Bütün Geyler Toplandık!!

30 Mayıs 2013 Perşembe 25 yorum
Yeni bir yazı yazamamanın verdiği huzursuzluk nasıl üstümde bir baskı kuruyor bilmem bilir misiniz? (ay okur ne bilsin yazarın neler çektiğini, adı üstünde okur; okur işte)  Benim size diyecek çoook sözüm var, çok konum var. Hangisinden başlasam onu bilmiyorum bakalım ;)

İçki yasağı var mesela.. Bir devletin neden gece 10 ile sabah 6 arasında içki satışını yasakladığını bir türlü anlayamadığım? 18 yaş kanunu uygulayamayan devletin bunu nasıl uygulamayı düşünüyor olması? Metroda öpüşme konusu var, ahlakın ne olduğunu hala bu toplumda öğrenemediğimiz!! Eşcinsel sorunlarının araştırılması önergesi var mesela, mecliste tartışılırken cahillik videolarının çıktığı ve reddedilen.. Mecliste Ertuğrul Kürkçü'nün yaptığı o müthiş konuşma var mesela... Ay bitmedi bitmedi çok haber var ama ben bugün size hiç beklenmeyen bir konudan bahsedeceğim.. Konumuz geliyor :D Coming Soon :D

Ay ilk iki üç paragrafta konuya hiç girmemiş olmam ve okuru delirtecek düzeyde gevezelikler yapmam beni çok eğlendiriyor, kusura bakmayın. Şimdi bu paragrafı da böyle boş boş kendimden anekdotlar şeklinde yazarsam hem ilk 3 paragrafı geride bırakmış hem de hiç konuya girmemiş olmanın şeref ve neşesiyle yaşamış olacağım sanırım :D Bir gün bir kitap yazarsam sayfa sayısını arttırmada hiç sıkıntı çekmeyeceğim çok belli :D hehehe

Bilen biliyor, bilmeyenlerde şimdi öğrenecekler ki birkaç zaman önce bir İzmir Buluşması daha gerçekleştirdik. Hem de saat 14.30 civarı başlayan, gece 22.00 civarı son bulan uzun ve geniş bir buluşmaydı. Buluşmalar benim ruhumun tartışmasız besin kaynağı. Kendimden insanlarla uzun uzun sohbet ederken, hele hele bu sohbetlerde Anıl T, Burak Gezer, Mertmen gibi gençlerle tanışmak, güzel cümleler duymak eh yemede yanında yat durumu oluyor haliyle ;)

Neyse başa dönelim. Bu buluşma için ilk olarak şehir dışından bir arkadaşımı davet ettim. Sevgili EsoBeso fazlaca eğleneceğine pek inanmayaraktan da olsa çıkıp geldi. Kendisiyle cumartesi akşamını büyük bir koşuşturmaca içinde geçirdik. Şöyle ki yaşadığım yerde ona layık bir restoran bulamadım, ararken bolca yürüdük, aç ve yorgun düştük, sonra kendisi beni Burger King gibi gereksiz bir yere götürerek o akşamı taçlandırmış oldu. Onunla bir Gey Bar maceramız da var ama özel hayata saygı çerçevesinde detaya girmiyorum, çünkü kendileri bir barda bir ağaç taklidi nasıl yapılır onu güzelce göstermiş oldu ;) Tüm gece boyunca en küçük bir dans figürü bile sergilememeyi başardı sağ olsun..

O gecenin yorgun sabahında güzel bir köy kahvaltısından sonra yanımıza Burak Gezer'i de alarak yola koyulduk. Burak ile önceden buluşmaya beraber gideriz diye anlaşmıştık. Çünkü kendisiyle hem yakın oturuyor hem de aynı yolu gidecektik. Bize eşlik etmesi çok güzel oldu. Şahsına münhasır, ender bulunacak geylerdendir kendisi.. Modaya ve alışverşe düşkünlüğünü daha ilk görüşte anlayabiliyorsunuz. Hemen gözünüzün önünde ona dair bir hayal dünyası gelişebiliyor. Tüm davranışları, giyimi, takıları gibi detayları bir bütünü tamamlar nitelikte. O yüzden sohbeti beni hiç germiyor, oldukça olduğu gibi bir insan. Kasmıyor, kasılmıyor. Rahat tavırlarından ve kendinden emin konuşmasından hayatı nasıl yaşaması gerektiğini öğrendiğini anlıyorsunuz. Büyük hayalleri olan bir gey.  Buluşma anına kadar benim buloğum dışında bir bulog okumamıştı ama o günden sonra hemen bir bulog açarak yazmaya başlayan süper tatlı bişi işte ;) Buluşmanın benim için en değerli parçalarından birisi oldu.. İyi ki gelmiş, hatta iyi ki bizimle beraber gelmiş..

Üçümüz toplanıp buluşma yerimize yetişmeden evvel 3 gey olaraktan "ay o kadar yol geldik bir AVM ye uğramayacak mıyız yani!!" dedik. Millet bizi bekleyedursun biz bir alışveriş gıdamızı alalım diyerekten, Bornova Forumda 3 gey başlıklı bir yazıya konu olabilecek bir sürü şey yaşadık. Burak sayesinde güzel bir güneş gözlüğü almış oldum, onun tavsiyeleriyle tam tamına 15 dk içinde bir gözlük seçip hala bu seçimimden çok memnun olmam gerçekten harika bir şey ;) Hatta beni her gözlükle gören ay ne kadar karizma olmuşsun filan diyor. Yani Burak'ın üstümde bıraktığı etki hiç sönmeyecek gibi.. Ayrıca sırf ben indirimden yararlanayım diye kendisi de bir gözlük almaz mı, eh peynir ekmek üstü bal gibi çocuk işte, yemede yanında yat yani :D (kendisi tam bir gözlük yüzü, bu da ayrı bir dip not)

Bu alışverişimizi daha da detaylandırıp bana bir kot pantolon neyin filan da alacaktık ama (yanımda iki tane moda ikonuyla dolaşınca) ben Anıl T ve Mertmeni daha fazla bekletemeyeceğimizi onlara sert bir dille hatırlattım. (ay senin sert dilini yiyeyim demek yok ama) metro yardımıyla Alsancak'a ulaşmayı başardık. Bizi bekleyenlerin bulunduğu güzel ve sakin kafeye vardığımızda içeride letafeti kendinden mevcut iki çok değerli geyi tanıyacağımı hiç bilmiyordum.. Onlar bir şeyler yiyorlardı ama ben hemen anlayamadım onları, nedense onlar hemen beni tanıdılar, (buradan Can Saman' a selamlar, gerçekten yolda görseler beni tanıyacak insanlar varmış) hemen onlarla sarıldık, merhabalaştık, dışarıda bir masa ayarladık, oturduk filan ama ben hala onların değerini bilmiyordum..

Anıl T bana önceden "senin yazıların kendimi kabul etmeme büyük katkı sağladı, bir dönem en büyük arkadaşım senin buloğundu"  tarzında bir şeyler demişti. Onun bu cümlesi zaten benim mutlu bir şekilde ölmeme yeter sebepti ama gördüm ki o konuşurken beni mutluluktan titretti. Nasıl olur da bu kadar aynı mantalitede oluruz şaşırdım kaldım. Sanki benim başlattığım cümleyi o tamamlıyor, onun cümlesini ben önceden zaten söylemişim. Bu çocukla beraber çok güzel işlere el atacağız, bu çok belli. İlk iki üç cümlesinden bunu anladım. İçinde yanan aktivist ruha hayran kaldım. Onu ben yetiştirmişim gibi sevindim, övündüm, belki haksız yere gururlandım. Boynuz kulağı geçmiş diyerek ruhumu genişlettim. Genişliyen ruhumun içine bir sürü bir sürü hayaller doldurdum. Ben Harvey Milk'i idol edinmiş, neredeyse her hareketine aktivist bir ruh katmaya çalışan küçük bir insanım, onun aktivist ruhunu hissedebilmek, bunda bir nebze olsun katkımı görebilmek beni sevinçten titretti emin olunuz ki!

Aynı zamanda Mertmen gibi tatlı bir insanla da tanışmış oldum. O kendini daha yeni yeni kabul eden, bu yeniliğine rağmen sosyalleşmeyi es geçmeyen inanılmaz tatlı bir genç. Onun tatlılığını anlatmak için hiç sevmediğim bazı hareketleri yaptığımı itiraf edebilirim. İnsan onun yanındayken illaki dokunmak, onu mıncırmak istiyor. Böyle tombiş bir oğlan çocuğunu seviyormuş hissi veriyor insana. Yetişkin bir insana bu şekilde yaklaşılmasına normalde karşı çıkar, tensel temastan kaçınırım ama onca saat bir arada kalmamızdan olsa gerek kendime engel olamayıp mıncırma gereği duydum. Sohbet esnasında çokça konuşmayıp tam bir tıkanıklık olduğunda neredeyse bir kelime ya da cümleyle masayı kırıp geçirme başarısını da göz ardı etmeyelim.. Sohbete hakim ve çok eğlenceli bir kişilik.. Buluşmadan sonra bulog açmayan tek çaylak geyimiz o, ama onu da daha aktif bir şekilde bu hayatın içinde göreceğimizden eminim ;)

Buluşmaya eşlik eden diğer sevgili arkadaşlarıma yürekten sevgimi gönderiyorum, hem masamıza neşe hem de kişisel deneyimlerini katarak herkesin görgüsünü arttırmasına yardımcı oldular. Sevgili arkadaşım Leithy Cat her zamanki neşe ve sevgisiyle twitter da estirdiği isyankar rüzgarın aslında günlük yaşamında hiç olmadığını göstermiş oldu, (yirim onu ben çok seviyorum ki) o gelmese hep bir eksik olacağız... O yüzden her seferinde beni üzmüyor katılıyor ;) Onun gibi gey dostu insanların artmasını her gece uyurken diliyorum ;)

Masamıza akşam üstü gelip gecemizi neşelendiren, onsuz hiçbir zaman Alsancak çimlerinde oturmadığım, (hatta onsuz oturur bira midye yaparsam onu aldatmış olurum) sevgili dostum Van Görl.. Onun gelmesiyle hadi hareketlenelim canım, otur otur sıkılmadınız mı siz muhabbeti döndü. Kendisi arkadaş ortamlarının aranan yüzüdür. Geylerin yaşamlarına dair bir geyden daha çok şey biliyor olması da cabası hani :) Onunla oturduğumuz kafeden kalkıp Alsancak çimlerinde bira midye etkinliğinden hakkımıza düşeni almış olduk. İyi ki varsın canım dostum ;)

Canka Kuir her zamanki temkinli havasıyla ve entelektüel birikimiyle yanımızdaydı. Onun entelektüel duruşuna her zaman hayran kalıyorum. Kim kimden daha çok şey biliyor noktasında değilim, benim bahsettiğim o havayı çok kaliteli bir şekilde verebilmesinde. Bir de çok beybifeys olması cabası :D

Ayrıca aramıza akşam üstüne doğru Homoreksiyanın şeysi (sevgilisi) de katılmış oldu. İçinizdeki Gay.. Onu ilk buluşmadan biliyor olmalısınız. Bu "Homoreksiyanın şeysi" gafını o buluşmada ben yapmıştım, bu buluşmada da lafı açıldı ama kimin yaptığı bulunamadı. Ben de "ben söylemiştim" demedim, buradan yazayım da bilsinler :) Kendisi hakkında pek bişi yazmayacağım sevgilisinden ültimatom almak istemiyorum. Ama bilinmeli ki arkadaş ortamlarının aranan yüzüdür. Sevgilisi yanında olmadığı zamanlar ondan daha çok yararlanabildiğimiz için bundan sonra buluşmalara onların ayrı ayrı katılmalarını da öneriyorum :D Acayip kafa adamdır ;) Seviliyorsun tatlım...

İzmir'in en aktif bulogırı Fatih Amorf ne kadar mazeretsiz geç gelse de biz ona bu ayıbını neredeyse hiç hissettirmedik :p Kendisi bu aralar sanatsal faaliyetlerle uğraştığından affediyor ve iyi ki geldin kuzum diyorum.. Zaten onsuz bir İzmir buluşması düşünemiyorum. O olmadan olmazmış gibi geliyor. Neşesiyle masamızı şereflendirdi, iyi ki varsın cancağızım!! Ayrıca İzmir'i iyi biliyor bu çocuk ;)

İlk buluşmanın en mavi gözlüsü Gay Not Defteri de bu buluşmaya en erken gelenler arasındaydı. Madem bu kadar erken geldi adamı neden en son yazıyorsun demeyin plizz. Onu çatlatmayı seviyorum :) En sona kalmışım diye sinir olacak şimdi :D Ayrıca bu buluşmada ondan çok haber alamadım, söylediğimiz makarnalar beklediğimiz gibi gelmeyince bıyık altından "ben size demiştim burada yemeyin diye, beni dinlemezseniz işte böyle olur" gülüşü vermesinden ötürü kendisini ayıplıyorum :p İnsan bu kadar sevinmemeli bence :D Neyse kendisine en yakın zamanda misafir olmak, yeni evinin balkonunun keyfini çıkarmak istiyorum ya hayırlısı bakalım ;) Heey beni davet et işte :D hehehe

Herkeşleri yazmaya çalıştım, eğer unuttuğum güzel anlar olduysa ne olur yorumlarda belirtin de tarihe geçsin bu güzel günümüz ;) Herkese yürekten sevgimi gönderiyorum, sağlıcakla kalın anacım..

25 yorum :

  • Ekimoza dedi ki...

    Ohh herkes İzmirdeymiş,bornova forumlara gidilmiş,gezilmiş tozulmuş ne güzel ne güzel allah neşenizi artırsın:)Ama böyle alışveriş falan olunca işin içinde içime oturdu kıskandım yalan yok:)Ayy adı üstünde "bütün geyler toplanmış" bize yer yok ama kıskandım çok kıskandım,bi de İzmir yani benim şehrim:/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Aaa Ekimozacığım o nasıl söz öyle. Yukarıda da yazdığım gibi aramızda heteroseksüel, biseksüel arkadaşlar da vardı. O yüzden eğer gelmek istersen seni de aramızda görmekten onur duyarız ;) Bana bir mail ile ulaşman yeterli her buluşmanın onur konuğu olabilirsin :D

  • Ekimoza dedi ki...

    Ayyy evet sonradan ben de farkettim başka arkadaşlarda varmış yalnız geyler toplantısı değilmiş:) Ahh ahh bundan sonra blogunda duyuruları duyar duymaz o hafta iş için şehirdışında falan değilsem hemen mail atarım sana:)
    Teşekkür ederim inceliğin için,öptüm:*

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    şimcik önce başlıgı okudum neyyyy bütün gayler mi toplanmış dedim ne ara :D sonracıgıma benimde oldugum buluşmaymış ohhh içim rahatladı :D toplaşka iyidir bi kere hele üstüne gidilip midye bira yapılıosa on numaradır herkes biribirinden şekerdi operim hepinizi :DD sevgili ogay gel sen de iki sosyalleş nereye kadar plotonik aşk acısı be anam :D

  • O Gay Ben de dedi ki...

    onegirlcüm ben yılda bir kez sosyalleşip kabuğuma çekiliyorum :D böyle böyle yaşlanıp gidicem artık hahaha

    biz de biraz hayırsız çıktık sanırım bir birimize karşı :/

  • eso beso dedi ki...

    melis, sor beyefendiye beni makarnacılara kebapçılara salatacılara götürmüş de ben mi hayır demiş, "gereksiz" burger kinglere koşmuşum acaba?

    halkı yanıltmasın, tenhada kıstırırım inan olsun.

    nöt: genç arkadaşlara karşı önyargılarımı törpüleyen, meşhuuur vangörl'ü 20 sn görebildiğim, süperli bi buluşmaydı. daha sık buluşabilmek dileğimle. :)

  • günışığı dedi ki...

    Aranızda olamamanın hüznünü ve aynı zamanda bu kadar çabuk unutulmanın kırgınlığını yaşamaktayım. Bunu tebessüm etmekle protesto ediyorum :)


    Sosyal medyayı çok fazla kullanamamkla birlikte, haber alamadığım ama telefon numaram bulunduğu halde haber verilmediğini canı yürekten kınıyorum.

    Ama gene de iyi ki buluşmuşsunuz.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Gün Işığım ama haksızlık ediyorsun, sana hem mail attim hem de telefonla aradım. Fakat telefon numaran değişmiş. Bende bulunan numara artık kullanılmıyor :/

    yoksa seni aramızda görmek istemez miydik? Ve masa da sohbetin geçti kimse ulaşamadığını belirtti sana ;)

  • tarih84 dedi ki...

    Yazıyı baştan sona gülümseyerek okudum offff ben de olmak isterdim orada:) Kendi aranızda toplaşırsınız önceden tanışıklığa bağlı bir görüşme zannetmiştim bilsem Semihanın yakasına yapışır gelirdim neyse kısmet değilmiş:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bizim tüm toplaşmalarımız halka açıktın kuzum, bir daha asla kendini uzak tutma öyleyse, bu ayın sonunda bir buluşma daha yapacağız ;)

  • Adsız dedi ki...

    Var mı bir buluşmanız daha? Gelirim, piyano falan çalarım. Güler eğleniriz.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Yeter ki sen iste anacım, piyanonu bize getiremezsen biz geliriz hatta ;)

    Yakında bir İzmir buluşması daha yaparız bunun için takipte kal anacım ;)

    dipnotlarda yazıyorum buluşma ilanlarımızı :)

  • Adsız dedi ki...

    Valla takipteyim. Tanısanız seversiniz beni, abartısız her alanda muhabbet edebilecek bir şey bulurum :D piyanoyu da klasik çalıyorum chopin'ler beethoven'lar falan. Gelen istek üzerine anında cover da yaparım anam.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Adsız o zaman senin belirleyeceğin bir yerde de buluşabiliriz.. Piyano eşliğinde karaoke yapmak isteyecek çok gey tanıyorum çünkü :D

    ayrıca seni zaten seviyoruz ki ;)

  • Adsız dedi ki...

    canımsınız :D o zaman bana ulaşabileceğiniz bir mail bırakıyorum. bir ara buluşursanız haberdar edersiniz... cnbrkdmn@gmail.com

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB