BiGay'in Oltasına Takılanlar (V)

5 Eylül 2012 Çarşamba 30 yorum
Hiç bu kadar arayı açmazdım, neredeyse bir haftayı geçti hiçbir yazı yayınlayamadım...
Aslında ben yazıyorum yazıyorum yazıyorum ama beğenmiyorum, siliyorum..
O cümlelerin size layık olacağını düşünemiyorum.. Daha estetik, daha elit cümlelere layıksınız bence.. Ama o cümleler şu an benim dimağımdan çıkamıyor... Bir yorgunluk söz konusu, ağırlığı ensemde her an..

Evde inşaat var, banyo ve tuvaletler değiştiriliyor.. İki haftadır evimizde şey edemiyoruz anlayın durumu :) Evin içinde sürekli ustalar dolaşıyor, sürekli alış-veriş hali.. Ve istediğiniz her şey tam da istediğiniz gibi olmuyor, olamıyor... Artık o radde geldik ki bize bir banyo versiler gerisini çok kurcalayamayacağız..
Hafta içi günlerde hayatımın en yoğun günlerini yaşıyorum. Hiç bu kadar yoğun çalıştığımı hatırlamıyorum... O kadar dur durak bilmeden çalışıyoruz ki nereye toslayacağımızı acayip merak ediyorum.. Anlayacağınız ben işten geliyorum ama 1-2 saat kendime gelemiyorum :)

Babam ile annem durumumu görünce istifa etmemi önerdiler.. Ben ise bir müddet daha dayanıp zorlamak istiyorum. Açıkçası şimdi istifa edersem iş bulmak zor olur, sonra tüm kış evde pineklerim.. Aslında en sevdiğim yaşam tarzıdır; pinekleyerek bir şeylerle uğraşmak; ama bu yaştan sonra da kendime yakıştıramıyorum.. Bu yaş demişken; yeni tanıştığım bir sürü insan var hem iş hem de bulogır buluşmalarında.. Neredeyse hepsi ağız birliği etmiş gibi ne kadar genç gösterdiğimi söylüyorlar. Hatta iş yerimde bazı arkadaşlar kendimi ağırdan satayım diye yaşım konusunda yalan söylediğime inanmışlar.. Gerçekten 25 yaşındayım ama nedense ergen gösteriyorum :) sanırım...

Haftasonları da bulogır buluşmaları düzenliyoruz.. İlk olanı herkes yazdı okumuşsunuzdur Oyuncak Ayıcık ve Gay Panda ile buluştuk. Oyuncak Ayıcık gelirken bana çok ama çok özel bir hediye getirmiş.. Kendi el yazısıyla yazılmış bir not. Hem inci gibi yazılmış hem de büyük anlamlar yüklenmiş kelimeler sunulmuş.. Sonra eskrimler filan bile var.. Yani bir insana bundan daha güzel bir hediye getirilebilir mi? Gay Pandayla buluşmada pek konuşma fırsatımız olmadı.. Zaten o hediye de getirmemişti :) O yüzden onunla buluştum saymıyorum.. O daha çok Van görl ile konuştu filan, kıskandım zaten hoh :)

En son Arnavut Kaldırımıyla buluştuk pazar günü. Arnavut Kaldırımı bana iyi geldi açıkçası.. Özlemişim keratayı :) Ama giderken bana sarılmadı hoooop eksi not verdim kendisine.. Ama onunla buluşmamız, Alsancakta çimlere de oturma eylemini barındırdığından, hafif sarhoş olmam filan, sonra samimi dakikalar, tensel temaslar filan çok mutluyum :) Sevdiğim adamlarla samimi olmayı seviyorum ben belli...

Şu an öğlen yemeği için eve geldim.. O kadar doluyum ki bir an da aklıma gelenleri hemen yazıp yayınlamak istedim.. Bikooyla mailleşiyoruz ona da biraz dert yanınca "bazen tüm gün oturup sadece film izlemek beni çok dinlendiriyor" dedi. İnanın benim film izlemeye bile mecalim yok.. Sadece oturup bloguma sakin sakin yazılar yazabilmek istiyorum.. Bol bol yalnız kalabileceğim vaktim olsun başka hiçbir şey istemiyorum.. İnternet ve bilgisayarım olmazsa olmazımdır..

Biko'nun buloğunu bizim Enstitü Müdürü işgal etmiş :) Yani genç bulogırımız onu takip edeyim derken adresi alıvermiş, yanlışlıkla.. Neyse araya ben girdim Müdürümüz sildi buloğu ama 90 gün boyunca başkası alamıyormuş. O yüzden gaydenadam.blogspot.com başı boş, içi boş, sahipsiz kaldı.. Biko ise kendi adından oluşan bikomoko.blogspot.com adresinden yazmaya devam ediyor.. Haber vereyim dedim :)

Son bir aydır deli gibi araştırmalar içine girip, tüm olumsuzluklara çözümler üreterek tam da istediğim gibi Buloğa ekleyebildiğim müzikleri beğenen var mı? Ben çok seviyorum ama eleştirilerinizi de bekliyorum..

Öptüm hepinizi..
Bu yazı çok baştan sağma oldu şimdiden özür dilerim :(  Hiç yazmamdan iyidir diye düşündüm :)
Sağlıcakla kalın
BiGay


30 yorum :

  • Gay Panda dedi ki...

    yavrum kimse sana yazın şöyle şunu yaz bunu yazma ne biçim falan demiyo ki ;) ben her daim zevkle okuyorum yazılarını. van görlümle kıskanma olaylarına da girme yavrum ankaraya beklerim arayı kapatmak için ;) müzikler de mükemmel (galp-fix you-galp) ;) kendine çok dikkat et yavrum. sanki depresif bi hava sezdim ama yorgunluğuna verip senden daha fazla yazı bekliyorum ;) mocuk :*

  • Patrick dedi ki...

    Hiç demiyon ki Petrik de gelecek. Onunla da çimlere yuvarlancaz falan :(

    Ustaların dolaşması ne güzel işte.
    Bizim evde de dolaşsa ya bi iki tane. Şöyle hafif kaslı, kot pantolonlu, terlesin akletle dursun falan... Neyse ben bi gidip yüzümü falan yıkayayım en iyisi.

  • oyuncak ayıcık dedi ki...

    hatırladığın üzere ben sımsıkı sarıldım valla. ohhh iyi ki de sarılmışım abican :) yüzüne abi diyemiyorum benden genç duruosun diye kusura bakma :D

  • Kelimelere Sadakat Enstitüsü dedi ki...

    Bilirim evde o tuvalete girememenin ne demek olduğunu, en son tuvaletimiz tıkandığında migroscuğumun tuvaletine koşmuştum.Ne yaparsın insani ihtiyaç :)
    Ya sormam almışım arkadaşının bloğunu ,tekrar çok özür diliyorum senin nezdinde.

    Ayrıca özlüyorum yeminle sen yazmayınca ,bence müziklerde yazılarda çok tatlı :)

    Bu arada patrick sanırım bir tek ben değilim terli seksi erkek seven.Hadi baş baş :)

  • huzur dedi ki...

    Yorum yazsam mi yazmasam mi diye dusunmedim degil acikcasi. Bana bir mail atacaktin ve dertlesecektik guya iki egitmen olarak, sonra yogun oldugunu belirttigin icin "yaziktir garibe " dedim:)

    Insanlar her daim yogun cumleler kuramazlar. Ilham kavramina fazlasiyla inanirim; ayrica bu bir sanal gunluk, icini de dokebilirsin sanki baskalari hic okumayacakmis gibi, kime ne!

    Ne guzel hala citir gosteriyorsun arkadasim, daha ne?:) Ben de 25 olmak uzereyim; ama goren 30-32 arasi yorumlarda bulunuyor surekli :)

    Panda'yi salla. Burdan duyrulur Beyefendi en son gecen pazartesi donecekti bana, Mevlana oldu herhal don don bitiremiyor:)

    Muziklerin de guzel, dinlenmeye ihtiyac duydugunu cok guzel ifade ediyor. Dinlerken hissettigim tek sey: Dinginlik, dinginlik, dinginlik...

    Mutluluk ve saglikla kal..

  • Amber Twist dedi ki...

    İnsan bi Patrick de gelcek der dimi anam? Onu geçtim Patrick geliyosa beni zaten çağırmasanızda bütün İzmirde arar bulurum sizi. E kıskandık biz bil yani.

  • BiGay dedi ki...

    @Çikolatalım çoook teşekkür ederim desteğin için.. Müzikleri beğenmen ayrıca hoşuma gitti.. ;)

    @Pandacığım fotoğraf seni alıp nerelere götürdü bakalım.. Yoksa böyle bir anın mı var hahahah :))
    Daha fazla değil de daha kaliteli yazmak istiyorum.. Açıkçası mükemmelliyetçi bir geyim de... Her yazım bir birinden daha iyi, güzel, size layık olsun istiyorum..

  • BiGay dedi ki...

    @Patrickciğim sen gel sen de gel ve alsancakta çimler de daha çok oturalım olur mu? Ayrıca karşıyaka çimlerinde bir hatıram var unutturma onu da anlatırım :) Ayrıca Kaldırımdan öğrendiğim bilgilerime senden de bilgi katarım, iyi olur. güzel olur :)

    Usta fantezim genelde ustaların benden büyük olmasından ötürü hiç olmadı demek ki.. Ayrıca ustalar babam yaşında adamlar yaaa, hiç o gözle bakamıyorum açıkçası :)

  • BiGay dedi ki...

    @Enstitü Müdürüm özlenmek herkes için hoştur benim için daha çok :) teşekkür ederim değer verip zaman ayırarak okuyup, yorum yazarak destek olduğun için.
    Müzikleri beğenmendiğine göre senden de bu müziklere uygun bir iki öneri isterim eğer aklına gelirse ;)

  • BiGay dedi ki...

    Huzurcuğum açıkçası yorum yazmanın hesabını yapma canım... Ben sana mail atacağım diye söz verdiğimi hatırlayamadım açıkçası. Çünkü söz verince hemen yapmaya çalışırım sonra unutuyorum da...

    Ayrıca madem sen unutmadın neden mail atmadın ki arkadaşım? Neyse sana yazacağım ilk cümlem bile hazır. Bu yorumdan sonra mailin geliyor..

    Ayrıca müziklerim demek ki tam da istediğim gibi olmuş. Ben de sadece Dİnginlik Dinginlik Dinginlik koksun istemiştim bu bulog :)

    bulog deyip geçme bir süre sonra insanın çocuğu gibi oluyor, öp kokla baş üstünde taşı misali :D

  • BiGay dedi ki...

    @Frozencığım açıkçası başa gelmeden bilinmez... Tam bir trajikomik durum söz konusu.. Ben ki hep evimde gireyim temiz temiz diye dişini sıkan bir insan, iş yerinde tuvalete gitmeye başlayınca pek bir fena oluyorum yaa :) bir de inşaat 2. haftasına giriyor. O kadar uzadı ki, babam, annem, kardeşim filan herkes ayrı isyanlarda.. Ustalarda sıkıldılar çünkü komşular filan da baskı uyguluyorlar.. Yani o bu işin sonucu inşallah güzel bir banyomuz olacak bakalım hahaha :)

    ölümlü bir dünya için çekilen bu eziyete değer mi bilemiyorum... bir de deprem bölgesi filan, eski bir ev filan amaaaan niyse

  • BiGay dedi ki...

    Amberciğim o zaman patrick geliyor.. Hatta buluşmamıza amber de gelecek diyorum.. Bak geliyorsun ona göre.. Ekmek yok.. Boyoz var hahaha :D

    O zaman Alsancağın çimlerini ağlatacağız gibi bir durum söz konusu :D ehhhh bu iyi haber işte..

  • gay werther dedi ki...

    yemin ediyorum sırf müziklerine biran önce iltifat edebilmek için hızlı hızlı okudum yazını :)
    öcelikle lütfen kendine yüklenme bu kadar. her insan zaman zaman senin gibi olabilir. hüzünlenmek yenilenmek için iyi bile gelir insana :)kendini sevmekten vazgeçme sakın pıtırcık tamam mı?
    öpüyorum seni kocamann :D
    ve tanrımmm!!! müzikler cidden çok güzel. bir tanesini tekrar dinliycem bulamıyorum pfff :D

  • BiGay dedi ki...

    @Kazuuuu sana şu fotodaki tren kompartımanını ayarlayayım mı? Ne dersin?

    @Wertherciğim çok sevindim :) müzikler konusunda tavsiyeler de beklerim.. Eklemeler yaparız iyi olur. Ayrıca ben genelde hep bardağa dolu tarafından bakabilmeyi tercih ediyorum.. Ama ensemde bir telaş hissetmeyi de sevmiyorum.. Dİnginlik benim göbek adım sanki :)

    Neyse bende öpüyorum ve seni çok merak ediyorum, panda şöyle dursun da seni görmek için Ankara'ya geleceğim sanırım heaheahea :D

  • Bikomoko dedi ki...

    sizi kiskanayim mi bilemedim , bulusmalar, tanismalar, arkadasliklar...

    cok tesekkur ederim bu arada hem o arkadasla gorustugun hem de burda dile getirdigin icin xoxo

  • BiGay dedi ki...

    @Bikoooo kuzum durum o kadar karışık ve saçma ki yazmadan edemedim :) Bir de genç Müdürümüzün bende mail adresi yok her seferinde twitterdan mesaj yollamak zorunda kaldım.. Tabii sorunu çözebilseydik daha da mutlu olacaktım ama sen bu adresine alışırsın bence bu süreçte :)

    zaten buloğun en güzel yanı da bu olsa gerek. çok güzel arkadaşlıklar, hatta dostluklar, sevgi sözcükleri.. Yani normalde nasıl ulaşıp bulabiliriz ki dünyanın bir ucundan sevecen bir insan.. Uzakları yakın ediyor sanal olarak.. eğer buluşursak sanallığın ötesine taşıyoruz her şeyi..

  • BiGay dedi ki...

    Hahahah Pandacığım bilerek laf attım zaten hahaha :D yol da bir kendime geleyim şöyle :D ayrıca dertli mertli değilim korkma.. sevdiğimden kuzum sevdiğimden ;)

  • gay werther dedi ki...

    pandacığım bunu okumasın hemen şaha kalkar diyecektim ki yolarım dedi bile ahahaha :)
    gel bigayım gel bekliyorum mutlaka :)ben de seni merak ediyorum :)

  • Kaldırım dedi ki...

    Yazıyı okudum da bir sevişmediğimiz kalmış :D Neyseki arkadaşlarımla sevişmek pek yaptığım bir şey değil :P

    Öptüm çok :)

  • BiGay dedi ki...

    Wertherciğim geliyorum geliyorum :D Bu gün patronla konuştum, dedim bana izin ayarla.. Yoksa bırakır giderim... Hemen hangi bünler istiyordun dedi ;)

    Sonuç her hafta düzenli iki gün iznim olacağını garantilemiş oldum.. Yani o iki gün boyunca şehir şehir dolaşabilirim.. Ankara'yı hiç bilmediğimi göz önüne alırsak çok çok gelmem lazım zaten :)

  • BiGay dedi ki...

    Arnavutcuğum Kaldırımım :) ben yakin gördüğüm arkadaşlarımla sevişir gibi bir ilişki içinde olmayı seviyorum, o yüzden sıkıntı yok, hatta mutluluk var..
    Ayrıca O gün Van Görl'ün sex hakkındaki düşünceleri vardı ya ben onun gibi anlamlar yüklemiyorum sexe.. Sex benim için akşam eve giderken yemek yemek gibi bir şey. Ama her yemek olmaz tabii, döner yemem mesela.. Sağlığa zararlı ;)

    Bir de arkadaşımla ilişki yaşamaktan korkarım, ya yürümezse, arkadaşlığım da biter diye... Yoksaaaa hahahaha :D

  • barış sur dedi ki...

    Yazı çok güzel,resim çok güzel,müzikler olağanüstü..hatta benim küçük internet radyom oldun diyebilirim...Öyle işte seviliyorsun...

  • BiGay dedi ki...

    Barışcığım beni bu yazı ile tanımanı istemem amaaaa :D yandan çok okunan yazılara da bak istersen :))

    Müzikleri beğenmeyi geç internet radyosu diyorsan hemen seni düşünerek müzik listeme yeni şarkılar eklemeye gidiyorum.. Böyle 40 şarkıyla radyo mu olur canım dur bir kaç şarkı daha ekleyelim hemen :)

    eeee sence sen de seviliyor musun? ;)

  • barış sur dedi ki...

    Yandaki yazılardan birkaçı okudum tabiki..okumam mı hiç :)
    Sayfayı açtım ve
    Hillsong-stronger çalıyor şuan bayıldım bayıldım diyebilirim çok severimde okadar mutlu bir ifade takındım ki anlatamam, beni mutlu eden insan beni seviyordur :D diye düşündüm hem bide şarkı ekliyormuş :D hahah benden mutlusu yoktur..e seviliyorum evet evet sevin beni :D

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB