Tüm "Yüce, Ulu" Ruhlara

19 Kasım 2012 Pazartesi 17 yorum
İnsanlar dünyaya eşit şartlarda gelmiyorlar. Bugün Gazze'de, İsrail'de, Suriye'de savaştan muzdarip insanlar, hatta en sevdiğini füzelerin altında kaybeden, uzuvlarını şarapnel parçalarına hedef yapıp sağ kalmaya çabalayan insanlarla aynı yer kürenin üstünde yaşıyorum. Yaşıyorum da bir an olsun bu acıyı iliklerimde hissedemiyorum...

Ayrıca bu insanların acısı geçici olabilir, umutları vardır savaşın biteceğine dair. Savaş bitecek, silah üreten çok uluslu şirketler paraya doyacak, yine yeniden mutlu bir hayata devam edebilme umuduna tutunurlar.. Ya bu savaşı içinde yaşayan bireyler.. Her zaman hayata bir sıfır yenik başlayan insanlar var.. Bu ülke ki kadına pozitif ayrımcılık göstermek zorunda olduğunu yeni yeni kanıksayıp bunu bile adam gibi yapamayan bir kültür üstüne kurulmuş, ya doğduğu cinsiyeti hissedemeyen bireylere nasıl bir ayrımcılık yapıyor?

Bu toplum derken kendi toplumumu eleştiriyorum, başka toplumlar bunu aştı bir biz geri kaldık demiyorum. Trans bireylerden bahsediyorum. Avcılarda evleri mühürlenen, sokaklara atılan, sex işçiliğine zorlanan, penisiyle birlikte kadın olmaya itilen trans bireylerden bahsediyorum. Sizce ne zaman trans bireyleri anlama çalışmalarına başlayacağız? Ne zaman onlara pozitif ayrımcılık yapacağız. Asıl bunu hak edenler onlar değiller mi?

Meslektaşlarımda bu yönde bir düşünce iklimi oluşturabilmek için geçen gün bu konuyu açtım. Meslektaşlarımdan birisi kadın, birisi erkek ve ikisi de bu konuda bana katıldılar. Erkek olana bu durumun ne kadar doğal ve doğuştan geldiğini detaylıca anlatmak zorunda kaldım; çünkü daha çok kötü örneklere sahipti; ama bir süre sonra olumlu tepki göstermesinden ötürü umutlandım... Ben bir geyim demedim, diyemedim, o an desem beni de anlar ve sevmeye devam ederlerdi eminim; ama bu bilginin yayılması durumunda o mesleği icra edemeyeceğimin çok farkındayım.. Bir ötekileştirmeye maruz kalmak istemedim, şimdilik..

Şimdi sizlere bir trans kadının hikayesinden bahsedeceğim.

Kadıköyünde doğuyor, orta halli bir ailenin en güzel oğlu.. Başka kardeşi var mı onu da bilmiyorum ya neyse. Aile Malatyalı, baba hafif sert ama anne dünya tatlısı.. Baba da öyle kasıntı bir tip değil tabii. Oğullarını okutuyorlar.. Çocuğun davranışları biraz farklı; ama kimse konduramaz böyle şeyleri, babası aklından Ticaret Lisesine gitsin erkekler arasında mecburen daha da erkek gibi davranmak zorunda kalacak diyor..

Ticaret Lisesinden mezun oluyor ama davranışlarında bir değişiklik yok, öne çıkan tek özelliği; sesi güzel.. Şarkı söylemeyi seviyor.. İlk olarak özel dersler alıyor, daha sonra İstanbul Belediye Konservatuvarını başarıyla bitiriyor. Askere gidiyor, hem de bahriyeli oluyor.. Bu devlet ve toprak için asteğmen olarak hizmet veriyor.. O devletine sahip çıktı ya sanıyor ki devleti de ona sahip çıkacak..

İzmir Fuarında sahne aldığı bir gün coşkuyla "aç aç aç" tezahüratlarına uyup göğüsünü açtığı rivayet ediliyor. Bunun üzerine bir soruşturma başlatılıyor.. Bu kişinin hala bir erkek olduğu, ve erkeklerin toplumumuzda üstsüz dolaşabildikleri gerçeğini de unutmayalım. Ama efemine davranışları olan bir erkeğin göğüsünü açması kamu davasına dönüşüyor. Bu olaylar sonucu Buca Cezaevine gönderilir. Cezaevi müdürü onu erkekler koğuşuna koymaktan çekinir.. Durumu görüyorsunuz, herkes onun farklı olduğunun farkındadır, o ise sadece normal, hissettiği gibi davranmaktadır..

En sonunda Londra'ya gidip cinsiyet değiştirme operasyonu geçirir.. Penisi alınır yerine suni bir vajina takılır. Bununla birlikte hem Londra'dan hem de İstanbul Haseki Hastanesinden kadın olduğuna dair rapor alıp pembe nüfus kağıdı alabilmek ve soy ismini değiştirebilmek için dava açar. Bu dava bir günde sonuçlanır ve hakim pembe nüfus cüzdanı alma hakkı olduğuna dair karar verir. Bu kararın yayılması üzerine aynı gün İstanbul başta olmak üzere birçok vilayette "genel ahlakı bozan eş cinsellerin" sahne alması yasaklanır..

Tabii bu yeterli kalmıyor ve hakimin daha sabah verdiği karar hemen Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından temyiz ediliyor. Böylece trans bireyin sahne alması, yani işini yapıp kendi ekmeğini kazanıp, namusuyla yaşama hakkı elinden alınıyor.. 7 ay sahnelerden uzak kaldıktan sonra bu bunalıma dayanamıyor ve intihar girişiminde bulunuyor. Cinsiyet değiştirmek gibi büyük bir olaya imza atmasına rağmen devletinin, halkının onu sahiplenememesi, ahlaksız diye damgalamasına dayanamıyor..

Yargıtay 2. hukuk dairesi verilen pembe nüfus cüzdanını geri istiyor. Çünkü bir insanın kadın olduğunu ispatlayabilmesi için dış görünüşüne göre bir doktor raporu yeterli gelmiyor.. Hatta onun ne hissettiğinin de bir önemi yok.. Vücudunda hiç Y kromozomu taşımadığını ispatlaması isteniyor.. Çünkü sadece XX kromozomu olanlar kadın olur diyerek, sen git ispatla da gel diyorlar. Bu bilim düşkünlüğü gözümüzü yaşartıyor, değil mi?

Bu kararın saçmalığı üstüne açtığı davalarda Adli Tıpa gönderiliyor. Ama vücudunda Y kromozomu da bulunduğundan ötürü açtığı tüm davalar reddediliyor. Yıllarca yaşadığı cinsiyetin rengine ait nüfus cüzdanını alamıyor (nüfus cüzdanı renginin ne saçma bir şey olduğundan bahsetmiyorum bile, ifrit oluyorum), mesleğini icra edemiyor.. Bu süreçte çeşitli ülkelerden vatandaşlık teklifi almış ama hiçbirisini kabul etmeyip sabırla beklemiştir. Hatta Fransız Devlet Televizyonuna verdiği bir röportajda, "Türkiye sizin gibi bir sese yıllarca yasak koydu bunu nasıl değerlendiriyorsunuz?" sorusuna: "O bizim ülkemizin iç işidir." diyerek bu rezilliğe rağmen ülkesini bir an olsun kimseye şikayet etmeyecek kadar da yüce bir gönle sahiptir..

Onunu gönlünün yüceliği dilinde taşıdığı Allah kelimesinden değil, yüreğinde taşıdığı Allah sevgisinden gelmektedir. Yıllar sonra Adana'da verdiği bir konserde "Çırpınırdı Karadeniz" türküsünü seyircinin arzu ettiği makamda okumadı diye o seyirci tarafından kurşunlanmış ve bir böbreğini kaybetmiştir. Ne sanatından ne duruşundan ne de milliyetçiliğinden ödün vermeyen sanatçı gün gelmiş o magandayı da affettiğini ilan etmiştir..

Yıllarca ahlaksızlık yayıyor diye yasakladığımız sanatçımız ne bir çocuğa taciz ne bir erkeğe tecavüz ne de insanlara şiddet uygulamıştır. Ama ahlaksız olan hep o olmuştur. Sesiyle Türkiye'nin adını duyurmuştur. 1997 de Japonya'da sesi üzerine yapılan araştırmalar sonucunda" %100 kusursuz ses"i olduğu ilan edilmiş ve bunun üzerine kendisine Uluslararası Montu Merid Müzik Doktoru unvanı verilmiştir.

2011 yılında Dünya Tüketici Akademisi tarafından toplanan ses konusunda uzman 9 profesör Bülent Ersoy'a ses profesörlüğü unvanı vermiştir..

Şimdi bu ülke için ruhuna hiç uymayan askerliği bile yapmış, intihar ederim ama yine de ülkemden şikayet etmem demiş, sabrı yüreğinden güzel, Tanrının neredeyse en güzel lütuflarına boğulmuş bu güzel insanı bir de kahvehane konuşmalarında mavra malzemesi, espiri konusu, ahlaksızlık örneği olarak görünce kimin içi yanmaz deyin bana a dostlar..

Bülent Ersoy inatla direnmese, bu kadar yetenekli olmasa sorarım: sizce bu kadar kolay (!) kabul görür müydü?

17 yorum :

  • OrganikGay dedi ki...

    Ellerine sağlık. Çok açık anlatmışsın hayatını Ersoy'un. Zaman zaman suçlarız onu LGBT aktivizmine destek olmadı diye. Doğrudur. Hiç yönelmedi kendi gibi trans olanların sıkıntılarına bile. Ama hayatı zaten bir aktivist mücadele değil mi? Annelere "oğlunuzu ölmeye yollamayın" diyecek kadar dobra değil mi? Bunca yıldır her dile geldiğinde yüzlerde beliren iğrenç gülümsemelere rağmen sanatının doruğu değil mi? Öyle. Çok kıymetli bizim için çok. Teşekkürler yazdığın için.

  • BiGay dedi ki...

    Organikciğim bir kere o beğenin tamamen senin gönül güzelliğinden geliyor, yoksa ben bir iki cümleyi bir araya getirmenin ötesine gittiğimi sanmıyorum, teşekkür ederim.

    Yorumunda açıklık getirdiğin nokta pek mühim. O kadar zor şartlar da kendini ispatlamış ve kendini kabul ettirmiştir ki kahvede mavrasını çeviren erkeklerin erkekliğini duruşuyla yere çarpar..

    Ve dediğin gibi aktivist olup olmaması konusunda onun görüşünü yansıtan bir açıklama göremeyince değinmek istemedim. Çünkü bilemeyiz, bize göstermeden neler yapıyor, ya da neden yapmıyor..

  • fatih amorf dedi ki...

    cidden güzel bir anlatıma sahip yazı olmuş, sevdim.

    Ara sıra onu aktivizme yapmadığı yardımlar çerçevesinde çekiştirsem de kendi bildiğini okuyup dimdik durabilmesine aşırı imrendiğimi de söylemek isterim.

    Bu arada araştırmaların sayesinde her şeye inat kendisi olabilen bir divanın farklı yönlerini de öğrenmiş oldum teşekkür ederim..

    Kahvehane konuşmaları kadar boş ve beni ürküten bir başka zihniyet yok.

  • pistisvejanus dedi ki...

    kabul görmek!!! her zaman ülkemin insanlarına inanmamışımdır konu ün şan şöhret olunca heleki eşcinselseniz ve bunu açıkca yaşıyorsanız bunu kabul etmemiz lazım insanlarımızın insanı alkışlarken arkanızı döndüğünüz anda dürtüşmelerinide unutmayalım iki yüzlü bir milletiz ve ben ülkemin artık iyi yönde değişeceğine hiç inanmıyorum heleki biz eşcinseller için ve en acısıda
    ki bu konuda en çk kabul gören bülent ersoy değil zeki mürendir
    yazacak bu konuda o kadar çok şey var ama çözüm oluşmadıktan sonra geri kalan sadece hiç

  • BiGay dedi ki...

    Amorfcuğum anlatım dilime olan hayranlığını seviyorum :P

    Bu arada Bülent Hanım acaba neden hiç aktivistlere yardım etmiyor. Sonuçta kendisinin çektiği zorluklar belliyken, başkaları bu yollardan gçemesin bari diye ne bileyim trans bireylerin çalıştığı bir iş kolu filan kursa mesela.. Kimsesizlerin kimsesi olsa..

  • BiGay dedi ki...

    Pistisciğim yazılarım etiketlerine bakarsan en çok etiket toplum hastalığımız olan riyakarlık üzerinedir. Kesinlikle haklısın, ama bir yerden sonra insan en azından yüzüme gülsünler bari diyor sanırım.. O derece vahim bir iş bu :/

  • Bir Gay dedi ki...

    Pistis'e kesinlikle katılıyorum ve her fırsatta söylüyorum, bizler kesinlikle ikiyüzlü bireylerin oluşturduğu bir toplumuz..
    Eğer karşımızdaki ünlü, şöhret olmuş bir isimse; gay, travesti, transseksüel.. ya da her ne olursa olsun önlerinde saygıyla eğiliyoruz. Sahne aldıkları yerlerde coşup eğleniyoruz..
    Ama aynı cinsel eğilime sahip birini yolda gördüğümüzde hemen yanımızdakini dürtükleyip, en iğrenç tabirlerle aşağılıyor, daha da cesaretimiz varsa yüzüne karşı hakaret edip, küfürler savuruyoruz..
    Tabi bir fırsatını bulursak da -kimseye çaktırmadan- böyle biriyle yatağa girmeye asla hayır demiyoruz..
    Böyle bir toplumda yaşadığım için utanıyorum..

    İşte toplumun bu yapısını değiştirmek için en büyük görev bizlere düşüyor.
    Hepimiz yeri geldiğinde, açığa çıkarmıyız diye düşünmeden, GLBT bireyleri ve haklarını savunmalıyız diye düşünüyorum.
    Ama çoğumuz 'benden de şüphelenirler' korkusuyla en sert homofobik söylemlerin içine dalıp, aslında kendi hayatımızı nasıl daha da zora soktuğumuzu farkedemiyoruz..
    Bu yüzden meslektaşlarınla yaptığın bu konuşmadan dolayı çok mutlu oldum..

    Keşke toplumu, kitleleri etkileyebilecek olan insanlar da aynı duyarlılığı gösterebilseler..
    Maalesef kendini kurtaran geride kalanları düşünmüyor..
    Bu yüzden hepimizin bildiği gay sanatçılarımız ısrarla gay olmadıklarını söylüyor, hatta daha da ileri gidip para karşılığında göstermelik reklam sevgilileri ediniyorlar..
    İşte bu ikiyüzlülük bizlerde de olduğu için toplumun bakış açısını değiştirmekte zorlanıyoruz..
    Bu konuda Murathan Mungan, Cemil İpekçi gibi bir kaç dürüst insanı da diğerlerinden ayırıp, müthiş bir saygıyla takdir ediyorum..


    Ben ne yapıyorum yaa..
    kaptırmışım kendimi blog yazar gibi yorum yazıyorum, biri beni durdursun :)))
    Haa unutmadan, İlk paragrafındaki "uzuvlarını şarapnel parçalarına hedef yapıp sağ kalmaya çabalayan insanlar" cümlesini anlayamadım..

  • umuttanesi35 dedi ki...

    şuda gösteriyorki başarılı olmak kesinlikle şart aksi halde toplumda kabul görmüyosunuz ne olursanız olun insanlar maleşef etikete bakıyor kendinden emin olduğun sürece başkalarının senin hakkında vereceği kararların hiç bir önemi yok bu benim hayatım demeli deilmi malesef öyle deil bülent ersoy allah tarafından seçilmiş ve kendini bi şekilde kabul ettirmiş madden ve manen bi sorunu kalmamış bir örnek bence ama hayat o kadar kolay deil diğer arkadaşlar için . geçen bir yerde yazmıştım sizlerle paylaşayım.:
    İstersen bu gece gel istersen kal istersen git yarın gel nerde ne istiyorsan kal benimle yap.uzun bi aradan sonra dışardayım senelerdir izmirdeyim ama bazı şeyleri unutmuşum alsancakta dolaşırken birden bornova sokağına girmişim her bir köşede kardeşlerimiz müşteri lerle pazarlık yapıyor arabaları durduruyorlar kimisi güzel kimisi uzun kimizi zayıf ama herkes bi derdin peşinde belki ekmek parası belki ev kirası derdinde bazılarına hakaret edenler laf atanlar zayıflıklarını belli etmeden belkide çirkeflenerek kendilerini korumaya çAlışmaları çok etkilendim ve üzüldüm sanki bitarafım orda kaldı onurlu bir yaşam sürdürmek için kimisi çaba sarf ediyo kimiside dünyanın binbir çilekeşime teslim olmuş boşvermişlik içinde hayat gerçekten onlara zor birden içim titredi bunlar tukaka olanlar. Bi üst sokakta kordonda diğerleri kafelerde barlarda sahne alanlar ama hep aynı sıkıntı bence ben çok duygulandım anlatamıyorum hissettiklerimi allah yardımcıları olsun biz ise rahat bolluk ve güzellik içinde yaşarken onları bir nebze dahi olsa düşünmek gerekiyo herhalde. ,ne zaman toplumun büyük çoğunluğu böyle düşünecek ozaman bi yerlerden hayata başlanacak. okadar çok şey söylenecek söz varki toparlıyamıyorum sevgili kaan .duyarlı olmak ve sözün bittiği bir yer bu konu. toplumda en çok horlanan aşalanan değer verilmeyen translar malesef diğerleri bi şekilde kabul görüyor gerçi bu bi şekil ne kadar doğru oda bilmiyorum.

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim ne güzel yapmışsın öyle, vallahi bulog okur gibi okudum bir solukta, düşüncelerini açığa çıkarıp bizimle paylaşman çok hoş olmuş.. Yazdığın noktalarda sana ne kadar katıldığımı söylememe gerek bile yok.. Açıkçası küçükten küçüğe kaç kişiye ulaşabilirsem bu konuyu açıyorum, konuşuyorum. Konuşunca insanlar da bu gerçeği görebiliyorlar... Kamu oyu oluşturmak açısından bu önemli bir görev, bizlere düşen.

    İlk paragrafta kurduğum cümle trajik bir gerçeği anlatmaya çalışıyordu. İnsan yüzünü korusun diye kolunu, elini siper eder ya.. Bir yerini kurtarabilmek için başka yerinden vazgeçmek zorunda kalmak.. Böyle bir ortamda normal bir yaşam sürmeye çalışmak, her an nereni feda edeceğine karar vermiş bir şekilde yaşamak...

  • BiGay dedi ki...

    Umut Taneciğim açıkçası pek benzer düşünüyoruz.. Trans bireylere pozitif ayrımcılık yapılmalı, onlar ki kendilerini hissettikleri andan itibaren dışlanan insanlar, sürekli hayatın tokadını yiyenler, ve çok azı çok yetenekli olduğu için daha saygın bir hayat sürebiliyor.

    Ne yazık ki riyakar bir kültür üzerinden ahlak ustası olduğumuzu sanıyoruz. O kadar riyakarız ki off kötü oldum şimdi aklıma pek kötü örnekler geldi konuşmayım en iyisi ben..

  • Kelimelere Sadakat Enstitüsü dedi ki...

    Senden böyle bir yazı bekliyordum zaten.Çevrem de ve yakınım da Bülent Ersoy hanımefendiye o kadar çok kötü gözle bakanlar var ki bunu nefretinde dışarısına çıkardılar artık.Çok iğrenç bir durum bu.Ama bu yazı herşeyi o kadar güzel yapmış ki şimdi kim gelse bunu bozamaz.Yüreğine diline yazan eline sağlık bebeğim.Bülent Ersoy'un ön plandaki özelliklerinden dolayı sesinin güçlülüğü ve başarıları hep unutuluyordu.Hatırlatma anlamında da güzel olmuş zira unutuyoruz çoğu zaman değerli sanatçılarımızı.

    Organik geye katılarak onun hayatı zaten bir mücadele!

  • BiGay dedi ki...

    Enstitü Müdürüm; amacıma ulaşmış olduğum dönütünü bana verdiğin için pek mutlu oldum.. Letafetin için teşekkür ederim.

    Aslında yazacak daha çok şeyim vardı ama okuyucuya bıraktım gerisini... Herkes kendisi şekillendirsin bu ham madde üzerinen dedim..

  • O Gay Ben de dedi ki...

    Bülent Ersoy' u gösteriş budalası olarak lanse edenlere inat kendisi, gittiği her yerde kendisine gösterilmesi gereken her türlü saygıyı ve onun büyüklüğünü gösterecek "eşyaları" istemesi ve adeta milletin gözüne gözüne sokması aslında O' nun her seferinde riyakar olan insanımıza attığı bir tokattır kanımca.

    İyi de yapıyor, hoşta yapıyor...

  • Ekin Türe dedi ki...

    Emeğine sağlık canım...

    İnan Ersoy'un hayatınıu en iyi şekilde anlatmışsın ki bazı şeyleri burdan okuyunca öğrendim ....

    Bütün bu olan olaylara rağmen büyük bir başarı göstermesi anlatılamayacak düzeyde ...

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB