Mutluluktan Uçtuğum An

4 Ağustos 2012 Cumartesi 50 yorum
Sabahtan bir kursa gidiyorum ve şarkı söyleme yarışması var. Nedense yarışmaya bende dahilim ve o an haberim oluyor. Allah'ım hangi şarkıyı söylesem diye kıvranırken Kalamıştan tatlı bir huzur almaya karar veriyorum. Fakat şarkı sözlerini tam olarak hatırlayamıyorum. Allah'ım sıra bana gelecek ve hala sözlere ulaşamadım. Hayır madem sesimi beğendiniz ve yarışmaya almaya karar verdiniz neden daha öncesinde bana haber vermiyorsunuz? Çok pis sinir oluyorum.. Telefonumdan internete bağlanıyorum, oradan bakacağım ama bir türlü Kalamış yazamıyorum.. Elim kolum bağlı.. Acayip stres oluyorum.. Tam sıra bana gelecek ve sözlerini bilmediğim şarkıdan yarışmaya katılacağım daha kötü bir şey gelebilir mi insanın başına...

Öğleden sonra olunca işe gidiyorum.. İş yerinde ilk günüm. O yüzden kendimi iyi tanıtmak ve ispatlamak istiyorum.. Bildiğim en iyi taktikleri uyguluyorum ama bir türlü rahat olamıyorum, yok su içme bardağım kayboluyor, gidip onu almak zorunda kalıyorum, yok telefonum bozuluyor, sevgilimden mesaj alamıyorum, onu merak ediyorum, aslında işler yolunda gidiyor ama ben bir türlü rahat duramıyorum en sonunda Müdür Bey geliyor ve bardaklarınızı burada bir dolapta saklayabiliriz bu kadar uğraşmayın diyor :)

Artık işten çıktım. Akşam üstü. Ailecek babama telefon almaya gidiyoruz... Kitapçı gibi bir mağazaya giriyoruz ve oradan Nil'in yeni albümünü alıyorum, babamda gelmiş üzerinde iki erkeğin birbirine sarılarak poz verdiği bir dergiyi almam için ısrar ediyor. Allah'ım kapağına bakılırsa bir gey dergisi. Yurt dışından gelmiş, büyük ve kalın bir dergi..  Babam o kadar ısrarlı ki bu dergiyi al diyor, ama babam neden ısrar eder böyle bir dergi için. Akıl sır erdiremiyorum.. Sonra elime alıyorum ve kapağını aralıyorum, içinde sürekli çıplak erkekler var sarılıyorlar... Babam diğer dergiyi de almamı istiyor ama o direkt homoerotik bir dergi belli, aman diyorum şimdilik bir tane yeter.. Sonra babam gidiyor kasaya parasını ödüyor.. Tam 44,5 tl..

Telefoncuya gidiyoruz, babam nasıl bir telefon istediğini söylüyor bende değişik renk ve farklı özellikleri üzerinde durunca babam telefoncuya ne dese beğenirsiniz: Oğlum gey de o yüzden böyle değişik noktalar üzerinde duruyor.. Neeeeeee Oğlum gey mi dedi.. Neeeeee... Yani babam beni kabul mu etmiş? Hadi kabul etmiş bir de utanmaktan, saklamaktan vazgeçmiş ve millete övünerek söylüyor.. Neeeeee... Allah'ım bir mutlu oluyorum, bir mutlu oluyorum anlatamam ama bir de utanıyorum.. Telefoncuya neden söylenir ki bu şimdi? Telefoncunun yanında da bir iki adam daha var onlarda birbirine bakıyor ve bıyık altından gülüyorlar.. Babama dönüp "bunu söylemenin yeri mi şimdi diyorum".. Ama o kadar mutluyum ki uçuyorum.. Babamda üstünde durmuyor zaten, telefonlara bakmaya devam ediyor.. Yani bu o kadar normal bir şey miş...

Allahım babam beni kabul etmiş ve çevreye karşı utanıp sıkılmak yerine direkt övünerek söylüyor.. Delireceğim... Sonra bir mesaj geliyor. Uyanıyorum ve sevgilim.. "Aşkım hala uyanmadın mı?" yazmış.. Evet şimdi uyandım gerçek dünyaya :(

İnsanın ailesinin onu olduğu gibi kabul etmesini en azından rüyamda yaşamış oldum.. Bu bile o kadar güzeldi ki, gerçekte olsa ne kadar rahat ve hür olacağımı bir an düşündüm de...

50 yorum :

  • BiGay dedi ki...

    Kaytancığım Böyle tatlı rüyalar görmek için her gece o tarafımı açıkta bırakmaya niyetlendim zaten... Hala mutluyum yaa inanmazsın :)

  • Adsız dedi ki...

    güne güzel başlamışssın inş öylede devm eder başta okurken kendi kendime aman tanrım aa kabullenmiş bizde neden öyle aile yok diyecektim :D tura kısmını görünce kahkaha patlattım :))

    bu gece bnde bitarafım açıkta kalarak uyuyucam bakalım ne görecem :)

    rüyalarının gerçek olması dileği ile bigaycığım :)

  • BiGay dedi ki...

    Adsızcığım seni tanımakta ayrı güzel oluyor :)

    Babam bu şekilde kabul etse var ya dünyalar benim oluyor muş onu fark ettim bende.. Kaçamak kaçamak yaşamazdım hayatı..

    Tavsiyem direkt çıplak yat sen :))

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Rüyalar gercek olsa şarkısını sana burdan armağan ediyorum bigayim :) ben de dün aksam evlenme teklifi aldım rüyamda :)

    Oluo böyle durumlar inşallah seninki gercek olur :)

  • Patrick dedi ki...

    dedim ne ara açıldı da kabul gördü. hem de gay dergisi aldırıyor. te allam, acaba beni de evlat edinebilir mi diye düşünürken yazının sonunu okudum direk. rahatladım.

    rüyaların gerçek olsun :)

  • BiGay dedi ki...

    Van Görlüm evlenme teklifine bayıldım.. insanlar rüyalarda yaşalar ya... Off uyumak olmasa zaten çekilmez oluyor hayat.. Rüyalarda hayatın profiterolü sanırım :))

  • BiGay dedi ki...

    Petrick babam bu kadar ankayışlı olsa seni direkt kardeş atfederdim kendime.. Ama hikayenin başı da saçma ne işim var benim şarı yarışmasında hem de bir anda.. sonra iş yerinde su içme bardağı peşinde heaheahae.. Yani kabuslardan sonra rüyaya döndüm diyebilirim..

  • umayin dedi ki...

    Bi an ne oluyoruz dedim direk annemin yanına gidiyordum çabuk dergi almaya gidiyoruz diye:) Şakası bir yana biliniyor ve özellikle kabul edilmiş olmak kadar güzel birşey yok dünyada tamam başlarda canınıza okuyorlar. Benimkiler direk vurmaya falan kalmıştı o denli zor bir durum başlar ama şimi inanılmaz rahatım iç olmazsa evlen diyen kalmadı, Ah ah başlarda canım akrabacığım köyden bir kız alıp gelmiş olmaz öyle şey tanıştırıcak evlendirecek hemen :) kızda allah için güzeldi ama ben dururmuyum annemin yandan yandan sıkıştırmasına aldırmadan kızın yanına oturdum koyu bir sohpet arkasından direk o zamanki sevgilimin resmini çıkardım bak sevgilim güzel mi diye kıza uzattım.... Ah kızcağız ne yapsın kızardı bozardı, yok tanışmaya getirdikleri çocuğun hem sevgilisi var hemde erkek anam apar topar kaçışlarını izlemek ne zevkliydi:

    canım benim umarım bir gün gerçeklerşir rüyan ama şimdiden söyliyim öyle dergi falan almaları zor :)

  • gay werther dedi ki...

    o kırmızı renkli cümleyi okudum ve ağzım kulaklarımda içimden dışıma yol alan bîr heyecan dalgasıyla "O-haaaaa!!!" dedim ama yazının sonuna ulaştığmda uğradığm dumur sonucu yüzümün aldığı ifadeyi kimsenin görmemiş olmasından mutluyum :D :D umarım bir gün gerçek olur bigayımmm :D Rüyalarda buluşalım pıtırcıklarrrr :D

  • Gay Panda dedi ki...

    oy bigayım yavrum gel ben sana şarkıyı öğreteyim :P yavrum valla açıkta yatma açıkta da kalma derim aman diyim ;) inş bigün bigayım bigün... (holivuud sıtayla sesi alçaltarak cümleyi bitirme :D )

  • BiGay dedi ki...

    @Umayinciğim vallahi aileye açılmaya o kadar çok çekiniyorum ki, bu olayın gerçek olması ancak rüyamda olurdu o da gerçekten oldu.. o an tattığım mutluluk bile ne güzeldi yaaa..

    hiç aklımdan açılmak geçmiyordu artık aklımın bir ucunda var.. çünkü bu rahatlığı yaşama ihtimalini bile sevdim..

  • BiGay dedi ki...

    @Çikolatalım bir de düşün bunu direkt yaşadım. o an uyanmak ne kadar çok koyuyor insana bir bilsen :))

    @Gey Wertherciğim sanırım rüyalarda buluşacağız.. Keşke seni dumur etmeseydim diyorum ama babam ne yazık ki tanıdığım en homofobik insan.. aslında benim bu yönde gittiğimin farkındaydı kendisi ve başıma ibne mi olacaksın diye beni soğutmaya çalıştığı dönemler de oldu.. O dönemlerin ürünü olarak bir kızın elinden tutup alın size gelin bile dedim.. O gelin olayından sonra bu konu hiç açılmaz oldu ya bakalım ne zamana kadar :/

  • BiGay dedi ki...

    @Pandam bir gün olur mu diyorsun (düşünceli, tatlı bir yüzle sana bakıyorum, gözlerimi yiyesin gelecek o derece heaheahaeh)

  • BiGay dedi ki...

    Kaldırımcığım neden tüm fesat duygularının benim üzerimden kullanıyorsun sen yaaa

    bu olay gerçek olsaydı çatlardın hasetinden di mi? :P

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    aileye out olmayı anladım da dergi olayı biraz "fazla" geldiydi

    evet üstünü iyi örtmek gerekir yatarken ama şu detayı da atlamayalım lütfen fazla da yememek lazım o da yapıyor böyle ahahahaha :D

    rüyanı mı kıskandım ne mana hıh :D

  • BiGay dedi ki...

    O Gayciğim zaten babam bana dergiyi al diye tutturduğunda beni bildiğini bilmiyordum.. Sonra telefoncuda çıktı ağzından bakla..

    Allahım gerçek olmasını ne kadar çok istediğimi görüyorsunuz ki gerçek miş gibi anlatıyorum herkese :) sanki yaşadım bire bir :D

    Kıskanmayın anacım sahurda bol bol yiyip yatın sizin de olur :))

  • BiGay dedi ki...

    Kaldırımcığım böyle bir olay olsa babamı alır getirir senin babanla konuştururdum.. Sohbeti düşünsene

    + Ne olacak hacım bizim oğlan da gey işte.. Ben kabul ettim vallahi, Peygamberin yüzü suyu hürmetine sende kabul edeceksin..
    - Banane ben başıma gey mey istemem.. Bizim buralar küçük yer ibnenin babası diye parmakla gösterirler :D

    heaheahaeh

  • pistisvejanus dedi ki...

    bir an böyle içimden sevinç patlaması yaşadım amaaaaa sonra sevişmiş ama boşalamamışlar gibi bir hüzün efendime söyliyim bir hayal kırıklığı yaşadımmmm:(:(:(:(:(

    rüyalar gerçek olsaaaaaa bebişim ama keşke gerçek olsa

  • BiGay dedi ki...

    Ah Pistisim ahhh rüyalar gerçek olsa.. Aynen yazdığım gibi uyandım olacak iş değil. Yani böyle bir rüyadan insan bu kadar kolay uyanmamalı, uyanamaz.. Kaç kere görür ki insan böyle güzel bir rüya.. Bir de babam kabul etmemiş direkt benimsemiş.. Beni evlendirirdi bile o derece yani :)

  • BiGay dedi ki...

    Enstitü Müdürüm ne yazık ki yazının sonunu okumak bana da hala acı veriyor :(

    O kırmızı cümle sanırım her geyin en hayal ettiği cümle.. Çünkü anneler daha çok bu işin içine katılıyor, yarım yamalak uğraşıyorlar, babalara bazen hiç söylenmiyor, ya da en son onlar duyuyor.. Ne komik aslında

  • Kaldırım dedi ki...

    Canım baban gelip babamla konuşmaya çalışsa babam anında indirir onu. Babanın sağlığı için böyle bir şeye girişmeyelim bence :D

  • BiGay dedi ki...

    Ahh Kaldırımcım Ahh

    Zaten boş bir hayal idi...

    Benim babam ancak babanla arkadaşlık edip bizi indirir :)) evlenemeden gideriz ikimiz de :(

  • Kelimelere Sadakat Enstitüsü dedi ki...

    Çok komik hemde :)Ama umutlarım bazen öyle çok yıpranıyor ki rüya bile göremiyorum.Rüyayı bırak,hayal bile zor oluyor.Düşünmemek istiyorum.Ama benimde babam böyle bir şey demiş olsaydı ya da dediğini duyduğum bir rüya görseydim çok mutlu olurdum.Hala umudum var sanırım.

    Ha birde BiGay dostum ne kadarda seviniyoruz çok garip geldi.Bu kadar mı baskıdayız ?

  • BiGay dedi ki...

    Aslında kendimizi kandırıp rahat rahat yaşıyor havası veriyoruz ama bu kadar baskıdayız sanırım ki olayın rüyası için bile ağzımızla kuş tutmaya hazırız :/

    Düşünüyorum da yaşadığım köyde değil, çevre köylerde bile sevgilimin elini tutarken ya biri görür, ya birisi babama yetiştirirse diye öd eskitiyorum.. Ve sevgilisinin elini hiç tutmaya cesaret edemeyenlerin yaşadığı yerlerde var.. Onlara bakıp şükrediyorum düşün işte...

    Ki oysa sadece elini tutup, dudağından öpsem ne olacak yani...

  • gay werther dedi ki...

    ahahaha çok güldüm :D bende hazır, kendisine acılınmis bir baba var. Alın sizin olsun tepe tepe kullanın :D ama şimdiki halinizden daha iyi olur musunuz bilemem ahahahaha :D

  • Haplo dedi ki...

    hmmm rüyada bile yaşaması güzel olsa gerek.. şu sıralar annemde gelişmeler sezinliyorum. sanırım bir kaç sene daha beklemem gerekiyor açıldığımdan beri bekliyorum :) ablamla kuzen en rahatı sanırım :D doktoraya başlarken ailenin gerisine açılacağım dedim kedime :D

  • BiGay dedi ki...

    @Gey Werthercim güldürebildiysem ne mutlu bana :) Ama açılınmış baba istemiyoruz sağol, istersek çok kolay gider söyleriz zaten heahaehae (Babam hemen yanımda oturuyor şu an)

    @Haplo annene açıldın sanırım.. o zaman sadece bekleyeceksin.. zamanla kabul edecek.. bazı arkadaşlar 5 yıl da ancak kabul etti diyorlar sabırsızlanma...

  • Amber Twist dedi ki...

    Serdar Ortaç şarkısı mübarek. Başı sonu apayrı. :)
    Ayrıca bi gün bunu ailene söylersen ve olumlu bi tepki alırsan -ki umarım öyle olur- bana da haber ver tek bi saniye bile düşünmeden ben de bu konuyu aileme söyleyebilirim.

  • BiGay dedi ki...

    Amberciğim eğer söylersem tüm alem bilir emin ol sen habersiz kalmazsın yani :)

    serdarortaçfobi diye bir hastalık var mıdır ki?

  • BiGay dedi ki...

    o zaman sırada bir manifesto yayınlamak kalıyor.. serdar ortaçın türk müziği, toplumu, gençleri, çocukları, geyleri üzerinde yarattığı hasarı anlatan..

    görev sana düştü amberciğim yarın masamda olsun :D lütfen!!

  • BiGay dedi ki...

    o zaman eşcinsel bireyler desek sen de girersin değil mi bebeğim :)

    ama ben seerdar ortaç'ı pek bilemiyorum ki? kimdir nedir necidir, boyu kaç mm dir, pipisi var mıdır, amaaaan bir sürü araştırma gerekir bu konu için.. bu arada niden lezbiyen değilsin sen yaaaa :))

    hiç lezbiyen arkadaşım yok ta..

  • BiGay dedi ki...

    amberciğim yani sen de bardağın dolu tarafı var diyorsun.. eh haklısın vallahi.. neden boş olsun ki :)

    ama bu manifesto olayını uzatmayalım biriciğim ödevini yapmayan çocuklar gibi yarın kapıma gel de bişiler düşünelim ok :D

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB