Daralırsan Seslen

8 Ocak 2015 Perşembe 21 yorum

Bu akşam evde bir aşk kokusu vardı. Aşk köpeği olduğum için bu kokuyu iyi alırım. Ama kim aşık olacak, kim maşuk, tahmin bile edemiyordum. Aşk bir ortama ilk önce kokusuyla gelir, sonra yerleşir. Hani derler ya “aşk insanı güzelleştirir” diye, işte o kozmetik işlem kokuyla başlar. Sonra insanın gözlerinin içi ışıldar, sonra saçları daha gür ve parlak çıkmaya başlar. Vücut maşuğuna sahip olabilmek için tüm gücünü kullanır. Deniz elindeki akıllı telefonundaki tanışma programında gezinmeye başlayınca bir şeyler bulacağını anladım. Bu gezinme esnasında değişik bir fotoğrafa rastladık. Gencin biri ne kendi fotoğrafını koymuştu ne de internetten indireceği bir manken fotoğrafını. Çok güzel bir yeşil vadinin fotoğrafı vardı. Aylardan Ekim sonuydu ama fotoğraf ilkbahardan kalmaydı. Bu gencin hiçbir özelliğini fotoğraftan çıkartamıyorduk elbette. Deniz hemen alt köşelerde yazan bilgilere odaklandı. Boy, kilo, mesafe gibi bilgilerin yanında arayışını açıklayan birkaç cümle bulunuyordu. Yazdığı cümlelerden bir şey anlamak pek mümkün değildi. Daralırsan seslen! Darılırsan unut gitsin! bu çocuk neyin peşindeydi. Yirmi iki yıllık ömrüyle kime ne dersi vermek istiyordu ki? Bu arada boyu 176 cm, kilosu 65 filan. Yani gayet fit, ama bu bilgilerden de anlayabileceğimiz gibi öyle kaslı bir tip değil, çünkü kilosu ucu ucuna boyuna yetişiyor, daha zayıf olsaydı bildiğimiz Cin Ali diyecektik, ya da şimdilerin modern söylemiyle “Ceset”. Neyse tip olarak uygun birisi olabilir ama hiçbir fotoğrafı yok, sadece yeşil bir vadi. Çok uzaktan minik minik ağaçlar, ortadan akan bir su filan. Hadi bul bakalım, sarı çizmeli Mehmet Ağa.

Deniz bu süreçte başka profilleri de gezdi, fotoğraflara baktı, dibinin düştüğü birkaç fotoğrafı uzun uzun seyrettikten sonra öğrenilmiş çaresizliğine yenilip hiçbir şey yazmadan telefonu kapattı. Çünkü ev arkadaşı ona söz verdiği sofrayı hazırlamış, yemeğe çağırıyordu. Deniz’in gey olduğunu bilmeyen ev arkadaşına bir şey çaktırmaması gerekiyordu. Programı telefonunda görse bile işi anlayacak kadar zeki bir çocuktu ve daha açılması için yeterli şartlar sağlanmamıştı.

Deniz tüm yemek boyunca yeşil vadinin arkasındaki sırrı düşündü, yemeği yerken sürekli merakına yeniliyor, kendi kendini yiyordu. O zaman bir selam yazsaydı, şimdiye cevap gelmiş olurdu ve bir muhabbet oluşurdu. Ayrıca Deniz’in yüz fotoğrafları vardı, acaba bu Yeşil Vadi onu beğenecek miydi bakalım? Yani yeni birisini bulmanın tüm keşmekeşi, tüm belirsizliği ve sıkıntılı zaman dilimi bir anda yüreğine üşüşmüştü. Deniz’e tüm bu uğraş için enerji veren doğru birisini bulursa yaşayacağı mutluluk güdüsüydü.

Yemekten kalkar kalkmaz, sofrayı toplayıp, bulaşıkları yıkadı ve hemen odasına kapandı. “Daralırsan seslen!” diye açık çağrıda bulunan Yeşil Vadi hala programda aktif olarak bulunuyordu. Deniz, artık daralmıştı ve seslenmenin tam zamanıydı. Konuşmaya başladılar. Konuştukça ısısı artan gaz zerreleri gibi bulundukları kaba sığmaz olmuşlardı. Deniz’i uzaktan göz hapsine almıştım, yatağına uzandığı halde yerinde duramıyordu. Bir ayaklarını uzatıyor, bir kolunun üzerine yatıyor, bir bağdaş kurup oturuyor, farkında değildi ama neredeyse her beş dakikada bir pozisyon değiştiriyordu. Birbirilerini bulmanın verdiği heyecanla kanları kıpır kıpır kaynayan iki erkeğin bir telefon programı üzerinden mesajlaşmalarına şahit olmak beni de ayrıca heyecanlandırıyordu. Çünkü Deniz onunla konuşmasa ders çalışacaktı ve artık tıp fakültesinin birinci sınıf derslerini çalışmaktan bıkmıştım. Deniz için hava hoş tabii o hala doktor olacağım, prestijli bir mesleğim olacak, ailem benimle övünecek havasında dolaşıyor, çalışmaktan hiç sıkılmıyor.

Gecenin ilerleyen saatlerinde Yeşil Vadinin adını, sanını, nerede oturduğunu filan hepsini birden ben de öğrendim. Bu arada Deniz’e bol bol fotoğraflarını da atmıştı ve gördüğümüz kadarıyla pek hoş bir çocuktu. Üniversiteden yeni mezun olmuştu, İzmir’de ailesinin yanında yaşıyordu. Oturdukları semt bize yakındı. Bu gün İzmir’de denizin coştuğu bir gündü, bol dalgalı, çokça karışık, bolca çamurluydu. Sahile indiğimizde denizin üzerinde insanların attığı pet şişeler, naylon torbalar bile yoktu. Sanki deniz sinirlenmiş hepsini birden içine almıştı. İnsanlar hala çayını kahvesini içmek için kordona çıkadursun, fakat deniz onları bu gün hiç sakin karşılamıyordu, pek misafirperver değildi. Sanki bizim evde de o coşkunun etkilerini görüyoruz, hikâyemizin kahramanı hafiften hafiften yarın olmasını bekleyemez bir heyecana hapsoluyor, bu mahkûmiyetten zevk alır konuma geliyordu. Bir insan ne zaman özgürlüklerinden kendi isteğiyle feragat eder? Âşık olduğu an. Eğer âşıksan tek bir isteğin vardır ve gerisi insana fuzuli gelir. Bizim Deniz, daha 19 yaşında, haliyle genç çocuk, bundan önce birkaç deneyimi oldu elbette; ama onda böylesi bir muhabbet aşkı görmemiştim. Özeline girmemek için neler yazıştıklarına filan bakmıyordum; zaten onu ve heyecanını izlemekten ben bile mutlu oluyordum. Sanki âşık olacak olan benim…

Gecenin ilerleyen saatlerinin de sonuna geldikleri zaman çocuk yarın onların üniversiteye, hatta direkt fakültelerinin hastanesine geleceğini, tetkiklerini yaptırdıktan sonra yüz yüze görüşebileceğini söyledi. Deniz bu kadar erken bir randevu sahibi olabileceğini beklemiyordu. Şimdiye kadar ki konuşmalarında herhangi bir hastalıktan bahsetmemişti. Tabii olarak birisi 19 diğeri 22 yaşında olan gençler sohbetlerinde ilaçlardan, doktorlardan ya da tedavi masraflarından filan konuşmazlar. Bunlar biraz daha elli yaş üstü sohbetlerin konusudur. Deniz gençliğin verdiği dinamik duruş sebebiyle Yeşil Vadinin hastalığının çok mühim bir şey olmadığını tahmin etti ve pek üzerinde durmadı. Bu yüzden Deniz hem sevinçli, hem de telaşlı bir şekilde yamaç paraşütü yapar gibi adrenalin dolu vücuduna sahip çıkmaya çalışıyordu. Sevinci zamanla telaşını altına aldı, halt etti, bizimkisi de mutlu mutlu uyumaya daldı. Artık Yeşil Vadinin hem telefon numarasına hem de en yakın tarihten onunla bir randevuya sahip. Deniz’in o mutlu ve huzurlu uykusunu izlerken benim de gönlüm geçmiş, tatlı tatlı rüyalar görmüşüm. Sabah olduğunda kendimi huzurlu bir hayalin içerisinde uyanmış bir şekilde buldum. Bu hiç görüşmeden başlayan gönül ilişkisinde ben de kendimi bir taraf gibi hissediyordum.

Deniz sabaha uyanır uyanmaz ne giyeceği üzerinde uzunca düşündü. Bu ilk izlenim kıyafeti önemliydi, ne abartmalı ne de çok salaş bırakmalı. Ayarı tutturmak bundan sonraki tüm davranışları etkileyecektir, her zeki erkek bunu bilir. Bu yüzden en sevdiği oduncu gömleğini ve klasik kot pantolonunu giydi, üzerine bir de yelek giyerse biraz daha özenli duracağına inanıyordu, bence de iyi durmuştu, üstüne kabanını geçirip ilk ders için yola çıktı. Üniversitede buluşma saatleri 12 gibi öğle arasına denk geliyordu. O saatte Deniz’in de dersi yoktu, dersi olsa da girmezdi ki! Ona sorsanız akşamki yazışmaya dayalı muhabbetten pek hoşlanmıştı. Müzik zevklerinden, sevdikleri yemeklere kadar konuşmuşlar, patlıcan üzerinde anlaşmışlardı. Ailevi ilişkilerinden, genel olarak geçmiş deneyimlerinden filan bahsetmişlerdi. Deniz hemen aklından planlar yapmaya başlamıştı, onu odasına nasıl sokacaktı, ev arkadaşına ne diye tanıştıracaktı, tabii evine gelmesi için ilk önce en azından bir hafta dışarıda görüşeceklerdi, ama çok da bekleyemezdi, hayat akarken o ilişkinin demlenmesine zaman ayıramazdı, ona özgürce sarılma isteği vardı bunu çok fazla durduramazdı. Dudakları çok çekici duruyordu. Gözlerine uzun uzun bakarsa hasreti diner sanıyordu. Deniz yeniden bir çocuktu, sanki Yeşil Vadi için doğmuştu. İyi ki “Daralırsan seslen!” demişti, seslenmişti ve onlarca gün sonra o nefret etmeye başladığı programdan adam gibi birini bulmuştu. Seks yapmanın ötesinde bakışmaya kâfi gelecek birisini bulmanın inanılmaz hazzına kapılmış gidiyordu.

O gece yorgunluktan iyi uyumuştu; ama gün geçmek bilmiyordu. Saat nasıl 12 olacaktı ve bizim Yeşil Vadi gelecekti, merakla bekliyordu. Dersten derse giriyordu ama o gün hangi konuların işlendiğinden bile haberdar değildi. Bu çocuk biraz kolay mı kanıyor ne! Tamam, bir aşk kazasına rastgeleceğimizi ben de hissetmiştim ama bir gecelik sohbetten bu kadar heyecan! Bu gençleri anlamak kolay değil.

Deniz iyi bir çocuktu. Kolay kolay üzülsün istemiyordum. Bu Yeşil Vadi nasıl birisiydi hiç bilmiyordum. Ama ayrıldıkları zaman hem tuhaf bir sevinci vardı, değişik bir yaşam isteği hem de elinden bir şeyler kayıp gidiyormuş gibi bir telaşı. Sanki birçok şey yolunda giderken bazı çok önemli şeyler ise sekteye uğramış gibiydi. Neler olmuştu acaba? Bu çocuğun ne gibi bir isteği bizim naif adamımızı bu hale getirdi. Denizden ilk öğrendiğim bilgi yarın yine görüşecekleri üzerineydi. Yarın yine görüşeceklerse bu üstü kapalı sevinç neden bulutluydu? Deniz neye karar verme aşamasındaydı. Bir şey üzerine bolca düşünüp kararını netleştirmesi gerektiğine inanıyordu. Hayır, 19 yaşındaki bir gençten bu kadar büyük ve sıkıntılı ne istenebilirdi ki? Şaşırıp kalmıştım. Eve gittiğimizde neler olduğunu anlayacaktım elbette. Yol boyunca sessizce bekledim.

Eve girdiğimiz gibi Deniz bilgisayarına oturup araştırmaya başladı. Tüm kaynaklardan aynı hastalığı araştırıyordu. Bu hastalığın bizim Yeşil Vadiye ait olduğunu anladım. Yeşil vadi fotoğrafı aslında büyük bir ironiymiş bunu anladım. Sonbaharına girmiş gencin hayalini kurduğu sağlıklı yaşamın fotoğrafı.

Daha sonra Deniz’in anlattığına göre Yeşil Vadi ile bir masaya oturmuşlar. Bir iki kelam etmişler. Bizimkisi delicesine etkilenmeye başlamış, tüm hal ve hareketlerinden sevgisini nasiplendirirken “çok önemli bir şey söylemem gerekiyor” demiş ve başlamış anlatmaya. Bunu sana anlatmadan konuşacağımız, yaşayacağımız her şey büyük bir yalandan ibaret olacaktır. Benim hayatımın bir gerçeği var ve sen bir doktor adayısın. Beni en iyi sen anlarsın ve çok daha az yargılarsın diye düşünüyorum. Dün akşam Hornet’te dolaşırken bir doktor ile karşılaşmayı filan beklemiyordum. Aslında artık hayata küsmüştüm, kimseyle karşılaşıp buluşmayı bile hedeflemiyordum. Sana ve senin bu naif sohbetine yenik düştüm ve randevu vermek zorunda hissettim kendimi. Birisiyle bir şeyler yaşamam aslında hiç saçma değil; ama toplum ve cahilce geliştirilmiş baskıcı bakış açısı beni ve benim gibi hasta olan kişileri içeri itiyor, evine kapatıyor. Bazen hemşireler bile çok itici davranıyorlar. Aslında onlar biliyorlar bu hastalığın nasıl bulaştığını ve aslında nasıl da bulaşmayacağını. Korkuyorlar, bir insanın kendisinden korkulması, öcü gibi bakılması öyle ağır geliyor ki yaşamak yerine, insan içine karışmak yerine eve kapanmayı daha çok sever oluyorsun. Ben HİV pozitifim. Bu virüsü eski sevgilimden kapmışım. Kapmışım diyorum çünkü benimle sevişirken o da bilmiyordu. Biz Konya’da üniversite okurken tanıştık ve kimse dışarıdan neler olacağını bilemez. İkimiz de çok sağlıklı görünüyorduk. Ben âşık oldum, o da beni seviyordu, sonra beraber yaşamaya başladık. Sevişiyorduk herkes gibi. Kim bilebilir ki içimizde taşıdığımız virüsün neler yapabileceğini, ne zaman geldiğini ve ne türde acılar çektirmeden gitmeyeceğini. Ailelerimiz bizi ev arkadaşı olarak biliyorlardı. Günler geçti, aylar geçti üniversitede son yılımızdı.  Kış ayında o zatürre oldu. O kadar hastalandı ki bir türlü iyileşme gösteremiyordu. Üniversitenin hastanesine yatırmak zorunda kaldılar. Ben ara ara derslere gidiyordum, bol bol başında bekliyordum. Sonra annesi geldi, ben başa çıkamaz oldum, gencecik bir beden, deli gibi dinç ve güçlü bir beden, bu yüzyılda zatürreden ölecek değildir değil mi? Ben de hiç tahmin etmezdim. Annesi gelince, babası da geldi, sonra onu alıp gittiler. Aylarca iyileşemeyince gerekli tüm testleri yapan doktorlar onun HiV pozitif olduğunu söylediler. O an ben de oradaydım. Babası gözleriyle bana baktı, demir gibi bakıyordu, o bakışlar yüreğimi delip geçiyordu, kimse hiç konuşmuyordu. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Kendim için mi yoksa onun için mi süzülüyordu bir türlü ayırt edemiyordum. Yaşarmış ve işte o günden itibaren yaşlanmış kendi gözlerimle nereye bakacağımı bilemedim. Kendi içime mi baksam, yoksa hemen kendi ailemi mi arasam, yoksa gey olduğuma mı yansam, hemen test yaptırmak için aşağıya mı koşsam. O anı, ailenin kahroluş sahnesini, sevdiğim adamın elimden kayıp gidişini anlatamam. Çünkü düşünecek yüreğim, söz söyleyecek aklım kalmamıştı. Hemen koşa koşa kendimi en güvenli hissettiğim yere, evime gittim. Uyudum. Uyuyunca geçeceğine inanmak istedim. Uyumak hep iyi gelirdi bana, sessizleştirirdi, sinirliysem sakinleştirirdi, hep “uyuyunca geçer” derdi annem, işte o an annemi dinledim. Ama eninde sonunda uyandım. Baktım ki ben de hastayım. Çünkü neredeyse iki yıldır ilişki içindeyiz, teste bile gerek yok, bana bulaşmama ihtimali yok.  Araştırmaya başladım. Bu hastalığı hep duyuyorduk ama nasıl bulaşır, tedavisi nedir hiçbir bilgim yoktu. Biz seks yapıyorduk ve hiç prezervatif kullanmamıştık. Ne gerek vardı ki? Ben hasta değildim, o hasta değildi, kim kime ne bulaştıracaktı? Ama işte böyle basit değilmiş dünya, ama bunu çok geç öğrenmenin sıkıntısı yüreğimi kavuruyordu. Nefessiz kalıyordum. Aklıma annem geliyordu, oğlu mühendis çıkacak diye evde kurula kurula bekleyen, şimdiden gelinine çeyiz düzüp torunları gözünde tüten annem. Şimdi ben ona gey olduğumu mu açıklayayım, yoksa aids olduğumu mu, acaba hangisini önce söylesem annemin canı daha az acırdı.

Bu sohbet Deniz’in da canını yakmıştı. İlk başta hiç beklemediği bir durumla karşı karşıya geldiği için dumur olmuştu, bir şey diyememişti, ama eve geldiği an kararını vermişti. Deniz doktor adayıydı, hani derler ya “iyi olacak hastanın ayağına doktor gelir” diye, işte öyle olmuştu. Deniz aklına koydu, eğer Yeşil Vadi de kabul ederse bir ilişkiye başlayacak ve onunla birlikte bu ölümlü dünyada sevdiği adam için savaşacaktı. Bu alanda hem farkındalık yaratmak için çalışacak hem de en zor anında onun yanında olacaktı. İşte Deniz’e yakışan da buydu. Ben de ayağa kalktım ve Deniz’i gözlerinden öptüm. Tabii o bunu görmedi, bilmedi; ama bence derinden hissetti.



DipNot: GZone Aralık sayısı için yazdığım hikayeyi okudunuz. Ocak sayısı için yazdığım yazıyı dergiye eklemeyi unutan arkadaşlarım internet sitesinden yayınladılar: Her Yıl Umut Eker, Sonra Çeker Gider
GZone Ocak Sayısını da tavsiye ederim...

21 yorum :

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Vişne ben de uzun oldu diye korkmuştum ama hikayenin de hafif uzunu makbuldür ;)

    Teşekkür ederim güzel yorumun için...

  • Lady Witch dedi ki...

    Cok güzel yazmissin ya. Icim ezildi resmen. Nasil guzel seviyor ve hikaye bile olsa ne guzel kalbi var. Yazan parmaklarina saglik :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Bayan Witch sanki hayat güzel sevince yaşanılası. Aksi takdir de yaşanılıyor elbette, ama yaşamak var yaşamak var. Ne demiş şair: Yaşamak bir haktır, iyi yaşamak kazanılması gereken bir hak.

    Yeter ki çabalarımız iyiden yana olsun, insanları kazanmaktan yana olsun. Gerisi elbette geliyor.

    İyi akşamlar.

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Savaşmaya ve silahlara harcanan paranın 10 binde 1 i bile insan sağlığı için harcansa hastalık nedeni ile ölen insan kalmaz yeryüzünde.

    Zira "Ölümden başka her derdin devası" yaratılmıştır. Önemli olan bulmak, bulmak isteyenlerin önünü açmak.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili OGayciğim bu aralar fena siyasisin. Ama hep siyaset bu işler. Hep politika. Ve çok haklısın. Kendi yalanlarını insanlar üzerinden yürüten şirketler, örgütler, devletler... Şu günlerde yine acı olaylar var konuşasım bile yok.

    Bu arada olay sana da tanıdık geldi mi?

  • nurhakmelek dedi ki...

    anacım sen yaz ben sessiz seda sız seni okuyayım yahu yazın ilk yayınlandığı an okuduydum zaten ama akşam da bir arkadaşımla oturduk baştan okuduk uff yaa valla beni benden aldın gene :)
    aslında senin yazını okuduktan sonra ben de karaladıydım bişicikler yazınca hemen okumanı talep etcem :)
    ayrıca benden ayrı bi fanın daha oldu haberin olaaaa kaannn takipteyiz bangır bangır hemi de :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Nurhak çok teşekkür ederim. Hayat bazen bir sayfada art arda dizilmiş birkaç kelimenin uyumuna ayak uydurmaya çalışır. Aynı paydada buluşabilmek çok güzel.

    Arkadaşına da hoş geldin diyorum o zaman...
    Sevgiyle kalın lütfen.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ne yalnız ne yanlış ne kadar güzel bir isim seçmişsin böyle kendine :D

    Sen de iyi ki varsın, önemli olan karakterli, onurlu bir insan olabilmek yoksa gey olmuşsun heteroseksüel olmuşsun ne önemi var ki! Gün gelecek herkes bunu anlayacak ya bakalım ne zaman?

    Sevgilerimle... iyi ki varsın..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB