Yalnızlıktan Kurtulmanın Pratik Tarifi

9 Kasım 2014 Pazar 22 yorum

Tarih boyunca süregelen tatlı bir derttir; yalnızlık hissi. Kime dokunsam, hangi arkadaşıma baksam bir yalnızlık kokusu alıyorum. Böyle bitkin bakışlar, davranışlarında mutsuzluk izleri, her şeyim var ama tutunacak bir sevgilim yok yakarışları. Bu durumda olan o kadar çok tanıdığım var ki inanmazsınız. Hatta siz de onlardan birisi olabilirsiniz :)

Bu yalnızlık duygusuna dair yaptığımız sohbetlerin sonucu hep aynı çözüme uzanıyor: Uzun süreli bir ilişki. Herkesin uzun süreli bir ilişkisi olsa musmutlu yaşayacak yani. Böyle tek gecelik olmayan, içinde sevgiyle bakışmaları, uzun uzun sevişmeleri, sabah kahvaltılarını, arkadaş ziyaretlerini, yaz tatillerini kapsayacak, belki aynı evde yaşanacak, bir nevi evlilik durumu ihtiyacı. Bu çözüme gayri ihtiyari hak veriyorum. Biz ne kadar kendimizi homoseksüel olarak tanımlasak da doğduğumuz andan itibaren heteroseksüel bir kültüre maruz kalıyoruz. Haliyle heteroseksist bir kültürde yetişiyoruz ve aldığımız kültürel değerlere göre yalnızlığın çözümünü evlenip aile kurmak, çoluk çocuk sahibi olmak gibi görüyoruz.

Tek bir sevgili ile bir ömür geçirmek güzel bir idea; fakat heteroseksüel değiliz ve bu kültürün alt öğelerine, ilişkiyi ayakta tutan mahalle baskılarına sahip değiliz. Heteroseksist ilişkilerin gerçeğidir: “Mahalle baskısına muhtaç olmak” haliyle büyük bir ironidir. Hatta aileyi bir arada tutan hatırı sayılır eşraf, eş, dost, anne-baba baskısı ve özellikle ebeveynlere sabır aşılayan bir çocuğumuzun olma ihtimali de yok. Anlayacağınız bir gey mahalle baskısı söz konusu değil. Siz ayrılınca arkadaşlarınız barışmanız için bir şeyler yapmazlar. Yetişkin iki insanın kararıdır der, saygı duyarlar. Sen deli gibi âşık olursun, sevdiğin adamla bir ömür tasarlarsın, adam bir ay sonra gelir, ben ayrılmak istiyorum der, çeker gider. Onun önünde durabilecek kültürel bir yapı söz konusu değil. Annesini arayıp “Oğlunuz masum duygularımı kullanarak beni kirli emellerine alet etti, beni kirletti, şimdi de evlenmek istemiyor…” diyemezsiniz ki!

Kabul etmeliyiz ki kısa süreli ilişkiler gey dünyasında normaldir. Mutsuzluk üzerine inatla bir ilişki sürdürülmez. Heteroseksüel aileleri incelediğimizde karı koca arasında büyük bir uyuşmazlık, anlaşmazlık olsa bile ayrılmayı düşünmüyorlar. Yıllarca sevişmiyorlar ya da başka başka sevgililer ediniyorlar ama aynı evde yaşıyorlar. Çok büyük kavgalar çıkmıyorsa, şiddetli geçimlilik maddesinden yararlanarak sözde evliliklerine devam ediyorlar. Hangi gey böyle bir ilişkiye eyvallah der?

Biz ilişkilere dair ne istediğimizi biliyor muyuz?


Aslında birlikte vakit geçirmekten zevk alacağın, uzun süre gözlerinin içine sevgiyle bakacak birisiyle ilişki sürdürebilmek zor değil. Peki, neden yapamıyoruz! Çünkü buna ne kadar hazırız ve buna ne kadar ihtiyacımız var bilmiyoruz. Yalnızlığını giderebilecek tek ilacın uzun süreli bir ilişki olduğunu mu düşünüyorsun? Yoksa gerçekten sadakat ve sevgiyle uzunca bir süre sebat edebilecek güce sahip misin? İstediğin adamı olduğu gibi mi yoksa olmasını istediğin gibi kabul ediyorsun! Uzun süreli ilişki kompleks bir direşme durumudur. Hele ki kültürel desteklerden de yoksunsan, tek başına ne kadar direnebileceğine iyi karar vermen gerekir. En önemlisi seni ne mutlu edecek bunu iyi ölçüp tartmak gerekiyor!

Başka ihtimaller yok mu?


Uzun süreli ilişki tek çözüm yolu değil ki. Belki kısa süreli ilişkilerle mutlu olacaksın. Belki flörtöz bir yapın var (sosyoseksüelsin) ve her gördüğün yakışıklıyla sohbet etmek seni mutlu ediyor. Neden açık ilişkilerin prensi olmayasın ki? Sabit bir sevgilim olsun; ama başkaları da hayatıma rahatça girsin çıksın diyebilirsiniz. Gördüğünüz gibi daha çok seçenek ve sorulması gereken çok soru var. Ve çözüm gayet basit. İlk olarak kendinizi bilinçsiz bir şekilde baskılamaktan kurtulun daha sonra da samimi olun. Evet, kendinize samimi olmanız yeterli. Şahsiyetinize bir ayna tutun; davranışlarınızı, beğenmediğiniz şeyleri, lükslerinizi, beklentilerinizi, imkânlarınızı ve özellikle kendinizi ne sandığınızı bir bir itiraf edin. Eğer bir çözüm istiyorsanız buna mecbursunuz. Siz kendinize ayna tutmadığınız sürece bizim komşu gelip tutacak değil ya. Profesyonel yardım almak için psikoloğa gitseniz, o da çocukluğunuza inerek size kendinizi tanıtacak. Tanımanız için yardım edecek. Önemli olan kendinizi tanımanız ve ne istediğinizi bilmeniz. İnanın mutlu olmak için uzun süreli ilişkilere muhtaç değiliz!

SonSöz: İlişkinin kısası, uzunu olur mu?

Yazı boyunca kısa süreli ya da uzun süreli ilişkiler diye tanımladım; ama şu da bir gerçek ki bizim ilişkilerimizi sınıflandıran bir merci yok! Ben, yaşadığım bir buçuk aylık bir ilişkiyi bir ömür boyunca unutamıyorsam, bu ilişkinin kısa süreli mi uzun süreli mi olduğuna kim karar verecek! Bunun kararını ancak ben verebilirim ve bu tür sınıflandırmalara gerek duymuyorum. Bir ilişki sabırla arzuladığınız zaman başlar. Arzulamaya devam ettiğiniz sürece sürer. Sabredip onu bekleyecek bir sevgi yüreğinizde varsa, işte o ilişki ister 30 gün sürsün ister 30 yıl, sizin için ömürlük olacaktır.
Son sözü şair söylesin:

“Kuş olsun, insan olsun.
Yalnızlık sevmeyi bilmeyenlerin icadı.”

E. Cansever

DipNot: Bu yazı GZone dergisinin ikinci sayısı olan Ekim ayında yayınlanan yazımdır. Kasım ayında çıkacak yazımı beklerken bunu da paylaşmış olayım... Bu ayın dergisi bu gün çıkacak sanırım... Ulaşmak için Tıklayınız. gzone.com.tr

22 yorum :

  • Mr. Shoulder dedi ki...

    Bu yazıyı bir yerden hatırlıyorum diyordum, yazının sonunda gzone deyince hatırladım hehe.

    Güzel yerlere değinmişsin yazıda. Ama ben uzun ilişki, beraber yaşama vb isteklerimizi heteroseksist kültürde yetişmemize bağlamıyorum. Mazhar Alanson'un bir reklamda dediği gibi "tamamen duygusal" diyorum hehe. Bir de kimse flörtözlüğü, kısa ilişkilerle mutlu olan bir yapıyı kendine konduramıyor. Ben uzun ilişkiden başka bir şeyle mutlu olabileceğimi sanmıyorum mesela. Bakalım mutlu edecek mi etmeyecek mi tecrübe ederek öğreneceğim :)

    Kendine dikkat et, öpüyorum :****

  • Adsız dedi ki...

    E ya uzun iliski adamiysak? Ya 4 bucuk ay beraber olduktan sonra zorunlu bir ayrilik yasadiysak? Ve ikimizde bi sekilde ortada bulusmak icin gotumuzu yirtiyosak? (Ben degil ya bi arkadasim)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Şaldırcığım aslında yazdığın yorum ile benim demek istediklerim aynı. Kimse kendine konduramıyor çünkü kültürümüzde bunun ucuzca bir yaşam olduğu işlenmiş. Ama uzun bir ilişki sürdürmek öyle kolay değil, sebat istiyor ki hadi sen sabrettin, aşık olduğun adamın ne kadar süreyle sebat edeceğini bilemezsin ki!

    İşte ben de diyorum ki süreye takılmayalım, mutlu olabildiğimiz kadar mutlu olalım.. Bana kalırsa sevginin, sevdanın, aşkın bulunduğu her ilişki uzun sürelidir. Süresizdir...

    Sen de kendine dikkat et bir ara da bize uğra, seni özledik.. öptüm tatlım...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Adsız, seni zaten tanımıyorum, o yüzden arkadaşını hiç üssü hiç tanımıyorum, ona söyle mutlu olmanın, sevgiyle sarılmanın dışında kalan şeylere takılmasın... Zorunlu bir ayrılık geldiyse zorunlu bir birliktelik de gelebilir, evrenin izlerini sabırla takip etmek gerekir...

    Ve o arkadaşlarına tek tavsiyem götlerini yırtmaya devam etsinler, evren göt sesine bayılır, onlara yardım eder...

    Sevgiyle kal..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Anlıyorumgaliba genelde balıkçılar rastgele diye başlarlar bu yüzden balıkçı diliyle soracağım iyi yem veriyor musun, akıntının güçlü olduğu yerlerde oltayı atıyor musun, yani bu işlere yatırım yapmak lazım, öyle deniz kenarına gidip sadece rastgele diye beklemekle olur mu canım..

    yemle onları biraz.

  • Kalbî'nin Sesi dedi ki...

    Ben de uzun süreli ilişkilerden yanayım. Sevince bir ömür sevmek isterim. Öyle sanıyorum ki böyle düşünenler gitgide azalıyor. Ne olur ki birbirinin dengi insanlar karşılaşıp mutlu mesut yaşayıp gitse, yalnızlık da lügatlerdeki bir kelime olarak kalsa. Gönlünün boş tahtını sevdiğine sunmaya hazır birisi olarak söylüyorum bunları. Şimdi okuyunca düşündüm de Edip Cansever'in dediği gibi ben sevmeyi mi bilmiyorum acaba? Yoksa insanlar sevilmek mi istemiyor? :(
    Bir ilişki tabiri caizse mahalle baskısıyla sürmeli mi, emin değilim. Aşk veya gerçek sevgi için bekçi gerekmediği düşüncesindeyim. Çünkü beni en çok, sevdiğim insanın benimle mutlu olmaması üzer.Bu durumda gitmesi kalmasından iyidir. Zaten seviyorsa da çekip gitmez. :)

  • Nakhar G.Y.A dedi ki...

    Ya biz mutlu olmaktan korkan, acıyla beslenen bir kültürden geliyorsak? Kısa süreli ilişkiler, ayrıl, yenisini bul, ondan da ayrıl acı çekme ihtiyacıysa içimizdeki....

    Acıyla üretebilen bir geçmişimiz varsa, yana yana büyüyorsak...

    Sadakatsiz bir ailede büyüdüysek? Sadakate açsak!

    Tam tersinden baksak, bu kadar beklenileni, malumu ilan ederek yaşamasak! O zaman hiç arkamızdan gelenlere örnek teşkil etmek için, yırtmayalım bir taraflarımızı...

    SÖZÜN ÖZÜ: Eşcinseller üzerinde mahalle baskısının alası vardır. Bir eşcinsel sadakat göstermemelidir. Önüne gelenle günübirlik cinsel ilişkiler yaşamalıdır ki korunsun Toplumun Temel taşı kaya gibi dursun başımızda...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Thomascığım her zaman dediğim gibi hayat tuhaftır, o yüzden gelene hoş geldin demek lazım ;) çok sınırlamak ya da çok açılmak işe yaramaz, ortası makbuldür..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Nakharcığım dediklerine hak veriyorum. Ters bir köşeye yatıp şutu gole çevirmişsin teşekkür ederim...

    Bu yazı insanlara bir şeyler önermiyor aslında, biraz düşünmelerini, kendilerini sınırlandırmamalarını ve kişsel gerçeklerini yakalamalarını öğütlüyor.

    Bu açıdan yaklaştığımız zaman senin yorumun yazının ruhuna pek uygun. Teşekkür ederim efenim...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Kalbinin sesi, insanlar var oldukça, herkes diğer ruh eşini bulmuş olsa bile yalnızlık var olacaktır. Yalnızlık sevmek ile sevilmekle, sürekli yoğun ya da tüm gün boş olmakla hiç alakalı değil... İnsan hiç anlayamadan bir anda kendini yalnız hissedebilir, aslında çok büyük bir sorun da değildir..

    Ayrıca uzun ve stabil ilişki arayan insan sayısı azalmıyor, sadece ne istediğini bilmeyen, boş boş konuşmaya pek aşina bir sürü insan var.. Bu da normal, onların arasından beğendiğini çekip eğitmen gerekebilir sadece...

    Kendine iyi bak ;)

  • anlıyorumgaliba dedi ki...

    yemle dediğin zaman neden se kafam acaip çalıştı değişik görüntüler oluştu vov dedim :) ama ben keyfim ve kahyası şuan bu durumdan memnunuz galiba. olur öyle arada ben istiyorum ama kahya yada keyfim istemiyor karşı çıkıyorlar. ilişkiler sorumluluk gerektirir ben onu almak istemyorum. sebebi basit sorumluluk korkutuyor. neyse boşuna kalabalık ettim. buarada senin bloguna rast gelmem çok garip bir şekilde oldu.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ankıyorumgaliba lütfen nasıl rastgeldiğini de anlat. Ayrıca ben bloğun en çok yorum kısmını severim. Özgürce herkes istediğini yazabilir. Bu yüzden rahatsızlık verdim diye düşünme burası bir otel ve sen bolca para ödeuip kalıyorsun mahçup olacak bir şey mi var?

    Keyif ve kahya hikayesi de bence bir gerçek ama buna hiç.değinmedim bile.

  • Semi M.Eller dedi ki...

    Şu başka ihtimaller kısmı değerlendirilmeli bence. Bir hetero olarak uzun süreli ve mutlu bir ilişki gibi düşünülen evliliğin hiçbir zaman tek çözüm olduğuna inanmadım. Bir hedef ya da bir statü sembolü olmasını ise aklım hiç almadı ve almıyor. Düşüncene aynen katılıyorum. Evlilik mayası olmadığı halde evlenmiş olanlarla dolu ortalık. Mutluluğun anahtarı falan da değil, çocuk da öyle. Bunların hepsi kişinin kendisiyle ilgili, yaşam beklentisiyle alakalı. Geyler neden evlenmek ister bilmiyorum:) (yanlış anlama, elbette hak olarak verilmesi tarafındayım) Yabancı kaynaklı bir yerlerde okudum ya da gördüm hatırlamıyorum, gey evliliklerinin olması gerektiğini savunurken yaklaşık şöyle bir özet vardı: geyler sık eş değiştirdiğinden evlilik onların tek eşli olmasını sağlayacak, dolayısıyla bu durum topluma da olumlu yansıyacak gibi bir özet. Haklı bir yorum mudur acaba sence?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Semi ne kadar güzel yorumlamışsın okurken hayran kaldım. Yazıda da belirttiğim gibi önemli olan mutluluk bu da öğrenilebilen bir davranış. İnsanlar nasıl mutlu olacaklarını öğrenirler, öğrenmeliler. Şimdi sadece topluma daha cicili bicili görünsün diye insanları sürmeyen, yaşamayan bir ilişkiye mahkum etmek mantıklı olabilir mi? Ben bu propagandaya çok heterosunuz beee diyerek karşı çıkarım. Çünkü hetero kafası böyle çalışıyor. Haliyle sözüm meclisten dışarı.

    Bu noktada hemen şu ön plana çıkıyor geylerin özgürleşmesi heteroseksüeller için de bir ışıktır. Özgürleşme başlangıcıdır. Örneğin bu tür ilişkisel konularda ;)

    Sevgiyle kalın lütfen. Bir.gün görüşmek umuduyla.

  • Exodya Sri dedi ki...

    Şimdi Kaancığım öncelikle yazı ne ara bitti anlamadım
    bal gibi akıyordu tebrik ettim vallahi. Bir ikincisi yazında hem katıldığım hem de katılmadığım noktalar var. Şimdi yazsam ayrı bir post çıkar buradan özet geçelim o yüzden. Heteroseksüellerin kurduğu düzende evet zorlanıyoruz. Lakin uzun süreli ilişkilerin olması bizimde aslında o kadarda farklı olmadığımızı mı gösterir ya da bana mı öyle geliyor? Açık ilişki ise cidden bizleri cinsellik düşkünü gösteriyor bence. Vel hasıl kelam ufkum açıldı bu yazıda. Çokzeldi çok beğendim. Öptüm :*

  • frodoo bagins dedi ki...

    Keyifle okudumm kaancigim bu sayede birde Merhaba demek istiyorum sanada. :) gelelim yorumuma, tatli bir sevgilim var onun oncesini düşünüyorum da her yasadigim evreyi anlatmisin sanki ( yalnız kaldigim dönemlerden bahsediyorum :D) şimdi iyiki sevgilim varda kimseye yakinmiyorum tadını cikartiyorum hayatin diyorum.. Tüm zorluklara ragmen . Daha uzun bişeyler yazacaktım ama alt komşu borek yapip yollamis sicak sicak ye dedi .. bende ayni fikirdeyim görüşmek üzere.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Exodyam açık ilişki herkese göre değil biliyorum ama gerçekten adam gibi yaşayan insanlar var çevremde. Ayrıca heteroseksüeller arasında da mevcuttur. Karısı kocasını aldatır, kocası karısını aldatır ama yüzlerine vurmazlar, o kadar çok var ki böyle illişkiler. Yani açık ilişkiyi tüh kaka yapmanın bir manası yok. Ben sadece adını koyun diyorum, sakınmayın, çekinmeyin. Hee sen dersen ki bana uymaz baba, o zaman sen yaşamazsın olur biter ;)

    Neyse cevabım dan da ayrı bir post çıkar aslında..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Frodo afiyet olsun. uzun süredir senin yorumlarını göremiyordum, görünce sevindim açıkçası.. Ne uzun süredir tanışıyoruz seninle de :D

    Ayrıca sevgilinle güzel günler geçirmenize çok sevindim. Tanrım huzur versin...

    Görüşmek üzere ;)

  • Adsız dedi ki...

    Bir de daha önce hiç eşcinsel bir ilişki yaşamamış eşcinsellere akıl ver.(burada kendinden bahsediyor)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsız bu konuda yazayım o zaman gelecek ay :D ya da burada yazarım ;) ama verecek bir aklım yok, bir şekilde başlıyorsun işte.. evrenin izini takip et evren bir yerlerden insana fırsatlar sunuyor illaki..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB