi anlat bize biraz :)

  • fatih acar dedi ki...

    Sevgilim Belçikalı, Sekreter, 26 yaşinda. Ben 31 yaşindayim, Belcika dogumlu, işçi. İnternetten taniştık, 6 senedir beraberiz ve 4,5 senedir birlikte yaşiyoruz. Evli degiliz ama resmi birliktelik mi diyolla işte ondan ;)

    Annem ve babam dişinda herkese acigim, onlara da pek gizlemiyorum aslinda ama hic ben eşcinselim demedim yani acik acik. Böylesi daha uygun bize, hem fazla zorluk cekmiyoruz hemde onlari kirmak istemiyorum. 3 ablam var (birisi lezbiyen) ve bir agabeyim (engelli).

    Sade bir hayatimiz var ya, bildigin klasik evli bir çift gibi. Evdeki işleri aramizda görev dagilimi yapip gecinip gidiyoruz işte. Haftasonu gezmeler fln ama hep birlikte, ayri ayri takilmadik hiç.
    Ben kendimi gec kabullendigim icin kendisi ilk ciddi sevgilim. O'nun benden once olmuş bir kaç tane, tabi ailesine acilmasi sorun olmadigi icin.. Birbirimiz için yaratilmiş gibiyiz ya , Allah bozmasin ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fatih ne güzel bir düzen kurmuşsunuz, aslında benim hayatıma çok benziyor, bu yüzden okurken ayrıca mutlu oldum, sanki geleceğimi okuyor gibi...

    Bundan sonraki Türkiye (istanbul) ziyaretinizde sizinle görüşmek tanışmak isteriz. Bak kesin yaz ama :D

  • Exodya Sri dedi ki...

    Kürtlerin bir parti kurup meclise girmesini ben de desteklerdim. Böylece hem demokrasiyi gerçek anlamda yaşarız hem de çok seslilik olur mecliste. Ama bu parti ''meclise girmezsek dağa çıkarız.'' gibi bir politika yürüten parti olmamalı. Hdp'ye kürtlerden başka kim oy vermiştir ki diyordum ta da Kaan abi o.O
    İkincisi AKP hükümetinin politikadan zırnık kadar çakmadığının bir başka kanıtı ise şudur. Efendim biz bu PKK'ya terör örgütü dedik. Tüm dünyaya tanıttık terör örgütü olarak. Sonra dedik ki e gelin konuşalım anlaşalım. Böyle yapınca artık PKK terör örgütü değil düşünce gurubu oldu. Sanki onlar bir şey düşünüp kanıya varmışlar da biz fikirlerini benimsemedik diye dağa çıkmışlar gibi oldu. E bu noktadan sonra şimdi PKK ile silahlı çatışma içine girersek de elin gavur gazeteleri, Times gibi, Türkiye'de düşünce özgürlüğü yok diye götlerini yırtacaklar.
    Öte yandan bu biraz iki ucu boklu değnek. Meclise girmelerine inanılmaz karşıydım ve korktuğum başıma geldi. Zira geylerin HDP'ye oy vermesini hiç anlamıyorum. Ne yani geyler hakkında bir iki fiyakalı laf edip bir de standlarına LGBT bayrağı astılar diye destekçimiz mi oldular. LGBT cinayetleri en çok doğuda işlenmiyor mu? Neyi savunuyorlar anlamadım. Ki bu destek meclise girene kadar. En son yerel seçimlerde CHP'nin trans aday çıkarıp sonra yerini geriletmesi gibi.

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB