Buluştular >> Buluşacağız >> Buluştuk

4 Aralık 2012 Salı 35 yorum
İstanbul'da Buluştular >>> Özendik >>> Neyimiz Eksik dedik >>> Biz de yapabiliriz, Başaracağız, İnanıyoruz dedik >>> Tüm Ege Bölgesini Organize Ederiz dedik >>> Kaç vakittir Twitter Alemi tarafından aman bunlar buluşsa da kurtulsak diye mimlenen bizler >>> Buluştuk >>> Hem de çok hoş oldu, Beklenenden kalabalık oldu, Çok tatlı bir mekanda, Her biri birbirinden daha merdane geylerin ve gey dostu biricik arkadaşlarımızın katılımıyla >>> Başardık... Mutluyuz.. Huzurluyuz..

İlk olarak bolca ısrarıma rağmen  katılamayan dostlarımızı analım.. Çünkü onlar da aramızda olsa eminim çok daha hoş, çok daha güzel olacaktı... Kimler mi gelemedi, ilk olarak en çok merak edilen kişi:
Van görlcüğüm gelemedi.. Yanına Aslancığını, Kuzucuğunu da alıp gelebilseydi.. 
Depresif Ayucuğum gelemedi, yanına turuncu battaniyesini de alıp gelebilseydi..
O Gayciğim gelemedi, yanına minik kediciklerinden birisini de alıp gelebilseydi..
Umut Tanesi gelemedi, yanına tatlı sevgilisini de alıp gelebilseydi...
Marjinaller Marjinali Kezbancığım da gelmedi.. Yanına kendini de alıp gelebilseydi ;)

Gelemeyenlerin hepsi yüreğimizde yer aldılar, gelenler ise aklımızı aldılar ;)  İstanbul'da büyük bir buluşma yapan canlarımın yanında olamayınca pek özenmiştim açıkçası... Bu buluşma olayı bize o kadar gerekliydi ki tam bir aydır bunun hayaliyle yattık kalktık... Bazı geceler buluşuyoruz, buluştuk, az kaldı, nerede olsun, ne zaman olsun diye çok ama çok eğlenceli menşın patlamalı tivit yağmurları yağdırdık.. Neredeyse daha buluşmadan bir tanıdık oluvermiştik.. Sonra bir ara herkesin içini bir karamsarlık kapladı, bu iş twitterdan olmaz dediler.. Gittim mail gurubu oluşturdum, gelebilecek herkese davet attım.. Ama yine de yetinemedik, Chal Chene sağolsun gitti buluşma buloğu açtı.. Oradan da yorumlaştık.. Sonra olmaz, bu da bize yetmez dedik, biz daha farklı şeyler istiyoruz dedik, insanlar mutlu olsun istiyoruz dedik, bir de yahoo grup, bir de msn grubu kuralım dedik.... hahah neyse ki "hiç" abartmadan buluştuk...

Bu arada ben bol menşınlı tivit yağmurlu gecelerimize devam edelim diyorum... İnanın hayatımın en eğlenceli zaman dilimleri arasında yer aldılar..

Şimdi de kalkıp gelen, hatta işinden çıkıp gelen, izin alıp gelen, dershanesini bırakıp gelen, şehrini terk edip gelen, gelini masada bırakıp gelen, havuzlu sıcacık evini bırakıp gelen beni çok mutlu eden kuzucuklarımdan bahsedeyim:

Gecenin En Deneyimli ve Güzel Saçlı, Güzel  Gözlüklü Bulogırı 
Leithy Cat ile bloglarımızda yorumlaşırdık.. Can alıcı bir yazıma ilk yorumu o yapmıştı ve yazdıklarını hala hatırlıyorum.. Çok ihtiyacım olanları duymuştum ondan.. O bunu hatırlamayacak şimdi, ama kimin ne zaman sizin hayatınızda nasıl bir iz bırakacağını bilemiyorsunuz işte.. Sonradan sonraya öğrendim ki o da İzmirliymiş, kaç vakittir buluştuk, buluşacağız, buluşalım diyoruz ama bir türlü denk getiremedik.. Ona sarılma sözüm vardı, o çok yoğun olmasına rağmen kalktı geldi, o kadar mutlu oldum ki anlatamam.. Bir de vatzepten onun minicik fotoğrafını görürdüm hep.. Bir de yazılarıyla birleştirirdim. Böyle çılgın ötesi bir kız bekliyordum.. Nedense saçlarını da hep kıvır kıvır kıvırcık hayal ediyordum.. Allah'ım bir çıktı geldi ki hiç beklediğim gibi birisi değil. Bayağı böyle evlenilecek bir kız yani :D Hayır işin kötü tarafıı gözlüklerini ona o kadar yakıştırdım ki çıkardığında bile ay neden çıkarıyorsun taksana dedim. Artık bana ne oluyorsa :P .

Gecenin Enerji Merkezi
Gün Işığı ile daha çok twitter sohbetlerinde kaynaşmıştık.. Buloğunu takip edemediğim için okuyamamışım. Genelde geç gelir, muhabbeti yakalamaya çalışırdı.. Şimdi böyle deyince bayağı ezik birisi sanabilirsiniz, hatta bir muhabbette kısacık boyum var gibi bir cümle edince ben bayağı hem tombul hem de fodul birisi beklemeye başlamıştım.. Amaaaaa karşımıza bir çıktı ki kendileri ne ezik, ne tombul, ne fodul... Öyle bir enerjisi var ki insanı hipnotize edebilir.. Onun yanında dikkatli olmalısınız yoksa onun ışığına kendinizi kaptırırsanız bir daha iflah olamazsınız benden söylemesi :P Sanırım Tanrı onu yaratırken Kişon'un Ne Şeker Şeyler kitabını okuyormuş.. O kadar neşeli bir zamanında yaratmış ki, görmeniz lazım... 
Şimdi onun için ne yakışıklı diyeceğim ne de uzun boylu.. Çünkü onun etkili tarafı gözlerinden ışıkla yayılan enerjisi.. Bu olumlu enerjiyle insanları kendine doğru çekiyor gibi hissettim bir ara.. Ayrıca sohbeti başka hoş, saçları ayrı hoş diyerekten onun hakkında yazmayı bıraksam iyi olacak. Yoksaaa onun deyişiyle bir blog yazı yazılır onun adına ;)

Gecenin Suskun Fenomeni
Gay Not Defterini buloğundan tanıyordum.. Kendisi benim yazılarıma hiç yorum yazmasa da ben onun yazılarını hep lekeliyordum.. Fekat adam twitter fenomeni benim için... Twitterı açtıktan sonra ilk olarak onu arar olmuştum son zamanlarda.. Kendisiyle her muhabbet yapılabilir, ama az alttan almak iyidir yoksa kısa sürede atarlanabiliyor :P Onu daha görmeden nasıl birisi olduğunu twittera koyduğu avatarlardan anlamıştık zaten.. Vücudunun en güzel yerleriyle övünmeyi seven birisi olduğundan, boy bilgisi, göz rengi, kalça çevresi, penis bo... öhöm.. yani her türlü bilgisini bizimle zaten paylaşmıştı :D Buluşma gecesi daha çok gözlem yaptı.. Güzel gözleriyle bizleri izledi, hafif kendini geriye çekip bakalım neler neler olacak, bunlar bir dökülsün, durulsunlar da bana fırsat gelsin diye bekledi, sanırım.. Bu yüzden sohbetlere genelde gözleriyle katılıp, sigarasıyla ayrıldı.. Tabii hakkını yiyemem gecenin ilerleyen saatlerinde onun da dili çözüldü.. Bize söz vermişti bacaklarını gösterecekti ama utandı soyunmak istemedi :D Aç!! Aç!! Aç!! diye tezahürat etse miydik? 

Gecenin Suskun Yakışıklısı
Canka Kuir ile daha yazın başında tanışmış küçük küçük bulogır buluşmaları yapmıştık... Kendisi böyle yanaklarından sıkılıp sıkılıp sevilesi tatlılıkta.. Çok tatlı bir yüz ifadesi var.. Yüz hatları yumuşak bir insan olunca insanın görünce öpüp koklayası geliyor :).. Bir ömür boyu "Ne kadar genç gösteriyorsun sen böyle!" iltifatlarına maruz kalacak şanslılıkta birisi.. Sanırım o 40 yaşına gelse ancak 25 yaşında filan gösterir.. Kendisini buluşma öncesinden de tanıdığım için ne kadar konuşkan, hoş sohbet birisi olduğunu biliyorum.. Ama o gece bir kal gelmişti, böyle bir rahatlayıp açılamadı.. O yüzden hafif suskun kaldı.. Ama eminim bir sonraki buluşmalarda daha rahat olacak.. 

Gecenin Buluşma Canlısı Çifti
Homorexia ve (Şeysi) İçinizdeki Gay.. Vallahi kendileri buluşma dendiğinde orada biten, yarım bulogır dostlarımızdı.. Neden yarım dediğimi de açıklamak gerekirse daha bir kere bile benim buloğuma yorum yapmamış adam ancak yarım bulogır sayılır da ondan heheeh :D Yok bu şakaydı yarım bulogır çünkü iki adam bir bulog üstünden katılıyorlar onu da ayda yılda bir yazı... Ay bunlar yüzünden bulogır yazı borsası düşüyor canım aaa... Neyse sosyal olaylardan sıyrılırsak bu arkideşler sürekli dedikodu peşindeydiler.. Neymiş efendim İstanbul buluşmasında hep dedikodu olmuş bizim buluşmada olmamışmış.. Yok Lubunik 19 kişiyle yatmışmıy mış? Eğer yattıysa bunlara neden ispatlayamamış mış? Yok Pistis aslında Rahibe Terasa mış da bulogta yazdıkları hayal ürünümüy müş!! Yok Petrik yeni telefonuyla sürekli hava atıyormuş da, Kazulet pazularını gösterip bunları kovalamış mış... Bu arada Arnavut Kaldırımı hakkında neler neler anlattılar ben buradan yazamam o derece yani.. Bir de kalkarken ne deseler beğenirsiniz a dostlar: hiç dedikodu yapmamışız, hiç sex konuşmamışız o zaman yazacak hiç bir şey çıkmamış.. Çok pişmanlarmış :D Bir daha da olsa gelmezlermiş :P

Düzeltme: Burada yazdığım bu dedikodular tamamen totomdan uydurmadır. Lütfen ciddiye almayınız. Bu çocuklar baldan tatlıdır.. Dedikodular ise benim hayal ürünümdür.. 

(Şimdi bu kadar laf soktuktan sonra biraz da sıvayayım, bu ikisini de çok merak ettiğimi yazmıştım ya dendiği gibi yakuşuklu bir çiftmiş gerçekten. O yüzden daha sık görüşmek istiyorum kendileriynen.. Bir de yanlarına uğrayan dünyalar tatlısı, bal badem gibi güzel bir kadın vardı.. Homorexianın Ponçiği.. İyi ki geldi, masamıza bir an bile olsa güneş gibi doğdu. Keşke daha çok sohbet etme imkanımız olsaydı ama geç gelip erken ayrılınca pek kaynaşamadık onunla..)

Gecenin Hop Burada Hop Orada Kucak Kucak Dolaşanı :P
Fatih Amorfcuğum o geceye erkenden başlamış, ilk bulogırı tutmuş elinden getirmişti.. Tabii onlar önceden tanışınca hiç yabancılık çekmediler.. Kendisi hem okuduğu üniversite, hem de okuduğu bölüm nedeniyle bolca yandaş bulduğundan ortak sohbete giremediğimiz dakikalarda onların deneyimlerini dinledik.. Aldığı notlara şaşırırken, gözlerinin güzelliğini övdük.. Masanın her bölgesinde oturmayı başaran tek şahıstı kendisi.. Sanırım oturup özel sohbet kurmadığı hiç kimse kalmamıştır :) Giydiği gömlek ve taktığı gözlüklerle gözlerimizi büyülerken, hafif kirli sakalını da kendilerine çok yakıştırdığımızı söylemeliyim.. Sonra bir ara pek sevgili kadın arkadaşı, dolgun göğüslü, gey dostu, biseksüel dostu, trans birey dostu, hayat meş'alesi, bir anlık yaşam sevinci de aramıza katılınca zaten masanın neşesi bitmez tükenmez yollara girmişti bile. 

Gecenin İki İşi Bir Arada Yapma Uzmanı
Chal Chene ile arkadaşlığımız Ev Oğlanına dayanmaktadır.. Kendisinin mütemadiyen dokunan parmaklarının güzelliğini görünce insanın dokunmatik ekran olası geliyor :) Bu arada adam ciddi ciddi iki işi bir arada yapabilme yeteneğine sahip. Tüm gece hem bizim masada oturdu hem de gece gideceği yerin hayalini kurdu diye tahmin ediyorum :P Tabii bu yüzden ağzından çıkan kelimeleri de duyamadık sanırım.. O kadar yol gelmesinden ötürü onu daha fazladan övmek zorundayım kusura bakmayın... O yüzden giydiği gömlek kadar güzel gömlek, onun boyunun uzunluğunda boy, bakışındaki sertlik gibi haşinlik, gözlüklerini övemeyeceğim numarasını değiştirmesi gerekiyor bence :D:D:D ay çok saçmaladım bitireyim...

Gecenin Olmazsa Olmazı 
O Biiiiiir Ev Oğlanı, O biiiiiir Asker Ocağının Gülü, O biiiiiir Zağriflik harikası, O biiiiiirrr Sağrışınlar sağrışını, Benbeyaz tenlisi, hem incesi hem uzunu, hem güzeli, hem de yakışıklısı, hem konuşkanı, hem espiri bombacısı, hem baca temzileyicisi, hem de kapı açacağı :D... En bilinmedik esprileri patlatıp normal bişi demiş gibi davrananı... Uzun yollardan, bin bir tehlike atlatarak gelip, masanın sonuna kalınca fırsat kollayanı, ilk fırsatta masanın ortasına oturarak tanışmadığım, konuşmadığım, kaynaşmadığım gey kalmasın dostlar diyeni... Adam en gerekli sohbet malzemesi gibi, her cebe bir tane lazım. Baktın sohbet seni açmıyor koy masaya, sohbet çevirsin dursun yani.. Ayrıca rahat ve kendinden emin tavırlarıyla dikkat çekerken, müzmin bekar halleriyle milleti kırıp geçirmeyi başarmıştır.. Tanrı onu yaratırken eminim Oscar Nasıl Wilde oldu kitabını okuyormuş. Çünkü hafif karışık, çokça bilgili yaratmış..

Bir de buluştuğumuz mekan bize o kadar hoş görülü ve saygılı davrandı ki bundan sonra bir buluşma daha olursa yine orada buluşmayı düşünüyorum.. Çünkü garson bey ben sizi rahatsız etmeyeyim, siz isterseniz beni çağırın dedi ve gece boyunca hiç masaya uğramadı, cumartesi akşamı olmasına rağmen mekanı biz kapatmışız gibi sessiz ve sakindi.. Müzikler bence muhteşemdi. Hep bize hafif bir fon oluşturdular.. Tek sıkıntı sigara içilemiyor olmasıydı ama sokakta oturmadığımız sürece bu her mekanda olacaktı zaten. Yani katılamayan arkadaşlar dışında neredeyse kusursuz bir gece yaşadık.. Herkese çok teşekkür ediyorum.. Kısa sürede tekrarlayabilmek dileğiyle..

DipNot: Bu arada yazdığım bazı şeylerin hayal ürünü olduğunu söylememe lüzum yoktur inşallah.. Bu yazıda geçen hiçbir cümle delil olarak kullanılamaz :D

35 yorum :

  • fatih amorf dedi ki...

    7 Kocalı Hürmüz'ün şarkısı gibi sapır sapır dökülüyoruz yazı konusunda... Ama bak yine aynı cümle hatası oluştu 19 kişi ile değildi o :)

    Sineüüm olmadan asla diyorum ve bu yorumu sonlandırıyorum..

  • BiGay dedi ki...

    Yazı konusunda dökülüyoruz derken ne demek istediğini anlayamadım?

    19 kişi sorunsalı benim değil, ben öyle duydum ve yazdım vallahi :D

  • fatih amorf dedi ki...

    gökten sapır sapır yazılar dökülüyor diyorum darısı benim gibi yazıp yarım bırakanların başına diyorum.
    ben ordaki ile'ye takıldım kardeşim :)

  • pistisvejanus dedi ki...

    yazıyı okurken hem kıskandım hem ÇOK ÇOK KIRILDIM yazdıklarımı hayal ürünü olduğunu düşünenler varmış yazık vallahide yazık yani heleki yüzyüze gelddiğim dertleştiğim insanların bunları söylemesi beni bayağı kırdı ve üzdü ektra olarak

    ulan rahibe tersayının adresini versenize birşey denicem :)

  • BiGay dedi ki...

    O Gayciğim seni de aramızda görmek istiyoruz... Bir daha ki sefere inşallah ;)

    Pistisciğim bu çocuklar neden böyle yaaa :P

    Bir de sana adres veremeyiz, Vatikanla aramız bozulmasın yani :D

  • günışığı dedi ki...

    Yazı yazmak ayrı bir dert, yorum atmak ayrı bir dert..

    Sevgili Kaanım; öncelikle bu altın kaplı sayfana beni de o övgü dolu sözlerinle yer verdiğin için ayrıca teşekkür etmeyi kendime bir borç bilirim :)(Anı defteri yazısı gibi olsa da idare et gülüm yeni düştüm aranıza) O enerji almadan enerji verilmiyor bilirsin. Benim gözlerimdeki ışık;sizin kalplerinizin saflığından,berraklığından doğan bir kıvılcım sadece... iyiki tanımışım sizleri.

    Gelelim diğer arkadaşlarıma; anlatılması gereken daha nice şeyler varki sormaaa :D hirşey bende :P ii gözlemledim masa başında olunca :A ayrıca bloğumda belirteceğim...

    Bu toplantıları sıklaştırırsak enerji patlaması yaşatacağıma söz veriyorum:)))

  • BiGay dedi ki...

    Gün Işığım inan tam da bilmukabele denmesi gereken cevabı yazmışsın.. Senin bu hoş sözlerin, tüm hoş sözleri öyle güzel yansıtmışsın ki hepsini gördüm ve alıyorum heheheh :)

  • Bir Gay dedi ki...

    Sen yazının başından beri bütün milletin dedikodusunu yap, herkesi çekiştir, sonra da yazdığım şeyler hayal ürünüdür de :P
    O kaz öyle çevrilmiyo işte :))

    Şaka bir yana o ortamda olmayı çok isterdim, yeniden blog açmamak için kendimi zor tutuyorum zaten, beni herifle papaz ediceksiniz sonunda :))

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim aman papaz olmayın da senin bulog açmana ne luzüm var, her buluşmaya doğuştan davetlisin ki sen ve tabii herifin :)!! Sadece bende mailin olmadığı için sana davetiye gönderemiyorum, yoksaaaa başımızın üstünde yeriniz var..

    Bu arada yazıda ismi geçenler tek tek bana ulaşıp benim hakkımda ciddi ciddi böyle böyle mi dediler diye soruyor.. Yani "dedikodu öyle olmaz böyle olur"u pek iyi göstermiş oldum sanırım hahahah :D

  • homorexia dedi ki...

    Kuzuummm naptin sen bole :D hayatimda bukadar zan altinda kalmadim :D
    Bebiklerim ne dediyse hayal urunu kendide demis inanmayin siz bu kezbana ne dediyse yalaann iftiraa :D dedikodu nedir bilmem yapanida hic sevmem(yersen) saka maka valla dedikodu yapmadiniz dedim die oldu bunlarin hepsi dedikodu oyle olmaz boyle olur diyip atese atti beniii.. a dostlar inanmayin siz bu lubunyanin dediklerine :D
    Gelelim posta bigay ugrasmis yazmis guzel olmus demeye gerek yok sanirsam ;))

  • Depresif Ayu dedi ki...

    Ah siz çıtırlar eğlenmişsiniz ne güzel :)

    Ama eminim katılabilsem bile benimle ilgili anlatabileceğin bir malzeme olmazdı. Suskun suskun bir kenarda oturan bir ayu :)))

  • umuttanesi35 dedi ki...

    Gelmeden nerdeyse herkesi tanıdım okuduğum tüm bloklarda ve bir kez daha ankaradan nefret ettim benimde orda olmam lazımdı bi büyük olarak başınızda durmak isterdim:):):)kısmet deilmiş ama en kısa zamanda gedikliniz olacam benden nasıl kurtulursunuz bilemem:)

  • Gay Not Defteri dedi ki...

    Yok efendim ben suskunmuşum. Yok twitter da döktürüp de buluşmada ağzımı açmamışım. Ay ne diyeyim ben size bilmiyorum. Neyse her şeyin bir zamanı var derim hep :) Bişey daha hiç bir zaman penis boyumu övmedim. İşte bu hayal ürünüdür arkadaşlar :)

  • BiGay dedi ki...

    @homorexiacığım vallahi o kadar çok ciddiye alan oldu ki bu benim saçma sapan yazdığım dedikoduları altına fazladan bir düzeltme daha eklemek zorunda kaldım :)

    ay birazcık size sataşayım dedim, siz anlamaz kızarsınız diye korkarken siz alınmadınız ama milleti susturamadım :/ Bu yüzden sizin geniş gönüllü anlayışınıza teşekkür ederken, bunların birer şaka olduğunu anlayamayanlara da teessüflerimi bildiririm.

  • Canka Kuir dedi ki...

    Ben beğendim yazını :) Tespitlerin oldukça yerinde; kendi şahsıma dair olan da gayet doğrudur. Bence hiç de hayal ürünü vs. demene gerek yoktu dipnotta :)

  • ev oğlanı dedi ki...

    yine bir 19'u bozuyorum, hayırlara olsun. :D

    benim hakkımda çok süperli yazmışsın o yüzden hayal ürünü diildir diyorum. yoksa ne çirkef ne nanemolla olduğum biliniyür filan. :P

    ellerine, emeğine, gözlemine sağlık kuzum. yazılarımızla bi kaç kalp kırıklığı yaratmışız ama kasti diildir, affola diyerek yorumumu sonlandırıyorum. ^^

  • BiGay dedi ki...

    @Ayucuğum inan bunu katılmadan hiç bilemezsin.. Ben kiii senin için sayfalarca bile yazardım emin ol ;)

    @Umut Tanem keşke sen gelsen de bizim başımızın en tatlı musallatı olsan :D
    4 gözle hatta kulak ve burunla bile bekliyoruz..

  • BiGay dedi ki...

    @Kazuuuuuu ne yani van görlü göremeyeceksem ne yapayım sizin gibi ibneleri mi diyorsun yaniii :P

    Ayrıcana senin pazun yok ki heheheh :P

  • BiGay dedi ki...

    @Not Defterim orada o kadar övgüler yazmışım sen gelip gelip sadece penis boyuna mı takılmışsın :P Hahahah

    @Cankacığım Kuirim ay o dipnotu yazmama rağmen ne olaylar oldu ne olaylar ama, olsun bebeğim özgürce yazma kuvvetimi kimse elimden alamaz.. Hele hele senin gibi anlayan ve beğenenler olduğu sürece ;)

  • umayin dedi ki...

    tüh ya harika bir buluşma kaçırmışım :)
    eh artık bir daha ki buluşmada kısmet hem istanbul buluşmasının yerini tutmaz BiGaycigim :)

  • BiGay dedi ki...

    Ev Oğlancığımmmm niyetimizin ne kadar müspet olduğundan kuşku duyanların tez kellesi vurula :P

    (Muhteşem Yüzyılı izliyordum da etkisinde kalmadım inşallah şehzadem ;)

  • BiGay dedi ki...

    Umayinciğim pek tabii İstanbul buluşmasına da katılmak isterim, ama burada da pek değerli arkadaşlar edindim, pek bahtiyarım..

  • sam nope dedi ki...

    Yani buluşmada bir saat bile kalmayıp neler yapmışız haberimiz yok. Bu arada hayal gücüne hayran kaldım bunları nasıl uydurup nerden bulup da yazdın bravo :) kaynağını merak etmedim değil doğrusu ;) Yani bu kadar destekli atıp da insanları inandırmak ayrı bir yetenek kaancığım :) neyse bizim hakkımızda yazılanları bırakıp tüm yazı hakkında da yorumumu yapayım :) çok güzel bir yazı olmuş herkesi ayrı ayrı güzel bir şekilde dile getirmişin(biz hariç) yeni buluşmalarda görüşmek dileğiyle dedikoduna sağlık diyorum kuzucuum :)
    İmza - içinizdekigay

  • BiGay dedi ki...

    @Leithy Catciğim hahaha yazıda da dedim ya bazen bir insanın hayatında derin bir iz bırakırsınız ama bunu hiç fark edemezsiniz diye.. O yüzden önemi de yok zaten..

    Ama sen gözlüklerini tak ve lütfen kimsenin senin hakkında ne dediğini hiç önemseme, çoook güzel ruhlusun sen ;)

  • BiGay dedi ki...

    Neremden uydurduğumun kaynağını bu kadar merak etmen pek manidar olsa da size yazı boyunca o kadar çok çattıktan sonra yorumlarda çatmayacağım hehehe

    Sanırım destekli atmam tüm blog alemini yakından takip etmeye bağlıyorum.. Ayrıca tüm güzel sözlerin için çok teşekkür ederim ;)

  • Kaan Arer dedi ki...

    QÇal Çeneceğim mıncırman için yanına gelebilirim :D gözlük konsunda fikrimi biliyorsun, yukarıdakiler takılmamdan ibarettir biliyorsun ;)

    ay mıncırılmaya ne kadar bayılıyorum ben böyle haha

    @Simple Presentciğim kıskanma kuzum, büyü senin de olur :D

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB