Çocuklar sevişince olur!

21 Ocak 2015 Çarşamba 25 yorum
Sevdiğim bir öğretmen arkadaşım var, onun  bir oğlu var, hatta fazla ilgili olmayan okumuş etmiş bir kocası var. Öğretmen arkadaşım sürekli çocuğunu değiştirmeye çalışıyor. Çocuğu tembel ama çalışkan olması için baskı yapıyor, çocuğu futbol düşkünü ama o basketbol sever olsun diye baskı yapıyor. Yani çocuğu eşcinsel olsaydı benim bu öğretmen arkadaşım kesin heteroseksüel ol diye baskı yapardı. Çocuğu uzun saç seviyor, o saçlarını kestirmek için dil döküp duruyor. Çocuk ödev yapmaktan nefret ediyor, kendisi her gün çocuğuna sayfalarca ödev hazırlayıp eve gidiyor. Bu arada çocuk büyüdükçe onun üzerindeki etkisini kaybediyor, bu kaybı ört pas etmek için tehditlerinin derecelerini arttırıyor. "Eğer tostunu yemezsen, (bu yaz ölen) teyzen mezarında üzülür. O, toprağın altında kendini yalnız hissetsin ister misin?" gibi gibi gibi...

Bu arada, bu çocuk daha sekiz yaşında, annesi de yılların öğretmeni.


Şimdi size kendimden bir örnek anlatayım. Ben çocuktum ve evcilik oynamaya bayılırdım. Tüm oyunlarımda çatısı olan bir alan inşa etmeye çalışırdım. Ayrıca evi çekip çeviren, yemek yapan çocuklara bakan kim ise işte ben o rolü oynamak isterdim. İşe ben gitmezdim. Haliyle bu oyunlarda rol modelim annemdi. Annem ev işi yaparken başını bağlardı, ben de oyun oynarken bağlıyordum. Ne kadar süre buna ses çıkarmadılar bilmiyorum, ama bir gün annem beni babama şikayet etti. "Oğlun evin içinde oyun oynarken başını bağlıyor!" dedi. Nedense o günü hiç unutmuyorum, babamın bana bakışını da annemin neden beni şikayet ettiğini de öylesine anlamsız bulmuştum ki hala anlayamıyorum! Sanki o gün hayatın ilk darbesini yemiştim. Suçsuzdum, çocuktum, art niyetim yoktu; ama tehdit ediliyordum ve suçlanıyordum. O günden sonra bir daha başımı bağlamadım belki, ya da gizli gizli bağladım...

Bu olaylar yaşanırken ben ya beş yaşındaydım ya dört ya altı. Sonuç olarak çocukluğun dibine vurduğum, her munasebette kendimi güvende hissetmeye mahkum olduğum bir zaman dilimiydi. Böyle bir şikayet ve babamın bu şikayet üzerine beni tehdit etmesi ise gerçek hayat ile ilk tanışmamdı sanırım. Evet, evet hayatın gerçek yüzü bana ilk kez göz kırpmıştı o gün! Ya da dişlemişti narin tenimi..

İşte o günden itibaren herkesin aslında maske takmış olabileceğini düşünmeye başladım. Bir zaman gelecek ve yüzüme gülen bu insanlar: annem, babam, babaannem, halam maskelerini çıkarıp bana gerçek yüzlerini göstereceklerdi. Buna kendimi hazırlamaya çalışıyordum. O gün annem ile babamın gerçek yüzünü görmüştüm sanki...

Ben çocuktum ve başımı bağlamamın, tülbent kullanmamın ne gibi zararı olduğunu bilmiyordum! Bence bir zararı yoktu, içimden gelen bir istekti ve kimseye bir zararım olmadığı halde evin şerifine şikayet edilmiştim, artık tetikte yaşıyordum. Eğer başımı örtersem babam dediğim adamla papaz olacaktık ve sebep olan kişi annem dediğim kadındı. Benim masum duygularımla içimden geldiği gibi davranmam o günlerde neden bir sorun oluşturmuştu ki?

O günden bu güne hep bir tetikte yaşarım, kendimi hazırlarım yalnızlığa, terk edilişlere, bir anda suçsuzken bile suçlanmaya.. Yok artık diyeceksiniz ama gerçekten öyle, neden bu kadar garantici ve bireysel bir insan olduğumu eşcinselliğimi fark eden ailemin beni sürekli baskılamasına dayandırıyorum.

Demem odur ki bazı şeyleri değiştiremezsiniz, ne kadar çaba harcarsanız harcayın yapabileceğiniz tek şey olduğu gibi kabul edebilmektir. Hilkattan gelen özellikler söz konusudur, baskıladıkça düşman kazanırsınız, biliyorum baskılamayı savaşmak, olduğu gibi kabul etmeyi ise zayıflık olarak görüyorsunuz. Ama ne yazık ki öyle değil! Zeka dediğimiz şey neyi değiştirebileceğimizi, neleri ise değiştiremeyeceğimizi anlamamız için verilmedi mi? Biraz aklımızı kullanmamız gerekmiyor mu? Değiştiremeyeceğiniz şeyleri göremiyorsanız, çocuğunuzla onun kişiliğine rağmen savaşa
giriyorsanız unutmayın ki savaşın kazananı olmaz.

25 yorum :

  • Liseli Gay dedi ki...

    Bir hüzün çöktü üstüme ama geçti şanslıyım ki ben pekte Sevgi kavramı çerçevesinde büyütülen biri değildim o yüzden kolay kolay hiçbir şeyde beni üzmüyor ama aynı şey ip atlamak saç uzatmak ve kolye takmak gibi konularda da bulana geldi sonuçta kısa vadede kazanmış olsalar bile bu savaşın tek galibi benim ve sen veya siz artık her kimse insanların sözlerini fazla sksememenin zamanı bence fazlası ile geldi.

  • Nakhar G.Y.A dedi ki...

    Bazı ebeveynler yapamadıklarını yaptıracak bir kukla gibi görüyor çocuklarını... Onlardan ayrı bir birey olarak görmek onlar için korkunç bir şey... Çocuğu bağımlı hâle getireyim, dediğimden çıkmasın dedikçe çocuk bizler gibi içinde bir asilik tohumunu suluyor...

    Çocukluğuma dair hatırladım en güçlü duygu "Bu aileye ait değilim ve onlardan hiçbirine benzemeyeceğim!" duygusuydu... Aileme eğitimli değiller diye içten içe kızıyodum ama verdiğin örnekle de gördüm ki eğitim cehaletimizi alır, bazıları için eşeklik baki... :/

  • DuygusalGay dedi ki...

    Biraz duygulandım biraz da sinirlendim aslında. Neden duygulandım diye bakıyorum , yakın geçmişim önüme geliyor. Şöyle gözlerim dolmaya başladı ve kendimi tutamadım. Sonra gözyaşlarıma baktım. Sıcaktılar , soğutan cinsten değil de acılarını akıtan cinsten gibiydiler. Sinirlendim , elimden gelmeyecek şeyleri yapılmaya zorlandığım anlara. Düşündüm , belki yıllar sürdü ama hiç durdurmadım düşünmemi. Eğer bir gün düşündüğümü sonlandırsaydım işte o zaman ben kendimi yolda bırakmış olurdum. Birşeyler elimizden gelmesede yaşıyoruz abim. Çok güzel , kısacık ama içinin bir o kadar da dolu olduğu bir yazı yazmışsın yine. Önümde örnek aldığım , kendime güven sağladığım biri var diyorum çoğu zaman. Azıcık takılsam birşeylere Abim böyle yapmazdı deyip devam ediyorum. Varlığın varlığa güven veriyor. Ellerine sağlık , yüreğine , ağzına sağlık. Çok çok öpüyorum. Kendine çok iyi bak , :)

  • Adsız dedi ki...

    Kaan abicim sen öğretmenlik mi yapıyorsun meslek değiştirmedin mi?

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Maalesef Sevgili Nakhar'ın da dediği gibi aileler kendilerinde ukte olarak kalan, "ah tekrar o yıllara dönecektim ki her şey daha farklı olurdu" diye serzenişte bulunduğu şeyleri çocukları üzerine empoze etmeye çalışıyor. Hatta "senin yaşındayken ben" veya "benim babam bana bunları bunları yapmazdı sen şanslısın" gibi karşılaştırmaları her zaman yapıyorlar.

    Ne saldım çayıra mevlam kayıra ayarında olmalı ne de baskıcı. Bana göre çocuğun evrilmeye meyilli tarafını yontmadan yol arkadaşı olmak en mantıklısı.

  • Semi M.Eller dedi ki...

    Yine nefis bir yazı Kaan!
    Yılların öğretmeninin tavrına, çocuğunun yaşadıklarına çok üzüldüm. Yazık! Aslında bu durum çocuğu sahiplenmenin çok ötesinde, "çocuk benim ve onun için en iyisini ben bilirim" duygusunda gizli. Ve elbette bunu yaparken baskıcı olduğunun farkında bile değildir.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Liselim vay senin ailenin haline hahaha. Ben olsam seninle hiç savaşmazdım zaten. Sana ancak hizmet edilir ;) bütün savaşları elinde sonunda sen kazanırsın kişiliğin açık ediyor bunu..
    Sevgiyle kal.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Nakhar asilik tohumu örneğin çok yerinde. Teşekkür ederim. Savaşmanın bir sonucu olmuyor. Ölmüş teyzesi için bike tehdit etsen bu bir süre sonra karşılıksız kalacak. Yeni bir unsur bulmak zorunda kalacaksın ama bunun da sonu yok... Bilemiyorum neyi göremeyip inat ediyorlar boş yere..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ah benim sevgili Duygusalııımm ;) bu arada birisine rol model olabileceğim hiç aklıma gelmezdi. Acaba ben iyi bir rol model olur muyum onu da bilemiyorum. Ayyy hayat o kadar da karmaşık değil aslında. Sevindim buna :)

    Ben de yüreğine teşekkür eder, Gözlerinden öperim...

  • Kaan Arer dedi ki...

    O gayciğim vallahi kallavi bir yorum olmuş son cümlen. Bizim için acaba bekara karı boşamak kolay deyimi geçerli mi diye de düşünüyorum ara ara. Çocuk yetiştirmiyoruz ama konuşuyoruz. Sonra da diyorum ki yetiştirenler zaten konuşmuyor ya da uygulamıyor bırak da biz konuşalım ;)

    Değişim olması içşn farkında olmak gerekir. Farkındalık için birilerinin konuşması, yazması çizmesi...
    Sevgiyle kal güzel insan.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Semi aynen dediğin durum söz konusu. Her anne gibi her şeyin en iyisini yaptığı düşüncesinde. Ben bazı bazı uyarılarda bulunuyorum. Bu konuda aslında beni dinliyor. Gelişmelerimiz var ama daha çooook yol var.

  • Alice Lawliet dedi ki...

    Çocuklar kendilerine yapılan haksızlıkları hiç unutmaz derler... Bazen zor olan olduğu gibi kabullenmek. Bu konuda ailemle ben de çok fazla sorun yaşıyorum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Alice sanırım denilen o söz doğru. Benim yukarıda anlattığım basit bir hikaye ve hissettiklerim. Hem de üstünden yıllar geçmesine rağmen. Benim anlamadığım bizim bu ailelerimiz bir zamanlar çocuk değiller miydi? Ne ara unuttular tüm yaşanmışlıklarını... Belki de tam da bu yüzden daha sertler... Biz de çocuktuk ve bu kadar detaylı düşünemeden büyüdük bize ne diyorlardır..

  • Thomas Calculus dedi ki...

    Stoker filminde Nicole Kidmanin oynadığı bir sahne var orda çok güzel bu çocuk yapma durumunu sorgulamiş ki bana görede çocuk yapmak herkes için hem varlığını sürdürme biçimi hemde hayata yeni bir start noktasıdir.Bu arada filmdeki o güzel sahneyi izleyin derim ;)

  • Geylesof dedi ki...

    Güzel bir yazı olmuş, konu olarak da ayrıca güzel bir seçim :))

    Bence asıl sorun tamamen saygı. Bizim kültürümüzdeki sorun küçükten büyüğe yönlendirilmiş saygı algısı. Yani saygı bu kadar. Küçük büyüğünü sayar, büyük küçüğünü sever bitti. Halbuki iş böyle değil. Saygının yaşı, küçüğü büyüğü olmaz. Her birey karşısındakine salt birey olduğundan dolayı saygı duymak zorundadır -tabii kişinin donanımına göre bu saygı artar veya azalır orası ayrı.

    Bizim ebeveynlerimizin sorunu işte bu saygısızlıktan. Küçükse değersiz görülmelidir, yanlıştır, eksik biliyordur, hisleri, sezgileri hatalıdır vs. vs. Muazzam bir küçük görme, muazzam bir saygısızlık.

    Belki bu aptal sözü yok edersek bir gün küçük görülen bir nesil yaratmak yerine saygı duyulan bir nesil yaratmayı başarabiliriz.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Geylosof zaten şimdinin küçükleri de bunu kabul etmiyorlar. Sen saygı göstermezsen ben de isyan ederim modundalar. Aileler hala nasıl anlaşacaklarını bilmiyor ve bu isyanla aynen bizim devletin yöntemleriyle savaşıyorlar. toma, plastik mermi ne ararsan kullanıyorlar yani. Tuhaf ama gerçek ve farkında değiller.

  • Geylesof dedi ki...

    O halde biz de bizim protestocuların yöntemiyle küçüklerin yanında saf tutarak "haklı davalarına" destek olalım. :D :D DİRENE DİRENE KA-ZA-NA-CA-ĞIZ! :D

  • Hayatın Vidası dedi ki...

    Doğruyu ve içimden geleni söyleyeyim 1 yıldan beri -belki daha fazla- blogunda göremediğim içtenliği bu yazıda görmeye başladım. Umarım eski Kaan'ı görebiliriz yeniden :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Vida yorumundan çıkardığım sonuç benden bir şeyler okumak istiyorsun. Yani çocukluğumdan, ya da geçmişimden anlattığım hikayeleri seviyorsun demek ki.. Yeri geldikçe sakınmıyorum aslında, ama her zaman da olmuyor sanırım.

    Neyse, bakalım neler olacak?

  • Quince Jam dedi ki...

    Hoov, şu an taa 8 yaşıma filan gittim. Öğretmenim beni evdekilere şikayet etmişti, erkeklerle oynamıyor filan diye. Babam da "ibnelik de mi var sende?" diye tartaklamıştı... O gün bu gündür ben de öyle bukalemun gibi takılıyorum etrafta.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Maske Güler çok doğru bir noktaya parmak basmışsın. Bizi yok eden şey gerçekten kısıtladığımız çocuklar. Farkına varabilmek dileğiyle.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Quince Jam senin hatırladığın anın beni de geçmiş zamana götürdü. Lise 1 de sınıf rehber öğretmenim babama beni.şikayet etmişti Tarkan'a hayran diye... Ne saçma şeylerin sıkıntısını yaşamışız yaaaw..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Quince Jam senin hatırladığın anın beni de geçmiş zamana götürdü. Lise 1 de sınıf rehber öğretmenim babama beni.şikayet etmişti Tarkan'a hayran diye... Ne saçma şeylerin sıkıntısını yaşamışız yaaaw..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB