Benimle Boşanır Mısın?

15 Ocak 2013 Salı 22 yorum
Ne yazacağını bulamayan blogdaşınızdan sevgi ve selamlar üzerinize olsun kardeşlerim.. (Giriş cümleme baklılırsa) Ay ben de mi muhafazakarlaştım, mütedeyyin bir insan mı oldum, cuma hutbesine göz atıyorum sanki, gelecek cuma ay yani seçimler de AKP ye oy da veririm ben bu hızla :D Şaka bir yana partiler üstü eleştirilerime devam ediyorum... Çalıştığım yerde az da olsa sohbet edebilecek, sözünü sakınmadan söyleyebileceğin bir iki meslektaşım var, onlarla tartışmalara girmek beni pek bahtiyar ediyor.. Trans bireylerden, eş çinsellerden bahsetmekten sakınmıyorum ki biraz olsun bilinçlensinler.. Şimdiye kadar bir arkadaşımı neredeyse eş cinsel dostu yaparken birisini ise homofobik olmaktan kurtardım.. Bir de beni çok seviyorlar, acaba eş cinsel olduğumu öğrenseler ne düşünürler bilemiyorum.. Ama risk alamayacağım ne yazık ki!!

Geçen gün bu arkadaşlardan birisi benim için Kaan Beyciğim siz ve Nedim Bey bu kurumun vitrini oluyorsunuz dedi.. Nedim Bey dediği ise böyle gözleri sürmeli, saçları sürekli jöleli, elleri bakımlı, hatta tırnakları parlatıcılı birisi.. Bildiğimiz mana da metroseksüel.. Ama gey değil sanırım, yani kendini kabul edememiş :D hatta hafiften homofobik bile olabilir, çünkü evli, çok da bilemiyorum, ama bizi kurumun vitrini yaptılar.. İnşallah içi boş, görüntüsü güzel anlamına gelmiyordur :D

Bu gün de evlilik sorunsalı üzerine konuşalım diyorum.. Aile kavramı, evlenmek, boşanmak, mutluluk ve ülkemizde ki tutumlar.. Ayşe Kulin her ne kadar Hormonlu Domates ödülü alsa da bunu kabul edemiyorum.. İlk yazdığı Gizli Anların Yolcusu ve devam kitabı olan Bora'nın Kitabı kitaplarını okuduktan sonra ülkemizde ki aile kavramını bir kez daha öğrendim.. Hatta geçen gün haberlerde gördüğüm dram üzerine Ayşe Hanım'ın ne kadar doğru anlattığına kanaat getirdim. Bir kadın kocasıyla anlaşamadığı için evine geri dönünce nasıl olsa duldur diye amcasının oğulları her gece değişmeli olarak tecavüz ediyorlar.. Kadın ses çıkaramıyor, evde bu olaya şahit olanlar susuyor, çünkü kol kırılır yen içinde kalır demiş atalarımız, sonuç kadın hamile kalıyor. Hamile kaldığı anlaşılınca da kendini erkeklere pazarladığı sanılıp (!) amcası ve babası tarafından öldürülüyor... Töredir, olağandır diye haber değeri bile bulmuyor!

Tanrım bunu da mı sen yarattın!!
Bu olay geçen ay yaşandı.. O taptığımız aile kavramının içinde oldu bitti her şey.. Kimse duymadı, kimse ayıplamadı ve sorun da ortadan kalktı.. Bunu gören, o toprakları bilen, bir başka kadın nasıl olur da babasının evine dönmeye teşebbüs edebilir? Nasıl boşanabilir kocasından ekonomik özgürlüğü yoksa? 

Sonra hiç usanmadan boşanma oranları düşerse aile saadeti artar, ya da keramet 3 çocukta masalları anlatılır yıllardır..

Boşanmak bireyin en büyük hakkıdır. Her ne kadar boşanma oranlarının artması aile kurumunun zedelenmesi gibi lanse edilse de bilin ki mutlu insan sayısının artması demektir aynı zamanda.. Mutsuz bir evlilik mi sürdürsün insanlar aile olarak kalacaklar diye.. Yani soru şudur: aile olmak mı önemli mutlu bir birey olmak mı? 

İstatistiklere baktığımızda boşanma oranları her geçen yıl artmaktadır, ama ben mutluyum, gelecekten umutluyum diyen insan sayısı da artıyor! Ben TÜİK'in yalancısıyım..  Her yıl en çok boşanma İzmir'de oluyormuş, çünkü İzmir Türkiye geneline göre daha açık bir toplum, Başbakanın yalancısıyım, o dedi Gavurdur diye.. Türkiye geneline bakıldığında ise en yüksek boşanma oranı 16 yıl ve sonrasındaki evliliklerde. Yani insanlar tam 16 yıl birbirlerine zorla da olsa tahammül ettikten sonra "artık bu iş olmayacak, kim ne derse desin, kim ayıplarsa ayıplasın ben yapamıyorum" diyebiliyor, bu özgürlüğe erişiyor, mahalle baskısını yeniyor kendi içinde.. Ne acı bir gerçek...

Bu toplumda Mahalle Baskısı tanımı ne kadar yeni yapıldı! Yapıldığı gibi de tepki topladı.. Sanki özgür düşünce ve hür davranış çok yaygınmış gibi.. Aslında trajikomik hayatlar yaşıyoruz.. Çünkü boşanmadan evvel bir de çocuk yapın bakalım belki o sizi birbirinize bağlar önerisi ne kadar yaygınıdır değil mi? İşte bu cümleyi söyleyenlerin sonucudur parçalanmış aile çocukları.. Çünkü çocuk ne halattır ne de tutkal.. Olmayacak duaya amin dedirttiremez o masumlar.. 

Bu yakışıklı burada yatarken benim yazdıklarıma bakın :/
Şimdi "sen geysin ben geyim evlenme hakkımız yok, bana ne heteroların evlenme sorunlarından" diyebilirsiniz!! İşte size de güzel bir haber Fransa'da eş cinsel evlilik toplumun büyük kısmının isteğiyle yasalaşıyor.. Şimdilik evlat edinmelerinin önü kapalı, ama evlenme izni bile büyük bir olaydır. Umutlu ve coşku doluyum.. Aynı zamanda milliyetçi ve aşırı dinci gruplar tarafından sürekli tepki topluyor. Her gün tepki yürüyüşleri, protestoları var, neymiş bu yasa çıkarsa aile kavramı sarsılırmış!! Biri "aile kavramı" mı dedi...

Bu tepkilere karşı 24 Ocak'ta Paris'te büyük bir yürüyüş olacak keşke imkanlarımız el verse de o yürüyüşe katılıp destekleme şansımız olsa.. Sevdiğim adamın elinden tutarak yürüyebilsem... Haykırsam bilmediğim Fransız dilinde sevgimi :)

Ayrıca Ukraynalı Femen Örgütü Vatikan'da Papa'yı Pazar Ayini sırasında protesto etti.. Vallahi hepsinin ellerinden gözlerinden öpüyorum. Bu soğuklarda sırf eş cinsellerin evlenme haklarını savunmak için soyundular.. Bunu ülkemizde de yapmışlardı.. Ancak çıplaklığın ses getireceğini bildikleri için soyunan bu kadın grubunun önünde eğiliyorum. Şu an en sesli eylemleri onlar yapıyorlar.. Herkesin sustuğu yerde hiç çıkarları olmamasına rağmen ses çıkarıyorlar..  

DipNot: Aile kavramını topyekün çöpe atmıyor, Max ile evlenmek bile istiyorum :D
DipDipNot: Fotoğraflarda ki genç Max Emerson.. Son anda keşfettiğim, cennette Tanrıdan dileğimdir.. Tanrım onla beni aynı köşke ne oluuuurrr :D

22 yorum :

  • Gay Panda dedi ki...

    yavrum aile konusunda çok haklısın bende senin gibi düşünüyorum. aile toplumun temeliyse neden bu kadar kötü şeyler oluyo peki? verdiğin örnekler de çok iyi. geçen aile politikaları sempozyumuna gittim orda tayyip bahsetti biraz ailenin değerinden. çok saçma geldi bana da toplumun taşı olması demek ne alaka. birey olarak bakamıyosan ne anlamı var ki? toplumu oluşturan aileyse diğer bekar dul vs. olanları da dışladın demektir. eeee eşcinseller zaten dilinin ucuna bile gelmiyo. herkesi dışlayıp da her konunun çözümünü tek bir yerde ararsan ortaya ne çözüm çıkar ne de başka bi düşünce. neyse çocum susayım ben yoksa sempozyumdan beri aile olayına çok doluyum gider bu böyle! fransayı da can-ı gönülden destekliyorum ;) hoh!

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pandacığım süpersin bebeğim :) Aile kavramı içi boş bişi değildir ama abartıldığı gibi de değildir.

    Benim itirazım boşanma davranışına yüklenen olumsuz anlamlara..

    Bu konuda senden destek görmek çok hoşuma gitti ;)

    öpüldün :*

  • Kaldırım dedi ki...

    Aile toplumumuz tarafından benimsenmiş bir kavram. Bazı yörelerde çeşitli yobazlığa uğraşmış olabilir. Ama gelişen ve değişen dünyada artık fazla yeri yok. İnsanlar birbirlerine saygılı olduğu sürece böyle bir kavrama gerek bile yok zaten. Seni büyütüp bu yaşa getiren anne ve babana saygı göster, aile kavramı olmasa da olur. Bunun farkına varabilmeli insanlar.

  • ev oğlanı dedi ki...

    aile önemlidir, candır ciğerdir, iyidir güzeldir.

    ama ben sadece düğün yapsam da aile kurmasam? hep giyeceğim beyaz gelinliğin hayaliyle yaşıyorum da. :(

    LOL.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Kaldırımcığım ben de aynı düşünceyi paylaşıyorum.. Ama hadi hukuki bazı gereklilikler için nikah kavramı olsun, olsun ama mutsuz evliliklerin sırf aile olabilmek adına sürdürmeye çalışmanın mantığını anlayamıyorum.. Kadına şiddet en çok aile içinde olmuyor mu? Değişen ve gelişen dünya da her kurum kendini yenilemeli ve geliştirmelidir bence de ;)

    ayrıca yazmanı bekliyorum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Aile kurumunu iyi yöneten ve mutlu olan insanlara zaten sözümüz yok!

    O yüzden sen bir düğün yapsan da biz de göbek atsak diye bekliyorduk zaten :D Bir de böyle göbek atma davranışına da hiç sıcak bakamıyorum, ben heteroseksüel olsam bile düğün değil nikah ile evlenirdim sanırım..

    Şimdi sende kim bilir ne çeyizler de vardır,

  • Yalnız Vida dedi ki...

    Pandam yine çok güzel konuşmuş. BiGay'im da zaten güzel yazmış. Ben de destekliyorum tabiki. Benzer bir şeyi din konusunda da düşünüyorum. Ama burada anlatmaya kalkarsam yorum yorumluktan çıkar. İleride yazarım artık :)
    Ama en son BiGay'in çeyiz hesabı yapması güldürdü beni :D

  • Gay Panda dedi ki...

    bigayım neden düğün yapmıyosun ya :D accık göbek atardık ben severim düğünleri oynamayı ve düğün yemeklerini hoh :D kazan kazan oh mis. ev oğlanıcığım evlen sen biz oynarık karşılıklı. bigayım sadece para takmaya gelcek anlaşılan :D :P

  • Bir Gay dedi ki...

    Ben Türkiye'de eşcinsel evlilik tartışmalarını son derece gereksiz, yersiz ve zamansız buluyorum..

    Evet, böyle damdan düşer gibi, pat diye yazınca homofobik bir söylem gibi göründüğünün farkındayım..
    O zaman "en azından bugün için" diye bir parantez açalım..

    Neden kısmına gelince; varsayalım ki, bugün Türkiye'de kanun çıkarılarak eşcinsel evliliklerin yolu açıldı..
    "Yasal engel kalmazsa ben sevgilimle evlenirim" diyen kaç kişi var aramızda? Hiç sordunuz mu kendinize?
    Kaç eşcinsel çift nikah için başvuracak sizce?
    50? 100? 200? Bence 200 bile son derece iyimser bir tahmin olur..
    Çünkü, iddia ediyorum ki Türkiye'deki eşcinsellerin en az %90'ı cinsel yönelimini gizleyerek yaşıyor..
    Daha doğrusu gizlemek zorunda kalıyor..
    Çünkü eşcinsel olduğu için oğlunu, kardeşini öldüren insanlar olduğu sürece, eşcinsel olduğu için işinden atılan veya iş verilmeyen insanlar olduğu sürece,
    sokakta dolaşırken hiç kimseye hiç bir şey yapmadığı halde, sırf giyimi, tavırları ya da konuşmaları yüzünden dövülen, gaspedilen, taciz edilen, aşağılanan, hakarete maruz kalan insanlar olduğu sürece,
    bu ülkede insanlar çıkıp da ben eşcinselim diyemez..

    İşte bu yüzden bizim öncelikli sorunumuz 'eşcinsel evlilik yasası' değil, "nefret suçları yasası" olmalıdır..

    Önce nefret suçları yasası çıkartılıp, dil, din, ırk, cinsiyet ve cinsel yönelim gibi önyargı doğurabilecek nedenlerden dolayı işlenen tüm suçların en ağır yaptırımlarla cezalandırılması gerekiyor..

    Bu güvence sağlanamadığı sürece, ekonomik bağımsızlığı olan bir kaç şanslı arkadaşımız ve kendini gizleyemeyecek kadar feminen olan bir kaç şanssız arkadaşımız dışında, ortaya çıkıp da 'ben bir eşcinselim ve bir erkeği seviyorum, erkek arkadaşımla evlenmek istiyorum' diyebilecek kaç kişi çıkar, cidden merak ediyorum..

    İşte bu yüzden, bugün 'eşcinsel evlilik' tartışmalarının ülkemiz koşullarında çok gereksiz ve zamansız olduğunu düşünüyorum..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Yalnız Vidacığım sen de ne güzel yorumlamışsın öyle ;) Vallahi düğünün en güzel yanı takılacak çeyrekler, paralar, gelecek çeyizler diye düşünürsek hahaha

    Bir de şu gerçek var; annem her gittiği düğüne çeyrek altınla gider, neymiş onun oğlunun da düğünü olduğunda onlarda gelip takacaklar mışşşş ahh annem ahhh gitti çeyrekler gitti :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pandacığım göbek atmak ve yemek yemek için düğün mü istenir canım diyeceğim ama sen de haklısın başka ne özelliği var ki düğünün?

    Neyse sen yeter ki iste hem göbek atarız hem de yemeğimizi yeriz ama unutma ki düğüne götürdüğün bir çeyrekle çok rahat felekten bir gün çalabilirsin :D hatta daha kallavisini bile yaparsın :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bir Gayciğim sanırım genelde herkes bunu görüyor.. Yani eş cinsel evlilik serbestliği için daha çok yol almamız gerekir çok haklısın.. Toplum zihni hala hiçbir şekilde "eş cinsel birey: ilk olarak normal bir insandır, öyle yaratılmıştır ve yaratıldığı gibi yaşamaya çalışan insandır." bilgisine sahip değil.

    Eşcinsellik tamamen "sex düşkünlüğü, düşkün olduğu sex çukurunda rezillikler içinde yaşamak" olarak algılanıyor.

    Bu durumda evlilik hakkı, çocuk edinme gibi davranışlar bizim için çok lükstür.

    Toplumun bu algısını değiştirmek için lütfen bulunduğunuz toplumda eş cinsellik üzerine konuşmalıyız, bunu kendi üzerimizden olmasa bile anlatmaya başlamalıyız.

    Derin yorumun ve tüm sorgulamaların için teşekkür eder, gözlerinden öperim ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pistisciğim ve Wertherciğim kısaca diyorsunuz ki konuya dair söylenecek tüm sözleri sen söyledin, kalanlar olduysa yorumlarda yazılmış,

    eeee hani bana hani bana :D

    yirim sizi ;)

  • Ekin Türe dedi ki...

    kaancım yazın yine çok güzel olmuş tebrik ederim =)dediklerine katılıyorum destekliyorum seni her zman .. aile kavramı okdarda boş değil abartılı olmasıda ayrıca anlamsız ... aile temeldir bir kere

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB