Çaysız Yaşanmaz, Hayatın Tadı Olmaz

30 Aralık 2013 Pazartesi 32 yorum

Ben Kaan Arer. 
Ben bir eşcinselim. Aynı zamanda çay severim ve takım tutmuyorum.. Futbol takımı tutmadığımı söylediğim zaman uzaylı görmüş gibi bakan kişiler çay dışında bir şey içmediğimi bilseler kim bilir neler derler neler... Böyle kahve severim deyip içine bol şeker dayayıp, neskafe içen insanları nedense bir kaşık suda küçümseyesim geliyor, kendimi geri alıyorum tabii.. Kimseye karışma hakkım yok; ama nedense şeker konulan içecekler özünden uzaklaşıyor bence.. Abi şeker içiyorsun, kalori alıyorsun, zaten sağlıksız bir de süt tozu filan inanamıyorum..  

Yıllardır arıyorum arıyorum bulabildiğim tek zararsız içecek inanın çay.. İnanılmaz doğal ve şeker konmadığı sürece süper sağlıklı.Çayı şekersiz içeceksin dostum, ve süt tozlu kahveden uzak duracaksın, hele hele üçü bir arada severim demeyeceksin... "O kahve mi beee!" diyesim geliyor ne yazık ki! 

Bu arada çay dışında sevdiğim tek içecek az şekerli Türk kahvesidir. Az şekerli Türk Kahvesine de bayılırım üstüne bir bardak su içerseniz çok daha sağlıklı olur bunu da unutmayalım..

Şimdi ben bu kadar çay delisi olunca içtiğim çay inanılmaz şekilde çeşitleniyor. Yeni komşum, bulogır dostum PudraTozu ben çay tiryakisiyim öyle poşet çay beni kesmez demleme çay severim dedi. Tabii kendisine poşet çayların her zaman daha kaliteli olduğunu, sadece demleme konusunda cahil olduğumuzu anlattım.. İnanmayacaksınız ama benim demlediğim poşet çaya hayran kalan PudraTozu artık benden sürekli poşet çay ister oldu ;)

Ben bu olayı yazacağım deyince evde bulunan çay çekmecesini kendisine açtım ve evde bulunan çaylar üzerinden ortak bir post yazmaya karar verdik. O poşet çaylara karşı olan ön yargısı yendi ben de sahip olduğum deneyimlerimi paylaşayım istedim. Yani aynı fotoğraflarla iki farklı yazı ortaya çıkacak..  

En sevdiğim siyah çay Earl Grey Çayıdır.. Grey Dükünün çayı olarak bilinen bu meşhur çayın ortaya çıkışı da çok eski bir hikayeye dayanmaktadır.. Vakti zamanında Hindistan'ı sömürge olarak kullanan İngilizler oradan çay, tropik meyve gibi ürünleri sömürüp İngiltereye getirmektedirler. Bu taşıma sırasında Grey Dükünün gemisinde en alt kata yerleştirilen çay balyaları üt katta tropik meyveler vardır. Bu tropik meyvelerle dolu gemi okyanusu geçerken çılgın dalgalara rast gelir, meyve katı çöker ve çayların arasına dalan meyveler özünü çaya bırakır.. Aylar sonra İngiliz adasına varan geminin ahırlarını açınca çayların ıslandığını görürler.. O kadar zahmetle ithal edilen bu çayı çöpe atmak istemeyen Grey Dükü daha düşük fiyattan piyasaya sunmayı düşünür. Bu meyve özlü çay o kadar çok sevilir ki artık bilerek çaylar meyvelerle haşır neşir edilip piayasaya sürülmeye devam eder ve rağbet olduğu için fiyatı artar... Bu çayı Türkiye'de en iyi üreten şirket bence Doğuş Çay. Gerçekten vazgeçilmezimdir ve onsuz yola bile çıkamam... Çantamda bulundururum....
Bu arada Liptona ulaşmak daha kolay, neredeyse her markette Lipton Earl Grey bulursunuz ama tadı Doğuşun yanında inanılmaz derecede sönük kalıyor, dikkat edin derim..
Beyaz çay ise yeşil çaydan daha hafif bir çaydır. Ben orijinal beyaz çayı burada bulunan aromalı çeşitlerine göre daha çok tercih ederim. Fiyatı biraz pahalı olduğu için piyasada çok bulunmuyor. Bu arada şu bilgiyi de vereyim bu çay çeşitleri aslında hepsi aynı bitki, peki siyah, yeşil ya da beyaz nasıl oluyor? Bu sadece onların fırınlanma süresine, fermantasyon ve kurutma işlemlerine bağlı. Eğer çay hiç işlem görmüyorsa beyaz çaydır.. Neredeyse hiç kimyasal işlem görmediği için de en sağlıklı çay türüdür... Fakat Doğadanın bu iki türünde beyaz çayın tadını anlayamazsınız, çünkü inanılmaz derecede yoğun kızılcık ve portakal tadı geliyor... Anlayacağınız başarısız bir deneme olmuş..

Meyve ve bitki karışımı çaylar her zaman içimi kolaylaştırdıkları için özellikle son bahar ve kış aylarında en çok tükettiğim çay çeşididir. Bu çaylardan en sevdiğim limonlu zencefil çayı. Aslında zencefile ulaşmak çok kolay, marketten alıp kendiniz de rahatlıkla demleyebilirsiniz...

 Ekşi bir şeyler içmek istediğimde Kuşburnunu (bu arada kuşburnu çayı tüketebildiğim tek kuşburnu, yani başka yollardan b meyveyi tüketemiyoruz), Papatya sakinleştiriyor, ada çayını ben oldum olası çok severim, nane ve ıhlamur ise gerçekten çeşitlilik sağlıyor, ama yararlarını say deseniz say say bitiremem :D


 İnanmayacaksınız ama form çaylarına ayrıca bayılıyorum. Liptonu genel olarak hiç tasvip etmesem de form çaylarında hiç sıkıntım yok. Özellikle Açaili muhteşem bir çaydır. Yaz aylarında ve ilkbaharda içmeye doyamıyorum. Onun o eşsiz kokusuna hayran kalıyorum hem de her içişimde.. Şimdi yalan değil kiraz saplı olanını içerken çok zorlanıyorum, gerçekten kolay değil ama o kadar çok yararlı ki içmek zorundayız dostlar :D

 Bakın Açaili bir, Yaban mersini iki.. Kokusuna bayıldığım ikinci çay. Ama şekersiz içmek biraz zor. Bazen yarım küp şeker kadar atmak iyi oluyor; çünkü ağzınızı zorluyor.. Elma çayının neden kırmızı renk verdiğini hiç anlayamıyorum ama içmeyi de seviyorum :D


Şimdi gelelim en önemlisine.. Hani o kadar anlattım ya severim, sürekli içerim, hatta hikayesi bile var filan işte onların hepsi hikayeydi dostum. Ben tam bir yeşil çay adamıyım.. Sürekli yeşil çay içerim, her gün 1 litreye yakın içmeye çalışıyorum. Fotoğraftakiler evde bulunanlar; ama ben Tarçınlı ~ Yaseminli ~ Naneli çeşitlerini de severim. Aslında hepsini seviyorum da sevmediğim bir tek Ginkgolu olan çeşidinden pek keyif alamadım.. Bir daha alıp içmem.

Bu arada yeşil çayı o kadar çok önemsediğim için poşet olarak tüketmekten vazgeçtim. Çaykur Bergamut aromalı dökme yeşil çay almaya başladım; hem çok daha ekonomik oluyor hem de kendim miktarını ayarlayıp demlediğim için seviyorum. Artık en çok tükettiğim çaydan da son bir kare ekleyip çay yazısını okumaya ara verip bir çay içelim değil mi?

bir fincan yeşil çay, bir fincan earl grey tea, salonda beni beklerken ;)

Poşet çayın iyi demlenmesi için en azından 10 kere poşeti sallamanız gerekir. Böylece poşet içindeki çay yer değiştirir ve daha iyi su ile temas eder.
Çay bayatlamaz, sadece zaman içerisinde tadı değişir, o yüzden artan çayları atmak yerine ısıtıp içebilirsiniz, her türlü sağlıklıdır..
Çay doğal olarak anti oksidan içerir, yeşil çayı kültürel olarak çok tüketen ülkelerde kansere yakalanma oranı diğer ülkelere göre düşüktür.



Bu arada yeni yıl yazısı yazar mıyım muamma, o yüzden şimdiden yeni yılın adalet ve sağlık getirmesi dileğiyle bol çaylı bir yıl olsun anacım, sevgiyle kalın...

32 yorum :

  • Kaan Arer dedi ki...

    Siyah çay deyip geçme Earl Grey gibi inanılmaz çeşitleri var ama ben şekersiz içtiğim için çok demli içemiyorum, o yüzden en iyisi earl grey oluyor tatlım.. Peki sen neden siyah çay sevmiyorsun bakalım?

  • Miss Tiffany dedi ki...

    çünkü çok ısıl işlem görüyor beyb. Valla bak. Kimyasal reaksiyonlar açığa çıkıyor sonradan. O çay yaprağı da bir canlı sonuçta, üzülüyorum.

    Bide "Ben Kaan Arer.
    Ben bir eşcinselim." aay allaahh görmesek anlamayacaz yani, önceki yazıların maşşşşşallahı var. Abboooovvv! tamam vurma :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tiffanyciğim haklısın tatlım, o yüzden en yoğun anti oksidan içeren çay zaten beyaz çay, en sağlıklısı ve en lezzetlisi aslında ama ülkemizde üretilmediği için hiç yaygın değil. Bir 10 yıl sonra onu rahat rahat tüketeceğiz sanırım..

    Bu arada eşcinsel olduğumu vurgulayayım dedim de kimse burayı bir yeme-içme buloğu filan sanmasın sonra hahahaha ayrıca sen benim Hamamda seks yazımı okumadın sanırım hehehe

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Okuyan Bayan (ay biraz ören bayan gibi oldu kusura bakma tatlım) artık earl grey içerken ve misafirlerine sunarken benim uydurduğım hikayeyi de anlatabilirsin hem :D hehehe

    bu arada çaykurun dökme yeşil çayını da çok severim denemelisiniz.. küçük teneke kutularda satılıyor ve çok ucuz...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Pudra Tozu iyi ki dadandın tatlım ;) aslında bir klasik çay tiryakisine poşet çay sevdirebilmek hiç kolay değil, ne duvarlar aştın bir bilsen..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Evren Hanım teşekkür ederim ilginiz için. Hemen buloğunuzu araştırıp okumaya başlıyorum. Yazı uzamasın diye bir sürü detayı yazmadım aslında, bende çay aşkı bir destan anlayacağınız ;) teşekkür ederim iletişime geçtiğiniz için...

  • Joey Potter dedi ki...

    Tarçın -karanfil çayını denedin mi? Bu konuda Pudra Tozunu ziyadesi ile yıprattım. :)) Bu postu görünce gelip buraya da yazmak istedim. Doğadan'ın Tarçın-Karanfil çayı benim özellkle kış aylarında favorimdir. Ayvalı-Ihlamur-Limon -Zencefilde 2. sırayı paylaşır. Ama Tarçın karanfili tek geçerim. Söyledim rahatladım teşekkürler :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Joey Potter'ciğim o çayı ben nasıl gözden kaçırmışım yaaaa... İyi ki söyledin hemen arıyorum ve alıyorum. Hemen deniyorum; çünkü hem tarçına hem de karanfile bayılırım ben :) Bu çayın var olmasını bile sevdim yani o derece..


    Çok teşekkür ederim.. Böyle ilginç önerilerinizi bekliyorum...

  • Boleyn boyen dedi ki...

    Meyve çayııııııııı!! forever <3 poşet çayları içtikten sonra yüzümüzü silebiliriz veya gözlerimizin üzerine 15dk boyunca koymamız büyük bir toparlanmaya yarar :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Boleyn'ciğim bak bunu yazmayı unutmuşum :D iyi ki hatırlattın. Bu arada demlenmiş ve soğumuş çay poşetlerini göz altına koyarken dikkat etmek gerekir çünkü poşet çay kağıdı kaba bir kağıt olduğundan göz altının hassas derisini çizebilir ve kızarıklıklar ortaya çıkabilir.. Yaaa çayın yararlarını say say bitiremeyiz..

    teşekkürler tatlım.

  • ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

    Kaan cığım bende sen gibi kahveyi sevmeyenlerdenim,sabah çay olmadan asla kendime gelemem..sana çay önerisi yapmak bile zor, herşeyi denemişsin :))))sevgiler çay dostum:)

  • Boleyn boyen dedi ki...

    Nedemek yavrum :) Meyve çayları konusunda anlaşabileceğimizi umuyorum :) Bu arada dün Liptonun Ballı limonluyu denedim, bana göre değilmiş :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili geyimnevarcığım çay dünyası inanılmaz geniş.. Bu arada karaköyde yeni bir mekan açılmış tüm çay çeşitlerini sunmaya çalışan bir yer. oraya gidip ortamın kokusuna da bakmak istiyorum..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Asi yapıncağım ben yeniliğe çok açığım, burada yazmadığım daha onlarca çeşit çayı denedim aslında.. Ama bak karanfil ve tarçınlı çayı denemedim.. Sıra onda ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Boleynciğim Ballı Limonlu nedir yaa! Lipton olayın dışına çıkıyor, bal ve limon çayın yardımcı elemanları olabilir ancak, özünde ne çayı var ki bunun diye araştırdım yok.. Adamlar bal ve limonu çay diye satmaya kalkıyorlar.. Çok ilginç. Piramit poşette Elmalı Tarçınlıyı seviyorum bir tek.. Ahududu ve Çilekli piramit poşet var ama onu sevemedim, bir an önce tükettim gitti :D

  • Ceviz Kabuğundaki Gay dedi ki...

    Ne güzel anlatmışsın çay içesim geldi => Ben hiç yeşil çay içmedim .Poşette satılanlardan..Hep siyah çay içiyordum bir sürü sonra tad almamaya başlayınca bir kaç yıl önce bıraktım.Sonra bizim buralar hep bahçe olduğundan ve dağda yaşadığımdan bitkileri araştırıp kendi çaylarımı yaptım.O.o Her tür çayım var.Çaysız yaşanmaz .Ama ben çayı porselende yapmayı seviyorum ve saygıyla eğilip içmeyi :D Çin usulü <3 <3

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ceviz Kabuğu kendi çaylarını üretmen en güzeli zaten. Aslında çay üretmek zor bir iş değil, tarçın, karanfil, zencefil derken kış çayları filan kolay oluyor.

    Bu arada çay bizim kültürümüzdür diyenler çayın tarihini bilmiyor zaten. Çay bizim ülkemizde 1950 lerden beri yaygın. Atatürk'ün bu topraklara yeni bitkiler kazandıralım, tarımımız güçlensin politikasıyle getirilmiştir ve ilk olarak Bursa'da denenmiştir. Tutmayınca Karadeniz'de denenmiş ve tutunca da bol bol içilmeye başlanmış. Yani tarihsel olarak baktığımızda bizim için çok yeni bir şey. Bu işin ana vatanı uzak doğudur..

  • Adsız dedi ki...

    Bende severim çayı :D Bu arada antalyada deprem oldu , paranoyaklaştım , korkuyorum :S
    -Gey çocuk (eposta atanından)

  • fujoshi dedi ki...

    ben de lisede kore dizisi izlerken yeşil çay içme fetişim olduğu için yeşil çay bana hep kore dizilerini anımsatır. onun için çaylar arasında yeri ayrıdır özellikle yaseminlisi. onun haricinde pek sallama çay sevmem.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Gey Çocuk bence sen bir mail adresi alıp artık adsız yazma olayından kurtulmalısın diyeceğim ama daha erken sabret tatlım ;) bu arada deprem haberlerini duydum ama küçük depremler iyidir, insanı tetikte tutar bir de enerjinin birikmesini önler. keşke istanbulda da küçük küçük depremler olsa bakalım...

    öptüm kendine iyi bak ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fujoshi yaseminli yeşil çay gerçekten insana bir ferahlık veriyor, kış aylarını bahara çeviriyor. Ben de çok severim. evde kalmadığı için fotoğrafı yoktu ama earl grey çay denemeni de öneririm ;)

    bu arada senin gey sevgine bayılıyorum, geçen gün buloğunu okudum da muhteşem şeylerden bahsetmişsin..

  • Beren dedi ki...

    Çay sevmeyen ben bile bu yazıyı okuyunca çaya bir sempati beslemeye başladım :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Beren çay hem sağlıklı hem ucuz hem de kolay ulaşabildiğimiz bir içecek.. şekersiz çay belki sıkıntı olabilir ama burada bahsettiğim çaylar klasik demleme çay değil zaten.. Ki ben demleme çay da severim ama tek başıma hayatta demlemem :D

    sevgiyle kal.

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB