Ne Mutlu Türküm Diyene!!

28 Mart 2013 Perşembe 16 yorum
Pek sevgili bir okurum, az yazdığımdan ve genel olarak eşcinseller üzerine yazdığımdan şikayetçi olmuş. Sanırım haklı son zamanlarda sadece eşcinsellik üzerine yazmaya başlamış olmam bir gerçek. Bu döngünün dışına çıkabilmek için bugün biraz daha siyasete girmek istedim.. Düşüncelerimi sunuyorum, eleştirilerinize açığım..

Geçen yıl aldığımız onlarca hatta yüzlerce şehit haberlerini unutamıyorum. O günleri hatırladıkça Terör konusunda yapılan çalışmaları umutla destekliyorum.. Günümüzde bu okuduğunuz cümleyi kuranların hepsi AKP li olarak lanse ediliyor, benim AKP sempatizanı olmadığımı biliyorsunuz.. Bu olaylara parti bazında yaklaşmak bence yanlış. Güzeli kim yapıyorsa yanında olmak bizim görevimiz olmalı.. MHP nin savunduğu politikalarla 8 kamu görevlisini bile kurtaramayan bir TSK mevcut. O zaman siz hangi silahlı güçle terörü bitirmeyi savunuyorsunuz.. Bu gün sessiz kalan CHP ise asrın hatasını yapıyor. Artık sessizlik vakti değil, süreci en iyi şekilde yönetmeye yardımcı olma vaktidir. Sonuç olarak ne olacağını kestiremiyorum ama şimdilik gelişmelerden umutluyum...

Şu noktayı da aydınlatmak isterim ki; siyaset konuşurken partiler üstü konuşmayı seviyorum, çünkü beni temsil edebilecek bir parti ne yazık ki ülkemizde mevcut değil, bunun sebebi benim çok marjinal olmam mı yoksa ülkemizde onuruyla siyaset yapmak isteyen, yozlaşmamış, dürüst ve en önemlisi samimi insanların kurduğu bir partinin halktan hiçbir zaman oy alamayacak olması mıdır?..

Unutmayalım ki evinde çocuğuyla konuşurken bağırmayı adet edinmiş bir adam meydanda birbirine hakaretler yağdıran parti liderleri görmek ister... "Kodum mu oturturum" diyemeyen bir lidere oy vermez!! Samimi bir şekilde kendini eleştiren, yanlış yaptık, geri adım atıyorum diyen bir başbakan gördünüz mü hiç? Ya da istifa eden bir bakan? Göremeyiz çünkü biz asla başarısız olamayacak bir toplumun evlatlarıyız.. Bunu nereden mi biliyorum? İlk okul ve Orta okulda her sabah içtiğimiz andı hatırlayınız.. "Çalışkanım" diye başlar, "Ne mutlu Türküm diyene!" ile biterdi..

Bu demek oluyor ki sadece Türk olmuş olmak bir mutluluk kaynağıdır, bir başarı kaynağıdır, bir yardım severlik hazinesidir, bir hoşgörü merkezidir, bir çalışkanlıktır, misafirperverliktir filan filan. Sonuç olarak gerçek bir gözle baktığımızda bunların hiçbirisi mevcut değil. Çünkü sadece Türk olmakla bunların hiçbirisi gelmez efendim, hatta mutlu da olunmaz.. Ama beynimize öyle bir işlenmiş ki sadece Türk doğduk diye hem çalışkan, hem mutlu, hem dürüst, hem de samimiyiz sanki.. Ne hoş değil mi?

Ne yazık ki bu inançlarımız hiç geçek değil.. Örneğin yapılan araştırmalara göre hiç çalışkan değiliz ki çocuklarımız her seferinde onlarca ülke içinde sondan 3. ya da 2. oluyorlar.. Tüm ülkelere aynı matematik ve fen soruları soruluyor ki bunlar tüm dünyada ortak dile sahip disiplinlerdir, nedense biz çalışkan Türkler hep sonuncu hep sonuncu (bkz. PİSA ve TİMSS sonuçları)..

Dünya üzerinde 146 ülke arasında yapılan yardımseverlik araştırmasının sonuçlarına göre de sondan 8. sırada çıktık.. Hani Türk yardımseverliği nerede? Bu yazıyı okuyan kaç kişi bir yardım kuruluşunda gönüllü olarak çalışıyor, kaç yardım kurumuna düzenli bağış yapıyor, zamanının ne kadarını yardım amaçlı harcıyor, öyle Somaliye para göndermekle, ya da bir deprem olduğunda bağış yapmakla yardımsever olunmuyor ne yazık ki!!

Böyle bir araştırma görmedim ama hoşgörü üzerine de araştırma yapılsa eminim ki sondan bilmem kaçıncı sırada çıkarız ki ağzımıza aldığımız hoşgörü kelimesinin on da biri kadar kalbimizden geçirmiyoruz bu hissiyatı.. Mevlana'nın torunları olmayı hiçbir zaman başaramadığımız gibi..

Ülkemizde siyaset yüzsüzlük ve zenginler üzerinden yol alır.. Her dönem kendi zenginini doğurur ki partinin geleceği garanti altına alınsın, parti lideri söz sahibi olabilsin, sözü her yerde geçsin ve güçlü olsun.. Gücü samimiyetten ya da onurlu bir yaşam sürmüş olmaktan alamıyoruz ne yazık ki!

Makama saygı hüküm sürer, insana insan olduğu için değer vermeyiz! Makamı ne kadar yüksekse, geliri ne kadar yüksekse o kadar yüksek değer görür insanlar.. Ne kadar insan olmasalar bile.. İnsana insan olduğu için değer verecek bir toplum istiyorum, çok mu şey istiyorum!!

Çocuklarımızı daha çok başarılı olmaları için yetiştiriyoruz, daha iyi bir insan olmaları için değil! Ne kadar yüksek notlar getirirse o kadar çok seviniyoruz, o kadar çok seviyoruz. Peki o çocuk o notu alabilmek için ne yaptı buna hiç odaklanıyor muyuz!! Hatta gerekirse ödevlerini kendimiz yapıyoruz ki daha yüksek not alsın, çocuk bu ödevden ne öğrendi diye sorguluyor muyuz? Amaç yüksek not, o zaman çocuklar okullarda daha iyi not nasıl alınır, öğretmen nasıl kandırılır, hayatta çalışmadan başarmak için neler yapmak gerekir gibi noktaları öğreniyor.. Çünkü onlardan tek isteğimiz iyi birer karne.. Sürece değil, sonuca odaklanıyoruz..

TSK nın bu dönemde ülke siyaseti üzerine etkisinin azaltılmış olmasına umutla bakıyorum. Çok da mutluyum. Askerin siyasete her el uzatışı bence ülkeyi yıllarca geriye götürmüştür. Halkın oyuyla gelen partiyi asker istemiyor diye devirebiliyordu.. Bu ne saçmalıktır, bu ne lahana turşusu, nasıl bir demokrasidir. TSK benim için her zaman içi boş bir canavardır bu ülkenin sırtında. Ülkemizin büyük bir ordusu var diye kendini kandıranlara sesleniyorum, Nato izin vermeyince çıkartma yapacak geminiz yok, yolcu gemisiyle çıkartma yaparken kendi gemisini vurduran bir askeri istihbaratımız var, gencecik canlar  doğu da savaşırken golf oynayan paşalarımız var.. ABD nin izniyle, sadece ABD nin gösterdiği hedefleri tam isabet vurabiliyor diye övünen bir ordumuz var. Buyurun gururlanın bu başarı tablosuyla..

Bu yazıda "Ne mutlu Türküm diyene!" saçmalığından, eğitimin içinin ne kadar boş olduğuna, siyasetteki yozlaşmadan, liderlik anlayışına, hoşgörüden, yardım severliğimize, çalışkanlığımızdan, asker ocağına duyulan gereksiz saygıya kadar içi boşaltılmış kavramların geride bıraktığı hayalet kavramlara değinmeye çalıştım.. Bu konuların her birinde büyük inkılaplara ihtiyacımız var.. Hem de devrim niteliğinde.. Vergi yükü altında eziliyoruz, devletimiz tarafından soyuluyoruz. Dünyanın hiçbir yerinde bu kadar pahalı doğal gaz, bu kadar pahalı benzin, elektronik eşya yani bu kadar yüksek vergiler yok.. Ama biz çok mutluyuz; çünkü Türküz!

DipNot: Andımız 1933 yılında dönemin Milli Eğitim Bakanı Dr. Reşit Galip tarafından yazılmıştır. Genel itibariyle tasvip ettiğim duygu ve düşünceleri savunmaktadır, ama Türklüğe vurgusu o dönemin bir gereği iken günümüz dünyasına uygun değildir, revize edilmesi gerektiğini düşünüyorum.

16 yorum :

  • eflatoon rengi dedi ki...

    güzel bir yazı olmuş. katılıyorum, umut ediyorum, diliyorum, dua ediyorum... kardeşlik tüm kimliklere gelsin, çünkü ancak insan o zaman kıymetli oluyor.

  • Siradangay dedi ki...

    Kelimesi kelimesine katıldığım bir yazı olmuş. Bu ülkenin en büyük üç sorunu bence bilinçaltlarımıza işlenmiş gizli faşizm, adalet ve vergi sistemlerinin çarpıklığıdır. Bu cesur yazı için size teşekkür ediyor ve bütün kalbimle destekliyorum efendim.

    Bu arada okuyucunuz da iyi ki söylemiş, döktürmüşsünüz :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Eflatooncuğum insanın insan olduğu için değer gördüğü bir dünya ne kadar müslüman bir dünya olur bir düşünsene!

    Öteki anlayışının hiçbir yerde değer göremediği, samimiyetin yaygın olduğu bir dünya hayal edemeyecek miyiz, edeceğiz elbet!!

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sıradancığım 3 büyük sorunu güzel belirlemişsin ve bunların aşılamıyor olması yöneticilerimizin ne yazık ki basiretsizliklerinden kaynaklanıyor.. Vergi sistemini tam anlamıyla oturtmuş onlarca örnek ülke varken nasıl olur da biz hala vergi kaçakçıları, rüşvet ve vergi ödeyenlere daha yüksek vergi anlayışını çözemiyoruz..

    okur mektupları işe yarıyor sanırım :D

  • ımtırak ımsı dedi ki...

    üstad arkandayız aynen devam

    ama abi şöyle bir sorun var nasıl düzenlenmeli ne yapılmalı sorunu tespit etmek amenna ama çözüm muamma çıkış yolu bulmak lazım

    bu arada gökkuşağı partisi mi kursak şöyle yedi renge yedi yakışıklı yönetici iyi yakışır abi bak iyi senaryo bu :)

  • ımtırak ımsı dedi ki...

    üstad arkandayız aynen devam

    ama abi şöyle bir sorun var nasıl düzenlenmeli ne yapılmalı sorunu tespit etmek amenna ama çözüm muamma çıkış yolu bulmak lazım

    bu arada gökkuşağı partisi mi kursak şöyle yedi renge yedi yakışıklı yönetici iyi yakışır abi bak iyi senaryo bu :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Imtırakcığım çıkış yolu bulmak içinde görev almak isterim elbet, ama toplum bunların birer sorun olduğunun farkında değil.. O yüzden şimdilik farkındalık yaratıyoruz, sorunun farkında olan herkes bir şekilde çıkış yollarını da geliştirecektir.. Bu yazıyı çalışma arkadaşlarıma da okuttum mesela, böyle böyle herkese ulaşabilmemiz lazım..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Gökkuşağı partisi vallahi neden olmasın.. İsim babası sen olacaksın sanırım, ileri de bunu yaparız da bu halktan oy alabilir miyiz ki? 7 oy çıkıyormuş :D hahhaha

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Güzel yazı hatta yazıyı açarken başlığından dolayı önyargı ile yaklaşmıştım koyu! milliyetçi bir yazı ile karşılaşıcam sanırım diyerek ama öyle değilmiş :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ay benim ne Milliyetçiliğimi gördünüz efendim ;) Aslında benim sorunum aşırı derecede milliyetsiz hissetmek sanırım biraz orta seviye de milliyetçi olmak da gerekli... Bana nerelisin, deseler dünyalı deyip geçesim geliyor..

  • Gökhan El Khalisi dedi ki...

    Siyaset söz konusu olunca saatlerce yazabilecek şey bulabiliyorum ben de. O yüzden yorumum biraz fazla olacak. O yüzden bölüm bölüm yazarak özür diliyorum okuyan herkesten.
    1. Bölüm.

    Çözüm sürecini desteklediğimi öncelikle belirtmek istiyorum. Her ne kadar çözüm diye gösterilen şeyin oluşma şekli hiçbir türlü hoşuma gitmese de sonunda ülke olarak bazı şeyleri bize geri kazandıracağını düşündüğümden; senaryolar içindeki - kötünün iyisine - desteğimi yineliyorum. Fakat ben bunu yaparken Türk'lüğü veya adam akıllı olan milliyetçiliği veya hele ki TSK'yı kusura bakmazsanız kötüleyemeyeceğim.

    Öncelikle Türk'lükle ve milliyetçilikle başlayayım. Eğer ki sadece 1000 km daha doğu da veya kuzeyde doğmuş olsaydım ırkım, dilim, dinim, sıfatlarım ve belki de cinsiyetim bile değişik olabilecekti. Bundan dolayı milliyetçilik derken farklı olan, farklı düşüneni yok saymak gibi - milliyetçiliğin ırkçılığa kayan kolundan - bahsetmiyorum. Yine de insan nasıl ki doğup büyüdüğü insanları, doğup büyüdüğü şehri, doğup büyüdüğü ve alıştığı her şeyi diğer şeylerden üstte tutma ihtiyacı gösteriyorsa bana da milliyetçilik öyle bir ihtiyaç olarak geliyor. Benim için ülkemde yaşayan her bir canlının, her bir taşın diğer insanlara önceliği vardır. Tıpkı annemin sizin diğerlerinizin annesine göre önceliği olması gibi. Bu ırkçılık değil, ayrıştırıcı bir şey değil; aksine insanları birleştirici bir tutumdur. Bununla beraber ırk olarak da Türk olmaktan geçmişimde beni utandıran "hiçbir şey" olmadı. Tarihiyle geleceğiyle dünyaya bir daha gelmem gerekse ve seçebilsem olmayı isteyeceğim belki tek ırktır. Ve şunu belirtmek istiyorum: evet bana sadece "Ne mutlu Türk'üm" demek bile mutluluk veriyor. Belki andımızdaki sıfatların hepsini gerçekten taşımayabiliriz. Ancak ufak yaşta çocuklara bir şeyler verilmek isteniyorsa o and'da geçen sakıncalı tek bir kelime olduğunu sanmıyorum. Belki şimdi Kürt veya farklı kökenden gelen arkadaşlar alınabilirler felan; ama eğer ki gerçekten mesele insanlık, humanizm vs gibi değerlerse, oradaki Türk kavramının tüm türkiye olduğunu algılayabilirler. Bundan dolayı niye Türk, niye Türkiyeli diye sormazlar. Çünkü sen Türk ismini kendine yakıştırmazsan, ben de çoğunluk olarak yaşadığım ülkede Türkiyeli ismini yakıştırmam kendime. Eğer sen bu zıtlaşmayı başlatırsan, ben de buna tepki veririm. Zira dünyanın hiç bir ülkesinde de böyle bir lüks de yoktur. Kimse Almanyalı demez, İngiltereli demez. Söylenen tanım Türk kökenli Alman'dır, Fransız kökenli İngiliz'dir, Ermeni kökenli Amerikan'dır. Neden bu kullanım Türkiye'ye gelince ısrarla Türkiyeli olarak kullanılmak istenir ki? Bu insanın içine işte karanlık şeyler sokmakta. Ben Almanya'da Türk kökenli Alman lafından gocunmuyorsam, burada Kürt kökenli Türk lafından niye gocunuyorsunuz arkadaşlar, ben bunu gerçekten anlamıyorum. Ben seni benden görürken sen niye kendini ısrarla ötekileştiriyorsun. Ayırım yaratıyorsun. Keşke sen çok olsan ülkede ben Türk kökenli Kürt desem kendime. Niye gocunayım bundan. Eğer ki Kürt ismi bizi toplamışsa bir birliktelikte...

  • Gökhan El Khalisi dedi ki...

    2. Bölüm

    Irkçılığa kayan Türk milliyetçiliğine kızarken, ayırıştırıcı Kürt milliyetçiliğine: özgürleştirici yol, temek hak vs. gözüyle bakılması benim zoruma gidiyor arkadaş. Ahmet Türk'ü bir siyasetçi olarak açık konuşursam hiç sevmesem bile tek bir lafı çok hoşuma gider: "Fikirlerin ayrışması önemli değildir; çözülür, önemli olan yürekler ayrışmasıdır; o zaman bu kanın önü alınamaz.", demiştir ve noktasına virgülüne kadar haklıdır da. Ne Türk, Kürt'ten ne Kürt Laz'dan üstündür. Hepimiz aynı coğrafyada yaşayan akrabalarız. O yüzden haklardan barıştan vs bahsedilirken lütfen artık rica ediyorum bunu Türk kelimesini küçültmeye çalışarak değil, hiç birinin birbirine üstün olmadığını anlatarak yapın. Hele ki TSK gibi bir kurumu hedef alarak değil. Evet öncesinde yanlış hareketlar yapılmış. Ancak bunun faturası askere kesilemez. Eğer ki yazıdaki gibi siyasete asker uzanmasın derken samimiysek, yapılan tüm askeri harekatlar da siyasetin sorumluluğundaysa, yapılan hatalar varsa bunun faturası dönemin siyasetçilerine aittir. TSK'yı küçültmek elçiye zeval etmeye benzer. Çünkü hatalı bir harekat olacaksa ve TSK'nın görevi siyasetin gösterdiği hedeflerse ve ben bunu yapmam dediğinde siyasete karışmak oluyorsa bu kusura bakmayın samimiyetinizi sorgulamaya başlarım ben o vakit. Zira TSK dediğimiz yapılanma Türk'ü, Kürdü bu toprağın her bir cm'ini korumak da. Bakın keşke sınır diye bir şey olmasa, tehdit diye bir şey olmasa, silah diye, tsk diye vs vs diye pek çok şey olmasa. Tüm halklar bir ve tüm dünya bizim olsa.. Bu benim de hayalimdir; ancak hayali laflar etmeyip bırakıp da, gerçekleri konuşacaksak ve tüm bu saçmalıklar hayatımızda varsa, TSK; sizin, bizim bir Afganistan, bir Irak, bir Libya veya bir Suriye olmamamızın tek sebebidir. O TSK kafa yapısı olarak Iran olmamamızın, radikalleşmemizin tek sebebidir. Köklü kurumları karalamak bu kadar kolay olmamalı. Barış isterken, bir birliktelik isterken bunu diğer tarafın onurunu kıracak şekilde, birilerini suçlayarak, bir şeyleri kötüleyerek, küstürerek değil; kucaklaşarak yapalım. Geçmiş, geçmiştir. Her iki yanında acısı vardır. Her iki yanında unutamayacağı sıkıntıları vardır. Yine de tüm bunlara rağmen kucaklayacaksak birbirimizi bunları hatırlatarak değil, artık üstlerini kapatarak yapmalıyız. Bir kardeşin diğerinin suçunu örtebilmesi gibi.

  • Gırmızı Balon dedi ki...

    Ne yazık ki haklısın, eline sağlık..
    Duyduklarım, gördüklerim geleceğe dair dünya, ülkemiz adına umutlarımı olumlu yönde artırmıyor benim de..
    Bir kaç gün önce çocuklarına tecavüz eden anne ve babaların sayısının hiç az olmadığını duydum, umarım yanlıştır..
    İnşallah herkes bi gün bunları görür, öyle saydığın yoksunluklara sahip bir toplum oluruz diyeceğim fakat sanırım dünya öyle bir yer değil..

  • Pudra dedi ki...

    hımmmm hem yorum yazmak hem de yazmamak istedim. ben çileden çıkmış gurur bırakılmamış ezilmiş hakkı çiğneniğ tükürülnüş bir kpss zedeyim. 5 yılda öğrendiklerim birçok doğru bildiği sildi ruhsuz biri gibiyim hayat karşı. hatta belki de en tutulası kitaplar ve dostlarım kalıyor gerisi yalan. siyasetten uzak durmak imkansız onu anladım. kpss sağ olsun. sadece şunu demeliyim iyi bir iki şey var gerisi yalan ben pek de umutlu değilim sadece artık umursamıyorum. Canımız yandığı ile kaldık aınıon düştüğü yer yüreği dağlanmışlığı ile. Bize de Rabbin biçtiği bu diyorum. neyse yorum burda kalsın depresifliğe lüzum yok.

    Umut dolu yarınlar

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pudracığım sen ne doluymuşsun öyle, kıyamam.. Aslında benimle de konuşsan emin ol beraber bir kez daha soğarız bu sistemden ve ülkeden ama burada o kadar da karamsar şeyler yazmıyorum.. Blogda bahsetmediğim kişisel sorunlarımda var ve sanırım ortak acılarımız var filan.. Neyse bende burada keseyim bakalım..

    Sevgiyle öptüm
    kaan

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB