Onur Haftası Geldi Haanıııııımm!!

21 Haziran 2013 Cuma 17 yorum
Bundan aylar önce şu yazımda homofobinin yanı başımızda olduğunu yazmış ve size bir söz vermiştim. Ben kendimce homofobimi yendiğimi ilan etmiştim ama transfobim hala yerli yerinde duruyordu. Transfobiye savaş açacaktım. Tabii bir köyde yaşadığım için trans bireylerle karşılaşma, oturup sohbet etme gibi fırsatlarım hala olmadı! Peki ben ne yaptım?

Gündüz Erkek Gece Kadın


Bu kitabı sevgili Tarih 84 arkadaşımın tavsiyesi üzerine edindim. Okumaya başlayınca nasıl bir hayatın içine girdiğime dair şaşkınlıklar içinde kaldım. Yazar Fransız bir şair, daha çok çocuk şiirleri yazan, okullarda söyleşiler yapıp, çocuklara eğitimler veren, Arapça bilen bir şair. Bu şairin çocukluğundan beri kendi özel hayatına dair biriktirdiği anılarını dürüst ve samimi bir dille okuyunca bir insanın hayatına bu kadar yakından değinebilmenin ferahlığını hissediyorsunuz. Çoğu zaman kardeşiniz, sevgiliniz bile bu kadar yakın olamıyor size..

Gündüzleri şairlik yapan yazarımızın geceleri evinde hizmet veren bir travesti olması ve yıllardır bu işi yapması üzerine bir travesti nasıl yaşar sorusunun cevabını net bir şekilde öğreniyorsunuz. Bu işi sevdiği için, yapması gerektiğine inandığı için yapmakta ve kendini mutsuz erkeklere adadığını yazıyor. Değiştiremeyeceği her şeyi olduğu gibi kabul etmenin diplerini okuyacak, ağzınız bazen açık kalacak. Beni transfobiden oldukça uzaklaştıran bir kitap oldu. Trans bireylerin iç dünyalarına uzay yolculuğu yapmanızı sağlıyor..

Kitabın baskısı ve kapak dizaynı oldukça iyi, Kitabın gerçek adı ise "Travesti" ama Türkçeleştirirken değiştirmişler. Arkadaşım EsoBeso ise isminin "Gündüz Adam Gece Madam" olması gerektiği konusunda ısrarcı.. Bence haklı da.. Kitabı okurken birçok imla hatasına rastlayabilirsiniz, bazı cümleler düşük, bazı ekler ise yanlış yazılmış. Eğer biz çokça alıp, çokça tavsiye edersek bir sonraki baskıda bu hatalar düzeltilecektir..

Kitabı okurken hissedeceğiniz olası duygular:
*Kitabı orijinal dilinde okuyamamak büyük bir acı olacak. Çevirisine razı gelmek sulu bir elmayı dişleyememek gibi..
*Birçok kez yaşadığımız ve kabullenemediğimiz duyguların gerçek yüzlerini, yaşanabilirliğini göreceksiniz..
*İnsanın tanıştığı her insandan neler öğrenebileceğine hayran kalabilirsiniz..
*Yaşadığınız hayatı özümsemenin doruklarını görebilirsiniz..
*Gerçeklerin bu kadar açık dile getirilmesi şöyle dursun, yazılmasına hayret edeceksiniz..
*Kaliteli cümlelerin coşkusuna kapılacaksınız...
*İnsan okudukça gerçek bir hayata olan bağlılığını hatırlıyor.

***Naçizane kitabı edinip okumanızı tavsiye ederim...

Onur Haftası


Bu yıl 24 - 30 Haziran arasında düzenlenecek LGBT Onur Haftası etkinleri bence 23 Haziran 2013 günü düzenlenecek Trans Onur Yürüyüşüyle başlayacak. Ben bu yürüyüşe İstanbul'da yaşamadığım için katılamayacağım. Size tavsiyem bu onurlu yürüyüşe katılmanız yönünde. İmkanı olan herkesi Pazar günü 17.00 de Taksim Meydanına çağırıyorum. Bu yürüyüş Trans Bireylerin görünürlüğünü arttırmak, insanı yaşam haklarını onlara teslim edilmesini sağlamak, devletin bu insanların da aramızda yaşadığını anlaması ve onurlu yaşam hakları için pozitif ayrımcılık yapmasını sağlamak amacıyla bir farkındalık yaratma yürüyüşüdür. Sizler hem kendinize  hem de bu insanalara manevi destek sağlamak amacıyla orada olmalısınız.

30 Haziran 2013 günü ise 11. LGBT Onur Yürüyüşü (Gay Pride) düzenlenecek. Bu yürüyüşe geçen yıl olduğu gibi yine hep beraber katılmayı öneriyorum. Ben de sizinle beraber yürümek istiyorum, öncesinde, sonrasında her buluşmanıza katılmak istiyorum diyen herkes bana mail atarak ulaşabilir.

Perşembe, Cuma akşamları ve Cumartesi öğleden itibaren hep beraber buluşup onur haftası partilerine katılmak, tiyatro oyunları, paneller gibi etkinliklerde yer almak istiyoruz..

Aynı zamanda bu yıl şehir dışından gelecek arkadaşlar için konaklama kolaylığı gibi imkanlar da sağlamayı planlıyoruz. Başka istekleriniz varsa yorumlarda belirtiniz. 

Biz ötekileştiren değil, birleştiren, hoşgörüyle kabul eden, insan olmanın onuruyla yaşamaya çalışan insanlar olduğumuz için herkesi aramızda görmek isteriz.


Unutma, seninle bir fazlayız!!

Onur Yürüyüşlerinin Tarihi ve Amacı için tıklayın anacım..
Her türlü soru ve isteğiniz için mail atabilirsiniz:
kaan31kaan@gmail.com
Kaan Arer

17 yorum :

  • tarih84 dedi ki...

    gördüğüm anda okumalıyım dediğim bir kitaptı kitap farklı yaşamlar iç dünyaların yansıması bir bayan olarak asla çözemeyeceğim erkeklerin dünyasına bir adım yaklaşıp neler oluyor neler yaşanıyoru öğrenmek istemiştim. zor bir hayat doğrusu. Helal olsun yazara diyorum.

    Taksim malum karışık sağı solu biber gazı dolu bir yer şu günlerde yürüyüşünüz inşallah sorunsuz geçer.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Açıkçası Gezi Parkının ruhunu orada yaşatacağız. Ama bu yürüyüş yıllardır yasal bir şekilde yapılıyor, hiçbir olay ve taşkınlık yaşanmamış. Bu yıl Uluslarası Af Örgütü de bizim yanımızda olacağını açıkladı, bence sorunsuz bir yürüyüş olacak, ama sorun olsa ne olur bizi asla sindiremezler!

    http://www.amnesty.org.tr/ai/node/2195/

  • eso beso dedi ki...

    melis'cim kitap güzeldi fekat;

    yazarın pesimist anlatım dilini, bazı yerlerde sırıtan yazım hatalarını ve bütünlüğü algılamaktaki zorluğu hesaba katmazsan.

    yine de hayata farklı bi açıdan bakmak için okunulası. :)

    onur haftası etkinliklerine de pek istediğim halde katılamıyorum; beyefendiye ilet bizim yerimize de slogan atsın. :/

  • fatih amorf dedi ki...

    Öncelikle o kitabı merak ettim ve ben de bi kitap önermek istedim. Yabancı bi yeraltı roman türü ürünü olan Mircea Cartarescu adlı yazarın Travesti isimli romanı okuyabilirsiniz. İçindekini keşfedişi ve ona bir isim takışı vs güzel. İmla ve yazım olarak da kaliteli. Ayrıntı yayınlarından çıkmıştır.

    Kitap önersinden sonra asıl konuya geleyim. Ben Trans yürüyüşüne katılamayacağım sınavlarımdan ötürü fekat Onur yürüyüşünü deliler gibi istiyorum. Sınavlarım vs uygun olurken kalacak yer sıkıntımdan dolayı gelemem ihtimalim yüksekti ta ki bu yazıya kadar. Bu konuyu seninle bi ara konuşmak istiyorum Kaan. Bana dönersen sevinirim.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Esocuğum bu yıl da katılmayarak büyük bir hata yapıyorsun ama ne diyeyim, durumunu da biliyorum.. Yine de seni de görmek isterim..

    Kitap konusunda benim değinmediğim noktalara değindiğin için teşekkür ederim ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Osmancığım açıkçası gelmeni çok isterim ama sanırım imkanlar el vermiyor. O zaman senin için de yürüyeceğiz söz :) ama sen de gelecek yıl katılacaksın ok?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Fatihciğim önerin için çok teşekkür ederim. Alıp okumaya çalışacağım. Bu konuda kendimi geliştirmem gerektiğini düşünüyorum..

    İstanbul olayı için bana ulaş; eğer geleceğin kesin ise ismini listeye yazacağım ;)

  • Osman Karadutgil dedi ki...

    Bir dahaki sene için sorun olacağını hiç sanmıyorum. Bir de üniversite kazanırsam değmeyin keyfime :) Dua et benim için. Bunu okuyan herkese söyledim sayın bunu :)

  • Haplo dedi ki...

    yavrucum yarın arkadaşlarımla Trans Onur Yürüyüşüne de katılacağız. :) zaten sen gelince de görüşeceğiz diye söz verdik. :) çarşamba günkü partide de olacağım, bakalım diğer etkinliklere katılma fırsatım olacak mı..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Haplocuğum benden aldığın sözlerin hesabını tutamaz oldum ya neyse ;) Artık sen tek tek bana sözlerini hatırlatırsın :D hehehe

    görüşmek üzere kuzum..

    Trans Yürüyüşünde benim içinde haykırın lütfen. Gelecek yıl ben de senin için yürürüm kim bilir?

  • Adsız dedi ki...

    Off trans onur yürüyüşüne eğilimlerini gizlemeye çalışan, biyolojik bedeninin içinde kahrolan bir trans olarak malesef katılamayacağım. Eğer istanbul dışında da bir yerde olsa ona yemin ediyorum katılabilirdim :( ruhum gönlüm sizinle YAŞASIN TRANSLAR YAŞASIN LGBT'LER!

  • Kaan Arer dedi ki...

    Senin de özgürlüğün için yürüyeceğiz, bu yıl olmadı ama gelecek yıl sende aramızda olacaksın inşallah ;) Kim bilir belki de kendin olarak aramızda olacaksın hem de...

  • Adsız dedi ki...

    İNŞALLAH!! kalbim ruhum gönlüm sizinle muhteşem insanlar :') çok zor ama bir yurtta kalıyorum. Dönüşmem biraz zor :S

  • deniz dedi ki...

    Kaan'ım canım benim ne çok isterdim yanınızda olmayı fiziken olamasam da ruhen hep yanınızdayım can dost. İnsanın kendisi gibi düşünebilenlerle bir arada olması
    -hele ki bu kadar kalabalık- inanılmaz bir haz veriyor, bu hazzı doyasıya yaşayaşayabilmeniz dileğiyle. bun Tanıtım reklamı süpper olmuş ;) Taksim seni yenicez ulennnn kendinize dikkat edin oralarda

  • Can Saman dedi ki...

    Ben de katılamayacağım maalesef ama yazını okuduktan sonra bu yaz okuyacağım kitaplara bir yenisi daha eklendi. Tek derdim bu kitapları nasıl alacağım..:))

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB