#TuringEkim de neler oldu neler?

3 Kasım 2014 Pazartesi 22 yorum
ÜstNot: #TuringEylül toplantısıyla ilgili bir yazı yazamadım, Bodrum, İzmir, Bayram koşuşturmacası arasında kaynadı gitti. Sadece bir değerlendirme yazısı yazıp katılan kişilere gönderebildim. Fekat bundan sonra her ay bir değerlendirme yazısı yazmayı planlıyorum.

Ekim ayı toplantımız fazlaca yeni katılımcı doluydu. Bu beni mutlu ediyor haliyle. Bir kere katılan insan bir sonrakine en yakın arkadaşını da getirmek istiyor. Bundan daha değerli bir memnuniyet göstergesi olabilir mi? Gençler çok örgütlü çalışıyorlar, hem yaşam sevinçlerini hem de yaşamlarına dair gelecek aşılayan güçlü fikirlerini seviyorum. Toplantılar benim için kendi fikirlerimi dinlediğim dar alanda kısa paslaşmalardan çok evrene açıldığımı hissettiğim fikir dalaşmalarına benziyor. 

Aldatmak


Bu ay toplantımızda sevgili Paulo Coelho'nun son kitabı Aldatmak üzerine tartıştık. Kitap eleştirimizi
fazla edebileştiremeden felsefi olarak konuya eğilmeye çalıştık. Çünkü kitapta da aldatma davranışının felsefesi, aldatan bir insanın suçluluk duyguları, kendini nasıl hissedeceği, kendini aklama çabaları ve bu işten hasar almadan sıyrılma davranışı samimi bir şekilde işleniyor. Aldatma davranışı üzerine ben yaşanmış hikayelerimden örnekler vererek tüm katılımcıları şaşırtmayı başardım. Çünkü samimi olmak istiyorsak eğer ilk olarak kendi samimiyetimizi masaya yatırmamız gerekiyordu, ben de herkesin rahatlaması için ilk olarak kendi geçmişimi masaya yatırdım.

Aldatmak üzerine tartışırken sevgili Nakhar ile vardığımız ortak payda beni mutlu etti. Belli bir yaş ve ilişki seviyesinde bulunan insanların aldatmasının ne kadar da zor olduğuna karar verdik.
- Yeni birini bulmak, tanışmak oldukça zor.
- Bir kişiyle tanışmayı geçelim, o kişiyi sıfırdan tanımak, bu işe mesai harcamak daha da zor.
- Süregelen bir ilişkin varsa bu davranışından sonra hiç onmayacak yaralar alabilir bunu göze alman gerekiyor.
- Seviştiğin kişiyle yapacağın duygu alışverişi ya da seks (meni alışverişi) acaba aldığın bunca riske ve harcadığın mesaiye değecek mi? 
- Var olan ilişkinden çok daha iyi bir seks olacağına, daha kaliteli duygu alışverişi olacağına ne kadar emin olabilirsin?

Bu kadar düşünürken bile yoruluyor insan, bu durum için Atalarımız çok güzel bir söz söylemiş cuk oturuyor: Dimyat'a pirince giderken eldeki bulgurdan olmak. Bulguru riske atabiliyorsanız buyurun...

Cennet ve Cehennem


Cennet Cehennem kavramları tartışmaya açıldı. Bu, bir önceki aydan belirlediğimiz bir konuydu. Herkes cennet deyince ya da cehennem kelimesini duyunca neler hissediyor, nasıl düşlüyor, ne zaman gideceğini, nereye gideceğine inanıyor anlattı. Aramızda neredeyse her dine mensup, bir o kadar inanmayan, ya da yarı inanan katılımcılar mevcut. Ben bir müslüman olarak katılırken başka dinlerden açıklamalar getirmek isteyen arkadaşlarımızı da dinlemek çok hoş oluyor. Bu konuda herkesin görüşünü dinlerken bireysel farklılığın ne kadar değerli olduğunu gördüm. Birisi hayatını bu kavramlara odaklamış yaşarken bir başkası ise "Hiç düşünmemiştim, ölünce ne olacağım üzerine düşünmek bana zaman kaybı gibi geliyor, olduğum gibi yaşıyorum işte, neresi olursa gideriz, başımıza ne gelecekse o zaman görürüz. Şimdi oturup bunları düşünmenin bir yararı olduğunu bile düşünmüyorum" diyebiliyor. 

Ben ise şahsi fikrimi açıklarken şu rubaiden yararlandım. Kısa ve özet geçmiş Ömer Hayyam:

Dünya dediğin bir bakmışızdır bizim,
Ceyhun nehri kanlı gözyaşımızdır bizim,
Cehennem boşuna dert çektiğimiz günler,
Cennetse gün ettiğimiz günlerdir bizim.

Ekin ile Emrullah 


Türkiye'nin ilk gey evliliğini gerçekleştiren Ekin ile Emrullah hakkında konuştuk. Aslında bu konuda Eylül ayı toplantımızda da fikir belirtmiştik ve o zaman konuştuğumuz şeylerin şimdi arkadaşlarımızın başına gelmesine ben açıkça üzüldüm. Bu konuda ben ilk defa yazıyorum sanırım, çünkü öncesinde beni düğünlerine çağırmadıkları için biraz kırgındım, ama zamanla kırgınlığım geçti :P

Eylül toplantısında videolarını izlemiş, video üzerinden bazı sorular sormuştuk. Nakhar ise şöyle bir yorum getirmişti: "Ekin ve Emrullah'ın inşallah sonrasında karşılarına çıkacak homofobi ve yaşam şartlarıyla savaşacak güçleri vardır. Ev sahipleri bile başlarına musallat olabilir, ekonomik dayanakları inşallah kuvvetlidir, kolay sarsılmazlar.". Ben o zamanlar daha bulutların üstünde uçtuğumdan ya da beni çağırmadıkları için kırgın olduğumdan böyle şeylerin çok komplo vari olduğunu filan düşünüyordum içten içe. Yaşar giderler canım, birisi diğerini aldatıp ayrılmasınlar da başka sorun çıkmaz diye düşünüyordum. 

Ne yazık ki Nakhar'ın haklı çıktığını 19 Ekim Pazar günü verdikleri Ayşe Arman röportajında gördük. Ülkenin homofobik gerçeğiyle herkesin bir kez daha tanışmasına fırsat vermiş oldular. Az uz değil, ev sahipleri evden çıkarıyor, mekan sahibi işten çıkarıyor, aileler tehdit mesajları atıyor, birisi işine birisi okuluna devam edemiyor. Daha ne olacaktı ki?

Trans Birey Kimdir, Kim Değildir?


Sevgili Miss. Tiffany de bundan sonra toplantılarımıza katılacak. Katılacaksın değil mi? Yani iki elin kanda olsa filan... Trans bireyler üzerine de büyük bir sohbet gerçekleştirdik. Bu konuda bilinen çok kallavi yanlışlar var. Çok derinlemesine değil, ama azıcık araştırmadan yaşayınca her şey çok farklı görünüyor elbette. Bu konudaki fikirlerimi ayrıca bir yazı yazarak açıklamak istiyorum.. Çünkü bence önemli bir konu, trans bireyler üzerine Tiffany yararlı ve sürekli çalışıyor. Pek aktif bir buloğu var. Bence bulog dünyasına kazandırdığım en etkili bulogırlardan birisidir, bununla övünmek hakkım sanırım.. 

Gelecek Ayın Konuları


#TuringKasım'da kitap olarak yaşayan bir Türk Klasiğini okuyacağız. Ben bildim bileli çok satanlardan hiç düşmeyen bir roman, Kürk Mantolu Madonna ve onun biricik yazarı Sabahattin Ali. Neden sürekli satan bir kitap olduğunu konuşacağız.. Bu toplantıda Sabahattin Ali'ye dair küçük bir sürpriz yapmayı da planlıyorum. 

İçinde Yaşadığım Deri filmini izleyeceğiz. Bu filmden çıkarımlarımızı konuşacağız. Bir de Black Mirror dizisini izleyeceğiz. İngiliz yapımı, iki sezon altı bölümden oluşan insanlığın geleceğini farklı bir şekilde yorumlayan ilginç bir dizi. 




22 yorum :

  • Miss Tiffany dedi ki...

    Katılacağım tabiki yahu :) Eylül toplantısına gelemedim, çünkü o gün istanbulda değildim, tek sebebi o idi.

    LGBTİ içerisinde de T yi tam olarak anlatabilmek ve yeni arkadaşlar tanıyabilmek adına geleceğim tabiki :)

    Toplantımız bir bütün olarak çok tatlıydı. Turing kalp ben

    Ve evet, övünmeye hakkın var :P Boynuz olarak kulağı geçtim(mi geçemedim mi ahahahhaha)

  • Kalbî'nin Sesi dedi ki...

    Çok güzel bir etkinlik olduğunu görüyorum ve katılamadığım için üzülüyorum. Yoğun olmasam sırf bu toplantı için kalkıp İstanbul'a gelirdim. Ve geldiğime değerdi. Ne mutlu bu toplantılara katılabilenlere...

  • ot insan dedi ki...

    "Black Mirror" dizisi denilince akan sular durur. İzleyince fikirlerinizi yazın, hevesle bekliyorum :D Turing toplantıları büyür, gelişir, yaygınlaşır ve bir bakmışız insanlar illumanati(nasıl yazılırsa:D) yerine her şeyin arkasında "turing" var demeye başlar ahaha :D Bence var sizde o potansiyel :D

  • Thomas Calculus dedi ki...

    Aa tabi biz Turing olarak şimdilik oluşum sürecindeyiz yakında Illuminati gibi gücü elimize aliceğiz ama korkmayın bu gücü tüm LGBT bireylerin özgürlüğü için kullanacağız yani en azından şimdilik benim şeytani planım bu... :)))

  • Thomas Calculus dedi ki...

    Öncelikle kaan gene döktürmüş.Şimdi tiffanye gelirsek ilk kez bir trans bireyle bu kadar yakın temas kurdum.Allahım mekana bir girdi resmen bir pozitiflikte onla geldi.Hep gülen gülümseyen daha beni veya o masadakileri tanımadan çok samimi ve sıcak olabilen güzel insan.Eğer transfobi ve türevlerini engellemek istiyorsak bence onları tiffanyle tanıştıralım.Birde burdan Kaan'a da çok teşekkür etmek istiyorum bu kadar insanin hayatina bence yeni bir nefes getirdi benim gibi yeni yetmelere ise özgüven ve samimiyet aşıladı.Bence isminin de farklı ve özelliğinden de anlayabileceğiniz gibi Turing katılmassanız çok şey kaybedersiniz...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tiffany katılımın bize bir değer katıyor bu yüzden teşekkür ederim. Boynuz kılağı elbette geçer, senden de beklentim bu yönde çünkü kulvarlarımız farklı ve senin kulvarında büyük açıklıklar vardı. Bunları kapatmaya geliyorsun

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Sıradan Geyciğim hayat şartları derler ya eskiler işte öyle. Ama ara ara sen de katılacaksın ben eminim. Sen çokça yere yetecek yetenekte bir insansın ;)

    Görüşmek üzere sevgiyle kal.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kalbi'nin sesi sadece bu toplantı için kalkıp geldiğine değer mi cidden bilmiyorum ama neşeli ve entelektüel bir havamız olduğu kesin. Bir gün seni de bekleriz elbette..
    Sağlıcakla kal

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ot İnsan ülkemizin bu geri kalmışlığı arasında eşeğin kulağına su kaçırma derim. Bizi bir.çete beni de devlete darbe kurmaya çalışan ele başı yaparlar. Bu bulog.ise haberleşme ve silahlanma alanımız olur. Ondan sonra Silivri'ye ziyarete gelirsin bak demedi.deme :) Bunların hepsi gayet doğal olan şeyler.

    Diziyi izleyince ben yazarım.. Görüşmek üzere kendine iyi bak tatlım..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Thomascığım ben de sana katkılarından ötürü teşekkür ederim. İlk günden beri sabırla gelip, söz alabilmenin peşini kovalayan adam :D Senin katkılarını çok değerli buluyorum, bu yüzden katılımın artık elzem bir durum oluşturuyor. Ben teşekkür ederim Kasım Sonunda görüşmek üzere diyorum ;)

  • Exodya Sri dedi ki...

    Kaan ya bu turing nedir nerde yapılır kimler katılır azcıkın ışık tutsan buraya güzel olacak. Bir ikincisi kürk mantolu madonna cidden harika bir kitap ve iyi bir seçim ben ayıla bayıla okumuştum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Exodyam nerede toplandığımızı buradan ilan etmiyorum ki homofobiğin birisi gelip bizleri rahatsız etmesin. Bu bulogları bizler kadar ne yazık ki onlarda okusun ve homofobilerini yensinler istiyoruz ama bir yandan tehlike de yaratabilir.

    Kitabı ben de çooook öncelerden okumuştum bir kez daha okuyacağım bu ay. Hatta evde bulamadım, bu yüzden bir kez daha aldım :D

    Herkes katılabilir, detaylı bilgi için menu satırında Turing butonuna tıklasana bebeğim. Sayfanın başında bak :D

  • Nakhar G.Y.A dedi ki...

    Eylül Turing'inde beklentilerimin altında kalan kişi sayısı ve ilk kez katılmış olmanın verdiği yabancılıkla çok da verimli geçmediği kanısındaydım.

    Bir olaya, filme, duruma ya da kişiye bir-iki şans vermek lazım diye düşünüp öyle geldim Ekim Turing'ine ve haklı olduğumu görmek katılım sayısı ve çeşitliliği beni mutlu etti.

    Bir iki tartışma konusuyla geliyor olacağım Kasım Turing'ine :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Nakhar, katılımın benim için çok değerli ve gerekli. Çünkü yaş ortalaması ve deneyim konusunda tek başıma kalmam, sürekli konuşmama sebebiyet verecektir, bunu sevmiyorum. Bu konuda senden ben de çok yararlanırken genç arkadaşların seninle aynı masada oturup tartışıyor olması daha da büyük bir şans bence..

    Konularınla seni bekliyoruz.. sevgiyle kal..

  • musician gay dedi ki...

    Ah be, Çok istedim bende şu an katılmak ama işte Ankara... Neyse örtmenim bende artık blogdan takip edip yorumlarımı buradan yaparım.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili MusicianGay olum sürekli nickneym mi değiştiriyorsun sen? Neyse o sorun değil elbette ama toplantılara katılmanı isterdim elbette ;)

    Buradan genel tartışmaları yazmaya devam edeceğim..

  • Nakhar G.Y.A dedi ki...

    Kaan'cığım çok teşekkür ederim kendimi Dinazor gibi hissettim sayende :) fosile kaçmışım haberim yok haha genç arkeologlar kalıntılarımdan tarih öğrenecek :)) yaş işi, yaş iş! Şaka bir yana keyifli oluyor benim için de... Sevgiler.

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB