BiGay ile Tam Bir Yıl

10 Eylül 2012 Pazartesi 65 yorum
Çiçeklerimle Geldim
BiGay'i nasıl bilirsiniz?
Tam bir yıl olmuş bu ismi alıp yazmaya başlayalı.. 11.09.2011 
Yani tipik Başak burcu, yükseleni de ikizler olan bir bulogtasınız şu an..

BiGay'in Günlüğünü  yazmaya başladığımda kendimi Biseksüel sanıyordum, artık değilim :) Bundan büyük ne olabilir? Hatta o zamanlar da ben geyim demekten haz alıyordum (hatta o zamanlar gay diye yazıyordum şimdi gey) ama vajinafobim olmadığından kadınlara da ilgim olduğunu sanıyordum.. Neyse ki artık rahatım.. Sadece belli tipte ki erkeklere karşı ilgim var.. Zayıf olmazsa olmaz mesela heaheahea, hatta sımol beden giyecek ve aynı eşyaları paylaşabileceğiz.. Bir de yemeğini benimle paylaşıp beni uğraştırmasın plizz :)

Blog yazmak hiçbir şeymiş onu öğrendim.. Eğer ben de az buçuk okunur bir şeyler yazabiliyorsam; artık herkes yapabilir... Çünkü şu dünya da benim yaptığım her şeyi herkesin de yapabileceğine inanıyorum.. Tanrı bana hiç eşantiyondan yetenek veya bir üstünlük vermemiş.. Pek sıradan bir insanım..
Sıkıntımı Paylaştım

O Gay'i okurdum ve onu hep o zaman ki avatarı sanırdım (artık her ay avatar değiştiren bin bir surat oldu ya neyse).. Ne kadar mütevazi, ne kadar sıcak, samimi bir insan olduğunu tanıştıkça öğrendim.. O bana hayata dair ne öğretti biliyor musunuz? Kimseyi yargılayacak güçte olmadığımı... Yorum geliştirmek ile yargılamak arasında ince bir çizgi olduğunu..

Bulog ("Blog"a "bulog" yazmayı da Ev Oğlanından öğrendim, onun bulog yazım diline hayranım nokta) daha bir aylık bir sevgili edindim (kısmetimi bile buraya borçluyum anlayacağınız).. Allah'ım ilk erkek sevgilimdi.. Sonra bir an da artık seni eskisi gibi sevemiyorum dedi ve terk edildim.. Aslında daha 1,5 ay olmuştu ve ben bir ömür kurgulamıştım.. Sonuç sevgimi de hüsranımı  da, ona olan aşkımı da, sonrasında aylarca yaşamadan yaşadığımı da buradan anlattım, beni anlayacak bir tek burası vardı, destek olanlar, hatta kalkıp yanıma gelip acımı paylaşanlar çıktı.. Pistis'in hakkını hayatta ödeyemem.. O ara herkes destek oldu, yanımda oldu.. Beni sessiz sessiz dinleyip sabreden Arnavut Kaldırımıyla o dönem de tanıştık ve ondan biraz cool olmayı öğrendim, ama hiç cool olamıyorum o ayrı..

Petrick'in yaşını öğrendiğimde ağzım açık kalmıştı, çocuk benden küçük ama deneyimi, anlattıkları benim kat be kat fazlamdı.. Ondan da her durumda açık sözlü olabilmeyi öğrendim.. Bir şey istediğinde bunu yaptırana kadar ısrar edebilme gücünü filan hep ondan  :)

O aralar bir bulogır daha vardı Ganimedeski, ondan da insanın istediğinde her türlü zorluğu aşabileceğini öğrendim.. Benim mahkeme olayım olduğundan Bi'adam, Pistis dahil o da koşmuş hemen avukat arkadaşıyla beni görüştürmüştü.. Ben şimdi bu adamı nasıl unuturum..

Bu arada Bi'adam benim bulog yazmama sebep olan adamdır. Bana desteği yardımı her zaman çoktur.. Ondan her an yardıma hazır durabilmeyi öğrendim.. Sonra anal sex öncesi temizlenme yöntemlerini filan.. Hatta şimdi sevgilin olmayabilir ama sen evde kendi kendine temizlenerek alıştırma yap, pratik kazanırsın filan demişti.. Kopmuştum hayattan...

Eflatoon benim pirimdir.. Çünkü hem dindar hem de gey olmanın nasıl birleştirilebileceğini ondan öğrendim.. Bu sentezi daha tam olarak kişiliğime ve yaşamıma oturtamasam da kendimden utanmamam gerektiğini biliyorum en azından..

Bir Gayden bir insanın nasıl güzel bir şekilde eleştirilebileceğini, hatta eleştirilerle bir insanın nasıl eğitilebileceğini öğrendim.. Öğreniyorum.. Güzide insan, yorumların benim için çok değerli baaaak :)

Bu buloğun ilk harflerini yazarken yanımda Acemi Gay vardı.. Ondan ise bir insanın çok kısa sürede tüm kalıplarını kırıp nasıl yeni bir kişilik kazanabileceğini öğrendim.. İlk tanıştığımız gün ile bugüne bakıyorum da.. Ayrıca beni zamanında evinde ağırlamış pek yüce gönüllü kişidir.. Annesinin ellerinden de ayrıca öperim.

Bikooodan Geyliğe dair felsefi sorgulamalar yapmayı öğrendim.. Örneğin çocuklutan itibaren heteroseksist düşünceyle yetiştirilen bir bireyin sonradan eşcinsel hayata ne kadar alışabileceğini? Bu sürecin zorluklarını, uyum sıkıntıları üstüne düşünmeyi..

Çilekli Gay artık yazmıyor; ama ondan da o kadar çok şey öğrendim ki.. İlk olarak kendin gibi olabilmeyi, cesurca istediğini yapabilmeyi, Her türlü tabuya ve toplumsal kabule karşı durabilmeyi öğrendim.. Sağlıklı yaşam hakkında bir sürü bilgiyi, rahat bir ilişki yaşamanın verdiği güveni ve sevgiyi hatta huzur ve rahatlığı, sonra gey edebiyatına dair birçok yazar ve kitabı, renkli giyinmeyi, neredeyse tüm İstanbul'u, İstanbul'un tarihi ve kültürel davranışlarından, yerlerine, yemeklerinden, olaylarına neredeyse  her şeyi onunla öğrendim.. Hatta fena alıştım sayılır.. Şimdi yolda yürürken sevgiyle tutabileceğim bir el aramıyor değilim :(
Benim en uzun ilişkimdi, hamam da sexten, bebek şenliklerine kadar, onur yürüyüşünde gökkuşağı şemsiyemize kadar hep beraberdik. Hep tek tabak yemek söyleyip, yer ve doyardık. Açıkçası tek tabak yemeğini, tek kadeh şarabını benimle paylaşabilecek birisini pek özlüyorum :'(

Neyse duygusala bağlamayalım diyeceğim ama ağlaya ağlaya bir oldum şu satıları yazana kadar :'(((

Nedense eğlenceli girdim ama bulog yazmadan evvel ki hayatımı düşününce öz güven denilen şeyi burada kazanıp hayata bakışımı değiştirdiğimi ve bunda hepinizin ne kadar da yeri olduğunu gördükçe pek fena oldum.. Gey olduğumu kabul etmem tamamen bulog okumaya başlamamla oldu.. Sonradan da yazmaya başladım işte. Bu süreçte ne zorluklar çektiğimi tahmin edebilirsiniz..
Yeni Bir Hayat Kazandım
Günlük Ayracı bana aktif ya da pasif olmanın gurur meselesi olamayacağını öğretti.. Nasıl zevk alıyorsan o şekilde rahatça davranabileceğimi öğrendim.. Kasmamanın verdiği rahatlığı ona borçluyum.. Canım arkadaşım benim..

Black Cat ile bir diskoda öpüşmüştük ve bolca dans etmiştik.(öpüştüğümüz süreçte o bulogır değildi, sonradan yazmaya başladı, bir an tüm bulogırları elimden geçirmişim izlenimi veriyorum gibi oldu da hahaha). O gece ona umut vermeden mutluluk vermenin ne güzel bir şey olduğunu öğrendim.. Keşke yine olsa yine öpüşsek ve dans etsek onunla.. Özledim o çok cesur çocuğu... Hatta ne istediğini bilen çocuğu... Bir de tatlı ve yakışıklı..

Pandam bana hoh demeyi öğretti.. O kadar rahatlıyorum ki hoh dediğimde. Vallahi bundan daha çok şey öğretemezdin pandaaaaam..

Kazulet ile yaşın akılda ya da başta olmadığını sadece nüfus cüzdanında olduğunu öğrendim... İstediğin yaşa gel; iş enerjiye bakar.. Adamın enerjisine hayranım...

Van Görlcüğüm  var bir de.. Ondan ise bir insanın her türlü sıkıntısına rağmen bir yardım melekliğine soyunabilme gücünü gördüm.. Her sıkıştığımda başım onun dizinde :)

Şimdi aklıma gelmiyor ama herkesden bir şeyler öğrendim haliyle.. Artık daha açık, daha rahat, kendini tam olarak kabul etmiş, çok çekincesi ve korkusu olmayan bir geyim. Bu bulog benim hayata bakışımı değiştirdi.. Ve çok tatlı arkadaşlar edinmeme sebep oldu.. İsimlerinizi sayamıyorum ama bilin ki buloğunuzu okuyup yorum yazmışsam sizi sevmişimdir, önemsemişimdir..
Artık Ellerim Güçlü, Hissediyorum


Son söz Ömer Hayyam'dan gelsin:
İnciyi isteyen dalgıç olacak;
Varı yoğu dosta verip dalacak.
Canı avucunda, nefesi göğüsünde;
Ayağı başı olacak, başı ayak...

Ben hep inciyi istedim durdum.. Yol doğru mu zamanla göreceğiz..

Dipnot: 100. takipğçim olan O Gay'i ayrıca öpüyorum hahah.. Ben de artık onun 1000. takipçisi olurum inşallah.. İlk yılımızı da 100 takipçiyle bitiriyoruz maşallah :)

Eeeee BiGay'i nasıl bilirsiniz?

65 yorum :

  • BiGay dedi ki...

    Ev oğlanım, bundan sonra ki yazılarımı senin üstünde yaptığım deneylerin sonuçlarından yazmayı planlıyorum zaten haheahaehea ;)

  • BiGay dedi ki...

    Hahaha senden çok şey öğrenmek istiyorum zaten :)

    Ayrıca senden duyguların doruğunda yıkanmış cümleler kurup, kurduğun cümlelerle kimi ve neyi kastettiğini hiç açık etmemeyi gördüm.. ama bunu öğrenemedim tabii ki ;) öğrenilmez de bu..

    az sözle çok şey anlatabilme yeteneğini de ekleyelim ayrıca..

    ama ben daha çok şey istiyorum hahah

  • seksüelyaratık dedi ki...

    "ben blog yazıyorsam herkes yazar yeaa" deme bakayım bi daha, gayet iyi nitelikte yazılar yazıyorsun sen! bunu da herkese söylemem ya neyse :))) kutlu olsun ilk yılın,nice takipçilere!

  • çikolatalı gay dedi ki...

    belki romantik belki samimi siz nasıl adlandırırsanoz yazıyı ama okurken aynı anda hem mutlu hem duygusal olduran nadide arkadaşımızsın iyiki varsın :)

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    daha nice yıllara blogunla birlikte diyorum o zaman ben de :) düşüncelerin için çok teşekkür ederim bigaycim gözlemleme konusunda iyi olduğumu düşünüyorum ve seni de iyi gözlemlediğimi varsayıyorum :)) kimilerini düşüncelerimi sana yansıttım zaten biliyorsun :)

    100.takipçi olayına gelirsek güzel bir tesadüf olmuş :D şu an çoğu blogta 2. kez takipçi olarak gözüküyorum ilk hesabımı yakında askıya alacağımdan dolayı artık oradan takip edemeyeceğim blogları tekrar takibe almak zorunda kaldım hepsi bitince ilkini uçurucam bakalım :// ama hayali takipçi olarak kalacak :D

  • kaytan bıyık dedi ki...

    aaa adım geçmemiş bilahare yolacağım hatırlat zaten ikinciye yolunacaksınız bigay efendi izmirde de buluşmadınız hala acısı yüreğimde ben kalkıp geleyim taaa bilmem kaç kilometrelerden siz bi kalkıp gelemeyin yandın olm bi yıl söylerim artık hahah:))) hayırlı olsun daha nice yıllara o zaman:)))

  • gay werther dedi ki...

    yazını adele'in lovesong şarkısı eşliğinde okudum ve gözlerim doldu. çünkü yazdığın şeyler o kadar tanıdık ki. biran ben de hepinizde bir şeyler öğrendiğimi fark ettim :)
    bloğun doğum günüsü kutlu olsun bigayım ve tabii ki yeni senin de :)
    inan çok seviliyorsun. ben de senden bir şeyler öğreniyorum :)
    kocaman öpüyorum seni pıtırcık kendine çok dikkat et olur mu :)

  • BiGay dedi ki...

    Seksüel yaratıkcığımmm güzel eleştirin için çok teşekkür ederim.. Nedense benim böyle bir sürekli alttan alma durumum var.. İş yerinde çalıştığım insanlara da sürekli ben bile yapıyorsam siz hayli hayli yaparsınız tavri sergiliyorum bazen onları gaza getiriyor bazen de isyan ediyorlar.. Sen bu işin uzmanısın biz nasıl senin gibi olalım diyorlar.. Ama ben bir ara yıldızları görecek kadar yükselmiş birisiyim, o havam yıldızı gördüğüm gün bitirildi :) hayat şartları tüm havamı aldı gitti.. o yüzden gram egom yok artık.. gerçekten bir bok değilim bunu öğretti hayat bana...

    ayrıca tüm güzel dilek ve göndermelerin için teşekkür ederim, inan bunlar senin gönlünün güzellikleridir canım..

    bu arada herkese bu kadar detaylı cevap vermem haberin olsun ;))

  • Amber Twist dedi ki...

    Ah umarım bi gün buluşucaz :/
    Aynı şehirde olup da birbirini göremeyen insanlar kadar kötü bişey yok sanırım.
    Bu arada da nice yıllara :)

  • BiGay dedi ki...

    Çikolatalım duygulandırırken güldürebilmek, güldürürken düşündürebilmek, düşündürürken duygulandırabilmek benim için çok üst düzey davranışlardır.. Eğer sende bir nebze olsun böyle bir etki bırakabiliyorsam bu ne kadar duygudaş olduğumuzun göstergesidir.. Çok teşekkür ederim.

  • BiGay dedi ki...

    O Geyciğim seni yukarı da zaten bolca bolca övmüşüm sen de yorum da neden kendini övmeye devam ediyorsun ki? ha neden neden :D sıra sende senin de beni övmen gerekiyordu artık.. ama yok abim yok adam hep bana hep bana :D

    Kuzum hesap değiştirme olayını anlamadım ama anlarız yakında ;)

    Bu arada yorum olayını değiştimem tamamen müzik ekleyince oluşan probleme bulduğum bir çözüm.. Yoksa biliyorsun müzik eklemem imkansızlaşıyordu... Ben de olayı bu şekilde çözmeye çalıştım, sence nasıl oldu?

  • BiGay dedi ki...

    Kaytancığım bu gidişle senden de bir insan sürekli nasıl azarlanır, nasıl yolunur, çalışma günü buluşmaya gelemediği için nasıl süründürülür gibi yetileri öğreneceğim sanırım :D

    yavrum ismin geçsin istiyorsan alaydın beni karşına bişiler öğreteydin.. Şaka şaka kuzum herkesi o an düşünemedim açıkçası, isim yazmak her zaman tehlikelidir, unutulanlar kalır ama ben risk aldım işte..

    Bu arada senden ne öğrendim biliyor musun? Bir insana karşılıksız yardımın sınırları olmadığını :) Ve bu yardımın nasıl ört pas edilebileceğini...

  • BiGay dedi ki...

    Wertherciğim bir şeyler öğretmeyi geçtim bazı noktalarda farkındalık yaratabildiysem senin için ne mutlu bana..

    Ayrıca aramızdaki sevgi karşılıklı oluyor.. Senin benim için kurduğun cümleleri her yerde görüyor, okuyorum.. Her türlü sıcak davranışın için teşekkür ederim genç adam, öpüyorum gözlerinden ;)

  • BiGay dedi ki...

    @Depresufum teşekkür ederim, inşallah nice senelere hep beraber :)

    @Enstitü Müdürüm sanırım sürekli bir öğrenme halindeyiz ama ben kime ne öğretiyorum onu bilemiyorum.. Çünkü sen ne dersen de karşındakinin anladığı ölçüde konuşabiliyorsun :) Sonuç insanlardan güzel şeyler öğrenmek sanırım bizim elimizde...

    nice senelere hep beraber girmek üzere, mutlu kal kuzucuğum ;)

  • BiGay dedi ki...

    Kaldırımcığım, pek bir yorgun ve hasta halimde yazdım, espiri yeteneğim filan da yerlerdeydi ama duygulandırabildiysem bu halimle ne mutlu bana :)

    aslında senin hakkında bir iki cümle daha vardı onları sonradan çıkardım.. mesela manjam, planet gibi siteler olduğunu da senden öğrendim ben :) Manjam a hala hiiiç girmedim bu arada, ismini biliyorum sadece.

  • BiGay dedi ki...

    Amberciğim :) nedir bu buluşma isteğin bakalım :D Açıkçası ben hızlı yaşanan ilişkileri sevmiyorum. Sabırla, aylarca konuştuğum ama hala hiç buluşmadığım çok insan var, o yüzden üzme tatlı canını elbet buluşuruz kuzum...

    tatlı dileğin için çok teşekkür ederim.

  • Gay Panda dedi ki...

    yavrum seninle çok farklı zamanda ve kötü bi zamanda tanıştık hatırlarsan ama bana ilaç gibi geldin. yanımdaydın hep o dönemde. ben de blogunun ve senin nice yaşlarında yanında olucam merak etme. iyi ki seni tanımışım. neyse bırak sulu gözlülüğü ;) baaaak ünlü düşünür ama soyu tükenen üstad ne demiş? HOH bebik ;)

  • BiGay dedi ki...

    Pandaaam :) Vallahi hayata HoH de geç :) ama her hoh dediğimde ya da senin buloğunda okuduğumda hep o yüz ifaden ve el hareketin aklıma geliyor ve yüzüm gülümsüyor istemsiz bir şekilde :) çok hoşsun emin ol.. Bebek beni hiç yargılamadan dinleyen ve elinden geldiğince yardımcı olmaya çalışan pek güzel arkadaşımsın zaten yirim ben seniiii :))

  • huzur dedi ki...

    Hayatina giren insanlarin sana guzel seyler katmis olmalarina senin adina sevindim. Dilerim bundan sonraki hayatinda da sadece guzellikleri gorur yuregin.

    Yuregi temiz insana, nice mutluluk dolu yillar diliyorum...

  • BiGay dedi ki...

    Aaa Kaytancığım neden yazmayayım.. Nasıl Ganimedeskinin benim için avukat arkadaşından yardım istemesini unutmuyorsam sizin de benim için güneşin anlında saatlerce koşuşturmanızı unutamam...

    Sonuç yorumlardan bildirdim ama illaki ana yazı da ismim geçsin diyorsam bir edti yaparız artık hahahah :D

  • BiGay dedi ki...

    Huzurcuğum hayaıma giren kişilerden bir şeyler öğrenmeye çabalamayı seviyorum sanırım.. Ne demişler bin bilsen de bir bilene sor diye.. Yaşadıkça her gün o kadar yeni bilgiler öğreniyorum ki, hem de hiç beklemeyeceğimiz insanlardan.

    Tanrı yüreğime bir Polyana yerleştirmiş yoksa benim özel bir çabam yok.. Sürkeli güzel şeyler oluyor çevremde, kötü hiçbir şey yok nerede yaşıyorsam artık ben :)

    Sonuç: Zorla yorum yazdırdığım için üzgünüm ama yazacaksın kardeşim haahhahahh

  • huzur dedi ki...

    Zorla yorum yazdir; ama iki guzel soz de bana yazma sakin olur mu?:) Beklersin bundan sonra guzel sozler benden, zehir sacacagim sadece :D

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    İyi kiiiii dogmussssss bigay bloguuuu seker :) yoksa hamamda sex yazısını nasıl okucaktik :)))) canım
    Benimmmm sayende bütün blogerlarla buluştum valla 5. Senende de buralarda hep beraber olalım .) bu aralar hayirsiz bir Van girlunuz var idare edin bir süre dahaaaaa muahhhhh

  • Patrick dedi ki...

    Nerdeyese ağlıcaktım.
    Gözümdenden bi kaç damla yaş süzüldü resmen.

    Çalan şarkı da The One That Got Away olunca.

    Nice yıllara Bigay'in Günlüğü.
    En kısa zamanda doğum günü hediyeni yollayacağım :)

  • Operadaki Kazulet dedi ki...

    Şimdii önce bi itiraf:
    yazının girişini okuyup, herkese tşk edip kendimi göremeyince ne yazsam diye içimden geçiriyordum ki bi anda bana da değindiğini gördüm sürpriz oldu.

    sonra tebrik: iyi ki başlamışsın bulog yazmaya. ben senden "herhangi bir konuya konsantre olup, onu sosyal çıkarım yapılabilecek bir noktaya taşımayı, senden sonra gelenlere rehber kitap bırakabilmeyi" ve 1kasmadan diğer bloggerlarla kolayca iletişim kurabilmeyi" öğrendim.

    yazmaya devam...

  • barış sur dedi ki...

    Öncelikle bir aylık kısa bir süre içerisinde yazılarınla o kadar çok şey öğrendim ki hakkını ödeyemem...Birde müziklerin bu konudaki görüşümü biliyorsun...nice yıllara..eline,diline,duyguna,ruhuna sağlık...

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    ahaha kendimi övmedim yahu (yersen) :D müzik kutusu olayını da nihayet çözmüşsün :D hoşta olmuş karşılaştığım yerlerde otomatik çalan müzik kutularını pek sevmem kapatırım falan ama seninkisi başlayınca hissettirmiyor bile çalıp gidiyor ;)

  • Ekin Türe dedi ki...

    Nice yıllara Bigay'cım
    hayatında bu dkar dostun olduğu için ve hepsindende sentezlendiğin için çok şanslısın :)
    inan bana senin yorum yapıpta önemsediğin beğendiğin kişilerde seni öenmseyip beğeniyo yazılarını okuyo :)

  • BiGay dedi ki...

    huzurcuğum ismine yakışıyor mu bu sözler? ayrıca biliyorsun daha yeni tanışıyoruz.. Şimdi ben senin hakkında atıp tutayım mı istiyorsun yani :)

    sonuç: senin ismin neden HUZUR bakalım?

  • BiGay dedi ki...

    Van Görlcüğüm ciddi ciddi hayırsız çıktın haaa. O bulog bir gün ağlayacak nerede benim annem diye :)

    Bu arada ben sürekli insanlarla buluşan birisi değilim de bu aralar öyle denk geldi.. Ama İzmir'de buluştuğumuz herkes de ne tatlı, ne huzurlu, ne sevecen insanlardı değil mi? Seviyorum sanırım sosyalleşip sohbet etmeyi..

    %. ve 25. yıllarda da görüşebilmek dileğiyle.. Hatta daha zayıf ama haliyle daha sağlıklı van görlle ;)

    diyete devam değil mi? aman aman

  • BiGay dedi ki...

    Patrickciğim demek ki duygudaşlığımız sana da bulaşmış.. Ağlamak değil de gözlerden bir kaç damla yaş süzdürebilmek insanı rahatlatıyor.. Sevindim bam teline dokunabilmeme...

    Sanırım sen de kendi bulog tarihini düşündün bu süreçte..
    Sana kişisel tavsiyeler:
    Kitabını oku lütfen. Hatta daha çok kitap okumanı tavsiye ederim.(bir kütüphaneye üye olmalısın). Su doku gibi bulmacalara da yönelmen hızlı bir bakış açısı kazanmana yardımcı olur.. Bunlar herhangi bir sınava hazırlanmanın en tatlı yanlarıdır bence ;)

    Seni seneye buraya bekliyoruz.. Ben nerede olurum bilmiyorum ama sen burada ol...

  • BiGay dedi ki...

    Kazuuuuu çok teşekkür ederim efenim :) ne kadar güzel demek ki ben de davranışlarımla insanlar üzerinde etkiler bırakabiliyorum, sevindim açıkçası.. Hele hele söylediğin konu da başarılı olduğumu değil de daha çok çabalamam gerektiğini düşünüyorum :) sanırım daha iyiyi arzulamak benim ruhumun bir parçası..

    Ayrıca sen de çoklu zeka kuramını yerle bir eden insansın ;) Maşallah gelişmemiş zekan yok :D ((böyle güzel bir övgü duymuş muydun daha önce haha))

  • BiGay dedi ki...

    Pistisiiimmm canım benim.. Nasılsın, nerelerdesin, neden isyanlardasın, bir ara görüşelim çok merak ettim neler neler yapıyorsun?

    tüm güzel dileklerin hepimize gelsin bebeğim.. Ayrıca artık İstanbul'dasın değil mi? Geleceğim hemen yanına kıvrılmayı düşünüyorum :)
    özledim beaaa

  • BiGay dedi ki...

    Barışcığım cevap yazamadım daha son mesajına; çünkü gerçekten ben senin kadar detaylı düşünmedim her şarkı hakkında vallahi okurken gözlerim yaşardı.. Kuzum ne çok önemsemiş dedim, teşekkür ederim gösterdiğin özen için...Ayrıca senin de bir buloğun varmış yeni gördüm ben de seni okuyacağım da daha vakit yaratamadım kusura bakma kuzum.. öpüldün, tüm sıcaklığını karşı tarafa samimiyetinle yayıyorsun ;)

  • BiGay dedi ki...

    O Geyciğim sen beni bu konuda uyardığında sana ne demiştim hatırlıyor musun? Ben öyle şarkılar seçeceğim ki hiç rahatsız etmeyecek deyu hahaha

    bu arada brezilyalı bir tumblrcu arkadaşım var onunla birlikte bu şarkıları seçtik hatta ondan bu konuda yardım aldım.. Yani bir yerde daha benim bu şarkı listemin aynısına rastlayabilirsiniz.. Beraber buluyoruz onunla şarkıları.. onun adresini de vereyim hatta: http://soparagarottos.tumblr.com/

  • BiGay dedi ki...

    Ekinciğim bu aralar seni de pek ihmal ettim :( çünkü hem hastalık hem de evin işleri, sonra kendi işlerim vallahi zaman beni alıp götürüyor..

    ççok teşekkür ederim tüm iyi dileklerin.. Samimi bir şekilde insanlara yönelince sanırım onlar da senin içinde ki güzelliği görüyorlar.. O yüzden seviliyorsun, sevmek sevilmek ne güzel değil mi?

  • Operadaki Kazulet dedi ki...

    Walla almamıştım. Bu arada gaypanda benim bir karakter analizimi yaptı ki feleğim şaştı. Sonuçta o da çoklu zekam olduğu sonucuna varmış. Şaşkınım.
    Seni seviyorum bebeğim. Bir ben kaldım lan buluş-a-madığın:D herkesi çemberinden geçirdin. (ben neler diyorum böyle:PP)

  • BiGay dedi ki...

    Kazucuğum ciddi ciddi haklısın.. Ama bir sen kalmadın tabiisi :) Mesela ev Oğlanı var sonracığıma marjinal kezban ooo say say bitmez.. ama seninle de buluşalım canım.. istanbula gelince haber vereyim ben sana.. bakalım ne zaman geleceğim :)

  • Yayık Ayranı dedi ki...

    Oyy oyy oyy. Gerçekten çok güzel ve duygu yüklü bir yazı olmuş BiGayciğim. Flightless Bird dinleyerek yazıyı okumak da ayrı bir duygusallık kattı. Suratımda aptal bir gülümsemeyle yazıyorum şu anda bu yorumu.

    Bu arada biz de senden çok şeyler öğreniyoruz. Hep yazmaya devam et. Nice yıllara :)

  • BiGay dedi ki...

    Ayrancığım duygudaşlarım arasına seni de ilave ettim kuzucuğum :) asıl bu samimi yorumun için ben sana teşekkür ederim efenim ;)

    inşallah hep beraber büyür bir sosyal hareket gücü gösteririz ileri ki günlerde diye hayallerim vat bakalım... Geyler buloglardan güçlensi inşallah :)

  • Yayık Ayranı dedi ki...

    İnternetin insanları bir araya getirme gücü yadsınmamalı zaten, bknz: Arap Baharı. Neden bizim de Eşcinsel Baharı'mız olmasın? :)

    Bütün geyler toplandık, toplandık, toplandık :D

  • BiGay dedi ki...

    Ayrancığım bu eşcinsel baharı oldukça çakma ama bir o kadar arijinal bir isim oldu.. Bunu yaşatalım ve bir amaç edinelim derim.. İsim babası da sen ol e mi?

    Slogan ise "Hepsi Gey" olabilir :)
    ya da bütün geyler toplandık toooplandık toplandık.. WHY NOT?

  • Bir Gay dedi ki...

    Aslında hepimiz birbirimizden birşeyler öğreniyoruz..
    Buraya yorum yazan herkesin düşüncelerinden, deneyimlerinden, yaşadıklarından başlı başına bir hayat tecrübesi çıkıyor ortaya..
    Senin de bu bir yıl içerisinde bize öğrettiklerin için çok teşekkürler..

    Daha nice yıllar boyunca, yeni paylaşımlarda, yeni deneyimlerle birlikte olmak dileğiyle, mutlu seneler..

  • Acemi Gay dedi ki...

    Nice yıllara.

    Ayrıca bu demek oluyor ki bir seneyi devirmişiz tanışalı :)

    Ben de senden herşeyin yanında bir de insanlara isimleriyle hitap etmeden nasıl konuşulacağını öğrendim.

    Bir de bloguna gözün gibi bakıyorsun. Değiştirip geliştiriyorsun. Çoğumuzun blogu seninkinin yanında sönük kalıyor.

  • gayminator dedi ki...

    Nice nice seneler olsun...

    Ben iki gün iki satır yazamıyorum millet bi seneyi devirmiş görüyon mu:) Bi de üstüne neler neler öğrenmiş..

    Bana da birileri bişey öğretecek mi bakalım:) Bana bişeyler öğretenin kırk yıl sadosu mazosu olabilirim mesela :))

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim uzun süredir yorumlarda görünmüyordun, şimdi yorumunu görünce çok mutlu oldum... Sosyal hayat içerisinde sürekli bir informal eğitim vardır. Eğer iyi bir çevrede yer alırsan iyi yönde kendini geliştirici bir eğitim söz konusu olurken çevren seni çok aşağılara da çekebilir...

    Sonuç burada iyi bir çevre var ;)

  • BiGay dedi ki...

    Acemicim hahahah çok güldüm.. Sanırım her hafta buloğun bir tozunu alıyorum, müziklerini deniyorum tek tek, yeni çıkan müziklerini doyuruyorum, altını bağlıyorum, bezini kaynar küllü sularda yıkıyorum :)))

    Ayh ne farkı varmış benim buloğumun sadece şarkı ekledim o da yukarıda link verdiğim arkadaşım sayesinde oldu :)

    Seni tanıdığım için çok mutluyum, bir de hayatın çok güzel gidiyor yaa ciddi çok mutluyum.. O işe ben alınacağıma sen alın kardeşim o derece istemiştim, ve oldu çok mutluyum bu konuda.. Nedense bende hep bir başına çaresine bakabilirim durumu söz konusu ;)

  • BiGay dedi ki...

    Gayminator kardeşim madem bulog açtın yazıyorsun neden demiyorsun heeey gelin bakem, yazyıoz yazyoz bi okuyanım yorum yazanım yok deyu hahaha

    vallahi şimdi sen orada yazında farkettim ve hemen takibe aldım bundan sonra okurum artık seni de, ve senden neler öğreneceğim bakalım..

    bu arada sana kimse bişi öğretemez sen istemedikçe, sen öğrenme merağını kaybetmeden dolan ortalarda ok ;)

    teşekkürler..

  • Acemi Gay dedi ki...

    Çok teşekkürler BiGayciğim. 17 yıllık eğitim hayatımın ardından önümüzdeki pazartesi günü istediğim sektörde, istediğim pozisyona denk bir pozisyonda işbaşı yapıyorum.

    Bu arada annemin de sana selamı var. Seni soruyor gelmeyecek mi diye.

  • gayminator dedi ki...

    BiGay gardaşım, sağolasın samimi mesajın için. Çok yeniyim, acemiliğime ver. Hem insanlara direkt olarak bak bu da benim blogum hadi gelin okuyun diyemem ben yaw, çekinirim.

    Benden ne öğreneceğine gelince, hacı bende koli kesmekten başka bi cacık yok:))

    Sevgiler..

  • BiGay dedi ki...

    Gayminatorcüğüm koli kesme konusunda sıkıntılarım var sanırım :) tek gecelik sex yaşayamıyorum, ruhuma, bedenime heç iyi gelmiyor.. oldu mu arada bir tanışıklık olmalı, bir dostluk bir sevgi bağı olmalı.. hiç denemedim ama belki çok yakışıklı olması yeterli olabilirdir, onu bilemiyorum, ama sevgi olmadan olmuyor bea :(

    sen nasıl koliler kesiyorsun, nereden kesiyorsun, kestiğin koliler mukavva mı, karton mu bilemiyorum ama sadece koli doyuruyor mu seni kardeş?

  • BiGay dedi ki...

    Acemiciğim; annenin ellerinden öpmek için inşallah geleceğim ;)

    hem küçük bir buluşma filan da yaparız kim bilir?

    Sen hayırlısıyla bir işine başla da..

  • gayminator dedi ki...

    BiGay gardaşım, aslında mevzu ne aradığınla alakalı. Ben de zamanında aynı senin gibiydim, duygusallık olmadan sex yapamazdım. Duygusal birşeyler olunca çok güzel oluyor evet. Ama ben şu sıra sadece sex arıyorum. O yüzden bana iyi geliyor:)

    Yakınlarda büyük market varsa uğra, ordaki boş kolileri topla, orta boy karton olanlar iyi, tavsiye ederim:)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB