Aldım, verdim. Ben seni yendim.

12 Kasım 2012 Pazartesi 21 yorum
Alamazsın, veremezsin. Sen beni yenemezsin diyenlere inat :)

Alışveriş üzerine küçük bir sohbet döndürelim istedim.. Bakalım neler gelecek başımıza...

KoNu DıŞı SoHbeTler


Bir zamanlar yazdığım yazılara küreselleşen dünyanın nimetlerinden bahsederek başlardım.. Hatta bir gün psikoloğa danışmaya gittim, ilk olarak derdimi kısaca yazmamı istedi. Ben bir başladım yazmaya dünyanın nereye gittiğinden başlayıp, benim düşünce sistemimin nasıl bir çöküşe girdiğinden bahsederek bitirdim. Tabii 3 sayfa tutunca psikolog şaşırıp şöyle demişti: "Dertlerini okumaya başladığımda sanki bir tez okuyormuş gibi hissettim."  Buradan çıkan sonuç ben kişisel dert edinmek yerine insani ve sosyal dertler edinmeyi tercih edinmiş bir insandım...

Dünya üzerinde herkes daha kolay haberleşebiliyordu, ilişkiler daha kolay kurulabiliyordu, bilgiye ulaşmak kolaylaşıyordu ama zengin ile fakir arasındaki fark uzaklaşıyordu, zenginler daha da zengin olurken fakirler daha da fakirleşiyordu, yani her şey gibi küreselleşmenin de faydalı ve zararlı yanları vardı.. Modern zamanların sonu, post modern zamanların başlangıcındaydık.. Neden geçmiş zaman yazıyorsam, hâlâ öyleyiz tabii...

KoNuYu BaĞlaMa ÇaLışMaLarI


Dünya küreselleştikçe alışverişte kolaylaşıyor, daha çok çeşide daha kolay, daha çok fiyat seçeneğinde ulaşabiliyoruz.. İnternet üzerinden alışveriş yapmamın tam 7. yılını doldurduğum bu ay içinde büyük alışveriler yaparak bir kutlama isteği oluşmadı değil... İnternetten ilk olarak bir webcam bir de mikrofon almıştım.. Her şey daha rahat sex yapabilmek içindi :D Sonra da en kalitelisinden bir tıraş makinesi. Sonra kitaplarımın hepsini oradan almaya başladım.. Sonra alış veriş siteleri benim ayrılmaz parçam oldu. Ayakkabılardan, en sevdiğim ternçotuma kadar... Bir ara o kadar abarttım ki tuvaletimi sanal tuvalete yapıyor, kredi kartımla ödüyordum yani...

Ben bu hale gelmişken çevremde bir sürü insan hâlâ internet üzerinden alışverişe güvenmiyorum diyebiliyor... Buna çok şaşırıyorum. Ben ki bundan 7 yıl önce alışveriş yaparken bu kadar güvenli bir ortam yoktu. rahatlıkla kredi kartı üzerinden hırsızlıklar yapılabilirdi. Bugün ise alışveriş yapabilmek için o alışverişe özel üretilmiş şifreler girmek gerekiyor. Ben bu uygulamadan çok memnunum. Ama bu uygulama her sitenin alışveriş bölümünde geçerli değil, yavaş yavaş yaygınlaşıyor. Bir de direkt sitelere güvenmeyenler var sanırım. Ama bu güne kadar hiçbir siteden aldığım üründe bir sorun yaşamadım, hatta bozuk çıkan oldu, geri postaladım filan. Ama hiç muzdarip olmadım.

Bir de kredi kartı kullanımı sorunsalı var.. Kredi kartına öcü gibi bakanlar.. Çünkü bazı kullanmayı bilmeyen gereksiz örnekler yüzünden, her kullanan bir borç batağında sanılıyor. Kredi kartını kullanmasını bilmeyenler almasın diyeceğim ama kardeşim sen kaç paran olduğunu, ne kadar harcayabileceğini hesaplayamıyorsan yaşama bence.. Bir de 3 çeşit, beş çeşit kart sahibi olmayı anlayamıyorum. Bir tane var, yetiyorda artıyor bile.. Zaten birkaç kredi kartım olsa ben hak geçmesin diye hesap delisi olurdum herhalde.. Şimdi birini kullanıyorsun, diğerleri ağlamaz mı?

Kredi kartını ortalama 7 yıldır kullanıyorum.. O kadar memnunum ki hiç paraya el sürmemek, tüm harcamalarını oradan yapmak çok hoşuma gidiyor.. Ama hiçbir alışverişimi takside böldürmüyorum. Taksit gelecek aya borçlanmak demek ve benim gibi garantici bir insan geleceğe dair borçlanamaz. Ciddi ciddi gözüme uyku girmez. Gelecek aya hiç borcum olsun istemem, param varsa alırım, yoksa almam beklerim, biriktiririm öyle alırım.

İnternet üzerinden bir 3D televizyon aldık dün akşam.. Annemin istediği boyutlarda.. Nedense 120 cm'den daha küçük televizyona televizyon denmez miş artık.. Bir de Annem hiç 3D yayın izlememiş, çok merak ediyormuş. Sonuç Led olacak, 3D olacak. Hatta uydu alıcısı da içinde olacak.. Annemin şartları bu kadar keskin iken fazla aranmadan bulduk bir tane.. Sonra en ucuz olan internet sitesini akakce nokta kom'dan öğrenip o siteden aldık bir tane. Sabah 10 suları, kahvaltı masası:

Annem: Adam, biz akşam bir tane televizyon aldık.
Babam: Nereden?
Ben: Baba şu şu özellikte şu siteden bir televizyon aldık hem de 2099 lira sadece..
Babam: O özelliklerde o fiyata hayatta alamazsınız. Kesin yanlış aldınız işte. Neden bilinmiş sitelerden almıyorsunuz, kim bilir ne gönderecekler şimdi?
Annem: Çok da güzel aldık, gelince görürsün,, hıh..
Ben: Olur mu canım, saf mıyım site küçük ama televizyonun markası kodu belli sonuçta.
Annem: Benim oğlum saf değil.
Babam: Hani göster bakalım? Görelim neymiş? Hayatta alamazsınız. O fiyata düşmez onlar.
Annem: Aaa neden düşmesin canım, dolar düşüyor, altın düşüyor ya!!!
Ben: (Bilgisayarımı getiririm, Açarım siteyi) işte bunu aldık.
Annem: Evet! Aynı buna benziyordu..
Babam: Bak gördünüz mü size dedim bu televizyon hayatta 2099 olmaz diye, 2399 yazıyor..
Annem: Kaan bu değilmiş, biz hangisini almıştık, aman hepside birbirine benziyor çocuk nereden bilsin, aaa
Ben: Neee, nasıl olur? Ya bunu aldım ben, ama bu fiyata değildi.
Babam: Sen bunu aldığını sanıyorsun, ama kim bilir ne aldınız,
Ben: (Siparişlerim bölümünü açıyorum, televizyonun markasına bakıyoruz. Veeeeeee aynı marka.) Gördün mü bugün zam gelmiş. Biz ne yapalım yani dün daha ucuzsa, suç bizde mi?
Babam: Ben hala inanmıyorum ya neyse.. Gelsin görürüz..
Annem: Ama sihirli kumandası yok bunun, ben sihirli kumanda da istiyorum...

Annem televizyonlara dair bu kadar bilgiyi nereden öğreniyor hiç bilmiyorum, ama kadın ne istediğini iyi biliyor işte.. kliksa nokta kom'a teşekkür ederiz bizi hiç bilmeden bir gecede 300 lira kâra soktu. Yani iyi ki dün akşam almışız, şimdi bakıyorum da 2099 liraya hiçbir sitede yok.. Babam'da haksız değil yani.

Bu arada kutlamalara devam ederken bugün de bir cep telefonu aldım.. Tabii yine internet üzerinden aldım. Aldığım telefon Samsung Galaxy S3.. İlk çıktığı andan beri benim göz bebeğim oldu; ama fiyatının düşmesini bekledim.. Beklediğime de değdi. Gerçekten çok ucuza aldım.. Tabii distribütör şirket garantisinde almadım. Çünkü o telefonlar hala çok pahalı. Ben paralel ithalat garantili bir telefon aldım. Yani bu demek oluyor ki benim aldığım şirket daha küçük, yine garanti veriyor, yine tüm tüketici haklarıma sahibim ve faturam var. Ama bir KVK, bir Genpa, bir Telpa değil..

Açıkçası bunu çok düşündüm o kadar para veriyorum, biraz daha vereyim mi vermeyeyim mi? Şimdiye kadar aldığım her telefon distribütör şirket garantiliydi ve hiçbirisini bir kere bile garantiye göndermeden garanti süresi doldu.. Yani ya ben temiz kullanıyorum ya da telefonlar sağlam. Hiçbir şikayetim olmadı garanti kapsamında.. Şimdi böyle bir telefon almak isteseydim ortalama 400 lira daha yüksek bir fiyat ödeyecektim. Düşündüm ki 400 liraya ben zaten bunu tamir ettiririm, ki aldığım telefonda garantili.. Yani paralel ithalata sıcak bakıyorum. Çünkü bu şirketlerin hepsi üretici firmadan onaylı şirketler sonuçta...

Bu arada aldığım site küçük bir site olduğundan hemen telefonla arayıp garantiledim. Bu akşam kargoya veririz yarın elinizde olur dediler :) Sanırım küçük sitelerle çalışmak bir yönden tehlikeli olsa da diğer yönden çok samimi ve sıcak. Bana çok ucuz bir android telefon sağladığı için aksarayiletisim nokta kom'a teşekkür ediyorum..

Bu arada ürünler daha bana ulaşmadı. Bir sorun olursa bu teşekkürlerimi tek tek geri almasını da bilirim :)

DipNot: Bu arada Samsung Galaxy S3 mü yoksa Galaxy Note 2 mi alayım diye çooooook düşündüm.. Sizce hangisi daha kullanışlıdır?

21 yorum :

  • fatih amorf dedi ki...

    bi bana özenmeler sezinliyorum sürekli yazmalar filan :)

    kelime hatalarına rağmen akıcı, gündelik bir yazı olmuş.. kahvaltı diyalogları ailemi hatırlatmadı değil inan. yüzümde tebessüm beliriverdi aniden. bu arada sen şu konu bağlama işlerini kendine görev edinmiş gibi davranmaya başladın hee aman dikkat ;)

    bana göre o telefonların hiçbiri, çünkü ben kafam kadan telefonları sevemedim gitti. madem iki seçenek var aldığın en makulüdür bence.

  • BiGay dedi ki...

    Amorfcuğum; açıkçası sana özenebilmem için senin benden çok daha büyük bir bulogır olman gerekir. Ben büyük olduğum iddia edemem ama senin özgüvenine şaşırmadım değil :P

    Konu bağlama çalışmaları bir gereklilik olarak ortaya çıkıyor. Diyorum ki alış veriş yazacağım bir bakmışım küreselleşmeden bahsediyorum. O yüzden bu şekilde belirtiyorum, alakasız yazdığımın farkındayım demek istiyorum :)

    seçimime yaptığınız katkıdan ötürü öpüldünüz ;)

  • BiGay dedi ki...

    Hayalim; bir kullanıcı olarak yaptığın destek için teşekkür ederim. Açıkçası sınıfının en hızlı telefonu olarak lanse ediliyor bakalım, deneyimlerimi de yazarım inşallah.

  • fatih amorf dedi ki...

    sana göre özenme küçüğün büyüğe imrenmesi midir sadece?

    özenmede ne büyüklük küçüklük ne de astlık üstlük gerekçesi vardır. nice üst vardır astların basit yaşantısına imrenir. nice altlar üstlerin gösterişine yoğunluğuna salya akıtır. örneğin çoğu üniversite mezununa tekrardan okula dönme şanslarını versen hangisi kabul etmez ki. bu da üstün asta özenmesidir bir bakıma.
    bu örnekler böyle sürüp gidebilir de.

    ayrıca sürekli yazmaya özenmeyi kötü bir şeymiş gibi lanse etme çabasında değildim, yanlış anlaşılmama şaşırdım ben de.

    saygılar gözlerinden öperim ben de ;)

  • BiGay dedi ki...

    özenmenin sanırım 3 farklı anlamı vardır. Ben burada bir şeyi veya birini taklit etmeye çalışmak olarak okudum. Bu anlamda anlayıp cevap verdim. taklit etmek için birisinin daha iyi yapması gereklidir. Yoksa insan neden daha kötüyü taklit etsin, zaten kötü yapar olur biter değil mi :D O yüzden üst ast ilişkisi kurmuştum.. Ama ben espirili bir cevap yazdığımı sanıyordum, bu olay ancak espiri olabilir aramızda, çünkü tabii ki sana özenebilirim neden olmasın ;)

    Hele hele senin gibi esnek bir sanatçıya her daim özenirim ben :D

  • umuttanesi35 dedi ki...

    vah babam vah adamcağızı ucucz diyerek biton masrafa sokmuşun lem ana oğul adamı.hımmmmmmmm kızarım bak:)bu arada galaksi büyük biraz eğer büyük olmasından hoşlanıyosan iyi telefon bu arada ilk dafa duydum sitenin ismini hemen girip bi bakıvecem ama telefonla tv gelip gelmediğini bildirirsen ona göre bizde bişeyler bakalım.

  • fatih amorf dedi ki...

    ahhh bebeğim yaa ne de güzel esnetmiş dilini, yirim yaa :* benim bedenim esnek olmuş da ne olmuş. akrep gibi sokmadan rahat edemiyorum ama senin inceliğinin nezaketinin sana kattığı esnekliği seveyim ;)

  • BiGay dedi ki...

    Umut Taneciğim babam bonkör olduğundan para derdi olmaz pek. Yani parası olmasa da varmış gibi yaşar :) Ama telefonu ben kendim aldım onu babam ödemeyecek bu arada :D

    Açıkçası ben telefonu aynı zamanında bir cep bilgisayarı gibi kullanmak istiyorum. Bu yüzden böyle bir seçim yaptım bakalım hayırlısı.

    Bu arada ürünlerin bana ulaşma süreci üzerine de bilgilendirme yaparım tabii, çünkü siteler ne kadar iyi ben de merak ediyorum.

  • BiGay dedi ki...

    Ayucuğum, çok teşekkür ederim efendim.. Bakalım bir sorun çıkarsa buradan ilan ederim zaten.. Bu paralel ithalat olayından bir sorun yaşayacak mıyım bunu da ayrıca merak ediyorum ya bakalım.

  • O Gay Ben de dedi ki...

    internetten ben de alış veriş yaparım şimdiye kadar da bir sorunla karşılaşmadım lakin kredi kartıma ait küçük limitli bir sanal kart oluşturdum onu kullanıyorum olaki bilgileri birisi ele geçirdi benim adıma kullanmasın

    senin durum biraz daha farklı şahsen tanınmamış sitelere fazla güvenmem çakma falan gönderirler neme lazım ://

    şimdiden hayırlı olsun telefon ve TV diyelim o zaman :)

  • BiGay dedi ki...

    Acikcasi ilk defa kendi buloguma cep telefonundan girdim. Bu demek oluyor ki telefonum elime ulasti bile. Aldigim site hemen o gun kargoya verince bugun elime gecti. Boylelikle ilk yorumu da sana yapmis oluyorum :) yani kendi buloguma.

    Sanal kart gibi muhtesem etkinligi daha ben de killanmadigimdan, bu konuda bilgi sahibi degilom.

    Su an bilgdogom tek sey iyi ki note 2 almamisima. Bu telefon zaten yeterince buyuk. Yani beni douuruyor :-)

  • BiGay dedi ki...

    Acikcasi ilk defa kendi buloguma cep telefonundan girdim. Bu demek oluyor ki telefonum elime ulasti bile. Aldigim site hemen o gun kargoya verince bugun elime gecti. Boylelikle ilk yorumu da sana yapmis oluyorum :) yani kendi buloguma.

    Sanal kart gibi muhtesem etkinligi daha ben de killanmadigimdan, bu konuda bilgi sahibi degilom.

    Su an bilgdogom tek sey iyi ki note 2 almamisima. Bu telefon zaten yeterince buyuk. Yani beni douuruyor :-)

  • pistisvejanus dedi ki...

    bende sanal kart kullanıyorum sadece belirli bir limit ayarlıyorsun onun dışında harcama yapamıyorsun ben genelde yapacağım alışveriş kadar limit koyuyorum sonra birşey alacaksam tekrar değiştiriyorum noormal kartımı tehlikeye atmamış oluyorum ama gene bu internet sonu yk millet tirilyon götürüyor gene göte gelmemek için kollamak lazım

    ikincisi tv olayına çk güldüm ekstra olaraktan belirteyim ki aldığınız tv göre yayın almalısınız eğer yani kablolu kullanıyorsan hayvan gibi gösterir bir bokta anlamazsınız onun için digitürk veya teledünya tavsiye ediyorum bebiişim telefona gelirsek Galaxy S3 tabikide

  • Adsız dedi ki...

    Aksarsyiletisim biraz geç gönderiyor bende oradan alışveriş yapıyorum artık alıştım her seferinde arayıp 'ben onu kardeşimin doğumun günü içini aldım iki gün sonra doğum gününü kutlayacağız o zamana yetiştirebilir misiniz' gibi acındıriyorum hemen geliyor yoksa iki hafta beklediğimi bilirim :-) hatta bu yöntemle su ısıtıcısı aldım kadın şaşırdı doğum günü hediyesi olarak şu ısıtıcısı alınır mı dedi zor ikna ettim :-)

  • BiGay dedi ki...

    Adsizcigim ben de arayip teyit ettirdim. Bugun gondeririz dediler ve yarin elimdeydi telefonum. Ayrica garantisiyle ilgili aciklamali bilgi gondermisler, acikcasi pek memnun kaldim.

  • BiGay dedi ki...

    Ogeycigim kesinlikle haklisin. Televizyonumuzda elimize ulasti. Ama yayin hd olmayinca pek mantikli degil. Gerci daha oturup izleme firsatim olmadi. Sanal kart olayina ben de giris yapacagim...

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB