Kaan askere mi gidiyor ne!

26 Ocak 2014 Pazar 36 yorum
Dan Dan Dan Askere mi gidiyorum?
Hayır anlamadığım ben ne ara askere alındım kardeşim..

Olayı en başından size anlatayım siz anlayabilirseniz bana anlatın. Ben doğduğumdan beri öğrenci olduğumdan askerlik işleriyle ilgim olmadı. Üniversiteler genelde kendileri erteletiyor. Ben yüksek lisansımı uzattım bir dönem bu yüzden askerlik sıkıntı olabilirdi ama bundan da haberim yoktu. Ben tezimi vermeden gidemem diye düşünüyordum.

Sonra geçen cuma akşamı saat 19.11 gibi telefonuma kısa mesaj geldi. Bu sms e-devletten geliyordu. Elektronik Devlet Kapısıyla bundan önce hiç mesajlaşmadığım için şaşkındım. Açtım hemen. Sayın Kaan Arer Şubat ayı celp dönemine tabi olarak askerliğiniz eğitim birliği olarak şuraya çıkmıştır. Detayları e-devletten öğrenebilirsiniz diyordu.

"Oha falan olmak" bu olsa gerek dedim içimden.. Son olarak bir daha okudum. Sonra yanımda bulunanlara okuttum filan. Eve geldim e-devletciğime baktım usta birliğim filan da yazıyor işte. Olacak iş değil. Yani ay başında e-devlete girip cep telefon numaramı senkronize etmeseydim bu mesaj gelmezdi diye düşündüm. Yani bir anda asker olacaktım hiç haberim olmayacaktı..

O kadar manidar bir zamanda geldi ki bir askerlik şubesine ulaşıp durum nedir demek için 2 tam gün beklemek zorunda kaldım.. Düşün düşün ne yapacağım belli değil. Hayır işin olmayacak kısmı daha O Gayciğim dönmeden, onun izlenimlerini okumadan mı gideceğim yani ben :( Bir de şimdi o gelecek yazacak yazacak sonra ben de aynı şeyleri mi yazacağım, tekrara mı düşeceğim yani. Bu işin ekmeğini sadece O Gay mi yiyecek yaaa filan diyordum ki sevgilim aklıma geldi..

Benim biricik sevgilimi 6 ay nasıl yalnız bırakırım ki? Yaa dünyanın en tatlı sevgilisini bulup
10 ay sonra İstanbul'un göbeğinde bırakıp gitmek ne kadar akıl kârı bir iş.. Hayır sevgilime güveniyorum da çevreye :D

Bir de ev kirası var, yeni telefon aldım onun borcu var, sonra çalışıyorum ben işten istifa etmek var, bana güvenen insanlar var, onları yüz üstü bırakıp gitmek var. Yani cuma gecesi bana bir mesaj atarak bir hafta sonra gel teslim ol kardeşim diyorlar.

Tüm hafta sonum bir çözüm bulur muyum, bulsam mı, yoksa bulmasam mı, gitsem mi, yeri de güzel çıkmış, sessiz sakin bir yer, gidip gelsem mi, yazın dönmüş olurum, acaba fırsat mı, yoksa gitmesem mi, borçlarım ne olacak, alacaklarım ne olacak...

Yani düşün düşün hiç bilemiyorum ne olacağını.. Sevgilime de söyledim, kıyamam üzüldü tabii ki. Biriciğim o kadar süre ben seni beklerim eğer gitmen gerekiyorsa dedi ama nasıl üzgün üzgün söyledi bir bilseniz. Aileme de daha hiç söylemedim bakalım yarın tam kararımı vermeyi düşünüyorum. Bir yandan da askerlik aradan çıkmış olabilir.

Geyler Askere Gider mi?


Geylerin askerlik yapması ya da yapmaması konusunda benim kararım çok net. Ben bir erkeğim ve ülkemin
kanunları; vatandaşı olan genç erkeklerin askere gitmesini zorunlu kılıyor. Ben de tanıma uyduğuma göre gitmem gerekir. Gey olmam asker olmama engel değil diye düşünüyorum. Yoksa gitmemek için yapılması gereken şeyleri biliyorum ve yapabilecek güçteyim. Yani geyliğimi öne sürerek tezkere alabilirim. Ama bence sadece gey olmam asker olmama engel değil. Askerliğimi gey olduğum gerekçesiyle yapmamam geyliğim üzerinden fırsatçılık yapmam anlamına gelir ki, ben fırsatçı bir insan değilim, olamam da.

Tüm bunlar bir yana ben geyim ve gitmek istemiyorum, gidemem diyen herkese de saygım sonsuz. Yukarıda yazdığım cümleler benim için geçerlidir. Sadece beni bağlar. Ayrıca askerlik konusunu o kadar çok yazdım ki tekrara düşmemek için detaya girmiyorum. Bence askerliğin zorunlu olması çok saçma. Ben askere gitmek istemiyorum. Hayatımın 6 ayı bile olsa bu şekilde heba etmek istemiyorum. Zaten bir savaşa katılmam ya da birisine silah doğrultmam tüm inançlarıma ve kişiliğime aykırıdır. Keşke vicdani ret hakkımız olsa, ama yok. Eğer illaki devletine borcunu ödeyeceksin diyorlarsa isteyenlere başka işler verilmeli, benim uzmanlık alanıma uygun işler versinler, para alamdan profesyonel hizmet sunayım mesela. Yani tüm dünya askerliği bu şekilde modernleştirmişken bizim bu kadar geri kalmış olmamız ne acı!

Hatta günümüzde ben geyim askere gitmeyeceğim demek yerine gittiğimiz askeriyenin bize uygun şartlar taşımasını istemeliyiz diye düşünüyorum. Bize destek olmasını, orada bize pozitif ayrımcılık sağlamasını. Ya zorunlu tutmasın ya da bize uygun hale getirsinler değil mi?
Önceki yazılarım:
Mehmetçik gey olamaz mı? (bunu kesin okuyun)
GayAsker
Vicdan mı Ret mi?
Vicdan da Ret de

Eğer başka bir yazı yazamazsam bilin ki askere gittim. Yazarsam zaten süreci anlatırım ;)
Sevgiyle kalın ve beni unutmayın anacım...
Birisi sevgilime yan gözle bakarsa bilsin ki gözlerini oyarım :D

36 yorum :

  • ot insan dedi ki...

    Aaaa! Oha. Gerçekten hazırlıksız yakalanmışsın. Şaşırdım. Askerlik konusundaki her düşüncene katılıyorum. Kadınların ülkesi değil di mi burası? Sadece erkekler öder devlete borçlarını! Askerlik sistemi baştan sona değişmeli. Ama burası Türkiye, ne değişir ki burada? Askere gidersen hayırlı tezkereler dilerim, Ama seneye kadar erteletebilsen süper olacak :) Allah yardımcın olsun .

  • Adsız dedi ki...

    ya sende mi gitsen ya :( gerçi sonuç olarak bende yapılması gerektigini düşünüyorum da ani oldu sanki :) neyse gidersende haylıır tezkereler :) ben gayimnevar :)

  • ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

    Kaan cığım askremi gidiyormuş ay kıyamam yaa,,bizi yazılarından mahrum edecen,sevgiline gözmüz gibi bakarız canım:)o bize emanet,sakın akıl vermek gibi algılama kaancıgım,eninde sonunda bu askerliği yapacaksın,yapta çıksın aradan,tabi herşeyden önce senin istemen gerekli bunu...gider ayak yazını yaz lütfen,seni şimdiden özlüyecegiz:)))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ayrıca haklısın neden sadece erkeklerin devlete borcu var. Kadınların eli armut mu topluyor sürekli? O armutlarla mı borçlarını ödüyorlar? Ya da neden vergi ödediğimiz devlete borçlu oluyoruz ki? Ben tüm vergilerimi peşin ödüyorum güya... Offf aklımda saçma sorular...

  • Beren dedi ki...

    Daha 2-3 hafta önce gay hayatı ve askerlik ile ilgili sana Ayşe Arman'ın röportajını göndermiştim. Üstüne askere çağrılmışsın. Tesadüfe bak :)

    Asker yolu beklemekte çok sıkıntılı. Benim eski sevgilim uzun dönem askerlik yaptı ve beni çileden çıkardı. Yıllar sonra başka bir erkek arkadaşım kısa dönem yaptı ve o da beni çileden çıkardı. Gerçekten hayatı hem kendilerine hem kız arkadaşlarına zindan ediyorlar. Umarım sizde durum farklı olur :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Beren evet senin teklifin üzerine yazmaya sıra gelmeden olanlara bak :) Doğal olarak bu konu üzerine yazmak zorunda kaldım. Sen de böylece benim bu konudaki fikrimi öğrenmiş oldun ;)

    Ah benim biricik sevgilim. Sevgimiz öyle neşeli ki bunu da atlatacağımıza inanıyorum..

  • fujoshi dedi ki...

    yıl 2014 olmuş hala askere gidenler mi var yahu? ama gerçekten askerlik yapmamak için verilen tutar da insana koyar yani. gerçi abim hesaplamıştı da gene aynı hesaba geliyor demişti o kadar ayın çalışma parasını hesaplayarak ama gerçekten sinir bozucu bir durum

  • Kaan Arer dedi ki...

    Verilen paranın gelirini karşılaması için aylık an az 5000 lira gelirin olması gerekiyor sevgili fujoshiciğim. Çalışma hayatının başlarında bu paraları kazanmak da ne mümkün?

    Ayrıca bedelli askerlik yanlış anlaşılıyor. Her dönemi ve herkesi kapsamıyor. Şu an kimse bedelli gidemez mesela. Uzun süre bakaya kalıp beklemek lazım. Çıkacağı zamanı ve yaşın da 30 un üzerinde olacak. Yani ben hiçbir şekilde yararlanamıyorum mesela.

  • Adsız dedi ki...

    Sevgili Kaan
    Yakışıklı askerler varsa fotoğrafraflardaki gibi hiç durma git bence :) we support you :)
    Şaka bir yana eşcinsel olarak ben nasıl giderim diye düşünüyorum eşcinselligimi es gecersek ben kesinlikle Erkeklerin Vatan Borcunun olmasını son derece normatif buluyorum. Kimse ölmesin kimseye bir şey olmasın, isteyen askere gitsin.
    Ben ve bir çok kişi o kadar eğitimi , hayat görüşünü o yaşta başımıza bir şey gelmesi ya da devlet büyüklerinin oğulları yerine yapalım diye almadık, zorunda hiç değilim.
    Sevgilini bana emanet edebilirsin bu süreçte heheh :)))

  • Mavi Göz dedi ki...

    Yaa :( Daha görüşecektik ama biz :/ Hepsi suya mı düştü yani :( İnşallah çabucak bitirir dönersin. Sorunsuz ve güzel bir askerlik olur umarım. Ben gitmek istemiyorum ama gitmek istememin nedeni eşcinselliğim değil, zorunlu olmasına karşı olmam ve hayatımdan o kadar ayın yok olmasını istememem. Umarım her şey dilediğin gibi olur...

  • Adsız dedi ki...

    Hay allah o varsayımlar üzerinden konuşuyormuş. Zaten çok zaman önce söylemişti. ben bedelli kesin çıktı sanıyordum. Pardon yanlış anlaşılma olmuş.. Ama başka bir tanidık 100 kusur külonun altına inmiyor askere gitmemek için. Bu kesin bilgi. Ama yine de ben deneme derim;) Fujoshi

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsız vallahi haklısın. Ben bu seviyeye gelmişim, benden profesyonel olarak yararlanmak yerine gel burada 6 ay yan gel yat diyorlar. Öyle saçma öyle gereksiz bir iş ki, gerçekten anlayamıyorum. Ama artık güzel tarafından bakmak zorundayım, çünkü sistemi değiştirecek bir olanak ya da zaman yok elimde. Bir gün elbette değişecek ve o gün ben de çok çalışacağım ama bizler bu işin günahları olarak kalacağız..

    Sevgilimi de götüreceğim sanırım yanımda böyle olmayacak bu iş :D

  • Miss Tiffany dedi ki...

    her türk asker doğar, ama sadece erkekler askere gider. Her vatandaşın/insanın boyun borcu biçilir, sadece erkekleri askere alırlar. Militarizm kadar mide bulandırıcı başka birşey.. Neyse!

    Haaa ayrıca, sen devletin kölesi, tebaası değil vatandaşısın kaan. Senin kurulu düzenini sırf kendi şımarıklıkları adına bozup, fırsatını bulsalar bir kaşık suda boğabilecek insanlara karşı askerliği bir vazife olarak nasıl görürsün? Yine neyse... zaten kararını vermişsin, inşallah huzurlu bir askerlik geçirirsin, tek temennim bu. Sana fayda sağlamayan, zarar verenlere karşı "borcunu" ödemen için...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Mavi Gzöcüğüm gerçekten haklısın tatlım. Gitmek istememek konusunda binlerce neden çıkarılabilir çünkü mantıklı bir şey değil.

    Bu arada o kadar hızlı gidiyorum ki ben bile hiçbir şeyimi tamamlayamadım. Artık her şeyimi sevgilime devredeceğim o halledecek. Zor dostum zor hesabı :/ dönünce görüşürüz artık.

  • Adsız dedi ki...

    aynı durumdayım, ne eksik ne fazla.. devlet babamız bana da aynı kazıgı atmış durumda.. 1 hafta içinde teslim olmam gerekiyor, lakin iş yerine bile haber veremedim..:)

    bu arada fb'tan mesaj attım kaan, yani devrem, konuyla ilgili konuşalım uygunsa.. :)

  • Adsız dedi ki...

    Sevgili Kaan
    6 ay yazılarından nasıl mahrum kalıcaz?
    O zaman ben de 6 içinde aileme açılmayı bir de bir erkek arkadaş bulmayı denicem.

    Hep yazarlardan gelişme beklenmez biraz da okur gelişecek. Kaç yazı okuduk di mi :))

    Kendine çok iyi bak oralarda, hemen geçer zaten.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsız Devrem fb a bakacağım. Ben işten istifa ettim bile şimdi tek hedefim gay pride a yetişmek. Bakalım hakkımızda hayırlısı artık.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili gelişime açık Adsızcığım sen ciddi ciddi benim yazıları sindirmişsin. Ne güzel bir şey böyle bir yorum almak. Okurun kendini gösterme zamanı hehehe ;)

    Öptüm canım kendine iyi bak, kontrolü elinden bırakma.

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Şu an bu mesaji kogustan yazıyorum lol :) dün de telefonda görüştük zaten buradan da şimdiden hayırlı teskereler diliyorum dönünce yazacak bir kaç şeyim var senin veya benim veya bir başkasının gözlemi elbette başka olabilir ama keşke okumaya fırsatın olsa idi neyse askerden takip edersin yöne buraları :)

  • Adsız dedi ki...

    Ben bu habere çok üzüldüm :(((((
    Böyle askere çağrılmamı olur? Bu nasıl saçma şey diye devam edecektim ki bizim ülkemizde her an herşey olabilir'i anımsadım. ;(((
    Bu durumda fazla söze ne hacet; bende size hayırlı teskereler diliyorum. Umarım güzel anılar ve iyi arkadaşlıklarla dönersiniz.
    Mrs. Jackson

  • istanbull dedi ki...

    sıradaki parça Esmeray'dan gel tezkere :) hazırlıksız durumlarda hayatın bi rengi. güzel düşün güzel yaşa derim ben hep. güzel olur umarım :)

  • Ekin Türe dedi ki...

    upss cidden hazırlıksız olmuş yahu bu askerlik olayı piyangodan çıkar misali gibi... en büyük asker bizim asker :) sağ sağlim git sağ sağlim gell sevgiline yan gözle bakan olursa bn sana yardım ederim çizmende :) bak o gay a nasılda yapıyo :) arada onunla konuşuyorumda iyi şükürler olsun :) askerde bol bol anınız olur işte :D

  • Adsız dedi ki...

    iyi ama hayatından onca süre yok olmayacak ki. Belki de hiç edinemeyeceğin deneyimler edineceksin, birçok şey öğreneceksin oradan?

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB