Hayat AVM

13 Eylül 2013 Cuma 33 yorum

Hayat bazen çok dolu be bulog. Daha sakin, daha normal, yetiştirilmesi gereken şeylerin olmadığı bir hayat olsaydı daha güzel olmaz mıydı? 
Ne dersin? 
Durup güneşin doğuşunu izleseydik sadece.. Bir gün işimiz bu olsaydı, başka bir gün ise mehtabı izlemek olsaydı, istediğin kitabı okumak gibi bir işimiz olsaydı mesela, ya da sadece kitap okuma diye bir iş.. Bu işlerden para kazanabilseydik. Ya da (hayal bu ya) para diye bir şey hiç olmasaydı, ama o zaman da kimse aç gözlü olmasaydı filan filan... 

Bu günlerde canımın sıkıldığı anlarda duvara bakıyorum.. Dik dik sadece bakıyorum.. O duvarda bir gökdelenin en tepesinde, her yeri cam olan bir evin içinde hayal ediyorum kendimi.. 
Perdelerin olmadığı bir hayat.. 
Duvarsız bir ev.. 
Sevdiğim adamın sürekli yatakta olup beni beklediği, ya da istediği işlerle uğraştığı anda benim de kitap okuduğumu, güzel cümleler bulup bunları yazdığımı, hatta aklıma gelen fikirlerden hikayeler yazdığımı filan hayal ediyorum.. Sıkıldığım anda dışarıya bakıyorum.. Bakıyorum sadece, ne gördüğümün önemi yok. Önemli olan dışarıyı görebilmek ama hissetmemek... Sonra öyle bir rahatlıyorum ki. Sanırsınız ilaç aldım ve mutlu oldum filan. Gerçek hayattan souytlanma anları yaratıyorum kendime.. 
Hayata tanık olmak istemediğim anlar.. 

Şu İstanbul'un bana bir getirisi varsa o da sevdiğim güzel adam.. Az evvel onun tüm gün yapmadığı şeyleri yaptım, evi topladım, içimde "hadi evi toplamak içinden gelmedi, dağıtmak da içinden gelmeseydi keşke.." filan dedim.. 
Ama her şeyi unuttum şimdi.. 
Çünkü ben onu seviyorum.. Biliyorum ki canı isteyince gerçekten evi topluyor. Beni yarı yolda bırakmıyor. Gözlerimin içine bakıyor onu seveyim diye.. Sarılayım, sevgi açlığına bir nebze çare olayım diye. Ben nasıl sırtımı dönebilirim ki ona.. Gözlerim gözlerine değince yaşarıyor.. Bana bakışında sevgisini görebiliyorum..  İncecik parmaklarında sevginin verdiği gücü hissedebiliyorum.. Saçları daha gür sanki bana bakarken, tüyleri hareketleniyor sanki..

Sevdiğim adam gerçekten çok yakışıklı, yani ona baktıkça içim açılıyor, ışıklar yanıyor gözlerimin içinde, benim gibi çirkin biriyle nasıl birlikte oluyor bir türlü anlayamıyorum. Neredeyse her hareketine hayran kaldığım zamanlar oluyor.. İnce uzun bir vücudu var.. İncecik ya göbeğini ayrı, bel kemiklerini ayrı seviyorum. İnce, gergin, esmer bir derisi var, hayatın çirkinliklerine şahit olmamış.. Yumuşacık.. Hafif kambur duruşuna bitiyorum.. Saçlarının her daim düzgün ve havalı durmasına hayret ediyorum.. Benim saçlarım hiç öyle havalı durmadı.. Parmaklarına bitiyorum. Her bir parmağını tek tek yiyesim geliyor bazen, tırnaklarını kesiş biçimini ayrı seviyorum düşünün işte...

Ama en sevdiğim özelliği sosyalliği.. Benden daha sosyal, benden daha kolay kaynaşabilen bir insan. Hayatıma girdiğinden beri hemen hemen tüm arkadaşlarımla benden daha samimi oldu. Birçok arkadaşım artık onu arayıp beni ondan soruyorlar.. Bu durum nedense benim çok hoşuma gidiyor. Onunla görüşme, bununla konuşma diye kısıtlanmıyorum, zaten kendisi benden daha çok görüşüyor, görüşmek istiyor.. Zavallım hayır demesini de beceremiyor. Kıyamam ben onun mahir bakışlarına, hayran tavırlarına..

Tüm bunları geçersek sevdiğim adamın en sevdiğim yönü paylaşımcı olması.. Hiçbir şeye benim demiyor. Bir lokma ekmeğini, çorabını, bilgisayarını artık neyi varsa.. Sahip olduğu her şeyi sanki kalu beladan beri benim miş gibi hissetmemi sağlıyor.. Sanki her şey hep bizimdi, ortak kullanıyoruz gibi.. Mülkiyet kavramının evimize bu kadar uğramamış olması beni nasıl mutlu ediyor, nasıl rahatlatıyor anlatamam.. Bir tabak yemeği, bir yudum suyu paylaşabilmenin huzuru anlatılamaz..

Geçen gün İstanbul'a ailem geldi. Annem, babam, kardeşim ve halam.. Ben çalıştığım için sevdiğim adam onlarla benden daha çok ilgilendi. Babamla kanka filan oldular. Ailemle öyle güzel anlaştı ki gözlerim yaşararak uzaktan izledim.. Sevdiğim adam ne kadar fedakar öyle dedim.. Çünkü 3-4 gün de olsa kendi hayatından feragat etti, aileme göre yaşadı.. Bunu yapmak zorunda değildi, odasına kapanıp kendi hayatına devam edebilirdi.. Ama o gerçek bir insan... Yanı başında olana kayıtsız kalmıyor, kalamıyor.. Kapitalizmi ruhuna sindirmeye çalışsa da inanılmaz bir şekilde hümanist, sosyalist bir insan.. 

Bir gün gelir de ayrılırız, ne getireceği belli değil hayatın, ama onunla İstanbul'a  taşınmak gerçekten güzel bir karardı. Pişman olmam artık. O evreyi geçtim.. Yenilsem de çulsuz ve kimsesiz kalıp ailemin yanına geri dönsem de bundan sonra pişman olmam.. Sevdiğim adam, adam gibi adam. Ben bazen onun karşısında kendimden utanıyorum.. Onun kadar öz verili olamadığım, onun kadar rahat olamadığım durumlar oluyor. Ondan çok şey öğreniyorum.. Hayatı yaşama kılavuzu gibi.. Yaşıyor musun yoksa hayatı sırtında mı taşıyorsun durup düşünmen için fırsatlar sunuyor.. Hayata sevgilimin gözlerinden bakınca daha bir ışıklı görünüyor.. 

Tüm bunları ona sinirliyken yazıyorum. Onun beni mutlu ettiği bir anda yazsam bu kadar objektif olamazdım çünkü. Ona teşekkür borçluyum. Benden çok küçük olmasına rağmen bana çok şey öğrettiği için.. 

Kısa Kısa


Bulogtaki müzik çaları kaldırdım, biraz kafanızı dinleyin. Bu aralar aktif bir şekilde uğraşamıyorum, şarkıları yenileyemiyorum. Kısa yoldan yok ettim, belki bir süre sonra yeni bir listeyle geri dönerim kim bilir!

Tezim hala bitmedi ve sıkıntılar doğuruyor. Onunla adam gibi ilgilenip bu ayın sonuna bitirmem şart. O yüzden bu ay yine buralarda olamayacağım. Bitince kişisel bir zafer kazanacağım ama inşallah beni büyük bir mali sıkıntıya itmez, ne olur dua edin, para kaybetmeden bu işten kurtulayım..

Bu arada çok tatlı bir eşcinsel dostum da bulog açma kararı almış kendisini takip edip okumanızı tavsiye ederim.. ulaşmak için tıklayın anacım..




33 yorum :

  • Yayık Ayranı dedi ki...

    Kıyamam ki ben size. Gözlerim yaşardı okurken. Hem mutlu oldum hem de hüzünlendim. Ayrıca kendine biraz haksızlık ediyorsun gibi geldi bana. İkiniz de dünya tatlısı insanlarsınız ;)

  • Miss Tiffany dedi ki...

    sürekli yatakta bekleyen adam, hareketli tüyler ve mahir bakışlar forever :D Bir de sevgiliceğzin neyine kızıyosun ki ne suçu var?
    Not: MüzikÇaların mı vardı? Ve tez dediğin canını sıkıyormuş baya.

  • Beren dedi ki...

    Blogunu 1 yıl öncesine kadar takip ediyorum, geçenlerde aklıma geldi okuyayım dedim. Müzik kısmı hoşuma gitmiş hatta "ne güzel bir tarzı var" demiştim. Bence geri eklemelisin :)

    Bu arada, insanın okuyunca birine aşık olası geliyor. Hetero olarak bi gayin günlüğünden aşkı okumak insana kendini garip hissettiriyor çünkü ben duygularını bu kadar güzel ifade eden insanlara pek alışkın değilim :)

  • Burak dedi ki...

    cok tatlı anlatmıssın ya. zaten cok hos yazıosun böyle okudukca kıskanclıktan icimde kendimi kesme istegi uyanıyo falan:DDd
    bence kendine haksızlık ediyosun gibi. böyle bir seyi sevgilin de yazsa mesela senin icin ve eger cok özel olur demezsen bizimle paylassan ?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ah Yayık Ayrancığım çok teşekkür ederim, duygu yüklü gey seni ;) Hayat bazen ne tuhaf değil mi? Mutluluktan ağlatıyor, hastalıktan güldürüyor filan filan...

    Ayrıca evimizi ziyarete gelmedin hala.. Bak bekliyoruz ona göre..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Miss Tiffany sen hep telefondan girdiğin için bulamamış olabilirsin ama evet meşhur bir müzik pıleyırım vardı açıkçası.. Sen dinleyemeden kalktı gitti hehe..

    Sevgilim şunu şunu yapmıyor, bunu bunu yapıyor diye özelleştirmek istemedim konuyu, aslında elimden gelseydi daha genel yazmak isterdim.. Bir de sevince çok şey gözüne batmıyor, ya da batsa da bir anda geçip gidiyor. Hayat dediğimiz ne ki sığ suda yüzmeye çalışmak gibi bir şey...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Berenciğim o ne güzel iltifat öyle.. Duygularımı güzel ifade edebiliyor muyum acaba.. Neyse çok çabalamayacağım sen öyle diyorsan ediyorumdur işte ;)

    Aslında eşcinsellik özünde heteroseksüellikten farklı bir şey değil, aşık oluyorsun, sevişiyorsun, aynı evde yaşamaya başlıyorsun, aileler tanışıyor, çoğu zaman bilmiyorlar, ama sorun olmuyor.. Arada kavga ediyorsun, resmiyetin olmadığı için daha kolay ayrılıyorsun, çok mahalle baskısına maruz kalmıyorsun filan filan.. Anlayacağın bir gün seni cümleleriyle etkileyecek bir adam çıkacak ;) güven bana...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Burakcığım; zavallı sevgilimin bu yazıdan haberi yok aslında. Buloğumu biliyor ama birisi ona git oku, seninki bişiler yazmış demese girip okumaz.. Aslında bazen okuyup okuyup yorumlar hakkında şikayetlerini dile getirdiği muhteşem yaramaz halleri de var ki gördükçe bir daha seviyorum onu :D

    Aslında bir gün yazmak isterse buloğumu ona tahsis edebilirim.. O birkaç zaman sonra bu yazıyı okur, bu yorumu da görür ve gereğini yapar belki.. Kim bilir!

    Kıskandığını değil de özendiğini filan düşünelim bence ;) Ama sabret ve iste.. Ben sevgilimden yıldızları hayal etmeyi öğrendim.. İnan ki bugüne kadar sevgilimin isteyip de elde edemediği bir şey görmedim.. Bunu nasıl başarıyor acaba?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Veee sevgili Frodocuğum kendisi yorumunu yayınlayamamış ama bana gönderdi, ben onun yorumunu okuduğum için buradan cevaplamak istiyorum. İlk olarak bana çirkin birisi değilsin, kendine haksızlık etme dediği ve gururumu okşadığı için teşekkür ediyorum.. Kendisi de hayata daha real duygularla tutunmaya başladı bu buloğu okuduğundan beri, çok iyi biliyorum.. O yüzden ben de onu tebrik ediyorum aslında.. Hayatımız bizim elimizde, çöpe atmak da suda yüzdürmek de...

  • Yayık Ayranı dedi ki...

    Gelecegim, gelecegim ama bu aralar isten pek firsat bulamadim. Calisma saatlerini sen biliyorsun. Ayrica ogrendigim kadariyla bize yakin oturuyormussunuz. Ziyaret icin adresi beklerim. Ev hediyesi ne alsam acaba? :)

  • Ersat dedi ki...

    Okurken ara ara tebessüm ettim bi ara gözlerim yaşardı ama çok mutlu oluyorum sizi böyle görünce. Hep böyle kalın. Sizi çok seviyorum! Çok özledim! :)

  • Gagafor Cemre dedi ki...

    Merhaba!
    O kadar güzel sevdiğini anlatmışsınki "AAAHHH BENİM DE KARŞIMA BÖYLE BİRİ ÇIKAR UMARIM" derken buldum kendimi :)) Zaten ilişkilerde paylaşmak ve dürüstlük olduğu sürece o ilişkinin çok sağlam olduğuna inanıyorum. Nazar değmesin, mutluluklar!

    Hayat konusunda bazen ben de öyle düşünüyorum. Bazen de en geniş çerçeveden baktığında da aslında çok boş geliyor, doluluktan ziyade. Dünyayı bile değiştirsek dünya da bir zaman yok olacak diye düşündüğümden sanırım. Ama ne olursa olsun hayatı anlayabilene, hayat güzeldir.

    Bu arada bloguna yaptığım ilk yorum olacak, yeniyim de birazcık :)))

  • Cem dedi ki...

    Seni hiç görmedim, şeklini şemalini hiç bilmiyorum, ama yüreği bu kadar güzel birinin bu güzelliğinin yüzüne yansımamış olmasına ihtimal dahi vermiyorum..

    Ve sevgini o kadar güzel anlatmışsın ki okurken gözlerim doldu..
    Bütün samimiyetim ve içtenliğimle, bu sevginin karşılıklı olarak, hiç azalmadan, yaşadığınız sürece artarak sürmesini diliyorum..

  • Can Saman dedi ki...

    Mutluluğunuz daim olur umarım Kaan. Ne güzel demişsin ona sinirliyken yazdım yoksa objektif olamazdım diye. Okurken sinirli olduğuna inanmak da zordu gerçi :))
    Sevgilini merak ettim şimdi. :) Ayrıca Mr Shoulder'a katılıyorum. :) Bence de biyere nazar boncuğu iliştir. ;)

  • Adsız dedi ki...

    Blogunu en baştan sonuna kadar okudum, sanki kitap bitirdim :D Çok güzel yazıyorsun.'' Eee sonraa?'' diye bekleyip duruyorum şimdi. Yazdıklarını okuyunca insanın aşık olası geliyor.:D

  • ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

    canım mutlu olmana o kadar çok sevindim ki anlatamam,kıskandım yahu,gıptayla okuyorum..ne güzel bir aşk ne güzel bir sevgi var içinizde,tutkulu bir aşk var,ayrılsan bile pişman olmayacağın bir ilişki ne mutlu sana,umarım bu aşk sevgi -tutku -heyecan hep devam eder kaan cığım...Aşk-ı aşk yaşamak çok güzel..sevgiler cancağazım...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Yayık Ayrancığım ay senden ev hediyesi ne istesek acaba :D

    Canım uygun olunca ak gel işte, sohbet muhabbet ederiz.. Adresi telefondan gönderiyorum ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Erşat sen kimbilir neler neler yapıyorsun oralarda.. Bu bulog aslında artık herkesle tanışmış olduğum bir yere dönüştü. Yıllar geçtikçe her okurumla tanışıyorum ne ilginç.. Teşekkür ederim güzel dileklerin için. Darısı başına diyorum veee zamanla olacak inanıyorum. İyi çalış da seneye gel buraya ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Gagafor Cemreciğim seni bir yerden hatırlıyorum ben.. İlk yorum demişsin ama ben seni nereden tanıyorum o zaman. Dur bakalım çıkarırım..

    Hayat hakkında düşünüyorum son günlerde. Yazı yazacak kadar bilgi sahibi olmadığım için yazmıyorum ama okumaya zaman ayırabilsem o zaman oturup yazacağım. Çünkü insanları yöneten kendi yarattıkları bir gücün farkına vardım geçen gün.. Markalar, kapitalizm, bla bla bla bir güç var ve ya onun kölesi oluyorsun ya da isyan edip serin bir hayat yaşıyorsun..

    İlişki ise şimdi vardır, yarın ne olacağı belli değildir. Sevgim hiç bitmez ama ilişkilerin ömürleri vardır diye düşünüyorum.. İnan ki ilk aşık olduğum erkeği hala seviyorum ama nerede şimdi o? Gerçekten bir Hayat AVM var ve alışverişe devam ediyoruz sanki...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Cem hayat insanları hiç beklemedikleri anlarda buluşturuyor sanırım.. Geçen gün okuduğum bir sözde şöyle diyordu: Aşkı ararsan ya bulamazsın ya da yanlış kişiyi bulursun!

    Birbirimizi hiç tanımıyoruz ama ben senin bana yaptığın yorumlardan hayat tarzımı ve hayata bakışımı değiştirdim farkındasın değil mi? Artık daha cesurum, kendimi daha net ifade edebiliyorum, ve daha dürüst olmak için binlerce sebep bulabiliyorum.. Birçoğunda senin katkın var ben biliyorum.. O yüzden gönül güzelliği her şeydir...

    Dileklerin için çok teşekkür ederim, hayat gerçekten bir AVM gibi geliyor artık bana. Bakalım yeni mağazalardan neler bulacağız, ve yaşamak için ne kadar risk alacağız.. Bu arada sevgilimin bu yazıdan haberi yok; ama sana selamı var ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Mr. Shoulder'cığım teşekkür ederim samimi sevgini görebiliyorum.. darısı başına tatlım..

    Nedense nazar boncuğuna inanmıyorum, olacaklara ve yaşanacaklara hazırım.. Nazar, değeceksen korkmuyorum senden, gel de değ bakalım ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Can bazen gerçekten sinirli oluyorum. Bunun sebebi de aynı evde yaşama tecrübemizin yeni oluşuyor olmasından kaynaklanıyor. İki insan ne kadar sevgi bağıyla bağlı olsalar da, sürekli sevişseler de aynı evde yaşamak kolay bir iş değil. Çamaşırı neden o odaya astın diye kavga çıkabiliyor, ya da bulaşıklar neden hala duruyor? Yerleri bu hafta kim siliyordu, camlar kirlendi bla bla bla... Yani yaşamak ve her an evindeki keyfi ve rahatı bulamamak söz konusu. Ve bunlar çok doğal şeyler. Alışma sürecindeyiz.

    Zaman içinde alışacağız birbirimize buna inanıyorum. Bu arada sevgilimi görebilirsin eğer misafirimiz olursan. O yüzde bitir üniversiteni gel ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Adsız aslında aşka özendirme durumum olduğunu sanmıyorum. Aşk ile ilgili yazdıklarıma bakarsan hep bir hüzün hep bir ağlama vardır. Ağalamadan yazdığım yazdıklarım ise sevgi yazılarıdır. Sevgiyi bulmak ve hissetmek daha doğru geliyor bana. Aşk bir hastalık hali gibi.. Ama bazen insan hastalanmak istiyor. Birisi için yaşamından soğumak filan.. Neyse..

    Sevindim benim sıkı bir okuyucum olmana. Ve aradığın sevgiliyi bulacaksın çok yakında ;) ama aramaya son ver.. Sen hayatı yaşarken başına gelecek tüm bunlar..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kafası Karışık Gey sinirlendiğim anda oturdum düşündüm ben ne yapıyorum diye.. Sonra nedense aklıma hiç kötü örnek gelmedi. Aslında yazı bir boşalma anının kanıtıdır benim için. Çok dolduğum zamanlar yazmayı tercih ediyorum..

    Teşekkür ederim güzel dileklerin için ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Asi Yapıncağım darısı başına diyorum ;) sen hayata gülerek bakınca o da sana gülüyor unutma... Teşekkür ederim tüm iyi dileklerin için..

  • Gagafor Cemre dedi ki...

    Bir zamanların bigalesinde görmüştüm seni ilk, belki oradan tanıyorsundur? :))

    Hayata dair bir yazı yazmak için muhteşem bilgiye sahip olmak gerekmiyor diye düşünüyorum, sonuçta bloga beynindekileri kusuyorsun. Kapitalizmin bizi yönetmesi konusunda kesinlikle evet. Kapitalizm öyle bir sistemki, sistemin dışına çıktığında mutlu olma şansın olmuyor çünkü eğlence, sevgili vs. için bile para gerekiyor. O yüzden en mantıklısı kendi çizgimizi oluşturup bu çizgiyle ilerlemek ve arada kapitalizm çizgisine çok kaptırmadan girmek diye düşünüyorum(çünkü buna zorundayız, iyi bir hayat için), bilmiyorum anlatabildim mi biraz kavramsal oldu.

    Ve muhteşem haberi vereyim, tanrı öldü :P

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ahaa şimdi tanıdım seni, evet orada görmüştüm.. Site kapanalı ne kadar oldu kim bilir... İnsan oğlu ne çabuk unutuyor..

    Yazı yazmak için bir şeyler okumuş olmak, bilgi sahibi olmak o yazının içeriğini zenginleştiriyor ve siz okuyucular için daha kaliteli oluyor. Yazı yazmak için okumak ve araştırmak şart bence.. Bu aralar az yazmamın sebebi de zaman ayıramıyor olmamdan kaynaklanıyor..

    Nedense ölümler beni hiç üzmüyor, bir o kadar da neşelendirmiyor. Çok doğal geliyor bana...

  • Ekimoza dedi ki...

    Ne zamandır blog dünyasından yazma anlamında kopmuştum yazı yazamıuordum ama özellikle birkaç blogun yazılarını sık sık takip ediyordum,bunlardan birisi de tabiki senin blogun:)Sadece son iki yazıyı kaçırmıştım hemen okuyayım dedim ama hemen okumak ne mümkün!
    Bu nasıl bir aşk,ben okurken bile ağır çekime tutulmuş gibi hissettim kendimi.Sizin yaşadıklarınıza tek bir ismi yakıştırabildim:"Ağır çekimli aşk" :)
    Ben en mutlu anlarımda bile bi adama böyle duygular besleyemezken sen en öfkeli anında bunları yazmışsın ya dünü,yarını düşünmeyi bırak.Anı yaşa!
    O duvarlar,o gözleri dikip bakılan tavanlar,bunalmalar hepimizde mevcut ama sen tüm bunları yaparken yanında uzanıp elini tutan bir el var ya gerisi boş:)Öperim sizi ağır çekime tutulmuş aşıklar:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ekimoza inan yorumun beni benden aldı götürdü ne güzel ifade etmişsin, ne hoş anlatmışsın öyle.. teşekkür ederim, senden yorum almak ayrı bir güzel oldu ama şimdi.. mutlu ettin bizi ;) sen de ol e mi!!

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Annnnnemmmm yerim ki ben sizi :) sevdiğin adamı da ayrı bi yerim ama :)

    Du bi sn sen kendine çirkin mi dedin ! Duymamış olayım ne demek o !

    O herseyi seninmiş gibi kullanma duygusu var ya bem onunla yasadım yıllarca o ne guzel sey oyle o :) aslancıkla kuzucuk ayrıldı ama mutlu olan cıfteri görünce nasıl da mutlu oluyorum bennnn :) gerçi aslancıkta kuzucukta yeni sevgilileriyle mutluluklar ( hemen dedikoduyuda geçtim :))) )

    Gecen kordonda midye bira yaptık aklıma hemencik düşünerdin keske sizde olsaydınız :(((

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Van Görl, Sana bir sır vereyim mi İzmir'den ayrıldığımızdan beri neredeyse hiç bira içmedik :) İstanbul havasına alışma sürecindeyiz hala.. Hayat ne tuhaf değil mi? iki ay öncesi ve sonrası diye değişiyor :D

    Fazla görüşemiyoruz, aslında görüşebiliriz ama biz görüşmüyoruz.. hayat ayrı yerlere koysa da birbirimizi seviyoruz, bu da güzel bir şey :)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB