Turing Toplantıları ~ Piknik 2

5 Eylül 2014 Cuma 21 yorum
Bu yazı aslında Turing Toplantıları ~ Piknik yazısının devamıdır. Çok uzadığı için ikinci bir yazı olarak
yayınlamaya karar verdim. Şimdi kaldığımız yerden; yani Pazar günü yaşadıklarımdan devam edebiliriz... Evden Aksaray'a gitmek için yola çıktım...


Varan Bir


Kahvaltı arkadaşlarımın belirlediği yerde, benim belirlediğim saatte olacaktı. Belirledikleri yer, sanırım yoğunluk Fatih ve çevresinde ikamet ettiği için Aksaray idi. Tamamen şans eseri gittim. İnanılmaz bir şekilde vaktinde yetiştim. Doğal olarak arkadaşlarımı beklemeye başladım. Türkiye'de yaşıyoruz, eğer toplantıya saatinde gittiyseniz sorun sizdedir. Geç kalmak kadar doğal bir şey yoktur. Neyse 1 saat içinde diğer arkadaşlarım da gelince nereye kahvaltıya gideceğimizi hala kararlaştırmadıkları ortaya çıktı. Nasıl yani hepiniz buralısınız ve nerede kahvaltı yeriz bilmiyorsunuz!

Mecburen ilk defa gittiğim Fatih ilçesinin kahvaltıcılarını telefonumdan bulmaya çalıştım. Hayır adamlar orada yaşıyorlar nereye gidileceğini bir misafir olarak ben belirliyorum. Sonra Forsquare'den en yakın, ilk pastaneye tıktım onları. Bir sürü işim var bir de mekan aramakla zaman kaybedemem....

Varan İki


Nikaha yetiştik. Allahım büyük şehirlerin nikahları ne kadar tuhafmış öyle. Ben ilk defa gittim. Toplam 5 dakika salonda duruyorsun, nikah kıyılıyor ve seni bahçeye alıyorlar. Orada da takını yapıyorsun ve güle güle. Aaaa ne kadar da pratik diye şaştım kaldım. Ama benim pikniğe yetişmem gerektiği için takıdan sonra kaçmak çok hoşuma gitti. Ben bir damat halayı, bir kasap havası beklerken sadece sıcak bir deniz havası aldığımla kaldım..

Varan Üç


İstanbul trafiği ile hiç işim olmadığı için unutmuşum. Ama o hala büyüyen bir canavar misali İstabul'un içinde yaşıyor ve insanları canından bezdirmeye devam ediyormuş. Bu arada bizim piknikçiler aramaya başladılar. Birer birer. Pikniği düzenlediğim yere ben de daha önce hiç gitmedim. Tabii ki nasıl gidileceği konusunda hiçbir fikrim yok.

Bir katılımcımız bana vatsapdan "abi ben şimdi metrodayım, Meyve Bahçelerine en yakın durak hangisi?" oluyor diye soruyor. Vallahi babacım bir bak durak isimlerine, Meyve Bahçeleri durağı varsa in filan yani, ne bileyim. Metroya bindiğim mi var benim :D İnanmazsınız metro duraklarının isimlerini bile bilmiyorum. Askerden sonra insan yeniden doğmuş misali sıfırdan öğrenmek zorunda kalıyor.

Düşünün Zeytinburnundan, ki oraya da ilk defa gitmiştim, Beşiktaş'a gelene kadar tam 4 farklı toplu taşıma aracı değiştirdim (taksiyi de toplu taşıma aracı olarak saydım). Sürekli değiştirmemin sebebi ilerlememeleri.. Yollar dolu. Arada ne kadar yürüdüğümü anlatmıyorum haliyle. En sonunda Beşiktaşa ulaştım. Orada sevgili ribozom ve sevdiğim beni bekliyorlardı. Tekrar taksiye binecektik ki otobüs önümüzde durunca hemen atladık. Hadi bakalım yine ilerlemeyen bir trafik. En sonunda Ribozom haritadan ana yolun bitimine kadar yürüyebileceğimize karar verdi. İndik başladık yine yürümeye. Artık doğru yola girmiştik ve yine taksiye bindik.

Varan Dört


Taksi şoförüne Meyve Bahçelerine lütfen dedim. Adam mal mal suratıma bakıyor. Turist miyiz yoksa Türk müyüz anlayamadı sanırım dedim içimden. Gey olmak zor, her yerde bir turistmişsin gibi davranılıyor. Yıllardır Ulus Ortaköy arasında taksi şoförlüğü yapıyormuş ama hiç Meyve Bahçeleri diye bir yer duymamış. Bize sürekli ihtimaller sunuyor. Şurası olabilir mi, yok Ulus parkı mı, yok bu park mı filan. Ay dedim biz haritadan tarif ederiz sen sür. En sonunda kendi kendimize bulduk yolu. Taksici de öğrenmiş oldu.

İnsan bunca zorluktan sonra varınca cennete varacağını sanıyor. Bu arada yoldayken arayıp arayıp hadi ama neden gelmediniz, eğer böyle gecikilecekseniz ben bir daha gelmem, yok işte biz buluştuk, konuştuk, getirdiklerimizi yedik içtik ayrılıyoruz artık filan.. Neyse kendinize iyi bakın görüşürüz tripleri.. Tabii geç kaldığımı ve suçlu olduğumu bildiğim için hiç cevap verememenin de ayrı neşesi oldu. Ayrıca tüm bu yol boyunca bu tür mesaj, telefon gibi sataşmalara cevap yetiştiriyorum..

Bu arada Meyve Bahçerlerini ben sevdim. Ama özellikle dışarıdan gezmeye gidilmez yani. Eğer orada oturan bir Beşiktaş sakini isen (Reklam Bu arada cafesinde Beşiktaş'da oturanlara %50 indirim var Reklam) yürüyüş yapmak, hava almak için güzel bir yer. Ama, hepsi bu yani. Onca yolu gittikten sonra herkes bir hayal kırıklığına uğruyor. Çünkü ağaçlar daha yeni dikilmiş. Gölgesinde oturmayı planladığımız ağaçların hiçbiri bizim boyumuza bile erişmiyor :D

Pikniğin Acı Sonuçları


1. Koç burcu katılımcımız ne kadar çoktu öyle. Grupta her burçtan sadece bir kişi varken koç burcundan 5-6 kişi olması beni biraz tedirgin etti. Bu tedirginliğimi yatıştırmak için biraz daha terazi burcuna ihtiyacımız olduğu anlaşıldı.

2. Vakti zamanında TRT'nin ben tek kanalım, ne istersem yaparım ayağına ünlülere ne gibi işkenceler yaptığını öğrendim. En temel örneği ise Zeki Müren röportajı. İzleyin ve görün. Zeki Müren'i ne hallere sokmuşlar.

3. Her ay bir Turing Toplantısı düzenlenecek. Gelecek ayın temel tartışma konusu, konu ile ilgili kitabı ya da bağımsız bir kitap en son toplantıda oy çokluğuyla belirlenecek. Bu ay ilk olduğu için kimse kitap önerisiyle gelmemişti, tek öneriyi ben sunduğum için bu ay okunacak kitap Masturi Kabare olarak belirlendi. Yani Eylül toplantısı için herkesin bu kitabı okuması gerekiyor.

4. Meyve Bahçelerinin çok tatlı bir kafesi var. Akşam üzeri olduğunda bu kafeye gittik. Keşke dışarıdan yiyecek getirme yasağı olmasaydı ve en baştan orada otursaydık. Bize çok daha uygun bir mekandı. Biz de kafe kapandıktan sonra yanımızda getirdiklerimizi yeme şansını yakaladık. Yani hangi güç bizi durduracakmış şaşarım ;)

5. Çok tatlı insanlar tanımak da işin kreması. Bu yüzden katılan herkese çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız! İyi ki geldiniz.

DipNot: Buloğu ziyaret eden okuyucuların cinsel demografik yapısını ölçmek için oluşturduğum yeni anketi cevaplamayı unutmayınız lütfen ;)

21 yorum :

  • Çilek Adam dedi ki...

    "İnsan bunca zorluktan sonra varınca cennete varacağını bekliyor." cümlesini okurken kahkaha attım resmen. Karşımda oturmuşunda anlatıyorsun gibi hissettim bi an. :)) Umarım bi gün bende katılabilirim. keşke bu kadar uzakta olmasaymışım insan kıskanıyor efenim :))

  • gayimnevar dedi ki...

    ay ne güzelli şeyler yapmışsınız öyle :) bir kaç kere sölediğim gibi aynısını tekrar söyleyeyim izmirde de böyle bir etkinlik yap ne oluuur :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Çilekli Adam bu yazıyı yazarken aslında bir yerden sonra durup ne yapıyorum be yaaa dedim. Milletin benim ne yaptığımı bu kadar detaylı okumaya maruz bırakamam. Yani insanlara boş bir yazı ve zaman kaybı yarattım gibi düşündüm. Ama onca emek verip yazdıktan sonra amaaaan deyip yayınladım.


    Ama sen böyle yorum yazdın ya biraz içim serinledi. En azından seni güldürmeye yaramış. Daha ne olsun. Bana yeter ;) Bir kişi mutlu olduysa okurken...

    iyi geceler..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili gayimnevarcığım İzmire geleceğim ve orada muhteşem bir buluşma yapacağız emin ol ;) Zaten bir sürü arkadaş var, hem onlar hem siz yeniler. Ay süper olacak eminim ;)


    Görüşmek üzere tatlım.

  • Night_Fever dedi ki...

    Günü okuması böyle güzel bir yazıyla bitirmek güzel oldu. Resmen o yaşadığın heyecanı stresi ben de okur iken yaşadım.
    Ayrıca ben de gayimnevar'a katılıyorum... İzmir'de de olsun böyle bir olay. Oraya yolum daha çok düşüyor. 😊
    Bu arada dergiye ulaşamıyorum ama kitap önümüzdeki günlerde elime geçecek. :)
    Sevgilerimle... :)

  • Siradangay dedi ki...

    Ya bişi sorcam sırf meraktan yani beşiktaş'ta oturanları nasıl anlıyorlarmış indirim yapmak için? Hani epeydir yokum ya buralarda bilmediğim yeni bir yöntem var mı diye soruyorum.

    Bir de o zaman ben iyi ki gelmemişim ki 7. koç burcuyla uğraşmak zorunda kalmamışsınız :) Mesaj atanları da çok iyi anlıyorum, buluşma saati bir dakika bile gecikince ben de bazen soğuk soğuk terlemeye başlıyorum :D

    Ama şimdi ben biraz büyüdüm ya (yaşlanmadım ahaha) artık böyle bi yükselenimin etkisine girdim gibi, daha böyle bi aslan gibiyim, daha bi kendi başıma, kendi dünyamdayım. Gelsem çok da zararım olmaz kendi kendime otururum herhalde, mi, acaba ? :P :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Sıradan Geyciğim Beşiktaş Belediyesi uyanık. İkamet edenlere özel bir kent kart hazırlamış. O kartı aldıysanız indirimler geçerli. Kart yoksa oldukça pahalı fiyatlar söz konusu.

    Artık yükselenler üzerinden değerlendirmeler yapacağız zaten :) çünkü herkes koç burcu oldu bi anda.. Ama sorun değil ;) anlaşırızı..

    Ayrıca düzenine girdikten sonra seni zaten aramıza alacağız istemesen bile ;) şimdilik yurtdışı kontenjanındasın hehehe

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Night Fever Tavsiyelerime gösterdiğiniz ilgi çok güzel teşekkür ederim ;)

    İzmirde oturmuyorsun ki sen! İzmirde de toplanırız ama ;) sen gelir misn bilmem ;)

  • ot insan dedi ki...

    Zeki Müren nereden geldi bu konuya, onu anlamadım :D Piknik için bulaşacağım insanlardan ne çektim demeye mi getiriyorsun olayı :D:D İstanbul trafiğini anlatırken daraldım. Ekpss için tercihler yapıldı. İstanbul'u da yazdım. Babam yazma dedi. Çok kalabalık, her türlü insan var. Trafik çıldırtır filan falan saydı. Her türlü etkinlikler orada yapılıyor diye bir yandan oraya gelmek istiyorum bir yandan gelmek istemiyorum. Bir kere de İstanbul hakkında trafik çok iyi akıyor deyin :D:D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ot insan bakıyorum da başka buloglarda carlayınca gelmişsiniz :D Bundan sonra her yazımın altında yorumunuzu göreceğim o kadar :D hele bir yazma bakalım hahahha

    Bu arada trafik çok da sorun değil. Mesela ters istikametlerde oturabilirsin. Örneğin herkes mersine giderken sen gider tersinde oturursun oraya gidersin yollar bomboş olur. Beni görüyorsun takıldığım trafiği yazıyorum sadece. geri kalan günler takılmıyorum say işte.


    Görüşmek üzere.. Lütfen geeeeel!

  • arif tan dedi ki...

    Şimdi kaancığım kitabı okuyup tartışmaya online katılabiliyor muyuz? Yol bilmeyen bi izmitli olarak toplantıya ertesi gün ulaşırım sanırım... ( turing toplantısı deyince araba turing i sanmıştım ben.. bi matematikçi olarak utandım bak şimdi )
    Hıı bu arada merhaba..yeni takipcininim..

  • Bay Gay dedi ki...

    Ya çok özeniyorum ama böyle ben :(((( Bende istiyoruumm :((( Mart sonu gibi istanbulda olacağım eğer mart ayındaki ay sonuna denk gelirse katılacağım mutlaka :)) Hatta ablamla sevgilisini bile getirebilirim :PP

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Arif Tan ilk olarak benden de büyük bir merhaba ;)

    Online katılma şansın her zaman senin elinde ;) Kitapları okuyup sonrada benim buradan yazacağım değerlendirme yazılarına yorumlarını ekleyebilirsin..

    öptüm ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Bay Gay eğer bu kadar istersen büyük ihtimal senin burada olduğun tarihler arasında yaparız. istekli geyleri geri çeviremeyiz bunun farkındayım hihihih

    güzel bak kendine ;)

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Bir Koç burcu olarak, eşcinseller arasında koç burcunun bu kadar baskın olması ilginç geldi, Eşcinselleri tanıma yöntemleri 124123142 ona burcunu sor :D :P

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fatih atmışsın saydım o değerli yorumunu :D

    Sevgili OGayciğim sen de mi Koç burcusun, vallahi inanmam! Keşke senin gibi olsa bizim grubun koçları hahahha

  • Gayler Hakkında Her Şey dedi ki...

    Terazi burcu desteği olarak ben de mi katılsam ne :D
    Çok güzel düşünülmüş :) İyi eğlenmişsiniz, ne güzel.
    Büyükşehirdeki trafik olayı zaten bambaşka bir duygu. 4 vasıta değiştirdim derken ben mesela hiç şaşırmadım ama İstanbul dışında yaşayan biri rahatlıkla oha diyebilir haha :D

  • Kavalyesiz dedi ki...

    "Türkiye'de yaşıyoruz, eğer saatinde gittiyseniz sorun sizdedir" ahaha :D kahkaha attım bu kısma ya hiç beklemiyordum bunu yazmanı. :D

    Neticede güzel bir toplantı olmuş :)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB