'Kaç para?' dedi adam, onurumu soruyordu

3 Ekim 2013 Perşembe 42 yorum
Her şeye zam gelirken insanlık ne kadar da ucuzlamış.. Bir insanın onurunu, şerefini, çocuğuna helal (temiz) lokma yedirme yetisini elinden alabilmek ne kadar kolaymış. Dün bunu öğrendim. 

Konuya başından girelim. Ben üniversite mezunu, yüksek lisans yapmış, bu meslekte 4 yıl profesyonel olarak çalışmış, para kazanmış, hâlâ kazanan bir insanım. Çalmadım, çırpmadım, onurumla yaşıyorum. Özel sektörde çalıştığım için çalışma şartlarım biraz daha ağır, bu beni çok da etkilemiyor açıkçası. Ben mesleğimi ifa ettiğim için memnunum, ama kim istemez ki daha az çalışıp daha çok kazanmayı..

Babam başta olmak üzere ailem devlete girerek bir memur olmamı ve daha rahat şartlarda çalışmamı istiyorlar. Açıkçası ara ara ben de özenmiyorum desem yalan olur. İsterim tabii devlete atanan arkadaşlarımla aynı şartlara sahip olmayı, ama biliyorum ki o şartlar düzelse beni mutsuz edecek başka şartlar ortaya çıkacak, dünya üzerinde bir denge var. Ben hayatın bana verdiği kadarıyla yaşamaya razı gelebilen bir insanım, daha çoğunu ve daha iyisini elbet istiyorum; ama bunun beni daha mutlu edeceği tefekkürüne kapılmıyorum.. En sevdiğim söz: Ne verirsen elinle, o gelir seninle... Aynen öyle, hayata ne verirsen o gelip seni buluyor. 

Ben, hayata en zor şartlarda bile olumlu düşünceler yüklemeye çalışıyorum, güzel tarafından, anlayışlı tarafından bakmaya çalışıyorum, zor şartlarda çalıştığımı biliyorum; ama en azından işimi seviyor, yaparken oflamıyorum, bilakis eğleniyor, yaşamımdan soyutlanıp o anın dünyasında yaşıyorum, gün nasıl bitiyor da akşam oluyor şaşıp kalıyorum. 

Dün sabah babam aradı: "Bir arkadaşım var el altından devlet memuru alınıyormuş, onun tanıdıkları var Ankara'da, atanmak, devlet memuru olmak ister misin?" dedi. Ben de bir şey çıkmayacağını düşündüğüm için (babam da mutlu olsun diye) tamam bir konuş bakalım neler oluyormuş dedim. Bence devlete memur atamalarında herhangi bir torpil yoktu, KPSS puanınla sıralamaya giriyorsun, puanın yüksekse bilgisayar tarafından atanıyorsun diye biliyordum. Bu sistemde torpil olmaz, zaten olmamalıydı da.

Öğlene doğru bir daha aradı, Ankara'dakilerle konuşmuş arkadaşı SGK da memur kadrosu varmış ellerinde isterse oraya alınır demişler. Ben de olursa İstanbul isterim, daha yeni taşındım başka şehre taşınamam şimdi dedim. Babam tamam bir soralım, biraz da el altından para vereceğiz sanırım bunlara dedi. Hâlâ bir şey çıkacağını sanmıyorum zaten.

Akşam üstü oldu, babamın bu arkadaşı yanına gelmiş. Adam direkt benimle konuştu; işte senin KPSS puanın var mı, bundan önceki herhangi bir atamaya başvuru yaptın mı filan.. Şimdi size fiyat tarifesini açıklıyorum. Eğer ben bundan önceki bir atamada başvuru yapmış olsaymışım beş bin lira verip hemen memur olarak atanacakmışım. Yani sadece başvuru yapacak kadar puanımın olması yeterliymiş. Başvuru için yeterli puanım vardı ama atanma için yeterli puanım yoktu ben de ondan başvurmadım. Puan önemli değil biz senin sıralamanı sistemden yükseltirdik dedi. 

Ben başvuru yapmadığım için iş zorlaşıyormuş, ama imkansız değilmiş. Şimdi on beş bin lira verecekmişim. Ellerinde bir SGK bir de Tarım ve Köy İşleri bakanlığında boşluk varmış. Ben hangisini istiyormuşum. İkisinde de İstanbul oluyormuş zaten. Ben de SGK olsun, bir de benim o kadar param yok taksit yaparlar mı acaba dedim..

Bu iş ne kadar ciddi onu merak ettiğim için sohbeti sürdürüyordum. Çünkü hâlâ işin olacağına inanmıyorum. Bana hikaye gibi geliyor. En son gece yarısından sonra yine babam arıyor ve yanında o arkadaşı, bana bu sefer direkt tüm bilgileri veriyor. Eğer ben bugün ona KPSS puan bilgilerimi, nüfus cüzdanı fotokopimi fakslarsam benim hemen işlemimi başlatacaklar, yarından itibaren sistemde kaydımı yapacaklarmış, daha sonra 14 Ekim gece yarısı da atamam gerçekleşecekmiş. Bayramdan sonra Ankara'ya gidecekmişim, oraya giderken yanımda götürmem gereken belgelerin listesini de bana okuyor, bunları hazırla diyor, atanma emrimi alacakmışım ve bir hafta içinde müdürlüğüme gidip işe başlayacakmışım, ilk ay alacağım maaş miktarı, daha sonraki ay alacağım maaş miktarı olmak üzere adam bütün bilgileri veriyor, hangi ilçe istiyorum, boşluklar nerelerde varmış, adamda tüm bilgiler var. Adam konuştukça kendimden soğudum. Bu adam o kadar ciddi ki.. Söylediği bilgiler bir oyun ya da ihtimal değil. Kesin konuşuyor. Kimsenin haberi olmayan boş kadrolar varmış ve parasını basana veriyorlarmış.

Sonra benim için iki taksit yapmışlar, 7500 lira peşin, hesap numarasını bana vereceklermiş, ama sistemde ismim görünmeden yatırmıyormuşum, internette ismini görsün öyle yatırsın diyecek kadar da garanti verebiliyorlar. Geri kalanını da ilk maaşını alsın öyle yatırsın demişler. Allah onlardan razı olsunmuş. O kadar iyi insanlarmış ki benim için özellikle çalışacaklarmış, ilgileniyorlarmış, tüm bilgilere ulaşmışlar, yani babamı bu kadar sevmeseler uğraşmazlarmış. Falan filan feşmekan..

"Tamam." dedim şaşkın ve şok bir ifadeyle. Adam da hadi hayırlısı olsun o zaman, diyerek telefonu kapattı. Tamam deyince ben kabul ettim sandı, belki de hiç teşekkür etmedim diye içerledi biraz. Ne de olsa benim memuriyetim için çalışıyorlardı.. Hemde hiç para almayacaktı.. Hatta bana taksit imkanı filan yaratmıştı.. 

Ama benim kalbim o andan itibaren sıkışmaya başladı. Az evvel kalleşin birisine teşekkür ediyorduk, elindeki yetkiyi kötüye kullanıyor, hakkı olandan hakkını çalıp parası olana veriyor diye. Bir tek hırsızın elini öpmediğimiz kalmıştı, insanları soyuyor, devleti kandırıyor, çocuklarına haram (kirli) para götürüyor diye. Ben böyle kalleş, rezil, insanlıktan nasibini alamamış birisine teşekkür edilmesine katlanarak yeterince kendimi aşağılık hissediyordum.. Bir de üstüne para mı verecektim.. Hayır kabul edemezdim ama ya bir an bana sormadan bu işi yaparlarsa ve buna mecbur kalırsam diye korktum...

Ben kesinlikle kabul etmeyecektim de babam ve o adam kabul edeceğimi sandılar. Sabah ilk iş babamı arayıp böyle rezil rüsva işler içinde olamayacağımı bildirdim. Açıkçası aç yatarım yine o kalleşlerin eline düşmem. Düşünüyorum da kendi paramla kendi onurumu az kalsın bir devlet memuriyetine satacaktım... Tanrım beni korudu..

Bence insanlar onuru için yaşarlar, şereflerine sahip çıkmak için aç gezerler ama boyunlarını bükmezler. Para, konfor dediğin nedir ki, gelir gider. Kiriyle gelen, yetimin hakkıyla gelen seni mutlu eder mi sanıyorsun? Bugün ben nüfus cüzdan fotokopimi gönderseydim, iki haftaya devlet memuru olacaktım. Şaka gibi. Devlete olan tüm inancımı kaybettim. KPSS'ye olan tüm inancımı kaybettim. KPSS geldi torpil ortadan kalktı derken, meğer torpilin adı KPSS olmuş. Ben kötü şeylere inanmak da zorlanırım, hayatın her an güller açtığına şahit olmak isterim.. Siz şimdi okurken sen bunu yeni mi gördün kardeşim, zaten böyleydi, neden bu kadar şaşırdın ki diyebilirsiniz, ama ben birebir şahit olmadığım için gerçekten torpile inanmıyordum.. Şimdi gerçekten birebir şahit oldum.. İnanmak zorunda kaldım. Üzgünüm..


Ne demiş şair:
İlkelerin olacak.
Seni satın alamayacaklar.
Aptalların uydurduğu atasözlerine inanmayacaksın.
"Paranın satın alamayacağı yoktur.", "Herkesin bir fiyatı vardır." gibi sözlere kanmayacaksın.
Onurunla, kimliğinle ve beyninle akıllı yaşayacaksın.
Üreteceksin, seveceksin, sevileceksin.
İnançlarının arkasında duracaksın.
.
.
.


42 yorum :

  • Miss Tiffany dedi ki...

    hoşgeldin canıııım :) allah gani gani musibet te yaşatmış sanaaa :) para önemlidir fakat iyi ki de geri çevirmişsin, hem merak etme gerçekten de ellerine düşerdin sonrasında..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ot İnsancığım ben de inanmak istemez hadi canım, uzanamıyon bari pis deme derdim ama birebir yaşadım.. Yaşayınca yazdım ki bu işler ne kadar da ucuzuna oluyormuş görülsün istedim... Keşke o kalleşlerin ismini ya da yerlerini bilsem de şikayet edebilsem.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Miss Tiffanyciğim sen de hemen biliyorduk canım, yeni mi gördün havasına girmişsin bile.. Bilmek ayrı yaşamak ayrıymış.. İşin içinde para olacağını tahmin edemedim ben ilk önce çünkü benim KPSS puanım zaten oldukça yüksek, hakkımla yerleşeceğim sandım.. Ama işin içine para girince rezilliği o an anladım..

  • Adsız dedi ki...

    Birileri kolay yollardan doysun, yesin -ki gerçek 'ahlaksızlık' tam da budur bence- birileri de var gücüyle çalışsın, didinsin, emeğiyle, bileğinin kuvvetiyle bir yerlere gelsin; ama üstüne ötekileştirilsin, yok sayılsın hatta katledilsin.. Sanırım bu yüzyıl emekçiler için değil, tersine çıkarcılar için; kapitalizm ne yazık ki iliklerimize kadar işlemiş, tünelin sonu hep para ve mevkiye çıkıyor, emek dünyasıysa giderek ütopikleşiyor (Bu arada ben cankakuir, hesabıma şu an bir türlü giriş yapamadığım için mecburen anonim yorum yapıyorum :D

  • huzur dedi ki...

    Son paragrafta yazdıklarına katılıyorum: ''sen yenisin galiba?'' demekten alamayacaktım kendimi. Hayır onu geçtim, iyi ki kabul etmemişsin çünkü çok para istemişler senden :) Birebir bildiğim 3 memuriyet olayını anlatabilirim, duyduklarım hariç. Hepsi de bedavaydı:)

    Evet, özellikle gülüyorum Kaan'cım. İnsan mesleğe atılınca ve biraz da okuyunca resmin bütününde şunu görüyor: Sadece bu Ülke'de değil, tüm dünyada Zenginler parayla mevkii sahibi olur, orta direk ve altı ise ''vatan aşkı'' ile ayak işlerinde çalıştırılır.

    Sıkma canını demek ne kadar doğru bilemem ama, sen her şeye rağmen zaten mutlu olabiliyorsun. Önemli olan da bu...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Anonim Cankakuirciğim iyi ki yorum yaptın, isimlerin çok da önemi yok zaten. Tüm söylediklerine sadece bu yüzyıl için böyle sanırım dediğin nokta dışında katılıyorum. Sanırım insan oğlunun sosyal bir topluluk yaşamaya başlamasından beri bu işler var ve kesintisiz yürüyor. Ama millet ahlaksızlık ararsa işte bakılması gereken yer burasıdır. Ben bir erkekle sevişmişim, ya da bir kadınla sevişmişim bunun neresi ahlaksız? Haklısın tatlım teşekkürler..

  • Melodram dedi ki...

    Okurken şaşkınlığımı gizleyemedim açıkçası. Ama en doğrusunu yapmışsın, böyle olacaksa hiç olmasın.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Huzurcuğum doğru demişsin. Ben ağır çalışma şartlarını görmezden gelip sonuç olarak para kazanabildiğim bir işim var deyip mutlu olabiliyorum.. O yüzden canımı çok sıkmadım ama üzüldüm gerçekten, hem de çok..

  • Mert Man dedi ki...

    geçmiş olsun kaancım. Benim bu ülkede nefret ettiğim ilk şey kamu alanıdır. O kadar berbat bir işleyişi var ki, hangi tarafını anlatsam. Bir tarafındaki rezilliği yaşayarak görmüşsün ve anlatmışsın. Ben bu ülkede aklım erdi ereli torpile her zaman inandım. Kamu alanındaki aksaklıklar, başından savmalar, umursamamalar, ağır işlemeler falan ve ben bunlardan nefret ediyorum. Tanrı TC vatandaşını devlet dairelerine düşürmesin. En başında da senin gibi olayları da yaşatmasın.

  • frodoo bagins dedi ki...

    Kaancigim kuzum kiyamam sana :)) babanada üzüldüm yani söyle üzüldüm hemen anlatiyim yanlış anlama senin iyiligini istiyor sırf sen mutlu ol ilerde diye adamlardan medet ummus :(( daha Neler ve ne insanlar göreceksin :D neyse nasıl olsa yazarsın bizde okuruz :)) bu arada istanbulda Nasılsın neden görüşemiyoruz diye sorasi geliyor insanın :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Melodram zaten kabul edemezdim, şerefsizlere para vermek onları ödüllendirmek olacaktı.. Allah razı olsun bizi iyi soyuyorsunuz mu diyecektim... Olmasın daha iyi..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mertciğim ne yazık ki haklısın. Ben inanmak istemedim yıllarca ama bu kadar gerçeğini yaşayınca inanmak zorunda bırakıldım... Ne diyelim. Ahlaksızlığın ne olduğunu öğrenebilsek toplumca iyi olacak ama..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Frodo hayat zor elbet.. Babam biraz daha feleğin çemberinden geçmiş birisi olduğu için torpile filan şaşırmıyor, işini halletmek için bunları rahatlıkla kullanabiliyor.. Ama o da miktarı durunca biraz şaşırdı bu kadarını beklemiyordu sanırım. İstesem itiraz etmeyecekti.. Sıkıntılı bir durum..

  • kaytan bıyık dedi ki...

    sözlü sınavların nasıl işlediğini zannediyordun sevgili Kaan. sözlü varsa torpilin alası var ama seninki artık işin bokunu çıkarmak olmuş

  • hakunamatata dedi ki...

    Canım benım agzım ıkı karıs acık kaldı resmen.. Bu nasıl harama el uzatmaktır nasıl kul hakkı yemektır yazıklar olsun.. Bız hala kpss pesınde kosalım yazık.. Boşver arkadasım sen tertemız dosdogru yolunda yuru Allah mukafatını kat kat verecektır. İzmire gelirsen görüşmek isterim blogdan ulas bana :)

  • Cem dedi ki...

    Senden çok az kaldı dünyada, kendine ve o kocaman yüreğine çok iyi bak..

    Bu arada senin geri çevirdiğin, kim bilir kimlerin hakkının yendiği o göreve, birilerinin hiç emek sarfetmeden, parasını ödeyerek geleceğini biliyor olmak da ayrı bir acı..

  • Bi adam dedi ki...

    Etik ve ahlaki değerlerin için tebrik ederim seni ama dünya döndüğünden beri etik dışı olan ilkeler hep vardır. Sen bunlara takılırsan aşağı akan bir nehri elindeki bardakla yukarı akıtmaya çalışıyor olursun. Seni sen ilgilendirir. Başkası hakkında düşünme. Bu daha huzurlu yapacaktır seni ;) Herkes bireysel olursa bu konuda toplumsal düzeyde etik olmuş oluruz aslında. (Zaten sen de buna yakın düşünüyorsun sanırım.)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Kaytancığım mülakatlarda torpil oynadığına pek kuşkum yok zaten ama bu o işten daha farklı tamamen bilgisayar programı, o da eş dost bilmez biliyordum. Ama meğersem neler dönüyormuş neler... Neyse atanmam daha iyi canım ;)

    Memur olup sana benzeyeceğime hahahaha :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Hakunamatata çok haklısın, biz didine duralım kimisinin dilinden Allah sözcüğü düşmezken yüreğine bir gram kul hakkı yiyorum düşüncesi girmez olsun.. Birileri böyle böyle zenginleşirken Allah bin bereket versin diye ellerini ovuştursun.. Ne büyük trajedi değil mi?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Cemciğim çok haklısın.. Birilerine satılacak o kadrolar.. Adamlar belki fiyat düşürecekler filan, değişik satış stratejileri olacak ne komik değil mi?

    İnsanlar onurlarını ne kadar ucuza satıyorlar ben ona şaşırdım.. Düşünüyorum da kaç paraya elimdeki yetkiyi satar insanların haklarına girerdim, bulamıyorum.. Ne zor bir soru..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Kafası karışık Geyciğim vallahi o sinir harbiyle şikayet etmek için araştırdım ama adamlara dair hiçbir bilgi elimde yok. Babamın arkadaşı dediğim de sadece o adamları tanıyan adam, yani onun da bu işlerle ilgisi yok. Yani kimi kime şikayet edeceğim ortada yok. Yoksa bana dokunacak bir ucu yok işin.. Ben gördüğüm aksaklığı şikayet ederim..

    bu arada şikayet mekanizması da öyle doğru düzgün çalışmıyor. Eski çalıştığım şirkette mali bir kaçakçılık yapıldığını görmüş ve şikayet etmiştim, hatta kişilerin adreslerine, tc numaralarına kadar bilgi aldılar benden, ondan sonrada şikayetini kabul edildi diye bir telefon mesajı gönderdiler o kadar. sonra hiçbir şey olmadı.. Bende oradan ayrılınca takibi bıraktım..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bi adamcığım beni sadece ben ilgilendirmez, toplumun gidişatında hakkı yenen insan için de konuşmak, onun hakkını aramak da isterim. Bana dokunmayan yılan bin yaşasın diyemem.. Sen bana böyle yap demiyorsun anlıyorum, ama bu işin tek çözümü vardır o da haksızlığı gördüğün zaman bunu ortaya çıkarmak. Sen susarsan ben susarsam nasıl çıkacak aydınlığa? Yanı başımda şahit olduğum haksızlık beni haliyle yormalı ve canımı sıkmalı diye düşünüyorum... Bireyselliğin derecesi arttıkça egoistlik ortaya çıkacaktır. Herkes sadece kendisini düşünerek yaşadığı zaman ne kadar yaşanılabilir ve ne kadar insani bir dünya kalır ki elimize?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Leithy Cat vallahi memur olmak çok kolay, basalım parasını ol yani.. Bir yılını harcıyor çalışıyorsun adamlar öğretmenlikte de sisteme müdahale edip puan yükseltebiliyorlarmış ayrıca bunu daha ucuza yapıyorlar. Sen istediğin kadar çalış nereden bileceksin bir kişi senin önüne geçti mi geçmedi mi? Her şeyi o kadar kapalı kutuya çevirdiler ki herkes sadece kendi bilgilerini biliyor, böylece dönen torpiller ortaya çıkmıyor.

    Neyse bebeğim hadi uyuyalım, uyuyunca unutuyorsun, acıtmıyor fazla..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Pudracığım ben daha çok kazanamayanların uydurduğu avutma stratejiler der inanmazdım, ben kendim kazanamıyorum millet yapıyor abi derdim.. Ama doğru olduğuna şahit oldum... acılarla yüzleşmek zor oldu ama ben kabul etmedim ve kurtuldum diye bakıyorum şu an. Keşke o kadrolar hakkı olanlara verilebilse..

  • Bal Oğlan dedi ki...

    :// yazıyı okuduktan sonra ister istemez şu soruyu sordum kendime "Ya sen farkında bile değilken torpilliler yüzünden hakkın defalarca yenildiyse?"

  • Adsız dedi ki...

    Yazınızı hayretler içinde okudum. Kamu da öğretmenlikten başka iş seçeneği olmayan (bitirdikleri öğretmenlik bölümleri sebebiyle) arkadaşlarımın kadro açılması ve o kadrolara girebilmek için ruh hastasına bağlar şekilde gece gündüz çalıştıklarına (üstelik yıllarca) şahit olmuşken ben şimdide böyle bir şey okuyor ve okuduklarıma inanamıyorum. Bu insanlar kpss yi kullanıp milleti dolandırmaya çalışan bir şebeke falan olmasın sakın? Yani diğer ihtimali aklım almıyor alamıyor. :(

    Mrs. Jackson

  • Kaan Arer dedi ki...

    BalOğlancığım işte bizim hakkımız da yenilmesin diye torpilden uzak durmalıyız. Bugün sen birisinin hakkına girdiğinde yarın da senin hakkına girilecek demektir. Herkes hak ettiğine kabul gelmeli, yoksa yandı gülüm keten helva...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mrs. Jackson keşke dediğiniz gibi olsa.. Yani bu adamlar bir çete olsalar ve dolandırıcı olsalar.. Yeterki insanların haklarına girmeseler... Vallahi bilemiyorum ben ciddi ciddi inandım.. Adamlar ismini sistemde görmeden zaten para vermeyeceksin filan deyince.. Ayrıca bu adamlar öğretmenlikte puan yükseltme işi de yapıyorlarmış. Yani 60 puan alan tercih yaptığı an onun puanını fark edilmeyecek düzeyde yükseltip kesin kazanmasını sağlıyorlar, bunun ücreti de 5000 lira...

  • Yavuz Yağız dedi ki...

    Çok ama çok şaşırtıcı gerçekten. İnanılması güç şeyler dönüyor demekki. Hoş şaşırmamak lazım hiçbir şeye. Garip gerçekten çok garip. Söylenecek her şey soylenmiş zaten. Yavuz :)

  • E. Selim Değirmenekarşı dedi ki...

    Oha la okurken gözlerimizin önünde kulaktan kulağa dolaşan bir fısıltının gerçekleşmesini gördük... Dolandırıcı olmasınlar, yani yuh yea inanmak istemiyoruz biz böyle şeylere şekerim olmasın böyle şeyler

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Yavuz hayatın bizi şaşırtmaya devam etmesi yaşadığımızın bir göstergesi ama keşke böyle kötü şeyler için şaşırmasak değil mi?

    neyse iyi bayramlar canım ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Selimciğim aynen bende öyle diyorum bunlar birer masal olarak kalsa ne hoş olurdu değil mi?

    neyse tatlı bayramlar canım ;)

  • Adsız dedi ki...

    bu işi kpss gırmedende yapıyolarmı acaba merak edıyorum o zaman dunya ınsan bu yolla memur oldu boyle bı duyumda aldınızmı acaba ınanmak zor ama oluyo demekkı

  • Adsız dedi ki...

    bende duydum forumlarda bı cok yazı var ınanmıyordum ama artık bunuda kesın yapıyolardır baksana neler donuyo senın anlatıgın gıbı yapan kpss sızde yapar program ellerınde sonucta ısteseler cok basıt ama parası pahalı olur

  • Adsız dedi ki...

    hatta bı forumda adam 2010 yılındakı kpss ye gırmış 2012 kpss ye gırmemıs ama o gecersız puanla torpılle memur olmuş yanı bı kere gırmen yetıyo galıba herseyı kılıfına uyduruyolar

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB