BiGay'in Oltasına Takılanlar (VII)

17 Aralık 2012 Pazartesi 29 yorum
Yağmurlu bir İzmir gününden, kıyamete yaklaşırken, belki de son yazımı yazarken, sağlıklı beslenmeye çalışırken, hatta ekinezyalı kış çayımı içerken, şemsiyemi evde unutmuşken, botlarımı daha hiç kutusundan çıkarmamışken, hatta hala yataktan çıkmamışken sizlere selam edeyim...

Şu an aklıma gelen konular pek neşesiz. O yüzden araya bir iki neşeli konu sıkıştırmalı, hatta sandviç modeli yapmalı.. O zaman gelsin karışık sandviçler :D

Sosyal Mesaj 1: Sandviç deyince aklıma geldi, işlenmiş et insan ömrünü kısaltıyor, plizz sandviçte sucuk, salam, sosis yemeyelim. Mayonez ve ketçapta hiç yararlı değil. Hatta ve hatta Ranch Sos mu ne varmış onu hiç yemeyelim :).  Devletimiz her ay her yıl sırf bilinçsiz beslenenleri tedavi etmek için milyarlar dolarlarlar harcıyor (o kadar çok yani). Tabii bu da yetmiyor tedaviye olumlu yanıt vermeyenler oluyor, bunlar ölüyor. Ölünce cenazeleri kaldırılabilsin diye binlerce en büyüğün en büyüğü camiiler yaptırıyor. Bu masraflara dayanamayan bütçemiz hep açık hep açık veriyor.. <<Bütçe açığının baş sorumlusu fikrimce Depresif Ayu>> heaheaheah

Sonra Doğal gaza zam, benzine zam, elektriğe zam, 2B arazilerine zam, telefona vergi, içkiye vergi, dışkıya vergi derken benim gibi sağlıklı beslenip ölmeyenler bu borç yükünün altında yaşamak zorunda kalıyor canım aa..  Diyeceğim o ki bilinçsiz beslenen arkadaşım boğaz benim can benim, sucuk benim salam benim deyip yemeğe devam edemezsin.. Yediğin hurmaların çekirdekleri bana batıyor  :P
***
Sosyal Mesaj 2: Şeker en tatlı zehirdir. Lütfen şeker tüketimini azaltalım. Çocuğunu şekerle, çikolatayla kandıran bir milletiz zaten. Hatta en büyük rüşvettir bu şeker.. Annem hep derdi tanımadığın amcalar şeker verirse alma diye.. Sanki amcalar sıraya girmiş de Kaan gelsin şeker verelim diyorlar.. Buradan çıkan sonuç şu: Kötü niyetli amcalar sana şeker veriyorlarsa bir bildikleri vardır.. Doktorların araştırmasına, açıklamasına bile gerek yok. Demek ki bu şeker kötü niyet elçisi kardeşim.. Kötü amca iyi bir şey verir mi? Bu kadar basit yani. Ben bunu daha çocukken anlamıştım ve çayıma bile şeker koydurmazdım, şimdi bunun reklamını bile yapmışlar.. Şekerin tadı güzel niyeti kötüymüş...
***
Sosyal Mesaj 3: Kıyamet geliyor diye Şirinceye koşmayalım. Bence asıl kıyamet izdiham adı altında Şirince'de kopacak. Şirinceyi iyi bilirim. Sabahtan beri araştırıyorum neden Şirince kıyamette yıkılmıyor diye. Hiç açık bir sebep yok. Neymiş Mayaların ismi M harfiyle başlıyormuş ve M harfine benzeyen dağların tepesinde ki yerleşim yerlerine o gece gemi inecekmiş, bu gemiye binenler kurtulacakmış. Şu an dünyada iki tane köy varmış M harfine benzeyen dağın üstüne kurulu birisi Şirince diğeri de Fransa'nın güneyin de bir köy.. Allahtan Mayaların ismini koyarken "X" harfiyle, ya da "F" harfiyle başlatmamışlar. Herkesçikler ölecekti mazallah..

Açıkçası son 5 yıldır Şirinceye gitmek bana işkence gibi geliyor. Çünkü yolu çok zor bir yol, koca koca otobüsler her an seni uçuruma yollayabilir, sonra açık hava AVM olmuş durumda. Hem de en dermesinden en çatmasından.. Nereye baksan küçük esnaf, sonra oradaki pazara yetmesi mümkün olmayan ev yapımı şaraplar, artık hangi evde on binlerce şişe şarap yapılıyorsa, o kadar adi ki şaraplar tadı belli olmasın diye meyve aroması katılır, şaraplar o kadar ucuz ki bir alan 10 tane daha alır :) en azından kör etmiyor diye düşünüyorlar sanırım, 9 km dağa tırmanıyorsun deniz nerede şimdi diye soran insanlar oluyor, çok değil son 3 yıla kadar köylülerin ineklerini bağladıkları kilise şu an Dinlerin Kardeşliğinin örneği olarak geziliyor. Tezek kokusunu yok edemediler ama Cuma akşamı İsa oraya inecek hahaha

Amacım orayı kötülemek değil ama doğruları art arda sıralayınca.
***
Sosyal Mesaj 4: Örovizyona katılmadık diye siz üzülmeyin. Ben sizin yerinize de üzülürüm :'(.. Seviyordum ben o heyecanı, gelecek puancıkları beklemeyi, en büyük puanı hayal edip yine komşuya gitti eleştirisini dinlemeyi.. Asıl anlamadığım ise neden katılmadığımız? TRT den gelen açıklama net:

"Biz Küstük Artık Oynamıyoruz!"

Yani neymiş puanlama sistemi değişmiş, bu sistem adil değilmiş, hakkımızı yiyorlarmış. Bir yerimle güldüm. Sanki dün değişti sistem.. Son iki yıldır puanlama sistemi değişmişti zaten, neden bugün küsüyoruz ki! Sanırım Türk'ün aklı sonradan gelir, sözünü doğrulamak istediler.. Bu bir eğlence programıdır, neden eğlenmeyi bilmiyoruz ki! Ya da neden aklımızı çalıştıramıyoruz, madem sinirin bozuldu, yapılanları kaldıramadın, pasifloraya başladın, o zaman katıl ve dalganı geç, sizi hiç ciddiye almıyorum de, ben sadece eğlenmeye geliyorum bu yarışmaya de, istersen puan ver istemezsen verme de, naniğini yap kardeşim..

Çocukken de sevmezdim ben küstüm oynamıyorum diyen çocuğu, büyüdüm hala sevemiyorum böyle kıt zekalı davranışları..
***
Sosyal Mesaj 5: "Ne yapıyorsun?" sorusuna "İyiyim sen ne yapıyorsun?" diye cevap vermeyelim. Ne olur vermeyelim, terörist başısı olalım ama vermeyelim, menüsküs olalım ama vermeyelim, portakal yiyelim ama vermeyelim.. Başka şeyler verelim ama bu cevabı vererek sinirimin kökünü alıp logaritmik fonsiyonlar yazdırmayalım.. "Nasılsın?" sorusuyla "Ne yapıyorsun?" sorusu arasında ki farkı anlayamıyor muyuz? Merak ettiğim şey nasıl olduğun değil, yani onu merak etsem açık açık "Nasılsın" derim yani. O soruyu da sorabiliyorum :D

Tabii bunun tersi de mevcut. Örneğin ben iş yerimde oturuyorum, bir meslektaşım işe yeni geliyor, odaya giriyor veee

- Ne yapıyorsun?
*Hiiiç, öyle oturuyorum.
-Hıı, iyisin yani.
*Oturabildiğime göre...

Yani adam aslında nasılsın demek istiyor ama ben gıcıklık olsun diye iyiyim demiyorum. Doğru soruyu öğrensin öyle gelsin canım aaa
Ayyy bugün dudaklarımın bir öpüşesi var bir öpüşesi ne olcek bilmem...

29 yorum :

  • Quince Jam dedi ki...

    Her telden çalmışsın :D
    *Vejetaryenim , Salam filan koymam sandviçe.
    *ben de nasılsın ve ne yapıyorsun sorularını karıştırırım :)
    *mayalar'a göre değil, Allah 'a göre yaşarım. Sirince filan hikaye yani bana göre de.
    *Eurovision' a cidden üzüldüm. Ben çok seviyorum o yarışmayı. Eglenceliydi. :(
    neyse, fazla görüntü kirliliği yapmayayım :) bu yazı da çok güzel olmuş, emeğine sağlık :)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Jamciğim ilk yorumumu beklerken sen geldin hediyeyi de kaptın :D bundan sonra yazılarıma ilk yorumu yapanları ödüllendireyim diyorum.. bir de 10. 20. 30. yorumları da ödüllendirebilirim ne dersin?

    Oltama takılan her şeyi yazdım. Yani yazma işini sadece biraz rahatlamak için yapıyorum. O yüzden amaçsız yazılar çıkıyor ortaya.. Bu da öyle odaklanılmamış bir yazı işte.

  • Depresif Ayu dedi ki...

    İyi ki hatırlattın. Yarın öğle yemeğinde ekstra sucuk-sosis-salamlı, bol mayonez ketçaplı mega boy sandviç yiyeyim. Yanına da Cola. Hem de diet olmayanından heh heeeee :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ay şimdi tam da acıkmışken nasıl da canım çekti heeee...
    acaba bende mi yesem.
    ama yok yok
    yemem yerim yemem yerim yemem yemeliyim yemem yemem ki ben yememememem

    ay aklım karıştı yaaa.
    Ayucuğum kendine yaptın bari bana acı hahaha bir kilo alırsam ölümüm olur benim :D Ben ki zeytini bile kalorisini hesaplayıp yerim :D

  • Quince Jam dedi ki...

    Ben simple present, isim değişikliği yaptım azıcık :)
    *hediyemi isterim. Ne olursa olsun kabulüm.
    *eğer o 10. 20. Yorumları ben yaptıysam, neden olmasın?? :D
    *olana takılsın, takılmasın... Yazmak rahatlatıyorsa hiç durmadan yaz. Sevmeyi anlat. Sevişmeden sevebilmeyi... Birbirine dokunarak, değerek yaşamayı yaz.... (daha fazla yazamiicim. Devamı için bkz: incir reçeli final sahnesi :D)

  • ev oğlanı dedi ki...

    mayonez çocukluk aşkım, ranch sos ise yavuklumdur. şekerin azı karar çoğu zarardır. şirince adı gibi şirin midir? öğrovizyona katılmadık diye izleyemeyecek miyiz? hal hatır sormanın şekli şemali olmalı mıdır?

    öy. o.O

  • Kaan Arer dedi ki...

    Jamciğim yazmak rahatlatıyor dediysem de öyle çala kalem yazamıyorum, zaman istiyor. Mesela bu yazı için sanırım bir 6-7 saat harcadım.. Böyle 5 dk da okunur ama her kelimesini tek tek tavlıyorum ben :D

    tavsiyeni de dinleyeceğim ama..

  • umuttanesi35 dedi ki...

    kaç gündür girip girip duruyodum bloğuna yeni ibş eyler varmı diye her seferinde bulamayıp diğer yazılarını bi yük bi zevkle okuyarak geçiriyodum zamanımı sen benim ilk göz ağrımsın benim okuma sebebimsin hayatın anlamısın:) sen yeterki yaz ne istersen hiç farketmez boş sayfa bile koysan yine okurum seni sen orhan pamuğun karından yaşar kemalin ince memedinden bile güzelsin:) yeterki yaz seni okumayan gey olsun:)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ev Oğlancığım ranch sosu kimden öğrendiğimi sen biliyorsun. O yüzden bişi demiyorum bu konuda :D

    Mayonezi ben de severim aslında ama kalorisi çok yüksek olduğundan az yemeğe çalışıyorum ki göbeğim 10 m2 balkon olmasın ;)

    Örovizyonu izleyeceğiz ama kendi insanımızı da görsek fena mı olurdu canım :/

    Hal hatır sormanın şekli şemali biraz olmalı, tamamen laçkalaşınca işin içinden çıkamadığım durumlar oluyor.. Bazı insanlar da bu açıktan yararlanmaya çalışıyorlar..

    Aslında bu noktada ilk defa Ne yapıyorsun sorusuna "iyiyim kardeş" cevabını veren adamı bulmak lazım :D hesabım onunla benim hahah

  • günışığı dedi ki...

    Eve geldim bu vakitte :) Zaten bütün gün tartışılmış bu konular başım şişmiş, bir de gel Kaancığımdan dinle :D

    Yavrucuğum,boşver kuzum sen ayıyı mayayı.
    Gel boşver üzelim dayıyı
    Almazsa dayın karıyı
    Yakışır artık bize sevmek sarıyı...

    Salam,sosis meselesine pek deyinmeden gececeğim elbetteki. Lakin aramız zaten öle fast tarzı seylerle iyi değildir.
    İçecekte sevmemki şekerli olsun :P (Yaşamyım daha ii değülmü ) Lakin tatlısız olur mu be kuzum.
    Kıyamet meselesi ; gündem kalmamış ama biz mayalara kalmışız.

    Kopsun Kıyamet o zaman
    Korkma duyulmaz dışardan
    Ben hep içime ağlarım
    Sesim duyulur yukardan ;)

    Gelelim Örövizyonaaaa ; Okadar sevindim ki Türkiye nin katılmamasına.. Zira Rimi rimi leyli leyli rimirey den beridir doğru bir adam çıkaramadılar. Örövizyon bizle dalga geçiyordu zati ondan puanlama deişti :D:D:D iyi oldu anlayacağın bu sene daha ii izleyeceğim.

    Ne Haber Kaan ? Dediklerinde ne cevap veriyorsun bebiş ?


  • Kaan Arer dedi ki...

    Umut Tanem ama utandırdın beni..
    Senin o hoş gören gözlerin, beni şımartan güzel sözlerin, yaşınla demlenen taze yüreğin..

    Açıkçası şaşırıp kalıyorum, elim ayağıma dolanıyor, teşekkür ederim, sanırım senin yorumlarını okumak mutluluğun tanımı!!

  • Gay Not Defteri dedi ki...

    Huuhhh aaa bitmiş. Bundan sonra beni aradığında ilk olarak bana nasılsın mı yoksa ne haber mi dediğine dikkat edeceğim hayatım :))
    Ayrıca bu yüzyılda birinin bana gerçekten merak ettiği için ya da içinden geldiği için nasılsın dediğine de inanmıyorum. O yüzden insanlarda gerçekten iyi olmadıkları halde iyiyim diyorlar. Çok saçma bir yüzyılda yaşamamın sonsuz çaresizliğini çekiyorum.

  • Kaan Arer dedi ki...

    Gün Işığım Örövizyon konusunda haklısın aslında :D sanırım bu yazıdan sonra ben de çok üzülmeyeceğim.. Ama haberi ilk aldığımda üzülmüştüm. Şimdi yorumlarınız beni biraz ferahlattı açıkçası..

    Şimdi sana böyle düz yazı ile cevap verince çok yavan kalıyorum.. Sana cevabım da senin gibi estetik olsun istedim ve Ömer Hayyam'dan aldım:

    Dünya dediğin bir bakışımızdır bizim;
    Ceyhun nehri kanlı göz yaşımızdır bizim;
    Cehennem, boşuna dert çektiğimiz günler,
    Cennetse gün ettiğimiz günlerdir bizim.

    Ayrıca sana her şey serbest bebeğim ;) Sen kola bile içebilirsin. Çünkü sporunu yapıyorsun, spor yapan bir beden istediği kaloriyi tüketebilir. Ben daha genele seslendim, aslında kendime :/ Ben hiç spor yapmıyorum böhüü bööhüüü

    DipNot: Buluşmada bana müjdelediğin haberi unutma!!

    Coştum bu da sanaaaa:
    Elif okuduk ötürü
    Pazar eyledik götürü
    Yaratılanı hoş gördük
    Yaratandan ötürü
    (Yunus Emre)

  • Kaan Arer dedi ki...

    Çakma İSveÇlim o kadar az geliyorsun ki buralara beni unutup unutup tekrardan hatırlıyorsun sanırım ;)

    ama yorumuna çok güldüm, teşekkür ederim cancağızım :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Ooooo Not Defteri de yorum yazarmış, bak seni de kazandım ya artık daha ne isterim bilmem :D

    Evet haklısın! Öyle her sorana "iyiyim" denir mi canım? Ben mesela kötü olduğum zaman "İyi olmayı istiyorum" diyorum.. Ama "aaa neyin var, anlat bakim" demesini istemiyorsam bunu demiyorum haliyle ;)

    Yani iyiyim kelimesi aslında iyi olmalıyım dileğini de içinde barındırıyor sanırım.. ama "Ne yapıyorsun'a iyiyim cevabı gitmiyor işte hahahah

    Sanırım N'aber ile karıştırılıyor, bence sıkıntının kaynağı da o.. Neyse iyi ol sen kuzum ;)

  • Bir Gay dedi ki...

    Sosyal Cevap 1: Bahsettiğin bütün bütçe açıklarının sebebi salam, sucuk, sosis vs. yiyerek çabuk ölen bizler değiliz.
    Tam aksine, sağlıklı beslenip yıllarca ölmeyen, ölmediği için de yıllarca emekli maaşı alarak devleti soyan sizlersiniz. Biz bütün bir ömür çalışıp SGK primi ödeyelim, tam emekli olup yan gelip yatıcaz diye düşünürken kalp krizinden gidelim, ödediğimiz o kadar yıllık prim devlete kalsın. Ama siz sağlıklı beslenerek bu dünyaya kazık çakıp, ödediğiniz primin dört katı emekli maaşı alın, sonra da vay efendim bütçe açığı.. Ben böyle bi yüzsüzlük görmedim :)

    Sosyal Cevap 2: Hayatta keyif veren şeylerin hepsi ya sağlığa zararlıdır, ya da ahlaksızdır. Şekerse her ikisi birdendir. Şeker demişken şu karşıki inşaatta daha bu şekerlerden çok var, istersen gel sana da veriyim :)))

    Sosyal Cevap 3: Kalitesiz şarap konusunda sana kesinlikle katılıyorum. Tüm bu gelişmelerin sebebinin ve kaynağının da Şirince'de içilen bu kötü şaraplar olduğunu düşünüyorum. O kadar kalitesiz şarabı biz burda (İstanbul'da) içsek Şirinevler'i kutsal topraklar ilan ederdik :)
    O değil de, 21 Aralık günü Şirince'de küçük çaplı, şöyle 4-5 şiddetinde bi deprem olsa ne gülerim haa :)))

    Sosyal Cevap 4: "o zaman katıl ve dalganı geç, sizi hiç ciddiye almıyorum de, ben sadece eğlenmeye geliyorum bu yarışmaya de" derken neyi kastediyorsun anlayamadım?
    Biz zaten dalga geçmek için katılmıyor muyduk bunca yıldır?
    Nasıl yani yaaa? Opera, Amaan Petrol canıım petrol, Diday diday day, Rimi rimi ley şarkılarını dalga geçmek için yapmamış mıydık biz? Gerçekten kazanmak için mi gitmiştik o şarkılarla? Şaka yapıyosun! :)

    Sosyal Cevap 5: "Ne yapıyosun?" diye soran herkese uzun uzun, detaylı detaylı o anda ne yaptığımı anlatmaya başlıyorum..
    Yaklaşık 4-5 dakika anlattıktan sonra, karşımdaki kişinin yüzünde deli görmüş bi ifadeyle, lan selam verdik borçlu çıktık diye söylenerek kaçmaya çalışmalarını eğlenerek izliyorum. Herkeslere tavsiye ederim :))

  • Kaan Arer dedi ki...

    Bir Gayciğim döktürmüşsün yine.. Açıkçası yorumunu özlem (merak) ile bekliyorum ve her seferinde de beklediğime değiyor :D

    1. Vallahi benim yürüttüğümden çok daha mantıklı akıl yürütmüşsün o yüzden sus pus, kus kus :D oldum hahaha

    2.İnşaattan 'doğal olarak' korkmasam gelirdim aslında.. Yazmadım ama bir tane amca şeker verse hayır demezdim sanırım heaheah

    3.Vallahi bu yorumla içim rahatladı.. Açıkçası yazarken korktuğum nokta sen nasıl olur da "Meşhuuuur Şirince Şarabına" kalitesiz dersin diye yazılacak bir yorumdu; ama sen de beni destekledin ayrıcana bir öpcük gelecek buraya ;)

    Açıkçası ben o gün kalabalıktan ötürü bişi olacağına çok inanıyorum ama yakın olduğumdan takip ediyorum da Kültür Bakanlığı, İzmir Belediyesi, Selçuk Kaymakamlığı, Jandarma Genel Müdürlüğü, Hatta Karayolları filan hepsi birden Şirince üstüne çalışıyorlar.. Şu kadarını diyeyim 100 yıllık şirinceye bilinen yolundan tamamen farklı ormanlık araziden tekrardan sıfırdan bir yol daha inşa edildi.. Hep 21 Aralık günü için. Helikopter Pistleri oluşturuldu gibi gibi

    4. *yorum yok* doğru demişsin.. Biz zaten dalga geçiyorduk da farkında mı olamadık.. Arabesk yürek dediğim de bu işte.. Bir türlü olaylar karşısında umursamaz davranamamak. Eğlenmeye odaklanamamak..

    5. Bendensin ;) hahah

  • O Gay Ben de dedi ki...

    asıl kıyamet şirince de kopacak lol

    +nasılsın ve ne yapıyorsun diye soranlara, hiç ya ne olsun sen ne yapıyorsun derim en kestirmesinden iyidir senden derim :)

    çoğu zaman cevabım ise "yuvarlanıp gidiyoruz işte" dir :D

  • Canka Kuir dedi ki...

    Neyy?? Belki de son yazımı yazarken de ne demek? Kıyameti koparttırma bence ;) Bir de her zamanki gibi keyifle okudum, eskiden o ''ne yapıyorsun?'' sorusuna o an yaptığım şeyi söylerdi ama 'toplumsal baskıdan dolayı' cevaplarım iyiyime kaydı ne yazık ki. Demek ki yalnız değilmişim bu soruyu doğrudan anlamakta

  • Kaan Arer dedi ki...

    O Gayciğim görüp bilmesem yoksa sen de mi derdim? Yani yuvarlanıp gidecek kadar şişman ve kıs boylu musun? Nereye yuvarlanıyorsun? Nedir bu yoksa ben topum demenin gizli yolu mu hahahah :D

    Şirinceliler de bu işten pek şikayetçiler miş... Ayrıca maliye haberlerden ilham alıp tüm pansiyonlara baskın yapmış. Pansiyonların hepsi de dolup dolup taşmamış.. Şirinceye gidip bir röportaj yapasım geldi aslında :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Cankacığım buloğu kapatma, artık yazmama gibi bir lüksüm yok zaten.. Sanki yaşam enerjimi buradan alıyorum ;) Var olduğum sürece yazıp paylaşmayı düşünüyorum, Tanrının izniyle..

    Ne yapıyorsun diyenleri dumura uğratmaya devam edelim lütfen..

    Eğer keyifli hayatına bir nebze hoş seda bırakabiliyorsa kurduğum cümleler ne mutlu bana ;)

  • Gay Panda dedi ki...

    salamın sosisin getirisinin götürüsünün suçunu bizlere atma bigayım. sonuçta panda olaraktan ranch bebeyims gözümün nurudur ;) şirincede bende bi olay bekliyorum aslında valla eğer ki kıyamet olcaksa orda da bi halt olsun gülmekten ölelim dimi? :D son olarak da ne yapıyorsun demediğim için üzerime bile alınmadım. dan diye napan derim ben hoh :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Pandaaaaaaa ne oldu biliyor musun tam tamına 2 kilo almışım.... Öleceğim bu akşam öğrendim bu bilgiyi. Hemen sıkı bir diyete başlıyorum.. Bu iki kiloyu hemen hemen hemen vermem lazım... O yüzden bana ranch sos deme bakim :D

    Napan Kıprısçadır pandacığım senin hiçbir yerin kıprıslı değil ki nereden buldun o sözü hahahah :D Ama kıprıslılar "Nasılsın" ile "Ne yapıyorsun" u birleştirmişler tek soru yapmışlar uyanıkça hahaha :D

    Neyse pandacığım napan? sevgilin napan? kediciğiniz napan?

  • Kaan Arer dedi ki...

    Kuzum bu cumleyi bayginken yazdin sanirimmm hahaha yayinda ve yapimda emegi gecenlere (yani ben oluyorym hehehhe) tesekkur ettin sanirimmm :D

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB