Kapitalist dünyanın tasarruflu ampulleri...

21 Ekim 2013 Pazartesi 26 yorum

Tanışıp bir süre vakit geçirdikten sonra hiç iletişim kurmadığım arkadaşlarım var. Haliyle düşünüyorum acaba insan mı tüketiyorum? Tüketim toplumu olduğumuzdan beri her şeyi tüketmeye alıştığımız için insanları da rahatça tüketiyor olabiliriz. Buna şaşırmam. Ama tüketim toplumunun bir üyesi olmak istemiyorum.. Günlük hayatımızı göz önüne alalım, sürekli bir şeyleri tüketme üzerine kurgulanmamış mı? Şimdi ekmek tükenmesin diye yemeyecek miyiz diyebilirsiniz, ya da sabahları yumurta tüketmeyelim mi yani? Benim bahsettiğim daha kavramsal ve soyut şeyler aslında.. Örneğin ilişkilerimizi tüketiyoruz, önünden geçtiğimiz komşumuzu görmezden geliyor komşuluk ilişkimizi tüketiyoruz, bir selam vermeye üşendiğimiz insanlar yok mu? Vermediğimiz her selam o kişiyle olası güzel kahkahalı bir muhabbeti tüketmiyor mu? İşe, okula koşa koşa giderken düşünüyor muyuz acaba ne için yaşıyoruz diye! Acaba sadece çalışmak, kurulu düzenin işlemesi için birer piyon olmak için mi yaşıyoruz!! Yoksa bol kahkahalı sohbetleri muhabbetlere çevirebilmek, hiç tanımadığımız insanlarla hem hal olabilme aşkını canlı tutabilmek, sosyal taraflarımızın bize huzur vermesine dikkat etmek... Bu saydıklarım uzaydan gelmiş cümleler gibi mi geliyor..
O zaman burası böyle yarım kalsın, konuya dönelim.. Ne diyorduk, hayat bazen....

Tanışıyorum, belirli bir süre geçirip sonra da kara deliğe itiveriyorum bazı insanları.. Hayatımda hiçbir şekilde yer vermiyorum. Ne kadar iyi olsalar da.. İyi demişken.. İyilik bu yazının keşmekeşi olsun.. Dünya görüşüme göre kötü insan yoktur. Zaman içerisinde insanlar yaşam deneyimleriyle, kazanmak zorunda kaldıkları özellikleriyle daha acımasız hale gelebilirler, ama yine de tüm bunlar onların kötü olduğunu göstermez. Tabii bu kanıya varmak benim için kolay olmadı. Okuduklarım ve yaşamımdan gözlemlerime bakarak böyle düşünce ağır basmaya başladı. Eğer kötü bir insan varsa ben neden hiç karşılaşmadım.. Az değil dünya üzerinde 26 yılı devirdim sonuç olarak. Nerede bu kötü insanlar diye sormadan edemiyorum!

Reşat Nuri'nin bugünlerde dizisi çekilmemiş bir kitabı daha var.. Hala bekaretini korurken alıp okumanızı tavsiye ederim "Acımak".. Bu kitap edebiyatı bana tanıtmış, sevdirmişti. 15 yaşlarındaydım okuduğumda. İnsan hayatına dair her bir duygunun en güzel açıklamasının edebiyatta olduğunu bu kitapla keşfetmiştim. En derinlemesine, en can alıcı noktaların üstüne basa basa öğrenebileceğim başka bir alan yoktu. Acıma duygusu ve çevresinde getirdiği zaaflar, yararlı duygular ya da acımanın barınmadığı bir bünyede oluşamayan duygular.. İnsana dair bilgi edinebilmek için başvurulacak en temel kaynağın edebiyat olduğunu görünce daha da okumaya ara vermemiştim. Kitap okuma alışkanlığımı bu kitapla kazandım.

(Konumuz yine dağıldı :) bazı insanlara hayatımda yer vermemin sebebi neydi? Paylaşımlarımızın kalitesi.. İnsan sosyal paylaşım merkezidir.. Bu paylaşım kimi zaman sadece dedikodu düzeyinde kalabilir, kimi zaman her konuşmada sana yeni ufuklar açan insanlar olduğunu fark edersin.. Senin savunduğun teze bambaşka bir bakış açısı getiren insanlar vardır, eğer sohbetin sınırı bana bir şeyler katabilecek evrelere ulaşamıyorsa o insanla zaman geçirmeyi yararlı bulmuyorum.. Sıkılıyorum.  Zaman kaybı olarak görüyorum. Çevremde sadece tanışık olduğumuz insanlar üzerine sohbet eden insanlar istemiyorum.. Tamam dedikodunun da tatlı bir tarafı var; ama bu çok kısa bir süre, daha sonra insan davranışları üzerine, son izlenen filmler üzerine, okunan kitaplar üzerine, hayatın akışına yön veren ideolojiler üzerine konuşmayı yeğliyorum.. Eğer bu düzeye gelemeyecekse sohbetimiz çantamda duran kitabımı okumaya devam etmek hoşuma gidiyor. Okurken sadece okuduğum satılara değil, o satırların bende uyandırdığı duygular denizine kendimi bırakmayı seviyorum..

Sonuç olarak bana fikri açıdan bir katkı sunamayan insanlarla uzun süreli muhabbetler kurmayı sevmiyorum.. Ama bunu kitaplara da yansıtıyorum.. Bazı kitaplar cümle yapıları, kelime dağarcıkları ve izledikleri fikri hayatları bakımından bana boş geliyor. Sadece kitap okumak için değil o kitaptan ciddi anlamda yararlanmak için okumalıyız. Bazı kitaplar bazı insanlar gibi çok iyi olmalarına rağmen içi boş olabiliyorlar.. O yüzden kitabınızı da bir dost seçmenin inceliğinde seçmek gerekir... İyi olması yeterli değildir..

Bu günlerde Sabahattin Ali'nin İçimizdeki Şeytan adlı kitabını okuyorum, sanırım bu kitapla onun külliyatını bitirmiş olacağım.. Kesinlikle Kürk Mantolu Madonna ve Kuyucaklı Yusuf romanlarını okumalısınız. İnsanın hayata bakışını etkileyen çok güzel cümleler bulacaksınız..

Sevgiyle kalın...

26 yorum :

  • Miss Tiffany dedi ki...

    "Dünya
    görüşüme göre kötü insan yoktur. "
    Diyorum sana bigün cidden aklın başına gelecek diye, hala aynı fikirdeyim.

    Bi de "Tanışıyorum, belirli bir süre geçirip sonra da kara deliğe itiveriyorum
    bazı insanları.." ile "Sonuç olarak bana fikri açıdan bir katkı sunamayan insanlarla uzun
    süreli muhabbetler kurmayı sevmiyorum.. " DERKEN nedense gereksiz yere üstüme alındım, nedenini bilmiyorum, sonra çok alakasız olduğunu farkettm alınmamın.

    Neyse öpüyorum, kendinize iyi bakın sevgilinizle birlikte.(ayrıca yeni yıla deyince insanın aklına yılbaşı geliyo taam mı :D gayet mantıklıydım bence)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ay tatlım alınacak bir şey yok.. Genelde kastettiğim insanlar buraları okuma zahmetine giremeyen insanlar zaten.. Kendilerine belirli bir dünya görüşü yaratmaktan üşenen insanlar, araştırmaktan, merak etmekten yoksun... O yüzden alınman gerçekten gereksiz olmuş tatlım..

    Sevgilimin de selamı var ;) yılbaşında görüşürüz heheheh

  • ot insan dedi ki...

    "Tanışıp bir süre vakit geçirdikten sonra hiç iletişim kurmadığım arkadaşlarım var." Bayram değil seyran değil, bu kısmı ben neden üstüme alındım derken.. 'Ne oluyor be sana, daha tanışıp vakit geçirmedin adamla' diye kafama vurdum.
    Dünya görüşüne katılmıyorum. Kötü insan vardır. Bir insanın en büyük düşmanı yine bir insandır. Bir insana en büyük kötülüğü yine bir insan yapar diye düşünüyorum.

  • ot insan dedi ki...

    Bu arada eklemek istedim, Miss Tiffany haklı. O tweetini okuyunca, 'hangi aydaydık biz lan'diye takvime baktım :D:D:D Nice mutlu senelere :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili ot insan çok teşekkür ederim.. Aslında benim kişisel yeni yılıma başlamamdı, ama biraz yanlış cümleler kurmuş olabilirim, hafif sarhoştum ;)

    Kötü insanları da biz yaratıyoruz aslında.. Eğer düşman edinmek istersek neden kötü kötü düşmanlarımız olmasın ki!! Ama ya dostlar yaratmak istersek işte o kötü kötü adamlar bizim iyi kalpli dostlarımız da olabilirler.. Her insan kendi düşmanını kendi yaratır unutmayalım ;)

  • Miss Tiffany dedi ki...

    canım şu anda regl oluyor olabiliriz @otum la beraber farkında mısın :D

    (Not: alınmamıştım ki hahahhha :D)
    (Not: ay çok hoş bir gündü, tepkilerim garipleşebilir.)

  • ot insan dedi ki...

    Tiffani lütfen, özel konular özelimizde kalsın aaaa:D tepkilerin garipleşti bile.:D ( Sayın Kaan Arer, yorum kısmını yazınla (postunla) alakası olmayan konularla kirlettiğimiz için kusura bakmayınız :D:D:D)

  • eso beso dedi ki...

    şimdi bu yazının ana fikri ne melis?

    bol bol kitap okuyup kürtürlenelim mi yoksa hayatımıza doğru düzgün arkadaş alalım, aldıklarımızı kaybetmemeye özen gösterelim mi?

    ay neyse, sen ikisini de işaretle.

    bu arada @8 gibmiş ahahahasdfgh [melis sana inci sözlük okumayı yasaklamadım mı ben?!]

  • Yigit Tan dedi ki...

    Önemli olan insanın kendisini olduğu gibi kabul etmesidir. Kendinle mücadele etmeye başladığın an kendini bir canavarın kucağına doğru sürüklüyorsun...

    Kötü insan ise vardır. Herkes de kötüdür! Sahip olduğun hoşgörü derecesine göre ne kadar kötü olduğunun derecesi değişir. Karşıt duruşlara karşın sahip olduğun hoşgörü, verdiğin ve aldığın tepkiler, senin ve karşındakinin hangi seviyede kötü olduğunu beliler...

    Öyle arkadaşlarım var ki evleri okudukları raflar dolusu kitaplarla dolu. Konuşup halleştiğinde, sahip oldukları bilgi dağarcıklarıyla seni büyülüyorlar, o engin bilgi denizinin içinde yüzmekten çok hoşlanıyorsun. Ancak daha yakınlaşıp hayatlarının içine girmeye başladığında ise temel insani değerler konusunda sorunlar yaşamaya başlayabiliyorsun. Hoşgörü seviyelerinin, raflar dolusu gayet önemli, değerli ve boş bilgi içermeyen kitap bitirmelerine karşın ne kadar yetersiz olduğunu şaşarak, hayretle gözlemleyebiliyorsun...

    Hayat öyle ilginç ve insan yaşlandıkça öyle ilginç insanlarla karşılaşıyor ki... Mesela bir insanla karşılaşabiliyorsun. Öyle kitap filan okumamış, bilgi dağarcığı gelişmemiş, konuşacak da çok şeyi olmayan bir kişi olabiliyor bu karşılaştığın insan. Ama temelinde çok iyi bir insan oluyor. Hoşgörülü oluyor. Kendi gibi olmayana hoşgörü gösteriyor. Kimsenin kendi gibi olmayacağını bilip, karşısındakini olduğu gibi kabul edip onunla o yönde bir iletişim kurmaya çaba gösteriyor. Temel insani değerlere ilişkin yargıları çok özenli ve güzel olabiliyor.

    Yani, hayat insana öğretiyor ki karşılaştığımız her insan çok değerli. Kimisinin bize katacağı bilgi dağarcığı kuvvetli oluyor. Kimisinin temel insani değerlere ilişkin bakış açısı kuvvetli oluyor. Kimisi, bunların ötesinde sadece düzenli bir insan oluyor. Kimsi temizlik takıntılı oluyor. Kimisinin tek bildiği ve konuşabildiği alan yemek yapmak olabiliyor. Kimisi giyime kuşama takıntılı oluyor. Ama her nasıl olursa olsun, her insandan öğrenebileceğimiz, daha doğrusu her insna katabileceğimiz bir şey mutlaka oluyor!

    Öte yandan kendimizi de olduğumuz gibi kabul etmemiz gerekiyor bence. Yani, ben, mesela, birisiyle bir müddet görüştükten sonra yeniden görüşmek istemiyorsam istemiyorumdur. Ben de böyleyimdir. Bana kattığı bir şey yok diye düşünüyor olabilirim. Yanlış da düşünüyor olabilirim. Doğru da düşünüyor olabilirim. Ama öyle düşünüp öyle hissediyorumdur. Karşı taraf da demek ki gerekli özeni gösterip hak ettiğim ilgiyi üzerimde bırakmamış ki daha fazla görüşmek istemiyor ve o bahsettiğin kara deliğe göndermek istiyorumdur onu... Elbette ki yanlış hareket ettiğimizi düşündüğümüz noktalar vardır, onları düzeltmek için mücadele edeceğiz. Bununla birlikte kendimizi zorlamayacağız. Nasıl ki başkalarına tarzına saygı göstermemiz gerekiyorsa, biz farkında olarak ya da olmayarak gelişmiş kendi yapımızı da kabul etmemiz gerekiyor galiba...

    Neler anlatmak istediğimi tam toparlayamamış olabilirim. Aslında bu benim çok ilgimi çeken ve hakkında saatlerce konuşup tartışabileceğim bir konu...

  • Operadaki Kazulet dedi ki...

    Yaşlandıkça ne kadar iyi de olsalar insan dost-arkadaş seçimine gidiyor biraz da. Yaşlanıyorsun morukkk! :))
    Not: Acımak dizi yapılmıştı yıllar önce. Ediz Hun, Ayşegül Aldinç oynuyordu. İndirmeden izleden bulup izle nostalji olsun diye:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    EsoBesocuğum Melis sana ne yanıt verdi bilemiyorum tabii ama sanırım yazının ana fikri yok :D aslında yazı çok şeyden bahsederken hiçbir şeyden de bahsetmiyormuş gibi yapıyor hahahah... yani çok sevdiğini söyleyip hiç düşünceli davranmayan sevgili modunda bir yazı işte ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Yiğitciğim senin yorumundan ilk olarak sevgili EsoBesoya bir cevap çıkmış. Yani yazının konusu belki belli değil ama çok şeye değindiği ve saatlerce konuşulacak konular barındırdığı belli :)

    Aynı zamanda senin yorumunu okurken buloglarda yorum bölümün ne kadar büyük bir işleve sahip olduğunu düşündüm, iyi ki yazmışsın. Ne kadar farklı açılardan bakılabilir..
    Senin yorumun bende acaba kendimi diğer insanlara göre çok mu üstün gördüm sancısı yarattı. Hiç sevmediğim şeylerden birisi de büyüklük taslamaktır. Aslında yazıda bahsettiğim şey önceden hoşuma giden dedikodu sohbetlerini artık kaldıramıyor olmamdı.Biraz kendi değişimimi anlatmaya çalışmıştım.

    Ama yorumun bana değişik bakış açıları kazandırdı, işte böyle sohbetler yapabilmeyi seviyorum... Teşekkür ederim. Bir gün canlısını gerçekleştirebilmek dileğiyle ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bay Tırtıl haklı olmak ya da olmamak aslında tüm mesele yaşıyorum diyebilmek için hissedebilmekte sanırım...

    Bazen çevremdeki insanlara yaşamaya üşenme diyorum sadece.. Bakıyorum da yaşamaya üşenen insanlar var.. Sen cesurca yaşasan hayat seni çok sevip sahiplenecek belki ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kazulet haklısın dostum.. Sana yetişiyorum sanırım hehehe..

    Bu arada ben o diziyi izledim bir ara TRT tekrar gösteriyordu, dizisini izlemiştim. Yazıda bilerek son zamanlarda dizisi çekilmedi dedim, yoksa bakir ne kaldı şu dünya da :D hehe

  • Adsız dedi ki...

    yazdığın yazı çok önceden okuduğum bir yazıyı hatırlattı. kötü insanların iyi insanlara nazaran oldukça küçük bir kısım olduğunu ama iyi insanların içinde çok az bir kısmı aktif iyi olduğunu pasif iyilerse daha kötülerin işine yaradığını kötülerinse zaten aktif olduğunu yazıyordu.(ne dedim şimdi ben?) yani demek istediğim eğer kendimizi geliştirmezsek okuyup anlamazsak iyi olmamızın bir anlamı yok. okumak derken yalnızca kitap kastetmiyorum. insanı, doğayı, çocukları kısaca herşeyi okuyabiliriz bence.

  • Mert Man dedi ki...

    Evet kaancım, sen ve sevgilin izmirden ayrılalı çok az kişi kaldık. Büyük özlemler içerisindeyiz. Dün bir buluşma yaptık yine sizi andık. Yazın içime o kadar iyi işlediki okuduğun kitaplar nasil hayatını etkiliyorsa yazdığın yazılar da o kadar işliyor bana. Ellerine, aklına sağlık sevgiline selamlar :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mertciğim vallahi özledim sizleri yaaa... Senin özelinde herkeşlere selamlar gönderiyorum.. Sen de yazmaya devam ediyor musun, uzun süredir yazını okumadım, şimdi kontrol edeceğim kesinlikle yazmanı istiyorum ;)

    görüşmek üzere tatlım öptüm ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsız bu yorumun bana çok şey kattı. Okurken şunu düşündüm Hz. Ali "haksızlık karşısında susan, dilsiz şeytandır." der. Senin dediğine çıkıyor bu. Pasif iyiler dediğin gibi kötü niyetlilerin işlerine yarıyor, ekmeklerine yağ sürüyor olabilirler.. Aktif iyilik ile pasif iyilik kavramlarını bir kez daha düşünmeye alıyorum teşekkür ederim ;)

  • Ali Kaan Samet dedi ki...

    Kaan abicim dokturmussun yine :D sen beni bilmezsin ama ben senin yazilarini uzzuun zamandir okuyorum :D Resat Nuri'nin kitaplarini dizi yapildigi icin okumazdim (dizi yapilan kitaplardan soguyorum nedeni yapimcilar) ama bu kitabini alacagim. Bir de Mehmet Rauf'un Eylul kitabi var o ayri. Iyi yazilar ...

  • Ali Kaan Samet dedi ki...

    Kaan abicim dokturmussun yine :D sen beni bilmezsin ama ben senin yazilarini uzzuun zamandir okuyorum :D Resat Nuri'nin kitaplarini dizi yapildigi icin okumazdim (dizi yapilan kitaplardan soguyorum nedeni yapimcilar) ama bu kitabini alacagim. Bir de Mehmet Rauf'un Eylul kitabi var o ayri. Iyi yazilar ...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ali Kaancığım çok sevindim attığın yoruma. Böyle uzaktan uzaktan okuyan, hiç yorum yapmayan insanlar da var mı onu bilemiyorum haliyle.. Eylül kitabını da biliyorum ama okumadım, ilk romanların amatör tutumuna maruz kalmayı sevemiyorum nedense... Sen okudun sanırım..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB