BiGay'in Oltasına Takılanlar (VIII)

3 Ocak 2013 Perşembe 22 yorum
Aklına takılan soruları ve düşüncelerini sizinle paylaşmak için buraları işgal eden biçare geyden selamlar.. Aslında çok konudan bahsedince yorumlarda bir konu bütünlüğü sağlayamıyoruz, herkes aklına takılan kısımla ilgili yorum yapıyor ama yine de aklım çok dolu olduğundan sabredemeyeceğim...
Başlamadan, böyle sıcak sıcak öpeyim mi :)

İlk olarak Cem Yılmaz'lı İş Bankası reklamlarından başlayayım. Şimdi reklamın teması, görselleri, çekimler, konu, kurgu ve senaryo gerçekten iyi, hatta ben eski eşya ve görsellere çok düşkün olduğumdan telefonlar, arabalar, gramofonlar, kıyafetler çok çekici geliyor.. Ama aklıma yatmayan bir şey var, reklamın konusuyla içeriği hiç uygun değil... Reklamı bir kere baştan sona film izler gibi izledim, bir daha da izlemek istemiyorum, çünkü rahatsız ediyor.. Bana tasarruf konulu bir reklam çekiyorsun ama maşallah dökülen paranın haddi hesabı yok.. Kendinle çelişiyorsun bebeğim... Olmuyor Cemciğim..


Ben İş Bankasını 81 ilde 81 orman, ekstreni alma senin için ağaç dikelim, karneni getir kitabını kap, uygun fiyatlı kaliteli kitaplar basalım, zaman zaman hediye edelim gibi sosyal projelerini çok beğeniyorum. Sırf bu sosyal projelere yatkınlığı sebebiyle tüm işlerimi o bankayla görmeye dikkat ediyorum. Kazanacaksa İş Bankası kazansın diyorum, zaman zaman kazıklanmaya göz yumuyorum.. Ama bu reklam filmleri yerine sosyal projeler üretip onların kısa kısa reklamlarını yapsalar, hem daha az harcarlar hem de benim gibi duyarlı (yaygın tabirle salak) müşteriler kazanırlar..
Ahlaktan bahsedeceğim de bir bozayım ahlakınızı dedim ;)

Aklımı rahatsız eden ikinci konu ise Milli Eğitim Bakanlığında yıllardır var olan ama şimdilerde adını sıkça duyurmayan başlayan "Kitapları İnceleme ve Değerlendirme Komisyonu" Yunus Emre'nin şiirini sansürlemişti ben de gazetede okudum ama inanamadım. O yüzden üstünde durmadım ama şimdi bir ikinci haber çıkınca inanın çığırdan çıktım. Şimdi de John Steinbeck'in Fareler ve İnsanlar adlı romanın da belli bölümleri sakıncalı bulunmuş.. Yani kitapları inceleme komisyonu ders kitaplarını eğitim programına uygun olup olmadığına göre incelemesi gereken bir kurum olmalıdır. Edebi metinlere el sürme hakkını nerende buluyorsun!!!

Nasıl olur da ahlak bekçiliği yapar! Oradaki insanlar bu ahlaksızlığı göremeyecek düzeyde insanlar mı? En büyük ahlaksızlık sen kendi ahlakına sahip çıkamazsın kuzum, bırak da biz seni yönlendirelim demek değil midir? Sen onu bunu bırakta ders kitaplarında, matematik sorularında kadın kız ayrımı yapan cümleleri düzelt, hala sorular da kadın ve kız ayrımı yapılıyor. Yani bekareti yerinde duranlar ve bozduranlar... Sen bu eşitsiz duruma çözümler üreteceğine benim okuyacağım edebi metne nasıl karışırsın?

Bir de Türkçe Öğretmeni 7. sınıf öğrencilerine Şeker Portakalını ödev olarak vermiş, bir kendini bilmez veli öğretmen bu müstehcen kitabı benim çocuğuma nasıl okutur diye suç duyurusunda bulunmuş, Milli Eğitim Müdürü de kendini bilmezliğe devam edip soruşturma açmış.. Bunlar da İzmir'de oluyor... Şeker Portakalının neresi müstehcen, bu veli bu çocuğunu hangi dünyada yetiştiriyor, hangi sokağa bırakacak, eminim çocuğu o veliden daha çok şey biliyor internet sayesinde.. O Milli Eğitim Müdürü küçükken bu kitabı okumamış mı, ya da kaçımız okumadık? Hepimiz ondan mı cinsi sapık olduk?

Sonuç Yunus Emre'nin ahlak bozan dizelerine kalsın da biraz Ahlakımız Bozulsun canım!!

Cennet cennet dedikleri
Birkaç köşk ile birkaç huri
İsteyene ver onları
Bana seni gerek seni.
(sansürlenen dizeler bunlar)

Bu hafta içinde 3 taslak oluşturdum, ama hiçbirisini bitiremedim.. Bir tanesi kendi kendime yaptığım röportaj eğer bitirebilirsem yayınlayacağım.. 
Bir diğeri ise bayağı eğlenceli bir konu. Dedim ki bizim bulogırlarla bir şirinler köyü kursak kim hangi şirin olurdu... Bayağı bir yazdım, birçok şirine hayat verdim ama daha bitiremedim onuda.. Bir de öyle herkese bir şirin bulmak kolay olmuyor tabii. Ama ilk aklıma gelen Obur Şirin oldu.. Depresuf Ayucuğum bu şirine çok yakışırdı.. Bir de Şirine bir tane var Van Görle Şirine desem Pistis'i susturacak bir şey bulmam lazım ay yani daha işin içinden çıkamadım... Aklına gelen olursa lütfen yorumlarda yazsın.. 
Sence sen hangi şirinsin? Ve başka öneriler de verebilirsin, böylece bir şirin köyü oluşturup bol bol şirinleyebiliriz, ne dersiniz?

Sağlıcakla kalın
öptüm

DipNot: Ayucuğum yeni yıl hediylerinin paketlerine bittim bittim... Bana da öğret o paketleri hazırlamayı plizz..

22 yorum :

  • ev oğlanı dedi ki...

    tasarruf erbabı olarak reklamda cem yılmaz yerine seni oynatsalardı daha akıllıca ve masrafsız olurdu. :D

    bu halinle senden ekonomist şirin olur sanırım. ogey de büyükbaba şirin heheh.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Evet böylece ilk yorumcumu Süslü Şirin mi, yoksa Cılız Şirin mi, yoksa Usta Şirin mi ay dur düşünmem lazım bulamadım şimdi ;)

    Cem Yılmaz gibi bir kalite yakalayabilir miydim bilemem ama bişiler ortaya çıkarırdım kesin.. Ve küçük noktalara dikkat etmekten o işi zor bitirirdim ama yine de tasarruflu bir şey olurdu.. Bu arada bana da tasarruflu Şirin diyebiliriz. Gerçekten tutumluyumdur ;)

  • Depresif Ayu dedi ki...

    Obur şirini çok sevdim. En kolay benmişim demek ki :)

    Tutumluluğun konusunda fikrim yok ama yiyecekler konusundaki saplantından dolayı obsessif şirin olabilirsin heh heee :)

  • umayin dedi ki...

    Denetleme kurumu için Huysuz Virjinden bir alıntı iyi gider.
    ''Allah o denetleme kurumunun her yereni denetlesin'' :)
    reklamı sevdim de ne biliyim biraz baydı acıkcası.
    VE şirinler sakar Şirin olur benden hem sakar hem yardımı sever ama eline yüzüne bulastırır :)

  • Gökhan El Khalisi dedi ki...

    Yunus Emre'nin o dizelerini 10 yaşındaki çocuğa okutun, anlatılmak isteneni çok güzel bir şekilde özetler. Gerçekten aklım almıyor 2013'e geçtik diyoruz, adamların algılayamadığı dizelere bakın Allah aşkına. Benim asıl üzüldüğüm, bu kafaya sahip insanların oluşturduğu bir toplumun ahlak kurallarına üzülüyor pek çok gay arkadaşımız. Yerim yahu bunların ahlakını

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ayucuğum olur mu hiç! Benim hayatımda kolaya yer yok :D seni de Aşçı Şirin mi yoksa Obur Şirin mi yapayım diye az düşünmedim yani... Ama daha sonra Obur ağır bastı hahahaha

    Yemek konusunda inan benden daha takıntılı olanlar var ben takıntılı görünüyorum ama yemeğe gelince ne bulduysam hahaha

    İnanmazsın geçen gün pizza bile yedim yani o derece :) ortama uyum sağlarım ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Umayinciğim yardım sever şirin yok ama, her şirin yapısı gereği yardım ever zaten ;) Sana Sakar Şirini verdim gitti hahah

    Canım Seyfi Dursunoğlu'nun lafı üstüne laf olmaz!!! Çok doğru.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Gökhancığım katılmamak elde değil. Bu dizelerde sorun cennetin hafife alınması, cennetten vazgeçmenin dinden çıkış olarak görülmesi filan.. Yani saçmalığın daniskası.. Sonuç olarak en azından gey arkadaşların farkında olmalarını, okuyan kendini ve düşüncelerini çağın gereklerine açan kişiler olmalarını istiyoruz ama ne de olsa geyler de bu toplumun parçası.. O yüzden masum değiliz hiçbirimiz..

  • kaytan bıyık dedi ki...

    ben kendime şirin adı bulamadım ya gargamel mi olsam ne yapsam ben de ya da belki azman :P

    ya ben de açıkçası son dönem dönen olayları anlamlandıramıyorum daha önceden bi çok gibi şeker portakalını okumuştum ve hiç de öyle bana cinsel içerkli imiş gibi gelmemişti çok ilginç yani huri var diye mi yasaklandı dizeler o da ayrı bişey.

  • Bir Gay dedi ki...

    Yunus Emre'nin şiirine yapılan sansür saçmalığıyla ilgili söyleyecek hiçbir söz bulamıyorum..
    Aslında söyleyecek çok söz var da blogun ahlaki yapısına zarar vermek istemiyorum :)
    Şeker portakalı'na gelince,
    Çocukken hıçkıra hıçkıra ağlayarak okuduğum 'şeker portakalı' bana müstehcenlikle ilgili hiç bir çağrışım yapmamasına rağmen, sevgi üzerine çok şey öğretmiştir..

    Burada o cahil veliyi mi suçlamak gerekir, yoksa milli eğitim bakanlığının "öğrencilere mutlaka okutulması gereken 100 temel eser" listesinde olduğu halde, böyle bir şikayeti dikkate alıp soruşturma açmaya kalkan milli eğitim müdürünü mü eleştirmek gerekir, bilemedim..

    Bu şikayeti yapan veli her gün televizyonda -haberler de dahil- taciz, tecavüz, çocuk ve kadın istismarı gibi binbir türlü ahlaksızlığı gösteren programları, oturup çocuğuyla beraber hiç rahatsız olmadan izler, ama dünya edebiyat literatürüne girmiş bir kitabı ahlaksız diye şikayet eder..

    Hadi diyelim ki veli cahil, okumamış etmemiş..
    Bu kitabı ödev olarak okutan öğretmene soruşturma açılması talimatını veren milli eğitim müdürünün cehaletini nasıl açıklayacağız?

    Aslında bütün bunların cehaletten kaynaklandığını düşünmüyorum. Sistematik bir projenin adım adım uygulamaya konulmuş olmasından korkuyorum..

    Yakında 'küçük prens' kitabına da sansür getirilebilir. Gülmeyin, ya bir veli çıkıp da çocuğuma asıl öğretilmek istenen prensin boyu değil, işlevidir derse?


    Dip not: Kaytan bıyık benden önce davranmış ama, şirinler köyünü uzaktan izleyen sinsi ihtiyar olarak, Gargamel ben olmalıyım diye düşünüyorum :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Kaytancığım sana Şirinden bol ne var canım aaaa.. Örneğin;
    Bıyıklı Şirin
    Avukat Şirin
    Atanamayan Memur Şirin
    Piyango Çıkmayan Şirin
    evde kalmaya devam edersen
    Zeytinci Şirin :D

    Sanırım cennetten vazgeçişi kabul edememişler ama bu tür olaylar olmayan samimiyetimi daha da parçalıyor :/ Bir de geçen gün eşcinsel site sahipleri bezdirilmeye çalışılıyor diye haberler okudum, iyice üzüldüm :(

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bir Gayciğim bulogun ahlakiyapısı demişsin ya Atilla İlhanlık yapıp "Hangi Ahlak" diye sorasım geldi ;)

    Açıkçası tüm söylediklerine katılmakla birlikte sistematik projeler içinde kendi vatanımda özgürce yaşama irademin elimden alınmasından korkuyorum... Buraya yazma nedenim de budur :/

    Bence sen kolunca Kalp dövmenle tam bir Güçlü Şirinsin ;)

  • Adsız dedi ki...

    Dervişin fikri neyse zikri de o dur derler. Demek ki bunlar yunus emrenin şiirini okuyunca akıllarına neler neler geliyorsa artık, herkesi kendileri gibi düşünüp sansürlemişlerdir hasta ruhlu insanlar. Zaten eşek hoşaftan ne anlar ki bunlar da şiirden, edebiyattan, tasavvuftan anlasın.

  • Bir Gay dedi ki...

    Aaaaa en sevdiğim şirin, küçükken aşıktım ben ona :)))


    Bu arada ben bu blogun genel ahlaka mugayir bir blog olduğunu düşünmüyorum ki :)
    Konu ve sorumluları hakkında aklımdan geçen küfür ve hakaretleri yazsam, hangi ahlak olduğunu görür, işte o zaman 'Attila İlhan'lık yapıp "Bir Gay git başımdan" diyebilirdin :)))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bir Gayciğim demek ki içindeki şirini keşfetmişim bak ;)

    Atilla Usta "... git başımdan" dedikten sonra "seni seviyorum" der ;)

  • Gay Panda dedi ki...

    cem yılmazın reklam filmi bence güzel olmuş. dediğin gibi dekor falan çok iyi ama bna da bi reklam havası veremedi. anlatmak istediği şey pek bi havada.

    sen benim adıma karar ver bigayım ;) obur şirin varsa aşçı olurum aşçı varsa obur olurum. şirinlerde panda şirin yoktu deme??? en olmadı gay şirin de bana da neşemizi bulalım be hoh :D

  • Bir Gay dedi ki...

    Ama "..git başımdan ben sana göre değilim" diye başlıyor :))))
    Hahaha şaka bi yana, Attila İlhan ne dese başımın üstünde yeri var..

    Hem ben hepinizi çok seviyorum..
    Yeri gelmişken, senin blogunu ve tüm gay camiasının bloglarını okuyan herkesin bizlere karşı olan önyargılarının biraz olsun kırılacağına inanıyorum.
    Bu yüzden başta sana ve diğer tüm gay bloggerlara bir kez daha teşekkür ediyorum..
    Ve tekrar etmekte hiç bir sakınca görmüyorum, Hepinizi çok seviyorum..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pandacığımmm vallahi haklısın, o ne reklam o? Hiç bir net bilgi vermiyor, her şey havada, tek güzel yanı Cem Yılmaz olunca da yavan geliyor sonuçta.. Aynı Pepsi reklamlarında en ünlülerin çıkıp saçma sapan konuşması gibi.. Para için maymunluk yaptırıyorlardı Seda Ablamıza.. Neyse..

    Sana Sosyal Hizmetler Şirini diyeceğim ama o ne be diyeceğin için hemen daha normal bir isim buluyorum Uykucu Şiriiiiinn... Ya da Ayucuğu Aşçı yaparsak ki o olabilir, sen de doğal olarak obur olursun ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bir Gayciğim bilmukabele ben de seni seviyor ve sayıyorum. Yorumların, eleştirilerin birer gün ışığı oluyor, buloğumdan doğuyor diye pek bahtiyarım..

    Ayrıca söylediğin noktaya bir nebze olsun hizmet edebilmek gibi güzel bir şey yok.. Ben kendimi buraları okuyarak bulmuş ve kabul etmiş birisi olduğumdan bu bulokcuğumun ve sizlerin yeri ben de çok ayrı.

  • umayin dedi ki...

    ve unuttum sakar şirin sakarlığı yüzünden herseyi eline yüzüne bulaştırsada diğerlerine daha fazla yardım etmeye kalkar o sebepten söylemiştim :D

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB