Hiçbirimiz Hepimiz Kadar Güçlü Değiliz!

24 Haziran 2013 Pazartesi 27 yorum
Ben Kaan Arer. Ben bir eşcinselim. Bunu çok zor kabul ettim. Taşrada yaşıyorum. Annem eşcinselleri tanımadığı için ona eşcinsel olduğumu söyleyemiyorum. Çünkü bilmiyor ve TV'den öğrenebildiği kadarıyla "eşcinseller ucube yaratıklar". Beni çok seviyor biliyorum, eğer söylersem çok üzülecek, sürekli için için ağlayacak, kan kusacak ama bana belli etmeyecek, ben daha da üzülmeyeyim diye hiç ses etmeyecek biliyorum.. Babama eşcinselim desem bana "İbne" diyecek, "Git buralardan, aman seni kimse görmesin!" diyecek! "Ailemize leke sürüyorsun." diyecek. "Benim ibne oğlum olamaz." diyecek! Bana sarılırken gözleri yaşaran adam beni hiç acımadan kovacak biliyorum.. Sonra için için kan ağlayacak onu da biliyorum!

Kendimi kabul etmem yıllar sürdü, ne acılar yaşadım, internet yoktu, küçük yerdeydim, benim gibi olan bir Zeki Müren vardı. Bilmediğim için eşcinsellikten korkardım. Kendimi hasta sandım yıllarca, şairin dediği gibi "insanlar üzerime oturacaklar sandım.". Onursuz bir hayata mahkumum sandım. Ben anneme, babama eşcinsel olduğumu söyleyemiyorsam bunun sorumlusu benden önceki eşcinsel neslin kendini saklaması, gizlemesi değil midir? Bugün 50'li, 40'lı yaşlarında olan eşcinseller neden kendinizi bu kadar sakladınız? Neredesiniz? Neden evlenip çocuk sahibi olmayı kabul ettiniz? Annemin, babamın bir tane bile eşcinsel arkadaşı yoksa bunun sorumlusu kim?

Şimdi çok mu mutlusunuz? Ondan mı sinemalarda sevişiyorsun, gey hamamları yarattınız kendinize! Neden olduğunuz gibi yaşamak için savaş vermediniz ve toplumun istediği gibi davranarak görünmez oldunuz! Siz saklandıkça biz yok olduk. Okullarda, sokaklarda itildik kakıldık. Bugün bir tv programında spiker açıkça "Türkiye'de Avrupa'daki kadar çok eşcinsel yok!" diyebiliyorsa bunun sorumlusu kim? Yarın okulda ötekileştirilen, itilip kakılan, "top" diye lakap takılan feminen çocuk senden hesap sormasın istiyorsan, bugün görünür ol!

Şimdi yaşlı eşcinsellerden hesap sor diye yazmadım tüm bunları, yarın senden hesap sorarlar diye yazdım. Şimdi gelecek nesillere yararlı olma günüdür. Şimdi "Ben de varım!" deme günüdür. Eşcinsel olarak doğacak bir çocuğun daha rahat bir Türkiye'de büyümesi için görünür olma günüdür.. Eğer görünür olmazsak, kendimizi saklarsak, kendi isteğimizle yok olursak, kimse bize hak ettiğimiz onurlu yaşama hakkını vermez. Onurlu yaşayabilmek için bunu elde etmek için var olmak, bu masada bana da yer açın dememiz gerekir! Eğer masada yer almazsak ancak menüde yer alırız.

Onur Haftası İnsan olmanın onuruna sahip çıkma haftasıdır. Onur yürüyüşü insan olmanın onuruyla yaşayabilmek için bir farkındalık yaratma yürüyüşüdür. Bu yüzden bu yürüyüş sadece LBGT bireyler için değil tüm insanlar içindir. Bu yürüyüşe doğduğu gibi yaşamak isteyen her insan davetlidir. İnsan olarak doğduysak onurlu bir yaşamı hak ediyoruz demektir, bunu da ancak bizi yok sayanlara itiraz ederek kazanacağız!


Sen istersen kendini kandır, ben dürüst olacağım. Doğduğum gibi yaşayacağım. 



DipNot: Blogger olsun olmasın kapımız herkese açık. Bana bir e posta ile ulaşabilirsiniz ve yürüyüşe bizimle birlikte katılabilirsiniz! Ötekileştiren değil hoşgörüyle kabul eden insanlar olduğumuz için onuruyla yaşamak isteyen herkese kapımız açık!

DipDipNot: Şehir dışından gelecek arkadaşlar için konaklama kolaylığı çok konforlu olmasa da çok eğlenceli bir şekilde sağlanacaktır.

DipDipDipNot: Bundan sonra yazılarım ÇapulcuTv'de de yayınlanacak. Bana değer verip aralarına kabul ettikleri için teşekkür ederim.

DipDipDipDipNot: Onur Haftası Etkinlileri için tıklayın anacım..

27 yorum :

  • ımtırak ımsı dedi ki...

    onurumuzsun kaan gururumuzsun.
    o yürüyüşte gerçekten aranızda olmak istiyorum. işler rast giderse neden olmasın.

    ama elbette ki mahallenin beyenmez terzisi olarak bir kaç şey söylemek istiyorum çok kısa. ilkokul 5.sınıftayım.küçüklük hatırası ama tokat gibi indiğinden beynime hiç unutmuyorum. lakabım bülent ersoy. çocuğun biri geldi. "babam dedi ki" dedi "senin popndan içeri hep kötü hastalıklar girecekmiş her yerin yara olacakmış ölecekmissin. babamın bir arkadaşı varmış osenin gibiymiş öle olmuş senden uzak durmak lazımmış" haftalarca iç çamaşırıma pamukla yastıklar yapmıştım mikroplar girmesin diye.
    8.sınıfta bir bebeğin nasıl oluştuğunu öğrenen sprem ne yumurta ne cinsel organ ne gibi sorulara cevap bulan ben için ağır bir travmaydı tabi ama farklı bir duruma değinmek istiyrum ben .

    yanlış temsil.

    hiç temsil etmemekten çok daha kötü bir durum. eşcinselliği sadece sokakta öpüşme ele ele dolaşma olarak dillendirdikçe gelecek eşcinsel kuşağa sex saplantılı sapıklar imajından başka şey bırakmıyoruz. bence bunu da sorgulamalıyız

  • ımtırak ımsı dedi ki...

    ne alaka diyebilisrsiniz ama içimde kalmasın kaan müzikler harika iş yerinde sabahtan akşama blogun açık bir Allah kulu ekranı açsa yanarım tabi de napalım her gülün dikeni mevcut :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Imtırakcığım müzikleri beğenmene sevindim. Aslında ben de çalıştığım müddet hep açık tuttum, çünkü müzikler çalışma ortamında sakin bir hava getiriyor, hoş oluyor..

    Ayrıca verdiğin örnek için çok teşekkür ederim. Yazıda açıkça yazdığım gibi amacım önceki nesillere hesap sormak değil, ama doğru bilgilendirme yapabilmek için görünür olmak.

    Ayrıca yanlış temsil konusunda da haklısın. Buna itiraz eden çokça yazım var, bu konuda sana katılıyorum ve bunun çözümünü eğitimde görüyorum, daha çok yazmalı daha çok insana ulaşmalıyız.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili KTOG yoğun değerlendirmen için teşekkür ederim. Şiddete şiddet ile karşılık verelim derken ne demek istediğini açıklaman iyi olmuş yoksa bu dediğinden direkt Hamurabi Kanunları çıkıyor ve ben onu desteklemem.

    Yürüyüşler, yasal korumalar, pozitif ayrımcılıklar kesinlikle olmalı ve tüm bunları elde edebilmek için daha görünür olmak zorundayız. İtiraz etmek, biraz elimizi taşın altına sokmak zorundayız.

    Ayrıca yaşlı eşcinsellere hesap soruyormuş gibi görünürken bize bir şeyler anlatıyorum, yoksa neden yapmadınız diye hesap sormak yerine bugün yapmayı tercih ederim ;)

    sevgilerimle
    kaan

  • Quince Jam dedi ki...

    Helal olsun! Cümlelerine, gözlerine sağlık. Yapacak bir yorum bile bulamadım. Ama şöyle bir gerçek var ki, seninle gurur duyuyorum Kaan abi.

  • Kaan Arer dedi ki...

    EHh bundan daha güzel bir şey okuyamazdım sanırım ;)

    Teşekkür ederim, hep beraber daha güzel bir Türkiye için çalışacağız! Ben bu yola baş koydum.

  • Adsız dedi ki...

    mailine de yazdığım gibi burada da söyleyeyim, sanırım okuyacak zamanın olmadı. Bayıldım. Fakat belki de en iyi zaman ve insanların hazır olduğu zaman şu andır. Belki eski nesil açılsa çok daha yanlış tanınacaktık. Bülent Ersoy oldu da ne oldu? Transeksüel deyince öyle bir tip akıllara geliyor sadece. 35 kazın tüyünden kostümler falan :S Ama sonumuz hayrolcak, çünkü 4.trans onur yürüyüşü lgbt camiası dışında da bir iki kanala ve birkaç internet haberine konu oldu ve bu sefer lgbtler aşağılanmıyordu!! Bence ümit budur

  • Adsız dedi ki...

    İmza:MissTiffany demeyi unuutmuşum ahahahhh :* ay dicen hemen bu kim diye? :D
    Ha bide illa gmail mi almam gerekiyor blog açabilmek için? Çünkü transcinsiyet kişilerin blog yazımı konusunda ortalıkta neredeyse yok denecek kadar az blog var :'(

  • ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

    Ne yazık ki cahil insanlarımız çok be kaan,olduğu gibi kabul etmiyorlar sizi,ailene suçu bulamam eski toprak onlar neyin ne olduğunu bilmezler,topluma farklı aşılandılar..Elbette siz varsınız ve sesinizi duyurmak zorundasınız,biz buyuz ve mutluyuz böyle ,ben şimdiden sizinle gurur duyuyorum ve tebrik ediyorum,keşke benimde sizin gibi arkadaşlarım olsa,çok içten geliyorsunuz bana.sevgiler...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Miss Tiffany senin gibi umutlu ve heyecanlı bir trans birey ile tanışmanın beni ne kadar bahtiyar ettiğini biliyorsun, bu yüzden gmail hesabı açıp bir blog açman, orada hissettiklerini yazman, bu uğurda harcadığın çabayı, aşklarını, günlük hayatını filan.. Yani inanılmaz derecede güzel olur.

    Bu konuda yazan bir arkadaşımız var ama o da çok nadiren yazıyor, artık hiç yazmıyor sanırım.. O yüzden gmail hesabı alıp bundan sonra yorumlarını oradan yapmaya başlamalısın sanırım ;)

    Aynı zamanda bende senin gibi Türkiye için doğru zamanın şimdi olduğunu düşünüyorum, daha şanslıyız, daha kolay görünür olabiliyoruz, bakalım neler göreceğiz, Tanrım yanımızda olsun ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Asi Yapıncağım zaten bundan sonra gelecek nesli değiştirmeliyiz, annem ve babama da ben tanıtacağım eşcinselleri ama işte bunu bir tek ben değil tüm eşcinseller yapmalı. O yüzde yazının başlığı sloganımız olmalı. Yoksa bir bir kırılır gideriz toplumsal bir farkındalık yaratamayız.

    Arkadaşlık konusuna gelince mantık arkadaşlığı diye bir şey yok biliyorsun ki :p sen zaten gey dostu bir insansın teşekkür ederim canım, bizi her ortamda savunduğuna eminim..

  • baran can dedi ki...

    Çok güzel yazmışsın Kaan Abicim..Ellerine sağlık :))
    Bak ben geçen gün bütün sınıfıma açıkladım..Şimdide bana durmadan gay misin? diyen ablama söyliyeceğim..:) yazdıklarının her kelimesine harfi harfine hak veriyorum..Çok haklısın..Benim bütün arkadaşlarım bana 'Senin sayende eşcinselliğe sıcak bakar olduk..Seninle birlikte ön yargılarımızı yendik..' diyorlar ve bende bunu dediklerinde çok mutlu oluyorum..Başardığımı hissediyorum..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Barancigim seni bu konuda hep takdir ediyorum elbet. Cunku pek cogumuz senin kadar cesur degil bu konuda. Ama artik acilmak bir secim degil, zarurettir. Onurlu bir yasam icin, sevgilinin elinden urkmeden korkmadan tutup sokaklarda yuruyebilmek icin buna mecburuz.

    Tesekkurler Turk Escinsel Populasyonuna yaptigin katkilardan oturu..

  • Miss Tiffany dedi ki...

    kaa..aaan başardım şu blog açmayı bu isimle yorum yapıcam fakat canım telefonum mobilden ayarlara bile ulaşmama izin vermiyor. Şu sıralar post atamayacağım :(

    yalnız sürpriz bir gelişme olmuş, izmirde de saat 19.00 da lgbt yürüyüşü yapılacakmış. İstanbul dışında sanırım ilk kez yapılıcak onur yürüyüşü :S

  • Kafası Karışık Gay dedi ki...

    Evet birlikten kuvvet doğar.Ama ya korkularımız ? Korkularımız,endişelerimiz ve sevdiklerimiz yüzünden kendimiz gibi yaşayamıyorsak ? Birlikte olmak istediğimiz insanlarla beraber olamıyorsak ? Onlara destek veremiyorsak ? Kafam çok karışık

  • Kaan Arer dedi ki...

    Miss Tiffanyciğim çok mutlu oldum açıkçası.. Sen de kısa süre içinde aramızda olacaksın bu belli ;)

    İzmir yürüyüşünün aynı gün olmasını pek sevemedim açıkçası, bir hafta sonra olsa oraya da katılabilsek diye düşündüm.. Ben Onur Yürüyüşüne doyamıyor olabilirim tabii :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Gaysin ve çok güzelsin ;) sağ ol tatlım bu yürüyüş çağrım sanırım ciddi ciddi hoş bir yankı buldu, bundan çok mutluyum.. Yürüyüş harikaydı, hem çok kalabalık, hem çok eğlenceli, hem de çok olaysızdı..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Adsız ben bigaleyi bırakmadım, sitenin kurucusu oradan beni attı.

    Yoksa o site ayakta dursun diye maddi manevi en yoğun desteği göstermiş birisi olarak bırakmazdım, bırakmadım da.. Siteden atılma sebebim ise site kurucusunun benimle olan kişisel sorunlarıdır.

    Yazık oldu, güzel bir ortamdı, ama benim atılma şeklimi ve yediğim küfürleri görsen sen de üzülürdün :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kafası Karışık Gay aslında tüm bu site sana hizmet ediyor.. Her konuya değinen bu buloğu yazmaya başladığımda aynen benim de senin gibi kafam karışıktı, yazdıkça, okudukça, insanlarla yorumlaştıkça çok şey kazandım, şimdiki Kaan Arer oldum işte.

    O yüzden bolca oku ve kendine zaman ver ve aklını karıştıran soruları bana mail olarak at ;) bak göreceksin bir kaç aya bir şeyciğin kalmayacak..

  • Kafası Karışık Gay dedi ki...

    Benim kafam hep karışık :D Blogunu çok uzun zamandır okuyorum her yazını biliyorum zaten neredeyse :) Ama benim kafamın karışıklığı gitmiyor o yüzden ben de bir blog kurdum ve dertlerimi kafamı düşüncelerimi oraya açıyorum kimse okumasa bile iyi geliyor :) Bu arada Bigale muhabbetini ben bilmiyorum.İki tarafı da dinlemek lazım.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Kafası Karışık arkadaşım blog açmakla iyi etmişsin bence.. Zaman içerisinde okurun da olur hem, sen de yazdıkça rahatlarsın.

    Dediğim gibi zamana ihtiyacın var.. Her şey yoluna girecek..

    Diğer site ile ilgili konuşacak bir şeyim yok. Benim için olay kapanmıştır. Yalancı insanlarla uğraşmak istemiyorum..

  • Miss Tiffany dedi ki...

    kaanıım abiim guzuum tatluuum oyoyooyhhh.. :) (inş cnm yaa.. Tribindeyim aslında şu an) kafası karışığa da allah sabırlar versin. :)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB