Kurban Kan Akıtmak Değildir!

4 Ekim 2014 Cumartesi 21 yorum
Kurban Bayramınızı kutlarken kısa bir eleştiri de yapmak isterdim, ama biraz uzun bir yazı ortaya çıktı. Ben inançlı bir insanım. Müslümanım ve ibadetlerimi yerine getirmek istiyorum. Fakat kurban ibadeti bana hiç mantıklı gelmiyor, bu yüzden sorgulamaya başladım. Bir hayvanın canını almak, etini paylaşmak, kısacası et yeme, karın doyurma üzerinden bir ibadet sizce de biraz sığ değil mi? Ben bir ibadet edeceksem çok daha değerli, çok daha derin olsun isterim. Her şeyden önce ruhumu doyurmak isterim. Günümüzde kurban adı altında uygulanan ibadetin tek güzel yanı paylaşmak; ama bu bile çok sınırlı, çok kusurlu.

Bir ibadet düşünün ki milyonlarca hayvanın katline dayanıyor. Hayvan kesmeye gönlün el vermiyorsa ibadete katılman mümkün değil. Bir hayvan satın alıp kesecek kadar paran yoksa yine bu ibadete katılamıyor, dışlanıyorsun. Bu nasıl bir ibadettir ki inanların bir kısmını dışlıyor!

Bir sürü din adamı tarafından ibadetin özü kan akıtmakla açıklanıyor. Kimse kusura bakmasın ama dinim bunu bana emretmez. Ben tüm dünyaya hükmedecek kadar büyük bir dine, hoş görü ve huzur sahibi bir dine inanıyorum, haliyle tüm insanlığı kucaklıyor. Vegan birisine nasıl olur da kan akıt diyebilirsiniz?

Günümüzde uygulanan din uydurulmuş bir İslam'dır. Yaratıcı güç bu günlerin geleceğini bildiği için yanında turnusol kağıtlarını da göndermiştir. Kur'an ve Hz. Muhammed'in icraatlarına bakarak doğru olana ulaşabilirsiniz.

"Onların etleri de kanları de Allah'a asla ulaşmaz; fakat sizin takvanız O'na ulaşır. Onları size bu şekilde boyun eğdirir ki, sizi hidayete erdirdiği için Allah'ı yücelterek anasınız. Güzel düşünüp güzel davrananlara müjde ver." (Hac, 37)

Kur'an'ın yumuşak diline bakar mısınız! Ne kadar açık açık söylüyor. Ama bunun Arapça'sını ezbere bilen din adamlarımız kendilerine göre yorumlamayı tercih edip "Kan akmazsa verdiğiniz para zayi olur!" diyebilme cesaretini gösterebiliyorlar. Halen Türkçe Kur'an okunması üstü kapalı bir şekilde yasaklanıyor. "Türkçe okumanın hiç sevabı yok, Arapça oku da biraz sevap kazan." diyen din adamları sayesinde sevap uğruna cahilleşiyoruz. Kitap okumayı bile çıkar savaşlarımıza alet ediyoruz. "Ben Türkçe'sini okuyayım, Allah bana ne demiş, ne öğütlemiş, ne anlatmış, biraz bilgi edineyim!" diyene rastlamak zor, millet Arapça okumayı öğrenip hiçbir şey anlamamayı pek seviyor. Sevap kazanmak uğruna saatlerce Arapça Bülbüllüğü yapıyorlar.

İnanılan güç uğruna kan akıtmak, hayvanın gırtlağına bıçak vurmak Pagan kültürün klasik bir dışavurumudur. Paganizmin en önemli ibadetini alıp Kur'an'da ve Hz. Muhammed'in hayatında olmayan bir uygulamaya çevirmişler, şimdi bize bu bir ibadettir diyorlar. Ben ise tam aksini söylüyorum bu bir cehalettir, bu bir katliamdır. Benim dinim hiçbir şekilde böyle bir vahşeti emretmez, emretmiyor da.

Kutsal saydığım kitabın kurban ile ilgili tüm ayetlerini okumaya çalıştım, meallerini kendimce tartıştım ve gördüm ki hayvan kesmek diye bir emir, bir ibadet çeşidi yok. Kur'an'da bir hayvanın kesilerek etlerinin fakir fukaraya dağıtılması, en azından yılda bir kez karnının doyurulması filan emredilmiyor. Zaten böyle bir şey yazmaz, yazamaz. "Bir gün karnını doyur geri kalan 364 gün ne halleri varsa görsünler, sana ne!" diyecek bir din var mıdır? İslam sözde dindarlar gibi münafık bir din değildir. Toplumun içine nifak tohumları dikmek için gönderilmemiştir.

Kurban nedir?


Kurban kelime anlamı itibariyle "yaklaşmak"tır. Kur'anı okurken bunun gönülden bir yakınlaşma olduğunu, yardım amaçlı bir eğilme olduğunu, destek mahiyetinde sırt verme olduğunu anlıyorsunuz. İlk olarak Allah'a bir yakınlaşma söz konusudur. O'nun dışındaki tüm otoritelerin etkisiz olduğunu kabul etme, başka ilahların olmadığını görme, yarattıklarına saygı ile yaklaşma söz konusudur.

Kendinize yakın olun demektir. Sizi yönlendiren kötü duygulardan arınma sürecidir. Gönlünüzde yer verdiğiniz iki yüzlü davranışlarınızdan kurtulmanızı, kendinizle barışmanızı, nasıl birisiyseniz o şekilde davranmanızı ister. Sırtınıza yük olan kin gibi nefret gibi duygulardan kurtularak yerine huzuru, sevgiyi, güveni koymanızı öğütler. Munis bir şekilde Allah'ın varlığına, birliğine, yüceliğine yakınlaşma sürecidir.

Yardımlaşma sürecidir. Yetim ve fakir kişilerle yakın olmanızı emreder. Burada yetim dediğim kişiyi sadece anasız, babasız; fakir dediğim kişiyi ise sadece parasız, düşkün, miskin olarak düşünmeyin. Dedim ya benim dinim asla bu kadar sığ olamaz. Örneğin evini taşıyacağı zaman yüzlerce arkadaşından birisini yanında göremeyen kişi yetimdir. Onlarca akrabası olduğu halde hastalandığında bir tas çorba ile kapısına geleni olmayan kişi yetimdir. Aynı güzergahta bir sürü araba boş giderken sadece arabası olmadığı için yağmurun altında yürümek zorunda kalan adam fakirdir. Hatta asıl yakınlaşmamız gereken insanlar gönlü fakir olanlardır. Yüzü gülmeyen, huzuru yakalamayı bilmeyen kişi de fakirdir. Mutluluğun paylaştıkça geldiğini, çevresindeki insanları mutlu etmenin onu ne kadar değerli kılacağını bilmeyen insan da fakirdir. Kinlerinden kurtulamayan, nefret duygusunu dizginleyemeyen kişinin trilyonları olsa ne değişir, fakirdir. En zoru gönül fakirliğidir. Bir başka boyutu bilgi fakirliğidir. Cehalettir.

Kurban zamanı yakınlaşma zamanıdır. Maddi gelirin iyi ise paranla yakınlaş, ihtiyacı olanları bul paylaş. Paylaşmanın mutluluğunu yaşa. Olay parayla, etle sınırlı değil. Sokak çocuklarının başını okşa, bir yemek ısmarla, yemek esnasında otur o çocuğu dinle. Küskün arkadaşların varsa aralarını yap, gönülden sevdiğin arkadaşlarınla buluşup sohbet et. Hem mutlu et, hem mutlu ol. Sokak hayvanları için savaş, yeşili, doğayı katleden büyük kapitalist şirketlere ses çıkar, ölen işçilerin hakkını ara, eylemlere katıl, ezileni gözet. Bu günler kişisel devrimlerimizi toplumsal devrimlere çevirme günleridir. Hiç olmadı otur kitap oku, her satırında kendini sorgula. Ne kadar tanıştın kendinle, beyninde yemediğin baklavalar mı daha çok yer kaplıyor yoksa şu an madende ekmek parası için canıyla çalışan işçiler mi? Ne kadar yaşıyorsun bu dünyayı?

Prangalarından kurtulma zamanıdır. Bu bayram boyunca seni hayata bağlamaya çalışan, kişisel devriminin önünde duran tüm prangalarından kurtulmaya çalış. Mal, mülk, makam, statü, evlat, eş, dost, hayatını karartan tutkular, gereksiz istekler... Uğruna kurban olacağın şeylerden uzaklaşarak Allah'a yakınlaşma zamanı. Dünyayı özgürce sevme zamanı, sırtındaki yüklerden, gönlündeki karartılardan kurtulma zamanıdır.

Bu güzel günlere yaraşır bir bayram geçirmeniz dileğiyle...

Bayramınız Kutlu Olsun!


DipNot: Eren erdem'in "Devrim Ayetleri" kitabını doğru bir din ile tanışmak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim. Bu yazıda kitabın etkisi büyüktür.

21 yorum :

  • Britney's Secret dedi ki...

    Çok açıklayıcı ve sorgulayıcı bir yazı olmuş bu yüzden çok beğendim. Aslında sorgulamaktan korkmasak çoğu kişi gerçeklerin farkına varacak ama bize merak etmememiz öğretildiği için hiç kimse en küçük bir şeyi bile sorgulamak istemiyor.

  • Liseli Gay dedi ki...

    İlk başta şey zannettim , kurban şöyle önemlidir böyle gereklidir , toplumsal sosyal vs vs. diyeceğini ama çok şüKür ki yanılmışım . Zaten din dersi ayağına bunları zorla ezberlettiler sen de yazarsan ne olur bizim halimiz

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Britney's Secret dinin içine tabuları yerleştirmişler. Ama dinin ve peygamberin hiçbir söylemi tabuları öğütlemiyor, araştır, sorgula, öğren, tartış diyen bir dine nasıl tabular monte edilmiş anlamak mümkün değil.

    Güzel yorumun için teşekkür ederim..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili liselim ben çok söylenen ve çok yapılan şeylerden uzak durmaya çalışıyorum, aynı şeyi söyleyeceksen bile milyon değişik yol var, yaratıcı olmak zorundayız ;)

    Teşekkürler tatlım, öptüm..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Exodya bu yazıyı bu kadar kuvvetli yazabilmek için ciddi ciddi oturdum okudum, araştırdım. O yüzden gözlerime sağlık olsun mu :D

  • Kalbî'nin Sesi dedi ki...

    Güzel bir yazı olmuş, yazdıklarına katılmamak elde değil. Bence sadece kurban ibadeti değil dinin muhtelif yerleri de bu sorgulayıcı, tatmin olmayan ve doğruları bulmaya istekli bakış açısından nasibini almalı. İnanıyorum ki ancak o zaman aslolana ulaşabileceğiz.

  • Adsız dedi ki...

    Düşüncelerinize kendi düşüncelerimle bu kadar paralel şeyler okuduğum için şaşkınlıkla ve sevinçle beraber yürekten katılıyorum. Genelde bu tarz fikirler sunduğunuzda gerçekçi olmamakla suçlanıp üzerine ütopik bir kişi olarak yaftalanırsınız ancak kişisel olarak öyle olmadığını düşünmekle birlikte öyle olsa bile uygulanan sistemden daha evla olduğunu düşünüyorum. Sadece size bir konuda ufak bir karşı çıkışım olacak. Her ne kadar yanlış anlaşılmaktan korksam da yazmak istiyorum. Din yoruma açık bir alan ve sizin yorumuz gerçekten çok güzel keşke bu yorumlar bu görüşler daha genele yayılabilse. Ancak burada din dediğimiz olguya tarafsız baktığımızda aslında hiçbirinin masum olmadığını da görmemiz lazım. Çünkü dinler toplumları yönetmek şekillendirmek ister ve bunun için de güç kullanır. Bu güç bazen şiddete dönüşebilir çünkü uygulayıcısı insandır; bu bilinerek gönderildiği ( ya da oluşturulduğu) için hatanın insan kaynaklı olduğu savı da burada gücünü yitirir. Fakat tekrar eklemek istiyorum ben sizin kendinizin ortaya koyduğunuz hiçbir fikre karşılık söylemiyorum bunları. Gerek size gerek kendinizi konumlandırışınıza ve ortaya koyduğunuz düşüncelere saygım sonsuz... Yazı için de elleriniz, gözlerinize, yüreğinize sağlık.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kalbinin Sesi aslında din dediğimiz kalbimizin sesidir, güzeli, huzuru, sağlıklı ilişkileri ve huzurlu bir toplumu öğütler. Bu yüzden sorgulamadan inanmak kötüdür. Tanrım hepimizi sorgulayarak ona ulaşan kullarından eylesin ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsız sizi çok iyi anlıyorum, herhangi bir sıkıntı da yok. Siz şu an ki uygulamaların sonuçlarından bahsediyorsunuz, ben ise gücün insanın yüreğiyle de oluşturulabileceğinden bahsediyorum. Eğer yüreğinizle sever ve isterseniz o güçle de insanları yönlendirebilirsiniz, zor kullanmadan, tatlı dille. Hatta Kur'an açık açık bunu öğütler, katiyen kimseyi zorlamayın der.

    Güzel yorum ve katkınız için teşekkür ederim...

  • Adsız dedi ki...

    Tebrik ederim.bu kadar güzel anlatılabilirdi ancak sevgili Arer.Arman'ın rop.okuduğumdan beri sizi takip ediyorum.sevgiler.

  • Semi M.Eller dedi ki...

    İnancı güçlü biri olmadığımdan konuyla ilgili ne yazıldığını bilmem. Baştan beri saçma gelmiştir bana zaten. İyilik yapmak, bağışta bulunmak ne sadece bir ayla sınırlı olabilir, ne de birkaç günle. Hayatı boyunca paylaşmalı insan, senin de tanımını çok güzel yaptığın gibi, fakir ve yetimle sınırlı kalmayarak. Sevgiler:)

  • fatih acar dedi ki...

    Ben zamanla bize din olarak dikte edilen birçok şeyin gelenekten ibaret olduğunu öğrendim Kaan. Belçikada yaşayan bir müslüman olarak diyanetin gönderdiği imamlar sayesinde bizde bir milimetre dahi ilerleyemedik çok şükür burada :P
    Her dinde olduğu gibi hoşumuza giden ve erkek egemen günahlara ve sevaplara sarıldık. Bu yüzden burada hiristiyan kalmadı gibi birşey artık, insanlar resmen yalanlardan bıktı. Korkarım ki dinde devrim çok zor, hele ortadogu gibi bi çoğrafyada. En son devrimi yapan adamın içtiği bir kadeh rakıyı bile hazmedememiş insanlar, dahası var mı?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Adsız röportajdan beri beni okumanız, takip etmeniz, işe yarar yaramaz yazılarıma maruz kalmanız beni pek mutlu etti. güzel desteğiniz için çok teşekkür ederim..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Semi aynen sana katılıyorum, kesinlikle birkaç gün ya da ay ile sınırlı olmaması gereken, insanın hayatı boyunca sahip olması gereken kavramlardan bahsediyoruz. Bu yüzden ibadet camide tapınakta olmaz, her yer uygundur, düzgün bir hayatın her anı ibadettir, namaz ile sınırlı olamaz.

    Bayramlar ise unutmaya yüz tuttuğumuz zaman bize hatırlatmaya çalışan zaman dilimleri..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fatih hani demişsin ya dinde devrim çok zor diye, işte bu yüzden kişisel devrimden bahsediyorum, sen doğru olanı ara bul ve yaşamını o eksene doğru yönlendir. Kişisel yaşamında bulduğun huzuru çevrendeki insanlarda fark edip senden bunu sebebini sorduklarında sen de bunu yaymaya başlamış olacaksın hiç fark etmeden ve amaçlamadan.

    Benim sevgilim bundan 1,5 yıl önce ateistti, benim huzurlu yaşamıma şahit oldukça Allah'ın varlığına inanmaya başladı, dindar birisi oldu diyemem ama kısa bir sürede inançları değişti. Ve ben ona hiç baskı ya da öğütlemede bulunmadığım halde.. Dinde zorlama yoktur derken güzel Tanrım bunu kastediyordu sanırım..
    Sevgilerimle
    Kaan

  • Miss Tiffany dedi ki...

    Hayır yani, Allah niye kan kurban ölüm istesin? Neden bir Hz. Öz oğluna kıymayı istedi??? Ihsan eliaçık da kurban kesmiyorum diyor mesela... Hayır kesenler de vecibelerini yerine getirmiyor ki. Bunu görev olarak bellemişler. Kurbanın 6 da 7 sını kendine saklayıp 1/7 sını de yediye bölüp dağıtınca ibadet adı Altında kimi kandırdıklarını sanıyorlar ki? Allah affetsin

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tiffanyciğim çok tatlı yorumlamışsın, konunun dağıtım ve istifle kısmına da çok itirazım var ama onu da seneye kurban bayramında yazarım artık :D şimdi gündem çok değişti...

    sevgilerimle, bir ara bize uğra bak kızıcam artık..

  • Ertugrul Kurt dedi ki...

    Çok güzel bir yazı olmuş :) Bilimsel bir çalışmayı anlatmak istiyorum. Bu tür kurban kesme ibadetleri insanın doğasında olan öldürme isteğini bastırdığı veya basitçe söyleyeyim daha aşırı olan sadist bir insana oyuncak vermek gibi bişey olduğu ortaya çıkmış. Ve çok işe yarıyormuş. Kurbanlık hayvanların bunun için ayrı yetiştirildiğini düşünürsek yani doğadan yakalanmıyorlar, bunu üreten kırsalda yaşayanlara gelir olduğunu düşünürsek. Ben faydalı bulunuyorum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ertuğrul insanın doğasındaki öldürme isteğine aşinayım, bu araştırmayı da kabul ediyorum ama ne yazık ki doğru bir çözüme odaklandığını düşünmüyorum. Öldürme isteği ya da vahşet zevki başka yollara da kanalize edilebilir. Eğitim bu gibi durumlar için vardır. Kimse ben öldürmek istiyorum, içimden geliyor diye hareket edemez ki, bu çağda mümkün değildir, bu araştırmayı eğer böyle yorumlarsak karısını döven erkekler de haklı konuma çıkarlar. İçindeki öfke patlamasını şiddete dönüştürmesi insanın doğasından gelen bir şeydir dersek bu durum da bu adamlar haklı duruma gelirler. Yani tespit doğru kabul ediyorum ama çözüm doğru değil.

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB