Sex Dolu 2012

25 Aralık 2012 Salı 23 yorum
Uyyy! Yirim ya ben senii :P
Bu yılın bir dökümünü çıkarma vakti geldi de geçiyor sanki...
*O zaman gönül işlerimden başlayalım:

Açıkçası 2012 ye büyük bir aşkla başladım.. Şairin dediği gibi "Hayırsızın biriydi fikrimce" ama gönül bu hayırlı hayırsız seçmiyor.. Hatta benim ki hayırsızlardan daha çok hoşlanıyor.. Neyse iyi ki aşık olmuşum ona, dünyanın en mutlu günlerini geçirdim sayesinde.. Çok kısa da olsa güzel ve mutlu günlerdi..

Tam ondan tekmeyi yedim bir Prens ile tanıştım... Uzun soluklu bir ilişki oldu. O kadar güzel günler yaşadım ki... Aramadan edemiyorum onu... Öyle güzel gezdik, tozduk, para harcadık ki onunla, iyi ki hepsini yapmışım... Bolca seviştik, gülme krizlerine girdik, blush sarhoşu olduk, dişlerimizi fırçaladık beraber, sızdık kaldık, yağmurlarda ıslandık, homofobik tacizlere uğradık, el ele tutuştuk, sokak ortasında öpüştük, hamamlarda seviştik, bu hallerde bir sürü fotolar çektirdik, biz varız dedik... Hayatımda bir mihenk taşıdır, asla ağırlığını kaybedemeyecek. Ve hep özleyeceğim..

Tam o bitti başka bir genç geldi buldu beni.. Şimdi itiraf edeceğim ki o gençle sadece penisi xl boyutlarda olduğu için çıktım.. Ve vücudu harikaydı.. Ama vücudu ve büyük kalıplı penisi uzun bir ilişki yaşamaya yetecek değerlerde değilmiş.. Ve koç burcuydu.. Nedense hiç anlaşamıyorum Koç burçlarıyla.. Ondan da ayrıldım..

Ayrılır ayrılmaz başka birisini buldum diye devam etmesem iyi olacak :D Ay sen ne orospusun böyle diyeceksiniz ama yapacak bişi yok.. Tanrının bildiğini sizden mi saklayacağım, libidosu yüksek birisiyim.. Tek gecelik ilişki yaşayamıyorum.. Tanımadığım, davranışlarını kestiremeyeceğim insanla beraber olamıyorum. Ve planet romeoya girdiğim gün hemen birisini buluyorum.. O zaman da kısa süreli şiddetli ilişlilere başlamak zorunda kalıyorum.. Tüm heyecan ve hazzın kısa bir süreye sıkıştırıldığı, birbirinizi tanıdıkça soğuduğunuz ilişkiler..

Şimdi sorguluyorum da acaba ben neden geldim bu dünyaya.. Ama yazının ana temasına uymadığı için dallandırıp budaklandırmadan bu konudan çıkıyorum.. Tanrı beni çok seviyor tek bildiğim bu...

Sonuç olarak 2012 yılında bol bol sex yaptığım gerçeği ortada duruyor.. Pişman da değilim. İyi ki yapmışım. Muhteşem vücutlar tanıdım totalde 4 farklı insanla yattığımı da ekleyeyim bu arada :D Yani öyle kolay beğenen birisi de değilim..

Sonra Onur Haftası etkinliklerine katıldık. 1 Temmuz'da yürüdük, haykırdık, biz varız dedik.. İbneler özgür olsa diye slogan attık.. Büyük büyük bulogır buluşmaları, küçük küçük Van Görllü buluşmalar yaptık. Yani güzel mi güzel geçti..

Bol bol dostlar edindim, kedime hatırı sayılır bir gey telefon listesi yaptım.. Aaa deseniz ki her dakiki birisini arayıp nasılsın geydaşım diye soruyor muyum, yok rahatsız ederim diye korkarım kimseyi aramam.. Örneğin biricik dostum Gay Pandayı aramak istiyorum ama ya sevgilisi yanındaysa aile içi facialara yol açarsam diye korkumdan aman diyorum kalsın. O iyi olsun da ben aramasam da olur :D

Bu arada ararsam da mutlu etmek için çok şey yaparım o da ayrı konu :D Yani şikayeti olanlar buradan yazabilirler (beni aradı çok pişmanım gibi :).. Bir de canı sıkılanlar beni arayıp "eğlendir beni pliiizz" diye mesaj atabilirler hemen geydaşımı eğlendirmesini bilirim yani :D Ay ben neden kendi kendimi pazarlamaya başladım yaaaa :D sanırım giderim gittikçe gidiyor benden hahaha

Geçen Yıl Neler İstedim Neler Oldu?

Şurada uzun uzun yazmışım neler istediğimi.. Bakalım neler olmuş..

1. Kira ödemeyeyim demişim evet kira ödemiyorum artık.. Çünkü annemin yanına taşındım.. Kendi evim olmadığı için kira derdim de kalmadı.. O kahrolası maaşım olduğu gibi bana kalıyor ve harcayacak hiçbir yer olmadığından öylece birikiyor.. Gelecek yıl çalışmamayı diliyorum. Biriken maaşımı harcarım :D

2.İstediğim iş haliyle olmadı.. Hatta geçen yıl sahip olduğum işimden çok daha kötü bir işe sahibim.. Yani bir daha iş miş diler miyim ben heee diler miyim? Bir daha bişi istersem Santa Clous çarpsın beni.. Romeodan sevgili bulamayayım yani o derece :D

3.Sevgili dilemişim bir de.. Eh şimdi yalan değil, bir istedim 5 tane bile verdi yani. Tenks Santacığım ;)

4.Araba istemişim bir de. Vallahi araba almaya gerek kalmadı babamın arabası var :D Yani hem kira ödemiyorum, hem araba almama gerek yok, hem de alış veriş yapıp para harcayacak bir yer yok.. Cennete getirmiş beni Santacığım :D

6. İlk çalıştığım kurumdan alacağımı alayım demişim.. Aman ben o parayı onlara bağışladım.. Yani aldım harcadım sayalım.. Artık 3 yıl öncesinin maaşını mı isteyeceğim.. Tanrı bir gün onlara bu zavallı çocuğun parasını neden vermediniz diye sorar nasıl olsa.. Santa Clous bile ona havale etmiş belli.

8. isteğimde ise blogger buluşması olsun ben de katılayım demişim.. Eeee bu istekte de vallahi ben bir istemişim Santa avuç avuç vermiş.. Ne diyelim beline kuvvet beyaz sakallım, kırımızı donlum :D

Böyle Göğüsü Kıllı sevgilim hiç olmadı ne yapayım ;)

Bu Sene Neler Neler İstiyorum


1. Hemen ayrı bir eve çıkıp tekrardan kira ödemek istiyorum.. Bu para bana batıyor :D

2. Yine tüm işlerimi annem yapsın (kahvaltı hazırlama, bulaşık yıkama, çamaşır yıkama, ütü, akşam yemeği sonrası çay ve tatlı keyfi, kestane kebap, yanar dönerli meyve tabağı) ama ben akşamları salonda sevdiğim adamla sarmaş dolaş olayım istiyorum.. Annem bizi yalnız bıraksın plizz..

3. Benzine gelen zamların hepsi geri alınsın istiyorum. Devletimiz bizi <KDV> <ÖTV>  <ÖİV> <DV> <GV> <ŞOV> <BSMV> <BV> <MTV> <VİV> <EV>  adı altında çeşitlendirilmiş vergi türleriyle kazıklamasın istiyorum..  "Hadi ulen ordan gey, ŞOV diye vergi mi var yeme bizi" diye şeytanın avukatlığını yapmayın gugıl amcama sordum hepiciği gerçek..

4. Tüm evler kaloriferli olsun, Alorko Keriyır yoğuşmalı kombisi olsun ama doğal gaz faturası gelmesin istiyorum. Havuz problemlerinde ki çeşmelerin hepsi tıkansın istiyorum. Bir işi 3 günde bitiren adama yardıma gelen adamla o işi 9 günde bitiremesinler istiyorum.. İşçi problemindeki işçiler sevişsinler istiyorum :D

5. Daha az çalışalım, daha çok kitap okuyalım, sinemaya, tiyatroya, konserlere gidebilelim, sanatla ilgilenelim, korsan kitap almak yerine yaratıcı fikirler bulalım, zekamızı hayırlı yerlere kullanalım istiyorum...

6. Evimde oturup sabahtan akşama okuyup yazmak, yazdıkça coşmak, coştukça resim yapmak istiyorum..

7. Sahip olduğum seksi iç çamaşırlarımı çeşitlendirmek, giyip giyip sergileyebileceğim bir defile düzenlemek istiyorum :D

8. En büyük isteğim ise milli piyangodan çıkacak olan parayla Londra'da küçük bir daire alıp yerleşmek.. Tabii sevdiğim adamla el ele tutuşup özgürce yaşayacağız.. Orası soğuk, ben ise çok sıcak kanlı olduğumdan sevdiğim adamın ellerini avucumun içinde ısıtmak, kulağına şiirler fısıldamak, ondan şarkılar dinlemek, boynundan öpmek, bol bol müze gezmek, gibi gibi isteklerim var...

Ay benim isteklerim biter mi? Santacığımın da başını şişirdim..
Hepinizi öpüyorum bebekler.. Yeni yıla bol bol sex yaparak girmeniz dileğiyle ;)

23 yorum :

  • Kelimelere Sadakat Enstitüsü dedi ki...

    Yazını okuyunca bu sene kendinimin de kabak çekirdeği gibi acıldigimi fark ettim. Çok değiştim çok :) sex konusuna gelince seviş annem ne olacakmis sanki futursuzca sevis :)dusundum de bende sene değerlendirmeşi yapayim millet görsün değişimi değil mi ama .bu arada xl olayını bir kıskandım ki sorma :)

  • Gay Panda dedi ki...

    yaqvrum yazında bana da yer vermişsin çok mutlu ettin beniii :) okurkene duygulandım dostum demişsin çok sağol bigayım. inş ömür boyu dostluğumuz sürer ;) umarım istediklerini de alırsın bulursun takarsın koluna :D iyi yıllar can dostum ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Enstitü Müdürüm; benim yazımdan kendine kumaş biçmen de hoş olmuş..

    Ama öyle fütursuzca seviş olmaz. Tanımadığım bilmediğim bedene kendimi teslim edemem.. İyice tanımam, davranışlarını bilmem lazım.. Ayrıca kondom kullanmayı pek sevmiyorum, o yüzden o kişinin geçmişini de bilmek lazım.. Öyle fütursuzca olmazzzz.. Kondom şart aman ha..

    Hehehe o penis büyüklüğünü ve vücut güzelliğini unutamam zaten ben de :D heheh

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pandacığım dost olduğumuzu buradan mı öğrendin bakim sen hehehe.. Yavrumm ben seni çok severim, ama aramama nedenimi de biliyorsun işte.. Ne zaman nerede olduğunu kestiremiyorum, sevgilini işkillendirmemek için sessiz kalıyorsam seni unuttum mu sandın yoksaaa :D

    Ayrıca yılbaşı kutlama çabana hayran kaldım bakalım nasıl bir gece geçireceksin. Merakla bekliyorum hehe..

  • Kaan Arer dedi ki...

    Not Defterciğim bu "vay" ların her biri hangi noktalara geldi onu da açıklamanı istiyorum.. Öyle 3 vay diyerek çekip gitmek yok :D

    :*

  • Kaan Arer dedi ki...

    Goldencığım, bu yazdıklarımdan çok yakışıklı, böyle boylu poslu birisi olduğumu da çıkarmayın yani.. Sadece kolay kaynaşıyorum o kadar :D

    Enstitü Müdürüm anladım kuzum. Bazen durduk yere aşırı ciddiye alıp atarlanabiliyorum. Kusura bakma kuzum ;)

  • Adsız dedi ki...

    Yazıdan anladıklarım : sex yapmışsın, çalışmışsın , sex yapmışsın , gezmişsin, sex yapmışsın ...
    Düzenli bir hayatın varmış :-)

  • Canka Kuir dedi ki...

    Dilerim seksli zevkli bir yıl daha geçirirsin :) Yalnız anlamadığım bir şey ver; bulogır yazan sen bile neden seks değil de sex yazıyorsun?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Adsızcığım, temayı yakalamışsın maşallah :D

    Ama geçen yıl sadece gez dolaş eğlen seks yap uyu ile geçmedi haliyle.. Bunalıma sokan günler de geceler de yaşadım.. Sadece Polyanna usulü güzel şeylerden bahsettim burada ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Cankacığım hemen bu eleştirini göz önüne alıyorum.. Bundan sonra dikkat edeceğim. Sanırım "x" harfinin bilinç altımdan gelen bir gizemi var ve hoşuma gittiği için kullanıyordum.. Ama bu konuda haklısın..

    Güzel dileklerin hepimiz için olsun :*

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ev Oğlancığım sen seks yap(a)mıyorsun diye doğuştan edepli, ahlaklı mı oluyorsun yani, ay kıız güldürme beni :D

    Kıskanma canım, iste senin de olur hohoho :P

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Aklın fikrin sex te ne ayıp ben demedim mı sana cocum öle söyleme die :) ben de senin için öküz olmamanı diliyorum anladın sen :) seviliosun Kaan bebegim muahhhhhhhhh :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Van Görlcüğüm ben seksi senin gibi kutsamıyorum diye mi tüm bu eleştiriler heeee :D

    Vallahi hem yaparım hem de yazarım ne olcek canım aaa ;)

    Ayrıca öküzlük bakiidir heheheh :D

  • umayin dedi ki...

    Maşallah mı desem yedin bitirdin bize kalmadımı desem nedesem bilemedim.
    En iyisini yapmışsın gönlünce yaşa ohh.
    bi Dilekte benden Birisinin kafasına kaya, yok yok dağ düşsün de belki aklı basına gelir (anladın sen onu)
    bitanede suraya sıkıştırayım Tanrım Bana 3 tane yetmez 5 yok olmadı sen topluca ver. :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Umayincigim birak aklini alan almis onlar akulsiz kalmis hehehe ugrastigina degmez ;)
    Tanriya tek tek isim yazmam lazim ama oyle karambole olmaz hahaha

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB