Yeni Mekanımız: Abdullah Ağa Yalısı

16 Ocak 2014 Perşembe 27 yorum
Boğazdaki yeni evimizden bahsedeyim bu akşam size.. Az sonra yine sevgilim hadi gidelim diye tutturacak.. Boğaza yakın oturuyoruz; ama evimiz deniz görmüyor diye içerlenen dünyanın en tatlı sevgilisinin en son gözdesi bu mekan..

Mekanın tarihi 1800'lerin başına dayanıyor. Sağolsun Abdullah Ağa yaptırmış.. Elmanın tadını anlatabilmek için ilk önce ısırmak gerekir. O yüzden buyurun tanıyalım Abdullah Ağayı.. Babası Safranbolu'dan İstanbul'a göç eder. Demek ki 1700'lü yıllarda da İstanbul'un taşı toprağı altınmış. Ve gelir gelmez iş bilmez, sanat bilmez adam ne yapsın, o zamanların en lüks semtlerinden birisi olan Çengelköy'de zenginlerin kayıklarına kürekçilik yapmaya başlar. Çengel'den bir baraka bulur ve evini kurarar, çocukları olur. Abdullah onun ilk oğludur. Baba mesleği olan kürekçiliğe küçük yaşta başlar ve daha o zamandan denize nazır evlerde oturan bol paralı, inzivaya çekilmiş zenginlerin hayatlarına özenir. Abdullah Ağanın zengin olma fikri onu bir gün saray kürekçiliği işine başvurmaya kadar iter.. Saraya kürekçi alınacaktır ve saltanat kayıklarında çalışacaklardır. Abdullah Ağa güçlü kuvvetli ve en önemlisi çok akıllı olduğu için hem işe girer hem de kısa zamanda Kürekçi Başı olur.. Genç yaşta hiç olmadık bir yerden Sultana yakın olmuştur.

Kısa bir paragrafta kürekçibaşı olan Abdullah Ağa ölmeden daha ne makamlara gelecektir inanmak zor. Kürekçilikten kaptan-ı deryalığa oradan veziri azamlığa kadar uzanan bir hayatı vardır. Hatta o kadar zevk-ü sefaya düşkündür ki padişah tarafından azledilmeyi beklemeden kendi kendine ben yoruldum artık deyip azlini isteyecektir. Yalısında huzur içinde mi öldü bilmem; ama şimdi biz huzur içinde kahvemizi yudumluyoruz..

Emirgan Sütiş ortalama bir ay önce bu mekanı yeniden hayatın içine soktu, kullanımımıza açtı. Yalının tamamı hizmete açıldığı için istediğiniz salonunda, istediğiniz gibi keyif çatma şansınız var.. Dünyanın en tatlı sevgilisi de lüks alışkanlıklarını burada gidermeye başlayınca bol bol gider olduk.. İlk başlarda internet sıkıntısı vardı. Facebook sayfasından bir e posta atarak bu sorun ile ilgilenmelerini rica ettim. Bana bir hafta sonra cevap gönderip artık sorunun giderildiğini bildirdiler. Biz de gidip denediğimizde gerçekten internet sorunu çözülmüştü. Birçok işletmenin aksine müşteriyi dikkate almaları beni sevindirmişti..

Müşteri memnuniyetine bu kadar önem vermeleri bizi bir kez daha cezbedince iyice müdavimi olduk anlayacağınız.. Şimdi o mekanda hissedeceğiniz olası duygulara, eleştiri ve övgülerime gelelim...

*Size müşteri yerine misafir gibi davranıp, el üstünde tuttuklarına şahit olacaksınız. Zaten sürekli misafirimiz olarak anılıyorsunuz.. Gözle görünecek şekilde çok garson çalışıyor. Servis kalitesinden ödün vermek istemiyorlar. Bazen garsonlar bile mekanı kalabalık gösterebiliyor elbette...
**Nefes kesen lezzetlere anlam katan bir manzara eşliğinde zaman öldürmenin zevkine gark olacağınız kesin.. Şimdiye kadar beğenmediğim tek bir lezzet oldu o da çikolatalı çiyzkek. Ben çikolatalı çizyzkeki Bolu'da ünlü bir ustanın elinden yemiştim, o lezzeti neredeyse hiçbir yerde bulamıyorum. Aşırı derecede yoğun çikolata olunca peynirin tadına varamıyorum..
*İlgiye boğulmakla, kendinizi özel hissetmenin verdiği zevki tatmak arasında bir hizmet alacaksınız..
**Tarihin içinden geçip ulaştığınız nezih verandada sigara içip, kışın soğuğunda sıcacık bir gece yaşayabilirsiniz..
*Ekmekleri görünce gelen sıcacık çorbayı unutma deneyimi..
**Emin olun kaşarlı köfte damağınızdan çok dimağınıza yerleşecek...
*Türk Kahvesindeki kıvama ve hassasiyete hayran kalıyorum... Az şekerli Türk Kahvesi içtiğim için her mekanda bu tadı bulabilmek çok zor oluyor. Az şekerliyi ya sade ya da ortaya yakın yaptıkları oluyor. Ama burada her seferinde aynı tat garanti. Ayrıca bir seferinde sade kahve gelmişti hemen değiştirdiler. Garsonların nezaketi gerçekten iyi..
**Menüde bulunan her şey her zaman olmayabiliyor. Buna dikkat etmelisiniz. Garsonlar bile genelde bir sorup geleyim diyorlar. Mekan taze ve günlü ürünler sunma olayını abarttığından mı yoksa müşteri kapasitesini hala tam olarak kestiremediğinden midir bilemiyorum birçok şey akşam saatlerinde bitmiş olabiliyor.. Menü dışı istekleriniz olursa genelde garsonların güler yüzlü hallederiz işaretiyle karşılaşıyorsunuz...

Yalının dıştan görüntüsü
 İstanbul sislenirken güneş batıyorsa, manzaranın keyfine dalma vakti gelmiş demektir...

 Onur haftasında (Gay Pride) Boğaz köprüsünün ışıkları gök kuşağı renginde yanmalı diye düşünüyorum. Bunu her seferinde söylüyorum. Bir gece yine bu yalıda kahve içerken fark ettim ki hafiften gök kuşağına kayar bir renklenme var. Hemen tivitledim: "Daha küçük abisi büyüyünce tam gök kuşağı olacak." diye..

 Bazen deniz yoluyla geliyoruz Çengelköy'e.. Her yol yalıya çıkıyor son günlerde...

 Yalının içi olması gerektiği gibi dekore edilmiş. Sigara kullanan dünyanın en tatlı sevgilisi yüzünden her seferinde bahçesinde oturduğumuzdan içini sadece dolaştıkça görüyorum...

Merdivenlerden..
Grup toplantıları için ayrılmış odalar bulunuyor. Önceden rezervasyon yaptırılabiliyor. Bu odalar anlık kullanıma kapalıymış. Sizin için her şeyi sordum sanırım :D Ama tavsiyem boş boş duracağına millete eviniz gibi hissedin demeleri. Eğer rezervasyon varsa tabii ki kapatırlar; ama bir etkinlik olmayacaksa bu odaların da anlık kullanıma açık olması gerektiğini düşünüyorum.

Meşhur Türk Kahvelerimiz. Bu arada kahvenin yanında verilen küçücük lokumu da ayrı seviyorum. Bu lokum hem çok taze hem de çok kaliteli. Özellikle lokumun markasını da öğrendim.. Çünkü içindeki fıstığın tadına bu kadar varabildiğim başka bir lokum yemedim açıkçası.. Safrani Lokum olduğunu söylediler..
Bitki çayı alacağınız zaman menü dışında karışımlar isteyebiliyorsunuz. Garsonlar tabii efendim dışında öyle bir şey menüde yok gibi soğuk avrupai cevaplar vermiyorlar. Buharda demlendiren bu demliği de ayrıca sevdim.. 

Bu arada mekanımız sabah 8 gece 1 arasında açıkmış. Bence en büyük eksikliği menüsünde kahvaltı tabağı bulundurmaması. Kahvaltısının da iyi olduğuna inanıyorum ama tek tek tabaklar söyleyince biraz pahalıya patlayacağına düşündüğüm için daha hiç kahvaltıya gitmedik.. Bu arada fiyatlar ambiyans ve hizmete oranla gerçekten çok iyi, hatta boğazda bulunan mekanlara göre ciddi ucuz. Kısacası normal fiyatlarla karşılaşıyorsunuz..

Sarhoş olmak için alkole ihtiyaç duymayacağınız bir mekan...


Bu arada olur da bizi kahvaltıya davet ederlerse tadına bakar ve buradan yorumlarımı yazarım ;) Şimdilik bütçemiz kahvaltıyı kaldırmaz gibi duruyor :D

27 yorum :

  • Modern Tıpçı Günlüğü dedi ki...

    Arer senin postları okurken ilk tepkim başladı gene bizim görmemişin sevgilisi olmuş diyorum :D Tamam ulan anladık sevgilini seviyorsun övüp durma yeteeeer :P :D mekan da iyiymiş ama şimdi kim karşıya geçecek ben çöp atmaya iki adım gidemeyip başkasını gönderiyorum :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ailemizin Tıpçısı sevgilimi övmüyorum tatlım, yazdıklarım onun sıfatı oluyor. Tatlım şehir hatları vapurunu kullan karşı yakaya geçmek için. Kaptana söylesen zaten direkt yalıya bırakıyor ;)) Ayrıca evinden çıkmaya üşenen İstanbul sevdalısı mı olur? İstanbulda hayat sokaklarda tatlım. Takıl bize ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Eeee sen de haklısın tabii... Ne desem sana yetişemem tatlım. Kadınlarla laf dalaşına girecek kadar kelime bilmiyorum ;) hehehe

  • Adsız dedi ki...

    sen böle güzel güzel anşatıyon valla bende istanbulda degilim kıskanıyom amma neyse inşallah seneye ordayım da bende varıcam şu istanbulun güzelliklerine artık yeter :) ben gayimnevar :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Geyimnevarcığım sen gel ben sana gitmen gereken yerler listesi yaparım korkma.. Bu arada İstanbul okyanus gibi her gün bir yere gitsen yıllarca bitiremezsin. Yani tam da olması gerektiği gibi ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kazucuğum Gevrekli açıklaman olmasa asla anlamazdım. Bir gün beraber gidelim de hem tanışmış oluruz... Bi sen kaldın şu ahir blog dünyasında yüzünü görmediğim ;)

  • Miss Tiffany dedi ki...

    adjfmfhasggzabfjdha :D

    Canım dua et adamlar seni dövmemiş, bik bik bik öyle herşeyin şusunu busunu markasını sormuşsun. Aaahahaha hayır mali müfettiş de değilsin ki anlamadım yani :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Evet adamlara her şeyi sordum ki yazım tam olarak bilgi verici bir yazı olsun istedim. Ama soru sordukça mutlu olan insanlar var orada. Zaten tersleselerdi beni hemen onu da yazardım. O yüzden güler yüzlü bir yazı oldu.

  • Adsız dedi ki...

    Sevgili Kaan senden nezih ve daha çok genç eşcinsellerin takıldığı mekanlar listesi istiyorum bir de mümkünse fotoğraflarını attığın yakışıklı eşcinsellerden istiyorum :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsız öyle bir liste yapmak için bir sürü mekan olması gerekir. Ben 1-2 biliyorum ama son aylarda kapandı mı, yer değiştirdi mi bilemem. Kaç zamandır hiç gitmedim.

    Yakışıklı eşcinseller zaten hep benim yanımdalar yaaa o yüzden gel ayarlarız tatlım :P

  • Mavi Göz dedi ki...

    Çoooook kıskandıııııım. :D Allah bozmasın. Allah bize de nasip etsin bunları. Ama bize hep kötülükler, sıkıntılar :/ İnşallah hep böyle devam eder :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mavi Göz sen neyi kıskandın yine bakim? Bu mekan sana çok mu uzak, yoksa daha hiç gelemedin diye mi? Ay sıkma canını bir gün beraber gideriz ;)

    ayrıca benim hayatım ballı tereyağlı değil, hep sıkıntı hep büyük dertler ama neresinden baktığına bağlı. Bazı günler tek amacım bu mekanda içeceğim bir kahve oluyor inanmazsın...

  • ot insan dedi ki...

    Boğaza yakın oturuyorsunuz ama eviniz deniz görmüyor. Sevgilin içerlenmekte çok haklı. Ben bu gibi durumlara "varlık içinde yokluk çekmek" diyorum. Yahu nasıl görünmez o boğaz :D Mekan güzelmiş. İzmir'den başka bir yerde yaşamam derdim ama artık benim hayallerime de İstanbul girdi. Sanki hayat orada akıyor. (Eskiden İstanbul'a çok bok atardım. Meğer kıskanıyormuşum da haberim yokmuş :D) Maşallah diyorum ikinize de.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili ot insancığım acaba bu İstanbul sevgisi beni okumaya başladıktan sonra mı başladı diyeceğim ama kendime çok anlamlar yüklememeliyim diye düşünüyorum ;) İzmir başka İstanbul bambaşka güzel canım. Bu arada ben İzmir'in has yerlisi olmama rağmen sevmem İzmir'i..

    Bu arada varlık içinde yokluk deyimi bizim tüm durumlarımıza uyuyor diyecektim de bizde o varlık bile yok ki :D hehehe ay senin yorumlarını ayrı bir merak içinde bekliyorum. Her seferinde orijinal laf sokmayı nasıl başarıyorsun öyle...

  • Adsız dedi ki...

    Sevgili Kaan çok uzun yazmıştım ama bir anda silindi sonuca gelim :)
    İyi ki varsın iyi ki hayallerinin ve sevdiğinin peşindesin.
    bir gün senle tanışmak çok isterim.
    hayatımda hiç anonim birine yazacağım aklıma gelmezdi :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsız bak senin ve senin gibi yorumu yayınlanma aşamasında silinenler için yorum gönder yazısının altına not düştüm. Çok merak ediyorum sonra o uzun yorumları ben...

    Ayrıca tüm güzel dileklerin için teşekkür ederim. Bizde sevgilimle bunu konuşuyorduk bu akşam, şanslı mıyız yoksa şansımızı mı yaratıyoruz diye..

    ayrıca ben canlı kanlı hatta yakışıklı biriyim canım :D hehehe anonim deyip geçme..

  • Adsız dedi ki...

    Yanlış ifade etmişim . Hiç anonim bir şekilde birine yazacağım aklıma gelmemişti :)) (smiley)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ah tatlııııım Sen ki İzmir aşığısın, İzmir'in tüm tatlarına hakimsin sen bile böyle dediysen gerçekten özendirici bir yazı olmuş demektir ;)

    tatlım hadi gel yaaaa

  • Adsız dedi ki...

    Sevgili Kaan
    senden şöyle bir yazı bekliyorum
    "Ilk Deneyim"temalı
    yani fazla özel olmazsa okumak isterim ben ... Bu arada 1 saattir senin eski yazılarını okuyorum. çok güzel ve ateşliler :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsız ilk ilişkimi yazma fikri hoşuma gitti. Hemen sıraya alıyorum.

    Eski yazılarımın hala seviliyor olması ne güzel. Ne de olsa devir değişiyor hehehe

    Konu önerilerinizi bekliyorum..

  • gleek dedi ki...

    Ay kaan yapma böyle şeyler kıskanıyorum bir de üstüne İzmir'in sıkıcılığı eklenince allah kahrı bela durumları yaniii :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Gleek İzmir sıkıcı mı yoksa İstanbul mu uzaktan tatlı geliyor bilemiyorum :D Ama buraya yerleşip yaşamaya başlayınca hiç tadı tuzu kalmıyor, genelde acı oluyor o da ayrı bir gerçek..

  • gleek dedi ki...

    Tıpkı gökkuşağı gibi, çok renkli ve çekici görünüyor.Bir bulutun üstüne atlayıp hızlıca ona ulaşmak istiyorsun ama ulaşınca bi bakıyorsun ki kötü kalpli insanlar orayı da kirletmişler.Yada yaşadığın şeyler oranın tatlığını mahvedip yerinde sadece acı bırakıyor.
    Lisedeyken İzmir benim gökkuşağımda ama şimdi sadece beni boğan bir belirsizlik.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Gleek hayat zaten acı, bazen davulun sesi uzaktan hoş gelir sadece, amaaaaa bu acıdan zevk almayı da öğrenmeliyiz. Bardak genelde doludur ;)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB