"Benim geylere yönelik ön yargılarımı kırdınız."

12 Ağustos 2014 Salı 36 yorum
Feysbuktan bana ulaşan sevgili Gülşah Kızıltaş çok tatlı bir yorum yazmış. İlk önce onu okuyalım:


"Çoktandır duygularımı yazıya dökmemiştim biraz körelmiş kalemim bu yüzden… Bu yazıyı yazmaya iten kader mi yoksa tesadüf mü bilemiyorum. Ama ön yargılarımı 180 derece dönüşle kıracak bir bloga rastladım bu sıradan Pazar sabahında.
Çayımı elime almış internette dolaşırken bir röportaj çarptı gözüme. Eşcinsellikle ilgiliydi suratımı büzüştürüp küfür ettim youtube’a girip bir şarkı açtım ama aklım o eşcinsellikle ilgili yazıdaydı. Kafamdan atmak için şarkının sesini biraz daha açtım. Daha 5 dakika geçmeden yazıya geri dönmüş, merakla okumaya başlamıştım bile. 
‘’Kız gibi giyinmek bizim de hakkımız!"
"Ruj ve topuklu ayakkabıya bayılırım cicişler! ‘’

Gibi alaya alabileceğim bir yazı bekliyordum; ama bu düşüncelerim yüzünden ne kadar utanacağımı ve pişman olacağımı bilmeden devam ediyordum…
Önce eğitiminden, yaşadığı, doğduğu yerden bahsediyordu ‘’Sıradan şeyler…" deyip geçtim ve biraz daha aşağı indim. Okudukça empati midir nedir işte o duygu seline kapıldım! Hiç böyle bir şey beklemiyordum. Bir eşcinselin ağzından yaşadığı zorlukları, gizlenmeyi, sevmeyi, cesareti kısacası her şeyi onun ağzından dinlemek bambaşka oldu benim için ve bir an kıpkırmızı oldum öncesindeki düşüncelerim yüzünden utandım! 
Onların da birer insan olduğunu, hatta bizden daha insan olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim! Yazıyı okudukça daha çok şey öğrenmek ve bu yazıyı yazan kişiyle iletişime geçme gereği duydum. Facebook’tan aradım ve bingooo seni buldum! 
Buldum bulmasına ama ekleyip ne diyecektim? Elim bir süre ‘’Arkadaşı Ekle’’butonuna gidip gidip geri geldi ve en sonunda cesaretimi toplayıp butona bastım. Sonra bi baktım hemen onaylamış! Ne yazmalı ki şimdi buna? Diye düşünürken en iyisi bütün düşüncelerini dök gitsin! Dedim.Ve öyle de yaptım. Daha seni tanımıyorum ve tanımasam da harika biri olduğunu biliyorum. Çünkü o yazdığın yazı var ya…İşte onu yazmak yürek gerektirir!!!
‘’Kim ne der?! , Ne düşünür?!, Beni yargılarlar, alay ederler, dışlarlar…’’ demeden öyle güzel ve dobra dobra yazmışsın ki Kaan… Ellerine ve yüreğine sağlık! Bu adam benim gibi koca kafalı ön yargılı ve sabit fikirli bir insanın fikrini değiştirdiyse, daha benim gibi birçok insanın da fikrini değiştirir!
Sana kocaman sevgilerimi ve teşekkürlerimi sunuyorum ve tabii özür borçluyum bütün eşcinsellere yaklaştığım ön yargılı tavır ve ettiğim hakaretlerden ötürü… Bu at gözlüklü kızı basın bağrınıza! ^^ "

Gülşah'ın okuduğu yazı için tıklayınız...

Sevgili Gülşah,
Samimi yorumun ve büyük itirafın için çok teşekkür ederim. Emin ol bu ülkede ya da ileri gidiyorum dünya üzerinde senin gibi cesur bir şekilde ben eşeklik ettim diye yazıp, sonrada yayınlamama izin verecek insan bulmak zor. Benim tüm yazılarımda samimiyet ön plandadır. Aslında her şeyimle herkese açık bir insanım, ama yine de toplumun bazı uç kesimleri bana zarar vermek ister diye bazı şeyleri saklı tutmak zorunda kalıyorum. Yoksa o yazdıklarım ne ki! Ben ne acılar çekerek buralara geldim edebiyatı yapmayacağım ama cidden zor köşelerden döndüm. O köşeler ruhumda acılar ve yaralar bıraktı.

Şimdi ise en büyük mutluluğum senden olduğu gibi diğer okurlarımdan da yorumlar, mesajlar alabilmek. Çünkü şu an ki tek amacım, kendimden ve kişisel kariyerimden bağımsız olarak, bu ülkede bir eşcinsel kültür, bir tanınırlık, bir farkındalık oluşması. Bu yüzden yazmaya devam ediyorum, ben popüler olayım diye değil, her kesime ulaşabileyim diye sürekli yazılarımı her yerde yayınlatmaya çalışıyorum. Kendi kendime bir farkındalık oluşturmaya çalışıyorum.

Ve senin yazdığın gibi bir eleştiri alınca inan gözlerim yaşarıyor. Sanki aldığım ilk olumlu tepkiymiş gibi mutlu ve heyecan dolu oluyorum. Çünkü bir kişi kazanabilsem ne mutlu gözüyle bakıyorum. İyi ki varsın ve iyi ki bu yorumu gönderdin bana. Sen şu an benim yazma ve yayma dürtümü harekete geçirdin, bana ivme kazandırdın, artık daha çok, daha şiddetli yazmaya ve yaymaya çalışacağım.

Kazandığımız bir kişi olarak aramıza hoş geldin. Kimseyi bilmem ama benim bağrımda yerin garanti.
Sevgiyle kal
Artık sen de bir kırmızı makarnasın ;)

DipNot: Son günlerde sürekli bir çocukluk hayalimden bahsediyorum, sürekli gerçekleştiğini yazıyorum tivittırdan, işte onunla ilgili her şey kesinleşsin buradan da duyuracağım. O kadar özel ki benim için emin olmadan yazmak ya da duyurmak istemedim. Ama artık olay kesinleşti, büyük gün cumartesi. İşte o gün dananın kuyruğu kopacak ;)

36 yorum :

  • Liseli Gay dedi ki...

    Ah ne tatlı. Sanırım benim de ilkim sendin. Okuduğum demek istiyorum. Öte yamdan niri bana bunları söylemez ya hadi diyelim söyledi ne halt yerdim acaba.Bilemiyorum

  • Gülşah Kızıltaş dedi ki...

    Merhaba Kaan arkadaşım !
    Yine harikasın! ^^
    Umarım benim senin yazını görüp bütün aksi düşüncelerimi değiştirdiğim gibi başkaları da ardımdan gelir. Eğer benim eski tarz düşüncemde birisine rastlarsam, ilk işim senin o samimi ve cesur yazını okutmak olacak!

    Yaşadığın zorlukları az çok tahmin edebiliyorum ama yaşayan bilir tabii. :( Ülkemizde azıcık anlayış olsa...
    Canından bile olabiliyorlar maalesef bu ülkede. :( İnşallah bunları da aşacağız, tıpkı senin benim önyargılarımı kırdığın gibi :) Umarım bir çok kişinin daha önyargılarını kırıp atacaksın. Ben de bu konuda sonuna kadar sana destek olacağım. ^^

    Umarım senin gibi diğer arkadaşlarda bağırlarına basarlar beni :) <3
    Vay, kırmızı makarna mı oldum? Harika! ^^
    Sende demli çay ol çünkü ben çayı çok severim! Bu arada çaykolik olduğunu da gördüm yazılarında aynı benim gibisin fakat ben demlenmiş çay seviyorum poşet çay pek sevmiyorum :D (Eminim ki sen bu poşet çay önyargımı da kırarsın) :)

    Çok konuştum yine bak :) Kısa keseyim :)

    Kocaman sevgilerimle kucaklıyorum seni cesur arkadaşım benim! :) <3 Benim ilk gay arkadaşım oldun ^^ Umarım senin gibi nice arkadaşlarım olur. :)

    Bu arada çook teşekkür ederim bu güzel sözlerin için. Bu yazını bilgisayarıma kaydetmek istiyorum izin verirsen :)

  • gayimnevar dedi ki...

    Kaan seni neden en birinci Kaan Arer seçtiğimi şimdi anlıyor musun canım :) Gülşahcığımı da tabi ki tebrik ediyorum umarım daha nice ön yargılara sahip insanlar bu ön yargılarını geride bırakıp bizim mücadelemizde bizlere destek olurlar :) Şu hayalini de açıkla artık bir taraflarım şişecek meraktan ayol :D

  • Bay Gay dedi ki...

    Sıradan geçen günümde yüzüme bir tebessüm düşürdünüz teşekkür ediyorum :) İnsanların ön yargılarını kırabilmek ve insanların kendi ön yargılarını kırabilmesi zordur. Ön yargıları yıkmak atomu parçalamaktan zordur demiş Albert Einstein. Senin bloğunda senden biraz fedakarlık edeceğim kaancığım kusura bakma ama bu senin kadar gülşahın da başarısıdır ikinizi de tebrik ediyorum benim bağrımda da yerin hazır gülşah :) ayrıca şu hayali öğrenemeden çatlayıp öleceğim sanırım :(

  • Gülşah Kwon dedi ki...

    Herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederim ^^
    Sizlerle de iletişime geçip konuşmak isterim :)

    Kaan abi (ona nasıl hitap edeceğimi bilmiyorum benden büyük olduğu için aslında hep abi demek istiyorum umarım sorun olmaz onun için ) çok samimi ve dürüst eğer onunla karşılaşmasaydım ben hala o at gözlüklü kız olacaktım :) Kısacası hepiniz iyi ki varsınız. ^^

    Bay Gay ; Kaan abi gibi senin de yüzünde bir parça tebessüm oluşturabildiysem ne mutlu bana :) Ve güzel sözleriniz için de çok teşekkür ediyorum :)
    Bağrınız da yerimin olması da aynı mutluluk verici :) Valla atom parçalar gibi yıktı bütün önyargılarımı bu onun samimiyetinden ve açık sözlülüğünün tohumlarının verdiği meyve diyebilirim :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Gleek çok haklısın bir anda bu yazıyı yayınladım. Çocukluk hayalimi ise şimdi yazıyorum Perşembe günü yayınlarım büyük ihtimal ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili gayimnevar diyen tatlı adam. Sen beni en birinci seçtikçe ben de çok mutlu oluyorum haliyle. Hadi öp beni hahahaha hayalim bu hafta sonu tüm türkiyeye yayılacak
    Sizin eve bile misafir olacağım düşün yani ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Bay Gay kesinlikle haklısın. Bu yazı sevgili Gülşahın başarısını anlatan bir yazı zaten. Ben oturduğum yerden hiçbir.şey yapamam kendini dış dünyanın ince güzelliklerine kapamış birisine.

  • Miss Tiffany dedi ki...

    hayret; ‘’Kız gibi giyinmek bizim de hakkımız!" "Ruj ve topuklu ayakkabıya bayılırım cicişler! ‘’ Gibi alaya alabileceğim bir yazı bekliyordum

    Diyebilen birisi, hala transfobisini yenememişken homofobisini yenmeyi BECEREBİLMİŞ! Hayret ettim doğrusu. Trans bireyleri hala alaya alabilecek kendisi sanırım... Sadece geyler kurtuldu demek ki.

    Ay bu bile büyük bir mucize, helal olsun valla ahahahahah :) seni de kendisini de öpüyorum(tabi iğrenmezse bir transseksüel kadından)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tiff bazen çok sertsin tatlım. neden bu kadar hınca hınç dolu olduğunu ben çok iyi anlıyorum ama herkese bunu bu tarzda anlatamayız. Sevgili arkadaşımız o sözleri homofobisi varken söylemiş, daha sonra bunu yendim diyor..

    Ama sen ikna olmadıysan şöyle bir yorum yazmalısın, tatlım şimdi sıra transfobi'de bak ilk önce şu yazımı okumanı istiyorum, diyerek buradan bir link vermelisin ve onu kendi buloğuna davet etmelisin bence.. sanki daha yaratıcı bir yorum olur ne dersin?

  • Miss Tiffany dedi ki...

    ay kaan ama biliyosun üslubum ve kalemim serttir benim :( fakat bazı şeyleri dobra biçimde açıkça da anlatmak gerekiyor. Büyük değişimler sert kayalara çarptıkça olur, en büyük deneyimim budur benim.

    Hazır olduğu zaman o, ismimin üzerine tıklayarak beni bulacaktır. Buna eminim.

  • Gülşah Kwon dedi ki...

    İlk önce ben bunu düşünüyordum sevgili Tiffany :) Sertçe eleştirmekte haklısın. Çünkü düşüncelerim buydu. Erkeklerin kızlar gibi giyinmesine çok karşıydım alaya alabileceğim bir şeydi. Sonra neden giymesinler ki beğeniyorlarsa? dedim çünkü bende erkek kıyafetleri giyiyorum bazen ve özeniyorum. Ama yine de bu kıyafet meselesine önyargılarım tamamen kırılmış değil. Kırmak için Kaan abinin yazdığı yazı gibi açık ve net bir şey bulmayı ümit ediyorum. Ve şu an buna hazır mıyım bilmiyorum. Sanırım bu ön yargımı kırmak için gidip kendime bir erkek kıyafeti almam gerek bunu ancak yaşayarak atlatabilirim diye düşünüyorum. Sonra o kıyafetlerle oturup isminize tıklayıp kafamdaki bütün soru işaretlerini gidermek istiyorum. O düşündüğüm şeyi yazdım çünkü gerçekten öyle düşünüyorum ve hala kafamda deli gibi dolaşan sorular var inkar edemem bunu. Önyargılarımı kırdığımda, size de bir özür borçlu olacağım. Umarım beni anlar ve sabırla önyargılarımı aşmamı beklersiniz

  • Gülşah Kwon dedi ki...

    Aslında bana bilgi alabileceğim bir yazınızın linkini atarsanız çok mutlu olurum. Düşüncelerimi değiştirmede küçük bir adım atmış oluruz diye düşünüyorum.
    Ben sabit fikirli biriyim aslında kolay kolay değişmez düşüncelerim ama ben onları değiştirmek istiyorum en azından soru işaretlerini kaldırırsam , bence bu önyargımı kırmaya yönelik bir artı olur diye düşünüyorum. Özür borçluyum, evet ama bunu şimdi yapmayacağım tamamen önyargılarımdan kurtulduktan sonra Kaan abiye yaptığım gibi itiraf edip de özür dileyeceğim. Sizleri kırdığım için kusura bakmayın. Sevgilerimle

  • Miss Tiffany dedi ki...

    sevgili gülşah: öncelikle ben bir kadınım, kadın kıyafetleri giyen bir erkek değil :) nasıl ki eşcinsel ilişkiye girmeden kaan'ı anladıysan erkek kıyafeti giymeden de beni anlarsın.

    Zaten websitem http://transkad.in :) ulaşması kolay, okuyanlar beğeniyor. Vesaire :)

  • Miss Tiffany dedi ki...

    http://www.transkad.in/2014/06/trans-cansa-faili-devlet.html

    http://www.transkad.in/2014/06/trans-kadnlar-ne-giyer.html

    http://www.transkad.in/2014/05/cinsiyet-gecisinde-4-temel-ayak.html

    http://www.transkad.in/2014/05/kuzenim-de-transfobik.html

    buradan başlayabilirsin (:

  • Exodya Sri dedi ki...

    Bitirdikten sonra acaba ben önyargıları kırmak için ne yapıyorum diye derin düşüncelere dalıcaktım ama çok derine inemedim çünkü bişey yapmıyorum :/ bu yazı gülşahı olduğu kadar beni de değiştirdi sanırım

  • Gülşah Kwon dedi ki...



    Erkek kıyafeti konusu aslında tamamen benimle alakalı bir şey burdan anlatamam belki ama paylaşmak isterim bu konuyu sizinle ve diğer arkadaşlarla. Ve paylaştığım zaman neden bu kadar kıyafet takıntısı yaptığımı anlarsınız ve fikrimi değiştirmeme yardımcı olursunuz diye düşünüyorum.

    şimdi bakamadım linklere :/ Öğle yemeği molam bitti :/ Mecbur akşam işten çıkışta bakacağım :) Anlayışın ve linkler için çok teşekkür ederim ^^
    Öptüm :*

  • Gülşah Kwon dedi ki...

    Sevgili Exodya Sri , benim önyargımı kıran aslında Kaan abinin samimiyeti. Ama kişilik olarak ekstra bir şey yapmak istersen empati denilen şeyi uygulamak yeterli oluyor.Empati kurmadan önce kafanda ne kadar soru işareti varsa gidermeni onlara cevap bulmanı sonra oturup empati kurmanı tavsiye ederim. Küçük bir adım atmak hiçbir şey yapmamaktan iyidir diye düşünüyorum. ^^
    Sende benim gibi önyargını kırabilirsen, ne mutlu bana. :)

  • Liseli Gay dedi ki...

    Ordu mu? Ama ben vicdani retçiyim gerçi bunu askerden yeni dönmüş birine söyleyince içim bir kötü oldum. Ama keselim deyince geçti ;-)

  • DuygusalGay dedi ki...

    Umutlar , hayaller , bütün güzelliklerin hep bizde olması dileğiyle ...
    Azmini asla kaybetmemen bana hep ilham kaynağı oluyor , ne zaman yavaştan batmaya başlasam direk sen geliyorsun aklıma ve kendi kendime , sakın ! Kaybetme direncini , asla yılma , hayallerinin peşinden koş , bu hayat senin ve istediğin gibi yaşayacaksın . İşte yeniden ayaklanıyorum daha fazla tutunmak için dünyaya . Her hücremle tekrar inanıyorum yaşayacağım güzel hayata . Seni tanıdığım 3 yıl önceki güne sürekli şükrediyorum . Yakında blog açma planım var yıllardır yazdıklarımı paylaşmak istiyorum . Yardımcı olacağına eminim zaten . Sevgiyle kal ; azimle , hırsla kal . Bütün güzellikler bizimle olsun , hoşkacal abim . :) :) :*

  • nick smorty (bir tırtıl) dedi ki...

    Sevgili Kaan, bu tip bir yorum almak sadece seni değil hepimizi "gaza getiriyor" bilesin. Ama senin güzel anlatımınla olunca bir başka tabi.

    Sevgili Gülşah, Miss Tiffany klavyede sert ama realitede toz pembe bir kişiliğe sahiptir. Bakma sen onun böyle "cazgır" olduğuna. Birçok gay bile transfobisini kıramamışken senden birden buna yönelik adımlar beklemek zor. Ama yine de anlaşılmayacak birşey yok.

    Gayleri anlayabilmiş biri için LGBTİnin tamamını kavramak zor olmasa gerek. Bunun için de onları biraz olsun bilmen lazım. Özet bilgiler için Miss Tiffany'nin bloguna ve O Gay Ben de'nin bloguna göz atabilirsin keza kendileri erinmeden LGBTİ bireyleri anlattılar daha önce.

    Daha derin ve duygusal bilgiler istersen bu yorumlarda gördüğün birçok arkadaşın blogu var. Uzun sürer belki ama hepsine bakabilirsin.

    Önyargılardan uzak, keyifli günler

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tırtılım sen ne kadar güzel tüm yorumları toplamışsın öyle. Olaya son noktayı koymuşsun, aslında benim yapmam gerekeni yapmışsın, ellerine sağlık tatlım.. Öpüyorum..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Duygusal Gey ama sen ne tatlı şeyler yazmışsın öyle. Gözlerim doldu, bir de gelip şöyle hafiften dokunsan cidden ağlayacağım yani..

    Lütfen bana kendini tanıtan bir mail atar mısın? Belki bundan önce de konuşmuşuzdur ama ben askerlikte tüm bilgilerimi sıfırladım sanırım, hiçbir şey hatırlamıyorum.. Tekrardan tanışalım isterim...

    öpüldün..

  • Gülşah Kwon dedi ki...


    nick smorty (bir tırtıl) ; Kendisi haklı sert tepki vermekte fakat onun aslında böyle olmadığını az çok tahmin edebiliyorum. Tıpkı yengeç gibi düşün kabuğu sert ama içi yumuşak. :) O da öyle sanırım.

    Her şeyi bilmek istiyorum aslında. Daha demin Google görsellerden LGBTİ onur yürüyüşüne baktım çok güzel renkli kareler vardı (zaten gökkuşağı bayrakları amblemi renkli ama kendileri ayrı bir renkli ,coşkulular :)) Beni asıl şaşırtan ne kadar fazlalarmış! Yukardan çekilmiş bir fotoğraf vardı çok kalabalıklardı Taksim'de. O.o Hem şaşırdım hemde mutlu oldum birde ellerindeki pankartlar da çok anlamlıydı. :)

    Uzun sürsün yine de ben hepsini okumaya çalışacağım :) Geçen gece Bay Gay'in yazısını okumuştum keyifle ha bi de Kaan abinin 'sarışın çocukla şapşal şair' hikayesini okumuştum tek kelimeyle çok akıcı ve içten duyguluydu. Bugün de sevgili Tiffany'nin bloğuna misafir oldum :)' Yarın da O Gay Ben De'nin bloğunda misafir olurum artık :)

  • Gökkuşağında Oyun. dedi ki...

    Takip edilesi bir blog ve blogger daha :) Bu yazıdan sonra eminim daha fazla ve bilgilendirici şeyler yazacağım blogumda :) Teşekkürler Kaan ve teşekkürler Gülşah... :) İyi ki sizin gibiler var bu dünyada. Yoksa bizim için yaşanmaz bir yer olabilirdi :)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB