Ben Eşcinselim! ~ Aileye Açılmak

10 Mart 2013 Pazar 30 yorum


Eşcinsel olduğumu kabul etmem çok uzun sürdü.. Bu süreçte büyük bir platonik aşk yaşadım.. Oda arkadaşıma aşık oldum.. Düşünün ki iki kişilik bir odada 3 yıl onun aşkıyla kavruldum da bir türlü bunun aşk olduğunu anlayamadım.. Daha doğrusu anladıkça görmezden geldim, isim koymadım, ama onsuz bir zaman dilimi haramdı, biliyordum..

Bu süreçte bir kız arkadaşım da vardı.. Kız arkadaşım benim gey olmamamı sağlayacak büyük bir etkendi sanki.. Eğer ona sarılırsam beni bu hayattan kurtaracağına inandığım.. Ben Canan'a değil yanımızda yürüyen Can'a aşıktım, sevişirken aklımda hep Can, onun vücudu, gülüşü, onunla sevişebilme isteği ama Canan'ın koynunda.. Ne büyük ikilem!!

Can'ın da kız arkadaşı vardı ve beraber takılırdık sürekli.. Ama iki erkek olarak biz o kadar çok beraber vakit geçiriyorduk ki bir ara kızlar bizi bir kenara çekip "Siz biseksüel misiniz?" diye sormuşlardı.. Düşünün ki kız arkadaşlarımız bunu fark ediyor ben kabul edemiyorum, aşık olduğum çocuk ne durumda hala bilemiyorum.. Kızlara o gün çok gülmüştük; ama kızlar haklıydı...

Kız arkadaşımdan ayrıldıktan sonra kendimi bir süre biseksüel sandım.. Ama gerçekten bir erkek ile sevişince anladım ki ben erkek vücuduna hayran, ben bir penis sever, ben erkeğin koynunda olmanın saadetini yaşamamış bir insandım... Seviştiğim vücut bir kadınsa boşalabilmek için bir erkeği hayal etmem gerekiyormuş meğer... Can'ın hayaliyle Cananla sevişmek.. Ne diye? Toplum ne der diye!!

Peki, düşünelim neden bu kadar geç kabul ettim kendimi? Hiç düşünmeden tek bir cevap var: Babam.. Ergenlik döneminden itibaren benimle kavga içine girmişti. Ona göre hep bir kadın kadar nazik, zarif, yumuşaktım işte.. Benimle okulda, sokakta dalga geçecekler diye korkuyordu, kenara çekip çekip konuşuyordu: 'küfret, daha erkek ol, futbol oyna, çık sokağa eşkıyalık yap, vb.' gibi pek akıllıca akıllar veriyordu.. Babamı üzmek istemiyor ama bunların bir tanesini bile yapamıyordum.. Çünkü içimden gelmiyordu.. Babam zamanla daha da eve kapandığımı gördükçe ona inat olsun diye yaptığımı sanarak daha da üstüme gelmeye başlamıştı. Hırçınlaşmıştı.. Beni yaralıyordu.. Umurunda değildim.. Onun yanındayken elimi nereye koyduğumdan, ağzımdan çıkan her kelimeye dikkat eder, en küçük 'yumuşaklıkta' beni azarlar olmuştu.. Tam bu dönemde araba kullanmayı bana öğretmeye kalktı. Yani sinirini bu yoldan üzerimden çıkarıyordu.. "Adam gibi tut şunu", "Erkek ol biraz", "Başıma ibne mi olacaksın sen" gibi nezaket dolu cümleler onun günlük azarları olmaya başlamıştır.. Ağzımı kapatarak yemek yememden tutunda, elimi nasıl tuttuğuma kadar karışıyor, tüm kıyafetlerime laf söylüyor, evde oturduğumu gördükçe bağırmaya başlar olmuştu..

Sürekli ağlıyordum.. Sokakta beni kimse babam kadar taciz etmemişti.. Okulda belki arkamdan 'top' diyorlardı ama yüzüme bir kere bile söylenmedi. Sadece futbol oynayamadığım için biraz dalga geçerlerdi o kadar.. Sürekli aralarına alırlardı da ben girmek istemezdim o ayrı.. Anlayacağınız milletin sokakta, okulda çektiği terörizmi ben evde çektim.. Bizzat babam tarafından.. Babama o kadar çok söz verdim ki gey olmayacağım diye.. Nefret ediyordum babamdan.. Çünkü elimden gelmeyen şeyleri istiyordu.. Ben kitap okuyorum diye sürekli kitaplara laf söylüyor, kitap okuyan insanlara laflar söylüyordu.. Yani normal bir babam yoktu..

Ayrıca tüm bunların sorumlusu annemdi. Beni kız gibi yetiştirmişti.. Beni mutfakta görmeye görsün sinir krizine girecek gibi oluyordu.. Yine mi ev işi yapıyordum yoksa.. Aksine kek yapmayı, yemekler yapıp ortalığı toplamayı çok seviyordum.. Annem, babam evde yokken bana yaptırırdı sevdiğim şeyleri.. Sevdiğimi, keyif aldığımı bilirdi, ama babam gelince hemen ben odama kaçardım.. Bana laf sokarken annemi de hiç atlamazdı, Allahtan annem hep benim yanımda, arkamda olurdu.. Babamın psikoloğa gitmesini ister dururdu.. Ama babam hiçbir zaman psikoloğa gitmedi.. Kadının ne kadar adı varsa o kadar sözü dinlenirdi..

Konu komşu ne diyecek diye harcanan bir çocuk vardı ortada!

Bir gün büyük bir kavga çıkardı yine babam. Şimdi hatırlamıyorum neden.. Ama o gece evi başımıza yıktı yıktı durdu.. Ne ibneliğim kaldı, ne kırıtmalarım, ne erkeklere bakışlarım, ne konuşma tarzım, ne eve kapanmam hepsini tüm apartmana haykırdı.. Kapıları kırdı.. Annem, kız kardeşim, ben sürekli ağlıyoruz.. O gecenin sonunda sessiz bir anlaşma imzalandı aramızda.. Ya o bir daha bu konuyu açmayacaktı, ya da ben intihar edecektim..

İnsanın kendi evinde, 'seni çok seviyorum, iyiliğini istiyorum' diyen birisi tarafından sürekli itilip kakılmasını, sürekli aşağılanmasını nasıl anlatabilirim! Babamın bu şerrinden kurtulmak için geyliği, erkekleri kafamdan silip atmış, stresli bir hayata başlamıştım.. O geceden sonra babam bir kere bile bu sözleri söylemedi, bir kere bile imada bulunmadı.. Bulunduğu an beni bir daha sonsuza kadar göremeyeceğinin farkında... Ben de hayatımda hiçbir zaman babama güvenmedim.. Sürekli kenara para biriktirmeye başladım.. Bana verilen harçlığımı hep biriktirdim.. Yıllarca para biriktirdim.. Bir gün gelir de babama karşı durmam gerekirse ekonomik sıkıntı çekmeyeyim diye..

Kendimi kabul etmemi geçelim de bir kızın gençliğini kendimi "paklamak" için harcamamın tek nedeni babamdır.. Ama artık kararımı verdim. Kontrollü açılma ilkesi ışığında babam ile tüm bağlarımı kopardığım zaman yani düzenli geliri olan bir işe girdiğim, kendi evimi kurduğum zaman babamın karşısına geçeceğim ve büyük bir gururla "BABA BEN EŞCİNSELİM" diyeceğim.. "Sen yıllarca beni aşağıladın, yıllarca bu olmasın diye çaba harcadın, hem kendini hem beni hem tüm aileyi kabuslara sürükledin ama bu benim tercihim değildi, ben buna engel olmak için çok çaba harcadım, kabus gibi bir çocukluk, gençlik geçirdim, odamdan dışarı çıkamadım ama bu senin engelleyebileceğin bir şey değildi, başaramadın, istersen kendini kandır; ama ben dürüst olacağım, doğduğum gibi yaşayacağım" diyeceğim.. O günü düşündükçe içime öyle büyük bir gurur, öyle büyük bir yaşama sevinci doğuyor ki!! Ayakları üzerinde duran bir adam olarak o gün babamın bana karşı olan sevgi ve ilgisinin samimiyetini ölçeceğim...

Biliyorum ki babam beni öldürecek birisi değil, o yüzden bu bir kontrollü açılma olacak.. O gün beni ister kabul eder, isterse de etmez, zaten yanında olmayacağım, ona muhtaç olmayacağım.. Kendisi ne düşünürse düşünsün ama benim babamsa ve beni sevecekse beni gerçekten bilsin istiyorum.. Benim hem eşcinsel olduğumu hem de nasıl onurlu bir hayat sürdüğümü görsün istiyorum..
Eğer beni samimiyetle seviyorsa zaten bir sorun çıkmayacaktır.. Sevmiyorsa da ben onu yıllar önce zaten kaybettim.. Hayatımda hiçbir şey değişmez..

Hayatımın bu kesitini ve aldığım kişisel kararımı anlatmamın sebebi Kontrollü Açılmaya gerçek bir örnek vermekti.. Kontrollü açılma için ekonomik bağımsızlık ve hayatını devam ettirebilmen önemlidir. Ve haliyle ailene zaman tanıman gerekir.. Bu bir anda kabul edilecek bir şey olduğu gibi olmaya da bilir..

Unutmayalım öldürmeyen acı kuvvetlendirir, yani Kontrollü Açılma Hayat Kurtarır!!

DipNot: Bu konuda ailesine açılmış bulogır arkadaşım Gay Werther deneyimlerini yazmış. Bu yazıyı (tıktık) da okuyarak yaşanmış deneyimlerden faydalanmalıyız..

30 yorum :

  • nick smorty (bir tırtıl) dedi ki...

    Gene çarpıcı bir yazı. Anladığım kadarıyla baba figürü senin için bir nevi Erol Taş'laşmış. Çok zor. Aile baskısını çok fazla görmedim açıkçası. Onlara da açılmış değilim ve senin bu durumuna uygun yorum yapmakta zorlanıyorum.

    Ama şu da var ki aileler (genel olarak) çocuklarının mutluluğu için onlara öğretilmiş/dayatılmış kurallarla (nasıl mutlu olunur kuralları gibi diyelim) bazı şeyleri yapıyorlar. Bazen dozajı ayarlamakta sıkıntı çekseler de. Senin babanın başta taşıdığı endişe (dışarda çocuguma laf atarlar, dışlarlar, kötü davranırlar'dan birisi bana bi şey der'e kadar) ile hareket ettiğini ama durum (ona göre) "düzelmedikçe" bunu yapabilmek için şiddeti arttırdığını düşünüyorum. Ve sanırım belli bir noktadan sonra mantık tamamen devre dışı kalmış.

    Sen gerçekten çok şeysin. Bu şey'e koyabilecek bi tanım bulamadım. Ama seninle oturup sohbet etmek gerekiyor diye düşünüyorum.

  • Adsız dedi ki...

    :)Yazıyı okurken önce hüzünlendim sonra ayakları üstünde durmaya çalışan birini görünce sevindim, kocaman sarıldım farzet :)))
    dipnot: hetero kızlarında duygularıyla oynamayalım emi

  • tarih84 dedi ki...

    Ben yine de açıkça söyleme derim zaten baban ilerleyen yaşına rağmen evlenmemiş ve çocuk sahibi olmamış olmandan ne gerekliyse onu çıkaracaktır ben yeniden yıkıma uğramanı istemem doğrusu:(

  • gay werther dedi ki...

    ahh bigayım ahhhh :) beni duygulandırdın gece gece... kendi babam geldi de bir an gözlerimin önüne. yaşanmış onca çirkinlik onca yalan dolan ve hala parçalarını toplayamadığım bir kalp... hayat gerçekten bir garip! ama inanıyorum ki istediğin şeyi elde edeceksin ve o zaman geldiğinde her şey umduğun gibi gitmese de sen ayakta kalacaksın. yine ve yenidem... çok seviliyorsun <3
    bu arada o yazının ikincisini daha detaylı yazacağım ama zamanım olmadı pek. yüreğine ve paylaşımına sağlık tatlım :*

  • gay werther dedi ki...

    ahh bigayım ahhhh :) beni duygulandırdın gece gece... kendi babam geldi de bir an gözlerimin önüne. yaşanmış onca çirkinlik onca yalan dolan ve hala parçalarını toplayamadığım bir kalp... hayat gerçekten bir garip! ama inanıyorum ki istediğin şeyi elde edeceksin ve o zaman geldiğinde her şey umduğun gibi gitmese de sen ayakta kalacaksın. yine ve yenidem... çok seviliyorsun <3
    bu arada o yazının ikincisini daha detaylı yazacağım ama zamanım olmadı pek. yüreğine ve paylaşımına sağlık tatlım :*

  • Sakallar Falan dedi ki...

    Zorlu bi çocukluk gecirmişsin.s.s babamın bir suru kotu tarafı vardır ama boyle yazilari okudukca degerini daha iyi anliyorum. ve üzmekten daha cok korkuyorum. sen korkmuyorsun ama. bu durumda ben mi sen mi daha şanslisın bilmiyorum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Tırtılcığım aslında babamı iyi özetlemişsin teşekkür ederim. Şu da bir geçek şu an onca gey davranışıma karşı hiçbir şey diyemeyen babam söz konusu.. Nereden nereye diyorum.. Babamı affedeli çok oldu ona karşı bir sinirim, nefretim mevcut değil, ama sadece gerçekleri paylaşma arzumun önünde duramıyorum o kadar..

    Bu arada benim ne olduğumu da ayrıca merak ettim :)Şeyi biraz açar mısın plizz?

    Sohbet teklifini aldım, saklı tutuyorum ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Adsızcığım sarılma enerjini hissettim çok teşekkür ederim..

    +Kimsenin duygusuyla oynamak istemem.. Bir insanın duygularıyla oynayanlar o an kazandıklarını sansalar bile ilelebet kaybedenlerdir.. Bunun farkındayım.. Canan ismini verdiğim sevgilimle birlikteyken bu fikirde değildim.. Bu öz eleştiriyi yapabilmem için üstünden yıllar geçmesi gerekti.. Bu hatayı ben yaptım, buraya da açıkça yazıyorum ki gençler yapmasınlar, ders alsınlar, varsa eğilimleri bunu araştırsınlar, kendilerini daha kabul etsinler diye..

    Uyarın için teşekkür ederim..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Tarihciğim o cümleyi sarf edebilmek (Ben Eşcinselim) ne güç, inan bilemezsin.. Hele hele benim gibi taşrada yaşayan bir insan için..

    Ama yine de zor olanı başarmak istiyorum.. Gey olmanın ayıp bir şey olmadığını, saygı değer insanların da eş cinsel olabildiklerini beni tanıyan herkese göstermek istiyorum.. Ben bunu yapmazsam sen yapmazsan nasıl çıkacak karanlıklar aydınlığa?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili Wertherciğim çifte yorumunla beni pek sevindirdin ;) Kontrol noktalarını elimde tuttuktan sonra her şeyin istediğim gibi gitmeyeceğini de düşünerek bu yola çıkmak gerekiyor zaten.. Ama samimi bir hayat yaşamak için Ferzan Özpetek gibi babamın ölmesini mi bekleyeyim?

    Desteğin için teşekkür ederim kuzum.. Sen de yaz yine paylaşalım ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sakallım Babamı üzmekten ben de korkuyorum.. Çünkü onu affettim. Hem de çok oldu ben affedeli.. Ne kinim var ne de nefretim ona karşı.. Ama hayatımda çok büyük bir yeri de yok ne yazık ki!!

    Ama yine de "üzülürse üzülsün, bana ne" diyebilecek durumda değilim, üzülmesini istemem ve benim gey olmam onu üzmemeli, eğer üzülüyorsa, eğer toplumu, onu bunu, dedikoduyu benden daha çok önemsiyorsa yapacak bir şey yok. Bu onun kendi seçimi sonuçta..

    O yüzden sen de geysin, ben de geyim ve ikimizde bunu babamıza söylemekten ötürü şanssızız ama bunu yapabilecek güçteyiz.. Ve üzülüp üzülmeme tamamen onların tercihi...

  • Siradangay dedi ki...

    Aaah ah, bu babalar neler yapıyorlar neler...

    Ben belki 3 yıldır evin içinde zaruri olmadıkça tek kelime konuşmuyorum babamla, yıllarca yaptıklarıyla içimdeki her sevgi ve ilgi kırıntısını öldürdü.

    Öyle ki artık ne gey olduğumu, ne başka bir başarımı, kazancımı, hiç bir şeyi paylaşmak istemiyorum onunla.

    Nefret değil hislerim belki ama, onun bende yarattığı yıkımı önlemek için bütün duygularımı kapattım sanırım.

    Belki ben de karşısına dikilip söylemeliyim bazı şeyleri senin gibi, ama artık o kadar kayıtsızlaşmışım ki aklımın ucundan bile geçmiyor bu.

    Aah ah diyorum başka da birşey diyemiyorum :(

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Herkesin bi baba travması var sanırım :()( ne babalar ama :) kontrollü açılma bencede cok önemli bebegim bi yastan sonra aileler cocuklarını dinlemeyi öğrenmeye başlıyorlar ondan sonra kendi hayatını daha bi net anlatabiliosun sanırım hep susmalarimiz ailelerimiz üzülmesin diye degil mı ... Yıllarca annem üzülür die sigara içtiğimi sakladım eee sonra ne oldu yalan söylemekten yorulup bi gun söyledim kavgalar gürültüler ama simdi hersey normal aileler açıklığın yalan bir hayattan daha önemli oldugunu anladığında belkide hayat daha guzel olur he ?

  • Çürük Vişne* dedi ki...

    Yine harika bir yarı. Araya küçük küçük hüzünlerde sıkıştırılmış. Sanırım algılarım bu aralar çok duygusal olduğundan benim ağlayasım geldi :(

    Bende kız çocuğu gibi yetiştirildim, ablam tırnaklarıma ojeler sürer, dudaklarıma rujlar çeşit kılığa sokardı beni.Annem abur cubur yapmayı öğretir, evleri süpürtür,bulaşık yıkatırdı. Hatta bana tığ ve şiş ile örmeyi bile öğretti. Bi kızın ihtiyacı olabilecek çoğu şeyi sanırım yetiştirilirken öğrendim. Ama babamdan böyle tepkiler görmedim. Yani babamla kavga etsek gururum, kalbim herşeyim kırılır o konuşmaya başlayınca ama sanırım bu daha beteri.

    Umarım bebeğim bir gün bu çektiğin sıkıntıların sevincinide yaşayacaksın, kendi düzeninde kendi evinde ve kendi kararlarınla yönettiğin dünyanda. En başta dediğim gibi yazı gerçekten harika. Akıcı, sıkan bir taraf yok ve okutturuyor :)
    Devamı gelsn demiştim diğer yazıda, gelmiş. İyi de olmuş. Tadından yenmiyor bu yeni şekerpare. :)

  • tarih84 dedi ki...

    Haklısın ama bir an senin için korktum doğrusu:( inşallah içindeki delicesine özgür kalabilme arzusunu olumlu bir sonuca erer. Şans seninle olsun:)

    Olumlu düşünelim olumluyu çağıralım:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sıradışı geyciğim sanırım baba sorunsalı bu toplumun büyük bir sorunu.. Ataerkil toplum olmanın özelliği gereği içi boş bir balon olan babalık kavramını zaman içerisinde içi dolu hale getirebilme çatışmasından başka bir şey değil aslında bu.. Toplum babanın çocuğunu hiç sevmemesini, hatta karşısına alıp konuşmamasını normal karşılıyordu.. Şimdi ise bunun ötesine geçmek zaruri. Çünkü samimiyetsiz davranışlar çok sırıtıyor artık..

    Sen bana göre daha iyi bir konumdasın, yani babana açılacağın tarih daha keskin ;) ve açılacaksın bence...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ah Van Görlcüğüm kaç zamandır yoklardasın ama...

    Ailelerin bu durumları hemen kabul etmesini beklemek büyük bir hayal kırıklığıdır, ilk olarak kabul etmeyeceğini, zaman içerisinde her şeyin yola gireceğini beklemek en doğrusu..

    Aileye açılmak ne kadar gerekli diye soran arkadaşlara ne kadar olduğun gibi yaşamak istiyorsan işte o kadar gerekli diyorum!!

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ah Vişneciğim aslında MahsunKırmızıgülvari acıtasyonlarla bir şeyler anlatmayı hiç sevmem.. O yüzden acılarımdan bahsetmemeyi seçmiştim ama sen de duygusal bir geysin, ben de normal bir köşe yazısı okurken bile ağlayabilirim, seni anlıyorum ;)

    Yazı ile ilgili eleştirilerin için de çok teşekkür ederim kuzum, öptüm :*

  • Kaan Arer dedi ki...

    Tarih 84cüğüm tüm ipleri elime almadan bunu yapmayacağım canım.. Yani bu ileriye doğru planlanmış bir şey ama beceremezsem de düşüncelerim burada yer alsın, okunsun, kişilere fikir versin istedim...

    Bu yolda ölmek de var.. Bir gün ölürsem en azından beni buradan tanıyan kişiler olacak, bu dünyaya bir şeyler bırakmış olacağım. Belki buloglarında benden bahsederler diğ mi ama..

  • eso beso dedi ki...

    bu aralar pek bi aktivist gördüm seni şekerim. yurdum geyleri sayende galeyana gelip pıtır pıtır açılacaklar ailelerine kabak çiçeği misali. :P

    ...

    şaka bi yana, inşallah her şey gönlüne göre olur da açıldığın zaman babanın suratındaki ifadeyi görebilirsin ve o ifade kabullenmişliğe ait olur. bol şans! :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Esocuğum esprilerini özlemişim :D o yüzden daha çok yorum istiyorum ;)

    Babam o an kabul edemeyecek, hatta hiçbir şey demeyecek eminim.. Şok olup kalacak, ancak bundan 1-2 yıl sonra normale dönecek ilişkilerimiz diye tahmin ediyorum..

  • Haplo dedi ki...

    yine anladım ki açılma konusunda gayet şanslıyım.. birincisi aldığım pozitif tepkilerin yanında, bir de inandırmaya uğraşmam var tabi.. hayatımda yer eden kızları bilince arkadaşlarım da ailem de inanmakta güçlük çektiler.. şaka olmadığına inandırmam gerekti hatta bazılarını :) zaten görüştüğüm bir 'baba' olmadığı için o sorun olmadı henüz, annemse genel olarak konuşmamayı tercih ediyor.. alışması için ne kadar daha zaman gerekli bilmiyorum tabi. :// bazen bu bekleyiş sinir bozucu olabiliyor.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Kelebekcigim ne yazik ki bu isler dedigin kadar kolay olmuyor. Turkiye de cogu es cinsel bu acilimdan sonra öldü.. Ama iyi dileklerini paylasiyor, tesekkur ediyorum kuzum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Haplocugum belli ki annen gormezden gelmeyi seciyor. Ama su da bir gercek ki surekli konusulacak bir konu da degil bu. Baba kisminin hic olmamasi bence bu isi kolaylastiriyor cunku en zor kismi o..

    Insanlari inandirmanin zor olmasi ise ilginc elbet. Ama kiz arkadaslarin olduysa inanamalarini normal karsilamalisin kuzum hehehe optum :*

  • Gökhan El Khalisi dedi ki...

    Belki o kadar baba terörü yaşamadım; ama yaşadıklarının pek çoğunu ben de yaşadım. Belki öyle bir terör değildi; ama beni ailemden koparacak kadar derin bir kaç şey ben de yaşadım. O sebeple yazdıklarının, düşündüklerinin ve yapmak istediklerinin haklı sebeplerini o kadar iyi anlıyorum ki. Bir evin bir oğlu olarak üniversiteye kadar hep yanlarında olacağına inandığım ailem şuanda maddi olarak minnet duyduğum insanlardan başka bir anlam içermiyorlar. Ha sevmiyorum mu? Elbetteki halen tüm dünyadaki insanlar içerisinde benim için en değerli olanlar onlar. Ama tüm bunların değerle vs zaten alakası yok. Bir insanın hele ki bir erkeğin ailesini dahil ederek artık kimseden beklenti içerisinde bulunmaması çok ağır bir yüktür, kimsenin taşımak zorunda kalmaması gereken. Sürekli birlikte yaşayacağım bir hayal üzerine kurulan tüm geleceğim artık apayrı bir noktada. Belki ben söylemeyi beceremeyeceğim. Zira halen bunun getirisinin, götürüsünden çok daha fazla olacağına inanıyorum. Ama hiç bir zaman da onların gitmemi istediği yolda olmayacağımı biliyorum. 2 yıl kaldı diyorum kendi kendime. Bu yıl okul bitecek, 2 yıl pratik için çalışacağım. Sonrasında askere gidip dönecek ve bir daha bu evde bulunmayacağım. O gün 24-25 belki 26 yaşlarında olacağım. Benden çalınan 18-25 yılların acısını çıkararak yaşayacağım. Tüm ertelediklerimle, tüm hayallerimle. Hayatta şu yaşıma kadar çok az şey için lanet ettim. Hele bunların içinde yüreğimden koparak ettiğim en fazla 1-2 olay vardır. Bunların en büyüğü "toplum ne der" kaygısını yaratan tüm insanlara ve bu uğurda yitip giden hayatlara olandır...

  • Kaan Arer dedi ki...

    Gökhancığım bir nevi içini dökmüşsün, güzel paylaşımın için teşekkür ederiz. Her insan ayrı bir hikaye olduğu için ne çok hikaye dinleyebilirsek o kadar zengin olacağız, buloğunda da bu konulardan bahsetmeni bekliyorum..

    Her şey paylaşım, her şey daha güçlü olabilmek için..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB