Geyler Sevişiyor Mu? ~ Ya Ben?

9 Nisan 2013 Salı 32 yorum
Geyler Sevişiyor Mu? diye sordum kimse cevap vermedi. Demek ki bir sevişen ben varmışım, ay ne kötü :D Sevişmenin insanın yaşamını sürdürebilmesi için birincil ihtiyaç olduğunu bilim dünyası söylüyor. Bu durumda bizim hala hiç kimse sevişmiyormuş numarası yapıyor olmamız çok komik değil mi? İzin verin de sevişmek isteyenler birbirleriyle sevişsinler, bakın işte o zaman çok daha güzel ve mutlu bir dünya ortaya çıkacak.. Açıkçası sevişmek ne ayıptır ne de kötü bişi, hatta çok güzel bir şey; ama sevişeceğim derken ruhunuzu kaybetmeyin.. Buna dikkat etmek gerekiyor..

Ruhunu kaybetmek derken?


Budist rahipler ormanda yürüyüşe çıkarlar. Belirli bir tempoda hiç durmadan yürürlerken bir an geldiğinde dururlar.. Bu duruşun nedenini merak eden gözlemci hemen rahiplerden birisine sorar; "Neden durduk?" Rahip bence en güzel cevabı verir: "Hızlı yürüdük, uzun bir yol yürüdük, belki bedenlerimiz daha yorulmadı; ama ruhumuz bize yetişemedi, geride kaldı. Şimdi ruhumuzun bize yetişmesini bekliyoruz."

Demek istediğim tanışma sitelerinden, telefon uygulamalarından her gece yeni birisini bulan, hatta gecede iki üç erkek atabilen kişiler çok hızlı yaşıyorsunuz, bir durup düşünün bakalım ruhunuz nerede kaldı?

Şimdi sırça köşküme kurulmuş, oturduğum yerden sallıyorum sanmayın, şimdilerde pek girmiyor olabilirim ama zamanında gabile chatten gecede kaç cam seks yaptığımı sayamazdım mesela, korkaktım belki hiç buluşup seks yapamadım ama çok insanla konuştum, sonra baktım ki insani hiçbir değere önem vermeden davranmaya başlamışım, o kadar hızlı gitmişim ki ruhum benim gerimde kalmış.. İşte o zaman oturup dinlenme vaktiydi.. Oturup dinlenmeye karar verdiğim zaman ise ilk sevgilimi bulmuştum çok sakin bir ilişkimiz olmuştu... Bir daha da o sitelerden bir şey bulmaya çalışmadım.. Çünkü artık arayışlarımız uyuşmuyordu..

Sadece Planet Romeo da bir profilim var, fotoğrafında bir manken var.. Benim çok beğendiğim bir manken.. Yarı çıplak ve tatlı.. Profil fotoğrafı olarak o var uzun süredir.. Allahım o fotoğrafın aldığı tık sayısı, aldığı "slm" mesaj sayısını say say bitiremezsiniz.. Sürekli giremiyorum, çünkü zamanım olmuyor, ama fotoğrafım o kadar tatlı ki insanların canını okuyabiliyorum.. Mesajlaşırken sürekli Gay Pride'dan, bulog okuduğumdan, onun buloglardan haberdar olup olmadığından, sosyal hayatta gey olarak neler yaptığından gibi sıkıntılı sıkıntılı sorularla muhabbetlere giriyorum.. Amacım bir nebze olsun farkındalık yaratabilmek. Fotoğraftaki çocuğu tavlayabilmek için bu muhabbete dayanan insanlar oluyor.. Link atıyorum, bu buloğu okuyorum diyorum, bak bu yazı çok güzel diyorum.. Yani kendimce bir şeyler yapmaya çalışıyordum. Tabii uzun süredir yapmıyorum.. Vakit kaybı gibi geliyor orada sürtmek..

Geyler Her Yerde!!


Bir hareket başlatıp eşcinsel bulogların okunmasını sağlamalıyız, dediydim, diyorum.. Hani bazı partiler az oy alınca halka inemediler diye eleştirilirler ya aynen bizim de böyle bir sorunumuz var. Halka inemiyoruz. Kimsenin eşcinsel isteklerinin seks ötesine gidebileceğine inancı ya da bunu görmeye aşina gözleri yok gibi.. Kimseye açılmadan, herhangi bir eşcinsel hareketi desteklemeden, hatta haberdar olmaya çalışmadan, bir filmi, bir sergiyi, bir yürüyüşü görmeye, katılmaya çalışmadan yaşayan insanlar var..

Ben hayatımı böyle idame ettiriyorum, neden başımı ağrıtayım, bana dokunmayan yılanla ne işim olur benim düşüncesine sahip olmak sizce de kolay olan değil mi? Bulog sayısının artmasını o yüzden desteklemeliyiz, O Gay, Ben de dostum da böyle düşünüyor sanırım.. Bizlerin normal birer insan olduğunu, toplumun her yerinde bulunduğumuzu, doktor, öğretmen, avukat, sağlık memuru, tezgahtar, kasap, pastahaneci, bakkal olarak hayatın içinde var olduğumuzu göstermemiz gerekmez mi? Olumlu bir algı için buna mecbur olduğumuzu düşünüyorum.. Tabii Kontrollü Açılmaya dikkat ederek..

Ya Ben Ne Yapıyorum?


Sanırım 3 yıl oluyor kendimi kabul edeli. Bu buloğa yazalı ise 2 yıl olacak ve yazdıkça, okudukça kendimi geliştirdiğimi düşünüyorum ki bu buloğun ilk yazılarını çok çocukça ve gereksiz buluyorum. Ama nereden nereye geldiğimi görmek için o yazıları düzeltmiyor, aynen saklıyorum.. Kendimce oluşturduğum gey kültürüm ise tek kelimeyle tanımlıyorum. Samimiyet. Kendine samimi olmak, çevrene samimi olmak, dostlarına, arkadaşlarına, iletişime geçtiğin tüm varlıklara karşı samimi bir duruş sergileyebilmek.. Yıllar içinde geliştirdiğim ve tek inandığım duygu.. Samimiyet aynı zamanda saygı, aynı zamanda doğal bir güven de teşkil ediyor. Samimi bir hayat sürebilmek şu an tanımlayabildiğim en düzgün hayat gibi geliyor..

Açıkçası sevgilime samimiyetle "seni seviyorum", "şimdi özlüyorum", "dün akşam başkasıyla seviştim" diyebilmek istiyorum (ya da bunu diyemeyeceksem sevişmemem gerektiğini bilmeliyim). Gerçekler bazen çok acı olabiliyor ve söylemeye korkuyoruz, gerçeklere dayanan samimi ilişkilerin gerçek ve sağlam temeller üzerine oturacağına inanıyorum.. Biliyorum söylediğim şeyler ütopik gibi geliyor ama yalan söylemenin kolaylığında ucuz hayatlar yaşamak istemiyorum!

İnsanın sevgilisine sadık kalmasının yanında kendi istek ve arzularına da sadık kalması gerektiğini düşünüyorum.. Düşünün ki birisini seviyorsun, o an yanında o yok ve başka bir yakışıklı seninle sevişmek istiyor, ve o an heyecan ile sen de istiyorsun onunla sevişmeyi, yani toplum dilinde bir aldatma olayı, sen sevişiyorsun, ve sevişirken sürekli sevdiğin adamı düşünüyorsun, keşke onunla sevişseydim diyorsun.. O olsaydı ve bana aşk ile baksaydı, onun incecik dudakları olsaydı, onun kokusu, onun teri... Onu "aldatırken" ne kadar çok bağlandığını hissediyorsun.. Buradan yola çıkarak diyorum ki samimiyetle seven adam aldatamaz sevdiğini, belki seviştiği kişiyi aldatır..
Gerçeklerle hayat renklenir.

32 yorum :

  • fatih amorf dedi ki...

    ruhunu bekleme olayına, her yerde olduğumuza ve aldatma unsuru hakkındaki fikirlerine okurken "aynen aynen" repliğiyle eşlik ettim.

    Bu arada sevişme konusunda elbette yalnız değilsin ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Amorfcuğum desteğin için çok teşekkür ederim, özellikle aldatma unsuru topluma çok ters düşecek fikirler savunuyor ama bence toplum hastalıklarından kurtulmanın yolu budur, samimiyettir, eğer samimi olamayacaksak, beyaz yalanlar saracaktır etrafımızı..

  • Quince Jam dedi ki...

    Bizim radikal olmamız gerekiyor. İnsanların aklındaki negatif eşcinsel imajını kaldırmamız lazım. Ama olmuyor... Sanirim yeterince uğraş verilmiyor. :(

  • gay werther dedi ki...

    beni bilirsin bigayım sevişsem söylerim ama yok yani napıym :D onun haricinde dediklerine katılıyorum ki en özet şekliyle insanların bizi doğru anlayabileceği bir geykültür oluşturulmalı. bu da dediğin gibi daha çok sağlam ilişki, daha çok sağlam yazı demek. benimde ilk yazılarım tamamen iç boşaltmak adına yazılmış şeyler , ki gerçi onlarda önemli çünkü neler hissettiğimizi söyleyemeden neler hissetmeleri gerektiğini söyleyemeyiz kimseye :) önce kendi içimizde bir güven oluşmalııııııııı :D kendine dikkat et pıtırcık takibimdesin ama beni çok boşladın yakında çemkircem sana :*

  • ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

    Açıkçası sevişmek ne ayıptır ne de kötü bişi, hatta çok güzel bir şey; ama sevişeceğim derken ruhunuzu kaybetmeyin.. Buna dikkat etmek gerekiyor..bence de güzel bir şey,hele de doğru ve sevdiğin kişiyse o zaman ruhu kaybetmez insan,ben ruhumu kaybettim ama arada bir yenileniyor yetinmeyi ögrendim bigay...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Quince Jamciğim yeterince uğraş verilmediği konusunda ne yazık ki pek haklısın, insanlar hiçbir şekilde bu durumla ilgilenmiyor gizli gizli yaşamanın kolaylığında sürünüyorlar.. Hayat doğduğun gibi var olduğunda daha güzel bunu ne zaman anlayacağız ve anlatacağız, geç kalıyoruz ama güzel günler göreceğiz umutluyum..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Wertherciğim aslında didaktik buloglardan bahsetmiyorum, yani tabii ki buloğuna içini dökeceksin, zaten o zaman samimi oluyor, ama heteroseksist kültürü ret ederken yerine kültürsüz bir yaşam koyamayız, toplum içinde yaşayacaksak belirli normlarımız olmalı, bunun farkında olmadan, ruhunu yitirmiş bir topluluk olarak görülen eşcinsel algıya dur diyebilmek için ortaya çıkmalıyız. İnsanları bu konularda aydınlatmalıyız. Düşünen, yazan, yaymaya çalışan, yaratıcı ve hayatın her yerinde hizmet veren geylerle beraber yaşadıklarını öğrenmeliler.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Asi Yapıncağım dediğin gibi zaten sevdiğim tek kişiyle yaşıyorsan ruhunu kaybetmezsin, benim laf ettim her gecenin sabahına başka kokuda, başka tende uyanan ONS sever arkadaşlar.. Ona da bir şey demiyorum ama insanları harcamayalım, insanlara karşı samimi ve dürüst olalım, nice genç sevgili buldum diye sevişirken, karşı taraf bir daha onun ismini hatırlamak bile istemiyor.. Yazık değil mi o gençlerin duygularına? Samimi ol seninle sadece sevişeceğim, ilerisi yok de en azından. O da bilsin sabah neler hissedeceğini, hazırlıklı olsun..

  • Adsız dedi ki...

    Kaan Arer sen iyi ki bu blogu açmışsın ve sen iyi ki bu tahlilleri yapıyorsun .. Adamsın !!

  • nick smorty (bir tırtıl) dedi ki...

    Açıkçası sevgili Kaan,

    Senin bu yazılarını okuduktan sonra şöyle bi ışık yanıp sönüyor tepemde: "VAY CANINA! Konuları ele alış biçimin çok hoşuma gidiyor. Paylaşımların için de teşekkür etmem gerekiyor.

    Bu yazıya gelince,
    Senin tabirinle/benzetmenle zaman zaman durup ruhumu beklediği ya da zaman zaman "ruhum olacak nalet nerede lannn?" diye hüngür hüngür ağladığım zamanlar oluyor. Sonra buluşup kaldığımız yerden devam ediyoruz. Sistemin bendeki işleyişinde aksamalar olabiliyor tabi zaman zaman. O da kadı kızı deyip geçiyorum. :)

    Blogları okutmak ve bi kültür oluşturmak fikrine de hayranım. Çünkü daha önceki düşüncelerimde insanların (her zaman söylenen biçimiyle) dil-din-ırk-etnik grup vs vs etrafında toplanabileceği ancak mahrem alanları ile ilgili bi konuda birlik yaratmanın zor olacağı yönünde tezler vardı. Ama az önce senin yazını okurken aklıma geldi ki dil-din bla bla diye başlayan silsilelerin ortak bir tarafı var ki bu da ortak bir kültürden ibaret olmalarıdır. Buna da bloglardan başlamak ipin ucundan tutmak olacaksa eğer çorbaya bol bol malzeme atarım ben de. Ortak bir platform oluşturup kendi çapımızda ufak tanıtımlar yapabiliriz gibi geldi. Bunları paylaşmak ve tartışmak gerekir.

    Aldatmış :( biri olarak söylediklerin beni biraz yordu. Kendi iç muhasebeme girdim ki çıkamıyorum. Deneyimleyerek öğrendim ki içeriğindene olursa olsun aldatmak pek bana göre değil.

    Paylaşımların için teşekkürler.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Tırtılcığım, bu yorum oldukça etine dolgun olmuş, fikirlerden yola çıkıp değişik fikirlere ulaşmalar, sinerji yaratmalar filan, açıkçası bende de bir ışık yandı yorumu okurken, teşekkür ederim..

    Sanırım fikirler okuyarak, üstüne düşünerek, düşünceleri paylaşarak, bazen karşı çıkıp bazen olduğu gibi kabul ederek ortaya çıkıyor ve büyüyüp insanlığa daha yararlı hale geliyor. Bu yorum bu döngüyü izlediği için mutluyum.

    Ayrıca giriş cümlenizdeki hoş sözleriniz için teveccühünüz efendim diyor, mahcup oluyorum..
    Teşekkürler ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Adsızcığım beni adam olmuş insanlar sınıfına layık görmüşsün, eh bundan güzel şey olmaz, teşekkür ederim.. Senin yorumun geldiğinde bir arkadaşıma yorumunu okudum ve daha da mutlu oldum. Demek ki yararlı ve hayırlı bir şeyler yapıyoruz ;)

  • Adsız dedi ki...

    O sitelerde artık takılmıyorum demişsin.Peki aşkı nerden buluyorsun nerden buluyorsun düzgün insanları ?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Adsızcığım açıkçası o sitede artık takılmıyorum derken o siteleri yerme amacı gütmedim, takılan ve gerçekten çok iyi niyetli insanlar da var o sitelerde..

    Ben ise buloğum yoluyla bir sürü insanla tanışıyorum.. Her tanıştığım doğal olarak bir sevgili, olmadı bir dost en kötüsü ise bir arkadaş adayı.. O yüzden bulog yazmak, okumak, yazıları yorumlamak kısa vadede değil ama uzun vadede iyi bir tanışma aracı da oluyor ;)

  • Golden Boy dedi ki...

    Beni bilirsiniz ki biraz o aşırı sevişenlerdenim. Hem de baya baya :) İlk başta bunu önemsemezdim. Sonra fark ettim ki ruhum ile birbirimizi kaybetmişiz çok uzun zaman önce...

    Bu karışık bir konu 'Ruhunu kaybedince ne olursun?' bununla ilgili yorunumu merak ediyorum. Bu yazında aslında kendim de fark etmediğim şeyleri biraz fark etmiş oldum. 'Peki ruhununla birbirinizi tekrar bulabilir misiz?' Ben kaybettim ; Acımazsız, inanılmaz, tehlikeli , vahşi bir insan oldum... Sonsuza kadar O'nu kayıp ettim sanırım. Umarım bir gün bulurum...
    Yeni şarkılarını da sevdim :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Aslında sorduğun sorunun en yakın cevabını da yine sen vermişsin. Ruhunu kaybedince neler olduğunu açıkça yazmışsın. Ve eğer istersen durulup kendini dinlemeye başlayarak ruhunu geri kazanabilirsin. Ama bunun için ilk önce durman lazım, insan olmanın zerafetine uygun davranıp davranmadığını sorgulaman lazım, buna ihtiyacın olduğunu görmen lazım, ihtiyaç hissetmediğin sürece durma gereksinim olmaz..

    İnsan eğer sosyal bir varlık olarak eğitilmezse bildiğimiz yabani bir hayvandır. Eğitilerek nazik, munis, efendi bir insana dönüşür. Kimseye sevişmeyin demiyorum, dediğim şey sadece insan olmanın bilincini kaybetmemek...

    Teşekkür ederim kuzum, güzel beğenilerin için ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Kuzum böyle bir etkinlik yapalım... O zaman tişört baskısı yapan sitelerden bu konuda yararlanalım derim.. Ayrıca eğer olursam ne demektir, büyük bir aksilik çıkmazsa günübirlik bile olsa gideceğiz ;) Gitmeliyiz..

  • Adsız dedi ki...

    siz gaylar karakteri zayıf eğitimsiz insanlarsınız. işe yaramaz aldatıcı güzelliklerin peşindesiniz hiçbirinize faydası yok bunun. özellikle kaan arer sen bu blogu açarak fazlasıyla cahil biri olduğunu gösterdin.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Adsız;
    Şiddete dönüşmediği sürece düşüncelerinizi saygıyla karşılıyorum.. Hoşgörünüz daim olsun..
    Kaan

  • Bir Gay dedi ki...

    Ne güzel kaldığım yerden başlayıp, sırayla bütün postları okumaya başlamıştım..
    Son iki paragrafa kadar yazı da, konu da gayet iyi gidiyordu ki, keşke son paragrafı görmeden bir sonraki konuya geçseydim :P

    Ben bu başka tenlerde başka tadlar arama konusunda aşırı muhafazakarım sanırım..
    Benim için bedenim ve sevdiğim adamın bedeni kutsaldır..
    Yüreğimde ve ruhumda sevdiğim adamın adı , üzerimde onun kokusu varken anlık bir zevk uğruna nasıl böyle bir şey yapabilirim ki?
    Aynı şeyi karşı taraf için düşündüğümde de aynı acı tadı hissediyorum..
    O'na bir başkasının dokunduğunu, belki benim kadar zevk verdiğini, değil bilmek, düşünmek bile ruhumu daraltıyor. Nefes alamadığımı hissediyorum..

    Yeni, "Ben önüme çıkan herkesle sevişiyorum ama, bak ne kadar samimiyim ki bunu sana söylüyorum" olayı hiç bana göre değil..
    Beni bedenimle ruhumla seven birinin, benimle sevişirken hissettiklerini, ya da hissedemediklerini başka bir bedende araması samimiyetsizliğin en net belirtisidir..
    Bunu yapan kişi hiç söylemeden de hayatımdan sessizce çekilip gidebilir, öylesi daha samimi sanki..

    Dip Not: Renkli fotoğrafta fakettim, öpüşen çiftin arkasındaki abi, elinde beyzbol sopasıyla mı bekliyor?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Açıkçası yazarken çok düşündüğüm o marjinal paragrafı da iyi ki yazmışım. Yoksa hiç yorum yapmadan, buralara uğradığını bize belli etmeden okuyup okuyup geçecektin.. Nerelerdesin anacım sen nerelerde? Kaç yazım oldu senin yorumun eksik biliyor musun sen? Hep bekledim, hep düşündüm, nerede, nasıl acaba dedim? Neyse geldin ya mutluyum bak..

    Bu arada o kısım açıkçası ne kadar doğru ya da ne kadar yanlış ben de bilemiyorum. Ve orada git aldat demiyorum, eğer bir hata yaptıysan samimi ol diyorum.. Ama yine de ne kadar doğru olduğu tartışmalı, yani haklısın kuzum..

  • Bir Gay dedi ki...

    Yok valla bildiğin gibi değil..
    Buralara uğrayıp da sinsi gibi sessizce okuyup kaçmıyordum..
    Uzunca bir süre bir çok şeyden uzak kalmak zorunda kaldım.. (Ne acayip bi cümle oldu bu :))

    Şimdi herşey yoluna girdi ve normale döndü..
    Artık yeninden blog dünyasını kıyısından, köşesinden takip etmek üzere geri döndüm :)
    Ben yokken yeni bloglar açılmış, gördükçe çok sevindim.. Ama henüz çok az kısmını keşfedebildim..
    İçlerinde gerçekten okunmaya değer yazılar ve takip edilmesi gerekenler var..

    Nereden başlayıp nasıl yetişeceğimi bilmiyorum ama en kısa zaman yokluğumu telafi etmeyi düşünüyorum ;)
    Bu arada unutulmadığımı görmek güzeldi, teşekkürler..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Yok uzak kaldığını, bir şeyler olup bittiğini anladım zaten.. Yoksa yorum yazacağın çok şey oldu ;) duramaz yazardın..

    Unutulmak mı, çok ayıp bir daha duymayalım efendim ;)

  • Adsız dedi ki...

    Çok Sayın Kaan Arer Beyfendi, inanın saygılı, samimi ve içten kişiliğiniz yazdıklarınızdan bize geçmekte. :)böylesine pozitif ve güzel duygularla kaleme aldığınız bu yazınız dolayısıyla emeğiniz için önce yüreğinize sonra ellerinize sağlık.
    Gelelim konuya :)Benim için herşey bir filmle başladı "brokeback mountain" sonra "o gay ben de..." nin bloğunu keşfettim. Ve tabi yazdıklarını son derece samimi ve değerli buldum kendisinin bloğunu derhal takibe aldım derken sonra "Eso beso" ve şimdi de siz... :)
    Sizin bloğunuzu kısa süre önce öğrendim ve sizi de beğeniyle okumaya başladım. "O gay ben de..." nin bloğunu baştan sona okudum bitti. O, yeni şeyler yazdıkça okumaya devam edeceğim tabi. "Eso beso" nun şuanki bloğunu da günler öncesinden bitirmiştim. Zaten en son(post)yazı-sınıda teee pazar günü yazmış ;)şimdi sırada sizin blog var :) bu blog "bigay" in günlüğü olabilir ama burda sadece eşcinsellikten ve eşcinsel yaşamdan bahsedilmiyor hayata dair hayatın içinde ne varsa burda da o var. Bu anlamda bu bloglardan gerek eşcinsellik olsun gerek diğer başka konular olsun pek çok şey öğrendim çoğu post'u(yazıyı)gözlerim dola dola hatta bi kısmınıda ağlayarak okudum.(güldüklerim de oldu tabi)işte bu sebeple bence bu blogları yazarak çok güzel bir şey yapıyorsunuz ve bence de bu bloglar herkese ulaşmalı. Ulaşsın ki bakıp okuyup tanıyıp belki sonrada anlayıp ötekileştirmeyi bırakabilsin insanlar. Herkesin eşit olduğunu aynı hak ve özgürlüklere sahip olması gerektiğini idrak edebilsinler. Çünkü sizin hep dediğiniz gibi "insan bilmediğinden korkar" ...
    Sevgi ve saygılar :)
    Mrs. jackson

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Mrs. Jackson acikcasi yorumunuzu okuduktan sonra gozlerim bugulandi, baska bir mutlukuktu bu anlatamam. Yaptigin isin bir karsiliginin olmasi ve boylesine guzel kisiler tarafindan takdir toplamasi cok mutluluk verici acikcasi.

    Ayrica o kadar samimi okuyorsunuz ki size layik olabilmeye calisacagim. Acikcasi blogun misyonu bir gayin hayatini, yasama bakisini aktarmak. Aslinda ne kadar insan oldugunu tanitabilmek. O yuzden seks de var aşk da siyasette var din de gibi gibi her konuya deginmeye calisiyorum.

    Tesekkur ederim efendim. Cok degerlisiniZ

  • Adsız dedi ki...

    Çok sayın Kaan ARER beyfendi, bizim samimi okuyuşumuz sizin samimi oluşunuzdan, samimi duruşunuzdan mütevvellittir efendim. :) Bu sebeple sizi, yazdığınız paylaştığınız sürece ilgi ve beğeniyle takipteyiz. :)
    Mrs. Jackson

  • Adsız dedi ki...

    bende geyim ve zenci yarrağı severim hatta en az 23 cm olacak bnmki boşaltıcam falan ımmmm süper oral anal her boktan yapcam zenciler aşkımsınız

  • fatih acar dedi ki...

    Sevgiliniz ile iliskinizin sekli ne ise öyle davranmali, kural budur bence. (open relationship) diye birsey var mesala, iki sevgilinin bir arada yasamasi ve birbirini sevmesi, ama ayni zamanda baska erkeklerle birlikte olmasi. Bu durumda aldatma sayilamaz elbette :) ve sunu söyliyim ikisi de memnun ise neden olmasin?

    Benim esim ile iliskim monogam. Ne o beni ne de ben onu ölsem aldatmam. (çok net :)
    Ama monogam iliski için tabi bazi özverilerde bulunman lazim. Mesela tek basina bi gay ortamda takilmamak gibi, hatta biz birlikte dahi gay ortamda takilmiyoruzda...
    Her insanin kendi meselesi yani sende bitiyor olay. Yarim saatlik bir zevk için bir ömür boyu sevmeye yemin ettigim insanin kalbini kirmam.

    (son yorum da paylasilan linkler ne? Sevgilimi aldatma pahasina sikerim o adami!) :p



Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB