Toplumsal Kurtuluş Savaşı

3 Temmuz 2013 Çarşamba 26 yorum
Onur yürüyüşleri zaferim oluyor, ağlıyorum..
Öyle mutluyum, öyle coşkulu, öyle kazanmışım ki savaşımı, öyle bir hınçla kutluyorum ki zaferimi sürekli gözlerim doluyor.. Avazımız çıktığı kadar bağırıyoruz, ibnelere özgürlük istiyoruz, yanımda arkadaşlarım, ellerimizde bayraklarımız, ağzımızda düdükler, kulaklarımız bando takımının harika ezgilerinde... Yaşlar bir bir akıyor gözlerimden.. Yürüyüş boyunca da sürekli tüylerim diken diken.. Tüm hücrelerim o coşkuyu, o kardeşliği hissediyor, o birlik düşüncesini, o inanılmaz bütün olabilmeyi.. Bana verilmiş en büyük hediyeyi; sallanan bayrakların kardeşliğini..

Bu yıl Onur Yürüyüşü artık herhangi bir onur yürüyüşü değildi.. Ne geçen yıla benziyordu, ne önceki yıllara.. İlk onur yürüyüşüne (11 yıl önce) 30 kişi katılmış, 5-6 kişinin yüzü açıktı. Bu yıl ise neredeyse bin katından fazla kişi katılmış ve maske takan sıfır kişi.. Bu bile büyük bir kazanımdır.. Artık sadece sevişmiyordu geyler, sevişe sevişe kazanıyorlardı.. Bu yıl bir devrimdi, büyük bir farkındalık yarattı, bu farkındalığı iliklerime kadar hissettim..

Bu yıl LGBT harflerinin Türkiye tanıtıldığı yıl olacak eminim.. Gök kuşağı bayrağımızın bizi nasıl sardığının bir göstergesi.. Nasıl bir eğlence havası getirdiğinin, onurlu bir yaşamın aslında ne kadar eğlenceli olduğunun bir yansıması, renklerin kardeşliğiyle insanların kardeşliğine büyük gönderme...
Meydanın kalabalığını görüyorsunuz, biz hiç buraya giremedik!

Ne desem göz yaşlarım durmuyor.. İçimdeki o büyük sevinç dinmiyor.. Nasıl dinebilir ki? Öyle büyük bir kalabalık toplanmış, 16.30 da dernekten Taksime çıkamadık! Mahşeri kalabalığı aşıp meydana çıkmak imkansızdı. Ve o an meydan tıklım tıklım dolu.. Fransız Kültürün önünden başladık mecburen yürüyüşe.. Başlamadan daha bu yıl Onur Yürüyüşüne damgasını vuran cümleyi bulduk:

"Yok, biz normaliz!"


Yürüyüşün başlamasını beklerken yanımızda duran liseli kızlar vardı. Onlarla sohbet ediyoruz. Arkadaşım "Siz lezbiyen misiniz?" diye sordu. Kızlar bir an utanıp, şaşırdılar "Aaa, yok biz normaliz!" dediler.. Kıyamam o kadar masum ve lügattan habersizdiler ki cevapları bence kabul edilebilirdi.. Ama arkadaşım hemen gülümseyerek "Evet, biz de normaliz, tabii." diyerek aslında ne kadar aynı amaç için orada olduğumuzu kanıtlamış oldu.. Her zaman derdim, ilk defa bu yıl gerçekleşti; bu yürüyüş, bu karnaval, festival havası hepimiz için, tüm insanlar için ve bu yıl gerçekten herkes ama herkes oradaydı sanki.. Gezi Parkı eylemlerinin yarattığı büyük bir kazanım da budur.

Notlar Notlar Notlar


*Onur haftası geçen pazar Trans Onur yürüyüşüyle başladı ve neredeyse 2000 kişi ile o yürüyüş gerçekleştirildi. O yürüyüşte de herhangi bir olay çıkmadı, oldukça neşeliydi ve büyük yürüyüşün provası niteliğindeydi..
**Onur Haftası boyunca yapılan hiçbir etkinlikten katılım ücreti alınmadı. Bundan önceki yıllarda alınıyordu, bu açıdan derneği kutluyorum, maddi gelirlerini etkinliklerden toplamaya çalışmadı. Çok tatlı çantalar sattılar. Sevgilimle bir tane alarak destek olmaya çalıştık...

***Onur Yürüyüşü hazırlık etkinliklerine sevgilim ve arkadaşlarımızla katıldık. Yürüyüşte kullanılan lolipopların hazırlanmasında birebir çalıştık. Orada trans bireylerle tanıştık, inanılmaz eğlenceli zamanlar geçirdik. Derneğe ilk defa gitmemize rağmen bir anda ev sahibi konumuna düştük, sürekli yardım etmeye insanlar geliyordu ve yarım saat önce gelen orayı çoktan sahiplenmiş oluyordu.. Orada çalışma, bir işe yarıyor olma havası paha biçilemez bir şeydi.
*Onur Haftasında şehir dışından gelecekler için konaklama kolaylığı sağlamak amacıyla bir ev tuttuk. Tarlabaşında olduğunu sonradan öğrendiğimiz evde ne maceralar atlattık bunları ayrı bir yazıda yazacağım. Ama Gay Home konsepti bize çok yakıştı ve inanılmaz rahat hareket etmemizi sağladı.
**Onur yürüyüşü o kadar kalabalıktı ki eski ritüelleri tam olarak yapamadık. Örneğin ara açıldığında koşarak diğer gruba yetişme filan olurdu. Bu sefer ara açmak için özellikle oturup beklememiz gerekti. Ama yine de eskisi kadar arayı açamadık..
***Oturup beklerken attığımız sloganlardan birisi ise 
-Neredesin Aşkım?
-Buradayım Aşkım?
-Neredesin Aşkım?
-Buradayım Aşkım?
...
-Ay ay ay ay ay ay ay ....
Her "aşkım" kelimesinde başka bir vurgu yapılıyor ve inanılmaz tatlı bir ortam oluşuyordu..

*Yürüyüşte bandonun yanında yer alınca çok daha eğlenceli olduğunu yaşayarak öğrendik. Çünkü bandonun ezgileriyle slogan atıyor, dans ederek yürümeye başlıyorsun. Tam bir karnaval havası oluşuyor. Ama bu kadar kalabalık bir yürüyüşte sadece bir bandonun olması çok yetersiz.. Bundan sonra değişik çalgı grupları tutulmalı ve belirli aralıklarla değişik ezgilere yer verilmeli. Çok daha eğlenceli olacağına eminim..
**Kalabalığı anlatmam mümkün değil. Ama anlatacağım bir tek şey var o kalabalığa rağmen tek bir taşkınlığın olmamış olması. Polis hiç görev alma gereği duymadı, herkes sloganını attı, oynadı, yürüdü ve dağıldı. Benim en büyük korkum herhangi bir polis müdahalesiydi. Ortam buna müsaitti. Olmadı. Bu ayrı bir kazanımdır. Eşcinsellerin ne kadar normal ve zararsız olduğunun bir göstergesidir. 
Biz yürüyüş sonrası yemek yerken, cadde..
*** Onur yürüyüşünde bir bütün olarak görünür oluyoruz. Bir yılda sadece bir gün rahat rahat en efemine halimizle sokakta yürüyoruz, kimseden korkmuyoruz, çünkü orada en kalabalık olan biziz, kimse ne laf edebilir ne de sataşabilir, bunun verdiği ferahlığı hissedebilmek için bile yürümek çok güzel.
*Yürüyüşe bir kere katılan insanın bir sonraki yıl katılmama şansı kalmıyor bence. O yüzden her yıl çoğalıyoruz, büyüyoruz, gelecek yıl mecburen bundan daha kalabalık olacağız.
**Yürüyüş neredeyse hiç bitmedi. Ben gece 11 de istiklale çıktığımda hala 50-60 kişilik gruplar halinde eşcinseller yürüyor, slogan atıyorlardı. Her yer geydi. O gün İstiklali tamamen biz kapatmıştık yani.. 
***Yürüyüş boyunca bile el ele yürüyen sevgili sayısı çok azdı. Hatta iki çift dışında kimseyi göremedim. Sevgililer, lütfen el ele yürüyelim.. O gün de yürümeyeceksek ne gün yürüyeceğiz!! Ben normal günlerde bile el ele yürüme taraftarı olduğum için sevgilimin elini hiç bırakmıyorum ama o zaman da çok marjinal kalıyoruz, aslında çok normaliz!!

Yürüyüşten Sonraki Gün


Sevgilim ve O Gay ile Çengelköy'e Miss Maria ile buluşmaya gittik. Çınar Altında oturup muhteşem manzaraya tanıklık ettik. Dönüşte sevgilimle Kabataş İskelesine geldiğimizde Fünikülere nereden binildiğini araştırıken, 6-7 kişilik erkek gurubu yanımıza geldi ve bize Fünikülere nereden bineceklerini sordular. Ben onlara bizimle gelmelerini söyledim. Yolda yürürken aramızda geçen muhabbet:

Adam: Taksim'e gidiyoruz ama bir olay yoktur inşallah.
Ben: Sanmıyorum bir olay olacağını..
Adam: Ne bileyim eşcinseller vardır, çok kalabalıklarmış, yine yürüyüş yapıyorlarsa filan diye dedim.
Ben: Eşcinsellerden korkmanıza gerek yok, biz de eşcinseliz. Yürüyüşümüz dündü ve bitti. (Adamın arkasından gelenler gülüşüyorlar filan, adam şok)
Adam: Yok özünde iyi insanlar tabii, benim korkum polis müdahalesi kem küm bıdı bıdı bıdı...

Bu saatten sonra kimsenin ağzına laf vermem..

Onur Haftaları devam edecek, her yıl daha da büyüyeceğiz ve daha büyük bir kurtuluşa zemin hazırlayacağız.. Toplumu nefretten, hoşgörüsüzlükten, ahlaksızlar yaftasını kolayca kullanmaktan, iki yüzlülükten, samimiyetsizlikten, seks tabusundan, homofobiden, transfobiden vb. kurtaracak olan bizleriz..

Geçen yılki buluşma yazısı için şurayı
Geçen yılki onur yürüyüşü yazısı için burayı tıklayın anacım..

26 yorum :

  • Ekimoza dedi ki...

    Vay be demek 11 yıl önce 30 kişi katılmış,nerden nereye.Hakikaten katedilen yol takdire şayan.Ama şöyle de bir durum var kısaca LGBT tüm arkadaşların bunda payı büyük hani dişinizle tırnağınızla bu noktaya getirdiniz bravo:)Şu manzarayı görünce nerden nereye dememek imkansız.
    Normal!!! bir kadın olarak ben de mücadelenize destek verenler arasındaydım.Umarım her sene bu şekilde olaysız ve sevgi dolu gerçekleşir:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Ekimoza bu yıl bir müdahale gelmediyse bundan sonra hiç gelmez diye düşünüyorum. Bu yıl olaylara alışmış bir meydandaydık, polis müdahale ediyor deseler kimse şaşırmayacaktı, ama hiçbir olay yaşanmadı.. Bundan sonra bu kalabalık katlanarak artacak eminim...

    Ve senin de dediğin gibi benim gözlerimi yaşartan coşkum kişisel savaşımın zaferinden geliyor.

    Sizin desteğinizle öyle çokuz ki anlatamam.. Sağ ol kuzum..

  • Miss Tiffany dedi ki...

    WOOHOOO.. Vay canına be! Birkaç arkadaşımdan duyumları aldım ben de muhteşemmişsiniz o gün O.O bir sürü dualar ettim enerjiler gönderdim sizlere aneeem yavrııım. 30-40 kişilik alperen grubunun da enerjisini çekiverdim öyle nokta gibin kaldılar orda. Oh canıma değsin :D

  • Can Saman dedi ki...

    ''Yok biz normaliz'' ve ''Biz de eşcinseliz'' repliklerine bayıldım. Çok hoşsunuz. Sizin adınıza sevindim. Gitmeye imkanım ve cesaretim yoktu. Bu yüzden beni de orada temsil edenlere teşekkür borçluyum galiba. Size de teşekkür ederim.....:))

  • Ersat. dedi ki...

    Haha, hayatımın en güzel zamanlarından biriydi. Hepinize çok ama çok teşekkür ederim! :)

  • Quince Jam dedi ki...

    Aaah aaah. İmkan olaydı da geleydim. Sesim kısılmazsa... Çok özendim şu an. Çok pis kıskandım da. Hatırlatın, bi ara ağlıcam :(

    -bu sene lise son ama, seneye istanbul, izmir, falan filan inter milan sonuçta bi yerler beni bekliyor. Enerjimi biriktireyim de seneye patlaririm yürüyüşte. :D

  • Haplo dedi ki...

    bundan önceki onur yürüyüşlerinin verdiği enerji bir sene kadar yetti bana, bakalım bu seneki ne kadar sürecek :) bir dahaki onur haftası açılış partisinde ve yürüyüşünde seni ve sevgilini görmek dileğiyle Kaan beyciğim. :))

  • tarih84 dedi ki...

    en son adamın eşcinseller vardır uyarısına koptummm:))

    Ben maskeye karşı değilim doğrusu, gönülden destek vermek isteyip farklı sebeplerden kimlik gizlemek isteyenler olabilir.

    Ama liseliler de çok tatlıııı NORMAL abisi onlar :)) Gerçi farklı adledilen her şeyi GAY başlığında toplama eğilimi var ülkemizde. 3 harf zaten korkulan bir öge aman üç harfliler:)) Ayşe Kulin'in kitabı çıkınca da yorumlarda sadece gay tanımı geçti anarmol gibi gibi peki normal ne? senin eğilimin ya da zevk&tutkun ne? cevap yok.

  • Adsız dedi ki...

    Öyle güzel anlatmışsınız ki katılamadığım için bir kez daha üzüldüm. :( Polis müdahalesi olmayacağından emin olabilseydim dediğiniz gibi yapar kızımla gelirdim ama gezi parkına (dolayısıyla Taksim'e) yapılan en son müdahalede çoluk çocuk yaşlı dinlemeyen orantısız ayarsız polis yüzünden o riski kızımdan dolayı göze alamadım. :( neyse artık seneye inş. :) Eş dost akraba konu komşu toplanıp gelcez inşşşşş. Birde 11 yıl içerisinde toplum ne kadar değişmiş 30-40 kişiden onbinlerce kişiye katılım olması ve bu sayının her geçen gün artması çok umut verici 10 yıl sonrasını düşündüm de... inş herşey çok daha iyiye gidecek... :)
    Mrs.Jackson

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Miss Tiffany çok teşekkür ederim pozitif enerjin için. Zaten eminim ki seneye seninle beraber yürüyeceğiz.. Sen kısa zamanda çok işler başaracaksın bundan eminim.. Bu arada blog işin ne oldu? ben bir müddet uğrayamadım da yazmaya başladın mı bilemiyorum?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Cancığım sen de bu konuda kendini aşmaya başladın ama daha bitmedi bence.. O yüzden bu yıl katılmaman çok doğaldı. Sen kendi kurtuluş savaşını kazandığın an yerinde duramayacaksın eminim..

    Platonik aşkın hakkında bilgi istiyorum sanırım uzak kaldık son zamanlarda biraz ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Erşat bir sonraki yazıdan senden daha çok bahsetmeyi planlıyorum. Çünkü beni en şaşırtan sen oldun.. Ayrıca seninle tanıştığıma çok memnun oldum...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Quince Jam enerjini ara ara patlat da çok yüksek bir gerilim oluşmasın sonra :D

    Söylediğin gibi geyler en rahat dönemlerini üniversite yıllarında yaşıyorlar. O yüzden seneye daha çok etkinliğe katılacağına, üniversitelerdeki LGBT kulüplerine katılacağına eminim.. Hayat senin yanında unutma..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Haplocuğum seninle zaman geçirmek çok tatlı. Ama bir gün sözünü ettiğin partnerinle tanışmak da isterim yani.. Hangisiyle tanışacağıma sen karar verirsin artık hahaha

    Seneye burada olursan kesin görüşürüz emin ol :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Pudra tozu hayat bazen bizi alıp götürüyor.. 3 harfli vurgun da önemli.. Kültürümüzde 3 harflilerden korkma davranışı var. Müslümanız ama batıl inançlarımızdan da hiç vazgeçemeyiz. Maske konusunda kızdığım nokta ise maskeyi takanlar değil onları bu duruma düşürenlerdir. Maske takanlarla bir sorunum yok, ama bu maskeyi takmadan yürürsen hayatına devam edemeyeceksin mesajı verenler var.. Neyse ki o kadar kalabalık olduğumuzu göstererek bunları engelliyoruz artık.

    teşekkürler kuzum ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mrs. Jackson sizin gibi bizi anlayan ve destekeleyen anneler oldukça bu toplumun önü o kadar açık ki!! Çok umut doluyorum. Kadınlardır toplumu yapılandıran ve sizler böyle yürekli oldukça her şey çok daha iyi olacak eminim...

    Örneğin çocuğunuz homofobik olabilir mi şimdi? Bence imkansız..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili ımtırakcığım senin orada o kadar çok arkadaşın vardı ki gelsen kendini hiç yalnız hissetmezdin aslında.. Neyse ki seneye geleceksin, inşallah görüşmek ve hep beraber yürümek üzere...

  • Miss Tiffany dedi ki...

    İçimde patlayan birsürü şey var çünkü. Yapacak birsürü fikrim falan.. Ya benim telefondan hiçbirşey beceremiyorum ben, mobil telefondan post yollamanın yolunu keşfettim ama gerekli ayar sekmesini telefonum açmıyor. Bir de profilimi nasıl düzenleyeceğim hiçbir fikrim yok. Sınırlı blogger profili mi yoksa google+ profili mi daha pratik bilemedim. Ya aslında bakma ben istanbulda kalabilsem bu yıl katılacaktım gelecek seneyi de beklemeden :(

  • Adsız dedi ki...

    Kaan Bey cinsel yönelimini kimse seçmez doğuştan gelir bu sebeple böyle birşeyden dolayı kimse kimseyi yargılamamalı en azından ben yapmam çünkü benimde bir çocuğum var ve yarın ne getirecek bilemeyiz. Onun cinsel yönelimi ne olursa olsun bu onun insanlığından tekliğinden biricikliğinden değerinden kaybetirmez bize düşen evlatlarımızın yanında olabilmektir. Sadece kendi evladımızın değil sizin gibi değerli insanların yanında da olabilmek düşer bize. Çünkü sizin mücadelenizi son derece onurlu ve haklı buluyorum... Sevgilerimle.
    Mrs. Jackson

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Miss Tiffany teknik işleri bir internet kafede halletmeni tavsiye ederim sanırım daha kolay ve rahat olur. G+ profil kullan hiç uğraşma derim.. Sevmiyorum ama ben bile geçtim ona..

    Neyse, bekleyenlerin var haberin olsun ;)

  • Miss Tiffany dedi ki...

    Hİİ YIŞISIIIN HİHİH O.O kimmiş o bekleyenlerim :P tabi sen gel gör bunu gaza gel(neyyssse..) yumurtladım bir post. Hem de sevgili saygıdeğer birtanecik ceptelefonum sayesinde yani :D bloglinkimi mailine attım bakıbakıvirirsiiin ^_^

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB