Başarı Mutlu Mu?

5 Kasım 2012 Pazartesi 24 yorum

Hayat bazen insanın elinden akıp gidiyor. Bu süreçte ne kadar başarılı, ne kadar mutlu bir hayat sürdüğünü sorguluyor mu?.. Ben şu an sorgulamıyorum.. Sorgularsam karşıma çıkan sonuca verebileceğim bir cevabın olmadığından korkuyorum.. O yüzden bu sonuçla yüzleşmemek adına sorgulamadan yaşamaya devam ediyorum... Bu nokta da başarıyı, mutluluğu nasıl tanımladığımız önem kazanıyor. Örneğin Çetin Altan diyor ki;

"Başarı; kimseye yalan söyleme ihtiyacını duymayacak bir düzeye erişmiş olarak yaşamaktır... Dürüst olduğundan değil, ihtiyaç duymadığından ötürü kimseye yalan söyleme ihtiyacını duymamaktır."

Başarı, para kazanmak, makam sahibi olmak, çok saygı görmek ya da sevilmenin ötesinde ya da tüm bunları göz ardı ederek doğru bildiğin ve inandığın şekilde yaşayabilmektir. İnançlarının ardından gidebilmektir. Şimdi Bir Gay'in yorumlarını neden çok sevdiğimi anlarsınız sanırım. Çünkü yanlış olana yanlıştır diyebilmek öyle kolay bir şey değil. Zaman zaman tabu yıkmak anlamına gelebilir.. Bu arada inançlarımızı dile getirirken nezaket çerçevesini unutmamak gerekir.. Tabii yine bir ikileme giriyoruz, nazik olalım derken inandığımız doğrulardan uzaklaşıyoruz.. Ama nezaket yalan söyleme sanatı değil, nezaket bunun ötesinde saygılı ve incelikli davranabilme sanatıdır. Yani doğru bildiğini nezaket çerçevesinde dile getirdiğin sürece sorunlar kişisel olmanın ötesine gidecektir.

Bu konuya bir de Orhan Pamuk üzerinden yaklaşalım, ölüm oruçları hakkında ne düşündüğü sorulduğunda "Bu konuya girmeyelim." gibi kısa ve net bir yanıt vermiş.. Halbuki biz Orhan Pamuk'u Nobel almadan önce  de tanıyorduk. Daha az meşhur, yine zengin ve kendi halince bence çok daha özgür bir yazardı.. Doğru bildiğini cesurca söyleyen adamdı. Bugün neredeyse 600 kişinin hayatı söz konusu ve girmek istemiyor, ama 100 yıl önce Ermenilere soy kırım yaptık, şimdi inkar etmeyelim diyebiliyordu.. Yani demek istediğim Nobel ödülü almadan önce daha başarılı bir Orhan Pamuk mu vardı, ya da ben alacağımı aldım gerisi beni ilgilendirmez diyen bir Orhan Pamuk mu?

 Pet Shop Sorunsalı


Ayşe Arman son günlerde sürekli pet shoplar üzerine yazıyor. Kendisinin aklı daha yeni başına gelmiş. Yıllardır bu işin ne kadar acımasız ve sömürü düzeni üzerinde işlediğini her ortamda uzmanlar anlatıyor. Bu hayvanlar çok acımasız ve vahşi şartlarda ülkeye sokuluyor, çok ucuza pet shoplara dağıtılıyor sonra binlerce liraya satılıyor. Sırf zengin ve orta halli vatandaşlarımız bu hayvancıklar üzerinden hava atsınlar diye..

Bir hayvan iki aylıktan önce annesinden ayrılmamalı, uyutulmamalı, onlarca diğer candaşıyla aynı bavula konmamalı, o bavul içinde uzun bir yolculuk yapmamalı ve en önemlisi onlar candır mal gibi satılmamalı.. Bu kadar küçük canlar bu şartlara dayanamadığı için ilk ayları dolmadan can veriyor. Tabii alan kişilerin elinde can verdiği için Pet Shop sahibi, ticaretini yapan kişi ve üreten kişi parasını almış oluyor ve bu tatlı ticarete devam ediyor.. Tarım Bakanlığının açıklamalarına göre Türkiye'ye 2006 ile 2008 yılları arasında ithal edilmiş hiç hayvan yok. Ama o yıllar arasında satılmış binlerce hayvan var. Bu demek oluyor ki bu iş tamamen kaçaktır. İnsanlık dışıdır ve vahşettir.

Peki pet shoptan hayvan almanın mantığı nedir? Bunca barınakta hayvanlar sefalet içinde yaşarken, oradan bir tanesini alıp kurtarma şansı varken, hem de üstüne hiç para vermeden oradan bir hayvan alınabilecekken, nedir bu pet shop düşkünlüğümüz. Bunu devlet yasaklamıyor, uğraşmıyor, görmüyor, peki biz almaz isek pet shoplar bu ticareti yapabilir mi? Neden sosyal bir hareket başlatamıyoruz bu konuda?

Benim bir köpeğim ya da kedim, kuşum ya da balığım yok çünkü ona iyi bakamayacağımdan korkuyorum, bu yüzden edinmedim şimdiye kadar. Edinmek istersem de gider barınaktan bana en masum bakanı seçerim, ırkını, cinsini sormadan.. Ben o cana değer veririm ırkına değil.. Ama bir hayvana hak ettiği değeri ve rahat yaşayabileceği ortamı sunmak gerekir. Kafeslere hapsetmek, eve hapsetmek, hatta bir odaya kapatmak, onları bunalıma itiyor..

Soruyorum:
Hayvan sevgisiyle dolup taşan yürek o hayvanı ırkına, cinsine göre ayırır mı?
Verdiği paranın çokluğuna göre sevgisini orantılar mı?
Hava atmanın ötesinde neye hizmet eder köpeğin cinsi söyleyin bana?
Yıllardır farkında olmadan hayvanlar üzerinden faşizm yapmıyor muyuz?
Faşist, ırkçı duygularımızı kedi ve köpekler üzerinden doyurmuyor muyuz? 
Neden evcil hayvan ticaretine dur diyemiyoruz?
Pet Shoplarda ki hayvanların ne kadar mutsuz olduğunu göremiyor muyuz?

Buluşma Üstüne Notlar:

Sen gelmedin ki ne notu demeyin? Ben gelmesem bile ruhum oradaydı. Hehehe
1. Kazu ilk defa milli oluyor, hatta Kaju oluyor ama ben orada yokum. İnsan bir dışlanmış hissediyor kendini.
2. Homorexia ve İçinizdeki Gay bir ilişki içinde mi yoksa ayrı mı bunu anlayamadım? Sonra bu adamların ikisi de çok mu yakışıklı, ne kadar yakışıyorlar, tanrı bu adamları nerede buluşturmuş, nerede ayırmış, sonra ne zaman yaratmış offff işte çok merak ettim yani?
3. Enstitü Müdürüm neler neler yaptı da bu kadar popüler oldu bilemiyorum yani?
4. Yayık Ayranım hakkında değişik rivayetler dolaşıyor, sen çok mu konuştun yoksa az mı? Bilgisayar muhabbetini açan sen miydin yoksa başkası mı?
5.  Yalnız Vidacığım gördüğüm kadarıyla kimse seninle pek konuşamamış, hakkında bilgi alamamış, yorum yapamamış, sen söyle sen kiminle konuştun ki? Hep sustun mu? Neden, beni mi bekledin yoksa :P
6. Lubunik ama ben seni kaçırdım, şimdi bir daha buluşsak sen de Kazu gibi gelmezsin sonuç: ben ikinizi de tanıyamam işte. hıh. Bu sitem ile sizi garantilerken tüm masaya nasıl hakim olduğunu, ne kadar güçülü bir sese sahip olduğunu ve asıl mesleğini çok merak ettim soru işareti
7. Umayin seks eğitimi mi aldın yoksa eğitmeni misin? Bu arada o ortamda seks hakkında ne gibi engin bilgiler verdin ki milletin ağzı açık kaldı. Bu konuda bir basın açıklaması bekliyorum.
8. Haplo canımdır, görüşüp sarılamadık, işin kötüsü kas yapmış göremedim ona yanarım.
9. ABBO canım benim sakın memur olayım filan deme, sana böyle boş gezenin boş kalfalığı yakışıyor, sakallarına kıyarsan özgürlüğün gider, sana yakışmaz o ayaklar ;) Sonuç, seni de göremedim ya ben.
10. Arnavut Kaldırımının yemeğine şap koymayı unutursanız olacağı budur işte.. Adamın libidosu tavan yapmış, sevgilisi yok, tek gecelik işleri beğenmiyor, sonuç masadaki herkes onun için açık hedef.. Neyse ucuz kurtuldunuz mu desem yoksa Arnavutu kaçırdınız mı? Size bıraktım :P
11. Petrik, yeni telefonun var, sürekli sex yapan bir hayatın var, istediğinde bir sürü eğlenceli adamı buluşturabiliyorsun, hiç kıskanmadım yani..

DipNot: Aldığım uzun yazıyorsun, okuması zor oluyor eleştirilerinden sonra bir anket yayınladım, oylayın da görelim, bakalım ;)

24 yorum :

  • fatih amorf dedi ki...

    yazının fotolarına bakarken o hayvancıklar yerine petshoplarda onların yanındakiler satılsa daha iyi olmazmıydı diye düşünmeden kendimi alamadım.. neysee ı-ıım konuya dönmek gerekirse, sorgulamalarını sevdim. ama cevaplayabilecek bir babayiğit çıkar mı ortaya o konuda karamsarım.

    kendi adıma şunu söylemek istiyorum. elimden birçok hayvan geçti. cümle biraz tuhaf oldu ama siz beni anladınız.. bu hayvanların hepsi ya misafirperverliğimden yararlanan sokak hayvanlarıydı ya da önerdiğin gibi barınaklardan alınıp ve elde olmayan nedenlerden ötürü tekrar oraya bırakıldılar..
    o canlıyı ne ırkına ne de türüne göre ayırtetmedim senin de söylediğin gibi bana verdiği enerjiye göre benimsedim. bunu 3 ay boyunca maymun bakmam da çıkartabilirz ;)

    yazının mesajı olarak da; "hayvanları sevemeyenler, insanları hiç sevemezler!" onlara hor davranandan çekinmelisin der çekilirim konuşmadan.

  • BiGay dedi ki...

    @Kaldırımcığım aynen öyle oldu bence de, sen ki sex tanrısı olacak adamdın, ama bunlar kıymetini bilemediler ;)

    @Enstitü Müdürüm seninle de görüşünce nasıl kendin olduğuna şahit olurum sanırım ;)

    @Kazucuğum yaşı tutmuyor olabilir hehehe :D

  • BiGay dedi ki...

    @Amorcuğum yazı ile ilgili yorum yapan bir tek sen olduğun için ayrıca teşekkür ederim ;) Yoksa diğer arkadaşlar ancak kendi dertlerindeler.. Burada hayvan ticaretinden, ırkçılıktan ve dürüstlüğe ihtiyaç duymayan doğruculuktan bahsediyorum, oooo oo herkes kendi halinde hehehhe

    sanki dünyayı kurtarıyormuş havasına girdim ya neyse... Bu arada son cümlene katılıyorum ;)

  • BiGay dedi ki...

    Evet, en temel noktaya değindin Kazucuğum.. Orada bir sorgulama var, bilerek öyle yazdım. Başarı mutluluk getirir mi, başarılı olmak mutluluk mudur, mutluluk ile başarı arasında ki ilişki nedir, bir ilişki varsa boyutları nelerdir, hangi durumdan duruma bu değişir gibi gibi büyük bir sorgulamayı içeriyor aslında.. ben bu konuda yazmadım, ben bu soruyu size soruyorum..

    Sence; başarı mutlu mu? Umutlu mu? Ya da başarı nedir?

  • umuttanesi35 dedi ki...

    şunu merak ettim acaba sen orada olsaydın diğerleri senin hakkında neler söylerdiacaba eteklerininde çok taş var sanki diğerlerinde.

  • BiGay dedi ki...

    Umut tanesi vallahi kimsenin ağzını büzemem ki, gelsinler hem de bu sayfa da dökülsünler yani.. Bu yazıda açık açık bana öküz diyorlar dedim zaten, daha da ağırını söyleyecek varsa buyursun ;)

  • umuttanesi35 dedi ki...

    Sen bizim bitaneciğimizsin sana laf edenin kırılsın penisi .€&seni takip edip yorum yazcam diye blogger sahibi oldum ama nasıl oldu ben bile anlamadım. Her halinle takipteyiz.

  • Bir Gay dedi ki...

    Başarı mutlu mu, yoksa mutluluk başarı mı bilmiyorum ama sen beni böyle acımasız bi eleştirmen gibi gösterince ben mutsuz oldum :P
    Oysa ki ben sadece okuduklarım karşısındaki yorumlarımı yazıyorum, yorumlarımın çoğunun eleştiri içerdiğini hiç düşünmemiştim..

    Gerçek şu ki, bazı insanlar karşısındaki kişiyi doğrudan küçümsemek için, belki de gizli bir kıskançlıktan dolayı eleştirirler..
    Bazıları da bir eksiği gidermek ya da yanlışın telafi edilebilmesini sağlamak için eleştirirler..

    Ben bütün eleştirilerimde yapıcı olmaya çalışıyorum.
    Bir düşüncenin, yapılan bir işin, yanlış olduğunu süşünüyorsam, eksik ya da hatalı olduğuna inanıyorsam hiç çekinmeden söylüyorum.
    Bazen bu açık sözlülüğüm yüzünden karşımdaki insan kırılabiliyor ya da daha kötüsü kendisine karşı yapılmış bir saldırı gibi algılayıp, bana cephe alabiliyor. Ama sempatik görünmek uğruna yalan söylemeyi, ya da doğrularımdan vazgeçmeyi göze alamıyorum..
    Bence sen de bu konuda doğru yoldasın ve vazgeçmemelisin ;)

    Pet shop konusuna gelince, kesinlikle seninle aynı fikirdeyim.
    Bir 'can' üzerinden pazarlık yapılması, evimizde bir nevi bize arkadaşlık yapan herhangi bir canlının eşya gibi alınıp satılması, kısaca ticari bir mal olarak görülmesi beni çok rahatsız ediyor.. Hele bir de bu ticaret için hayvanlara türlü eziyetler çektirildiğini bilmek yüreğimi burkuyor..
    Bu konuda devletin çok ciddi denetimler getirmesi gerektiğini düşünüyorum..


    Son olarak, Blogger buluşması konusunda da sanırım seninle aynı görüşteyim, acayip kıskandımmm :)))

  • BiGay dedi ki...

    Umut taneciğim sabah sabah mutlu oldum, ama kimsenin penisi kırılmasın canım, kıyamam ben kimseye ;)

    Bu arada takip etmek için dediğin gibi blogır olmak gerekiyor, sistem acımasız, ve çok kapitalist haklısın, ama sadece e mail adresini yazarak ta takip edebilirdin.. Bu arada bloguna da girdim sanırım yazmayı düşünmüyorsun ama oldukça uğraşmıssın, bence birkaç kelam etmelisin.. Örneğin şunun gibi;
    Bigay'i takip etmekti tüm amacım, ama açmadan bir bulog edemiyorum doğru düzgün takip.. O yüzden açtım bu buloğu yoksa kimseye diyecek bir sözüm, yazacak bir zamanım, harcayacak emeğim ve dikizlenecek özel bir hayatım yok.. bla bla
    diye devam edebilirsin örneğin..

    aY SABAH SABAH ne çok konuştum öyle.. hadi kendine iyi bak.

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim seni acımasız bir eleştirmen olarak göstermedim, sadece başarılı birisi olduğunu söylemeye çalıştım. Çünkü gördüğüm kadarıyla herkes gibi gördüğün çelişki ve mantıksız noktaları görmezden gelme yerine o kişinin ya da davranışın daha iyi olması için bunu söylüyorsun. Bunu söylerken dürüst olmak için değil, sadece söylenmesi gerektiğine inandığın için söylüyorsun. Yani sen yaptığım alıntıya örneksin.

    Yaşadığımız ülke de makam sahibi olmuş, ununu elemiş, eleğini asmış, hatta bakanlık yapan nice insan var ki doğru bildiğini liderinin süzgecinden geçirmeden söyleyemiyor. O zaman bu insanlar ne kadar kukla ne kadar başarılı birey bunu tartışmak isterim.

    Pet shop kalbimizde kanayan bir yaradır. Pet shoptan hayvan seçmek hayvan severlik değildir. Pet shoplar sadece ama sadece hayvanların daha güzel yaşamaları için materyaller satan dükkanlar olmalıdır.

    Kıskandık demeyelim de öyle eğlenceli bir ortamı kaçırdık diye hayıflandık diyelim mi?

  • Operadaki Kazulet dedi ki...

    madem başlıkta sorgula kendini dedin, deneyeyim:

    sosyal hareket ancak gerçekten başını o yola koyanlarla başlar, onların kararlılığı ile sürer, kendilerini doğru anlatabilmeleri ile köklenir. sözde destekçilerle (şekil ben-A :P) yürümez.

    kapitalist düzen insanı bile metalaştırıp satıyor. bunu kırmanın yolu her platformda karşı olduğunu ve neler yapılabileceğini bıkmadan yinelemek ve STO kurmak.

    başarı doğruları söyleyip yalnız yürümektir. mutluluk ise doğruyu söyleyip yalnız kalma kısmında değil, odaklandığın misyonun olası sonucuna odaklanarak ve sonuçlar yavaş yavaş belirdikçe ortaya çıkabilir.

    buluşmamızda seni özlemle andık, eteğimizdeki taşlar olsa olsa kocaman kucaklamalar olabilir.

    sevgiler

  • O Gay Ben de dedi ki...

    öncelikle şunu belirtmeliyim ki cezaevlerinde yatan bir çok mahkum için kader mahkumu diyorlar ya buna katılmıyorum. Neyin kaderi? bu cümlenin altında bi acıma duygusu var ama hayır efendim ben acımıyorum "gerçekten kader mahkumu olanlar müstesna ki bunlar da çok az bir başlık altında toplanabilir"

    milleti doğrayan, öldüren fütursuzca yaralayan insanlar için ne acırım ne de "onlarda insan" derim. Daha dün haberlerde kendisinden bira isteyip vermediği için gencecik çocuğu kalbinden bıçaklayıp öldüren bir caninin haberi vardı olması gereken o kişinin o kalabalık ortasına atılması idi bu kadar da gözüm döner bu konularda !

    Gelelim açlık oruçlarına? bu oruçları tutanları "vay efendim ben etnik milletçilik yapmıyorum yazııkk" diyerek koruma altına alamayız onların orada neden!!! yattıklarını iyi incelememiz lazım karşınıza canı yanan milyonlar çıkacaktır gerek Kürt gerekse Türk halkından...

    Evimizde kedi eksik olmaz çok kedi büyüttük hiç birini de petshoplardan almadık hayvan ticareti yapılmasına ben de karşıyım.

    Son olarak bizler yaşadıktan sonra daha nice buluşmalar yaparız hem bizimkisi daha eğlenceli idi Kaancım ne güzel yürüdük di mi? :D (ne kıskanması kim demiş ahaha)

    blogları izleyememe sorunu ise +18 engelinin olması ya onu kaldıracaksınız ya da -18 olan arkadaşlar okumak istedikleri blogları okuyacakları zaman gmail hesaplarından çıkmaları gerekecek ://

  • umuttanesi35 dedi ki...

    hay ağzına sağlık cancağazım aynen öyle tek amacım seni takip etmek:) okumak anlamında başka bir niyet anlşılmasın.seni okuyunca mutlu oluyorum günüm güzel geçiyor akşamda iyi gerçi neyse ben şişirmeyim seni .

  • BiGay dedi ki...

    Umut Taneciğim açıkçası son kelimelerin çok iyi geldi, yoksa bildiğin popom nasada eğitim almaya gidecekti heheheh :D

  • BiGay dedi ki...

    @O Gayciğim Ölüm Orucunu desteklemiyorum, zaten böyle bir şey desteklenemez, desteklersem o insanların ölmesi üzerinden çıkar amaçlamış olurum, bu da insan olan er kişiye yakışmaz ya neyse...

    Ama oruç tutan kişiler neden oruç tutuyor diye baktığımda ise anadilde savunma hakkı istiyor ki en doğal insanlık hakkıdır, anadilde eğitim istiyor ki bu da çok doğal bir istektir, Türkiye Cumhuriyet'inde doğdu diye anadilini unutmak zorunda mı bu insanlar, bu devlete ne kadar vergi ödedikleri kuşkulu ama yine de ödedikleri vergilerle istedikleri gibi yönetilmeyi hak etmiyorlar mı? Hem para verip hem de üstüne üstlük kendi kültürlerini unutmak zorundalar mı?

    Bence vatandaşına bu imkanları sağlayamayan devlet kimin devletidir bunun hesabını vermelidir?

    Hani bizim farklılıklarımız zenginliklerimizdi?

    Blog okuyamayan arkadaşlarımız için büyük bir yarar sağladı yorumun, teşekkür ederim onlar adına :D

  • pistisvejanus dedi ki...

    öncelikle seni seviyorum aşkım her ne kadar içindeki buzayı gün be gün öküze çevirsende hayatımdaki bırakamayacağım nadir erkeklerden birisin

    bilirsinizki benim milliyetci tarafım hiç yoktur ama yakın tarihi çk iyi bilirim özellikle şu ölüm orucu muhabbeti konusunda düşüncem şu önce bir millet olarak şunu kabul etmeliyizki ki bunu o ideolojiyi savunmak adına KESİNLİKLE SÖYLEMİYORUM kürt halkına özellikle 1980 darbesinde diyarbakır cezaevinde yapılan işkencelerin haddi hesabı yok (google amcadan okuyabilirsiiz) insanlar türkleştirmeye çalışıldı üstelik bu konuyla ilgili hangi röportajı sunumu dinlediysem "1980 darbesinde eğer o işkenceleri o ayrımcılığa uğramasaydık biz dağa çıkmazdık" deniyor lakin kürt halkının yaptığı ilk örüm orucuda değil neyse darbe zamanında onlara yapılanlar onların bize yaptıklarını haklı çıkarırmı KESİNLİKLE HAYIR iki tarafta kendi adına suçlu gelelim ölüm orucunaa hiç kimse kusura bakmasın ama ben bu konuya şu şekil bakıyorum sinsi acındırma politikası eğer bu ölüm orucu için istedikleri verilirse bunun devamı gelecektir şu anda gördüğüm tekşey acındırma politikasından başka hiç birşey değil ölürlerse ölsünler ki şu kaç senedir görüğüm tek şey var PKK BİTİRMEK İSTENİYORSA İLK ÖNCE ELDE EDİLEN RANT VE PARA TRAFİĞİNİ DÜZENLEMELERİ LAZIM Kİ TÜRKİYE DÜNYANIN 2 EN BÜYÜK GEÇİŞ YOLLARINDAN BİRİ OLDUĞUNA GÖRE UYUŞTURUCU SİLAH VE İNSAN KAÇAKCILIĞI VE BİNLERCE İLLAGAL YOLU VE RÜŞVET YİYEN KİŞİLERİ YK ETMELİKİ PKK BİTSİN YOKSA BU MECLİSLE ÖLDÜRMEYLE OLACAK İŞLER DEĞİL BU O KADAR KOLAY İŞLER DEĞİL MİLYAR DOLAR DÖNEN ÇARK VAR

  • O Gay Ben de dedi ki...

    o saydığın şeyler terör odaklarının nemalandığı ve Kürt kökenli vatandaşlarımızın ağzına sürdükleri 1 parmak baldan öteye gitmiyor hiç birisinin de umrunda değil açıkçası (bu ideaya kapılıp gidenler müstesna), asıl olayı sevgili pistis çok net ve güzel açıklamış.

  • BiGay dedi ki...

    Kimse için ölsün diyemiyorum...

    Sanırım aramızdaki tek görüş farklılığı bu. Yoksa dedikleriniz de size katılmamak mümkün değil.

  • umuttanesi35 dedi ki...

    acaba beklentilerimizi çok yüksek mi tutuyoruz ve yetinmeyi bilmiyormuyuz gördüğüm ve okuduğum bir çok arkadaşımda sorun var acaba biz birbirimizi acımasızca harcıyor muyuz.şunuda merak ediyorum yurt dişinda ilişkilerde böylemidir.

  • BiGay dedi ki...

    Umut Taneciğim burada sorun acaba hangisi doğru, harcamak mı sabretmek mi? Acımak önemli ve fark edemediğimiz bir duygu, ama mutsuz olduğun halde susup yaşamına devam etmek ne kadar doğru bunu da sorguluyorum..

    Sonuç heteroseksist bir kültürde yetişen geyler olarak, sonradan bir şeyler öğrenmeye, kişiliğimiz oluşturmaya çalışıyoruz. Bu tür gel gitler doğaldır. Her ülke vatandaşı için geçerlidir.

    Bu arada kısa süren gey ilişkilerden dem vurduğunu düşünerek bu yorumu yaptım :/

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB