Kahvaltısız Yaşanmaz Hayatın Tadı Olmaz

18 Ağustos 2014 Pazartesi 16 yorum


"Yemek yemek üzerine ne düşünürsünüz bilmem 

Ama kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı." C. Süreya


Kahvaltının günün en önemli öğünü olduğunu sanırım söylemeyen hekim kalmamıştır, o zaman sıra bende, kendimi fahri diyetisyen ilan ettiğime göre, diyorum ki kahvaltınızı kuvvetli yapın diğer öğünleri köpekler kovalasın ;) İki öğün yesek neyimize yetmez bilincinde birisiyim. Zaten biz öyle yapıyoruz. Sağlam bir kahvaltı, hafif bir akşam yemeği, tamam. Ara öğünlerde acıktın mı sürekli sıvı tüket, eğer sadece içecekler yetmiyorsa ceviz var, badem var, fındık var... Var oğlu var yani.. Çok yemezsen hiçbir sağlık problemin olmaz. Basit ve net. Çünkü genetik hastalıklarımız yanı sıra beslenmeyle elde ettiğimiz hastalıklar artık büyük bir sorun teşkil ediyor.

Ara öğünlerde eğer dışarıdaysanız içeceğiniz çok fazla çeşit yok. Çünkü gazlı ve şekerli hiçbir içeceği içmeniz mümkün değil. İş böyle olunca içebileceğiniz şeyler çok sınırlı
Su
Maden Suyu (Taze kesilmiş bir limon dilimiyle süper olur)
Türk Kahvesi (Sade ya da az şekerli)
Filitre Kahve (Neskafe değil)

Ama evinizdeyseniz, benim tavsiyem, bunların yanına, yaz günlerinin hatırına muhteşem içecekler
hazırlayabilirsiniz hem de sadece suyla. Mesela buzlu bir bardağa yeşil elma dilimi ve su koyun yavaş yavaş için, ya da limon dilimli bir su, olmadı mı salatalık çubuklu bir su hazırlayın. Sadece buzlu su ile yapılabilecek o kadar çok kombinasyon var ki ve hem çok sağlıklı hem de çok güvenilir. Suyun kaldırma kuvveti zaten mevcut, özgürce yüklenebilirsiniz suya, o yüzden sağ olsun Arşimet yani.. Ayrıca Soğuk çay içmenizi de tavsiye ederim. Hatta ben tasarruf yapıyorum sabah demlediğimiz çayları bir kavanozda toplayıp buzdolabına koyuyorum, sonra elmalı, şeftalili, limonlu olmak üzere kendi kendime servis ediyorum. Şeker koymaya gerek yok, istediğin meyveden bir dilim içine at ve iç. Basit..

Sosyal Sorumluluk Mesajı Bölümü


Anam, babam ne olur yerken içerken şekerli ürünlere çok dikkat edin. Artık kanser hücrelerinin sadece şeker yiyerek büyüdüğünü biliyoruz, daha sonra vücudumuza aldığımız şekerin (örneğin ekmek, makarna, pirinç, patates, unlu ~ hamurlu gıdalar, çay şekeri, meyve şekeri artık her neyse) vücudumuzda yağ olarak depolandığı büyük bir gerçek. Selülit istemiyorsak, obez olmak ya da tansiyon hastası olmak ya da şeker hastası olmak istemiyorsak, insülin hormonumuza çok yüklenmek istemiyorsak, karaciğerimiz yağlansın bizden nefret etsin istemiyorsak şekeri hayatımızdan çıkarmalıyız...

Özellikle biz geyler için çok önemli. Biliyorum ki ben yalnız öleceğim, yaşlandığımda ne şeker hastası ne tansiyon hastası olamam.. Bana kim bakacak o dönemde.. O yüzden öleceğim güne kadar sağlıklı yaşamak zorundayım.. Bu bilinç herkes için gereklidir, o da ayrı

Haydiiin Kahvaltıya Bölümü


Her kahvaltıda yeni bir omlet yapma çabamız var. Yani o günün omletini kim yapacak, ya da hangi usülde pişirecek hiç belli olmuyor. Ve omletler inanılmaz farklı olabiliyor. Sürekli denemeye açık bir mutfak anlayışıyla yaşıyoruz. Bu bir yandan iyi, bir yandan kötü haliyle. Çünkü bazen gerçekten sıradan bişiler yiyoruz, bazen ise Hilton (5 yıldızlı otel örneği olarak kullandım, yoksa Hilton da kahvaltı yapmışlığım yok) mutfağından sipariş edilmiş, hatta aşçılar yolda hazırlayıp hemen bizim kapının önünde pişirip servis etmişler gibi muhteşem lezzetler deneyebiliyoruz. İşin hazin tarafı o lezzeti bir daha deneyemeyecek olmamız tabii..

Ne demiş Heraklitos: Aynı derede iki kez aynı suyla yıkanılmaz.. O yüzden öyle bir omletle karşılaştığımız zamanlarda hiç konuşmuyoruz, hatta omlete küçük bir reverans yapıp, leziz bulutların yumuşak yataklarında lezzet rüyasına dalıyoruz.. Hiç kimse masada konuşmuyorsa bilin ki yemek sohbet kaldıramayacak kadar iyi olmuştur ;)

Bu gün yaptığım omleti size anlatayım. Bu omlet öyle muazzam bir lezzette olmadı; ama inanın çok iyi idi.. Bu omleti ilk defa denedim. Tekrara düştüm biliyorum ama hala ben bile inanamıyorum nasıl yani her gün mü, her seferinde farklı bir omlet mi? Bu omlet için ilk olarak bir patlıcanı folyo kağıda sarıp ocağın üzerinde bildiğiniz şekilde közledim. Patlıcanın ateşle dansında ortaya çıkan toz duman ayrı bir koku yayar, sakın içinize derin derin çekmeyin derim ;) Daha sonra kaşık yardımıyla içini deştiğim patlıcanımın artık bir hali kalmamıştı. O içini de lime lime ettikten sonra tavaya koydum. Tavada onu zeytin yağı bekliyordu. Az biraz zeytin yağıyla onlar dertleşsinler. 

Bu sırada ben de aşağıda gördüğünüz fotoğraftaki gibi kırmızı bir biberin üçte ikisini alıp ince ince Julyen usulü kestim. İnce kestim çünkü patlıcanın yanında çok kavuramayacağımın farkındaydım. 


Bu fotoğrafta gördüğünüz gibi biberlerle patlıcanım canım benim, kavuştular. Ocağın altını açtım. Bir diş sarımsağı da ince ince kestikten sonra üstüne attım ve kavurmaya başladım.. Biberler biraz ölsün istedim o kadar..

Kavurma esnasında baharatlandırma girişiminde bulundum. Az biraz kekik, tuz, kırmızı pul biber, toz biber ve karabiber ektikten sonra nasıl gider acaba diye düşünürken üzerine bir de çörek otu attım. Biliyorsunuz her gün bir çay kaşığı kadar çörek otu yemek çok sağlıklı. 

Bu arada yumurtalarımı bir kasede çırptım. Çırparken az biraz süt eklerseniz yumurtanın tadı hafif yumuşuyor. Bu da bizim gibi her gün öküz gibi yumurta yiyenler için çok farklı bir tat sunuyor. Böylece yumurtadan bıkma ihtimalimiz ortadan kalkmış oluyor ;)

Bu arada yumurtanın nasıl pişirildiği de önemli. Bu yumurtayı ben French Country usulü (pişen taraflarını ıspatula ile ortaya topluyorsun, böyle sıvı kısımlarını yayıyor ve pişmesini bekliyorsun) pişirdim. Böylece oldukça kabararak pişen yumurtamız nadiren de sıvı kalıyor ki bu bir yumurta pişirmede en iyi usuldür. Çok pişmiş yumurtanın proteinini öldürürsünüz aman haaa!!

Eveeet karşımızda közlenmiş patlıcanlı yumurta... Bu arada kahvaltılarda maydanoz olmadan olmaz. Hem tadını çok severim hem de yeşillik yemek her zaman insanı ferahlatır. Tabii bu arada rokanın da hakkı kalmasın, onu da çok severim. Ay bakın naneyi unutuyordum ya vallahi küser.. 

Domates ve salatalığı sadece mevsiminde yerim. Kışın asla yemem. Bu yüzden yaz mevsiminde de her gün yemeğe dikkat ederim. Domatesi doğradıktan sonra üzerine az biraz zeytin yağı gezdirin. Üstüne de bolca elma sirkesi. Bakın elma sirkesi öyle yakışıyor, öyle hoş oluyor ki bir de çok sağlıklı.. Üstüne de kekik ve karabiber ekmeyi unutmamalısınız tabii.. 

Zeytin olmadan kahvaltı olmaz. Her türlüsü iyidir. Ne kadar çok isterseniz o kadar çok yiyebilirsiniz. Ekmek yemediğimiz sürece kalori derdimiz olmaz. Zeytin en doğal ve en saf meyvedir. Tuz miktarına dikkat edin, eğer uygunsa hiç acımayın derim. Sevdiğim yeşil zeytin sever, ben ise siyah o yüzden ikisini de alıyoruz..

Şimdi geldik kahvaltının ham maddelerine. Ben ekmek yemediğim için kahvaltıda bol bol ceviz tüketirim. Tabii fındık ve badem de tüketilmeli ama şu an bizim evde sadece ceviz var. Yoksa fındık ile badem de kesinlikle kahvaltıda ekmek yerine kullanılabilecek temiz, saf gıdalar. Bu arada kesinlikle işlem görmemiş olması gerekiyor. Yani tavsiyem pazardan kabuklu alın, evde siz kendiniz kırın. Mesela bu gördüklerinizi ben kendim kırdım.. Hem ucuz, hem ısıl işlem görmemiş oluyor. 

Peynir de ise tam yağlı peynirleri tavsiye ederim. Kesinlikle yağ oranıyla oynamalarına izin vermeyin, lezzetin tansiyonu düşüyor, bir de ekmek yemediğimiz için enerjiyi bu maddelerden alacağız ;)

Çay olmazsa olmazımız. Çünkü su gibi sıfır kalorili en güzel içecek. Tabii şeker atmazsanız. Ama atmayacaksınız, anlaştık. Çaylar üzerine bir yazı yazmıştım okumadıysanız tavsiye ederim.. Biz bu çayı frenç Piresde demledik mesela. Artanını da dolaba aldım.. Öğlen içtim, soğuk çay olarak ;) Çay yazım için TıK TıK

Şimdi hiç ekmek yemiyoruz dedim dedim bu ne böyle diyeceksiniz. Zinhar bunu ben yemiyorum bu tamamen sevdiğimin öğünü (yazar burada alenen yalan söylüyor).. O 50 kilo civarı olduğu için ne yese zaten yaramıyor o yüzden onu bıraktım istediği kadar ekmek yesin. Yani aksi takdirde ölecek zavallım :) Bu arada ben de arada yarım dilim, nadiren de bir dilim ekmek yiyorum elbette ama onu da genelde sirkeli domates suyuna banmak için kullanıyorum, oha bir lezzeti var inanmazsınız ;)


Sağlıklı günler dilerim...

DipNot: Bu arada Canan Karatay'ın tavsiyelerine de uygun bir yazı olmuştur... Sevgili Hocam iyi ki var..

16 yorum :

  • Lolipop dedi ki...

    Ya çok doğru aslında fakat yeme alışkanlığı değiştirmek zahmetli iş, bunu gözüne gerçekten kestirmen gerekiyor.

    '' Özellikle biz geyler için çok önemli. Biliyorum ki ben yalnız öleceğim, yaşlandığımda ne şeker hastası ne tansiyon hastası olamam.. Bana kim bakacak o dönemde.. O yüzden öleceğim güne kadar sağlıklı yaşamak zorundayım.. Bu bilinç herkes için gereklidir, o da ayrı''

    Bu kısıma kesinlikle katılıyorum. Üzücü bir gerçek olsa da güzel bir motivasyon kaynağı olmalı aslında.

    Bir de suyun kaldırma kuvvetini Arşimet bulmuştu sanırım. :P :D

  • Adsız dedi ki...

    Akşam akşam adamın kahvaltı yapası geldi valla. 😊
    Ellerine sağlık. Sevgiler selamlar...
    Night_

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Lolipop çok teşekkür ederim canım. Ekmek yememek biraz zor ama ben bir günde karar verdim ve geçiş yaptım. O gün hiç ekmek yemedim ve nasıl olduysa akşama kadar da hiç acıkmadım. Allahım bir mutlu oldum bir mutlu, tüm acıkmalarımı ekmeğe yüklemeye başladım ondan sonra..

    Arşimet uyarısı için ayrıca çok sağ ol, pis bir şekilde neremden kaçmışsa artık... Hemen değiştirdim ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Adsız aynen benim de bir kahvaltı yiyesim gelmedi değil. Aslında Sevdiğim güzel bir yemek yapmış bu akşam onu yedik ama geyler hep aç işte ne yaparsın hahaha

  • Liseli Gay dedi ki...

    İnatsın değilmi. Eveyt inatsın. Bunu yazmak için bula bula diyetimin ilk gününümü buldun? Aşk olsun! Evet olsun hem aşkız yaşanır mı? Hayır. Fazla kilolarla da yaşanmaz. Şu iki gündür götü göbeği saldım durumlarındayım.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Liselim eğer diyetinin ilk gününde okuduysan ne güzel işte.. Muhteşem bir şekilde diyete davet ediyorum seni daha ne istiyon deliii

  • DuygusalGay dedi ki...

    1 yıl öncesine kadar 90'ı geçen bir kilom vardı ve nefret ediyordum neredeyse kendimden . Sonra malum bilinen bir söz vardır ; Sabah kahvaltısını krallar gibi , öğle yemeğini memurlar gibi , akşam yemeğini de fakirler gibi yapın diye . Ekmeği tamamen hayatımdan çıkardım , kilo verdikten sonra tekrar başladım ama her gün belli miktarda . Akşam porsiyonlarını da küçülttüm haliyle . Değerli abimin , cancazımın da dediği gibi kahvaltı vazgeçilmez öğünlerden biri . Birde lezzet aşığıysanız tadına doyum olmuyor . Çayı elbette şekersiz içiyoruz , inanın alıştıktan sonra çok seveceksiniz . Pilavı da hayatımdan çıkardım artık hiç yemiyorum . Ama şunu söylemeden edemeyeceğim , Çikolata hastasıyım . Görebileceğinizden de fazla . Onu asla bırakamam . Birde vaktiniz varsa her sabah 30 dakika hafif tempo yürüyüş . Veee 1 senede 60 kiloya düştüm hiçbir diyetisyen yardımı olmadan tabi. Sağlıklı , düzenli bir zayıflama oldu . Şimdi birçok şeyi tüketiyorum . Sınırını bilerekten :) . İnanılmaz değişim . Alışveriş delisi ben artık indirim reyonlarında kendime ürün bulur oldum . Abim eline , koluna sağlık . Afiyet oolsun . Benim yerime de bir fincan keyif çayı içersin artık :) :) :) Çok öpüyorum , Türkiye'ye döneyim ilk işim şöyle harika bir kahvaltı yapmak olacak . Sevgiyle , sağlıcakla kal . Senin böyle sık yazmanı o kadar çok özlemişim ki söylemeden edemeyeceğim . :) :) Görüşmek üzere ...

  • Cadı'nın Günlüğü dedi ki...

    Kaan Merhaba, Ayşe Arman röportajından sonra, blog'unu ziyaret ettim. Gerçekten çok başarılı bir site. Ben obez bir kadınım, sizin ve buraya yazan diğer arkadaşların kendine olan özenini görünce, halimden utandım. Bu yazılar kendime gelmeme neden oldu. Bugün itibariyle ben de yazdıklarınızı göz önünde bulundurarak, yemek yeme alışkanlığımı değiştireceğim. Umarım başarılı olurum. Ayrıca birşey var ki, yaşlılığımızda yalnız kalmak sadece sizler için geçerli değil. Ötekileştirilmeden yaşayacağımız bir dünya diliyorum hepimize. Sevgiyle kalın. Dilek Balkan

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Dilek Hanım yemek yeme alışkanlığımızı değiştirmemiz sandığımız kadar zor değil emin olun. O kadar kolay ve kişinin kendi kendisini motive etmesine o kadar olanak sağlayan bir davranış ki siz karar verin cidden daha sağlıklı olduğunu hissedeceksiniz. Bunu hissettikçe de bu alışkanlıklarınızı benimseyecek ve ayrılmak istemeyeceksiniz..

    Ekmek yememek mesela, gözümde çok büyüyordu ama bir yorumda daha bahsettiğim gibi 1 ay olacak toplasanız bir ekmek yememişimdir. Ve kendimi inanılmaz dinç hissediyorum.

    İnşallah sağlığı yakalamada başarılı olursunuz ;)

    sağlıklı günler dilerim..

  • Bay Gay dedi ki...

    şimdi kahvaltı ve sağlıklı beslenme konusunda buraya bir roman yazabilirdim ancak yüzüm yok. Terzi kendi söküğünü dikemezmiş derler ya tam da öyle. Spor salonunda 2 yıl trainer'lık yaptım. Bu süreç içerisinde nice insanları zayıflattım nicelerinin şekerparesini baklavaya dönüştürdüm. Bu süreçte elbette beslenme eğitimi de aldım ve insanlara bu konuda da yardımcı oldum. Unutulmamalıdır ki düzenli-sağlıklı beslenme olmadan sporun kendi başına bir anlamı yoktur. Kaancığım seninde dediğin gibi kahvaltı çok önemli. Spor salonundaki üyelerime her fırsatta kahvaltının öneminden bahsederdim. Güzel bir konuya değinmişsin iyikide yazmışsın :) Bense birkaç tanesi hariç doğru düzgün sebze yemem. Yumurta yemem. Ekmek yemem. Çayı şeker olmadan içemem. Dediklerimde yaptıklarımın zıtlığına bak. 50 kiloyum yakında zayıflıktan kırılacağım sanırım :(

  • ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

    Hayatımda hiç omlet yemedim ama bu sabah itibarı ile deniyecegim kaaan..valla canım çektii...:)zaten senin sayende alışkanlıklarım düşüncelerim hep degişiyor,,ama kendimi buluyorum yavaş yavaşşş:))ayy canım yaa iyi ki varsın...Unutmadan buzlu su çeşitleride deniycemm yarın çok işim var çokkk:))))

  • Savaş Erdem dedi ki...

    Kaan sanırım instagram hesabından sonra burada da yemek paylaşmaya başladın :P Çok iyi yaptın aslında. Çörek otu önerin ve şeker uyarına bayıldım. Hayatımdan şekeri çıkaralı neredeyse iki-üç yıl oluyor çayın ve kahvenin tadını daha iyi alıyorum :))

    Her zaman olduğu gibi bu yazı içinde teşekkürler :)

  • Adsız dedi ki...

    ama şimdi çay ile birlikte peynir yenildiğinde peynirin kalsiyumunun emilmesi önleniyor bu yüzden kahvaltı sırasında çay içmemek gerekiyor bir de peynir ile yumurta birlikte yenildiğinde kalsiyum yumurtadaki demirin emilimini engelliyor... afiyet olsun :)

  • Adsız dedi ki...

    Kaan Merhaba;kahvaltıyla ile ilgili yazın çok önemli bence .Beslenme yaşamla ilgili fakındalığın önemli boyutlarından biri.Ben yemek yaparken aynı zamanda terapi aldığımı hissederim. Bir şey yapmak beni mutlu ediyor.İnsan kendini onarıyor sanki....SOĞUK ÇAY fikri çok hoşuma gitti. Tariflerini resimleyebilir misin?Belki bir yemek bölümü oluşturursun.Orada yaptıklarını görebiliriz. Sevgiler ALİYE

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Aliye desteğin ve yorumun için teşekkür ederim. Aslında sürekli inovatif bir şeyler yapıyoruz, mutfakda ne varsa olur mu olmaz mı diye düşünüp risk alıyoruz, tutan tarifleri vermek iyi olur. Buna dikkat etmeye çalışacağım. Ben annemden ayrıldığımdan beri kendi yemeğimi kendim yapıyorum ve bunu da kendi kendime öğrendim.

    İyi akşamlar, sevgilerimle
    kaan

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB