Vicdani bir boşalma #BacakArasındanTürkiye

6 Mart 2015 Cuma 21 yorum
Buraya Eylül ayında bir yazı yazmıştım Kaan Bodrum'dan bildiriyor diye... İşte bu yazıda anlattığım kitap şimdi elimizde:

Yani başardık. 

En azından kendi fakir dünyamızda hayal kurarak yazdığımız kitabı bastırmayı başardık. Bu kişisel tarihimin üçüncü başarısıdır. İlk başarım okuduğum fakülteyi birincilikle bitirmekti. O fakülteye girdiğim ilk gün bunu hedeflemiştim. Ve tam tamına dört yıl sonra Haziran ayında fakülte birincisi olarak mezun oldum. Sonra hayatımın en büyük isteği Ayşe Arman'a röportaj vermekti. O da oldu. Bu iş de o röportaj sonrasında ciddileşti. Yani para parayı çeker derler ya benim için de yazı yazıyı çekti, ilk önce röportaj çıktı, şimdi kitap. Sırada başka bir hedefim var, ama mümkün mü onu bilemiyorum. Antrparantez yapayım: Hayal ederken bu üç başarımı da olası görmüyordum. Hepsi benim için uzak tatlı hayallerdi.

Dr. Feraye Hanım 38 yıl tıp sektörüne hizmet etmiş başarılı bir jinekolog. Buluştuğumuz zaman kendisi emekli olmuştu, Bodrum'da sakin bir hayatı vardı. Çalışma hayatının son zamanlarında "Ben bu yaşadıklarımı yazmalıyım, bir kitapta toplamalıyım ki insanlar neler döndüğünü gerçekten görsün," diyerek emekliliğini istemiş. Yani meslek hayatına bu kitap için son vermiş. Anılarını, hizmetteyken başına gelen ilginç olayları, Türkiye'de vuku bulan jinekolojik vakaları derlemeye başlamış. Biz tam tamına iki yıllık derleme sonrasında buluştuk ve beraber kolay okunabilir bir kadın kitabı hazırlamak için yola koyulduk.

Bu kitabı bir amaç uğuruna yazdık. Türkiye'de kadının yerini anlatmak istedik. Özgecan ölmeden önce taciz, tecavüz konuşulsun bir çözüme odaklanılsın istedik. Yani sadece bir jinekoloğun anılarını yazmadık. Örneğin Feraye Hanımın çocukluğunu yazarken bile solak olduğu için öğretmeninden gördüğü şiddeti anlattık. Altmış yıl öncesinin Türkiye'sine ışık tuttuk. Kitabı burada anlatmam mümkün değil, size bazı başlıklar vereceğim, fark edeceksiniz ki bazıları komik. Çünkü cehaletin komedisini de yazmaya çalıştık. Tek bir hedefimiz vardı basit bir dil kullanmak, akıcı bir okuma sağlamak, samimi olmak ve tüm Türkiye'ye ulaşmak. Çünkü bu kitap özellikle şiddete maruz kalıp da bu şiddetin farkına bile varamayan kadınlar için yazıldı.

Ne demek istediğimi anlayamadınız değil mi? "İnsan taciz edilir de bunun farkına varmaz mı hiç, böyle bir şey olur mu?" diyebilirsiniz. Size Feraye Hanımın başına gelen bir olayı anlatayım. İzmir'in Menderes ilçesinde poliklinik hizmeti verirken bir genç kız sırası gelince içeriye giriyor.  Kızın üstüne başına bakınca orada yaygın olarak çalışan sera işçilerinden, yani mevsimlik işçi olduğunu anlıyorlar. Feraye Hanım şikayetini belirten kıza evli olup olmadığını soruyor:

-"Ağabeyimle yaşıyoruz Hocam."
-"Tamam kızım, evli değilsin yani."
-"Yok, ağabeyimle yaşıyorum Hocam, muayene edebilirsiniz."

O an kızın ne demek istediğini anlıyorlar. Kızcağız abisiyle bir süredir cinsel ilişki içerisindeymiş. Ama bunun normal olmadığının farkında bile değil. Anne, baba yanlarında yok, ağabeyi kim bilir ilk defa kaç yaşında kıza yanaşmış, cinsellik konuşulmadığı için kiminle seks yapılabilir, kiminle yapılmaz kızcağız bunu bile bilmiyor. Ağabeyi tarafından kullanılıyor ama bunun farkında değil. Ve bu kitaba aktardığımız onlarca yaşanmışlıktan sadece birisi.

Şimdi dosyalara bakınca fark ettim ki kitabı tam tamına altı kez elden geçirmişim. Yine de hatalarımız vardır, eleştirilerinizi bekliyorum. Feraye Hanım bilgisiyle, yaşanmışlıklarıyla ışık tuttu ben de siz kolayca okuyun ve okutun diye basit, akıcı bir dille aktarmaya çalıştım. Kitabı okurken hiç sıkılmamanız için ayrıca uğraş verdik. Aralara fıkralar, özlü sözler, hikayeler ve şiirler yerleştirmeye gayret ettik. Daha sonra yayın değerlendirdi ve bu kitabın birinci baskısını 50.000 girmeye karar verdi. Yani yayın evi bizim amatör bir ruhla anı-derleme mahiyetinde hazırladığımız kitaba büyük bir yatırım yaptı. Bu baskı sayısı ilk defa kitap çıkaran insanlar söz konusu olunca korkutucu. Şimdi kitap raflarda bize bizi anlatmayı bekliyor. Bacak Arasından Türkiye 38 yıl boyunca kadın muayene ederken onların hikayelerini dinleye dinleye çocuk büyütmüş, şiddete maruz kalmış bir kadın doktorun bu halka vicdani boşalmasıdır.

Kitapta neler var:
*Evde sezaryen tarifleri
*Genelev kadınlarının özeli
*Toplumun ensest bağımlılığı
*Özel tıp merkezlerinin iç yüzü
*Kızlık zarı nedir? Nasıl patlatılır?
*Doktorunu döven adamı kim yetiştirdi?
*Sağlık kurumlarında bilinçli olmanın yararları.
*Ülkemizde neden bu kadar çok tıp fakültesi açıldı?
*Kızlık zarını yanlışlıkla yitiren kızların diktirme telaşı
*Türkiye'de doktora bakış açısı nasıl değişti? Doktor dayağını kim getirdi?


Hani bazen bir bardak su içersiniz içiniz serinler, ama bazen bir bardak su içersiniz mideniz daha fazla yanmaya başlar. Yani bir bardak suyun etkisi sizin durumunuza göre değişir. Bu iş de öyle. Şu an gırtlağımızdan içeriye doğru su akıyor bakalım neler olacak?

21 yorum :

  • Gayler Hakkında Her Şey dedi ki...

    Bu okunur ki. Valla helal olsun. Kaan seninle de gurur duyuyorum, mükemmel işlere imza atıyorsun. Yarın ilk işim gidip kitapçıya bu kitabı almak olacak. Ellerinize sağlık! :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili GHHŞ teşekkür ederim. Bir gey olarak bana ne canım kadınların jinekolojik sorunlarından demiyorsun, ya da ben cahil değilim ki cahil olan kadınlar okusunlar demiyorsun.. Aslında insan olmak bunu gerektirir, ama öyle bir dönemden geçiyoruz ki buna şaşırıyoruz. Teşekkür ederim güzel dostum.

  • Geylesof dedi ki...

    Emeğine sağlık :) belli ki doktor hanımla birlikte güzel bir eser ortaya çıkarmışsınız. :) Zaten anlatılan içerik açısından da oldukça ilgi çekici geldi bana. Okuduktan sonra kitabımı imzalarsın artık. :D Tebrik ederim :)) Hayallerinin gerçeğe döndüğü nicelerini paylaştığın yazılar dileğiyle diyelim o zaman. :))

  • Çilek Adam dedi ki...

    ne kadar basarılı şeyler yaptığının sende farkındasın ve zaten sık sık duyuyorsun bu bölümü es geciyorum söylim :)
    ben daha birinci sınıfın derslerini vermeye çalışıyorum 3. sınıfta, bakıyorum da hiç bir şey yapmamış gibiyim. kıskanmak değilde imreniyorum. o da benim gibi o da benimle aynı bölümde o da aynı düşüncelerle baslamış okuluna diyorum ama bölüm birinciliğinden vazgec mişim bun fark ettim, mezun olayım da yüksek lisansa ortalamam yetsin diyorum. ben nerede hata yapıyorum acaba.. bir de şu var acaba bu kitabı okusam mı diye düşünüyorum çünkü bu ülke hakkından yeni bir şey öğrenip canım sıkılsın istemiyorum. bak bilmiyordum o doktora gidipte abisiyle yaşadığını söyleyen kızı ve içime oturdu. daha fazlasını bilmek istemiyorum sanırım kaldıramıyorum artık. sırf sen yazdın diye alabilirim ama dursun bi kenarda :) elinize sağlık.

  • Miss Tiffany dedi ki...

    Böyle bir işe imza atmış olmanıza oldukça hayran kaldım. En çok da bu işten para kazanmanızı o kadar çok istiyorum ki Kaan. Ilk baskı için 50 bin yatırım yaptılarsa bil ki o kitap vitrinlerde, çok satan kitaplar Arasında olacağı kesindir de o Yüzden. Yayınevleri işini bilir :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Geylesof aslında iddialı bir eser değil, yazdığım gibi anı-derleme tarzında. Ama benim için önemli olan içerikte verilen fikirleri ve cümle yapılarını beğenmeniz. Eğer beğenirseniz o zaman benim için devamı gelecektir.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili çilek adam üniversiteyi birinci olarak bitirmek pek matah bişi değil. Benim hedefimdi kazandım. Kişisel bir başarıdır. O yüzden hedeflerin zaman içerisinde değişebilir bu umutsuz bir olay değil. Yeter ki hedefsiz kalma.

    Bu kitapta en acı olaylar bile bir masal dinliyormuş hissi verilerek yazıldı. Acıtasyona girmemek için çok çaba harcadım. Amacımız ise toplumsal farkındalık yaratmaktı. Sen kitabı alınca şöyle bir karıştır bir yerinden seni yakalayacaktır eminim.
    Sevgiyle kal..

  • Kalbî'nin Sesi dedi ki...

    Bizler Türkiye'de yaşananlarla alakalı genel bir bilgiye haberlerden veya internetten ulaşabiliyoruz. Kendi küçük dünyamızda yaşarken dışarıdakileri toplumu oluşturan bir kalabalık olarak görmekten ileri geçemiyoruz. Hele ki büyük şehirlerde yaşıyorsak bu durum kendini iyice belli ediyor. Ülkemizin sorunlarını biliyoruz ama bu sorunların öznesinden bîhaberiz. Bu kitap ile insanlara ve sorunlara daha yakından bakma imkanına sahip olacağımızı düşünüyorum.
    Geçen gün arkadaşlarımla bir kitapçıda kitabınıza rast geldik. Güzel ve okunası bir kitap olarak değerlendirdiler. Ben de en kısa zamanda okuyacağım. İnsanlar bu kitaptan haberdar olurlarsa zevkle okuyacaklarına inanıyorum. Hayatta hep böyle istediklerine ulaşmanı diliyorum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tiffany teşekkür ederim. yayınevinin bir bildiği vardır diye düşünüyorum ben de.. Bakalım çok satalar listesine girebilecek mi? hayırlısı artık ;) Sevgiyle kal Kuzum

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Nurhak, bu kitaba isim koyarken bile saatlerce tartıştık. Millet otobüste bu kitabı elinde okuyamaz filan dediler. Yani hala isminden ötürü almam diyenler var. ama içeriğini okusalar kitabın ismi toplumsal günhalarımız yanında o kadar masum kalır ki!

    Güzel yorumun için çok teşekkür ederim..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kalbî'nin sesi çok teşekkür ederim. Sorunlarımızın öznesi üzerine gitmek için çaba harcadık. Bakalım okudukça beklentilerinizin ne kadarını karşılamışız göreceksiniz. bu kitap bir ilk olduğu için bolca kusurlarımızı da barındırıyordur diye düşünüyorum.
    Sevgiyle kalın kuzum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kalbî'nin sesi çok teşekkür ederim. Sorunlarımızın öznesi üzerine gitmek için çaba harcadık. Bakalım okudukça beklentilerinizin ne kadarını karşılamışız göreceksiniz. bu kitap bir ilk olduğu için bolca kusurlarımızı da barındırıyordur diye düşünüyorum.
    Sevgiyle kalın kuzum.

  • Exodya Sri dedi ki...

    Hiii çıktı demek ki kitabın. Çook iyi çok çok iyi ya. Kolay kolay her yazarın anlayamayacağı bir konuyu ele almışsınız. Tebrik ederiiim. Kitabı alıp okuyayım bir daha yorum yapacağım dur :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Exodya yorumunu bekliyorum. İnşallah az da olsa beklentileri karşılarız. Çünkü edebi eser üretme niyetinde olmadık hiçbir zaman. iyi okumalar dilerim kuzum.

  • Adsız dedi ki...

    Bugün Beylikdüzü 5 M Migros da en çok satanlar listesinde bu kitabı gördüm ve derhal aldım. Kaan Arer in imzası olurda biz almaz mıyız? Kaan Bey sizinle gurur duyuyoru(m)z.
    Mrs. Jackson

  • O Gay Ben de dedi ki...

    "Bir jinekolog" ve "bacak arası" oldukça dikkat ve ilgi çekici çokca okunacaktır efenim emin olunuz ;)

    Tebrikler Kaancım; senin aracılığınla yazarımızıda Tebrik ediyorum. :*

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mrs. Jackson çok teşekkür ederim, damlaya damlaya göl olurmuş, bizim kitap da bir bir satılacak elbette ;)

    Bu arada kitabın içeriğinde benim imzam yok, yani içeriğin tamamı Feraye Hanıma ait ben onun içeriğini kitap haline getirdim, yazdım, düzenledim.

    İyi okumalar dilerim efenim ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili OGayciğim işte onların hepsi bulogculuğun getirileri :) İsmin ne kadar önemli olduğunu sen de biliyorsun, bulogtan edindiğim tüm tecrübeleri kullandım diyelim :)

    Teşekkürler dostum...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Asabi Bakire çok teşekkür ederim, gölge yazarlık konusunda ilerlemeyi düşünüyorum bu aralar. Kendi kitabımı yazmam için sanırım daha çok toyum..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB