Bir Virüs Nelere Kâdir? #HPV

23 Aralık 2014 Salı 25 yorum
Öğretmenlik ve Türkiye'de eğitim üzerine yazmaya devam edeceğim ama araya günlük bir olay yerleştireyim istedim. Ben bugün ne yaptım? İşte bunu anlatacağım size ama öncesinden başlamam lazım. O yüzden hadi iki hafta önceye gidelim.

Ben bir HPV hastasıyım. Yani bu virüs içime girmiş tam bir tedavisi yok, bunun farkında olan yaramaz virüs ne zaman çıkacağını iyi biliyor. Bağışıklık sistemim zayıfladığı zamanlarda baş gösteriyor, genital bölgelerde siğil olarak göz kırpıyor. Tabii hemen ya dermatoloğa ya da genel cerrahi uzmanına gidip aldırabiliyorsunuz. Ben geçen yıl gidip bir operasyon gerçirmiştim. Devlet hastanesinde yapmışlardı o zaman, danıştığım dermatolog hanımefendi koterijasyon yöntemiyle siğilleri yakmıştı. Yakıldığı zaman o bölgedeki tüm siğil oluşumu yok edildiği için tekrar görülme olasılığı da düşüyor. Ama bu bir daha hiç çıkmayacağı anlamına gelmiyor, bağışıklık sisteminiz ile aranızdaki muhabbete bağlı.

Bu hastalık için daha geniş bilgi istiyorsanız şu sayfayı ziyaret edebilirsiniz ;)
Bu aralar yine siğil oluşunca devlet hastanesinde sıra beklemek, gün almakla filan uğraşmak istemediğim için özel bir hastahaneye gittim. Orada bu işlemi sadece ameliyathanede yaptıklarını söylediler. Benim için nerede yapıldığı değil hemen o gün kurtulmam ve bir daha hiç karşılaşmamam önemli olduğu için kabul ettim. Ameliyathanenin belirli şartlar olacağını düşünememiştim. Birincisinden biliyorum birkaç tane ve sadece anogenital bölgemde siğil olduğu için toplamda 10 dakikalık bir operasyon sürecinden sonra direkt kalkıp evinize gidiyorsunuz. Lokal anestezi uygulanıyor ve yakma işlemi çok kısa sürüyor.

Ameliyata girmeden önce çekmiştim :)
Özel Hastahanem sağ olsun ilk önce benim bir odaya yatış işlemlerimi yaptı, özel odamda tamamen soyup sonra da ameliyat elbisesi giydirdi, ondan sonra başıma üşüşen hemşireler ilk önce damar yolu açtılar, sonra kendimi nasıl hissettiğimi, heyecanım olup olmadığını, telaşlanırsam neler yapabileceğimi, ne gibi haklarım olduğunu, ne zaman doktorla konuşacağımı, ameliyathane kurallarını filan anlattılar. Sonra beni sedye ile ameliyathaneye aldılar. Böyle insanların içinden geçiyorum, millet beni ciddi hasta filan sanıyor, görseniz sanki kalp nakli yapılacak, aslında olayın ne kadar basit ve kısa bir şey olduğunu biliyorum ama elimde olmadan böyle bir işe girişmiş bulundum. Kısacası paramla ameliyat oldum yani.

Daha sonra ameliyatım tabii beklediğim gibi toplam 10 dakika filan sürdü, sonra yine odama çıkardılar, yemek isteyip istemediğimi, yardıma ihtiyacım olup olmadığını, herhangi bir baş dönmesi yaşayıp yaşamadığımı, istersem bana kitap okuyacak birisini çağırabileceklerini, ya da televizyon açabileceklerini filan anlatırken birisi de menüden hangi yemeği istediğimi filan soruyordu. Bunların hepsi iyi güzel de benim hiçbir şeyim yok kardeşim, ayrıca hastanede yatmayı da pek düşünmüyorum zaten, yanımda refakatçim filan yok ya iyice olayı abarttılar diye düşünürken ben sadece ne zaman çıkabileceğimi filan soruyorum.

Neyse sonunda hiç kullanılmamasına rağmen açtıkları damar yolunu da çıkardılar da kalkıp giyinebildim. Aslında beni giydirmesi için yakışıklı bir hasta bakıcı istesem mi diye düşünmedim değil :D

Elime tutuşturdukları elektronik reçete numarası ile evime en yakın eczanede aldım soluğu. Eczacı Bayan bana ilaçlarımı verirken bir ilaca dikkat çekti. "Bu ilaç çok kullanılan bir ilaç değil sizin ne gibi bir rahatsızlığınız var ki bunu size yazdı doktorunuz!" dedi. Ben de HPV olduğunu söyledim, bunun üzerine "Bir karışıklık olsun istemem prospektüsünü okuyalım." dedi. Okuduğumuzda ilacın erkeklerde cinsel hazzı düşürmek için kullanıldığı yazıyordu. Başka da bir şey yok, tek cümle ile ilacın endikasyonu belli sadece cinsel isteği düşürücü bir ilaç. "Bu ilacın virüs ile ne gibi bir ilişkisi olabilir ki, ben bu ilacı size vermiyeyim, zaten SGK da özel bir rapor olmadan bu ilacı ödemiyor, ortalama 70 lira gibi bir fiyatı var!" dedi. Doktorunuzla görüşün bir yanlışlık yoksa ilaç elimizde var bir yanlışlık yoksa alırsınız!" deyip beni uyardı.

Doktor Hanım ise bana HPV tedavisi için piyasada zararı yararından fazla ilaçlar olduğunu bu yüzden farklı bir şey yazacağını söylemişti. Ben de kuşkulandım acaba bu ilacın böyle bir etkisi var da biz mi bilmiyoruz? Hemen doktor adayı olan Mr. Shoulder'cığımı aradım. Bana bir omuz çık dostum şu ilacı araştır benim için dedim. O da sordu soruşturdu ve bana yazılan ilacın genellikle cinsiyet değiştirme operasyonları öncesinde kullanıldığını filan buldu. Hpv ile ilgili hiçbir bulguya rastlamadığını, çok alakasız olduklarını da ekledi.

Bu gün kontrole gittiğimde doktoruma bu durumu sordum. Doktor Hanım çok şaşırdı. Bu ilaçtan haberi bile yok. İlaç hakkında ben daha çok bilgiye sahibim filan. Meğer gerçekten yanlış yazmış. Kullanmadığımı söyleyince o da rahatladı. Ve dikkatli olduğum için bana teşekkür edip, hatasından ötürü özür diledi.

Hastaneden çıktıktan sonra eve gelmeden önce ilk önce bir çikolatacıya uğrayıp güzel bir paket çikolata aldım. Sonra da eczacıma uğradım. Dükkana girdikten sonra "Ben size teşekkür etmek istiyorum!" dedim. Gözlerinde büyük büyük soru işaretleri gezindi, sonra beni hatırladı. Bunu hissettim. "İşinizi iyi yaptığınız için. Ve öyle bir ülkede yaşıyoruz ki herhangi bir karşılık beklemeden işini iyi yapan kişileri gerçekten tebrik etmek gerekiyor. Bu kapitalist dünyada birçok eczacı bu 70 liralık ilacı nasıl olsa doktor yazmış diye bana satardı. Benim hangi ilacı içeceğimden çok alacakları paraya bakardı. Mecburen alırdım, eve gidince prospektüsünü okurdum ve kullanmazdım; ama benim gibi herkes prospektüs okuma meraklısı değil ki! Belki de direkt kullanır ve geçici bir süre de olsa adamın cinsel hayatı bitebilirdi. Uyanık davranıp beni uyardığınız için, işinizi gereğince yaptığınız için gerçekten teşekkür ederim. Bu da size benden küçük bir hediye." diyerek çikolata kutusunu uzattım.

Eczanedeki bayanlar o kadar mutlu oldular ki, bu davranış iyi yaşamın bir gereğiydi işte. Onlar da bana çay ikram ettiler filan, bir anda sohbete giriştik. Onlar beni sevdiler ben onları daha fazla sevdim filan. Sevgi böyle böyle tohumlanan bir şey sanırım. Ben onların dürüst davranışlarını perçinlemiş oldum. Bu yüzden sessiz olmamak, beğenmediğimiz davranışları eleştirdiğimiz kadar beğendiğimiz davranışları da üşenmeyip eleştirmemiz önemli. Toplumun kokuşan sosyal yapısını ancak böyle böyle düzeltebiliriz.

25 yorum :

  • Geylesof dedi ki...

    Ben şu kısmı anlayamadım: Nasıl oluyor da böyle bir "yanlışlık" denk geliyor? Yani cinsel istek azaltıcı filan? "Biraz az yatın da siğil çıkmasın, sizi pislik geyler!" dercesine bir ilaç tavsiyesine -daha doğrusu "yanlış ilaç yazılması"na- denk gelmişsin. Septik yaklaşımda yine tavan yapıyorum. :))

    Sonuç itibarıyla iki kez geçmiş olsun :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Hahahah ay çok tatlısın yaaaa. Bayağı güldüm okurken. Ama ben pek komplo teorileri kurmam. Bu olayda da Doktor Hanımın samimiyetine güvendim.

    Ayrıca bu yazının subliminal mesajı prospektüs okumadan ilacı kullanmayın.

  • Geylesof dedi ki...

    Artık pek bir bilinçaltılık yanı kalmadı senin açıklamandan sonra :)) ki öncesinden de bilinçaltı açısından benim aklıma yatanlar şunlardı valla:

    1) Hekimlere güvenmeyin özellikle de özeldekilere -.-
    2) Eczacılar candır <3 :))

  • Berkay Yemenler dedi ki...

    Boyle hatalarin olmasi hos degil bence.Cok kotu seylerde olabilirdi belki de.Herkeste gosterdigi reaksiyon da farkli olabilir sonucta.Sen iyi, sakin kalmissin.Ben acayip sinirlenirdim yani.Tamam yogundu belki ,bilmiyorum ama bu korkunc bir hata bence.Yaziyi okurken Geylesof'un dedigi sey benim de aklima gelmisti.Acaba gay oldugunu anladi belki de ve bunun icin falan mi yapti dedim.Iyi ki eczaci varmis.O eczaciyi da tebrik etmek gerek.Az bulunur oyleleri. :)

    Cok guzel bir tesekkur yapmissin ona.

    Ne diyim,kalbin o kadar temiz ki. :)

    Tekrardan gecmis olsun. :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Berkay aslında genel cerrah doktorları özel hastahane ve tıp merkezlerinde yoğun olmuyorlar. Benim doktorum da hiç.yoğun değildi. Ayrıca gey olduğumu da biliyor. Ben direkt eşcinsel olduğumu söylüyorum ki doğru teşhis koyabilsin. Doktordan eşcinsellik saklanmamalı bence.

    Teşekkür ederim kuzum, arada güzel davranışlarım olduğunda buraya da yazıyorum ki küçük küçük farkındalıklar oluşsun :) sence de ilginç bir olay değil mi? Anlattığıma değdi bence ;)

  • Volkan dedi ki...

    Hakikaten helal olsun eczacıya, gerçekten parasını alıp işine bakabilirdi. Duyarlı davranmış. Doktor ise gerçekten büyük hata yapmış. Farklı bir hastaya farklı bir ilaç da verip, ölümüne de yol açabilirdi. Çok geçmiş olsun diyor, herkesin böyle duyarlı olmalarını diliyorum :) Bu arada hastane pozun da çok seksi :D

  • ot insan dedi ki...

    Geçmiş olsun Kaan Arer. (çok resmi oldu sanki :D ) Geçmiş olsun Kaan, ben de Geylesof gibi düşündüm. Doktor bilerek yazmış olabilir. Aman şunun tam tedavisi yok gibi. Vereyim şuna da yatmasın kimseyle demiştir :D Halkımız çoktorlardan çok eczacılara güveniyor ya bak bir bildikleri varmış. :D

  • Geylesof dedi ki...

    Herkes de benim gibi düşünüyor popüler mi oldum ne? asdgsadf :D Kaan'cım bir sonraki ameliyatın için bana önceden haber verirsen daha hemfikir olunası yorumlar hazırlamaya başlarım artıkın. :D

    Şaka bir yana sen o çoktordan :)) uzak dur. Herkesin aklına aynı şey geldiğine göre bir iş var o kadında. :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Volkan o poz benim de hoşuma gitti, aslında Kaan Hastahanede temalı başka fotoğraflar da çektim ama tabii hepsini buradan yayınlayamıyorum. Sonra Kaan aranıyor diye adım çıkar vallahi... Ben de en edeplisini, en usturuplusunu yükledim buraya :D

    Teşekkür ederim kuzum...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Exodyam aslında bu olay fıkra gibi bir şey. Yani tamam ben eşcinselim ama kültürsüz, cahil cühela, garip gureba bir insan da değilim. Ciddi ciddi düşününce o ilacı hiç sorgulamadan içmeyeceğimi bilir. Bu yüzden ben böyle bir mesaj olduğunu sanmıyorum, sadece çok ilginç bir tesadüf olduğunu düşünüyorum. O da burada yazmam için benim başıma geldi sanırım...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ot İnsancığım aslında sorgulamadan kimseye güvenmemek gerekiyor. Eczacı da buna dahil, onlar da paranın hastası olmuş durumdalar. Devletin kendilerini sömürdüğünü düşünüp kazıkladıkları millet için vicdanlarını rahatlatıyorlar.

    Bir de halkımız arasında eczacı düşkünlüğünün bir diğer sebebi onları yarı aile hekimi gibi görmelerinden kaynaklanır. Yani doktora gitmeye üşenen, korkan, ya da masraf olur diye düşünen milletimiz eczacıdan medet umar. Gerçi bu alışkanlık artık yok, belki Anadolunun ücra köşelerinde devam ediyordur, doktordan önce eczacıya gidilir, eğer eczacı bir doktora görün derse işte o zaman doktora gidermiş eskiler... Ahh gidi günler ahhh :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Geylesof yazının ilk yorumunda yer aldığın için ve çarpıcı bir şekilde düşünceni anlattığın için ben bile senin gibi düşünmeye başlamıştım yani :D Millet senin yorumuna göz atmadan yazmayınca sana atıf yapmak zorunda kalıyorlar :D

    Sen buradan aldığın atıf rekoruyla hakemli dergilere de yorum yazmaya başlarsın diye düşünüyorum artık :D

  • Geylesof dedi ki...

    Ahaha :D şunun şurasında iki sevinelim dedik kursağımızda bıraktın yani aşk olsun :p hem olur da hakemli dergilere yorum yazarsam ben de sana atıf yaparım fena mı :D Akademia gey blogger'ları konuşur işte :D

    Neyse tamam daha fazla kaynatmıyorum kendi blog köşeme çekildim. Sevgiler... :))

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Öncelikle çok geçmiş olsun Kaancım; umarım tekrararını yaşamazsın çok ilginç bir virüsmüş. Yaradan insanların üreme isteğini artırmak için cinsel haz vermiş. Cinsel haz olmasa biz üşengeç insanoğlu o iş için vakit bile ayırmazdık. Oysa partner bile bulamadığımız zamanlar hemen farklı yöntemlerle kendimizi tatmin yoluna gidiyoruz öyle bir meret yani bu haz olayı. Diğer taraftan bu kadar güzel bir şeye bu kadar problemin yüklenmiş olması da her güzelin bir kusuru vardır misali can sıkıcı oluyor. Öte taraftan da kimin eli kimin cebinde olurdu hayal bile edemiyorum çözülmesi zor paradoks ://

    Felsefeyi bırakırsak :D alınan her ilacın ne işe yaradığı ve özellikle yan etkileri mutlaka okunmalı, eczacı arkadaşı tebrik etmekle birlikte doktor hanım için çekimser oy kullanıyorum :D

  • TheBoyNextDoor dedi ki...

    Aşısı varmış. Yazını okuduktan sonra hemen araştırdım. 9-26 yaş arasındaki erkeklere uygulanabiliyormuş. % 90 oranında koruma sağlıyor imiş. Bence yaptıralım arkadaşlar çünkü kansere yol açtığı durumlar bile oluyormuş.
    Çoook geçmiş olsun tekrardan kaan abi. Bu faydalı yazı için teşekkürler.

  • ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

    Öncelikle geçmiş olsun kaancığım..şu ameliyata giderken sedyeyle seni görmek isterdim:))ve sen gerçekten adamın dibisin...karşılıklı tohumlanan sevgiler hep yüreğinde kalsın...

  • Miss Tiffany dedi ki...

    Hain doktor. Fakat Kaan sana şunu Söyleyeyim ki, vücudumuzun sağlıklı olup olmaması kesinlikle asit Alkali dengemize bakar. Asit oranının artması Bağışıklık sistemi vs. Herşeyini düşürür. Diyeceğim odur ki, Alkali beslen. Eğer olmuyorsa da suyuna karbonat katıp iç ve kendini nötrle. Çok ciddiyim, ilaç sektörü tam bir para tuzağı şeysi.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili O Gayciğim çok teşekkür ederim. Bağışıklık sistemimi sahip olmaya çalışıyorum.

    Haz konusundaki sorgulamalarına da katılıyorum. Aslında yemek yemek bile aynı şekilde sorgulanabilir. İnsanlar yemekten zevk almasa, tat almasa yemek ile bu kadar uğraşır mıydı? İşkence haline gelir miydi? Bazen çocuklar neden yemek yemek istremezle çünkü damak tatları gelişmediği için yedikleri yemeklerden ne kadar tat aldıklarının farkında değillerdir. tat alamadıkları, ya da aldıkları tadı beğenmedikleri yemeklere karşı direnç gösterirler... Filan filan :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili TheBoyNextDoorcuğum aşıyı sen yaptırabilirsin. Ben artık yaptıramam. Yani gerek yok. Zaten virüsü direkt kapmışım, aşı ben de bir işe yaramaz. Aslında erkeklerden kansere sebep olmadığını biliyordum, yani doktorum öyle dedi ama çok da emin olamıyorum. Kadınlarda ise rahim ağzı kanserine sebep olabiliyor. Erkeklerde çok da zararlı bir etkisi olmadığını söylemişti doktorum. Bakalım başka bir şeylere sebep olursa yine buradan yazarım :D

    İyi dileklerin için çok teşekkür ederim.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Asi Yapıncağım çok teşekkür ederim. Aslında sedyede giderken gittiğim yerde neler olacağını bildiğim için işin ciddiyetinde değildim, rahattım ve oldukça eğlenceliydim. Zaten saçmalıklar serisi başlamıştı bari keyfini çıkarayım dedim açıkçası :D

    Ameliyata gitmenin telaşı ve endişesi yoktu açıkçası.. O zaman güzel oluyor :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tiffanyciğim bu alkali beslenmek nedir? Ben bu konuda pek bilgi sahibi değilim. Bu aralar evde ekmek yaptığım için çok ekmek yiyorum (günde iki dilimi geçmiyor) acaba ekmek oranımı arttırmam mı düşürdü benim bağışıklığımı diyeceğim ama değişen hava koşullarının da etkisi var bence. Bir gün güneşli ve sıcak, diğer gün çok soğuk bir hava olabiliyor. Bu da etken sanırım... Ama ben ekmeği kesmeliyim bence..

    Tavsiyen için teşekkür ederim ama suya karbonat atıp içme olayında ciddi misin? Sen yapıyor musun? Neredne öğrendin? Cidden yararlarını gördün mü? Bilemedim açıkçası.

  • Semi M.Eller dedi ki...

    Çok geçmiş olsun Kaan. Davranışından dolayı ayrıca örnek alınası insansın. Haklısın, nasıl ki şikayetçiysek olumlu davranışları da takdir etmemiz lazım.
    Özel hastanede benim de yazın ufak bir ameliyatım oldu. Aynen yazdığın gibi, ufacık bir şey için oda hazırlamalar, odaya gelenler, gidenler... Halbuki doktorun odasının muayene bölümünde yapılabilir bir şey olmasına rağmen.
    Neyse, aslında sen ufak bir şey gidip aslında bu ilaç hatasıyla ciddi bir şey atlatmışsın. Tekrar geçmiş olsun...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Semi çok teşekkür ederim. Benzer deneyimini okuyunca yalnız olmadığımı da görmüş oldum. Gerçekten böyle abartılı hizmetlere maruz kalırken bana hizmet eden hastabakıcı bayan için üzüldüm. Patronu fazladan para kazanacak diye kadın beni taşımak zorunda kaldı. Tamam kadın da o işten para alıyor ama ben sağlıklıyken bana hizmet etmesini sindiremedim sanırım..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB