Deodorantsız Anadolu: #Kobani

9 Ekim 2014 Perşembe 13 yorum

Güzide bir Kurban Bayramını da insanlığımızı kurban ederek geride bıraktık. Bayram hakkında yazmaya devam etmek istiyordum ama kurban ettiğimiz masum insanların göz yaşlarını haberlerde gördükçe içim rahat etmedi. Din sömürüsü yüz yıllardır bu toprakların gerçek bir sorunu olmasına rağmen son kırk yıldır da terör sorunu deodorantsız bir anadolu için çalışıyor. Teşekkür ederiz, bizi daha fakir, daha geri, daha eğitimsiz, daha kırılgan ve güçsüz kıldıkları için. Verdiğimiz tüm vergiler helal-i hoş olsun (!).

Kobani nedir, neresidir bilmiyordum. Bir hafta önce birisi bana "Kobani'ye git." dese küfrediyor sanırdım. Ama şimdi iki gün içinde Kobani uzmanı oldum neredeyse. Kobani adanın da Alman Tren şirketinin tabelasından geldiğini bile biliyorum. Almanlar burası tren şirketinin ofisidir mahiyetinde Kompanie yazmışlar gelen giden de oranın adını Kobani koymuş. Tren yolu sınır ilan edilince tren yolunun üstü Türkiye, altı Suriye olmuş. Yani aynı köyün iki mahallesini ayırmış uyanıklar. Cetvelle sınır çizilen günlerden bahsediyorum.

HDP'ye kusurlu diyoruz peki ya AKP?


Yaşananları kendi cahil gözümden özetlemek istiyorum. Işid terör örgütünü kim yarattı, hangi İslama hizmet etmeye mecbur kıldı, kim onlara İslamı öğretti, kim ellerine silah verdi yorumu size bırakıyorum. Ne İslamla ne de adil savaş kurallarıyla, hatta hepsini bir kenara bırakın insanlıkla ilişiği olmayan bu terör örgütü son beş aydır hayatımızın tam ortasında ilerliyor.

Işid dün ortaya çıkmadı ama sevgili HDP dün çağrı yaptı, Işid mişid bilmem Kobani düşerse Türkiye'de düşer dediler. Benim için her bir can önemlidir, o yüzden soruyorum bu Işid belası Musul'a Erbil'e Kerkük'e girdiğinde oradaki insanları katlettiğinde, Türkmen olsun, Kürt olsun, Arap olsun, Şii olsun, Hanefi olsun ne fark eder, herhangi bir insanı öldürdüğünde kadınları cariye olarak aldığında veya tecavüz ettiğinde, kafa kesip videolar yayınladığında neredeydiniz? Bu masum insani çağrınızı o zaman yapmadınız? Ben o gün bu çağrıyı beklerdim.

Kabul ediyorum, dün bu kadar büyük bir çağrı yapmamanız bugün de ses çıkarmayacağınız anlamına gelmez, bu yüzden yine sizi anlıyorum, oralar daha bir uzaktı, Kobani'de direkt kardeşiniz, dayınız, aileniz yaşıyor olabilir, ses çıkardınız. Peki bu ülkeye 34 yıl sonra sokağa çıkma yasağı getirecek kadar büyük bir kavga oluşurken neden ekranlarda yoktunuz? Sokaklarda taş atanların arasına, birbirlerine kurşun sıkan grupların arasına girmediniz? Sokağa çıkarmak kolay peki sonra doğru yönlendirme ve insanları geri toplama kısmını düşündünüz mü? Kusura bakmayın bu bizim işimiz değil, onu da devlet yapsın kardeşim diyemezsiniz! Tabii ki Devlet halkının can ve mal sağlığı için çalışacak ama hükümet ile diyalog kurarak bir yardım çağrısında bulunsanız, ikiniz birlikte insanlık için el sıkışsanız, ekranların karşısına birlikte çıksanız, savaşa karşıt barış ile, huzur ile göğüs gösterisinde bulunsanız! Çok mu zor?

Bu söylediklerim sevgili AKP Hükümeti için de geçerlidir. Biliyorum ki birçok kez HDP görüşmeye çalıştı ama bir türlü insanlık ve huzur üzerine mutabık kalınamadı. Sınırda bulunan Kürt kardeşlerimize haksız yere müdahale edildi. Bunlar o kadar büyük meseleler değildi, orta yol bulunabilirdi ama hükümetimiz anlaşmaya yanaşmadı. Sadece Kobani'li vatandaşları sınırdan içeri alarak büyük bir insanlık dramını önledi.

Bugün konuşanlara baktığımızda: Cumhurbaşkanı çıkıyor ortamı daha da kızıştırmaktan öteye gidemeyecek bir iki kelam ediyor. "Kobani düştü, düşecek!" diyor. Sayın CB sen felaket tellalı mısın? Bu söylediğin mesaj ne anlama geliyor açıklamama gerek var mı?
AKP Hükümeti çıkıyor biz elimizden geleni yaptık bu işin sorumlusu CHP'dir HDP'dir diyor.
HDP çıkıp biz şiddet için çağrı yapmadık ki, bu işi şiddete dönüştüren AKP dir diyor.
CHP ile MHP pek bişi demiyor Allahtan!

Ben evimde oturmuş televizyon aracılığıyla birbirine top atan bu siyasilerin pinpon oyunlarını izliyorum. Suçlu aramıyorum, ortada büyük bir yıkım var, insanlar ölüyor, kamu malları yakılıyor, yıkılıyor, okullar tatil ediliyor, lojmanlar taşlanıyor, esnafın dükkanı yağmalanıyor, İstanbul'un merkez ilçelerinde sokakta yürünmüyor, İzmir ve ilçelerine kadar savaş ve kavga ortamı iki gün içinde yayılıyor, doğuda sokağa çıkma yasakları ilan ediliyor..

Tüm bu fakirliğin, rezilliğin ortasında pinpon oyunu seyretmeyi mi hak ediyoruz! Bu iş bu kadar basit değil. Ve bu vandalizmin başlamasına sebep olan siyasiler AKP olsun HDP olsun fark etmez, ikisinin de kusurlu hareketleri vardır, televizyon ekranlarına çıkıp birbirlerini suçlamak dışında ne yapıyorlar? AKP Bakanın çıkıp sokaktaki halka misliyle cevap veririz demesi kolay, misliyle cevap vermeden anlamayı ve dinlemeyi, diyalogla bu işi çözmeyi neden deneriz demiyorsun?

1990'dan beri tüm Hükümetlerin yaptığını yapacaksan nerede kaldı Yeni Türkiye? Yeni Türkiye derken sadece yeni sarayları mı kastediyordunuz?

Neden bu olaylar çıktı?


Son iki günde Türkiye'nin yaşadıkları çok önemlidir. Bu olayların arka planında sadece Kobani gerçeği yok! Çünkü Işid 3 gün önce ortaya çıkmadı, aylardır insanları öldürüyor, o zaman bugün neden Türkiye karışıyor? Kobani Kürtler için önemlidir ve Öcalan tarafından çözüm sürecine otomatikman bir başlık, bir madde olarak eklenmiştir. Öcalan açıkça "Kobani düşerse ve Türkiye Devleti yardım etmezse, darbe olur." dedi.

Bu olaylarda ne yazık ki Öcalan'ın ne kadar gerçekçi konuştuğunun göstergesidir. Yani diyorlar ki: "Bakın terör ortamını unuttuysanız iki gün için hatırlatalım, bir kelimem ile sokaklara dökülüp masum halkın huzunuru kaçıracak binlerce sempatizanım var. Ben örgüt olarak hala ayaktayım, güçlüyüm, bu ülkede darbe için silaha dokunmadan, iki molotof ile bu ülkeyi yaşanmaz bir yer haline getirebilirim."

Siyasiler halkın önünde birbirlerin suçlamaya devam ederken iki günlük terörün ülkeyi ne kadar kırılgan bir hale getirebileceğine şahit olduk. Onlar hala pinpon oynuyorlar, son sözü Öcalan söylüyor.

13 yorum :

  • ot insan dedi ki...

    Suçlu apaçık ortada. Suçlu devlettir, hükümettir. Senin tek bir görevin var o da ülkeni yönetmek. Bunun için görevdesin sen. Ama hükümette görev alanlar ne düşünüyor? Şöyle bir dolgulu maaşım olsun, parti başkanım ne derse ikiletmeden yapayım, olayların akışı kontrolümdeymiş gibi davranayım, ha bu arada eşe dosta kadro hediye edeyim. gittiğim yerlerde bana hürmet göstersinler. oh kebap! Hangi biri gerçekten ama gerçekten ülkesinin refahı için görevde? Bazı istisnalar vardır ama onlar yeterli olmuyor. Bu sadece bugünkü hükümet için geçerli değil. Geçmişten bugüne tüm hükümetler aynıydı. Her yen hükümetle, yeni adet geldi. Süreklilik diye bir şey olmadı. Devlet yönetmemesi gereken insanlar devlet yönetiyor. Artık 7'den 70'e herkese "düşünmeyi ve sorgulamayı öğrenme" dersi verilmeli.

  • Nakhar G.Y.A dedi ki...

    Aklımda sürekli dolaşan tek bir şey var! Türkiye Cumhuriyeti Devleti'nin yıllardır sorunlar yaşadığı halklara karşı ortaya çıkmış bir yapı var... Neden sınırımıza bu kadar yakınken bu topraklara saldırılmıyor? Cevabını kendim veriyorum: Çünkü şu an Devletin başındaki hükûmet tarafından destekleniyor. Amerika'ya bu topraklarda karşı tarafla çatışma için cephe açılması beslenmiş karganın yavaş yavaş göz oymaya yaklaşması ve bunun korkusuyla açıklanabilir.

    Bu ülkenin gündemi Gezi'den sonra bıkkınlık getiriyor.

  • Kalbî'nin Sesi dedi ki...

    Bu konu benim de aklımı hayli zamandır meşgul ediyor. Genel olarak HDP'nin siyasî duruşunu önemli buluyorum. Dediğin gibi Öcalan'ın da Kürt halkı üzerindeki etkisi yadsınamaz. Bunun için Öcalansız barış olur mu, diye herkesin oturup düşünmesi lazım. Yanlış anlaşılmasın, bunu bir gerçeklik olarak ortaya koyuyorum.
    Kobani ise uluslararası bir mesele olduğundan hükûmete de HDP'ye de tamamen haklı gözüyle bakamıyorum. Kobani'ye yardım edilmesinin istenmesi son derece haklı bir istek. Zira orada insanlar ölüyor. Bu duruma seyirci kalmak insanın içini acıtıyor. Ama Suriye gibi bir coğrafyada ben şöyle yapacağım diyip harekete geçmek de mümkün olmuyor. En azından ben öyle düşünüyorum. Çünkü ABD, Rusya, İran, İngiltere başta olmak üzere önemli ülkeler Suriye'nin geleceğinin tayin edilmesinde taraftır. Ve başımıza buyruk davranmak hem Türkiye'ye hem de ülkedeki sükûnete zarar verir. Meselâ IŞİD ya da başkası, kimin yaptığı önemli değil, Diyarbakır'da bir bomba patlatsa sonuçlarını bugünden kestirmek mümkün mü? Sözün özü her insan, insanca ve barış içinde yaşamayı hak ediyor. Umarım bunu sağlayacak bir yöntemi en kısa sürede buluruz.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ot İnsan meseleye makro düzeyden bakmışsın ve kesinlikle haklısın. Özellikle devlette yönetici yüksek memurların iş açılımlarını çok iyi özetlemişsin. Adamlar dediğin gibi sadece makamın getirilerinden faydalanmak amacıyla orada. Gğce tapmış insanlar. Bunca rezillik ve içi boşluk beni utandırıyor ama onlarda bi değişiklik yok. Hepsi teflon psikolojisine sahip maşallah

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Nakhar gündemin psikolojik etkileri üzerine kesünlikle katılıyorum. Sorun ise masa başında oturup halkı birbirine kırdıran siyasiler :( sonuçlarını düşünmüyorlar diyemeyeceğim belli ki bu sonucu istiyorlar..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kalbimin Sesi ne kadar da relist bir yaklaşımın var. Tebrik ederim.. Bugün çevreme bakıyorum da insanlar öküz gibi.iki yüzlü: Işid Kürtleri öldürüyorsa sıkıntı yok bırakalım öldürsün diyorlar.

    Olaya bu şekilde bakanlarla aynı ülkede yaşıyoruz :/

  • Miss Tiffany dedi ki...

    Ay bilerek karıştırıyorlar ortalığı. AKP bir yandan HDP bir yandan. Ama dert belli, Ortadoğu'yu karıştırmak. Büyük Ortadoğu Projesi'ndeki gibi ülke sınırlarını değiştirmek. Işid hala neden ayakta acaba? Milyonlarca insan neden Türkiye'yi sorumlu tutuyor. Yanılıyor olamazlar herhalde.

    Gezi Parkı'ya bir tutulamaz ama kobani. Ortalık çok provoke edildi, 22 kişi öldü!!!!

    PKK kadar AKP de bölücü. Asıl devlet bölüyor kendi kendini.

  • fatih acar dedi ki...

    Sevgili Kaan öncelikle tarafsiz ve olgun yazin için tesekkürler. Partiler bu olaylarda da ne yazik ki halkin huzurunu degil de, oy oranimiza ne getirir ne götürür hesabini yapiyorlar. Öcalanin ve pkk'nin tam anlamiyla gözdagi verdigi ve biz hala burdayiz mesajini verdigi gerçegi de var tabi. Erdogan'in BM toplantisinda (tiklim tiklim dolu salona :p:p) ey dünya Isidi görüyorsun da pkk'yi neden görmüyorsun diye seslenmesi de ayri bi komedi. Adama sormazlar mi sen pkk'nin lideri ile çözüm sürecini birlikte yönetmiyor musun diye? Ancak Esad'i da vurusak Isid'i vururuz diye tutturdular çünkü Erdogan hala şam'da cuma namazi kilma hayalleri kuruyor. Kobani direnisini yürekten destekliyorum ama bu savaslar ne zaman bitecek ve insanlar ne zaman 'biz ne kadar ahmak misiz' sorusunu kendilerine soracaklar merak ediyorum

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fatih sözlerine hak vermemek elde değil. İşin daha da vahimi PKK tekrardan silahlı güçlerimizle Türkiye içine geri dönüyoruz, savaşa kaldığımız yerden devam edeceğiz açıklamasını yaptı. Sebep ise geçen teskere imiş. Teskerede Işid e özel dir ibaresi bulunmadığına göre siz bize de saldıracaksınız demektir, o zaman bizim elimiz armut mu toplayacak sanıyorsunuz diyor..

    Yani biz her şey iyiye gitsin, bir can bile olsun ölmesin derken, olanlara bakar mısın lütfen :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tiffany milletle dalga geçiyorlar gibi geliyor. Adamların tek bir hedefi var o da olacakların onların yararına olması, gerisi, ilerisi, ya da şimdiki durum hiç önemli değil. Ne de olsa milleti kandırmak için özel bir çabaya bile ihtiyaçları yok. Rakamları değiştirmek ellerinde, dış güçlerin uyarıları ise istedikleri zaman süper, beğenmedikleri zaman tüh kaka.. biz tam 12 yıldır böyle yönetiliyoruz ve hergün daha çok beğeniyor, daha çok oy veriyoruz. Stokholm Sendromundan sonra yeni bir sendrom ortaya çıkacak: Türk Sendromu

  • Kavalyesiz dedi ki...

    Özellikle şu günlerde Kürtçü hareketin tekeline aldığı LGBTİ hareketi gerçeğine rağmen oldukça cesur bir kaleminin olduğunu belirtmeliyim. Belki de bu bardağı taşıran son damlaların bir göstergesidir, kim bilir. :)

    Sana kesinlikle katılıyorum. Özellikle "Bakın terör ortamını unuttuysanız iki gün için hatırlatalım, bir kelimem ile sokaklara dökülüp masum halkın huzurunu kaçıracak binlerce sempatizanım var. Ben örgüt olarak hala ayaktayım, güçlüyüm, bu ülkede darbe için silaha dokunmadan, iki molotof ile ülkeyi yaşanmaz bir yer haline getirebilirim" gerçeği ortaya koyman çok yerinde ve belki de görmeyen gözlere bir ışık tutmak olmuş.

    İşte Kürtçü hareketin kullandığı bu koz aslında sözlerde bir türlü eksilmeyen, demokrasi, barış, insan hakları, eşitlik gibi hoş sözlerin ne denli "benim istediklerim oldukça" dillerde dolanacağının göstergesidir. Bu açıdan ne kadar tehlikeli ve antipatik oldukları da maske indiğinde gözler önüne serilmiştir, tabii görmesini bilene.

    Özerklik (içte bağımsız dış politikada bağımlı) bir yapıdan bahsedenlerin ülkenin dış meselesi olan Kobani'yi "muhtarlık"larının iç meselesi olarak görürken, sözü edilen bu "özerk yapı"nın da ne kadar absürt ve gerçek dışı olduğu yine gözler önüne serilmiştir.

    Dışarıda kendi ayakları üzerinde duran güçlü bir Kürt devleti söz konusuyken hiçbir Kürtçü hareketi özerk yapı içinde dış politikadan soyutlayamazsınız.

    Analiz işte bunlara denir. Sonuna kendi isteğini ekleyip tek çözüm gibi göstermelere değil.

    Ne demek mi istiyorum? Ya bu Kürtçü hareket sona erer ve kendini Kürt hareketine dönüştürerek ülke içinde eşit yurttaşlık hakları için mücadele eder, ya da hiçbir maske altına saklanmaksızın "bizim meselemiz Kürt devleti kurmak/kurulan Kürt devletinin destekçisi olmaktır" der ve sonrası da buna göre cereyan eder.

    Kişisel fikrimi de belirtecek olursam: Güçlenen ve masaya yumruk vuran bu harekete darbe vurulmadığı müddetçe Türkiye kaybedeceklerinin listesini şimdiden yapmaya başlasın. :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    sevgili Kavalyesiz, oldukça güzel bir paydada buluşabildiğimizi gördüm, çok sevindim. Çünkü ben devletin özel görevlerinde duran, her türlü istihbarata sahip birisi değilim. Evimde oturup haberleri izleyip, gazete okuyarak yorum geliştiriyorum. Bu kısıtlı bilgilere dayanarak bugün gelişen sonuçları o günden yazabildiğime göre, yani ben bile bunları görebildiğime göre bu devlet ne yapıyor?

    Açıkça cevap bekliyorum. Ben mi çok zekiyim yoksa birileri sürekli arka planda kendi çıkarlarını, devletin çıkarı gibi göstermeye mi çaışıyor. Ya da Dimyat'a pirince giderken eldeki bulgurdan mı oluyorlar...

    Seni tanımıyorum, belki istihbarat daire başkanısın, ya da keşke olsun ve bu görüşlerini yönetime dahil edebilsen. Yani sen, ben görüyoruz da bu adamlar hangi pirincin peşinden koşuyorlar ben bunu anlayamıyorum...

    Sonucu da görüyorum ama evrene mesaj göndermek olur, ben hep güzel şeyler yazayım güzel olsun diyerek yazmıyorum. Yoksa sonuç çok belli bu kafayla sadece bulgurumuz da gider, buna da alışık olduğumuz için ses etmez, oy veririz..

    Değerli yorumun için çok teşekkür ederim...

  • Kavalyesiz dedi ki...

    Keşke olsaydım ama ne yazık ki sade vatandaşım. :)

    Evrene mesaj göndermek yerine doğru bildiklerimizi ve düşündüklerimizi pervasızca yazmaya ve sesimizi çıkarmaya devam ettiğimiz sürece ileride karşılaşılması muhtemel "hiçbir şey yapmamış" veya "varlığından bile göstermemiş" suçlamalarına maruz kalmayız. :) Bu şekilde düşünen LGBTİ bireylerin varlığını göstermesi bile başlı başına bir şey yapmaktır. Sen doğrularını yazmaya devam et, gerisi gelir zaten. :)

    Yorumuma değer verip yanıtladığın için ben teşekkür ederim, sevgiyle kal... :)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB