Ben Eşcinselim! ~ Görünür Olmak

3 Mart 2013 Pazar 40 yorum
Bu bulogta okuyabileceğiniz üç açılma hikayesi var.. Sanırım kendimi kabul etmem de 3 yıl filan oluyor.. Yani şimdiki gençler gibi daha lisedeyken kendimi kabul edememiş, hatta üniversite yıllarımı bile bir platonik aşk ile taçlandırmıştım. Bu üç açılmadan birincisi biricik dostumaydı.. Sonra kardeşime açıldım ve en son halama.. Hepsinden destek gördüm.. Üçünün de bayan olması haliyle kontrollü bir açılma yaptığımın göstergesi..

Kontrollü açılma hayat kurtarır!!... Şimdi diyeceksiniz ki "Neden açılalım? Böyle gizli saklı ne güzel yaşıyoruz işte. Evde seviştiğim adamla sokakta asker arkadaşım gibi takılabiliyorum ben!" Belli bir süre ben de böyle düşünmüştüm.. Ama artık tek bir yol görüyorum: Açılmalıyız. Çünkü görünür olmadığımız sürece varlığımız söz konusu olmayacak. Var olmayan insanlara neden hak verilsin, neden saygı duyulsun, neden önemsensin, neden, neden, neden! Biz sokağa çıkmadıkça çevremize görünür olmadıkça nasıl daha onurlu bir yaşam süreceğiz. Masada oturanlardan olmazsak ancak menüde yer alırız.. Siz nerede olmak istiyorsunuz!!

Sizce gizli saklı, kendin gibi olmadığını bile bile yaşamak onurlu bir yaşam mıdır? İnsanın onuru sadece topluma karşı mı söz konusu? Hani kendi kişiliğine karşı onurun, nerede? Aileni ve çevreni üzmemek için sürekli kendi istek ve arzularını aldattığın bir gerçek değil mi? Seni birisi aldatsa onu affedemiyorsun da sürekli kendini aldatıyorsun ve hiçbir şey olmuyormuş gibi yaşamaya devam etmiyor musun? Kendine ne kadar sadıksın, nerede o sadakat duygun, kendin için işletebiliyor musun? Samimiyet diyorum sence sen kendine samimi cevaplar verebiliyor musun?

Hepiniz Harvey Milk belgeselini izlemişsinizdir. İzlemeyenler için de şiddetle tavsiye ederim. Orada Milk'in başarısının ardında yatan gerçek nedir? Nasıl oldu da sonunda senatör oldu? Başarının ilk bileşeni azmiydi. İkincisi sürekli ama sürekli LGBT bireylerin görünür olmalarını istemesi. Anne ve babanızdan başlayarak çevrenizdeki  herkese eş cinsel olduğunuzu söyleyin, gizlenmeyin çağrısı yaptı.. Ya şimdi var olacağız, ya da sonsuza kadar yok olacağız.. Ve gerçekten insanlar görünür oldular, var oluş savaşında elde edebilecekleri ilk zafer için bunu yaptılar. Şimdi Amerika da ve Avrupa ülkelerine özenen gözlerle bakan bizler o adamlar bunu nasıl başardı diye sorguluyor muyuz? Bu filmi izlediğimde bu bana da çok ütopik gelmişti. Milk gibi olmak istiyordum, içimde aktivist bir ruh taşıyordum ama asla kimseden bunu isteyemem demiştim.. Gerçekler öyle değil.. Milk'in ne demek istediğini şimdi çok daha iyi anlıyorum. Ben gizlendikçe yokum, yok oldukça hangi hakkı arayabilirim!! Kendi onurlu varlığımı savunmak için ilk olarak görünür olmam şart..

Eş cinsel bireyler arasında görünür olma korkusu ne yazık ki çok yaygın. Buna ben de dahilim. Bu korkunun haliyle birçok gerçek ve geçerli sebebi var ama ne zamana kadar bu korkunun ardına saklanacağız? Hadi diyelim bugüne kadar saklandılar, biz de saklanırsak, kim dur diyecek! Kim cesur olacak! Bu gün bizim yapacağımız bir hareket gelecek nesillere çığ etkisinde yararlı olacak.. İnsanlık sürekli geleceğe olumlu miras bırakmaktır. İnsanların daha iyi şartlarda yaşayabilmesi için çalışmak onurlu bir davranıştır.. Bu fırsatı geri tepmek ister misiniz?

Eskiden geylerin çok iyi birer tiyatro oyuncusu olması gerektiğine inanırdım. Çünkü samimi olmak, insanlara güvenmek, açılmak onların hayatlarını ellerinden alabilir.. Hala öyle.. Sırf eş cinsel olduğu için hayatını kaybeden insanlar gazetelere, ana haber bültenlerine haber bile olmuyorlar.. Hala akıbeti belli olmayan kardeşlerimiz aileleri tarafından esir tutuluyor.. Buradan açılma çağrısı yaparken kimseyi tehlikeye atmak istemiyorum.. O yüzden kontrollü açılmaktan bahsediyorum, bahsedeceğim de.. Ama biliyorum ki bu ülke de zaman gelecek açılmak herhangi bir tehdit teşkil etmeyecek ve bu çok uzak değil...


Unutmayalım bundan 90 yıl öncesine kadar dünya üzerinde kadınlar nüfus sayımlarında sayılmıyor, oy kullanmalarına ütopya gözüyle bakılıyordu.. 150 yıl öncesine kadar zenciler insan yerine konmuyordu... Bunları aşan dünya topluluğu eş cinsel bireylerin de varlığını ve insani haklarını kabul edecek..

40 yorum :

  • Adsız dedi ki...

    takip ediyorum seni ara ara uğrayıp okuyorum burayı. seviyorum burada bulmayı kendimi. bi erkekle olamam ragmen şuan başka bi kadından hoşlanıyorum gerilim filmi gibi tahmin edemezsin şans dile sadece yeterli benim için

  • Kaan Arer dedi ki...

    Adsızcığım sana şans diliyorum kuzum.. bir de kendini aldatma şu an kiminle olmak istiyorsan git ol derim..

    Ama sonrasını düşünmekte insanlara özgü bir şey işte.. karar senin..

  • Aytaç GURCAY dedi ki...

    Blog ve çalışmalar süper okurken keyif almamak mümkün de değil açıkcası yazılanlar belli olunca yazanında (kaan arer) in de ne kadar semptatik ve güzel biri oldugu ortaya cıkıyor tesekkurler:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pek sevgili Aytaç, inan o senin guzelligin, eger ortak bir dilde bulusabiliyor, guzel seyler paylasabiliyorsak ne mutlu bana.

    Mutlu oldum :)

  • kaytan bıyık dedi ki...

    anacım iyi diyosun güzel diyosun da bi söylesem yer yerinden oynar gök zemine iner o derece olay bi durum bu hiç sanmam ki ne kadar kontrollü olursam olayım aileme tek kelime dahi edemem kuzenlerimle de çok yakın olmadığım için söyleyemem tek geriye kankam kalıyor ki ona bi ihtimal bunun dışında zor kaancım çok zor :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Beheey kaytan biyiklim, saniyor musun ki yer yerinden oynamadan taslar yerli yerine oturur...
    her deprem yeni bir duzen demektir.

    Bu konuda 3. yaziyi yazmak farz oldu simdi bana ;)

  • Siradangay dedi ki...

    Senin yazılarına şak diye yorum yazamıyorum hiç ya :D Oturup bir düşünmem gerekiyor. Bu konularda fikrim mi yok yoksa senin düşüncelerini ortaya koyuş şeklin beni yeniden sorgulamaya mı itiyor bilemedim. Hadi hayırlısı diyeyim :)

    Kontrollü açılma: Kesinlikle evet. Açılacağız diye boynumuza tabela asıp taksim meydanına çıkmanın manası yok.

    Taşlar yerinden oynar mı her zaman? Evet kesinlikle oynar, değişim olmadan gelişim de olmuyor maalesef.

    Eşcinsellerin daha az internette, daha fazla sokakta olması gerektiğini düşünüyorum. Yanlış anlaşılmasın, her gün onur yürüyüşü düzenlensin demiyorum. Ama film festivallerinde biletler tükensin, eşcinsellerin yönettiği, ilgi gösterdiği kültür, sanat ve spor alanında etkinlikler olsun. Dernekler olsun hepimizin gittiği. Dergiler, gazeteler olsun. İş dünyasında da eşcinseller söz sahibi olsunlar. Daha çok çalışsınlar, daha çok kazansınlar. Daha fazla insanın güvenini kazansınlar. Ondan sonra topluma açılsınlar bence. İşte o zaman gerçekten görünür oluruz diye düşünüyorum.

    Eşcinsel her bireyin görevi hayatta diğer herkesten daha fazla başarılı olmaktır bence.

    Bununla ilgili daha da geniş bir yazı da yazarım belki :) Uzun oldu kusura bakma Kaancım, ama bu senin suçun :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Uzun yorumlara kizdigimi kim cikardi hahah olur mu efendim zekten dort kose oldum su an ;)

    Sanirim yeni bir duzenin hayalini kuruyorum ve emin adimlarla yol almak icin surekli dusumuyor ve argumanlar gelistiriyorum. Yeni bir duzen surekli put kirmak, tabu yikmak.. Ama guzel olan boyle destekleyici ve yapici yorumlar okumak..

    Ve seni bu konuda yazmaya itebilecek dusuncelere sevk etmek...

  • tarih84 dedi ki...

    Toplum değişiyor kalıp yargıları kırmak değişimi zorlaştırıyor ama yine de su sonunda yolunu buluyor. Kadınlar sekreterlikten öteye yakıştırılmazken şimdi dizi denildi mi kadın yönetmen olmalı deniliyor. CEO koltuğuna mutlaka bir gay oturuyor. Dünya, bilim gaylerin beyninin iki kısmını da kullandığını yaratıcı başarılı olduğunu artık istemese de kabul etti. Gayler sadece modacı ya da ressam değil hayatın her alanında başarılı olduğunu ispat etti.

    Her ne kadar haklı olsan da zenne film örneği de var toplumun cahil baskısı:(

    zor çok zor gerçi ne kolay ki?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pudracigim kontrollu acilma dedigim kavram tam da bu.. kendi hayatini garantiye almadigin surece acilman gereksiz bir cilginlik.. Zenne filmi bu durumun da disinda kaliyor o ayri bir sey ama temkinli adimlarla ortaya cikmayi destekliyorum.

    Ayrica soyledigin diger konularda da cok haklisin. Degisim sancili olacaktir. Aynen sira disi geyin soyledigi gibi guzel olan her sey zordur..

  • Adsız dedi ki...

    erkek arkadaşımın emeklerinden vazgeçemem asla sevgi emektir mutlu ediyor beni ama en yakın kız arkadaşımıda düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi. geçti bu tarz duygular demiştim zamanında nasıl yaşamışım ben bi kadınla ilişki dedim ama sanrm geçmemiş son 2 aydır anlıyorum bunu gözlerimi kapattığımda arkadaşımı düşünüyorum huzur buluyorum karmaşık :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    adsızcığım ikisinden de kopamamak da bir gerçek elbet.. Ama böyle bir durumda kalsam herhalde çok acı çekerdim.. bence erkek arkadaşına sahip çık kız arkadaşına karşı bir hoşlantı geliştirdiysen bu zaman içerisinde kavak ağaçlarının pamukçukları gibi uçar gider..

    Ya da ikisine de söyle 3 lü bir ilişki yaşayın olmaz mı?

  • Adsız dedi ki...

    Çok güzel yazmışsın pek iyi yazmışsın Bigayciğim ama mesela aileme açılamama gerekçem var benim annem ileri seviyede diabet hastası ve kabul etse de etmese de çok.üzülecek ben veya bizler mutlu olacağız diye de birisinin hayatına zarar veremem diye düşünüyorum. Haksız mıyım?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Adsızcığım bu yazıyı 3. bir yazı ile devam ettireceğim.. O zaman bu sorularınız daha net cevaplara kavuşacak eminim..

    Açıkçası kontrollü açılma kavramı senin durumunu da kapsıyor. Mesela sırf biz bazı haklara sahip olalım diye biricik annenin sağlığını riske atman kontrolsüz bir davrnaış olur. Yani illaki annene açıl diyemem, kimse de diyemez zaten.

    Benim dediğim doğru kişilere açılmaya başladığımız da çok daha güçlü olacağımız. Ayrıca bunu sadece açılmak değil davranış ve eylemlerle de desteklemeliyiz. Örneğin Kaos GL dergisine üye olmak, derneklerde gönüllü çalışmak, filmleri, sergileri desteklemek ve yaygınlaşması için çalışmak.. gibi gibi gibi bir çok şey sayılabilir..

    Duyarlı yorumun için teşekkür ederim.. Bu sorunu dile getirmen bile bir destektir..

  • ASİ YAPINCAK..... dedi ki...

    bence de sesinizi duyurmanız gerek,siz gibiler hayatınızı istediğiniz şekilde yaşamalısınız,topluma kabul ettirmelisiniz fakat bu 3-5 kişiyle olmaz elbette toplanın bizde varız,söyleyin yakınlarınıza, sizi siz olduğunuz için kabul etmeyenler cehaletten yoksun insancıklardır,zaten onlarla işiniz olmaz..valla ben yazılarını büyük bir keyifle okuyorum şekerim..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ama asi yapıncağım şu yazdığın cümleler o kadar duyarlı ve derinden ki.. inan bu yazıdan sonra duyulabilecek en güzel cümleleri yazmışsın. Yanımız da olmanız daha erdemli bir toplum için büyük bir adımdır.. çok teşekkür ederim.

    hatta içimden geldi bir öpeyim ben seni :*

  • nick smorty (bir tırtıl) dedi ki...

    Az önce iki yazıyı küt diye devirdim :) Halanla olan paylaşımların ve ardından görünür olmak (ama kontrollü :))

    Evet, düşündüğümde aileme olmasa da belli zamanlarda belli güven ve samimiyeti yakaladığım insanlara çok da çekinmeden açıldım; buna değer insan girer mi hayatıma henüz kestiremiyorum ama olursa ona da açılabilirim.

    "Benim Çocuğum" filminin bir bölümünde "Onlar bilmiyorlar, hiç paylaşmıyoruz ki. Sonra karşı çıkıyorlar ve ön yargılı yaklaşıyorlar" gibi bir konuşma vardı (tam metin bu olmayabilir). Bu noktayı daha önce pek düşünmemiştim ama yazdıklarını okuyunca o geldi aklıma ve hem sana hem de filmdeki o düşünceye katılmadan edemedim :)

    Halana sevgiler :) Kaçacaksan onunla birlikte kaç o küçük yerden :) Büyükşehirlerde (hele ki İstanbul'da) bazı şeylere tek başına göğüs germek zor olabiliyor :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bay Tırtılcığım inan ki amacım insanların kulaklarına yeterli miktarlarda su kaçırmak.. Yazıda da dediğim gibi bu düşüncelere sahip doğmadım ama şu an bu düşünceler beni yaşıyor, yarın neler olacak kestiremiyorum.. Bu bulog kişisel gelişim tarihimin göstergesi, bir yıl önce yazdığım yazıları görünce ay o zamanlar ben böyle miydim diyorum kendi kendime..

    Buradan kaçarken küçük çaplı bir deprem yaratmayı da düşünüyorum ve kaçtığım yerde ilk günler sürekli ağlayacağımı da biliyorum.. Keşke sevdiğim adam kollarını açıp gel beraber yaşayalım dese..

    Emin olduğum şey şimdiye kadar açıldığım tüm insanlar bana destek olacaklar...

  • Nevrozlu Majeste dedi ki...

    Okuyan her eşcinselin kendinden bir şeyler bulacağı, en azından bulmak isteyeceği, bir gün ben de bunu yapacağım diyebileceği bir yazı olmuş.

    Yazdıkların heteroseksüel birine bile eşcinselliği savundurtabilecek cinsten. Tebrik ediyorum.

  • Çürük Vişne* dedi ki...

    Yalan Dünya'da 'Face to face' dedikleri zımbırtı varya bu yazıda öyle olmuş işte. Surata tokat gibi dan dan dan :) Çok güzel bir yazı olmuş. Gurur verip özgüven okşayan bu yazı için teşekkür ederim ki ^_^ Devamı da gelmeli ayrıca :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sayın Majesteleri sanırım doğru tele dokunmuşum, yorumunuz beni pek bahtiyar kıldı..

    Özellikle son cümle sanırım söylenebilecek en dokunaklı cümleydi. Teşekkür ederim...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Vişneciğim teşekkür ederim.. devamı gelmeli demişsin ya hemen yazmaya başlıyorum kuzum.. Sen istersin de ben yazmam mı hiç ;)

  • Adsız dedi ki...

    merhaba ben erkek arkadaşı olan ama aynı zamanda en yakın kız arkadaşından hoşlanan o kadın .. bgn en yakın arkadaşım elimi tutup omzuma yattı sonra başını kaldırdı sessizce fısıldadım "yapmaa" diye. anlamıyorum ki napıyor geriliyorum.o bana platonik aşkını anlatırken ben ona mecburen erkek arkadaşımdan bahsediyorum..kaçmaktan başka çözüm yok galiba

  • Kaan Arer dedi ki...

    Eğer onun ilgisine karşı hoşlantı ötesinde bir ilgin yoksa hemen onunla ilişkini zayıflatmanı öneririm. En güzeli budur sanırım... Ona bir gülümsemen ne dağlar kuracaktır hayalinde, bir somurtman ne dağlar yıkacak.. Sen onun merkezi olduğundan istemediğin şeyler yaşatacaksın.. O yüzden uzak durman en güzeli.. Uzun vadede en güzeli..

  • ımtırak ımsı dedi ki...

    bu güne kadar annem kardeşim üniversite arkadaşlarım ve bazı hocalarımda dahil baya bir kişiye açıldım. kimisi güçlük yaşadı kimisiyle muhabbetimiz daha da arttı.ama hiç reddeden olmadı - çok korksamda böyle bir sonuçtan olmadı -

    ama şu olay kesinlikle sabittir ki insanlar önce neyi öğrenirlerse o sıfatı ana başlık olarak kullanıyorlar.
    "aa ımtırak mı eşcinsel oğlum o he ..... dir ama eşcinsel o" yerine
    "aa ımtırak mı ........ dır eşcinsel bide ama olsun ....... sonuçta " dedirtmek adına uygun zamanı kollamak gerekli yoksa herşeyi tepe taklak edebiliriz veya atalrın dediği gibi göz yaparken kaş çıkartıveririz

  • Kaan Arer dedi ki...

    Imrıtıkımsı adam ben de insanlara ilk önce gerçek yüzümü gösteriyorum.. samimiyim, biraz dobrayım, ama iyi düşünen, iyilik isteyen bir insanım sonuçta. konuşmalarım kırıcı deil yapıcıdır, sohbetim eğlencelidir. Beni böyle tanıyan insanlara açılmamın bana bir zararı olacağına inanmıyorum.. Bu da çok önemli bir etken haklısın kuzum..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ay bunu kime neden dedin anlamadım ama son yorumda ben kendimi ne çok övmüşüm öyle. silip değiştirsem mi acaba.. Övünmeyi sevmem ama kendimi nasıl gördüğümü anlatmışım işte ;)

  • baran can dedi ki...

    Bende senin gibi düşünüyorum.açılmalıyız ki insanların kafalarındaki yanlış düşünceleri silip doğruları gösterebilelim.ben lise 3 teyim ve yaklaşık 10-12 arkadaşıma açılmış bulunmaktayım.hepsi kız diğeri ise aşık olduğum çocuk.ve yanlış düşünen arkadaşlarımıda aydınlattığımı düşünüyorum :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Merhaba Baran.. Açıkçası senin gibi genç nesilden birinin bu şekilde düşünmesi, düşüncelerini davranışlara dökebilmesi o kadar güzel ki, yürekten alkışlıyorum..

  • baran can dedi ki...

    Teşekkür ederim.yakındada büyük bir açılım yapmayı planlıyorum zaten.yani tüm herkeze.çünkü artık hareketlerimi kısıtlamak istemiyorum.vede beni seven kişiler beni böylede kabul ediyorlar hatta daha samimi oluyoruz.eğer beni seviyorlarsa böyle kabul etsinler

  • O Gay Ben de dedi ki...

    evet kaancım kontrollü diye tabir ettiğimiz açılma şekli çok önemli gerek ailemizi gerekse çevremizi çok iyi tartmamız gerekiyor nice modern gözüken aileler eşcinselliğe hoş görülü yaklaştığını iddaa etseler bile iş kendilerine geldiği zaman 180 derece dönüp çark edebiliyorlar.

    Bu yüzden açılmadan önce + larını ve - lerini bir kenara yazıp iyice düşünmeleri gerekiyor zira herkesten önce kişinin kendi mutluluğu ve huzuru daha önemli.

  • Kaan Arer dedi ki...

    O Geyciğim bilmem katılır mısın sanki orta direkt aileler daha yumuşak olabiliyorlar. en azından çocuklarını ortadan kaldırmayı düşünmüyorlar..

    Samimiyetsiz bir şekilde yaşayan modern aileler ile töreperver aileler bizim için tehlike barındırıyor ne yazık ki!! Bu tür ailelere açılmak her durumda kontrolsüzlük oluyor :/

  • Adsız dedi ki...

    Blogunuzu bugun sabah kefsettim ve sondan geriye dogru hizli ilerlemekteyim. Bir yandan yazilar bitmesin istiyorum ama dayanamiyorum hizli hizli okuyorum. O yuzden oncelikle samimiyetiniz ve savundugunuz fikirler icin tesekkur etmeliyim.
    Kontrollu acilma olayinda katilmaktayim. Evet cok zor, yasamayanlarin anlayamayacagi bir sey bu ama eger ki acildiktan sonra cevresinin onu hicbir zaman anlayamayacagini ve hatta hayati tehklikesinin soz konusu olacagini dusunen escinsel arkadaslara acilmamalarini salik veriyorum.
    Ama ailesinin alisacagini dusunenlere ise maddi olarak bagimsiz bir hayata gectiklerinde en guvendigi ve en iyi anlayacak insandan baslayarak acilmalari gerektigini dusunuyorum.
    Kendime gelirsem aile egitimli ust duzey gorevlerde yer alan bireylerin cogunlukta olmasina ragmen escinsellik konusundaki bagnazliklarini surekli test ederek kesinlestiriyorum. O yuzden kendi adima universite egitimimin ardindan yurt disinda hayatima devam etmeyi cok yakin oldugum ve guvendigim dostlarima acilmayi dusunuyorum ama bu benim escinseller adina calismami engellemeyecek elimden geldigince kendimi gizlesem de lgbt bireylerine hosgoru ve saygiyi cevreme benimsetmek oncelikli hedefim...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsızcığım sana hitap edebilmek bile çok güzelken senin müptala olmuş gibi okur olman ayrı güzel. Buluşabildiğimiz ortak fikirlerin şerefine diyorum ;)

  • Atlantikfatihi dedi ki...

    Ne güzel anlatmışsın, buna rağmen zor, hala zor ama imkansız değil, teşekkürler desteğin için.
    2 ay oldu, kabul edeli, 'evet ben geyim' diyeli iki ay.
    Kaç kişi biliyor, toplam 4. En yakın arkadaşım-eşcinsel-, yine lgbt iki arkadaşım, ve sanatçı arkadaşım.
    Kadınlara anlatmak daha kolay oluyor sanırım, samimi olduğum kadınlara anlatmak, anlayabilecek olanlara.
    Bakalım, sevdiğim bir ailem var şu an 5 kişiyiz :') seviyorum onları.

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB