Yeni Normaller

4 Şubat 2013 Pazartesi 25 yorum
Hürriyette Onur Baştürk'ün "sosyal hayatın yeni normalleri" yazısından ilham alarak kendi yazısını yazmaya koyulan Kaan'dan selamlar ahali ;)

Bu arada bu girişi de Ev oğlanının son yazısından aldım :/ o da buloğunu kapatırken bile ilham kaynağım olmayı bırakamadı gitti ;)

Şimdi konuyu Onur'dan aldım dedim ama ben kaç haftadır bunu yazmalıyım artık diye kafam da kuruyordum inanın.. Sadece elimden yazı çıkmadığı için yazmıyordum, baktım bugün Onur yazmış, aaa dedim artık ben de oturup yazayım canım.. Ayrıca Onur yazar da ben yazamaz mıyım ki  hıh :D

Bir kere bizim için çok estetik ve gerekli bir konu. Yeni Normaller. Bizim toplumumuz için çok çok daha gerekli bir konu. Normaller vardır ve zaman içinde değişime zorunludur. Herakleitos der ki: "Değişmeyen tek şey değişimin kendisidir." O zaman topluma yeni normalleri tanıtma vakti gelip de geçmedi mi? Yani hala eş cinseller tüh kaka mı olacak, ya da insanların yüzüne gülüp arkasından dedikodu mu yapacağız, dedikoduyla insanları sindirecek miyiz, mahalle baskısıyla insanları mutsuzluğa itmeye devam mı edeceğiz bla bla bla...

Amerika da bu isimde bir dizi yayınlanıyor..

The New Normal 

Eylül 2012 de yayına başladı.. daha birinci sezonunda ve 15. bölümü yayınlandı en son. Yapımcılığını Katolik ailenin eş cinsel oğlu Ryhan Murphy yapıyor. Kendisi hem yazar hem yapımcı hem de yönetmen.. Bir de eş cinsel olunca yapıtlarında eş cinsellere ve ilgili konulara bolca yer veriyor.. Ülkemizin de çok acil böyle bir adama ihtiyacı var.. Toplum daha buna hazır değil deniyor ya işte o zaman canım sıkılıyor.. Toplumun hazır olmasını bekleme lüksüne kim sahipse o beklesin kardeşim.. Ben kendimi suçlayarak büyüdüm, yıllarca acı çektim, intihar eşiklerinden döndüm, bu kadar doğal ve normal bir şey için gençler acı çeksin, benim yaşadıklarımı yaşasınlar istemiyorum..

Tanrı aşkına ne yakışıklılar ama
Bu dizide birisi doktor, diğeri yine televizyon yapımcısı eş cinsel iki erkeğin çocuk sahibi olma maceraları konu edilmiş. 20 dk lık komedi türünde yoğun bir dizi.. Haftada bir gün yayınlanıyor ama keşke her gün yayınlansa.. Bryan ve David'in hayatlarına ve hayallerine aşık oluyorsunuz, yaşam tarzları rahatlıkları ve dostlarıyla birlikte sürdürdükleri hayatlarına bir de taşıyıcı anne ve ailesi dahil olunca her şey çok daha tatlı oluyor.. Üst üste çok izlerseniz yüksek doz aldığınız için kendi hayatınızdan soğuyabilirsiniz o yüzden dikkatli izlenmeli ve sonrasında araba kullanmamalısınız :D

'Cinsel Yönelim'e Eşitlik

Biz varız, doğuştan böyleyiz, artık neredeyse tüm dünya bizim hasta olmadığımızı, hastalıklı bireyler olmadığımızı kabul etti, ordular da yer veriliyor, okullar da homofobiyle savaş kulüpleri açılıyor, eş cinsel evlilikler, evlat edinmeler yasallaşıyor, yaygınlaşıyor, çok istisna örnekler dışında biz varız, her yerdeyiz diyeceğimiz anda kendi ülkemizde işler hiç de böyle gitmiyor.. Bildiğiniz gibi bir anayasa hazırlığı arefesindeyiz ve bu anayasada bizim de adımızın geçmesi çok önemli. Eşitlik maddesinde cinsel yöneliminden ötürü kimsenin dışlanamayacağı, haklarından mahrum bırakılamayacağı eklenmeli. Eğer bugün bu anayasaya girerse belki ben göremem ama gelecek nesillere daha hoşgörülü ve tutarlı bir toplum bırakma şansımız olur. Bunun için bir imza kampanyası başlatıldı. Ben gidip kendi adıma imzamı attım. Sizleri de bu kampanyaya katılmaya davet ediyorum.. Haklarımız için, saklanmadan yaşayabilmek için bir adım atma vakti gelmedi mi!

Buradan hem manifestoyu okuyabilirsiniz, hem de imzanızı atabilirsiniz.. Hayırlı olsun!!

nELeR aRTıK nORMAllEşMElİ


*Boşanma kavramı normalleşmeli..
*Samimiyet normalleşmeli.. Yüzüne söyleyemeyeceğin şeyi arkasından da söylememeli insanlar.. Ya da içinden geçirdiklerini karşısındakinin yüzüne de söyleyebilmeli..
*Eş cinsel çiftler de insan içine birer çift olarak katılabilmeli.. El ele tutuşabilmeli en azından..
*İnsanlar aç gözlülüklerini, dedikoduya olan aşklarını, samimiyetsizliklerini, ötekileştirme arzularını ahlaksızlık olarak nitelendirmeli.. Ahlak ya da ahlaksızlık kavramlarını başkası için değil kendisi için sorgulamalı insanlar.. Kendisini yargılamadan başkalarına hüküm vermekten vazgeçmeliler..
*Sevgiliden ayrılmak dünyanın sonu olmamalı..
*Seks kutsanmamalı, bekaret değil samimiyet sorgulanmalı..
*Flört kavramı yaygınlaşmalı.. Birbirini yeterince tanımayan insanlar evliliğe zorlanmamalı...
*Evlenme kavramına gereksiz değerler yüklenmemeli.. Evlenmeden de bir evde yaşamak normalleşmeli.

Sizin de yeni normaller listesine katkılarınızı bekliyorum ;)
Sağlıcakla kalın..

25 yorum :

  • saklı yasam formu dedi ki...

    diziyi duymamıştım hemen başlamayı düşünüyorum :) ve de eşcinsel haklarına doğal olarak insan haklarına duyarlı birileri olduğunu görmek sevindirici oluyor. teşekkürler :)

  • Gay Panda dedi ki...

    yavrum new normal iyidir güzel dizidir izle bakayım hemen ;) biz sevgilimle izliyuk onu ;) bu arada imzamı çaktım ben direk az önce. normalleşmesi gerekenler keşke hemen olsa :/

  • Kaan Arer dedi ki...

    Saklı Yaşam Formum ben de bilmiyordum bu diziyi haklı olarak ama bir zamanlar dünyanın en tatlı insanını tanıyordum, o haber vermişti ;)

    Ben bir eş cinsel olarak bu buloğu yazma sebebim bazı hakları savunabilmek, savunulmasını yaygınlaştırmaktır.. Topluma ve tüm okuyanlara eş cinsellerin ne kadar doğal ve normal insanlar olduğunu anlatabilmektir...

    Ben teşekkür ederim ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pandacığım sen de dizi konusunda iyisin bak izlemediğin ya da bilmediğin dizi yok maşallah :D

    normalleşme sürecini başlatan bizler olalım da zamanı erkene çekelim fikrindeyim.. Tabii bizden önce bunlar yapılmış olsaydı daha güzel bir Türkiye'ye uyanırdık ama keşkelerin bir yararı yok..

    Sen ne zaman geleceksin onu söyle :)

  • O Gay Ben de dedi ki...

    "Sevgiliden ayrılmak dünyanın sonu olmamalı.."

    bunu normalleştirmek bizim elimizde değil kaancım, akıl kalbe bir noktaya kadar hükmedebiliyor gerek kimi sevmesi gerektiğini seçerken gerekse neden ayrıldığını bilememekten...

    canı yanan kalp oluyor ceremesini tüm organlar çekiyor... ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    çok haklısın... o da benim dileğim olarak kalsın istedim aslında.. benim de başaramayacağımı bile bile.. öylesine sessizce sıkıştırdım araya ama hemen fark etmiş ayıklamışsın yine, seçici geçirgen hücre zarı seni..

    ama iyi ki yazmışım yoksa sen yine yorum yapmadan geçerdiiin :P :D

  • frodoo bagins dedi ki...

    Yazdiklarin bizim ulkemizde ne yazikki ne sen ne ben yasarken goremiyecegimiz kadar hayal. En azindan benim hayal sinirimin disinda. Cunku bu toplumun icerisinde gizli escinsel yasamanin zorlugunu iliklerime kadar hissettigim anlar oluyor. Biz zaten normaliz. Anormal bulundugu hayati kabullenemeyenler icin denilir. Ama anormallerin cok oldugu bir ulkede su anda ki ozgurlugumuz bir sonraki anayasada kisitlanmazsa diye dua eder oldum. Korkular yon veriyor. Basbakana bakarmisin 5 cocuk demeye basladi .nufus artisi cok iyi biseymis gibi bunu soyleyip duruyor. Escinsellerden korkanlar cogunlukta oldukca ne normaller cogalabilir nede biz ozgur olabilirz. Cokmu karamsar oldum ;-) cozumu cok basit egitim . Dogru egitim ve cehaletin sonu esittir ozgurluk.

  • saklı yasam formu dedi ki...

    bu ülkede özelikle 90'lı yıllardan itibaren aktivizm adına çok şeyler yapıldı aslında ilk pride üç beş kişini katılımıyla ve yabancı milletvekilleriyle gerçekleşmiş ve ingilizce bilmeyen polis abilerimiz bu milletvekillerini dokunulmazlıklarına rağmen yerlerde sürüklemiş. bugün pride binlerce kişiyle gerçekleşiyor. iyimser bir tablo çizmek için değil ama karamsarlık bizi evlerimizde üzülmek dışında bir şey yapmamaya itince tehlikeli oluyor. sizin bloglarınız dahi bu süreçte bir adımdır ve normalleştirme sürecinde varlık göstermek demektir. zira başkalarının sapkınlık dediği şeye bu bloglarda aşk deniyor ki bu önemli bir protestodur gibi geliyor bana. sanal çağımızın en önemli mecrası ve buradaki varlığımız her yerdeki kadar önemli sizleri seviyorum :))

  • Siradangay dedi ki...

    New Normal gerçekten güzel bir dizi, başladığı günden beri takip ediyorum. Ama bizim ülkemizde yeni normallerin ileri derecede anormal olması işten bile değil şu an :)) Belki bir gün.. :) 100 yıl falan sonra bir gün :)) Yazı için teşekkürler, elinize sağlık.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sıradan gayciğim biz farkındalık yaratmaya çabalayalım da 100 yıl mı sürer 50 yıl mı 10 yıl mı hiç belli olmaz.

    Dizi gerçekten çok güzel.. ama yüksek doz ve hayalle birlikte alınınca hoş olmuyor dikkat..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Saklı yaşam formu aynı senin gibi düşünüyorum.. karamsarlık bulutlarının yağmurlarında ıslanmak da kolay, iyimser yağmurlara tutulmakta.. hayata bakışımız çiziyor yolumuzu.. ve ben güzel bakıyorum, inanıyorum..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Frodo Bagins neler yaşadın bilemiyorum elbet, bazen deneyimler insanın bakışını daha güncel, daha reel tutmasına salık veriyor.

    Ben de iki itildim, üç kakıldım, babam tarafından ibne diye dalga geçildim ama daha bir umut yüklüyüm, daha bir güzel günlere kucak açmışım..

  • Siradangay dedi ki...

    Kaancim bu can bu tenden çıkmadıkça mücadeleye devam, durmak yok :)) Umarım insanların birbirlerini etiketsiz sevdikleri günleri görürüm ölmeden :) 10 yıl erken sanırm ama olcak olcak :)

  • Bir Gay dedi ki...

    The New Normal dizisine bayılıyorum..
    Tek kötü tarafı süresinin çok kısa olması, 20 dakikada hemen bitiveriyor :(
    Başlamasıyla bitmesi bir oluyor.
    Şu anda ilk sezonun 15 bölümü internette mevcut ve ben bitmesin diye haftada iki bölümden fazla izlemeye korkuyorum :)

    Aslında Queer as Folk'la kıyaslarsak çok masum bir dizi.
    Yine de bu içerikte bir diziyi çekebilecek cesarette bir yapımcımız olsa bile, yayınlayabilecek bir kanalımız olduğunu sanmıyorum.

    Umarım bir gün bizim ülkemizde de bu tür diziler 'normal' olur..

  • Golden Boy dedi ki...

    Bu diziden haberim yoktu acil izlemeye başlıyacağım!
    ahh keşke öyle bir yasa girse ama daha çok zaman alır gibi. Cahil insan çok.
    Ayrıca bir sözün çok hoşuma gitti. Ben de aynen senin gibi düşünüyorum. Bugün benim gey olduğumu bilen bir arkaşıma da kurdum bu cümleyi. 'Ben kendim için savaşmıyorum. Gelecek nesil için savaşıyorum.'

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bir Gayciğim hele hele tüm gece bir diziyi izlemeye alışmış milletin çocukları olaraktan, bizim bir dizimizin özeti 40 dk sürüyor :D

    Adamlar özetsiz 20 dk lık dizi yapıyorlar bari haftada 5 gün yapın canım değil mi?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Golden Boycuğum en azından 10 yıl sonrası için çok umutluyum.. yani kendim de orta yaşlı bir gey olacağım sonuçta...

    bu arada twitterda çok küfür ediyorsun, dikkat!! :)

  • Ekin Türe dedi ki...

    Ülkemizde eşcinsellik kavramının git gide yaygınlaşması daha doğrusu açığa çıkması güzel birşey sonuçta bizler hepimiz sıkıntılı dönemlerden geçtik durduk kimilerimiz hayatlarına son bile vermek istedi ... ama şöyle bir bakıyorumda eşcinselliğin özgür olduğu ülkelerde böyle şeyler yok insanlar insan oldukları için seviliyolar .

    İmza kampanyasını görür görmez imzaladım.

    "Bizlerde insanız" ve insan olduğumuz için sevilmek istiyoruz ayrım görmek değil ...

    hee bak unutmadan diyim =) diziyi yeni duydum :S

  • Haplo dedi ki...

    gayet doğru şeyler yazmışsın Bigay, maalesef toplumun normalleri gerçeklerden değil genel olan şeylerden geliyor.. belki de kişiler o yüzden toplum içinde kişiliklerini kaybedip görünmez oluyorlar. hani birey olarak farklı değerlere sahip olup toplum içinde konuşurken çoğu değerleri deli gibi savunuyorlar ya.. LGBTQA hakları üzerine eşitlik ve insan hakları açısından söyleyecekleri bitti mi, son savunma kaleleri dini görüşler oluyor. işte orada mantıkla karşılık vermek çoğunlukla işe yaramıyor, çünkü bir yerde bu inanç meseleleri de geneli için doktriner bir yapıda..

    yeni normallere ihtiyaç var, normal kelimesinin sınırlarını genişletmek ya da komple bu kelimeden kurtulmak gerekli..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Teşekkür ederim Haplocuğum..
    Din özünde doktrinler, tabular değil, araştırıp, sorgulayıp inanılması gereken, özellikle tarihi gerçeklerle karşılaştırılması gerken bir olgu savunur ama yine senin dediğin gibi gerçeklerden güç almıyoruz.. Doktriner yapılar "er kişinin" işine yarıyor ;)

  • frodoo bagins dedi ki...

    Sevgili kaan, blog yazilarini zekle okuyorum, zevkle okuyorum cunku herseyden rahatca bahsedebilmen cok hosuma gidiyor, kendimi goruyorum yazilarinda, yasadigim zorluklara ragmen umudumu goruyorum, hic bir baski gormedim cunku gay oldugumu belli etmedim tam bir hetero hayati goruntusu verdim, bu yuzden ailemden sorun olmadi ama iste en zoruda bu ben gayim diyemiyorum, beni anormal gorurler dislarlar , hepsinden onemlisi uzulurler diye kimseye acilamiyorum. Sanirim annem hissediyor ama benden duymak yerine olmeyi tercih eder. İste bunun gibi seyler beni cok baski altinda tutuyor. Suanda duygularimi buraya yazarak bile ne kadar rahatladim anlatamam. Haklisin bizi ayakta tutan bikac sey var bunlardan biri sevgi digeride umut.

  • Kaan Arer dedi ki...

    @frodo bagins: Açıkçası okumuş olmak çok hoşuma gitti düşüncelerini, ve sonrasında rahatlamış olmanı bir nebze dahi olsa..

    Okurken aklıma şu geldi: tüm LGBT bireyler de transfobik ya da homofobik yetişiyorlar, ama zaman içerisinde bu hastalığı yeniyorlar.. Tabii hepsi değil, inan babam bana o kadar baskı yaptı ki o kadar yeminler ettim ki ibne olmayacağım diye, yıllarca kapattım kendimi bir odaya bir erkek görmeyim de hoşlanmayayım diye.. Sonra gittim bir kızın gençliğini harcadım sırf kendimi hetero hissedeyim diye.. Sonuç olmadı, olmuyor.. Bugün babam bilmiyor hala, bilse de gram umurumda değil çünkü çok acı çektim ben, hiç hak etmediğim halde çok aşağılandım hep babam tarafından.. Şimdi ona acıyamıyorum, onu düşünemiyorum.. Olmuyor..

    Demek istediğim homofobiyi yenememiş olabilirsin, sanma ki ben yendim, ya da başka LGBT bireyler..
    Ama yenersen çok rahatlarsın.. Annene söyle demiyorum, üzme o kadını, ama kendini kabullen diyorum.. Kendine söyle, kimse değil sen duy bunu..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB