Sabır ile Arzulamak

15 Eylül 2012 Cumartesi 61 yorum
Max Horowitz'e  :)
Geçen gün pek sevdiğim bir dostum bana bir mesaj attı.. "BiGay benim bir arkadaşım var, yalnız, gey, ve düzenli bir ilişki istiyor.. Benim de aklıma sen geldin, hem düzenlisin hem yalnızsın hem de geysin.."  diyordu. Ben de o an şehir dışından da gelen aile üyeleriyle tam bir sülale meclisinin orta yerinde ev sahibi olarak hizmet, memnun etme gayretleri gibi işlerle meşgulüm.. Ama heyecan yaptım.. İlk defa birisiyle internet üzerinden değil de bir arkadaş aracılığıyla tanışacaktım.. Pek bir heyecan yaptım hatta.. Neyse "Ben bir ilişki aramıyorum, ama yan cebim müsait" tarzında bir mesaj ile heyecanlı isteğimi belirttim..

Sonra benim telefonumu ona verdi, bana da onun telefonunu verdi ve biz küçük küçük yazışmaya başladık.. Zaten bu whatsapp çıktı geylik bozuldu :) Sürekli bedava yazışabiliyorsun, her an, her yerde.. Bir iki gün boyunca sürekli yazışınca da o adamı pek iyi tanıdığını sanıyorsun.. 

Sonuç mesajlaşmalarda oldukça olgun, sağlam birisi izlenimi sergiledi... Aslında arada falsoları vardı; ama o an görmezden gelmek istedim.. Bir de zayıftı, boyu kilosu dengeliydi, biraz aklı çalışıyor, kitap okuyordu, konuşacak konularımız vardı, düzenli bişiler arayan sex düşkünü olmayan birisi gibiydi, o yüzden tipini pek önemsemedim. Ama yine de o bana fotoğrafını göndermişti; ben ona hiç göndermemiştim.. Tabii ben onu gördüm o beni göremedi, dayanamadım ben sana doğru geleyim tatil günü, sen de beni gör dedim... O da pek sevindi gel tabii filan.. Her şey yolunda gidiyordu.. 

Ben de "sabahtan geleyim, kordonda bir kahvaltı yaparız" dedim.. Aaa kordona ne gerek var benim evde yiyelim kahvaltıyı dedi.. Tamam tek kalıyorsun, evin çok güzel ama ilk günden evinde ne işim var benim!!. Ben yalnız kaldım mı yavşarım sana dedim, kendime bu konuda güvenmiyorum, sevişirim dedim.. Ama ilk günden sevişmek istemiyorum dedim.. Bu sözleri duyunca daha bir ısrarcı olmaz mı? Aslında ben çok samimiydim, bir teklif taşımıyordu bu sözler.. Masum itiraflarımdı kendime dair :(

"Evden çıkacak halim yok, çok çalışıyorum, çok zor günler atlattım, ne olur gel"derdine düştü. Ama inat ettim gitmedim.. Biraz kafam da bozuldu bu konuya, açıkça sevişmeyelim diyorum işte, daha neyin ısrarı bu?... Neyse dışarıda buluştuk; ama adam sürekli "artık eve gitsek, bak 3 saat oldu hala oturacak mıyız, hadi gidelim, bak 4 saat oldu sandalye tepelerinde, sırtım çürüdü senin yüzünden, evet 5. saatimiz hala konuşuyoruz artık gitsek, gidelim gidelim gidelim ne oluuuur, vb." OFF gidelim dedim hadi bakalım.. En kötüsü sevişiriz ne yapayım diye geçirdim içimden :(

Ortanot: Israrı hiç sevmiyorum, bir insan istemiyorum dediyse istemiyordur kardeşim; ısrar edip zorla yaptırınca, zorla yedirince ya da sevişince eline ne geçecek? İçim bulanmaya başlıyor ısrar edildiğinde..

Sonuç; evine gidildi,  beklediğim gibi hafif bir ön sevişme geçirildi, hatta devamı için ısrar edildi, ama o an o işin olmayacağını anlayınca çıktım yataktan.. Ben yataktan çıkınca, o da "BENİM DERS ÇALIŞMAM GEREKİYOR ARTIK." Diyerek beni postalamaya çalıştı.. SONUÇ: büyük bir boşluk, gereksiz bir boşluk.

Tüm bunları neden anlattım, hani romeo, gabile gibi tanışma sitelerine bok atıyorum ya eeee arkadaşımın tnaıştırdığı adamdan ne çıktı... Adamın düşüncesini sonradan çözdüm:" Artık İzmir'e taşındım, kendi evim var, yıllardır orada burada gizli saklı yapacağımı evim de rahat rahat yapabilirim." Ciddi ilişki arayışı ise benim sevgili arkadaşımın ona empoze etmeye çalıştığı düşünceymiş... Ama baskılarla bir yere gelinemez, ancak o kişi bunu isterse olur.. Ki o bunu istemiyor. Sevgili arkadaşım akıntıya karşı...

Ben de doğal yolla tanışınca belki her şey bambaşka olur, gerçekten masum, akıllı bir çocuğa rast gelirim, böyle evinde oturmuş malum sitelerden elini ayağını çekmiş, ununu elemiş, eleğini asmış da  huzurlu bir gelecek hayal ederim diye beklerken bir günde bitecek bir şeye imza atmışım farkında olmadan... Hem de hiç tipim olmayan birisiyle.. Bir günlük bişi yaşayacaksam çok daha iyi tipler bulurdum ben o sitelerden (yersen :).

Buradan çıkan sonuç, uzun, sakin, samimi bir ilişki için tipe pek bakmıyormuşum, onu öğrendim.. 

Bu arada sanmayın ki sevişmeyi kutsuyorum... Sevişmek ne başlangıcıdır bir ilişkinin ne de sonu; ama sabır ile arzulamak hoştur, en yücesidir.. Sabredip onu bekleyecek bir sevgin varsa yüreğinde işte o ilişki ister 30 gün olsun ister 30 yıl, ömürlük olur ömürlük.. Yüreğime baktığımda sabırla arzulananlar var..


Bu günler de acıdan beslenmeye AÇ bir yüreğim var.. 
Biri gelse, aşık etse beni kendine, deliler gibi.. 
Sonra çekip gitse aniden.. 
Ölsem ölsem dirilsem, intihar edemesem zarar vermediğimden bedenime. 
İstenmeyen bir embriyo gibi atılıp kalsam çöp kutusuna, kimse umursamasa, 
Ağlasam... Ağlasam... Sokaklarda anırırcasına, 
Herkes delirdiğime inansa...
Mutlu olmaya aç yüreğim dalga konusu olsa milletin ağzında
Sorgulamadan çarmıha gerseler bedenimi..
Belki içimde kopan fırtınalarda güvenli liman aramayı keser bu çaresiz bedenim...

61 yorum :

  • Patrick dedi ki...

    Yavru kuş, neler olmuş öyle.
    Ben olsam hiç buluşmazdım onunla. Ortada bi aşk olacaksa bu aşk sevişmeyle başlamamalı benim kanaatimce de. Sevişme arada bi yerlerde olur ne de olsa.

  • BiGay dedi ki...

    ehh pek haklısın minik kuş.. sevişmeyle başlayan düzenli bir ilişkim hiç olmadı zaten :)

    ihtiyacım da sevişmek değil zaten, pek bir aşık olmak istiyorum.. üzülmeye açlığım var nedense :(

    sevişmek olur bir yerlerde pek haklısın ;)

  • Patrick dedi ki...

    adam akıllı bi aşk acısına benim de deli gibi ihtiyacım var. sevgilim olsun, beni aldatsın, ben de onu aldatayım istiyorum ama bunlar olurken onu deli gibi sevmek istiyorum.

    Ama o aşkı da romeo'dan gabile'den çok zor bulurum gibime geliyor.

  • Sıppaaa! dedi ki...

    İnanmıyorum, uzun zamandır senin gibi düşünen bir gay bulmamıştım, tabi kendim gibi =D

    O hep bende de oluyor. Olmaz, sevişmem diyorum, bir bakmışım yataktayım.

  • BiGay dedi ki...

    Petrik ne oluyor bize böyle kuzum yaaw.. aynı istekler sarmış aşktan kudurmuş bedenlerimizi :D

    aldatılmak istemiyorum da bir aşk acısına ihtiyacım var sanırım :)

  • BiGay dedi ki...

    Sıpaacığım vallahi öyle.. Ben bir evde bir geyle yalnız kalınca, hele hele hoşlandığım bir bedene sahip ise, olmaz diyorum kıyamıyorum o bedenin orada kuruyup gitmesine, aynen yeni dikilmiş bir fidanı sulama isteği gibi bir istek oluşuyor içimde :)

    ama sevgilim varsa bu durum değişiyor, nedense o zaman ormanlar yansa bir yudum su atmıyor ateşe, içimden gelmiyor o başka ;)..

  • Sıppaaa! dedi ki...

    Belki de erkekliğin doğasından gelen bir şey, farklı tenleri tatma isteği.

    yalnız evet şöyle bir şey de var, 2 defa yattıysam biriyle ben, o kişiye bağlanıyorm. bu da hep kalbimi kırıyor =/

  • BiGay dedi ki...

    Hatta direkt insanlığın doğasından gelen aç gözlülüğün bir devamı bence... hep daha fazlasını daha iyisini daha güzelini arama isteği, deneme isteği bu.. bence herkes de var ama herkes bizim gibi itiraf edemiyor sadece.. Bu arada bolca itiraf eden gey de mevcut. Bu konuda geyler daha açık sözlü..

    ama aşkla yapılanı baldır, börektir, yeme de yanında yattır :D

    benim iki üç gibi sayılarım var mı bilemiyorum ama beğendiysem ve biraz ilgi gördüysem bağlanmamam mümkün değil :D hiç yatmasam da olur ;)

  • Bir Gay dedi ki...

    Bence umudunu yitirme..
    Yıllar önce ben de düzenli bir ilişki yaşayamayacağımı düşünüyordum..
    Tüm gaylerin istediğini elde edince sıkılıp yeni heyecanlar arayan insanlar olduklarını, erkek erkeğe bir ilişkinin 2-3 aydan fazla sürmeyeceğine inanıyordum..
    Ama hiç ummadığım bir anda karşıkma öyle biri çıktı ki, bütün bildiklerimizi unuttuk.. Bütün ezberlerimiz bozuldu..
    İki kişilik gay dünyamızda 4. yılımızı da geride bıraktık..
    Yıllardır hayatımızda gay barlar, siteler yok.. Başka arayışlar, başka tenler yok.. Birbirimizin işyerine uğrayıp iş arkadaşlarımızla şakalaşıyoruz. Sıradan iki dost gibi cafelerde, sinemalarda, restoranlarda oturuyoruz.. İki sevgili olduğumuzu evimize geldigimizde sadece biz biliyoruz..

    Bunlar bir zamanlar bana da hayal gibi geliyordu ama emin ol, bizim gibi yaşayan başka insanlar da var.. Yeter ki olması için iste, ve biraz da zamana bırakıp doğru kişinin karşına çıkmasını bekle ;)

  • BiGay dedi ki...

    Sanırım bu umudum hep var, hatta sen oldukça var, bir de Bi'adam vardı bana umut aşılayan, bir de eflatoon var.. Yani bu örnekleri hiç kaybetmiyorum emin ol...

    Ayrıca bende pek hoş ilişkiler yaşadım.. Olabileceğini de gördüm, sabrediyorum ki sabırla arzulayacağım adam gelsin diye...

    teşekkürler, güzel tüm umutlar için ;)

  • Kelimelere Sadakat Enstitüsü dedi ki...

    romea gabile işin eğlencesi falan ama orada tanışıp uzunca ilişkisi olanlar tanıyorum.Zaten öylesi de bize denk gelmez.Binde bir ,o kadar bile değil.

    Sevişme konusuna gelince aşktan ayrı bir varlık alanı bence kendi içinde önemli.Sevişirken aşk denen ayrı inanılmaz arzı edici birşey var bu sevişmede .Tam aşk desen değil,sevişme desen değil ne bu sevişme ? Neyse birşeyleri erken farketmek te iyi kuzum.

  • BiGay dedi ki...

    Aslında ben de romeo gabile ve türevi sitelerin tüh kaka olmadığını, geylerin genelde bu davranışı gösterdiğini anlatmaya çalıştım :(

    Sevişmek değerlidir ama ancak o değerin verildiği zaman bunu hissedebiliyorum, değer vermeden bir anlık boşlama isteğiyle yapılıyorsa hiç zevkli olmuyor yaa sadece heyecanlı oluyor.. sadece heyecanda kuru kuru ekmek kemirmek kadar doyuruyor insanı işte :/

  • barış sur dedi ki...

    Oy oy oy ben okula gidip gelme arasındaki kurduğum fantazimsi hayatımın içinde ders çalışırken neler oluyor hayatta :D:D

    Dünya yuvarlaktır elbet birgün dilek ve isteklerin sana dönecektim ben buna inanıyorum.
    Yada erken yaşta (bkz.ben) ununu eler eleğini asar kendi içsel yolculugunda kaybolur kendini Meryem ana ilan eder kutsal kutsal yaşarsın :D
    Hayat garip bir müessese ve bizde bu müessesenin garip konakçılarıyız.bakarsın iyi bir konakçıyla yollarınız kesişir ve bu müessesede aynı odayı paylaşırsınız...
    herşey güzel olcak..umarım..:)

  • BiGay dedi ki...

    Barışcığım vallahi ne güzel dileklerde bulunmuşsun sen öyle benim için, pek hoş oldu şimdi bunlar. aynı odayı paylaşma fantezisi de beni benden aldı inana :D hahahah

    ama hiç öyle meryem ana gibi bir yaşam özlemim de yok, ne de olsa kutsal bi kişilik deilim canım :D normal bir insancık işte

  • Ekimoza dedi ki...

    Ayy yalnız minnoştaki triplere bak sen:) 5 saat adamı nasıl tuttun yanında ve sandalye tepelerinde hakikaten merak ettim,ben beş dakika kapıda bekletsem herifi bi daha suratıma bakmaz:(

  • BiGay dedi ki...

    Ekimozacım belki benden hoşlanmıştır artık onu bilemem, ama zaten karşılıklı oturup sohbet ediyorduk, öyle boş boş beklemedi beni canım :D

    ayrıca kim kapıda beklemeyi sever ki şimdi?

  • Ekimoza dedi ki...

    belki mi kesin hoşlanmış o canikom yoksa başından çeker giderdi,hem sohbet ne kadar iyi olursa olsun herif hoşlanmamış olsaydı maksimum yarım saat otururdu:)tamam şimdi kapıda beklemek pek hoş değil ama 5 senelik ilişkim boyunca değil 5 saat 1 saat bile bekletemedim:)

  • BiGay dedi ki...

    Nedir bu bekletme arzusu canım.. Çok mu seviyorsun ki bekletmeyi.. Aslında bir insanı bekletmek ona yeterince değer verilmediği anlamına gelir.. Ben de pek beklemem açıkçası... tabi elinde olmayan sebeplerden ötürü bekletmeyi saymıyorum..

    ama senin içinde kalmış belli. 5 yılda bir beş saat bekletmeliydim en azından diyorsun :D

  • Ekimoza dedi ki...

    süründürmeyi seviyorum diyelim sanırım birazcık da kıskançlık var içimde daha önce gay arkadaşlar hakkındaki düşüncelerimi paylaşmıştım bir postumda,bi çekememezlik var sizlerle aramda:)

  • BiGay dedi ki...

    Peki sen heteroseksüel misin? elinden yakışıklı erkekleri alıyoruz diye bir çekememezlik varsa bu doğal bişi takma kafana :D

  • Ekimoza dedi ki...

    Evet her türlü cinsel eğilime saygı duyan bir heteroseksüel:)beni ilgilendiren boyutu yakışıklı erkekleri kapmanız değil de işve,cilve boyutunda kadınlara taş çıkarmanız:)

  • BiGay dedi ki...

    Hahaha kadınlar ama hep öyledir bu işler.. Yani işi asıl yapması gerekenler değilde amatörce bu işe sarılanlar daha ustaca işler çıkarırlar, örneğin bir öğrenci bir öğretmenden daha iyi öğretebilir, ya da bir boş gezer bir marangozdan daha iyi bir kapı yapabilir..

    Ben pek işveli olduğumu sanmıyorum ama bazı arkadaşlarım özellikle ev oğlanı mesela size taş çıkartır eminim hahahah :D

  • ev oğlanı dedi ki...

    aaa, ne işvemi cilvemi gördünüz sorarım şekercim? *dudakları 333 yap, gözleri süz, gerdan kır* :D

    böyle tam tekmil halde ilişki beklemek de bi acayip. evet, bi arkadaşının aracılığıyla yeni biriyle tanışmaya sözüm yok ama baştan bi kalıba uymaya çalışmak pek mantıklı diil sanki. tanışırsın, görüşürsün, hoşbeş eylersin, baktın her şey iyi güzel; bi ilişki olur yani.

    bak benim de görücü usulü bi buluşmam geldi aklıma. :D

  • oyuncak ayıcık dedi ki...

    aaa bu kişi benim tahmin ettiğim kişi dimi :D onunla yüzyüze tanışmış biri olarak birbirinize uymuyodunuz zaten ;) her şey çok güzel olacak, sabret yeter :*

  • BiGay dedi ki...

    Ev oğlanım Allah'ım sen ne doymaz adamsın roman gibi uzun yazıyı okumuş yetmemiş 25 tan e yorumu da okuyor adam :D

    hemen kendi ismini buluyor ve dedikodusuna laf yetiştiriyor, ee maşallah maşallah :D

    ayrıca bizde öyle yaptık, tanıştık görüştük, hoş beşi fazlacana yaptık ve olmadı yani.. uymayınca kalıp ne gelir elden ;))

    eee artık sen de bir güncellemeyşında bir paragraf olarak bu anınını da araya sıkıştırırsın değil mi :P

  • BiGay dedi ki...

    Ayıcığım adı bende saklı olduğuna göre senin o kişiyle tanışıp tanışmadığını bilemem.. ama sence neden bizi yakıştıramadığınıda bir ayının gözünden ayrıca merak etmedim değil hani :)


  • BiGay dedi ki...

    Van Görlcüğüm bu konuda mesajını çoook kısa tuttuğun için teşekkür ederim :) pek yerinde demişsin

    Allah beni ne yapmasın?

    öptüm ve özledim muahh

  • gay werther dedi ki...

    ben başımı alıp nerelere gideyim gitmeden önce de neler söyleyeyim sana bilemedim bak şimdi :D
    ay bana evlenme teklifi eden ertesi gün unutup boynuzları geçiriyor. offf ne bahtsız çocuğum ben. bundan sonra ki bütün tekliflere hayır diycem görürsünüz :D

    ben yaşadığım çarpık ilişkiler haricinde, ki onları ilişki olarak dahi saymıyorum, hiçbir ilişki yaşamadım. ne seks ne aşk... sadece umudumu koruyorum, tıpkı senin gibi. umarım bir gün her şey güzel olacak senin için, benim için, bizler için...
    ve yine umarım, kalbinin bir köşesinde sakladığın o masumiyet ve iyiliğe kimse ulaşıp kirletemez :)
    her ne kadar beni boynuzlamış olsan da kocaman öpüyorum seni, kendine dikkat et :)

  • BiGay dedi ki...

    Wertherciğim aile içinde yaşananlar aile içinde kalır değil mi, buralara kadar yansımaz diye biliyorum :D

    Ayrıca emin ol ben de senin yaşındayken hiçbir şey yaşamamıştım, daha temizdim daha masum ve cahil haliyle :) yani doğal ve normal olanı yaşıyorsun Bence erken ilişkiler olgunluk yerine çarpıklık yaratıyor gibi bir düşünce hakim bende..

    Sizin üniversite de zaten çok gey var (nereden biliyorsam artık), emin ol bir tane kendine göre birisini bulursun... Sen kendini kabul etmişsin ya gerisi kolay, olur gider :)

  • BiGay dedi ki...

    Demek ki neymiş? Sadece ev oğlanım değilmiş, Kazu da yazımla yetinmeyip 30 yorumun hepsini birden okuyup kendini aramış hahaha...

    Kazucuğum vallahi jokeyler tam benim tipim oluyor.. Small beden, çok uzun değil, yakışıklı ve kaslı da olursa Allah'ım o tanıdığın jokeylerden bir öneri listesi bekliyorum plizz

  • oyuncak ayıcık dedi ki...

    o da gayet tatlı ve sempatik biri. bana göre yakışıklı da :)

    gel gelelim iki baskın karaktersiniz. birbirinizi yerdiniz. ayrıca ben seni daha sarışın biriyle hayal ediyordum :D

  • BiGay dedi ki...

    Ayyy ayucuğum benimi, bana yakıştırdığın sarışınlar yesin seni :D e mi?

    haklısın ama ne demeiş Türk Ordusu "sarışın esmer kumral fark etmez, ... affetmez"

    Sırf bu marşı söylememek için bile asker olmama hakkı tanınmalı bence..

  • Yalnız Vida dedi ki...

    ah ah BiGay'ım ben de hepsini okudum :D Ben de aşk acısı istiyorum. Bulan bana da kaynağını söylesin yeter. Yazılarınızı okumayı da özlemişim. Kaç gündür yoktum buralarda :/

  • BiGay dedi ki...

    Vidacığım inşallah tatile çıkmışsındır diye düşünüyorduk, maazallah kötü bir şey olmadı değil mi?

    ayrıca hadiii aşk acısı aranıyor lütfen bir el atalım yaaw :D sevaptır kardeşler, sevap

  • Gay Panda dedi ki...

    yavrum bu kadar yorumun üstüne yorum olur mu bilmiyom ama yani biraz yerinde olmuş olaylar. olmıcak duaya amin demek falan anladın sen onu ;) ya sen karizma adamın tekisin yavrum bulursun gönlüne göre yanına yakışan elinden tuttun mu seni havalandıran birini ;) gerek yok böle heyecanlara ;)

  • ev oğlanı dedi ki...

    bu yorum sayfası da chat odası gibi maşallah. bigayingunlugu.com/chat o.O

    ekimoza'cım emin ol sen benden daha yeteneklisindir, hepsi bigay'in uydurmasyonu ben sağa deyim. kıps.

  • Ekin Türe dedi ki...

    Ayy anladım sen Bu yuzden bi kaçgündür whatsappta hep online gözüküyodun:) ah canım benm ömürlük arıyoruz bizler ömürlük ama bulamıyoruz işte heleki ısrarcılarla aslaaaaaa ... o ne be öyle yatcaksan yat yatmıcaksan git der gibii ... ama şu bir gerçek sitelere oranla arkadaş aracılığı ile tanışmak daha makbul tabiki bu tesadüf eseri olucak öyle telefondan falan değil ... Bakalım ilerleyen zamanlarda neler görcez :D

  • Bir Gay dedi ki...

    Bak bu güzel bi fikir :))
    Bigay bloğuna chat sayfası eksene sen :))
    Farkında mısın bilmiyorum ama bütün bloggerların ve blogseverlerin ortak buluşma noktası oldu burası ;)

  • Max Horowitz dedi ki...

    Yalnız konularda, insanlar buralardaki paylaşımlarıyla yalnızlıklara, eş duygulara bir şekilde ortak olabiliyorlar ya,
    Sen de paylaşımlarınla buna katkıda bulunan sevgi dolu birisi olarak, emeğin ve ayrıca
    bu yazıyı bana ithaf etme inceliğini gösterdiğin için,
    bir çikolatalı sandviçimi seninle paylaşabilirim sanırım...
    Teşekkür ederim :)

  • huzur dedi ki...

    Masaallah yazidan cok yorum var! :) Bigay'cigim bir noktayi elestirmek istiyorum: Sen cinsellik odakli bir amacla gitmemissin Izmir'e, cok guzel; ancak yerinde olsam o yataktan ciktiktan sonra degil, kahvalti bittikten sonra basar giderdim.

    Adam Ajans sunar gibi saat basi "gong" etmis, daha acik ne olabilir ki? Bir de bu dis gorunus kavramini anlamiyorum. Lutfen sahsi algilama, lafim gorunum "saplantisi" olan insanlara. Bu insanlara itafen soruyorum bu soruyu: Yaratici kullari yaratirken, hatta inanmayan insanlar icin de bizler bu Dunya'ya gelirken kime soruldu nasil dogmak istedikleri acaba da kisileri gorunusleriyle yargilama luksune sahip olabileceklerini dusunuyorlar? KIMSEYI ILGILENDIRMEZ kardesim dis gorunus! Sen kalp guzelligine bakarsin; olmadi gorusmezsin,bitti!

    Kimse George Clooney kadar alimli, yakisikli, cekici olmak zorunda degil; ama Dunya'nin her hangi bir cografyasinda tek istegi cikolata olan bir cocugun agladigi kadar icten, saf ve temiz olmak zorunda.

    Bu ara iyi degilim ve agresif bir yorum olarak algilanabilir, surc-i lisan ettiysek affola.

    Mutluluk ve diledigin askla kal Bigay'cigim...

  • BiGay dedi ki...

    Huzurcuğum pek bir hoş yazmışsın aslında.. Hiç de agresif değil.. Kimse kendi çabasıyla sahip olmadığı hiçbir şeyle ne övüne bilir ne de hava atabilir.. Onu sen mi yarattın da, ya da bu hale getirdin de övünüyorsun be adam diye sorarlar adama..

    Ayrıca o an bir ön sevişmeyi bende istemişim belli ki yoksa tabii ki basıp gitmesini de bilirim.. Gitmediysem şikayet etmeye hakkım yoktur tabii :) Aslında bir şikayetim de yok..

    Bu arada şöyle düşünüyorum, tanrı herkese bir kalp verdi içini bizler dolduruyoruz, ister iyi ister kötü? Sence de öyle mi? Ne dersin bu konuda?

    Bir de yazıdan çok yorum yok, bu yorumların yarısından çoğunu ben yazıyorum yaw :))

  • gayminator dedi ki...

    BiGay gardaşım,

    Benim açımdan aşk meşk olayları ilk tanışıldığındaki elektrikle olan bişey. Yani ilk görüşte aşk bir başka deyişle..
    Arkadaş aracılığıyla tanışma faslı, ne bilim, pek olacak bişey değilmiş gibi geliyor bana hep..

    OLsa olsa arkadaşlarıma koli paslıyorum ben:) En iyisi öyle oluyo LOL

    Haa bi de, sevişmek şart bence. Duygusallığı ve başka kriterleri göz önüne alıp ilişkiye başlayorsun ve sexi daha sonra yaşıyorsun. Eğer sexte uyum yoksa o ilişki sakat hacı. Herşey tamam olsa bile, sex konusunda bir eksiklik varsa o ilişki yürümüyor hacı, tecrübeyle sabit. O yüzden dengelemek lazım.
    Özetle, ilk görüşmede sevişmesen de sonrasında hep seviş LOL

  • BiGay dedi ki...

    Pandacığım bir daha bu kaar yorumun üstüne diye giriş yaparsan kafan kesilir, neredesin oğlum sen bu kadar yorum yapılana kadar, sen ki benim yazılarımın hep ilk yorumcusu olurdun haa neredesin diye ben senden hesap sorarım baaak :)))

    Bu arada o yorumların yarısından çoğunu ben yazıyorum ki, bakınca çok görünüyor ama sadece çok görünüyor sen takılma hele bir yorum yazma o zaman görüşürüz bak :D

    Pandaaaam nasılsın bakim sen yirim ben seni yiriiim :) İlk önce azarladım ya rahatladım şimdi de seviyorum işte...

    Bir de karizma adam olsam bile (ki gram alakam yok neyse) öyle cafe de filan otururken birisi çıkıp geliyor mu ki? Bay karizma ne olur benim elimi tut hadi gezinelim şeklinde hahahah

  • huzur dedi ki...

    Kalbin icini doldurmak... Buna hem katiliyorum hem katilmiyorum diyebilirim sanirim.

    Katiliyorum, tum yasanmisliklarimiz kalbimizde gizli ve istedigimizi animsama firsatini da bizlere veriyor,

    Katilmiyorum cunku "irade" kavrami soz konusu. Insan objektif baktigi surece kotuluklere gark etmek zorunda degil kalbini. Yine de senin de dedigin gibi olay BIZDE bitiyor!...

  • BiGay dedi ki...

    @Ev Oğlanı yoksa sen Ekimozaya özel derse ihtiyacın yok, varsa da git Bülent Ablam dan mı al diyorsun yani kısaca.. Ben sana yetmem mi demek buuu?

    @Bir Gayciğim bunu da bir düşüneyim en iyisi, müzik ekledikten sonra chatte eklersem Gabile gibi bir yer olmasın da hahahhaa....
    Ama bu iş nasıl oluyor, bir deneyimlemem lazım ilk önce.. Fikşr babalığın için şimdiden ellerinden öpeyim de, yaptıktan sonra da gözlerinden öpeceğiz nasıl olsa ;)

  • BiGay dedi ki...

    Ekinciğim ben hep onlinenım canım bu dediğim olayın üstünden pek çok zaman geçti emin ol :) daha yeni anlatıyorum, benim anlatmam için hafif küllenmesi gerekiyor.. Bakalım gün döner, hesap döner, kasap döner, ben de dönerim kim bilir biseksüelliğe dönerim hahahah :D

  • BiGay dedi ki...

    Max Horowitz bu yazının size ithaf edilmesinden tutunda, bana uzun uzun attığınız e postalarınızın tesirinden kurtulamadan yeni birisini almanın verdiği şaşkınlığı kutsarken, alışık olamadığım uzun cümle kurma hastalığınızın etkisinde kalaraktan, kendi buluşunuz olan çikolatalı sandvicinizi pek bir mutlulukla paylaşacağımı bildirirken size bir tane kendi oyuncaklarımdan hediye ediyorum, mektubun içinden çıkan yumurta eğer kırılmadıysa benim biricik arkadaşım ibibikli horozumun ilk çocuğudur.. Değerinizi biliniz ;) Kendinizi seviniz.. Peh hoş bir insansınız efenim...

  • BiGay dedi ki...

    @Huzurcuğum; sanırım gece geç vakit olduğundan mütevellit sana pek açık bir soru göndermişim, benim asıl sormak istediğim sadece iyilik ve kötülük ile alakalıydı. Yani herkes kalbini iyilikle ya da kötülükle doldurma konusunda özgür mü?

    Tabii kesinlikle salt iyilik ya da salt kötülük yoktur ama oranları belirleyen yine de kişinin kendisi midir? Tanrı acaba benim yüreğime bolca iyilik yüklemiş olamaz mı? Bu iyilik ya da kötülük acaba benim çabamla mı oluştu?

    Bunu düşünüyorum da kaç gündür sen de buraya doğru giden bir yorum yazınca değerli fikirlerine başvurmak istedim, yukarı da yazdığın cevaba aynen katıldığımı bildirirken pek değerli zamanını bana ayırdığın için teşekkür ederim arkadaşım,

    Bir de şu konuya değinmeliyim, benim tipim değil diye bir olay var. Ben bu konuda kendimle oldukça mücadele ettim ama olmuyor, hatta deneyimledim bile ama ciddi olmuyor, benim gibi çok küçük bir insan bir devle sevişirken zevk alamıyor, aman şu adamı mutlu eddeyim de üstümden kalksın gibi bir durum oluşuyor :( Yani bu da bir nevi faşizmdir insan ayırmaktır elinde olmayan sebeplerden ötürü ama yapacak bir şey yok, başlarda bana aşık bir çocuğu pek zorlamıştım kilo vereceksin filan diye, ama sonra baktım ki yok yani benim o çocuktan bunu isteme özgürlüğüm yok.. O çocuğu böyle seviyorsam kabul etmeliyim, ben kimim ki onu değiştirmeye çalışıyorum, böyle düşününce de o bana ne kadar tutkulu olsa da ben ona hiç o derece bağlı olmadığımı gördüm.. Bunun sebebi kiloları mıydı başka bir şey miydi bilemiyorum, ama kiloları büyük etkendi benim için... Yani çok değişik ve beni de sarsan bir olay ama zamanla sadece şişman erkenden hoşlanan erkeklerde görmeye başladım.. O zaman dedim ki herkesin nasibi var demek ki, bu pek yakışıklı da beni beğenmiyor işte, kilo almamı istiyor.. Ne tuhaf hayat, yaşadıkça ne çok şey öğreniyoruz sanki...

  • Bir Gay dedi ki...

    Evet belki de yeni bir gabile veya romeo'nun temellerini atabilirsin bu blogda. Belki de yeni aşklara, yeni buluşmalara vesile olabilirsin, neden olmasın?


    İmza: ist32ap_hmn_yervar hahahaa :)))

  • BiGay dedi ki...

    @Bir Gayciğim
    "evin var, vücudun da iyi ama uzaksın, bol şans, baaay" diyorum :)

    @Kaldırımcığım bekliyoruz..

  • Bir Gay dedi ki...

    Bigay sen çık kız aradan :p

    operadaki özelime gel cnm . Ordan konuşalım detayları <3

    hahahaa ben çok sevdim bu chat işini :)))))

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB