"Özendim ve Gey Olmaya Karar Verdim."

4 Aralık 2014 Perşembe 32 yorum

Bir insan nasıl eşcinsel olur? 


Bu sorunun cevabı için bilim dünyasının açıklamaları mevcut. Ama bizim geylerin arasında konu bu açıklamalardan bağımsız olarak tartışılır. Revaçta bulunan bir görüşe göre doğuştan eşcinsel olanların yanı sıra özendikleri için eşcinsel olanlar da var. Hatta bazı eşcinseller kendilerini tanıtırken bunu da vurgulamak zorunda hissediyorlar. Eğitimli bir gey ile ilk tanışmamızda bana “Ben doğuştan eşcinselim.” diyerek kendini tanıtmıştı. Bu sözü ilk duyduğumda hayretler içerisinde kaldım. “Nasıl yani? Başka türlüsü de mümkün müymüş?” diye sormuştum. İşte o zaman duyduğum argümanlar ve sonrasında araştırmalarımla bu ayrımın ne kadar yaygın olduğunu öğrendim.

Özellikle “bazı gençlerin ya da evli orta yaş grubundaki erkeklerin” sadece özendiği ve merak ettiği için gey olarak takıldığına inanıyorlar. Yani “Bunca yıldır karımla ilişki sürdürüyorum, sıkıldım bir de erkekleri deneyeyim…” diyerek eşcinsel olanlar varmış. Bu konuda üretilen en güçlü argüman ise "mutlu" bir ailesi varken trans bireylerle ilişki kuran adamlar. Ya da bir iki kez erkeklerle ilişki kurmayı denedikten sonra kırk yaşında bir kadına geçiş yapabilen delikanlılar. Bu tartışma sürecinde bana sunulan “özenerek gey olan” kişi örneklerini inceledikçe biraz daha farklı bir cinsel yönelimden bahsedildiğini gördüm.

Görünce kararını vermiş oluyorsun bile :D

OrtaNot: Böyle bir tartışma ortamında ben geyliğin doğuştan gelen genetiksel bir olgu olduğunu savunuyordum, gey bir arkadaş bana karşı argüman geliştirirken şöyle demişti: “Böyle doğuştan filan diyerek suçu Yaradana atmış oluyoruz ki, o da hiçbir kulunun böyle -gey- olmasını istemez.” Ne demişler: "Sen ne kadar derin anlatırsan anlat, ancak karşındakinin anlayabildiği kadar anlatmış olursun."

Cinsel Yönelimlerde Sınırlar

1973 yılında Amerikan Psikiyatri Birliği (APA) üç temel cinsel yönelim tanımlamıştır. İnsanların hislerine ve duygusal ihtiyaçlarına göre Homoseksül, heteroseksüel ya da biseksüel olmalarını doğal karşılamıştır. Bu bilgiye göre homoseksüel olmak ile heteroseksüel olmak arasında bir fark yoktur. Bunun bilimsel olarak araştırılıp net bir yaklaşım ortaya konmasına bile gerek görülmemektedir. Oldukça basit bir şey: Heteroseksüeller karşı cinsten cinsel haz alırken, homoseksüeller ise aynı cinsten cinsel haz alırlar. Haliyle aynı cins içinde aşklar, ihtiraslar, tutkular yaşanır. Homoseksüel olmak için insanın özenmesi, merak kurbanı olması, kız/erkek gibi yetiştirilmesi, çocukken tacize uğraması, ilk ilişkisinde aynı cinsle beraber olması gibi sebepler ne yeterli ne de bilimsel bir tarz taşır. Bunlar tamamen hurafedir. 

Cinsel yönelimlerin halen tartışma konusu olması, hatta ben homoseksüelim diyen bireylerin bile bu konuda farklı yaklaşımlar yaratmaya çalışmasının sebepleri nelerdir? Çünkü cinsel yönelimlerin altında dallanıp budaklanan, çoğunlukla iç içe geçen seksüel kümelerin hepsini tanımıyoruz. Haliyle tanımlandıramıyoruz. Örneğin panseksüeller, poliseksüeller, triseksüeller, sapyoseksüeller ya da sosyoseksüeller. Haliyle daha da var ama konumuz ile alakalı olanları seçmeye çalıştım. Bu yönelimler toplumumuzda genel olarak bilinmediği için birey de kendisinin ne olduğunu bilemiyor. Örneğin açıkça panseksüel bir birey ben panseksüelim diyemiyor. Kendisini tanımlamamayı tercih ediyor, ne kendisiyle, ne de çevresiyle bu durumu tartışmamaya, sorgulamamaya çalışıyor. Hatta bu tartışmama ya da sınıflandırmama konusunda çok detaylı düşünüp argümanlar geliştiren kişiler için de Pomoseksüel diyoruz. Pomoseksüeller “Ben insanım ve kiminle sevişip duygusal bağ kurduğum sizi ilgilendirmez. Beni insan olarak tanıyın ve kabullenin” deme gereği duyuyorlar.
Konuya hâkim olduğumuz zaman aslında kimsenin özenerek bir şeyler yapmadığını görüyoruz. Herksin içinden gelen samimi bir istek, arzu hali, haz derişimi varken buna özenti, gelip geçici bir heves diyemeyiz. Kimse hayatını özenerek kurgulamaz, bir iki deneme davranışı elbette olabilir ama bunlar kalıcı olmadığı sürece tanımlayıcı değildir.

Kimler Pansekesüeldir?

1973’de tanımlanan üç ana yönelimin günümüz bilgileri esas alındığında eksik kaldığı, geliştirilmesi, yeniden sınıflandırılması gerektiği ortadadır. Ama bu üç temel yönelimi bile toplumumuza kabul ettiremediğimiz için kimse temel yönelimler nelerdir, diğerleri nasıl dallanır, nerelerde ağacın kolları budanır, ne zamanlar da özgür bırakılır şeklinde kafa yorma gereği duymuyor. Homoseksüel kültür oturdukça ve tartışıldıkça elbette belli bir kümelendirmeye gerek duyulacaktır. Bu durum heteroseksüellere de özgürlük getirecektir. Özellikle panseksüelliğin daha geniş bir cinsel yönelim olduğunu düşünüyorum. Çünkü Türkçeye tümcinsel olarak çevrilirken her türlü cinse karşı ilgi duyabilir anlamına geliyor. Estetik temeller üzerinden inşa edilen bu yönelim biyolojik cinsiyet ayrımı yapmaksızın karşı, aynı ya da üçüncü cinse duyulan cinsel hazzı ifade eder.

Panseksüellik çok iyi tanımlanamadığı zaman biseksüellikle karıştırılabilir. Zira yakın kavramlardır. Biseksüeller hem kadın hem de erkek cinsiyetlerine ilgi duyarlar. Bu yönden baktığımızda Panseksüellik haliyle biseksüelliği kapsar. Çünkü her türlü cinse karşı ilgi duyar. Örneğin trans bireyler, interseksüeller de (hermafrodit) ilgi alanına girer. Hoşlandıkları ve istedikleri anlarda seks yapabilme gücüne sahiptirler. Seçici olup olmamaları tabiatıyla kişiden kişiye değişir. Kimisi aynı zamanda sosyoseksüel olduğundan ötürü sabit ve düzenli bir ilişki yaşayamazken, düzenli ilişkisinin yanı sıra cinsel hazzını doyurma telaşına düşen panseksüeller de var.

SonSöz

Yazının başında bahsettiğim “özendiği için” gey olduğu sanılan bireylerin bir kısmı aslında panseksüeldir. Bu konuda bana anlatılan örneklerin hepsi panseksüel bir bireyi tanımlamaktadır. Anladığım kadarıyla toplumda panseksüeller genellikle “özenti gey” olarak adlandırılıyor. Bana kalırsa bu tür ayrımlara takılmaya gerek yok.  Franz Kafka’ya kulak vermek daha mantıklı…


“Kafesin biri, bir kuş aramaya çıktı.”
Franz Kafka


DipNot: Bu yazım GZone Kasım sayısında yayınlanmıştı. Şimdi Hiv özel (Aralık) sayısında sakin bir hikayem var. Okumanızı dilerim. TıKTıK

Sevgiyle Kalın. 

32 yorum :

  • Exodya Sri dedi ki...

    Ben de direk "biz böyle yaratIlıldık" mottosuna karşıyım. Homoseksuelliğin bir çok nedeni olabilir bence. Panseksuellikte enteresanmış cidden.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Burada önemli olan heteroseksüelliğe nasıl baktığın. Eğer onun için de böyle bir şey diyorsan sorun yok. Yani doğuştan gelip gelmemesi beni de çok ilgilendirmiyor, önemli olan oldukça doğal bir şey olduğu...

    Panseksüellik üzerinde durdum ama daha çok şey var aslında.. neler neler var hatta...

  • Lazy Otter dedi ki...

    Arkadaşının senin geyliğin doğuştan argümanına yaratan böyle yaratmaz demesi saçma olmuş. down sendromluları doğutan hastalıklıları kim yaratıyor.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Lazy Aslında arkadaşım da sayılmaz, aynı ortamda bulunuyorduk sadece. Ve bence de inanılmaz saçma. Zaten o yüzden özellikle yazdım. Olacak gibi değil...

  • Nakhar G.Y.A dedi ki...

    Bir kavram çıkarıp sonuna seksüel ifadesini yapıştırıp çeşitlendirdikçe kendimi kaybediyorum... Bu kadar terimsel ve detaylı yaklaşmaya gerek olmadığını düşünüyorum... Akli dengesi yerinde iki insanın yaptığından sual olunmaz diyorum.

    Bazen kendimi gizli bir heteroseksüel olarak gördüğüm gerçeğini de kendimde saklı tutarak :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Orhan panseksüel dostların senin cinsel hayatını nasıl kurtarsınlar ki? Onlar kendileri seks yapıyorlar ve kendileri için yapıyorlar. Ben tam olarak seni anlayamadım sanırım :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Nakhar bu selsüel yönelüm çeşitlemesi.öylesine geniş ve dallı budaklı ki senin düşüncelerini de kapsıyor. Yani bu nasıl oluştu,kim uydurdu bilemiyorum ama adam içine zehrini de panzehrini de eklemiş. Bu yüzden kaçamıyorsun. Herkesi kapsayıp kimseyi dışlamayan bir örgü söz konusu. Ben bu tanımlamaları bir açıdan seviyorum çünkü olaya bilimsel açıklamalar eklemek için kaynak görevi.görüyor. Yoksa dediğün gibi herkes istediği gibi yaşıyor zaten. Kimse kalıba uymuyor, bu kalıplar insanlara uyuyor :)

  • Mavi_Portakal dedi ki...

    Merhaba :)

    Ben bununla alakalı butun bilimsel yayınları takip ediyorum. Edindiğim bilgileri paylaşmak istiyorum:

    Beynin ortasında hipotalamus dediğimiz bölge mikroskop altında heteroseksüel erkeklerde çok net görülebilen 4 odacıktan oluşur. Heteroseksüel kadınlarda görülemeyecek kadar siliktir. Görülüyor ki homoseksüel erkeklerde de bu odacıklar kadınlarla aynı boyutta. Heteroseksüel kadınlara koklatılan bir erkeğin ten kokusu beyinde bir tepkiye yol açıyor. Heteroseksüel erkeğe koklatılınca herhangi bir tepki alınmıyor. Ancak homoseksüel bir erkeğe bu koku koklatılınca tekrar bir tepki gözleniyor. Böylece anlaşılıyor ki hipotalamustaki odacıkların cinsel yönelim üzerinde etkisi var. Bu da gösteriyor ki homoseksüellik genetiktir. İkizlerden biri eşcinselse diğerinin eşcinsel olma ihtimalinin %70 olması, son çocukların genelde eşcinsel olması falan zaten genetik olduğunu gösteriyor.

    Üstelik terli tişört deneyide var. Bir heteroseksuel erkeğin tişortuyle eşcinsel erkeğin tişortunu yanyana koyuyorlar. Deneklere tişortleri koklamalarını ve en çok hoşuna gideni seçmeleri isteniyor. Heteroseksuel kadın denek, heteroseksuel erkeğin tişortunu seçiyor. Eşcinsel erkek denekse eşcinsel erkeğin tişörtünun kokusunu daha hoş buluyor. Ten kokusuna beynin reaksiyon göstermesi ile alakalı. Buna genetik olduğuna bir kanıt.

    Genin aktif olmasıyla alakalı, sebebin şu olduğu tahmin ediliyor: Sürekli kız doğuran bünye son çocuk erkek olunca ona yabancı cisim olarak yaklaşıyor ve saldırılar eşcinsel geni aktif hale getiriyor. Başka bir teoride abla geçersiz. Yani abi de olabilir önemli olan son çocuk olması. Yani son çocuğun eşcinsel olmasını savunuyor. Oda şöyle: Birinci çocuk biriyle olacak ve bir nesil oluşturacak. 2. Çocukta biriyle olacak ve nesil oluşturacak. Eğer 3. Çocukta nesil oluşturursa populasyonda dengesizlik olacağı için evrimsel olara bu çocuk eşcinsel oluyor. Bu sayede populasyon dengede kalıyor. İlk teoride burada devreye giriyor. Orneğin eğer ablaları varsa 3. Çocuk erkekse eşcinsel oluyor. Eğer abileri varsa ve gene erkek olacaksa bu 5. Çocuğa kadar gecikebiliyor. Buda evrim hatası olarak değerlendiriyor. Doğada ki eşcinselliği incelediğimiz zamanda bu teoriyi desteklediğini görüyoruz.

    Psikolojik olduğu düşüncesi sadece dolandırıcı psikologların uydurduğu bir şey. Lgbt bireyler boyle doğar boyle ölür..

  • Geylesof dedi ki...

    Nakhar bu durumda Kaan'ın yazısına göre sen de pomoseksüel oluyorsun, kaçış yok yani. :))

    Ancak ben de pek dallanıp budaklandırmada yana değilim. Hak veriyorum bilimsel açıdan gereklidir sınıflandırma ama günlük yaşamda bunların kullanılması ne denli gerekli o konuda emin değilim. Sonuçta bizle insanız ve birbirimizle olan bir aşkımız sevgimiz ilişkimiz paylaşımımız var olan bundan ibaret aslında. Oldukça sade. Bu sadeliği kişinin niteliğine göre yeni bir sınıf halinde sunmak ve bunu günlük yaşama sokmak karmaşa yaratmaktan ileri gitmez bence. O halde sarışınlardan haz alan bir siyahi erkek için de bir sınıf bulalım, yalnızca kızıllardan hoşlanan aynı zamanda siyahilerden de hoşlanabilen sarışınlar için ayrı bir sınıf filan. :)) Buyursunlar orta okul matematiği küme problemleri :))

    Mavi Portakal anlattıklarının ne kadar kesinleştiğini bilmiyorum. Ama bildiğim bu paylaştıkların henüz çok yeni bilgiler ve yanılmıyorsam geçtiğimiz yıl içinde ortaya çıktı/yayınlandı. O yüzden tam net değil diye biliyorum ama yine de güzel paylaşım. :))

  • TheBoyNextDoor dedi ki...

    Yaratıldık demek yerine DNA'mızda var diyelim çünkü tanrı diye bir şey yok. Ben de doğuştan gay olduğumu düşünüyorum ama eğer seçme şansım olsaydı bu kadar zorluğa rağmen yine de gay olmak isterdim. Seviyorum lan gay olmayı...gay gay gay gayyyyy gaaaayyy... :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili The Boy Next Door Tanrıya inanmama durumu da söz konusu tabii haklısın.. Herkes inanacak diye bir şey yok. Bu arada seçme şansım olsaydı yine seçerdim derken aslında bu durumundan oldukça memnun olduğunu vurguluyorsun. Ateist yorumun için teşekkürler :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Geylesof hem hak verip hem de haklı bir şekilde eleştirdiğin için teşekkür ederim. Güzel ve toplayıcı bir yorum olmuş. Senin yorumunu okurken içimde yanıp tutuşan bilimsel bir çalışma beni dürtükledi. Ben uzun süredir bu seksüel kavramların haritasını çıkarmak istiyorum. Biraz zor ve karışık bir iş ama bilim dünyasında bu alanda çalışan insanların çok işine yarayacağına eminim. Onun dışında benim kavramsal bilgim artar, hepsi bu kadar. :D

    Yapsam mı acaba, böyle bir kavram haritasına ihtiyaç var mı, uğraştığıma değer mi bilemiyorum..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mavi Portakal gerçekten güzel bilimsel açıklamalarda bulunmuşsun, böyle durumlarda kaynak göstermek de iyi olur ama metrobüste giderken bunları yazan birisinden sanırım çok fazla şey beklememek gerekir :D Bu yüzden teşekkür ederim..

    Ben genel olarak son çocuk eşcinsel olur tezini biraz basit buluyorum ve yeterli araştırma tabanına dayanmadığını düşünüyorum. Elinde bu konuda daha detaylı bilgi varsa öğrenmek isterim. Çünkü ben dei kaç bin kişi üzerinde çalıştılar bu sonuca nasıl ulaştılar bu konuda çok bilgim yok. Ben de zamanında araştırmalar yapmış ve istatistikle ilgilenmiş birisi olduğum için deneyin amacına uygun sonuçların nasıl eğilebildiğini filan biliyorum.

    Sonuç olarak bilgilerini bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim.

  • Geylesof dedi ki...

    Kaan valla yorumunu okurken -hani şu bilimsel istek olan kısım- aklıma Nietzsche Ağladığında'daki Dr. Breuer ile Nietzsche'nin insanlık yararına bilim için yapmak istedikleri araştırmalar filan karşılıklı atışmaları geldi :D Bence her türlü araştırma iyidir candır :)) Araştır amaaaa biz kullanmayalım :D Bilelim yeter. :D :D

    Tabii bu benim görüşüm. :))

  • Nakhar G.Y.A dedi ki...

    @Geylesof; Diyorum ya işte akli selim iki kişinin yaptığından sual olunmaz... Kaçmıyorum da kategorize edilmek hoşuma gitmiyor :)) A planım (Halihazırda beraberliğim) yürürlükte olduğu sürece B planına (Evlenip çoluk çocuğa karışma) geçmeyi düşünmüyorum :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tif bir insanın özendiği için transeksüel olması bence imkansızın da ötesinde bir durum. Çünkü trans bireylik ne yazık ki toplumumuz da hiç özenilecek bir konumda değil. Ne yazık ki dememin sebebi ise bu konumu kesinlikle hak etmediğine olan inancımdır.

    Zaten özenerek kimse yaşamını değiştiremez. Bu yazı da bunu özetliyor.

    Peki transseksüellik demişsin ya onun da cevabı şöyle: Transseksüellik bir yönelim değildir. Bu yüzden bu yazının konusu dahilinde değildi ;)

  • Geylesof dedi ki...

    Aynı doğrultuda düşünüyoruz Nakhar :)) O zaman ne diyelim Tanrı kimseyi B planı yürürlüğe sokacak hale getirmesin, dinimiz amin. :))

  • Thomas Calculus dedi ki...

    Konu baya baya konuşulup tartışılmış valla helal olsun herkesten yeni bir bilgi bişi öğrendim :))(zaten kaanin blogu bunun için seviyorum) valla ben The Boy la aynı fikirdeyim yaşasın ggaylik yani tanrı eğer bana sorsa gene beni gay yap derdim açıkçası.Zaten bu işler özentilikle olcak işler değil yukarda Mavi portakala teşekkür ederim teorilerden birini biliyordum ikincisini öğrenmiş oldum aynı zamanda beni tüm o metni yazma külfetinden kurtardı.Trans başlığı altında toplananlar konusunda kaana %100 katılıyorum.Sonuç olarak böyle geldik böyle gidecez.Ne demişler tecavüz kaçınılmaz ise zevk almaya bakiceksin!... :)))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Thomas çok haklısın yorum kısmı bazen yazılardan daha değerli oluyor. Bu paylaşımı ben de çok seviyorum ve destekliyorum.

    Seni her toplantıda bir kez daha tanıyorum ve tanıdıkça samimiyetini, özgünlüğünü seviyorum. Teşekkürler..

  • Mavi_Portakal dedi ki...

    David Reimer olayını araştırabilirsiniz. Transseksüelliğin genetik olduğuyla ilgili üzücü fakat harika bir kanıt.. Olayı en duzgun aktardığını duşunduğum site: http://www.evrimagaci.org/fotograf/73/3238

  • Mavi_Portakal dedi ki...

    Hipofiz beziyle ilgili yazdıklarımı direk Pelin Çift'in sunduğu "Öteki Gündem" programına katılan şimdi ismini hatırlayamadığım bir bilim adamının ağzından yazdım. Bilim adamı bu cevabı, Pelin Çift'in eşcinsellik dini olarak günah olduğundan genetik olamayacağı fikrini onaylamak için sorduğu soruya cevap olarak vermişti. Rica ederim, keşke okuduklarımın kaynaklarına dikkat etseydim.. :(

  • Miss Tiffany dedi ki...

    Yahu biliyorum ayol Sağolun :) ciddi anlamda bilip bilmediğinizi sorgulamıştım. Eşcinsellik ile ilgili yazdıklarınıza istinaden, transeksüellik ile eşcinselliği aynı ya da benzer zanneden o kadar çok gereksiz yaşam formu var ki :(

  • ot insan dedi ki...

    Nakhar'a katılıyorum. Akli dengesi yerinde olan iki insanın yaptığından sual olunmaz. Bu tanımlar çok fazla uzadı. Tüm insanlar panseksüeldir deyip konuyu kapatalım :D Toplumsal baskılar olmasaydı, insanlar beğendiği kişilerle ilgili düşüncelerinden ayıp günah diye utanç duymasaydı, cinsel kimlikler konusunda da sınıflandırmalar olmazdı. Benim cinsel kimlikler konusunda tanımım net: 16 yaş veya üzeri aklı başında; 2 veya daha fazla insanın birbirlerinin ihtiyaçlarını karşılamasıdır. İnsanseksüel :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili ot insan özgün yorumunla olaya noktayı koydun. İnsanseksüel kavramına da bayıldım ;) tanımları kolay ve açık tutmak gerekiyor zaten ;) yoksa olay çok karmaşık bir hal alıp hepsi iç.içe geçiyor böyle olunca da kimse kavramlardan yararlanamıyor ve kitabi.bilgi olarak kalıyor. Özgün ve basit.tanımın da kuvvetli ;)

  • Semi M.Eller dedi ki...

    Bu kadar çok tanıma gerek var mı diye düşündüm okuduğumda. Herkes nasıl istiyorsa öyle yaşasın kime ne! Özenti olduğu ise hiç inandırıcı değil.

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB