GayFilmFest

10 Şubat 2013 Pazar 21 yorum
Moralim bozuk olduğu zamanlar kendimi filmlere vermeyi seçiyorum. Yani en kolayı o oluyor aslında.. Bu aralar biraz sıkkındım hayata, hayatın da çok umurundaydı ya neyse bol bol film izledim.. Genelde gey temalı filmler izlemeye çalıştım ki bu konuda biraz bilgi ve fikir sahibi olabileyim.. Şimdi filmlere dair birkaç fikrimi söyleyip spoiler vermemeye çalışacağım, gönül rahatlığıyla okuyabilirsiniz..

Sıralama: izlenmesi şiddetle tavsiye edilenden başlar, şiddetsiz tavsiyelere doğru gider..



Shelter (2007)

IMDb puanı 7,6  benim puanım ise 10
İşte insanı mutlu eden, çok tatlı bir film.. Filmin kahramanı yılladır çok tatlı bir kızla çıkmaktadır. Ama kız arkadaşının ona hitap etmediğinin de farkındadır. Klasik bir kendini kabullenme sürecine tanık oluyoruz. Bu süreç o kadar iyi anlatılmış, yönetmenin ve müziklerin yardımıyla, içinizden "İşte BUUU!!" nidaları atarak izleyeceğiniz muhteşem karelere sahip bir film.. Açıkçası isminden ötürü filme karşı ön yargım vardı, aynı Borekeback Mountain gibi, ve bu filmde ön yargımı yenememiştim de, ama bu film hiç öyle değil, o kadar estetik, o kadar tatlı, izlerken "dünyanın en estetik şeyi iki erkeğin sevişmesi" diyeceğiniz sahnelere sahip.. Çünkü Trevor Wright ve Brad Rowe hem yakışıklılar hem de birbirlerine çok uyumlular.. Ayrıca öyle pek bir sevişme sahnesi yok, sadece yumuşak bir erotizm o kadar..

Bu filmde kendini kabullenmeye çalışan genç için aile baskısı söz konusu ama büyük bir etken değil.. O yüzden olayı farklı bir yerden yakalamayı başarmış, görsel haz almamı sağlayan sakin bir film.. Kesinlikle izlenmeli.. İnsanı mutlu etme özelliği var ;)


Les Amours Imaginaires ~ Heartbeats (2010)

IMDb 6,9 benim puanım ise 9
Sessizliğin yakışıklı sesi olan sahneler.. Gerçek aşkın tanımını yapan bir film. Sex neredeyse hiç yok.. Estetik güzellik var.. Şık bir bayan, yakışıklı iki erkek, kocaman iki aşk.. Aslında aşkı tanımlayan muhteşem bir film.. İşte aşk nasıl olurmuş onu anlatan film.. Seversin kavuşamazsın adı aşk olur.. Aşık olduğun adam çeker gider, geriye düşman bildiğin dostun kalır.. Gider yine ona sarılırsın.. Realizme hizmetten çekinmeyen, biraz da Ferzan Özpetek filmlerine öykünen bir film.. Yani yönetmeni suçlamıyorum ama ben Ferzan Özpetek tadı aldım filmden..

Xavier  Dolan'ı zaten bilmeyen yoktur.. Kendileri benden 2 yaş küçük olmasına rağmen ödüllü yönetmen, senarist ve oyuncu. Şimdiye kadar üç filmini çekip büyük başarılar elde etmiş ve bu yılda bir film yayınlayacağını duyurmuş süper yakışıklı.. Sadece filmde tırnaklarını yemesini yakıştıramadım, onun dışında giydiği o mavi takım var ya öldüm öldüm ona.. Bence iyi giyinen çok kültürlü aşk acısı çeken muhteşem bişi oo.. Bu film izlediğim ilk filmiydi, diğer iki filmini de izleyip buradan size anlatırım..
Bu filme dikkatimi çeken kişi ise Sıradangay öpcükler ona


C.R.A.Z.Y. ~ Çılgın (2005)

IMDb 7,9 benim puanım ise 8,5
Bu filmde de kendini keşfeden, keşffettikçe kabul etmemek için can havliyle uğraşan, savaş veren, Tanrıya yalvaran, çok tatlı bir çocuk var.. Prayers for Bobby filmin de Bobby ailesine açılırdı ama burada ki karakterimiz açılmadan sürekli töhmet altında kalıyor.. Aslında babasının sözünden çıkmak, bir nonoş olmak istemiyor ama.. Kendiyle verdiği büyük savaşı kaybetmenin, yani eş cinselliğini kabullenmenin acı sürecinin muhteşem bir şekilde gerçekçi bir şekilde gözler önüne seren bir film.. Açıkçası kendi hayatımı gördüm.. Kendi babamı ve kendi çocukluğumu, hatta annemi.. İnsanın babasından yediği hakaretler, sırf babası onu seviyor diye maruz kaldığı durumlar.. Sırf babası onu düzeltecek diye katlandığı sıkıntılar.. Bu aile de eş cinsel karakterin dışında 4 erkek kardeş daha var.. Her şey daha da zor. Yani benim çocukluğuma göre zor.. Ama benim sonum filmdeki gibi olmadı.. Sonra bir kıza zorla aşık olmaya çalışmalar, yani ben neler yaşadıysam neredeyse aynılarını yaşayan, bence çoğumuzun geçtiği süreci çok gerçekçi bir dille anlatan süper bir film.. Prayers for Bobby den farkı buradaki karakter kendini kabul etmemek için de büyük çaba veriyor.. O yüzden kült bir aileye, arkadaşlara açılma filmi olabilir..
Bu filmi bana tavsiye eden sevgili Çakmapekkan dostuma bin teşekkür :*



Mambo Italiano (2003)

IMDb 6,5 benim puanım ise 7,5
Temelinde bir komedi, trajik sahneler eşliğinde, taze bir aşk kokusunda, hatta dinmeyen bir lezzetle, hem gülüp hem de tatlı tatlı sorgulamalara iten şahane bir film.. Yani çok büyük bir şey beklemeyin ama oyuncular gerçekten iyi, bir dakika sıkılmaya fırsatım olmadı.. Yarı İngilizce yarı İtalyanca, bir de alt yazısız izlememe rağmen hiç sıkılmamış olmam sizce neyle açıklanabilir.. İngilizcemin mükemmel olduğuyla tabii hahahah.. Yok cağnım nerdeee!! Sadece söylenen her sözün oyunculuğa ne kadar iyi yedirildiğinin göstergesidir..

Bu filmde de bir kendini kabul, daha sonrasında da aileye açılma, ilk sevgili ve trajikomik olaylar eşliğinde büyük bir aşk ve bu aşkın ardından çekilen acılar.. Bu filmi neden izlemelisiniz çünkü tüm bu olumsuz süreci olabildiğince absürde kaçmayan bir komedi dilinde anlatmaya çalışmışlar.. Samimi bir komedi yani.. Ben çok sevdim, böyle eğlenceli bir gey filmi izlemek için ideal değil ama yerinde bir seçim olabilir.. Ayrıca ana karakteri canlandıran Luke Kirby yakışıklı ama aşıkken çok daha yakışıklı oluyor.. Bittim..



My Own Private Idaho ~ Benim Güzel İdaho'm (1991)

IMDb 7 benim puanım ise 6
Farklı bir film, farklı hayatları anlatıyor, geyler çoğunlukta ama burada gördüğüm geylerden hiçbirisini hayatımda görmedim mesela. Genelde gey deyince sex düşkünü tipler ortaya çıkıyor.. Sadece baş kahramanımız adam gibi adam, yani aşık olabilme yeteneğine filan sahip, aşık olduğu süper yakışıklı cool adam ise "sadece erkekler para verirse onlarla yatarım" diyen bir jigolo.. Adam gidiyor ben sana aşığım diyor verdiği cevap bu.. Neymiş erkekler birbirine aşık olamazmış.. Yani tamam sen gey olmayabilirsin ama neden olana saygı göstermiyorsun!! Bilmiyorum hiç sevmedim.. Sırf emeğe saygı olsun diye oturup izledim.. Ayrıca yönetmeninin de gey olduğunu öğrenince acaba ne amaçla bu senaryoyu yazdı, neyi anlatmak istedi bilemedim.. Benim pek tavsiye edebileceğim bir film değil çünkü bana hitap etmedi..
Ama yine de zamanınız varsa izleyin, izledikten sonra çıkarımlarınızı da benimle paylaşın lütfen.. Çünkü bu filmi bir tavsiye üzerine izledim, sanırım tavsiye eden beetlejuice nin bir çıkarımı vardır bu konuda..

Ayrıca bildiğiniz gibi Arnavut Kaldırımı artık buloğunu kapattı ve yeni bir alanda bizlere hizmet vermeye çalışıyor.. Bulduğu Gay Filmlerini düzenleyip bizim hizmetimize sunuyor.. Daha yeni başladığı için iki film var ama zaman içinde bunların sayısının artacağına eminim.. O yüzden Gay Filmleri buloğunu takip etmenizi de öneririm..

Sonuç; öpüşün~ koklaşın~ izleyin~ izletin anacım
sağlıcakla kalın
Kaan


21 yorum :

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Tüm hepsini de izlemiştim, ayrıca My Own Private Idaho filmindeki Dünyalar Tatlısı River Phoenix 23 yaşınd aşırı dozdan vefat etmiştir.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Filmde kendi hayatini oynamis demek ki! Ama uzucu :-/ peki sen bu filmi begenmis miydin?

    Film konusunda ancak senin ardindan nal taplarim cagnim hic sasirmadim ;-)

  • O Gay Ben de dedi ki...

    filmi hatırlayamayacak kadar önce izlemiştim sahneler ara ara gözümün önüne geliyor ama toplayamıyorum :) tekrar izlemem gerekecek ya da hatırlamadığıma göre bende de pek bi iz bırakmamış anlaşılan :)

    Ayrıca eşcinsel filmlerini izlemiş olmam tamamen ciwciw den dolayıdır ;))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bence bir daha izleme, gereksiz bir davranis olur. Hatirlamadigina gore ciddi iz birakmayacak bir film. Cunku gey karakterler zorlama yerlestirilmis filmin icine.
    Ciwciwe ben de giriyorum ama oradan hic film izleyemedim.. torrentten ya da onlayn izlemek daha kolay geliyor. Sanirim sabirsizim :/

  • Çürük Vişne* dedi ki...

    Ayy ben daha bu güne kadar 1 tane bile gay temalı film izlemedim. Bunlardan birinden başlayayım :D İzlemedim deyince millet sen gey olamazsın demeye başladı. Düşman götüne, düşman götüne.... :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Vişneciğim en yüksek puanlıdan başlayabilirsin.. Bu arada bunlar dışında da çok iyi filmler var özellikle
    MİLK
    Prayers For Bobby
    Zenne
    Serseri Mayınlar
    Bir Ömür Yetmez
    Cahil Periler
    gibi filmler de var..
    bunları da kesinlikle izlemeli ve izletmelisin kuzum ;)

  • Yayık Ayranı dedi ki...

    Shelter'i izledim. Bir guzel agladim ve moralimin icine iyice ettigime gore artik yatabilirim.

    Not: Hepimize bir Shaun nasip olsun. Aralarindaki iliski tam da benim istedigim iliski. Biraz daha aglayip yatiyorum

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ay benim tuzlu ayranım, filmde hangi duygu ya da düşünce ya da olay içine etti ki? Ben bu film bittiğinde inanılmaz mutlu ve huzur doluydum, şaşırdım inan!

    Ve Shaun gibi muhteşem, hafif zengin, sanatçı bir insan, ve yakışıklı, iyi kalpli ideal bir erkek bende isterim.. Ahh Shaun Ahh...

  • Siradangay dedi ki...

    Benden de öpücükler :)) Gay Cinema 101 gibi bi yazı olmuş, çok güzel :)) Bu arada o mavi takıma ben de bitmiştim :D Paçaları botların üzerine kıvırmalar falan :) Xavier the one diyorum başka bişi demiyorum :D

    Ferzan Özpetek deyince, bir daha bir hamam mı izlesem ne yapsam :) Bu aralar ben de boşum, sardım filmlere :))

  • Haplo dedi ki...

    geçen gün ablam film önermemi isteyince bilgisayarına arşivimden Serseri Mayınları attım. acaip beğendi filmi. :)) yukarıdaki filmlerin çoğunu izlemişim, izlemediklerimi de listeme ekliyim. izlemediysen the big gay musical(2009) ve the sex of the angels (2012)'ı öneririm. :)

    bakalım bu hafta büyük ihtimalle Stonewall(1995)'i izleyeceğiz :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sıradışıgeyciğim bir de tırnaklarıyla o kadar oynamasa hüp diye içine çekesi geliyor insanın :D

    Film sanırım marlboradan sponsor almış ne çok sigara içildi öyle. insanın içesi geliyor gerçekten..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Haplocuğum önerilerini not ediyorum kuzum.. Açıkçası böyle öneriler bekliyordum ben de yorumlarda bunu başlatan sen oldun ;)

    Stonewall filmi yoksa ayaklanmayı mı anlatıyor, bak bu filmi duymamıştım.. Bir araştırayım..

  • Siradangay dedi ki...

    Evet dimi yaaa, o sigara öyle içilir mi insafsızlarr :)) Bu arada Bang bang'ı da müziklere koymuşsun süper olmuş :)) Tabi ben de aynı şarkıyı telefon zilim yaptığımdan ilk önce bi telefona koştum ama olsun :))

    Son olarak madem öneriler bekliyordunuz efem ben de A Single Man (2009) diyorum :)) Bir heartbeats olmasa da güzeldirr.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Filmlerden hoşuma giden müzikleri hemen ekledim zaten.. Bang Bang uzaktan aşina olduğum bütünleşemediğim bir şarkıydı çok iyi oldu..

    tavsiyen için teşekkürler kuzucuk :*

  • Adsız dedi ki...

    Shelter disindaki hicbir seriyi izlemedim ama, Shelter gercekten izledigim en tatli ask filmlerinden birisiydi. 10 vermen beni sevindirdi :)

  • Canka Kuir dedi ki...

    Bunlar dışında bildiğim birkaç film daha var: Just a Question of Love, Summerstorm, Weekend, The Kids Are All Right ve Do Começo ao Fim ve tabi ki Brokeback Mountain. Do Começo ao Fim ensest temalı ilginç bir eşcinsel aşk filmi :)

  • Çürük Vişne* dedi ki...

    Yayık Ayranı ile aynı duyguları paylaşıyorum. Filmi izlemeden önce mutluydum izledim ve moral motivasyon yerle yeksan oldu. Sahneler gözümün önüne geldikçe göğüs kafeslerimi yerinden çıkartacak bir acı oluşuyor. OOOOOOOOĞF.Tanrığığığığm

  • Kaan Arer dedi ki...

    Adsızcığım teşekkür ederim, ayrıca sana özellikle ikinci filmi de öneririm.. Kesinlikle izlemelisin bence o da iyi bir film..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Cankacığım bu filmler arasından Brokeback Mountain filmini nedense pek sevemedim, kötü değil ama benim naif ve zarif beklentimi karşılamıyor tahmin edeceğin gibi, tamamen kişisel bir yorum bu..

    Ama Weekend filmi de kesinlikle izlenmesi gereken filmlerdendir.. Muhteşem bir filmdir.

    Bu ikisi dışında kalan filmleri ben izlemedim, sanırım sırayla izlemeye almam lazım.. Teşekkür ederim önerilerin için :*

  • Kaan Arer dedi ki...

    Çürük Vişneciğim insan tabii özenir ama biliyorsun ki bunlar gerçek hayatlar değiller, tamamen film :D ve o kadar tatlı sevgili, o kadar tatlı yeğen ve arkadaşlar ancak filmlerde olur.. Normal hayatta hiçbir şey bu kadar tatlı değil tabi hehehhe şeker komasına girerdik zaten :D

  • Atlantikfatihi dedi ki...

    My Own Private Idaho'ya sen nasıl...ha!?
    Tabii ki takılıyorum, biraz hassasımdır hem Gus van Sant hem de pek sevgili film ve değerli bir o kadar yakışıklı oyuncu kadrosuna karşı. SPOILER VAR!
    Şöyle ki, filmde aslında kendini kabullenememe ve bi' bulamamışlık var. 'İki erkek birbirine aşık olamaz.' bunu söylerken bile aslında karakterin kendine yalanlar söyleyip, aile baskısına -zengin 'baba figürü'- yenik düşmesi vurgulanmış. Zaten çoğu geyin de sıkıntı yaşadığı şey değil midir? Ailesinin kabullenmemesi korkusu, maddi kaygılar?
    Aslında orada öyle bir aşk var ki, tabii ki River Phoenix'in oyunculuğu ile birlikte görmezden gelinemezdi açıkçası.
    Sonuç olarak, gay olduğu halde aşkını kalbine gömen ve lanet olası baskılar yüzünden evlenen bir adam, kaldırıp kafamızı bakalım yüzlercesi yok mu? Filmde sadece buna dikkat çekilmek istenmiş. Gus van Sant ayrıca Milk'in de yönetmenidir. Drugstore Cowboy filmini izlemiş ama maalesef pek bir şey anlamamıştım, kesinlikle yönetmen ince ayrıntılara bayılan zeki bi' adam.
    İyi seyirler, yine izleyin, ben 2 kere izledim.

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB