İşte O Eski Bayramlar

20 Ağustos 2012 Pazartesi 46 yorum
Sokak çocuklarından bahsederek hayırlı bayramlar demiş, bayram yazısından kurtulmuştum :) Şimdi bir de blogger odaklı bayram ziyaretinden basedeyim... Bir müddet önce Van Görl'e bir görev vermiştim. Kız her sabah uyandığı gibi bana günaydın mesajı atacak. Basit ve çok mühim bir görev.. O da sevgiyle kabul edip, aşkla görevini yerine getiriyordu. Dünün bayram olması ona izin vereceğim anlamına gelmiyordu elbet, aldığı görevi resmi, dini hiç bir bayram ve tatil gözetmeden yerine getirmesi gerekiyordu... İşin zor tarafı bu zaten, bir de her sabah başka bir cümleyle mesaj atılacak ve içinde hep sevgi sözcükleri olacak.. Kuru kuru günaydını bana Ev Oğlanı da atar ne yapayım ben onu hahaha

Bu arada bazı sabahlar geç kalırsa "Kaç saattir senin günaydın mesajını bekliyorum, haberin var mı senin? Benim yaşamımı bu şekilde alt üst etmeye ne hakkın var?" gibisinden çok hafif söylenip ayar veriyorum ki salmasın kendini.. Eee, bu ayarlardan sonra her sabah sektirmeden mesajlarına devam eden şeker gönüllüm, dün şeker bayramımı da kutlamış :)

Daha sonra bende ona geri dönüp dedim ki "Neredeymiş benim kuzum? Neler yapacak bugün? Mutlu mu? Benim bayramım olmaya hazır mı?"şeklinde sorular ile onun gönlünde taht kurmaya adaydım. Bana bir cevap attı ki yerle yeksan oldu tüm bayramlık neşem.. "Kuzum annem ile şirkette çalışıyoruz, işçilere bayram izni verince işler bize kaldı :( " deme mi? 

Hemen içimden artık bu kadar olmaz, bu kıza bu kadar da yüklenilmez canım diye isyan ediyordum ki aklımda bir ampül yandı :) Oğlum işte fırsat, git kıza bir bayram ziyaretinde bulun, kız senin tüm dertlerini kaldırıyor, her kötü zamanında yanında.. Ama boş elle gidemezdim.. Baklava götüreyim dedim, annem ile miktar pazarlığına girdim :) Çünkü annem bir sini baklava yapmış ve gelen giden misafir zaten yarısından çoğunu silmiş süpürmüş. Bende diyorum ki bir 15 tane koy işte. Annem saydı ve "neeeee 15 tanesi bir sıra yapıyor :) olmaz" dedi. Gün bitmeden tatlı biterse gelenlere ne vereceği derdinde.. En sonunda 10 tane de anlaştık. Artık baklavanın ne kadar değerli olduğunu siz anladınız sanırım.. Çünkü bize sadece baklava yemek için gelenler var.. Bir misafir de "Sağ olun biz yemeyelim" dese dişimi kıracağım, genel olarak şunu diyorlar: "Hiçbir yerde yemedik artık sizde yeriz.." Hatta dün akşam annem oturdu bir sini daha baklava yaptı bayramın ikinci günü için, piyasadaki hareketliliği düşünün artık.. Kapış kapış sayın seyirciler :) 

Neyse kendi hakkımı da kuzumun tabağına ekleyip tam 11 tane baklavayı da yanıma alarak yola koyuldum.. Bir gittim ki ne göreyim kuzum hala çalışıyor. Ama çalışmaktan bitkin değil.. Oldukça dinç ve mutlu.. Artık bu mutluluk nereden geliyor bilemiyorum. Annesi de beni görünce "aaa evet BiGay.. Tanıdım ben bu çocuğu.." demez mi? "Ben seni önceden de görmüştüm oğlum çok iyi bir çocuktun sen!! Nerelerdesin kaç zamandır?" şeklinde muhabbet başladığından hiiiiiç yabancılık çekmedim.. Ayrıca abisi de bir başka şeker. Bir de önceden ağabeyim işte bilirsin klasik Türk abisi diye beni bir korkuttu; ama yok yok korktuğum gibi çıkmadı.. Ya da abisi beni görünce bu oğlandan zarar gelmez deyü düşünmüş olabilir tabii :)

Van görlüm canım benim, ah benim tatlı yunusum o :) Yunuslar gibi yüzünde sürekli bir gülümseme ifadesi var çünkü.. İçi kan ağlasa bile yüzü hep gülümseyecek gibi duruyor.. Benim için tarlalara daldı, ilk önce biber güzeli, sonra incir güzeli, en sonunda da karpuz güzeli oldu.. Tanrım onun gönlüne nasıl bir iyilik bahşetmiş de bu güzellik çıkmış vallahi şaşırdım.. Kesin tanrı bu kızı milli piyangoda büyük ikramiyeyi kazandığı an yaratmış.. İçine tüm güzelliklerden bir tutam koymuş, iştah konusunda biraz bol kepçe davranmış ama olsun zaten diyet yapıyor Dukan hem de :) 

Tabii size ondan haberlerde getirdim.. İlk önce onun o meşhuuuur odasını gördüm, bilgisayarını, masasını :) Sonra ne kadar diyetine sadık olduğunu gördüm.. O kadar ısrar etmeme rağmen incirimden bir diş bile almadı.. Zaten alsa buradan rezil ederdim onu hahaha.. Bir de bu kadar akıllı işte.. Sonra Aslancık ile bir iddiaya girmişler o kadar sevindim ki, çünkü sonunda sağlıklı bir yaşam var.. Aslancığı canı gönülden kutluyorum :) İnşallah çok rahat eder önümüzde ki 6 ay.. Dualarımız onunla..

Sonuç çok tatlı bir insanla çok tatlı bir şeker bayramı oldu.. Hem de ben hiç tatlı yemedim biliyor musunuz!!! Çünkü tam 59 kiloyum bir kilo alıp da 60 lı kilolara giriş yapmak istemiyorum, çok dikkat etmem lazım kendime hahahaha 

psikopat by mazhar alanson on Grooveshark

Dipnot: Oyuncak Ayıcık ile ve Pandam ile de kavuşmak, görüşmek, sarışmak ve seviş... eee buluşmak istiyorum.. Petrik'te gelecek ooo bayram daha yeni başlıyor desenize :)
DipDipnot: Genç ve zayıf bir okurum beni İzmir'de gezdirmek istiyor sanırım yarın kendimi onun ellerine bırakacağım :) 

46 yorum :

  • BiGay dedi ki...

    Kazucuğum sırf sana nispet olsun diye bu kadar detaylı anlattım zaten hahahaha :D

    kıyamam sende bir tatiline yalnız çık biz sana arkadaşlık ederiz işte, di mi ama :)

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Hahahaha canimsin yaaaa ben de yazicaktim ama bir türlü fırsat olmadı hala şirkette çalışmaktayimda :))) beni nasıl tarlanın ortasına kadar götürdüğünü anlatmazsam çatlarım bebegimmmmmmm :)))) iyi ki geldin tekrar teşekkür ederim :)

  • BiGay dedi ki...

    Sen de anlatmalısın zaten :)
    hahaha bu arada baklavalardan bir tane bile yiyemedin yaaa :(
    neyse sen ideal kiloya gel söz anneme yaptıracağım.. Çünkü anneme canım baklava çekti desem hemen yapar.. rahatız o konuda :) bana bir şeyler yedirebilmek için gözümün içine bakıyor kadıncağız :))

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Ahhh bebegim simdi yemediklerimi bunca yıl yediklerime sayıyorum :))) nasıl olsa ideal kilomda yine yicem :))) dadanirim ki zaten sana baklava diye :))) herkes bir begendi ki sorma sizin annem yengem anlata anlata bitiremedi :))))

  • BiGay dedi ki...

    şu an ikinci siniyi pazarlıyor annem içeride hahah :D

    kardeşim ile ben ise bir tane bile yemiyoruz :) annem çıldıracak yakında...

  • oyuncak ayıcık dedi ki...

    aslında bu halimle bir an önce tanışın istiyorum çünkü kilo verdikten sonra ne kadar hırs yaptığımı da görmüş olursunuz. :D bu arada one girlüm bayram bayram çalıştırıyorlar mı seni :S orda olsam anneciğe omuz masajı + yorgunluk kahvesi benden olurdu :P

  • oyuncak ayıcık dedi ki...

    birini görmeden beynini ve kalbini sevmek böyle bir şey herhalde. hiç görmemişken bir yerde aile oluşuyor ve sanal ortamın dışında da bir araya geleceğini seziyorsun. çok güzel bir duyguymuş ;)

  • ev oğlanı dedi ki...

    5 mesajdan sonra illallaaah diye pöyküren birinden çok nazik mesajlar alıyorsunuz sayın bigay, hatırlatırım. ayrıca van görl adına çok sevindim, ne ince bir davranış heheh. izmir buluşması da bensiz olmasın lütfen. lütfen. :/

    neyse muhittin yürü şekerim, denize gidelim huh. B-)

  • BiGay dedi ki...

    @Ensitü Müdürüm; olur oluuur bal gibin hemi de hahaa.. Kuzum sen de burada olsan sen de bana gelirdin büyüğün olarak bir ziyarete değil mi ama :)

    @Ev Oğlanım sen hep mesaj at bana olur mu? Ben senin mesajlarını çok seviyorum kiii :) Orada ki lafım sana olan kıskançlığımdan "dı" anladın sen onu :)

  • BiGay dedi ki...

    @Ayıcığım benim :) Zaten adından kilolu olduğun anlaşılıyor da benden 3 tane olma yaaa :)

    Bende tanışmak isterim biraz fazlacana insan canlısı bir insan olduğumdan sanırım buluşmak, konuşmak gibi etkinlikleri çok seviyorum.. Ayrıca blogdaşlık kadar güzel bir dostluk ve ortam yok. Buradan tanıştığım arkadaşlarımın çoğuyla görüşme ve tanışma şerefine nail oldum, çok mutluyum her birini tanıdığım için. Buradan her yere seslenebiliyorsun, genelde aynı şehir de olmuyorsun belki ama gerçekten bir sıkıntında ya da mutluluğunda hepsini yanında hissediyorsun, sanırım önemli olan da bu...

    Yakın zamanda buluşalım. Bu hafta ve haftasonu geneliyle ben boşum bana geliyorum ya da sen gel diyenlere uyarım :)

  • BiGay dedi ki...

    Van Görlüm en zayıf şerefine erişmiş bir blogger var.. Hatta yorum bile bırakmış, onsuz toplanmamız yasakmış.. Anladın sen onu :) Kensi benim oraya yazdığım kiloya uğraşmak için kaç aydır sürekli yiyor içiyor bir görseniz :) haha

    Neyse ben de güzel kahve yaparım ama masaj ayapamıyorum hemen ellerim ağrıyor, çok narin ve zağrif olmak koly dğeil işte :) Ancak hafif işlerde iyiyim :) Masaj kısmını ayıcığıma bıraktım.. Pandam nerede yaaa :) O bayramın rehavetine kapıldı sesi soluğu çıkmıyor vallahi..

  • Kelimelere Sadakat Enstitüsü dedi ki...

    İstanbulda olduğum için üzülmüyordum sanırım şimdi üzüldüm niye izmirde değilim ben falan.İnaşllah bir gün de İstanbulda toplaşırız hepinizi tek tek tanımak istiyorummm.

    Ayrıca BiGay sen burda olsan ya da ben İzmir de olsam sana her zaman ziyarete gelirim küçüğün olarak.Ben hamaratımdır da hem neler yaparım neler :)

  • Adsız dedi ki...

    Ay cok merak ettim annenin meshur baklavasini. Ellerine saglik. Yazik kadincagiza ya bir tane yeseydin bari

  • BiGay dedi ki...

    Enstitü Müdürüm zamanla olur. Ben geçen yıl da İstanbul'da değildim ama iki kere blogger buluşması düzenlemiştik. Ben ilk İstanbul'a geldiğimde böyle bir etkinlik düzenleriz merak etme :)

  • BiGay dedi ki...

    @Adsızcığım: Annem benim kadayıfa bayıldığımı ve çok sevdiğimi biliyor. Aslında o da kadayıf tatlısı yapacaktı ama mahalle baskısına dayanamıyor.. Teyzemler, dayımlar filan koca Ramazan kadayıf yediniz bayram da da olur mu canım diye laf sokmuşlar, mecburen yapmak zorunda kaldı. Bana çok ağır geliyor baklava, ama hiç yemedim değil, yedim yedim :))

  • Leithy Cat dedi ki...

    bi bi bi bi saniye bana şu an izmirde olduğunu söyleme, yoksa yoksa sen sen izmirde mi yaşıyorsun? eğer ki yaşıyorsan ve ben bundan habersizsem gidip kocaman bir ekmek yedikten sonra lanet olsun kilolarıma diyerekten ağlamak istiyorum :(

    ayrıca iyi bayramlaaaaar :)

    biz de bugün izmirden dört blogger arkideş buluştuk, coştuk eğlendik.

    belki bir gün sen de bize katılırsın da daha deli dolu eğleniriz :)

  • BiGay dedi ki...

    Leithy Cat :) kuzum izmir'e taşındım diye yazdım yaaaa...

    ayrıca yolda görürsem sarılacağım demiştim ya :)
    bu arada buluşma olaylarının en elzem kişiyimdir (ayh ne övündüm hea) beni zaten çağırmadan eğlenceyi unutun yani :)

    bu arada ekmek lütfen beyaz undan olmasın, ya light ya da tam bağday unu al bari hahah

  • umayin dedi ki...

    Oh baklavalar ben zoraki diyetteyim benim kuzucuk iftar sahur yanlız kalmasın derken vermem gereken 3kiloma 3 daha aldım ama azimle şimdiden 2 verdim. Ve bayramı ondan uzak kutlamak zormuş ya
    BiGayciğim bir istanbul buluşması daha bekliyorum

  • BiGay dedi ki...

    Umayincim bir ara bir buluşma düzenleyelim tabii ama sanırım eylül sonu, ekim başı olur benim gelmem :) konuşur ayarlarız bir şeyler bakalım..

  • kaytan bıyık dedi ki...

    aaaaa çok pis çamura yatacağım şuraya bak adam resmen blog dünyasının güzin abisi oldu iki yüz milyon tane yorum ben de istiyorum benim bloguma gönder ne yap et ben karışmam artıkın:P ben de sanırım bir ara izmire geleceğim bu yakın zamanda olacak o yüzden kendini ve ortamı ayarla:) one girlcüğümü filan diğerlerini de:)))

    @umayın: ayyy kıyamam sana ben huluticiğim benim:))

  • BiGay dedi ki...

    hahaha duydunuz sayın yorumcular şu fakir arkadaşa da bir el atalım eeee yani bir yorum yazalım diyecektim :)

    kendisi kısa yazar, her konuda yazar, yorumlarınıza kısa ve geçiştirici cevaplar atar ama yine de iyi bir bulogırdır.. üzmeyelim onu hahahah

  • oyuncak ayıcık dedi ki...

    @kaytan bıyık, tanımasa bile yanımızda olmaya çalışıyor kendileri. dolayısıyla biz de elimizden geldiğince ''yanındayız'' demeye çalışıyoruz. gerçi yanımızda olmasaydı da takip ederdim, adam ''king blogger'' o ayrı:D

  • Bir Gay dedi ki...

    Çok kıskandım sizi :)
    Aslında kıskanmak doğru sözcük olmadı, hasetlik olarak algılanmasın lütfen, imrendim desem daha doğru olacak sanırım ;)

  • oyuncak ayıcık dedi ki...

    imrenilecek bir şey yok ki. ben geleli daha 1 ayı yeni geçti. geleni kucaklayan bir çevre var, kendin olduktan sonra her türlü seviyorlar seni ;) (daha ne yapmış olursan ol, tüm hatalarına rağmen)

  • Bir Gay dedi ki...

    Eeee sanırım bi yanlış anlaşılma oldu :)
    Ben o yorumu konu üzerine yazmıştım :)
    Bigay ile OGTB'nin bayram buluşmasından dolayı yani :)

    Tabi ben yazana kadar konu yorumlarda bambaşka bir yere gelince böyle bir yanlış anlaşılmaya sebebiyet verdim :)

    Ama söylediklerine katılıyorum, bloggerların bu sıcakcanlılığı konusunda kesinlikle haklısın ;)

  • Ekin Türe dedi ki...

    Ohh vallaha ne güzel hep bir oymakta olmak vardı şimdi ... cümbür cömaat yardıma giderdik ki :) ayrıca diyetine sadık olduğu için arkadaşını tebrik ederim :) Herşey sağlık için... hafiftende kıskanmadım değil hani Bigay duy sesimi herkes duysun sesimi Ankara'ya bekliyorum hepinizi

  • BiGay dedi ki...

    @Kaytancığım gördün mü bak yaptığını senin çağrın üzerine bir günde yorum bombardımanı olmuş burada... bir girdim 40 yorum hahaha

    @Van görlcüğüm herkese yetiştirdiğin cevaplarını çok sevdim. amaaan zaten seni seviyorum, biraz boydan tutsa sana talipte olacağım ama seni aslancıka verdim gitti hahahah

    @Bir Geyciğim ben seni çok iyi anladım :)) Ayıcığım dediğin gibi yazılardan çok yorumların konusunda kaptırmış kendini hahaha.. Ama seninle de bir gün buluşma umudum var.. Sevgilin izin verse hemen uçağa atlar gelirim o derece yani ;)

    Bu arada tüm isteklere göre buluşmalar düzenlenebilir tabii :) Ama büyük buluşmalar kolay olmuyor herkesin uygun olduğu zaman, yer bulmak zor. O yüzden imkanı olan Werther kardeşimiz gibi 2 li 3 lü 4 lü buluşmalar düzenleyip yazsın işte.. Bu konuda da yardımcı olmaya değişik şehirlerde insan toplamaya hatta katılmaya da çalışırım..

  • kaytan bıyık dedi ki...

    @ayuncak ayıcık: Çok pis onore oldum yani ne diyeceğimi bilemedim böyle king blogger filan dağıldım şurda yani:P teşekkürler efem teveccühlerinize layık olmaya çalışıyoruz öhöm öhöm:))

    @Bigay: işte sende tavan ama ben de bi tık yok ne yapıyorsun itiraf et herkese özelinden öpücük mü vaat ediyorsun? hahaha:)))

  • Bir Gay dedi ki...

    Hahahaa :)))
    Yanlış anlamalar silsilesi zincirleme devam ediyor sanırım :)))

    Kaytanbiyik seni de taa terkettiğin bloğundan beri yıllardır severek takip ediyoruz ;)

  • oyuncak ayıcık dedi ki...

    yaa onore ol tabi de yine yanlış anlaşıldım :D bigayim bak bu kadar yorum olunca her şey birbirine giriyor. suçlu sensin daha az ilgi çekmen lazım, bu kadar yorumu kaldıramıyor blogger :D

  • BiGay dedi ki...

    Hahahah çok güldüm.. O kadar çok güldüm ki ben kendim bu yazıya yorum yazmayı kesiyorum..

    yeni bir yazı yazma vaktim gelmiş demek ki :)

    Ayıcığım ayrıca bir yorumla kaç kişi onore etmişsin sen öyle vallahi yetenekli adamsın hee :D

    hahaha hala gülüyorum hahah

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB