Yelkovanın Suçu Ne?

30 Ekim 2013 Çarşamba 42 yorum
Bal Oğlan adıyla kendisini bize tanıtan çok şeker ve öz güveni yüksek bir bulogır arkadaşımız vardı. Kendisinden haber aldım geçen gün. Tatlı dostumun tuttuğu güzel bulog sayfasının adresini birisi babasına e posta yoluyla göndermiş. O da kimin gönderdiğini bilmiyor. Babası da açıp okuyunca haliyle yaşanan olaylar, yerler ve durumlardan yazan kişinin oğlu olduğunu direkt anlamış.

Buloglar hepimizin en açık ve en özgür olduğumuz alanlar. Buradan yakalanmak erkek arkadaşınla odanda sevişirken yakalanmak gibi bir şey. Babası yazıları okuyunca oğlumun öz güvenine bayıldım, ne güzel hayatını kurgulamış, kendini kabul etme cesareti göstermiş, kendi olarak bizden destek almadan ayakları üzerinde durabilir duruma gelmiş, bir kez daha oğlumla gurur duydum dememiş.. Onun yerine şu an Ankara'da eşcinselliği tedavi ettiğini söyleyen, hatta bununla övünen bir psikologa gidiyormuş.. Ne trajedi değil mi?

Aslında bir insanın kendini kabul edebilmesi ne zordur bir bilebilseler, ne zordur ailesinden saklı saklı bir şeyler yaşamak zorunda kalması,  inandığı tanrının onu kabul etmediğini düşüncesiyle savaşabilmek, her gece tanrısına dua ederken ne olur beni kurtar diye yalvardığı şeyin o tanrı tarafından ona verildiğini bilmemek. Bu zorlukları bir bilseydi babası, ablası bu duruma gelirler miydi? Gidip alnından öperler, sonrada neden daha önce bize anlatmadın, neden sana yardım etmemize izin vermedin diye sitem ederlerdi..

Sanıyorlar ki o genç sadece cinsel dürtüleriyle, ya da daha kolay sevişsin diye kendine gey diyor, ibne rolü oynuyor hayata karşı.. Ama kimse sadece cinsel açlığını bastırmak için toplumun bu kadar kötülemeye çalıştığı, anormal karşıladığı, hayatını alt üst edeceğine emin olduğu şeyi yapmaya çalışır mı? Günümüzde seks yapmak bu kadar zor bir şey değil ki! Heteroseksüeller bir eşcinseli yakaladıklarında ne düşünüyorlar? Neden bu çocuk eşcinsel olmayı seçti sorusuna ne cevap veriyorlar kendi akıllarınca, o kadar merak ediyorum ki!

İşgüzar psikologlar da bu işten ekmek yiyorlar. Bu işi bir kazanç kapısı haline getirmişler, insanların kız arkadaşı edinmelerine, mutlu olamayacakları evlilikler yaparak toplumda görünmez olmalarına çalışmak onlar için bir tedavi yöntemi olabilir; ama bu insanlar sonra sinemalarda, hamamlarda sevişmeye devam ediyorlar. Sadece onlara öğretilen görünmez olma durumunu bozmuyorlar o kadar. Kimse içinden gelen açlığı durduracak güçte değil. Buna ihtiyaç da duymuyor haliyle. Tedavi sunan psikologlar hayatı daha çekilmez, daha sahte, riyakar, samimiyetsiz hale getirmekten başka ne yapabilirler ki!

Bal Oğlanla konuştuğumda çok üzgün ve depresifti. O ki gördüğüm en hayat dolu insanlardan birisiydi, onu bu hale getiren toplumun bizi tanımaması, bizim gerçekliğimizi kabul edemiyor olmasıdır. Babası ve ablası onu zorla psikoloğa götürüyorlar, en azından ablasının ona yardım etmesini beklerdim, üniversite okumuş genç bir kadın. Genç bir kadın bile bu kadar nefret dolu olursa üniversitelerde biz ne yapıyoruz?

Üniversitelerde okuyan eşcinsel kardeşlerim size büyük görevler düşüyor. Artık eşcinseller topluluk adı altında toplanmaya başladılar. Ben 3 farklı üniversite okumuş adamım ama hiçbirisinde eşcinselliğin adı geçmezdi. O zamanlar böyle yaygın ve görünür değildik. Şimdilerde öyle değil. Üniversitenizin eşcinsel topluluğuna gidin, katkı sunun, kulüpleşmelerine destek olun ki herkes tarafından görünür olun. Görünür olmak tek kişi için sıkıntılı olabilir ama klüp açısından tehditkar olmayacaktır. Daha resmi olacaktır. Bu yüzden üniversite eşcinsel toplulukları da kendi içlerinde etkinlikler düzenlemenin yanı sıra tüm üniversite öğrencilerine kendilerini anlatmanın yollarını gözlemeliler. Broşürler bastırıp dağıtabilirler, tüm üniversiteye açık etkinlikler düzenleyebilirler. KAOS GL nin dediği gibi eşcinsellerin özgürlüğü heteroseksüellere yarayacaktır. Bunu heteroseksüel arkadaşları aramıza alarak, anlatarak başarabiliriz.

Herkes kişisel olarak çalışabilir ama en doğru hareket topluluğun daha resmi olan hareketidir. Daha çok ses getireceği gibi, daha çok ciddiye alınmamızı sağlayacaktır. Eğitim bizim tek çıkar yolumuz unutmayalım..

Yolda yürürken saldıra uğramak istemiyorsak, sırf eşcinseliz diye ailemiz tarafından tehditlerle "normalleştirilmek" istemiyorsak lütfen susup oturmayalım.. Eşcinselliği çevremizdeki en yakınlarımızdan başlamak şartıyla tanıtalım.


Bu yazı Bal Oğlan özelinde tüm geydaşlarım için yazılmıştır.

Türk Psikologlar Derneğinin eşcinsellik üzerine açıklaması için tıklayın lütfen.

Unutmayalım Kontrollü Açılma hayat kurtarır..

42 yorum :

  • ot insan dedi ki...

    Şu eşcinselliği tedavi ettiklerini söyleyenler, bir gösterseler ya bize tedavi edilmiş eşcinseli! Baloğlan o psikologtan kurtulamaz mı? Daha anlayışlı ve eşcinsellerle beraber aileye de terapi uygulayan bir psikologa gidemez mi? Yahu bizim psikologlar eşcinselliği hastalık olarak görmüyor sanırdım. Böyle psikologların şikayet edildiği bir yer olmalı. Baloğlanı yeni takip etmeye başlamıştım ve çok sevmiştim. İnşallah güçlü olur ve bu durumdan kurtulur.

  • Miss Tiffany dedi ki...

    şu kırmızı yazıyla yazdığından hiç nasip almamış gibiydi o da allah ne verdiyse maşallah! Boy boy poster poster fotoğraflar. O e-postayı yollayanı hele bi elime geçirirsem?! Ki zaten o tedavi(!) kurumu değil baba ve abla da ikiyüzlüymüş. Hele o ablaa.. Aman daha fazla atıp tutmicam çünkü cidden elim ayağım titriyor üzüntüden de sinirden de.

    Offff!!! Asıl ben annesinin tepkisini çok merak ediyorum. Ya da bal oğlan'ım hala üniversite eğitimine devam edebilecek midir? Onunla yakın iletişime geçen diğer LGBT'lerle de baba ve abla yüzleşmiş midir?

    #direnbaloğlan gerekirse sakla gökkuşağını ama sakın kaybetme :(

  • gay pembe dedi ki...

    Bal oğlan bana farklı şeyler söyledi. Bilmiyorum ama bağlantılı olabilir. Gerçekten çok üzüldüm baloğlandan duyunca ;( Ki onu çok seviyorum ...

  • Mert Man dedi ki...

    Ya olamaz ya. Cok uzuldum bal oglan icin. Umarim en kisa zamanda her sey duzelir. Umarim tekrar aramizda goruruz onu. :( cidden canimi sıktı bu olay. Ben de ona ulasmaya calisiyordum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ot İnsancığım aslında Psikologlar derneği eşcinselliği hastalık olarak kabul eden psikologları derneklerinde görmek istemediklerini açıkladılar. Şikayet edilebilir. Ve dernekten bu sebepten ötürü atılabilir. Tedavisi olmadığı konusunda görüşlerini yazıya şimdi eklediğim linkten okuyabilirsin..

    ama önemli olan topluma açılmaya devam etmemiz..

  • fatih amorf dedi ki...

    Ailesi ve fırsatçı sözde psikologtan geçtim de böyle bir şeyi kim yapar ki bu güleç insana. Babasına blog adresini mail atarken kafasından ne geçti ki o insanın merak ediyorum. Hadi ders verme gibi bi gaflete düştü desem insanın hayatıyla oynamayı nasıl göze alabiliyor. O kişinin de tedavi edilmesi lazım sinir hastalıkları konusunda. Olayı neresinden tutarsam elimde kalıyor. O Ses hakkında haber beklerken bunu duymayı beklemiyordum kötü oldu. İyi dileklerimi bu yazı vasıtasıyla gönderiyorum. Umarım buraya gelir de bizi cevapsız bırakmaz.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Miss Tiffanyciğim abartma canım üniversitesine elbet devam ediyordur, eğitime haber vermez, zaten zaman içerisinde ailesi de bu duruma alışacaklar, çok sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum ama yine de gereksiz değil mi?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Gay Pembe bu yazı Bal Oğlandan haber vermek için değil de örnek göstermek için yazıldı. Önemli olan olayların ne olduğundan çok toplumun, ailelerin tutumları. Bunların eşcinseller üzerinde bıraktığı etkiler.

    Açılmalıyız, daha çok açılmalıyız ama kontrolü elden bırakmadan tabii..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mertciğim ben kısa sürede Bal Oğlanın aramıza döneceğine eminim açıkçası. Çünkü onun içinde bu ateş var, kimse önünde duramaz diye düşünüyorum.. Zaman içerisinde daha güçlü olarak aramızda olacak, inanıyorum..

  • ot insan dedi ki...

    Link açılmıyor. Dilerim ki Baloğlan başka bir psikologa gider ve bu psikologda oğullarında bir sorun olmadığını inşallah aileye inandırabilir. Asıl tedavi görmesi gerekenler, eşcinselliği kabullenmeyen aileler. Keşke elimizden bir şey gelse.

  • Can Saman dedi ki...

    Ailesinin bu şekilde öğrenmesi de tepkilerini sertleştirmiş olabilir. Baloğlan'dan duymaları başka olabilirdi. Kontrollü açılma dediğin olay bu yüzden önemli sanırım.
    Evet kendine güveni çok fazlaydı. Fotoğraflar filan. Her şey düzelir inşallah....

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Fatihciğim bence cevaplayacaktır, ve bu kadar çok seveni ve takipçisi olduğunu görünce zaten çok sevinecektir eminim.. Ama dediğin gibi mail atan kişi de ayrı sorunlu, insanların hayatına neden karışıyorsa artık :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ot İnsancığım linki yeniledim, haklısın boş bırakmışım :)

    Homofobi bir hastalıktır ve tedavisi vardır, ama eşcinsellik hastalık değildir. Ailenin tedavi edilmesi gerekir, haklısın. Bu arada telefon görüşmemizde senden bahsetmişti, onu en son sen takip etmişsin sanırım..

  • Miss Tiffany dedi ki...

    gereksiz olan ne onu anlamadım. Hani baloğlanın şu an yaşadığı şey gerçekten çok gereksiz bir kere en baştan! Baloğlan dönecektir kesinlikle. Aman ne bileyim aileler bazen psikopatlaşabiliyor, ne yapacakları belli olmuyor ondan dedim. Ben de bir an sonradan çark etmiştim, transseksüelliğim konusunda. Kafamda hep hesaplar planlar.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Cancığım haklısın, bal oğlan oldukça özgüvenliydi, ama babası fotoları görmemiş sanırım.. Aslında babası tüm yazıları hakkıyla okuduysa oğlunu anlaması gerekirdi ama sanmıyorum ilk yazıları okuduğunu.. Bakalım neler olacak?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ayrıca Tiffanyciğim ne tripcan oldun sen yaaa :D Geydaşlar diyorsam da tüm eşcinselleri kastediyorum, ama bak trans bireylerin hepsi eşcinsel olmuyorlar, translar için durum biraz daha karışık. Eşcinsel olanı var karşıtcinsel olanı var! sende durum nedir?

  • eflatoon rengi dedi ki...

    eşcinsel terapi, iki yönlü bir uygulama. bir açıdan ailesinin özellikle anne ve babanın eşcinsellik korkusu sürekli pompalanıyor. diğer yandan ağır depresyon ilaçları ile eşcinsel bireyin hareket ve iletişim yeteneği azaltılıyor. üç kuruşluk ama beyin merkezli ilaçlar astronomik seans ücretleri ile tatbik ediliyor.

    bu uygulama karşısında maddeten durmaya imkan yok. çünkü karşınızda toplumun ebeveyn şefkatınden beslenen bir organşizasyon var. gayet sinsi ve zekice cümle vurgu ve hedefleri ile oynayan, ebeveynin toplumsal satüsü üzerine oynayan bir oluşum var.

    bunu alkışlayan ve destekleyen şuursuz bir kesim onlara pazar oluşturuyor. bir defa içine girilince kurtulmak zor. çünkü terapi adı altında yapılan uygulama ömürlük sürüyor. çünkü bireyi uyuşturup o "yüzkarası(!)" hayatı yaşamasını engelleme üzerine kurulu. ve genelde anne odaklı sistemi var. anne "bu ne böyle, ben evladımı çöplükte mi buldum!" derse reddederse nasılsa her şey düzeli veriyor. terapi son buluyor. bu açıdan anne şefkati doğru kullanılmak zorunda. bu değerli vasıf doğru algılanmazsa onu bencilce kullanacak yapılar zaten her daim olmuş. bu çağda daha profesyonelce ve adice iş yapıyorlar.

    hatta geçen günlerde medyada daha sinsice hazırlanmış ve "cinsel kimliğimiz evet var ama bunu ortaya koymama özgürlüğümüz yok mu?" diye bir haber geldi geçti. terapinin nifakla karışık zekasından ancak bu çıkıyor.

    anlaşılan o ki, hürriyet hiç kimseye ucuz değil. kardeşlik ve saygı bizi bir bedencesine bağlamadığı sürece gevşekleri avlayacak birileri hep bulunacak.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Eflatoon senin bu konuda tanıklığın benden daha büyük, kim bilir belki deneyimin bile vardır, o yüzden açıklama yapman çok yerinde olmuş teşekkür ederim...

    Hayatı daha samimiyetsiz kılacak her türlü uygulamaya karşı olmak boynumuzun borcudur..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ot İnsancığım öyle deme canım, hayat insanın karşısına hangi fırsatları ne şekilde çıkaracağını bilemiyoruz.. Kısa bir süre canı sıkılacak ama daha sonra daha da güzel olacak belki kim bilir?

  • Adsız dedi ki...

    Allah yardımcısı olsun , insanlar kendini kısıtlayarak neler kayb. farkında değiller. :/
    -Gey çocuk :d

  • huzur dedi ki...

    Hani diyorum ya hep ''insan olmak'' diye... Kastettiğim buydu işte. Tanımadığım insanlar hakkında net cümle kurmayı sevmem; ama Amorf ile aynı düşüncedeyim, Bal Oğlan'ı babasına söyleyen kişinin niyetini merak ediyorum. Altında yatan nedeni, Bal Oğlan'ın blogunu biliyorsa eşcinsellikle ucundan köşesinden haberdar olabilir, hatta homofobik bir eşcinsel bile olabilire kadar vardım, yalan yok.

    Bir süre sonra duruluyor insanlar. İster istemez böyle oluyor ve öyle bir durumda yani pat diye bunu öğrenen insanların tepkisi düşündüğümüzden çok farklı olabiliyor.

    Umarım dirayetli bir insandır Bal Oğlan, çok fazla tanımıyorum; ama tüm güzel dileklerimi yolluyorum ona. En hayırlı şekilde atlatabilmesi için.

  • Kafası Karışık Gay dedi ki...

    Eşcinsellik ve İslam yazısını çok merak ediyordum.Okumayı çok istiyordum ama kısmet olmadı.Allah kahretsin gerçekten sinirlerim çok bozuldu bu olay üzerine.Dün hakaret yedik bugün Bal Oğlanın başına bunlar gelmiş onu öğrendim.Ne zaman aklı başında saygılı insanlar olacak bizim ülkemizde ? İlla kendi ülkemizi terk etmek zorunda mıyız ?

  • Quince Jam dedi ki...

    Cinsel eğitim şart. Televizyonda uyduruk diziler, penguenler koyacaklarına bizi alatan bir belgesel koysalar ya? Hele o psikolog, hele o ailesi... Aileyi bir derece eğitimsiz diyerek alttan alabilirim. Ama işin eğitimini almış, üniversite mezunu, o meslekten ekmek yiyen insanlar böyle yapınca kanima dokunuyor. Sinir basıyor. Yahu hadi onları da geçtim. Mail atan vatandaş ve türdeşleri... Canim sizin hiç mi işiniz yok? İşsiz misiniz? Size ne elalemden? Size ne bizden? Homofobikseniz az ötede fobik olun. İnsan hayatıyla, onuruyla oynamak nasıl bir özgüven, nasıl bir ahlak sahibi insanın işidir! Anlamadım, anlamıyorum, anlayamayacağım...

  • Adsız dedi ki...

    İnsanın en temel ihtiyaçlarından biri; "olduğu gibi sevilip kabul edilmek" ama bizim toplumumuzda kendin olmaya kesinlikle yer yok çünkü öyle bir HAK yok. :( Ebeveynlik çocuğu pasifize edip kendi prototipini yetiştirmek midir? Ebeveynler şu meşhur şiiri anlayıp uygulayabildiklerinde dünya herkes için güzel bir yer olacak. :(((


    Çocuklar sizin çocuklarınız değil,
    Onlar kendi yolunu izleyen Hayatın oğulları ve kızları.
    Sizin aracılığınızla geldiler ama sizden gelmediler
    Ve sizinle birlikte olsalar da, sizin değiller.
    Onlara sevginizi verebilirsiniz, düşüncelerinizi değil.
    Çünkü onların da kendi düşünceleri vardır.
    Bedenlerini tutabilirsiniz, ruhlarını değil.
    Çünkü ruhlar yarındadır.
    Siz ise yarını düşlerinizde bile göremezsiniz.
    Siz onlar gibi olmaya çalışabilirsiniz ama sakın onları
    Kendiniz gibi olmaya zorlamayın.
    Çünkü hayat geriye dönmez,
    Dünle de bir alışverişi yoktur.

    Siz yaysınız, çocuklarınız ise,
    Sizden çok ilerilere atılmış oklar.
    Okçu, sonsuzluk yolundaki hedefi görür.
    Ve o yüce gücü ile yayı eğerek,
    Okun uzaklara uçmasını sağlar.
    Okçunun önünde kıvançla eğilin.
    Çünkü okçu, uzaklara giden oku sevdiği kadar,
    Başını dimdik tutarak kalan yayı da sever.

    Halil Cibran (Khalil Gibran)

    Not: Homofobi yüzünden insanların öldürüldüğü bu ülkede -hatta dünyada- Bal oğlana bunu yapanı nefretle kınıyorum. Çünkü çocuğu eşcinsel diye kendi çocuğunu kaçırıp bir yerlere kapatanı, öldüresiye döveni, yok sayanı, hatta öldüreni defalarca görmedik mi? Merak ediyorum da o kişi sebep olduklarından dolayı şuan rahat ve mutlu mu? ;(((

    Mrs. Jackson

  • Yigit Tan dedi ki...

    Çok severek takip ediyordum. Duygulanıyordum takip ederken. Kendi o yaşlarımdaki halim gözümün önüne geliyordu. Hangimizin gelmez ki...

    Ufacık bir şehirde yaşıyordum. Etrafında kendini ifade edebileceğin kimse yok. En büyük ve tek lüksüm, sahip olduğum bilgisayardı. Mahallede tek bilgisayar benimdi. O 33.6 kbit'lik modemle internete ilk bağlanırken gelen ses hala kulaklarımda. İkide bir hat düşerdi. Bağlanmazdı. Ne çileler çektirirdi o internet. Gece hatlar serbest olduğu için sabaha karşı 3'te kalkardım. Tek hedefim vardı. Kendim gibi olan insanlarla haberleşmek. Sonra bir web sayfası yapmıştım, her gün yazılar yazıyordum. Takipçilerim olmuştu falan filan...

    Bilgisayara benden başkası dokunamazdı bile. Kimsede olmadığı için bazen gelenlere bir şey göstermek gerektiğinde yanlış bir şey görmesinler diye büyük korkularla hiç bırakmazdım fareyi elimden... Ne bencil diye düşünmüşlerdi herkesler. Bilgisayarını kimseyle paylaşmıyor demişlerdi... Oysa çok paylaşımcıyımdır...

    İnternete ulaşmak kolay artık. Blog açmak kolay. İletişime geçmek kolay. Hatta Baloğlan İstanbul'da filan kendine konuşabileceği arkadaşlar bulunca ne kadar mutlu oluyordum. Son yazısı da beni çok heyecanlandırmıştı. Hala feedly'de gözüküyor. Yorum yapmak için bağlantıya tıkladığımda sayfa açılmamıştı, çok merak etmiştim. Ters giden bir şeyler olduğunu anlamıştım... Çok üzüldüm...

    Bir araya gelip bir şekilde o psikolog hakkında suç duyurusunda bulunulması sağlanmalı diye düşünüyorum. Bu cesaret gösterilmeli artık. Bu hakikaten çok önemli!

  • baran can dedi ki...

    Bloğuma yazı yazmak için girdim fakat bu yazıyı görüp okuyunca hiç bir hevesim kalmadı..O kadar üzüldüm ki,en başta da bir kaç kez rastlamama rağmen Bal Oğlan'ı okumaya fırsatım olmadığına..Onu tanımak isterdim açıkçası,ben ki öz güveni tavan yapmış biri olarak..Bu yazıyı okuduktan sonra bloğuna girdim fakat çok geç olmuştu..bağlantıya tıkladığım anda ''blog kaldırılmıştır'' diye bir yazı çıktı karşıma..İkinci olarak arkadaşımızın bu denli bir olayı yaşamasına çok çok üzüldümm..Umarım,umarımm onun için her şey düzelir..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Huzur ben nedense onu ele veren insan üzerine düşünmedim, hatta yazıda da hiç yazmadığımdan anlayabilirsin.. Önemli olan ailenin tepkisinin hiç değişmemiş olmasıydı. Babanın hemen kabul edememesini bir nebze anlarım da ailenin kadın eşrafının bu denli katı ve karşıt olmaları beni düşündürdü.. Üniversite okumuş ablanın tepkisinin daha anlayışlı olmasını filan bekledim..

    yoksa birisinin bir açığını yakaladığını düşünerek onu ifşa eden insan zaten insanlıktan yoksundur.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Kafası karışık Geyciğim sen neler yaşadın hiç bilmiyorum ama şiddete bir adım daha yakın olduğumuz gerçek. Bu tüm dünya için bir gerçek aslında. Bundan haberdar olan, yasalarıyla kabul eden toplumlarda da homofobi yaygın. Bunun sebebi de son 50 yıldır görünür olmamız. Bundan öncesinde hiç yok olmamız. Buradan çıkan sonuç toplumun eşcinselliği bir nebze hazmedebilmesi için uzun yıllar gerekiyor. Kültürel bir değişiklik sonuçta. Bu yüzden bizim kıçımızı kaldırıp kültürel değişime hizmet etmemiz şart!!

  • Adsız dedi ki...

    aşırı üzlüldüm ya blogunu çok severdim umarım hemen atlatabilir :(

  • gayimnevar dedi ki...

    bunu bi insan nasıl yapabilir o cocugun neler yaşayabilecegini düşünmeden bu bildigin insanlıktan nasibini almamış sen niye söylüyon ki babasına allahım yarabbim yaa ne desem bilemedim valla çok üzüldüm onun için özgüveni yüksek biriydi cidden ama malesef bazı insanlar bunu kötüye kullandı hadi babasını geçtim de ablasının daha insaflı karşılamasını beklerdim gerçi benim ablamda da oldugu gibi her zaman beklenen tepkiyi vermiyorlar malesef ama benimki en azından beni saçma sapan yerlere götürmedi neyse umarım en yakın zamanda bu durumdan kurtulur ve aramıza geri döner tüm iyi dileklerimi tönderiyorum ona :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mrs Jackson, sanırım bu işi yapan kişi ne kadar büyük bir insafsızlık ve vicdansızlık yaptığının farkında değil. Yoksa yapamazdı. Oldukça çocuk işi diye düşünüyorum. Ancak çocuklar yaptıkları hareketlerin sonrasını veya öncesini düşünemezler.. Ne yazık!

    Yorumuna eklediğin şiiri hiç bilmiyordum çok sevdim. Çok teşekkür ederim, sayende okumuş oldum ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Yiğit Tan ne kadar samimi ve hoş yazmışsın. Okurken bir kez daha samimiyetinden ötürü mutlu oldum.. Samimi insanlarla birlikte olmak, haberleşiyor olmak benim için önemli..

    Bal oğlanın ailesi bu durumu çok büyütmeyecek gibi seziyorum, babası çok kafaya takmayacak, hayatı bir anda çok değişmeyecek sanırım... O yüzden yazıyı yazarken biraz daha rahattım, ondan haber alabilirim ama çok aramak istemiyorum, ailesi kim aradı diye hesap sorarsa zor durumda kalmasın diye, ama haber gelirse buradan yazarım..

    Ayrıca psikoloğun ismini aldığım gibi şikayet maili atacağım Psikologlar Derneğine. Çok açık bir şekilde bu tür insanları aralarında görmek istemiyorlar, eminim hukuki bir girişimde bulunurlar. Hatta hepimiz birden mail atarız, neden olmasın?
    Teşekkür ederim..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Baran son zamanlarda yazılarını okuyamadım ama seni bildiğim kadarıyla özgüvenine hayranım, lütfen sarsılmadan yoluna devam et. Senin gibi cesur insanlar sayesinde kırılacak tabular.. Sevgilerimle..

  • Bishop S dedi ki...

    Daha 1.sınıf psikoloji öğrencisi olsam da klinik psikoloji yüksek lisansı hedeflemem için bir sebep daha.Çıkıp ileride eşcinsel bir psikolog olarak heteroseksüellik hastalıktır desem başıma neler gelir acaba?Bizleri tedavi edebileceklerini söyleyen bu sözde psikologlar neyin kafasını yaşıyorlar hiç bir zaman anlamadım,anlayamayacağım da.Vicdanları nasıl rahat ediyor aldıkları o öğrenime rağmen merak ediyorum.Baloğlana güç ve sabır diliyorum.Neler neler atlatmış zamanında bunu da psikolojik bir zarar görmeden atlatır umarım.İyi deliklerimiz sonuna kadar onunla.

  • Bal Oğlan dedi ki...

    Herkese çok teşekkürler cidden yorumlarınızı ilk okuduğumda gözlerim dolmuştu. İyiyim çok şükür hiç bi şeyim yok. Hatta yeni blog bile açtım. Orada yazdım neler olduğunu
    http://baloglanvehayati.blogspot.com/2013/11/neler-oldu-neler.html

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB