Geyler De Çok Feminen Oluyor!

21 Mayıs 2013 Salı 37 yorum
Michel de Montaigne 1500'lü yılların ortalarında Fransa'nın küçük bir şehrinde zengin ve varlıklı bir hayat yaşarken yazdığı denemelerini bir kitapta toplayarak günümüze bıraktı. Ben bugün denemeleri okurken tam tamına 500 yıl öncesinden bana yazılmış bir mektubu okumanın hazzını ve heyecanını duyarım. Bu mektupta o günden bugüne genel geçer fikirlerin estetiğinde seslenebilen bir düşünürü tanırım..

Bu denemelerin konuları ve cümleleri basitmiş gibi gelir. Miş gibi gelir.. Çok kolay bir iki cümleyle çok şey anlatabilme yetisine erişebilmek için bir ömür okumuş olduğunu, edebiyatı hayatının tam ortasına koyduğunu göz ardı etmeyelim.. Evini Koruma başlıklı denemesini birlikte okuyarak konumuza geçiş yapalım, buyurun: 

Evini Koruma
Bunca bekçili, silahlı evler yok oldu gitti de benim ki neden duruyor? Anlaşılan, diyorum, o evler bekçili, silahlı oldukları için yok olup gittiler. Korunmak, saldırana hem istek veriyor hem de hak kazandırıyor: Her korunma savaşçı bir kılığa girer ister istemez.

Şimdi bu küçük yazı bana neler neler anlatıyor bir bilseniz. Okuyunca hayata dair bakış açımı görüyorum. Evler hiç aklıma gelmiyor inanın. Ben eşcinselleri düşünüyorum mesela, korunarak yaşamaya çalışanlar ve özgür ruhlarını ortaya koyarak hayatlarını tatlandıranlar.(çok yanlı bir cümle oldu ama yapacak bişi yok). Sakın birisi çıkıp da bana ".. ama gizliliğe önem verenler sürekli yakalanma heyecanının hazzını yaşıyorlar .." filan demesin lütfen. Gülecek yerim ağrıyor da ondan ;)

Montaigne'nin evler için söylediği şey gerçekten bu noktada da geçerli bence. Toplumumuzda yaygın bir görüş olan eşcinsellik ancak gizli yaşanabilir, o yüzden gizliysen, (bunun bir başka deyişi ise efemine değilsen) görüşebiliriz düşüncesidir. Biz eşcinseller gizliliğe ne çok önem veririz değil mi? Ne çok saygılıyız başkalarının hayatlarına.. (yazar göz yaşlarını silmekte)

Sanırım yazının konusunu artık kesin bir dille anladınız. (Burada yazar okuyucuya bir şok yaşatmak ister, haha anlamadıysanız şaşırmayın yani :) Yazımız tamamen rahatça hayatlarını yaşayan hafif efemine tavırlarıyla karşımıza dikilen eşcinsel arkadaşlarla ilgili.. (yani bir nevi evlerini korumak için silah ve bekçiye ihtiyaç duymayanlarla) Ben kendimden biliyorum babamın benden şüphe duymaması için ve onun nazarından kaçabilmek için hep çok sert bir erkek rolü oynadım. Ama artık kendimi kabul ettim edeli bu role gerek duymuyorum; çünkü babamın etkisini yendim. Ah keşke böyle yazıldığı kadar kolay olabilseydi :/

Tabii ki babamın baskısını yenebilmiş değilim. Örneğin bir papyon bile alıp takamıyorum. (evet doğru duydunuz hiç papyonum yok benim) Ya da bir yıl öncesine kadar babamın yanında güneş gözlüğü bile takamazdım, yeni yeni takabiliyorum. Kendimi ne kadar sınırladığımı bir düşünün işte. Tüm bunlar eşcinselliğimi gizleyebilmek içindi. Bunların hepsi varlığımı koruyabilmek için bekçiydi, silahtı. Şimdi bunlara isyan ediyorum. Artık korunmasızım. Artık rahat rahat yaşıyorum (babamın yanı hariç her ortamda) ve bana kimse bir şey diyemiyor. Artık rahatım. Artık daha efemineyim, ruhumun el verdiği kadarıyla. İçimden ellerimi oynatmak geliyorsa sınırlandırmıyorum, daha kadınsı olmaktan neden utanayım, biliyorum ki sürekli bir savunma durumunda olmak saldırgana cesaret verecek. 

Montaigne bana hafif efemine olmanın (rahatça içinden geldiği gibi davranmanın) ne kadar güvenli olduğunu anlatıyor. Montaigne bana kendin gibi olmanın, yaradanın içine koyduğu enerjiyi sınırlandırmadan, yontmadan  karşı tarafa yansıtmanın letafetini hatırlatıyor. Montaigne bana kendini sınırlandıran insanların, sürekli bekçilere, sürekli silahlara ihtiyaç duyan insanların hazin sonunun hatırlatıyor. Yani o da bir hayat yaşayacak ben de. Ama gerçekten bu hayatı kim yaşayacak bunun cevabını veriyor..

Ben her zaman efemine davranan erkeklere özenmişimdir. Her zaman bu toplumda, bunun gibi baskıcı, tabucu ve değişime direnen bir toplumda cesaretiyle, olduğu gibi davranan insanlara şapka çıkarmışımdır. Bence geyler için hayat rahatladıkça daha güzel, kendi sınırlarımızı "toplum ne der" safsatasıyla kendimiz koyuyoruz, daha sonra cam tavan sendromuna kapılıp kendi koyduğumuz sınırların kölesi oluyoruz. Buna isyan etmek yerine efemine davranan eşcinselleri dışlamayı tercih ediyor muyuz diye bir düşünmeye çağırıyorum sizleri ;)

Son Söz: Hayat, çok feminensin ben yavrum ;)

Efemine ya da feminen; kadınsı anlamına gelmekte olan Fransızca kökenli kelimelerdir. Bu iki kelimeyi kullanırken aşağıdaki videoda izleyeceğiniz gibi erkekleri kastetmiyorum elbet. Onlar ne yazık ki eşcinselliği mavra malzemesine çevirmeye çalışan, zaman zaman dalga geçmek amacıyla, aşırı derece abartılı davranan insanlar.


Bu videoda görünen arkadaşlara da efemine ya da feminen deniliyor, o yüzden bazen hafif efemine demek zorunda kalıyorum. Benim kastım içinden geldiği gibi davranan, kendini sınırlandırarak erkekliğini davranışlarına hapsetmeyen, davranışlarıyla erkekliğini kanıtlamaya çalışmayan, cinsiyetiyle bir sorunu olmayan eşcinsel arkadaşlar.

DipNot: İkinci İzmir buluşmasını yazacaktım ama parmaklarımdan dökülen bu yazı oldu, artık bir sonrakine yazacağım, takipte kalın anacığım ;)

37 yorum :

  • Kaan Arer dedi ki...

    Aslında bilinçaltımdan dökülen bu yazının konusunu oluşturan kişi siz oluyorsunuz efendim ;)

    O yüzden beğenmenize şaşırmadım ;)

  • Gırmızı Balon dedi ki...

    efemine de olmak üzere herkes saygıyı hak eder bunu unutmamak lazım ama bence "hafif efemine"den fazlası sanırım itici oluyor, en azından kendimin içinde olduğu videolar izlediğimde feminen hareketleri fark ediyorum ve hiç yakıştırmıyorum, başkasında da hafiften fazlasını gördüğümde ben itici buluyorum :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Aynı durumdan bende geçtim aslında. Kendi videolarımı izlerken sürekli ne kadar feminenim ben diye sinirlerim bozulurdu, artık bunu aştım işte.. Hiç rahatsızlık vermiyor bana ;) Sanırım ilerleyen zamanlarda benim ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksın sevgili baloncuğum ;)

  • Adsız dedi ki...

    Şimdi feminen olmak maskulen olmak diye ayırırsak feminen=pasif maskulen=aktif oluyo herkesin gözünde bu var bir kere burada anlaşalım.Sonracıgımaaa hani diyorlar ya gaysen full p ya da full a olmayacaksın ap olacaksın diyorlar ya o zaman mf olmak en dogrusu ve hoşu olur bu da feminenliği tadında maskulenligi tadında bırakmak olacagından gayler toplum içerisinde daha anlayışla karşılanabilir diye düşünüyorum.Yoksa feminenliği abartanları gören oyuncular zaten oyunlarında rolü abarttıkalrı için iyice iğrenç tipler ortaya çıkıyor ve toplum gayleri yanlış tanıyor kanaatindeyim valla...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ay sevgili Adsızcığım (iki yorumda aynı kişiden sanırım) inan çok eğlenceli bir yorum olmuş. Özellikle mf kısmını nasıl yarattın vallahi hayal gücüne sağlık :D hehhe

    Ben sana diyeyim; ne feminenler biliyorum ki hiç pasif olmamış, nice maskülenler var ki hiç aktif olmamış, ama senin dediğin yakıştırmalar da toplum nezdinde var, haklısın. Ama bence olmaması gereken genellemeler bunlar..

    Yorumun hem çok eğlenceli hem de bilgi verici olmuş, teşekkür ederim :D hahaha

    Ve yazıyı özetleyen iki harfi bulmuşsun: mf hahahah

  • frodoo bagins dedi ki...

    Kaan yazini okurken su icer gibi okudum cunku verdigin ornek ne anlatmak istedigini ve bakis acini anlamamda cok yardimci oldu . Montaigne in denemesini okurken bende senin daha yazdiklarini okumadan ne yazmak istedigini (tami tamina olmasada) hissetim. Yine cok guzel, basarili bir yazi yazmisin. Katilmadigim demiyelimde bakis acisi farkli bir sey var kendi hayatimda ; onu da soylemeden gecmek istemedim . . Ben halen ailemden ve cevremden gizliyorum gay oldugumu . Bunu hayatimi, duzenimi korumak icin yapiyorum.. birde sevdiklerimi uzmemek icin. Ben hic bir zaman feminen olmadim . Olmak istemedim. Evet gayim ama illa feminenmi olmam gerekiyor? Burdaki bakis acisi farkliligi nerde diyenleri duyar gibi oluyorum hemen söyliyim ve bir ornekle bitiriyim yazımı :)) feminen olursam etrafim ogrenir korkusu hic olmadi bende cunku hicbir zaman feminen olmak istemedim.ne demek istedigimi anlatan bir film var "the bubble" bu filmi izlemeyen hic kimse ben tam escinselim demesin :))) guldugume bakmayin izlemeyenler izlesin. Izleyenler cok iyi bilirler. Iki gay kahraman var biri israilli yahudi , hafif efemine .. digeri Filistinli masculen gay . Iste o Filistinli benim. Beni filmi izleyenler cok iyi anliycaktir umarim :)) konusunu anlatmiyim millet izlesin filmi . (Bana sabah sabah bunlari yazdirdin tesekkurler :D)

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Kaan ben seni reelde de tanıdığımdan beri sende kendini kasma ya da gizleme gibi davranışlar sezmedim ;) buradaki kasmadan kasıt efemine hareketleri olup da daha maskulen hareketler yapmaya çalışma anlaşılsın

    bana göre feminenlik sonradan öğrenilen bir şey değil insanın içinde varsa kendini ne kadar kasarsa kassın bazı hareketleri ile anlaşılır bunun yanında ben çok fazla maskülenim ya da erkeksiyim! diyen bir eşcinseli bile biraz gözlemleyin el kol hareketleri ile illa bir noktasından yakalarsınız

    Bunun yanında feminenliği abartmayanlar da yok değil hani şangır şungur zırıl dediğimiz cinstten bunlar ise insana cidden itici gelebiliyor varolanın üstüne ekstradan bir şeyler ekleyince sırıtıyor tıpkı videoda olduğu gibi

  • Sakallar Falan dedi ki...

    doğru yerlere değiniyosun hep :) ya o değil de yukarıdaki videodan tiksindim arkadaş. hayır abartı eşcinsel tiplemeleri geçtim ne bi mizah ne oyunculuk var.

  • Adsız dedi ki...

    Burdaki feminen düşmanlığı aslında kadınların küçümsenmesi ve aptal yerine koyulması kalıbından geliyor.Benim fikrimce seksizmi bir kenara bırakıp,insanların hangi stillerde rahat ettilerse ona uymaları gerektiğini düşünüyorum.
    Yarı feminen yarı maskülen biri olarak bundan rahatım,çok da saklama gereğini düşünmüyorum.Pembe en sevdiğim renklerden biri olmakla beraber arabalar ve silahlara karşı ayrı bir zevkim var,yani nasıl hissediliyorsa öyle yaşanmalı.Yürürken catwalk da yaparım,el kol da yaparım,silahlara ve arabalara ilgi duyarim kime ne??

  • nick smorty (bir tırtıl) dedi ki...

    Metroseksüellik tabiri ile doğrudan cinsel yönelim anlamı olmasa da (bence) alt metin olarak senin kastettiğin yarı feminen kavramına isim bulunmuş durumda :)

    Bana kalırsa her eşcinselin benliğinde feminenlik var. Kişinin ne kadar rahat olduğu ile ilgili olarak da dışa yansıyan feminenlik derecesi (ilginç bi terim oldu :)) değişiyor. Kabaca bazıları hiç bir şey umursamadan zırıl zırıl gezerken, bazıları senin-benim gibi (yanlış anlamadıysam) kendini pek kasmıyor, ama kadın gibi de davranmıyor. Bazıları da "oooooo çok sert" olarak huzurlarımızda :)

    Allahım sanırım yorum yazarken bloga yazdığımdan daha rahatım. pat pat pat cümleler dökülüyor :) saygılar efenim :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    @Frodocuğum beğenin ve dile getiriş tarzından ötürü çok teşekkür ederim, beni çok mutlu ediyorsun ;)

    Kimse feminen olmak zorunda değildir. Zorla seni feminen yapacağız diye bir şey elbette yok. Gey olmak sadece feminen davranışlara dayandırılamaz ;) Bence rahat ol ve zamanı gelince de açılmaya başlamalısın. Daha rahat olacaksın eminim. Ve topluma bir eşcinselin ne kadar maskülen olabileceğini de göstermiş olursun ;) onların tabularını yıkarsın bence..

    Veeee o filmi ben de izlemedim, hemen not alıyorum ve izliyorum, çok teşekkür öderim önerin için..
    Sağlıcakla kal
    Kaan

  • Kaan Arer dedi ki...

    @Ogayciğim sen beni gey olduğumu kabul ettikten sonra tanıdın. O yüzden bu yorumunda çokça haklısın ;) Ama daha öncesinden bahsediyorum, kendimi sınırlandırdığım zamanlardan, videoda kendimi izleyip de isyan ettiğim zamanlardan :(

    Ve kesinlikle katılıyorum, her geyim diyen adamın davranışlarında efemine hareketler vardır ;) ve bu da doğaldır bence..

  • Kaan Arer dedi ki...

    @Sakallım sanırım doğru videoyu koymuşum, gerçekten insanı eşcinselden tiksindirecek derecede iğrenç değil mi? Bir de bunu komedi yapıyoruz diye övüne övüne çekip yayınlıyorlar, eh ne diyelim o.O


    teşekkür ederim,
    yazmaya devam et lütfen ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    @Adsızcığım yorumun muhteşem ötesi. Benim yazıda hiç değinemediğim ama bu konunun en önemli boyutuna değinmişsin. Ataerkil toplum olmak ve bu yüzden kadını daha aşağılık bir varlık olarak görmek, dolayısıyla feminen davranışların birer alçalma hareketi olarak görülmesi, erkeksi davranmanın takdir edilmesi gibi gibi gibi..

    Ayrıca kendini sınırlandırma gereği duymadığın için çok şanslısın, tebrik ederim, herkesi senin gibi olmaya davet ediyorum ;)

    yorumlarını her zaman bekliyorum,
    sağlıcakla kal
    kaan

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bay Tırtılcığım inanın tüm yazıyı kurduğunuz cümlelerinizle özetlemiş, hatta yansıtıcı bir yazı yazmışsınız. Bana ise sadece aynen dediğiniz gibi cümleler pat pat dökülmüş demek kalıyor :D

    saygılar, sevgiler ;)
    kaan

  • tarih84 dedi ki...

    Her yeni gün yeni bir satırda kendini arayışını seviyorum. Ben buyum diyip kestirip atmıyorsun siyah-beyaz değil de griliklerdeki pembeliği seviyorum doğrusu.

    Şu buluşma toplaşma yazınızı da çok merak ediyorum ne güzel matrak ama dolu dolu anlamlı bir gündür kim bilir.

  • Anıl T. dedi ki...

    Kaan cidden çok güzel olmuş. Yorumlara bakınca bana yazacak pek bir şey düşmüyor diye düşünüyorum. Özellikle ataerkil sistemi her ortamda eleştiriyorum. Ama şöyle bir durum da var. Neredeyse hiç bir ülkede(bilmediğim bir ülke varsa diye neredeyse dedim) insanlar sadece insan olarak değerlendirilemiyorlar. Galiba bunun kökeni de toplu yaşamın başına kadar dayanıyor. Hep çoğunluk olan kısmın ya da güçlü olan kısmın aşağılamaları kültüre dönüşmüş durumda. Umarım biraz biraz bunu yenebiliriz. :D Bu arada nasıl bir şanstır bilmiyorum ama daha dün 'Denemeler'i aldım. Ellerine ve düşüncelerine sağlık. Sevgilerle :)

  • Can Saman dedi ki...

    Ben de hafif feminen birisiyim ve bunu öğrenmem çok tuhaftı. Küçükken bi komşumuz bana sen kız mısın erkek mi diye sormuştu. Saçlarım açık renkliydi o zamanlar. Bi de düzdür saçlarım. Sonra günlerce düşündüm anlaşılmıyo mu diye. Sonra da kasmaya başladım tabi. Her zaman kastım kendimi. Hala da kasıyorum. Çok yakın arkadaşlarımın yanında salıveriyorum kendimi. Onlar zerre şüphelenmiyolar. Artık o da yetmiyo. Daralıyorum. Sonunda ne olacak bilmiyorum ama hayır olsun.....

  • baran can dedi ki...

    açık konuşmak gerekirse,feminen davranışlı eşcinselleri çok seviyorum,hatta aşık olduğum çocuk da oldukça feminen.Feminen veya erkeksi olmak benim için bir anlam ifade etmiyor.Yok efendim şu feminen bu maskülen diye ayıracak halim yok.Bazı eşcinseller bile feminen davranış sergileyen eşcinselleri çooookk itici bulabiliyor.Bu da sizce bir tür homofobi değilmidir.Bizler topluma homofobik derken ve toplumu değiştirmeye çalışırken homofobik bir şekilde, feminen arkadaşlarımıza hiçbir şey demeye hakkımız yok.Açıkça söylüyorum,ben Hakan Akkaya gibi konuşur bazen de Muammer Ketenci gibi incelirim,El kol hareketlerim fazla yoktur ama refleks anlarında kız gibi çığlık atarım,yüzüme,kıyafetlerime bir bayandan bile daha fazla özen gösteririm ama yeri geldiğinde de çok ciddi olurum.Kızlarla takılır erkekleri kendime yabancı gibi hissederim,aralarında dahi bulunmak istemem.Bazı yerlerde okuyorum,bazı eşcinsel arkadaşlarımdan duyuyorum 'itici' kelimesini ve inanın çok üzülüyorum.Feminen davranışlarım olduğu için kendime kızıyorum.Bence bizden biri için böyle söylemeyelim.Fazla feminen olmasam da yinede bunu söylüyorum.Sonuçta kimsenin feminenliği elinde deil buna aşırı olanı da dahil.teşekkür ederim.

  • Kaan Arer dedi ki...

    @Tarih 84cüğüm dediğin gibi ben genelde kendimden yola çıkarak dünyaya bir bakış açısı sunmaya çalışıyorum, burada yazma amacım bir tartışma ortamı oluşturabilmek, yani ben doğruları biliyorum değil de herkes bildiğini yazsın istiyorum.. Ve yukarıdaki yorumları gördükçe çok mutlu oluyorum, insanın amacına ulaşabilmesi gibi güzel bir şey var mı?

    Senin bu tatlı desteklerin için de ayrıca çok teşekkür ederim. O güzel günü de en yakın zamanda yazacağım inşallah ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Anılcığım çok tatlı bir eleştiri getirmişsin, bir de bana bir şey kalmamış diyorsun, insan zihni o kadar geniş ve zengin ki sana her zaman bir şeyler düşecektir emin ol!

    Eleştirinde değindiğin kültürlerin oluşum süreçlerinde ne yazık ki haklısın ve buna karşı sürekli bir savaş vermek zorundayız :/ Bunun eşcinsellikle değil insan olmakla alakalı olduğunu unutmayalım ;)

    Denemeler benim başucu kitabımdır. Ve unutmayalım ki dünyanın ilk bulogırı Montaigne dir ;) Sen de yeni bir bulogır olarak en etkin kaynağa sahipsin artık..

    Öptüm kuzum ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Cancığım bu itirafın ne kadar büyük bir adım biliyorsun değil mi? aslında yazdıklarının alt metinini de okuyunca daha da mutlu oluyorum senin adına. Artık sen de daha mutlu ve huzurlu bir hayata adım atacaksın ;)

    Öptüm benim hafif efemine arkadaşım...

  • Meryem Yar dedi ki...

    söyleyecek söz bulamıyorum...
    kelimeleri kullanış tarzın adeta bir sihir gibi.bu durumu 'kekin içindeki malzemelerin hepsinin tadını biliriz ama onlar o karışımı oluşturup piştiğinde aldığımız tat,ayrı ayrı aldığımız tattan çok daha farklı olur' örneğine benzeteceğim.

    bildiğimiz sorunlar ve durumlar var evet.ilk bakışta insan direk basite indirgeme davranışında bulunabilir.amma ve lakin okuduğunda içini bir sıcaklık sarıyor.o kelimeler şekillere bürünüyor ve bir insan oluverip karşına oturuyor.oturuyor ve oturmakla da kalmıyor ete kemiğe bürünüp seninle sohbet ediyor!

    bir okur daha başka ne isteyebilir ki? evet. aldığım tat,gerçekten çok farklı.çok farklı ve çok güzel.

    şuanda diğer yazılarını okumamak için zor duruyorum.ama yazıya değer veririm.öyle bi anda okuyup bitirmek bana göre değil.yeni tanıştığın biriyle görüşür gibi,yavaş yavaş ve düzenli,devamında ise git gide sıklaşarak olmalı.evet bu sabrı sana ve yazına verdiğim değer neticesinde gösterebilirim.ancak bir sonraki yazılarını bekliyor olmak konusunda sabırlı davranabileceğimi sanmıyorum.bir an önce yazmanı bekliyor olacağımm <3 hiç bırakmaman dileğiyle... ilham hep seninle olsun.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Barancığım iyi ki bu yazıyı yazmışım o zaman ben diyorum. Bence de feminen görmek istemiyorum demek bir çeşit homofobidir. Bunu homofobikiz yazısında da değindiğim için bu yazıda değinmedim ama çok haklısın kuzum..

    Kimseyi içinden geldiği gibi davrandığı için dışlayamayız, eğer bizde örtekileştireceksek vay halimize!!!

  • Kaan Arer dedi ki...

    @Meryemciğim yazdığın şeyler öyle güzel ve onur verici ki şaşkınlıklar içinde okudum. Aslında böyle güzel cümleler almak her zaman hoşuma gider ama senin yazdıkların sanki benim boyumu aşıyor gibi düşündüm.. Çok teşekkür ederim ben kendimi senin kadar güzel göremiyorum o yüzden her seferinde daha iyi olmaya çalışıyorum..

    Siz böyle desteklerseniz sanırım asla yazmayı bırakamam ;) teşekkür eder gözlerinizden öperim
    sevgiler
    kaan

  • Yavuz dedi ki...

    Çoo...ook uzundur bu bloğun gizli hayranlarından biri oldum. Yazdıklarn o kadar doğal o kadar içten ki yorum yapmayı bu son yazıya sakladım.

    Herşeyin üstünde gayet samimi bir anlatımla duruyorsun. Bunu başardığın içinde günden güne okurların artıyor.

    Biz seni sevgilimle okuyoruz.Umarım birgün kalbine göre birini bulursun. Bizlerde sevmeyi ve sevilmeyi hakediyoruz diğerleri gibi. :)
    Sevmek kadar güzel bir şey yokmuş bu dünyada ha birde sevilmek gibisi :) :)

    Hayatta hep yuzumuz gulsun.

    :) :)

    ve sevglime bir blog yazmak istedim. Belki takip etmek istersiniz.

    http://yavuzlayagiz.blogspot.com/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Osmancığım hayat cesareti olana güzel biliyorsun değil mi? Bir de Büyük Şef İsmet Paşanın bir sözü vardır: "Bir ülkede iyi insanlar da kötü insanlar kadar cesur olmadımı o ülkede gölgeler büyümektedir."

    Sözü tam olarak hatırlamıyorum ama sanırım ne demek istediğimi anlatabildim. Hayatı daha güzel yaşayabilmek için, cenneti seçmek için kendimiz gibi olmak zorundayız.. Maskeler bizi çok yormuyor mu sence?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Yavuzcuğum ilk olarak neden yorumlarından bizi mahrum bırakıyorsun ki? Ne demek bu yazıya kadar sabrettim yazmadım :D Neyse iyi ki yazmışsın ;)

    Tabii ki buloğunuzu hemen takibe alıyorum. Ve buradan haber verdiğiniz için de teşekkür ederim, hayat hepimizin yüzüne gülmesi dileğiyle, öpüyorum sizi gözlerinizden
    sağlıcakla kalın
    kaan

  • Yavuz&Yağız dedi ki...

    Tuttum ama her yazıyada yorum yapınca okumakta geç kalacaktım sanki :)
    Bundan sonra yorumları esirgemem bol bol yazarım. Ben kendimi tanımlamaya burdan başladığım için bu blogun yeri ayrı benim için.

    Fazla özletme ama Kaancım valla yazıların harika. Tabi diğer okuduklarımda guzel ama hani diyorum ya seninkilerin yeri ayrı. :)

  • deniz dedi ki...

    Merhaba cancağızım. Her zamanki gibi dans eden sözcükler yazının nasıl bittiğini anlamama bile fırsat vermedi. Montein'in sözlerinin seni buralara sevk etmesi o kadar normal ki herkes yaşanmışlıkları üzerinden yorumlamaz mı zaten okuduklarını. Ben bütün davranışların cinsiyetlere göre şekillendirilmesini anlayamıyorum sanırım diğer her şey gibi bu da toplumsal algılara, kabul görmüşlüklere göre öğrenilen kalıplar. Mesela bir kadına kendine güvendiği için, özgürce düşüncelerini ifade edebildiği için bir erkeğe ihtiyaç duymadan işlerini halledebildiği için ya da en basitinden keyfi yerindeyse 4 kadehten fazla rakı içebildiği için bile erkek gibi yakıştırması yapılır ve bu kadar özgüvenli olması yadırganır sanki bunlar sadece erkeklerin yapabileceği meziyetlermiş gibi. Halbuki ben 1 tek rakı bile içemeyen erkekler biliyorum yada sırtına 25 kiloluk kömür çuvalını alıpta 5. kata çıkaramayan :)yada ne bileyim birçok erkek kadar titiz ve düzenli olamayan, kendine özenmeyen, yemek yapmaktan anlamayan kadınlar biliyorum. Bence cinsel yönelimi(doğru bir söz mü bu bilmiyorum yanlış bir şey söylüyorsam affola;)) ne olursa olsun bir erkeğin örnek videoda olduğu gibi aşırı kadınsı davranması yada bir kadının aşırı erkeksi davranması psikolojik bir olgu. İlgi çekmek, kabullenilmek, kısaca bende buradayım beni de fark edin demeye çalışması gibi geliyor. Tıpkı yeterince sevgiyle büyümemiş her bireyin kendine tutunmak yada hayatla başa çıkabilmek için seçtiği pek çok farklı yöntem gibi. offf offff boşa mı demiş Einsteın bir önyargıyı yıkmak atomu parçalamaktan daha zor diye. Umut ediyorum ve inanıyorum ki bir gün bir davranışı ya da bir işi belli bir cinse yüklemekten yada hükümranlığına vermekten vazgeçeceğiz. Zaten başımıza ne geldiyse hep bu ataerkil düzen yüzünden gelmiş sanki. haydi cancağızım yeni yazılarında görüşmek dileğiyle.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ah benim canım Denizciğim ;) konuya o kadar güzel ve farklı bir noktadan yaklamışsın ki bu mektup tarzında yazılmış yorumunu okurken yaşama sevincim arttı. Çünkü etrafımda bana bir şeyler katabilecek insanlar olduğunu görmek çok güzel.

    İçinden geldiği gibi davranan her insan bize göre saygıyı hak etmektedir. Bakış açın bana çok şey kazandırdı ;)

  • Leithy Cat dedi ki...

    Yazıyı toptan okuduktan sonra ne ara İzmir buluşması oldu da benim haberim olmadı demiştim ki yazının tarihini fark edip sırıttım. Artık nasıl bir içerlemeden nasıl bir sırıtışa geçiş yaptığımı sen düşün bigay :D

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB