Sokağın Çocukları Çaresiz

18 Ağustos 2012 Cumartesi 26 yorum
Bir tatil beldesinde elimizde dondurmalar yürüyoruz. Yürürken dikkatimi çekiyor bir kız çocuğu bir kartonun üstüne oturmuş önünde bir baskül, o basküle binse ibre oynamaz... İki adım atıyorum bu sefer de bir erkek çocuğu.. Yani sokaklar cinsiyet ayırmıyor.. Yorgunluktan yüzü düşmüş, kirden yüzünün çukurları derinleşmiş bir kız çocuğu, o güzelim saçları evde bir makasla tek darbede kesilmiş belli..Saçlarını rüzgar taramış tüm gün, elleri kir içinde, ayağında plastik bir terlik varlığıyla yokluğu bir.. Görseniz belki daha 5 yaşında ya da 6... Hayatın tokatını yemek için erken değil mi?

Hayatın tüm yükü sırtına binmiş gibi kambur duruyor.. Bu cümlede "gibi" kelimesi fazla oldu. Hayatın tüm yükü onun sırtında. Yaşıtları önünden geçiyor, dondurma yalıyorlar, o ise hiç sesini çıkarmadan baygın gözleriyle, ölümü bekler gibi izliyor gelip geçeni.. İçinden sorguluyor mu acaba neden diye? İnanın o sorguyu yapabileceği soyut işlemler dönemine bile girememiş çocuklardan bahsediyorum.. Adım attıkça elimde ki dondurmadan utanıyorum; çünkü bir çocuk daha.. Çöpe atıyorum o dondurmayı. O kadar aç ve çaresiz çocuğun önünde, gözlerinden yaş yerine acı akan çocukların önünde, bu toplum nasıl dondurma yalıyor? Bir de oruçluysan saygı duyar, önünde bir şey yemezler, ama ailen parçalanmışsa, sokakta çalışmaya itildiysen, düştüysen, kötü durumdaysan seni görmez bu toplum... Ne de olsa riyakarlık bedava..

Ben bile o kadar lüks kalıyorum ki, kendimden soğuyorum.. Adım attıkça başka çocuk görüyorum. O kadar çoklar ki buranın nüfusu kaldırmaz bu kadar dilenen çocuğu. Bu çocukları yazları tatil bölgelerinde mi dilendiriyorlar acaba?

Gören insan için ne de çok olay oluyordu o gece, o küçük sahil kasabasında.. Caddeden mini cooper lüks araçlarıyla geçen polisler mi gösteriyordu bu ülkenin kalkınmışlığını yoksa her bir girintide oturan sefil çocuklar mı? Oraya gelen turistler hangilerini görüyorlardı acaba? Ya da o polisler ne iş yapıyorlardı?

Mini Cooperıyla yanımdan geçen polis de görüyor o çocukları her gün. Neden bir şey yapmıyor diye araştırdım. Bir polis arkadaşıma gittim sordum. Çocuk şubeden bilgi alayım dedi. Getirdiği cevap şu: Eğer ben 155'i arayıp burada bir çocuk çalıştırılıyor diye şikayette bulunursam, yani benim şikayet etmem durumunda, çocuk şubeden iki polis gelip bu çocuğu alıyormuş, ailesini buluyormuş, ailesine bu çocuğu çalıştırmanız yasak deyip, kabahatler kanunundan ötürü 100 lira 150 lira artık  neyse para cezası kesiyormuş, ve evine yolluyormuş. Çünkü çocuk şubelerin çocuklara bir üst baş verecek, bir yardım edecek, bir karnını doyuracak bütçesi bile yokmuş. Caydırıcı bir hüküm ve o çocuklar için herhangi bir koruma da söz konusu değil miş. Bu bilgiyi direkt polis memurundan aldım.. Ne kadar sosyal bir devlet ama değil mi?

Ülkemizde Türkiye Sokak Çocukları vakfı var, internet sitesinden araştırdım ki hep 2005 ve 2006 dan bahsediyorlar.. Son 6 yıldır ne yapıyorlar pek belli değil.. Zaten sadece siz yardımda bulunursanız bir şeyler yapabiliyorlar.. Bir iki ev açabilmişler, bir okul kurmuşlar Vakıf bank yardımıyla; ama biz 80 bine yakın çocuktan bahsediyoruz... Bir de Uniceff var ki onu zaten biliyorsunuz.. Yani sadece o var diyebiliriz..

Ben ise sadece o çocuklara para vermedim, lütfen sizler de vermeyiniz acırsanız alın yemek yedirin, üst baş alın, elini yüzünü yıkayın ama para vermeyin onlara.. Bu çocukların masumiyetini bize satmaya çalışan simsarlara yardım etmeyin..

Bu çocuklar neden sokakta?.. Çok açık, ülkemizde bu konuda yapılmış bir sürü araştırma var ve sonuçlar hep aynı Eğitimsizlik. Hızlı nüfus artışı. Yoksulluk. Göç. Gecekondulaşma. Çözülen aile yapısı. Buradan sesleniyorum 3 çocukta 3 çocuk diye yırtınan şahsiyete, kürtaj yasak olsun siz istemeseniz bile doğurun devlet bakar diyen şahsiyete, Hani neredesiniz beyler? Ne zaman sahip çıkacaksınız bu çocuklara... Nerede Sosyal Devlet.. Afrikadan gelecek mülteciler için 100 trilyona İzmir Çiğli de kamp kuruyor başbakanlık, sanki kendi evladını koruyabiliyormuş gibi..

Düşünüyorum kaç gündür ne yapabiliriz diye? Bir farkındalık oluşturulmalı, bu çocuklar bugün masum, yarın bağımlı, diğer gün suçlu olacaklar...
Hayırlı bayramlar olsun, yaşlıları, kimsesizleri ve çocukları unutmadığımız...

26 yorum :

  • Operadaki Kazulet dedi ki...

    Doğru yerden girmiş ve doğru tespitte bulunmuşsun. Ben onların sorunlarına çözüm bulamayacağım ama sadece bu blogu okuyan ve Darüşşafaka'nın işlevinden haberdar olmayan kişiler duysun diye hatırlatma yapmak istiyorum. Darüşşafa ilkokul . sınıfta baba(ve bu yıldan sonra annesi de) ölmüş çocukları sınavla okula kabul edip, mükemmel bir eğitim veriyor ücretsiz. Çevrenizde tanıdığınız varsa iletmeniz için belirtiyorum.

  • BiGay dedi ki...

    Ayıcığım kaç gündür aklımda, sırf araştırmalar yaptığım için yazamadım. Aslında daha ne bilgiler var ama buraya sadece genel geçer şeyleri yazdım. İstedim ki benim duyarlı arkadaşlarım farkında olsun en azından...

    Artık umudumuz daha fazla :)

  • BiGay dedi ki...

    Kazuletçiğim gerçekten çok haklısın... Bu bilgi çok gerekli ve önemli teşekkür ederiz..

    Ama burada genel olarak anne ve babası yaşayan çocuklardan bahsediyoruz, ne yazık ki hala yaşayanlardan :(

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Küçüklüğümden bir kare hala aklımdan gitmiyor . Annemle alsancak a gezmeye gitmiştik oradaki büfenin birinden sandviç ve ayran aldı annem bana tam isiracakken karşımda benden 4-5 yas büyük boyacı bir cocuk bana bakiodu ağzım gitmedi o sandivice anneme yalvardım resmen o çocuğuda yemek alalım diye annem de aldı tabi sonra aynı bankta yan yana oturup yemiştik sandviçlerinizi ikimizinde yüzünde aptal bir gülümseme . Hayat cok acımasız ve bu acimaslizliga nasıl dur denilir bilmiyorum

  • BiGay dedi ki...

    Van görlümmm kız sen demek ki küçücükken de bu kadar tatlıymışsııın :)) yaaa çok tatlı bir anı bu. yüreğinde iyilik taşıyanların anısı... çok hoşuma gitti... iyi ki paylaştın bunu

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Yerim seni yavrum :))) annem hep derdi bir gün iyi niyetinden basına is alacaksın diye :))) bu düzelmiş Halim küçükken nerde görsem aglardim. Ta kiii herkesin ihtiyaçtan yapmadığını anlayana kadar . Hele kucağında o ufacık bebeklerini alet edip yanık yanık dilelenen sapasaglam kadınları yolun ortasında haslayasim gelio . Sırf sömürüler kadına temizlik yap gel dediğin zan yok ben yapamam deyip siyriliveriyor

  • BiGay dedi ki...

    Van Görlüm çok ama çok haklısın.. Çocuğunu kullanarak dilenenlere asla yardım etmemeliyiz. Çünkü onlar çocuklarının masumiyetlerini pazarlayan simsarlar.. Bu iş ne zaman çok tepki çekerse işte o zaman bu insanlar bundan vazgeçerler. O yüzden toplumca bu olayda dik ve kararlı durabilmeliyiz.

  • Bir Gay dedi ki...

    Öncelikle yazım diline ve üslubuna hayran kaldığımı belirtmek istiyorum..

    Konuya gelince, işte orada boğazımda bir şey düğümleniyor, yutkunamıyorum.. Söyleyecek , yapılabilecek o kadar çok şey varken nedense hepimiz başımızı çevirdiğimiz anda gördüklerimizi, düşündüklerimizi unutuveriyoruz..

    5 yaşlarındaki bir çocuğu döve döve dilendiren, en son yırtık ayakkabısının içine sakladığı 1 lirayı da bulduktan sonra yere itip giden 10 yaşlarındaki ablasını gördüğüm günden beri bu çocukların hiçbirine para vermiyorum.
    Ama ne zaman birinin yanından geçsem, en yakındaki bakkaldan bi çikolata alıp onu da elinden almasınlar diye ambalajını açarak veriyorum.

    Hadi gelin bu bayram değişik bir şey yapalım..
    Bir bara gidip iki bira geçmeyelim, bir haftasonumuz da iki bira içmeden veya bir pizza yemeden geçsin..
    En yakın semt pazarına gidin, mutlaka etrafta oynayan üstü başı yırtık, ayakkabıları paramparça olan bir çocuk göreceksiniz.. Tutun onun elinden, köşedeki tezgahtan tertemiz bir çift spor ayakkabı alıp giydirin. En fazla 20-30 lira..
    İnanın bana o çocuğun yüzündeki mutluluğu ömür boyu unutamayacaksınız..

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim bende senin yorumlarda yarattığın düşünce iklimlerine hayranım biliyorsun di mi?

    Ve önerine o kadar canı gönülden katılıyorum ki kesinlikle uygulamalıyız. Çünkü cebimizdeki para ancak birisiyle paylaştığımızda, birisini mutlu etmek için kullanıldığında gerçekten bizi mutlu eder...

    Yani bencil ol, kendini mutlu etmek için bile olsa git bir çocuk sevindir.. Yaşadığının farkına var.. Ben gidiyorum... Yarın bayram ne de olsa.. Teşekkürler

  • Kelimelere Sadakat Enstitüsü dedi ki...

    Geçenlerde birini farkettim.Aslında her zaman olan birini bu sefer daha da bir keskin farkettim.Metroyu iletişimde fazlasıyla kullanan bir insanım,bu yüzden sürekli yer altından gidip geliyorum.Bunu yaparken metro giriş çıkışlarında yaşlı bir kadın ya da küçük flütler ile hep aynı şarkıyı çalan küçük çocuklaru görüyorum.Ömlerinde ise küçük bir karton kutu var.Bunu istiklal caddesinin içinde de gayet her köşede görebilirsiniz.İnsanın içi onları görünce bir anda eriyip gidiyor.Ne yapacağını bilemiyor yani.Ama asıl acı olan şey ne biliyor musunuz? Tek şarkıyla günlerce orada onun para toplaması.Sadece tek şarkı.Kimse ilgilenmiyor onlarla.Elindekiyle geçiyor önünden.Kimin umrunda ki ? Nasılsa hep aynı notalar hep aynı şarkılar.

    İşte böylesine acı bir durum içinde sokaklardaki çocuklar.Devlet hala biz olimpiyatlara adayız desin.Kürtaj desin.Muhalefet desin.üç çocuk desin.Sevişin anam desin.Doğurun desin.Devlet hep der zaten.Ama sadece der.

    O sokaktaki çocuklar ise diyemezler bile.Sadece tek bir köşeye bakakalırlar bazen.Düşünemezler bile.Bu bayram çikolata alıp dağıtacağım bende.Hep geçmişlerimin ruhuna hem de bu elleri kir içinde pırıl pırıl çocuklara.Mutlu olacağız işte.Mutluluk bu kadar basit.

    BiGay içimi nasıl yaptın bilemezsin.Sağol varol sen...

  • BiGay dedi ki...

    Asıl sen var ol, sağ ol.. Yüreğinden bal damlayan insanlar var olsunlar hep..

    Aslında çok doğru diyorsun İstanbul'da daha çok çocuk var. Ben yakınımda gördüğümü yazdım ama İstanbul bu işinde başkenti ne yazık ki...

    Vallahi o çikolatalar o kadar mutlu eder ki... Vereceğin paradan daha çok hem de.. Çünkü o para ona gitmiyor, ama çikolata öyle mi? Yaşa sen müdürüm.. öptüm gözlerinden.

  • Patrick dedi ki...

    Yazıyla ilgili söyleyecek tek bir şeyim var. İnsanlar nerede olursa olsun insandır; Afrikadan gelecek mülteciler ya da senin gördüğün çocuklar ya da her gün önüme çıkan mendil satmak zorunda kalan çocuklar ya da...

    Yardım edilecekse bu Afrikalı mülteci, yabancı uyruklu orospuluk yapmaya zorlanan bi kadın ya da Türkiye'deki baskül başında para kazanmaya zorlanan çocuk'tan her hangi biri olabilir.

    Yeter ki yardım edilsin, hayatı düzeltilmeye çalışılsın. Bi yerden başlasın. Yakın ya da uzak farketmez.

    Bu da benim düşüncem.

  • BiGay dedi ki...

    Petrikçiğim çooook haklısın. Zaten asla Afrikadan bizene, Myanmar'dan bizene diyecek bir insan değilim. Geçen yıl Somaili yardımına da canı gönülden katıldım. Ama bu Çiğli de başka işler var. İstersen şu yazıyı bir oku: http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/21246540.asp?utm_source=hurriyet&utm_medium=yazarlar&utm_campaign=yazarsonyazi

    Sonuç itibariyle demek istediğim neden kendi evlatlarımıza da sahip çıkmıyoruz?

  • UTSC dedi ki...

    yazmışsın .. çok da güzel tasvir etmişsin hayatın gerçeklerini, gözümüzün önündeki arka sokakları.. umarım herkes senin gibi duyarlı olur (bir gün..)

  • UTSC dedi ki...

    al işte şu an kanal d haberde çok sevimli bir haber var mesela.. işkenceyle eğitilen yunusların ''şanslı'' zengin çocuklara verdiği eğlence.. !! Dünyanın güzel adaleti(!) :(

  • BiGay dedi ki...

    UTSC cim yunus konusuna hiç girmeyelim o konuda da çok dertliyiz :(
    Ülkemizde hayvan hakları yok.. kanunu yok. Gelişmiş büyük bir ülke olacağız değil mi?

    herkes bizim gibi duyarlı olur ;)

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    spor ayakkabıdan ziyade bir çikolata ile yüzleri "anlık" bile olsa güldürebilmek daha yerinde gibi zira o ayakkabı ve giysiler bir gün sonra ne ayağında ne de üstünde olacak zira iyi görünümle! iyi dilenilemez

    bu çocukları gördükçe aklıma hep "keşke devlet bunların hepsini toplasa ve yetiştirse 4 dörtlük aileleri ile de ilişkilerini kesse irtibatını topan koparsa ve o aileleri de kısırlaştırsa" ki yine yapmasınlar evet evet hayvan kısırlaştırır gibi o ailelerin kısırlaştırılmasını istiyorum bu kadar da netim

  • BiGay dedi ki...

    OGeyciğim vallahi çok haklısın. Kısırlaştırma olayına da aynen katılıyorum.. Aslında zaten senin dediğin gibi olması gerekiyor, bu çocukların toplanıp ailelerinden daha iyi şartlarda yetiştirilmesi gerekiyor, ama devletimiz bu konuda hiç muktedir değil ne yazık ki!!

  • Bir Gay dedi ki...

    O gay, benim önerim dilendirilen çocuklar için değildi.
    Ne yazık ki onlar için bir küçük çikolata vermekten ya da bir öğün karınlarını doyurmaktan fazla yapabileceğimiz pek bir şey yok..
    Dediğin gibi, ne yazık ki alacağın giysileri hemen üzerinden çıkaracaklardır.

    Benim bahsettiğim, maddi durumu çok kötü olduğu için bayramda yeni bir çift ayakkabı bile giyemeyen çocuklar içindi..

    Anlatacaklarımı yanlış anlamanızı istemem. Bence yapılan her yardım gizli yapılmalıdır ve asla övünme amaçlı kullanılmamalıdır.
    Ancak arkadaşlarımı da özendirmek ve teşvik edebilmek adına, yeri geldikçe bu konu hakkında bilgi vermeye çalışıyorum.

    Bir kaç yıl önce, bir bayram arefesinde eve doğru yürürken, semt pazarının bir üst sokağında bir olaya tanık oldum..
    Bir evin penceresinden küçük bir çocuk bayramlık giysilerini ve ayakkabılarını arkadaşlarına gösterirken diğerleri de kendi giysilerini anlatıyorlardı. Pencerenin önünde toplanan çocukların gerisinde, sokağın köşesinde bir çocuk tek başına sessizce onları izliyordu. Üstü başına bakınca ve yüzündeki ifadeyi görünce bayramlık yeni bir giysisi olmadığı o kadar belliydi ki, o yüz ifadesi bugün bile gözlerimin önündedir..
    Yanına gidip biraz konuştuktan sonra elinden tutup pazar sokağına daldım. Bir çift ayakkabı bir de pantolonla gömlek alıp poşeti eline verdim. Bayramda bunları giyersin dedim. Toplasan bugünkü parayla 40-50 Lira ya tuttu, ya tutmadı. O poşeti minicik kollarıyla sımsıkı sarıp öyle bir koşuşu vardı ki, arkasından öylece bakakaldım..

    O günden beri her bayram bu çocuklar için imkanlarım el verdiği ölçüde bir şeyler yapmaya çalışıyorum.
    Son bir kaç yıldır "minik gamzeler" gurubuyla birlikte daha organize, daha profesyonelce bir şeyler yapmaya çalışıyoruz..
    Her bayram bir miniğin yanağında gamze olabilmek için, sahiplendiğimiz çocukların tüm bayramlık ihtiyaçlarını karşılayarak yüzlerce çocuğun bayrama gülen yüzlerle girmesini sağlamaya çalışıyoruz..

    Belki bu kadar imkanınız olamayabilir, ama pazardan 20-30 Liraya alacağınız bir çift ayakkabının onların dünyasında ne kadar önemli olduğunu anlatabilmek için benim bildiğim kelimeler yetersiz kalıyor..
    Ne olur bir kez olsun deneyin, ne demek istediğimi o zaman anlayacaksınız..

  • Ekin Türe dedi ki...

    umarım duyarlı olmak bir gün değil sürekli, gerçekleşir...
    diyecek söz bulamıyorum boğazımda düğümler oluşuyor bahsedildiği gibi oadarda büyük şewylere gerek yok bir ufak tebessüm bir anlık mutluluk için bazen bir çikolata bile yeter ama gonul bu en iyisini ister ki olması da gereken bu

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB