BiGay'in Arabayla İmtihanı

9 Kasım 2012 Cuma 34 yorum
Erkek olmak.

Erkek olmak için ne gerekli desem herkesin aklına hemen penis gelecek değil mi?
Ve gözleriniz açılacak, ruhunuz incelip uzayacak, bazılarının ki damarlanabilir tabii, ne güzel bir organdır şu penis muhabbetine girmeyeceğim ki konumuz araba kullanmak.. Pekii neden penis üzerinden başlıyoruz konuya.. Yani benim amacım ne, penisten arabaya nasıl ulaşacağım şimdi değil mi? O zaman kısa keseyim ve konuyu bağlayayım diyeceğim ama bir âmâ düğüm oldum çıkamıyorum yaa..
Konuyu bağlama çalışmaları:
1. Yol: Penis > Deniz > Keriz > Eriz > Er off buradan da askerliğe bağlanıyor!!
2. Yol: Penis iyidir güzeldir de erkek olmanın başlangıcıdır o, tek başına yetmez..
Erkek adam araba sever, araba kullanır, araba seçer, bastırır babasının parasını satın alır, erkek adam arabasını temizler, özen gösterir, zaten bir penisine özenir bir de arabasına... Baaaak nasıl da bağladım ama konuyu gördünüz mü heheheh....

Bu arada ben araba kullanmayı gendi gendime öğrendim... Bilin miii? Öğrenmek zorundaydım ve babam bana öğretemeyecekti... Babam erinlik döneminden beri beni ancak ana haber bülteni spikerleri gibi uzun uzun azarlıyor, ve spor haberleri sunucuları gibi seviyordu.. Babam benden gey olarak hiç memnun değildi.. Bir türlü babamın istediği gibi bir gey olamamıştım işte.. O istiyordu çıkayım sokaklarda sürteyim, eşkıyalık yapayım, millettin karısına kızına bakayım, azayım sonra gey bara gideyim, arada babamın arabasını yürüteyim, motorunu çalıp kask takmadan süreyim... Ama ben kasksız motor bile süremiyordum düşünün yani..

Bir türlü babama geylik ruhunu anlatamadım, geylik ruhunu bende bilemiyordum ki, hatta hala geyik ruhunu bilrim de geylik ruhu, ıh ıh tık yok..  Adam Nuh'un dedi Ankara makarna demedi anlayacağınız.. Neyse babam var kapı gibi, araba var, sürmem gerekiyor, ama ben bilmiyorum ve öğrenmeliyim.. Neyse babamın davulcu hoyratlığında kafama tokmaklaya tokmaklaya öğrettiği birkaç bilgiyi temel kabul edip yollara düştüm.. Arabayı kaçırmaya lüzum yok zaten anahtarı bende var. Nasıl olsa arabayı kaldırsam, öfff havaya değil tabii ki, yürütsem biraz durdurmayı bilmiyorum ya, babam güveniyor benim kullanmayacağıma.. Ciddi ciddi arabayı ilk sürdüğüm ay arabayı sadece frene basarak durduruyordum.. Araba duruyor ama aynı zamanda motoru da duruyor, tekrardan çalıştırmak gerekiyor.. Tahmin edersiniz ki trafikte bu sürüsüyle küfür yememe neden oluyordu.. İtiraf edeyim hani o her frende arabayı istop ettiren vardı ya işte o bendim, ya da benim gibi çaresiz cahil işte..

Bu o kadar büyük bir sorun ki!! Acaba motoru durdurmadan arabayı durdurmayı nasıl başarıyorlardı.. Allahım neler neler denedim bir görseniz... Ah bu büyük problemi çözene kadar kaç arabayı hasarladım ahh ah.. Çünkü durdurmayı bilmesem de kaldırmayı kavramıştım (bu arada her kaldırma dediğimde aklınıza kötü şeyler gelmesin pliz) sürüyordum, insanalar bile taşıyordum.. Anneannem, babaannem gibi trafik kural ve araba kullanmadan anlamayan yaşlı insanları yolcu olarak kabul ediyordum, onlar da gidebilecekleri yere ulaşmak için benim canavar halime teslim oluyorlardı, çaresiz..

Bu süreçte bizim arabanın hasadı çıktı, önüme gelene çarpıyorum durmak için.. Bir keresinde yolun ortasından giden bir teyzeye çarpacaktım.. Çünkü ben durmayı bilmiyorum o da kaldırımdan gitmesi gerektiğini.. Sonuç teyzeyi sıyırdım da geçtim :D Kimsenin canını acıtmadım ama bu tamamen benim atik ve çok zeki davranışlarım sayesinde oldu (yediniz işte)...

Bu arada bizim arabayı kaç kere duvara, kaç kere ağaca çarptığımı hiç söylemiyorum, çünkü en güzel durma yöntemi çarparak durmak... Yavaşlıyorsun, yavaşlıyorsun ve uygun ağaca tosluyorsun, bu konuda uzman oldum, arabaya hiç zarar vermeden toslamaya filan başlamıştım artık ki bir gün frene bastığım an debriyaja da basmak aklıma geldi.. Yani bir an da oldu. Belki artık tanrı bana acıdı... Allahım komaya girecektim sevinçten... Mustafa Keser gibi arabanın içinde halay çekiyorum.. Çünkü hem durdum hem de motoru durdurmadım.. Araba çalışmaya devam ediyor, ve debriyajdan ayağını çekene kadar devam ediyor, çekme çalışsın işte hahaha.... O gün rölanti kavramıyla tanışmış ama kim olduğunu bilmiyordum..

Bu mutluluğu siz anlayamazsınız, bu bir dünyalının kendi kendine en büyük keşfiydi o gün.. Ben ise E=mc2'yi bulan Aynştayn'dım işte... En büyük fizik problemini çözmüştüm, artık uzaya gitsem o kadar sevinirdim yani.. Belki artık canavar olmayacaktım...


Neyse buradan sesleniyorum tüm araba kullanmaktan korkan gençlere, ben bile bugün araba kullanabiliyorsam ve ehliyetim varsa, korkmayın siz de kullanabilirsiniz. Ama benim gibi şanslı olmayabilirsiniz.. O yüzden bir bilenden öğrenerek başlayın.. Ben en yeteneksiz ve bilgisiz halimle yavaş yavaş yolcu taşımacılığı bile yapıyordum görün ama sakın denemeyin... O benim çaresiz cehaletimdi..

Konuyu tekrardan penise bağlayarak kapatırsak, o vites kolu var yaaaa o değilde bazıları el freninden hoşlanıyormuş yaaa...

34 yorum :

  • fatih amorf dedi ki...

    cahil cesaret değil de korkusuz cesaret desek daha iyi olmaz mı? çünkü ben acayip irkiliyorum araba kullanırken. bu irkilmemi penisle orantılı anlatmak gerekirse; bir penisin yuvaya ilk girişindeki bedensel irkilme gibi benim karşıdan bana hızlı bir şekilde görünen arabanın bana doğru geldiğini hissetmek...
    öyle böyle bir irkilme değil. zamanında başıma arkadaşın arabasında geldi bu tür bir olay senin dediğin gibi yavaslama kavramını kullanmadan bildiğin bodoslama girecektik ağaca ki tecrübeli, atik ve zeki bir arkadaşım vardı yanımda.


    işte bu olaydan sonra arabaya karşı minnak olan ilgim de puf oldu kıçıma kaçtı korkudan. ne kadar ılımlı yaklaşıp okşasam da çıkmıyor kuytu köşesinden. anlayacağınız üzre araba sürme korkum el freni yerine has penislerle ilgilenmeyi seçti ben ne yapayım ;)

  • Adsız dedi ki...

    yazıdan arabayı kullanmayı öğrendiğinden başka bişey anlamadım.
    hangi kafayla yazdın ki bunu?

  • Operadaki Kazulet dedi ki...

    Yazıda erkekten arabaya, resimde de arabadan erkeğe dönüş yaptın atladım sanma:P
    Çok eğlenceli. Unutturma da sana buluştuğumuzda bir jinekolog fıkrası anlatayım.

  • pistisvejanus dedi ki...

    aferim cocuğumm düzenli olarak 6 senedir ehliyetsiz araba kullanıyorum güçlerimi sanada geçireyimmi öyle bir anlatmıssınki sanki tır kullanmıssın ne sancılı geçmiş

  • BiGay dedi ki...

    Adsızcığım vallahi kafam pek güzeldi haklısın, içi boş bir yazı, ama her zaman da içi dolu, bilgi veren, eğiten bir yazı yazma misyonu taşımıyorum zaten.. Canım nasıl isterse öyle yazıyorum.. Sen ne tür yazılar yazmamdan hoşnut kalırdın?

    Ayrıca eleştirin için çok teşekkür ederim ;)

  • BiGay dedi ki...

    Kazucuğum unutturmam merak etme, zaten biz buluşsak eminim sohbetimiz pek kallavi geçer...

    Resimler içimizi açsın diye oradalar, konuyla alakasını düşünmemiştim aslında ama sen örüntü fatihi olarak her mana ve imayı yakalarsın tabii ;)

  • fatih amorf dedi ki...

    yorma canım BiGayçikim kendini. ben çoktan vazcaydım kendimi daha minimal şeylerle avutur oldum örneğin velespit gibi.
    hayat sürekli kaçanı kovalayarak geçmez değil mi vazgeçip yeni uğraşlar bulabilmeli de insan.. ohh bu lakayıt yorumun mesajını da vermiş bulunmanın haklı gururuyla bu yazıdan çekiliyorum esen kalın efenim...

  • BiGay dedi ki...

    Vişneciğim, arabalara çok ilgili olduğumu söyleyemem ama insanın hayatını kolaylaştırdığı bir gerçek.. Bu arada benim de arabam yok; çünkü benzin çok pahalı, onu protesto ediyor ve istemiyorum... Bakalım nereye kadar.

    Bu arada bir müddet acı çektikten sonra sürmesi de zevkli geliyor insana, aynı meyve suyu sıkmak gibi.. Sıkmak dertli zahmetli ama oturup içmesi ;)

  • BiGay dedi ki...

    Pistis peki sen kendi kendine mi öğrendin? Kimse öğretmeyince ve ben de sormayınca zor oldu tabii..

    Bu arada ben de 5 yıldır ehliyetli kullanıyorum.. Senin neden ehliyetin yok bakim?

  • fatih amorf dedi ki...

    ayy yok peynir almiim... son kan tahlil sonuçlarımda kalsiyumum fazla çıktı. testler bile söylüyor çok sertsin diye. azcuk yumuşama isteğiyle çekiyorum kendimi peynir ve yumurtadan, desem de insanın inanası gelmez. yumurta ve ben ayrılamayız kii. meşhur sözdeki tavuk ben olsam o kadar yani :)

  • huzur dedi ki...

    Araba...Ozgurlugun diger adi. Gece kafan attiginda seni o atmosferden bir nebze kurtaracak teknolojik mucize. Hayatimin anlami. Yasam kaynagim ve daha binlercesi. Sabaha kadar konusabilirim sanirim :) Ben de kapi komsumuzun arabaya iyi surtmustum ilk zamanlar:) Isin kotu yani adamin araba beyaz bizimki fume:D Ben yapmadim demistim (yersen:)

  • umuttanesi35 dedi ki...

    daha okumadım yazını herhalde okumadan yorum yazan safterik oluyom biraz .seni en sona sakladım şöyle el ayak çekilsin sağ sağlim kafayla okumak güzel gidiyosun.

  • umuttanesi35 dedi ki...

    bi 5 dakka güldüm herhalde en çok ta annanenle babannene acıdım kıyamam onlarda torunumuz bizi gezdiriyo diye seviniyolar halbuki bizim oğlan bi trafik canavarı haberleri yok ama sonunda öğrendin herhalde hala yazabiliyorsan sorun kalmamıştır ama ben yinede senin arabaya binmem herhalde:)babanneye göre daha genç sayılırım.bu arada arkadaşlarımızın hepsinin araba kullanmayı bilmeleri çok önemli bilmiyorlarsa öğrensinler bence çok faydası var. ilerde bi sevgili olursa arabayla almak gezmek çok hoş sırf onun için bile öğrenilebilir.

  • Depresif Ayu dedi ki...

    BiGay'cim; Adsıza verdiğin yanıtta birşey dikkatimi çekti de. Şöyle demişsin : "ama her zaman da içi dolu, bilgi veren, eğiten bir yazı yazma misyonu taşımıyorum zaten.."

    Yani senin tabirinle içi boş yazılar yazmadığın zamanlarda bizleri eğitme misyonu edindin demek? Bunlar çok iddialı laflar değil mi sence de?

  • BiGay dedi ki...

    Depresif Ayucuğum biraz sonra kendimi eleştirmeye çalışacağım ama şunu da dillendirmeliyim. Her cümleye tersten bakamayız. Örneğin "Beyaz ev kırmızı evden daha temiz görünüyor." cümlesini tersten okuyup "Kırmızı ev pis." demek çok iddialı bir cümle olacaktır. Benim cümlemi sen bu şekilde yorumlamışsın. Tersten okuyunca çok iddialı bir durum ortaya çıkmış.

    Şimdi kendimi eleştireyim:

    Bir kere bir insanı eğitmek kadar büyük bir iş bir yazı ile olacak iş değildir, en fazla yazdığın yazı ile farkındalık yaratabilirsin...

    Eğitim şöyle dursun bir insana bir şeyi öğretmek ne kadar mümkündür? Bence ancak o isterse ve bunun önemine vakıf olabilirse kendi çaba ve emeğiyle öğrenir. Sen ancak ona rehberlik edebilirsin. Ben ki Öğretmen kavramına ve içi doldurulamayan pek iddialı bu mesleğe de karşıyım. Öğreten kişi olmak kimin haddine? Bilgi sahibi olmak, bu bilgiyi yaymaya çalışmak, bu uğurda aktiviteler yapmayı anlıyorum ama bunların hiçbirisi bu bilgiyi öğrettiğinizi göstermez.

    Bir de bilgi vermek ise kişiden kişiye değişir. Örneğin silikonlu kayganlaştırıcıyı hiç duymamış bir kişiye bunu, nerede nasıl kullanılacağını anlatınca ona bu konuda bilgi vermiş oluyorum diye düşünüyorum. Tabii kendimi çok bilgili gördüğümden değil, sadece bildiğim kısıtlı bilgiyi paylaştığımı düşünüyorum.

    İçi dolu bir yazı kavramı ise kişiden kişiye değişir. Herkes kendi tanımını yapmalıdır.. Bana yeni bir kelime, yeni bir davranış, anlatım biçimi ya da olgu öğreten yazılar benim kişisel gelişimime katkı sağladığı için bence içi doludur. Ama zaten bildiğim ve beni ileri sürükleyemeyecek kitap, makale, rapor veya blog yazısı benim için eğlenceli vakit geçirmenin ötesine geçemez..

    bu bulogta asıl amacım akıllarda hoş bir seda bırakabilmektir.

    Sevgiler,
    Kaan :)

  • BiGay dedi ki...

    Ev Oğlancığım benim sağ sol gibi yönleri bilmediğimi biliyor muydun?

    Mesela senin sağa dön demenin bana gram yararı yok :( Yön özürlüyüm ben..

    Tabii Kuzey-Güney' de Kanal D de bir Türk dizisidir benim için...

    Bunu anlattığım herkes de sarımsak ve soğan koyarak çözebileceğimi söylüyor ama sarımsağı nereye koyacağımı zaten bilmiyorum :) O derece acıdım şimdi kendime bak :P

  • BiGay dedi ki...

    Huzurcuğum kesinlikle haklısın, sürmeyi öğrenene kadar sürekli vites değiştirmek zorunda kalmak büyük bir işkence, ama şimdi otomatik vites kullanmaktan zevk almaz oldum inanır mısın?

    Yani her durduğumda yeniden 1. vitese mi alacağım diye sorduğumu hatırlıyorum da :D ay ne korkmuştum..

  • BiGay dedi ki...

    umut taneceğim 5 dk güldüm demişsin ya vallahi umudum oldun yani... Çünkü bu yazıyı biraz eğlenceli olsun amacıyla yazdım, ama bir amaç güdünce bu yazıya mesaj kaygısı olarak geri dönüyor. Ben ise mesaj kaygısı taşıyan yazıları sevmiyorum, acaba bu yazı espirili mi oldu yoksa millet gülsün diye zorlama mı oldu şeklinde kaygılıydım.

    Seni güldürebildiysem bu benim kazancımdır...

    Bu arada işin asıl komiği şimdi babaannem yanımda ya, mesela ben ortadan giden kadına çarpacağım o bana değil sürekli kadına söyleniyor: "kaldırımdan gitmeyi öğrenemediler, ya daha hızlı gelseydik, bir de onu hastahaneye götür şimdi, Allahtan yavaştık yoksa görürdü o".. böyle sen ne kadar hata yaparsan yap sende gram hata bulmama huylarına da ayrıca hayran kalıyordum.. Mesela kaldırıma tosluyorum, eleştiri belediyeye geliyor: "kaldırımları da bu kadar yüksek yapıyorlar, millet mecburen çarpmak zorunda kalıyor... bu duvar buraya yapılır mı, duramayan arabalar böyle çarpar işte" gibi gibi gibi

    Ben meleğim ya hahaha

  • günışığı dedi ki...

    Öncelikle merhaba.. Blog okumaya ve yazmaya yeni başladım BiGay( Melek kardeşim :)
    Sayfanı inceledim yazıLarını okudum .

    Kazulet gibi adam oldum ama ben daha araba kullanmasını bilmiyorum :( kOrku desen korku değil,cesaret desen cesaret değil... Nedir bendeki bilmiyorum ama öğrenmeden önce ilk önce ehliyeti almam gerek ama sanırım bu beni üşendiriyor.. Ben direk öğrenmeden ve ehliyet almadan trafiğe çıksam nasıl birşey olur ? ( çok mu üşengecim ya )

  • BiGay dedi ki...

    GünIşığım ben de senin yorumunu ilk defa görüyorum, bundan sonra hep görmek isterim tabii :) Bu arada bana melek kardeşim demişsin gözümden kaçmadı,çok mutlu oldum hihihi

    Aslında yazı tamamen senin gibi üşenen, çekinen ve cesaret edemeyen arkadaşlara ithafen yazılmış bir yazıydı.. Gördüğün gibi ben hiç kullanmayı bilmediğim süreçte bile yavaş yavaş ve genelde trafiğe kapalı* ya da çok az trafik olabilecek* yollarda inatla sürerek öğrendim. O yüzden imkanın varsa çok yavaş olmak şartıyla sürmeni tavsiye ederim.. Ama yanına bu işi sökmüş bir arkadaşını alırsan emin ol çok daha kolay ve doğru öğrenirsin ve bu süreçte ehliyet kursuna da başvurunu yapmalısın...

    Oranın direksiyon eğitimi çok daha kaliteli oluyor. Sonuç; bence bu işi erteleme, araba kullanabilmek ayrıca bir özgürlüktür...

    *yolun trafiğe kapalı olması can pahasına önemlidir.

  • umuttanesi35 dedi ki...

    Zaten kasma bizi sıkıntıya sokma içinden geldiği gibi yaz insanları düşündürcem yada mesaj vereyim kaygısıyla yazarsan sende düzendekiler gibi olursun ve konular sıkar ve sanna baskı yapar sal gitsin.
    Babannenin ellerinden öperiz bu arada sevgiler ona . Napsın kadıncağız toruna b.k kondurmuyo almış arabayla götürüyo kabahat yoldaki ablaların olacak tabi.

  • günışığı dedi ki...

    BiGay'cık sen arabayı boşver be cicim. Öğreneceğim daha çok şey var gerek sizlerden gerek hayattan :P ( Kezbanımsı bir havamı sezdim ne )
    Benden herzaman yorum görceksin artık . dun başladım bende yazmaya . sendende yorumlar beklerim ;)

  • Ekin Türe dedi ki...

    işte sonra neden trafik canavarları çıkıyo =)
    ahh Bigaycığım bnde ehliyette var şöförlüğümde var yinede kullanamıyorum bnm peder oturtmuyo koltuğa benii ....

    ayrıca vites kolunu duymuştumda el frenini yeni duyuyorum kahkaha attım bildiğin =)

    Not:Şehirler arası yolculukta yap araba ile :D geliştir kendini =)

  • umuttanesi35 dedi ki...

    normalde yabancı müzik dinlemem yaş tibari ile herhalde ama şu 3-4 gündür okumasamda giriyoum bloğuna müzik dinliyorum beni çok rahalatıyor bilmiyorum nerden buluyorsun ama ii ediyosun çok iyi gidio okumaktan yorulunca uzanıom senin parçaları dinliom.saol iyik bulmuşum seni.

  • BiGay dedi ki...

    UmutTaneciğim blogun okuyucuları çok iyi bililer ki benim en ama ennn çok sevindiğim yorum müzikler hakkında gelen yorumlardır.. Yani Sen şimdi benim en çok görmek istediğim yorumu yazmışsın ya artık ne dilersen dile yani :P

    Çok teşekkür ederim, bu arada müzikleri her geçen gün yenileyip, yeni yeni eklemeler yapmaya çalışıyorum bu noktada bana sürekli yeni müzikler öneren Hisset bloğunun yazarı Barış Sur arkadaşıma da yeri gelmişken teşekkür etmek isterim. Bu playlist artık ikimizindir ;)

    http://agacyapragi.blogspot.com/

  • BiGay dedi ki...

    Ekinciğim bu yazı ile en beklediğim yorumu sen yazmışsın.. Acaba bana kim trafik canavarı olduğumu söyleyecek diyordum :D

    Ama artık öyle kullanmıyorum, ve şehirler arası yolculuklar da yapatım.. Bir ara her hafta Bodrum'a gidiyordum tek başıma, 3 saat sürekli git bir iki gece kal sonra geri gel. O kadar çok gittim ki Bodrum'a ben arabayı Bodrum yollarında tanıdım diyebilirim :)

  • umuttanesi35 dedi ki...

    kuzucum seni okudukça keşfediyorum yavaş yavaş okuyorum şu an 1 aralık 2011 deyim o yüzden okudukça anlıyorum çok iyi yoldasın allah yardımcın olsun inşallah. senden sağlıklı olmanı dilerim çok şükür benim için herşey yolunda hiç bir eksiğim yol hayatta ne kadar şükretsem azdır bir sevgilim bi a... hayatta ne istediysem hepsi önümde ama okumayalı çok uzun zaman oldu bu da senin sayende oldu nerden nasıl senin sayfana takıldım hatırlamıyorum bile ama çok mutluyum seni okudukça.

  • BiGay dedi ki...

    Teveccühünüz efendim..

    O sizin güzel görmek isteyen gözlerinizin, hoş kabul eden yüreğinizin, sevgi dolu mantığınızın güzelliği..

  • homorexia dedi ki...

    Zorla o surucu kursuna oturtulan biz genc olarak yaziyi okurken cok eglendim :D debriyaj olayi bencede tanrinin senin arkanda surenlere (araba suren yani :p ) acimasi uzerine olmus :D su araba konusunda en sanssiz ve beceriksiz insanlardanim sanirim ilk sofor koltuguna oturdugumda direk agaca girdim daha sonraki denememdede sahil kenarindaydi ondada pencereden giren ruzgar yuzunden lensim firladi lensim diye bagirip direksyonu biraktim sonrada olan oldu zaten :D:D motor denemelerimden bahsetmiyorum bile :D sanirim hic ogrenemiycem su araba isini..

  • BiGay dedi ki...

    Inan ben pek detay vermedim, bir bilsen ne kazalar yaptim ben de. Sonuc o kadar iyi inaniyorum ki sen de muvaffak olacaksin bu iste.. ama sabir ve dikkat onemli tabii. Neyse boylece yorum kapiniz da acilmis oldu.. devamini bekleriz..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB