ne A ne de P

28 Temmuz 2012 Cumartesi 47 yorum
Bugün oruçlu değilim (muayyen günüm sanırım) o yüzden Homofili arkadaşımızın isteğini yerine getirebilirim..  Oruçlu olanlar İftardan sonra okurlarsa daha iyi olabilir :) Çünkü gey sex üzerine deneyimlerimden çıkardığım bazı dersleri sizinle paylaşacağım.... (gerçi oruç bozacak bişi yok ama sorumluluk almak istemiyorum :)

Bu yazıda aktif (top) - pasif (bottom) sorunsalına değinmeliyim.. Bilindiği gibi geyler sadece aktif olanlar, sadece pasif olanlar ve hem aktif hem de pasif (AP) olanlar diye 3 e ayrılıyor.. Bu arada sadece aktif olup ta gey olmayanlar bile var, onların derdi sadece delik bulmak aman diyeyim uzak duralım.. O geyciğimin tabiriyle onlara full aktifler diyoruz :)) Neyse, (konu dağılmasın) ben bu ayrıma bir kuruş inanmıyorum.. Ama birisi karşıma çıkıp ta ben sadece buyum dediğinde ise saygı duyuyor ve onu öyle kabul ediyorum... Neden bir gey kendini sadece tek bir yönden kısıtlar bunu anlamam mümkün olmuyor çünkü empati kurabilecek kadar deneyim sahibi değilim bu konuda.. Kendimi kabul ettim edeli, hatta aktif ve pasifin ne olduğunu bilmez iken bile kendimi AP olarak tanımlıyordum...

 O zaman ben cinsel ilişkide herhangi bir rol karmaşasına girmeyecek  kadar şanslı mıyım?.. Sanmıyorum, o yüzden acaba diğerleri kendilerini bazı tabular yüzünden kısıtlıyorlar mı, diye soruyorum...  Bu küçük hayat çizgimde bazen sadece pasif, bazen ise sadece aktif olduğunu söyleyen kişilerle uzun süreli ilişkim oldu.. Benim rol kavgam olmadığı için her zaman karşı tarafa uyum sağladım.. Ama şunu söyleyebilirim ki en tatlı ilişki bir AP ile yaşanandır..

Çünkü bir pasif ile birlikteyseniz bir süre sonra kendinizi onun zevk çubuğu gibi hissetmeye başlıyorsunuz.. Adam rahat rahat uzanıyor, siz onun üstünde onu mutlu edip zevke getirmek için çalışıp duruyorsunuz.. O zevke geliyor, deli gibi inliyor, yatağın demirlerine sarılıyor sıkı sıkı, daha hızlı yap filan, siz ise onu ne kadar mutlu ettiğinizle övünüp kalıyorsunuz.. Tabii içine, dışına boşalmanın verdiği büyük bir haz var, bir erkeği mutlu etmenin verdiği memnuniyet kaçınılmaz; ama bir süre sonra sadece aktif olmak onun hizmetinde çalışmak gibi bir şeye dönüşüyor bir AP için.. Çünkü diyor ki bu zevki pasif olarak ben de tatmak istiyorum.. Ama karşı taraf kuralını önceden koymuş ortaya, ben aktif olmadım, olmam...

Peki, bir aktif ile ilişki yaşadığınızda ne oluyor? O zaman da adamın yastığı gibi hissediyorsun kendini (yastık uyurken çok değerlidir; ama uyandıktan sonra olsa da olur olmasa da).. Bu arada bir aktif ile ilişki yaşamak diğerine göre daha zevkli bence :) Bu sefer o senin için çalışıyor ve bunu kendi istediği için senin gram umurunda değil.. Benim aldığım bu zevki zaten kendisi istemiyor.. Ama o boşalana kadar onun için değerlisin.. Adam boşaldıktan sonra çekip gidebilir bile.. Olum dur ben daha boşalmadım nereye gidiyorsun diye arkasından çağırın anacığım.. Gelsin sizi de boşaltsın.. Sadece aktifse bile aktifliğini bilsin.. Eğer sizin içinizdeyken sizi boşaltacak kadar zevk veremediyse, kendi işi bittikten sonra sizinle ilgilenmeli, artık oral sex mi yapar, mastürbasyon mu, yoksa sadece sizin boşalmanız için bir yerlerinizi mi yalar, dudaklarınızı mı vakumlar ben bilmem :) Ama çekip gitmesine izin vermeyin derim..

Ama bir AP olarak bir AP ile yaşadığım ilişkinin tadı diğerlerinden farklı.. Çünkü işte o kişi sizin tam denginiz. Sen onun içinde boşalırsın, o da gelir senin içinde boşalır.. Bir ilişkide hem A hem de P olmanın keyfine varırsın.. Senin ona yaptğın sex oyunlarını o da sana rahatlıkla yapar, çekincen olmaz, kaygın olmaz.. Ben bu adama hizmet mi ediyorum acaba telaşına düşmezsin.. Bilirsin ki o da seni memnun etmeye çalışacak.. İkiniz de eşit olursunuz, böylece kocacağım , karıcığım gibi saçma hetero sıfatlar duyulmaz etraftan... İkiniz de birbirinizin erkeği olursunuz.. Bundan daha güzel bir şey var mı?

O yüzden diyorum ki:
 "Ne A ne de P, AP olun anacım AP :)"

Şaka bir yana ben kimsenin cinsel rolüne karışamam; ama bu konuya önceden de değinmiştim ben bir geyin sadece A ya da sadece P olmasını anlayamıyorum kendilerini sınırlandırıyorlar demiştim.. Sonra gelen yorumlar üzerine sen bilmediğin işe burnunu sokma diye kendimi eğitmiştim.. O yüzden siz kendinizi nasıl tanımlıyorsanız ben de sizi öyle kabul ederim ki herkes saygı duymalı ve zorlamamalıdır..

Sonuç; eğer aşıksanız bunlar hiç ama hiç sorun değildir... Maşukun bedenine dokunabilmek bile insanı yakar geçer, içine mi girmiş, dışına mı boşalmış bakmaz insan, bakmamalı da... 


Dipnot: Son yazımdan sonra beni arayan Ev Oğlanı kardeşime, Bikocuğuma, Acemi Gey'e ayrıca çok teşekkür ederim :)  (ayrıca Bikomiko yaz artık diye çok ısrar ettim, bakalım)
DipDipnot: Acemi Gey'e bir şey göndermem lazım bu aralar İzmir'den İstanbul'a gidecek olan varsa sevabına bana mail atsın anacım :))  ((böylece blogumu iyice köy kahvesine döndürmüş oldum))

47 yorum :

  • homofili dedi ki...

    Ya blog aleminde herkes beni seks düşkünü biri sanacak sanırım öyle biri değilim aslında (yersen) ama gay olmanın en iyi tarafı doyasıya seks yapmaktır bence :) yazıya gelince bu aktif ya da pasif olma durumu sadece gayin kendi içinde yaşadığı bir durumdur. Sen böyle söylüyorsun ama sen hem fiziksel hem de ruhsal açıdan hem aktif hem de pasif bir gaysin belli ki. Ama her açıdan sadece aktif olup bundan zevk alıp pasif olmayı hayal etmeyen ya da aklından geçirip denemiş ama zevk alamamış gayler ya da pasif olup kendini her yönden böyle hissedip aktif olmak istemeyen ya da aktif olmayı deneyip zevk alamayan gayler de olabilir. Nasıl bazıları kadın kıyafetleri giymeyi sevip giyiyor bazıları da gayet heterovari giyiniyorsa rollerde de farklılıklar mümkün bence. Herşey gayler için sonuçta...

  • BiGay dedi ki...

    Haklısın homofilicim :) bu benim düşüncem, ve benim gibi olmayan herkesi saygı ile kabul ederim..

    ve kimse bu konuda zorlanmamalıdır.. O kişi kendini nasıl hissediyorsa öyledir..

  • Haplo dedi ki...

    pasif bir arkadaşım şöyle demişti geçenlerde, bir kulağı parmağınla kaşıdığını düşün. parmak mı daha çok zevk alır kulak mı?? tabi ben parmak demiştim :p

    kişisel olarak aktif ağırlıklı olduğumu düşünüyorum zevk aldığım şeylere bakarak. ancak bu çok akışkan bir şey, çünkü karşındakine göre çok rahat değişebiliyor, bir partner çekici geliyor diyelim onun zevk alması, tatmin olması da önemli..

    uzun ilişkilerde farklı şeyler denemek zaten ilişkinin heyecanını korumak açısından çok önemli. o yüzden ben sadece a yım ya da sadece p yim diyenler ilişki açısından bana göre değil. uzun vadede sıkıcılık öneriyorlar. :))

  • umayin dedi ki...

    BiGaycim tüm kalbimle evet haklısın hatta haklıdanda haklısın demek geliyor ama ne yapalım insanların tercihlerine saygı duymak lazım.
    kendi adıma konuşucak olusam ben gay kelimesi gecen bir yerde a mısın p misin gibi sorulardan bıktım hatta bi kaç kez daha duyarsam ölücem artık sahsi kanaatim GAYlik alış veriştir almadan vermek vermeden almak olmaz:)

    Ufak bir not eğer seviyorsan karşı tarafın ne olduğu bir önem taşımıyor

  • Gay Panda dedi ki...

    "Ne A ne de P, AP olun anacım AP :)"
    parti sloganı gibi olmuş ama neyse :D :D yavrum herkesin tercihi kendine hesabı bişey diyemezsin ama senin söylediklerin benim için de geçerlidir. yes orrayt diyerek bitiriyorum ;)

  • BiGay dedi ki...

    @Haplocuğum (bloguma ilk defa yorum yazıyorsun, sevindim :) aktif ağırlıklı olduğunu düşünüp bu kadar açık fikirli olmanda ayrıca güzel.. bence de insan denemeli en azından, biraz renk katmalı ilişkisine diye düşünüyorum kendimce..

    @Umayincim zaten a mısın p misin konuşması hiç bana göre de değil, çünkü böyle bir derdim yok.. Ama sadece a ya da p olanlar bunu konuşmazsa sıkıntı olabilir sanırım :))

    @Pandacım zaten slogan olarak yazdım ben onu :D

  • BiGay dedi ki...

    @Bikoocuğum bence de en güzel çözüm önerisi budur.. ama nedense genelde ap ler kaynıyor arada :D a larda p lerde onlara açık oluyor..

    @seksüel yaratığım bu yazı diline versatile terimi gitmezdi bence.. ve AP demekten pek gocunmayacak kadar "avam"ım sanırım.. ayrıca fazla yabancı kelime kullanmayı sevmiyorum.. bir de aralara sıkıştırılmış yabancı kelimeleriyle "havas"laşmaya çalışan insanlardan da pek hoşlanmıyorum..

  • BiGay dedi ki...

    @Acemi geyciğim fotoğraftaki bottom olan çocuğun top olana sarılışı gerçekten çok iyi resmedilmiş, burada ki istek ve haz çok iyi resmedilmiş bence de..

    @Kaldırımcığım senin ne olduğunu dünya alem biliyor, hiç aslını inkar etmeye kalkma şimdi :))

  • BiGay dedi ki...

    @Acemi Geyciğim fotoğrafta p olan çocuğun istek ve hazzı a olan çocuğun coşkusu gerçekten insanın içini kıpırdatıyor..

    @Kaldırımcığım aslını inkar etme ne olur :))
    sen bayansı erkek oluyorsan ben de bear olurum yani :D

  • Bir Gay dedi ki...

    Her tercihe saygı duymakla beraber, sadece "A" olduğunu iddia edenlerin çoğunun henüz eşcinselliğini kabullenememiş insanlar olduklarını düşünüyorum..
    Toplumdaki ön yargılar yüzünden, sanki aktif olduğunda gay olmayacakmış gibi düşünen insanlar tanıdım.. Oysaki bir erkekle severek, isteyerek birlikte oluyorsan hangi pozisyonda olursan ol eşcinselsindir, önce bunu kabullenmeleri lazım..
    Tabi bu "full aktif" abilerin bir kısmı da -gerek kültürel, gerekse fiziksel nedenlerden ötürü- hiç bir kızdan yüz bulamadıkları için, delik olsun da, eşek olmuş, köpek olmuş, erkek olmuş.. farketmez diyenlerden oluşuyor ki onlar hakkında hiç bir yorum yapmaya gerek duymuyorum..

    Sadece "P" olan arkadaşlar içinse sadece üzülüyorum.. Gay camiasında en çok kullanılan ve en çok hor görülen insanlar ne yazık ki bu guruba dahil olanlar..

    Bence bir erkekle erkek erkeğe sevişmenin nasıl bir zevk olduğunu bilen tek gurup "AP" kategorisine girenler :)
    Aynı anda aynı zevkleri yaşamak ve yaşatmak kadar heyecan verici birşey olabileceğini düşünemiyorum..

  • BiGay dedi ki...

    Bir Geyciğim yine beni fikren fethettin..

    Ben de o sloganı sırf bu düşünceden ötürü yazdım, sınırlamayın kendinizi.. rahatça yaşayın cinselliğinizi.. p olmak sanki daha da beter bir şey miş gibi algılanıyor, hani a isen erkeksin de p de ibnelik artık.. olur mu hiç böyle saçmalık, onun tadını tatmayan bilebilir mi?

  • BiGay dedi ki...

    özür dilerim kuzum... ne bileyim eziklik psikolojisine girip kendimi savundum sanırım... bir de senin ne kadar espirili birisi olduğunu bilmiyorum, ünlem işaretlerini görünce yüzüme haykırıyorsun sandım :D

    sonuna gülücük koysaydın belki bu kadar ciddiye almazdım.. neyse sana da alışacağız artık heaheaheah :))

  • Acemi Gay dedi ki...

    Ya bir de nesin diye sorulunca AP demek yeterli olmuyor bazıları için. Soruyorlar Aktif ağırlıklı mısın yoksa Pasif ağırlıklı mısın diye :)

  • BiGay dedi ki...

    Patrickçiğim vallahi haklısın diyenler var işte bunlar full aktifim demekten utanıp bu şekilde detaylandırıyorlar.. tabii değişik kombinelerde yapılabilir,

    öpüşürken dilini ağzıma almam (öpüşmede aktif)
    göğüs ucunda pasifim,
    oral da aktifim
    analda pasifim

    gibi türetilebilir :D kısaca bu muhabbete girenden kaçın anacım...

    Acemi Geyciğim senin dediğin örnekte aynı kapıya kaçıyor bu iş doktordan araba, odtü mezunundan özel derse dönüyor.. gereksizdir, çok da saçmadır..

  • Adsız dedi ki...

    "Ne A ne de P, AP olun anacım AP :)"
    slogan süpper olmuş bncede en doğrusu bu heleki gayler kendilerini düğşündükleri kdar karşılarındakileride düşünmeliler en azındna bn böyle düşünüyorum :) bana kalırsa ama sadece pasifleri sadece aktiflere göre farklılar yanı sadec aktifler evet bazen bi delik arıyomuş gibime geliyolar sen olmasan bile hetero gibi takılabiliyorlar ama sadece pasifler öylemi olursa tek erkek olucak :) ve pasifler aktifleri inan mutlu ederler kendilerini düşünmezler sadece :)

  • BiGay dedi ki...

    Adsızcığım sadece pasifler ile aktiflerin senin dediğin noktada ayrıldığını kabul ediyorum, ama unutma ki öyle aktifler var ki bir kadınla yatamıyor, onun içinde illaki erkek gerekiyor yani.. tabii senin dediğin şekilde olan aktifler de var..

    sonuçta en iyi AP olmaktır..

  • BiGay dedi ki...

    Acemicim haklısın, bayanlar için diyecek bir şeyimiz yok :) ama lezbiyen ilişkide de aktiflik ve pasiflik var fekat bizim ki kadar keskin çizgilerle ayrım yok sanırım..

  • BiGay dedi ki...

    Heaheaheahea biseksüellikten mostly bottomlığa uzanan bu yolda seni takip ediyorum sanki :))

    sonuçta tüm geyler mostly bottom olacak diye korkuyorum heaheahaeh :P

  • Kerem Şeker dedi ki...

    A&P'lik meselesi çok karışık... Üstüne bi kitap bile yazılabilir. Seksteki pozisyonların yanı sıra ilişkide de Aktif ve Pasif ayırımı var. Diğer insanlara göre iki erkeğin ilişkisinde de bir erkek kadın rolü üstlenmeli diğer erkek, erkek rolü üstlenmeli. Karı&Koca. Biraz saçma bi düşünce ama her ilişkide aslında bir kadının yapabileceği şeylerin kapasitesine sahip olan, bir de bir erkeğin yapabileceği şeyleri yapabilen onları yapmayı seven insanlar olabilir. Doğal olarak aktif-pasif ayırımı sekste de ilişkide de buna işaret ediyor. Bunu etiketlemek ya da 'kendini kısıtlamak' olarak düşünmemek lazım. Bir insan oral sekte alıcı olmayı seviyor olabilir ama anal sekse gelince de anüsüne dokunulmasından hoşlanmıyor olabilir, böylece verici rolünü seviyor olabilir. Ben şahsen hepsine saygı duyuyorum. Gay olmak illa A&P olmayı gerektirmiyor :) Yanında olmak istediğin, birlikte uyumak istediğin insan erkekse gaysin demektir, ne önemi var kendini kısıtlamış ya da kısıtlamamış...
    "Ama bir AP olarak bir AP ile yaşadığım ilişkinin tadı diğerlerinden farklı.. Çünkü işte o kişi sizin tam denginiz. Sen onun içinde boşalırsın, o da gelir senin içinde boşalır.. Bir ilişkide hem A hem de P olmanın keyfine varırsın.. "
    demişsin mesela. Ama bir A da bütün bu hisleri sadece A iken hissediyor olabilir.
    Sonuçta güzel olan bu bence ama... Fikir ve zevk çeşitliliğinin olması. Çünkü bu sayede kendimizi keşfediyoruz.
    Yazı için eline sağlık :)

  • levent dedi ki...

    Ben öpüyorum o da öpüyor sikimi emiyo bende yaliyoruz birbirimizi sorusuna gıcık oluyorum aktifmi sin pasif mi gayiz ikimizde eşcinselliz öptüm

  • Kaan Arer dedi ki...

    Sevgili adsızcığım p harfi pasif yani seks sırasında altta olan anlamına geliyor. Anal yolfan penisi içine alanlar içün ise anal p denilebilir. Oral p ise ağızdan penisi içine almaktır.

    Çok kabaca anlattım ama soru buna müsade.ediyordu ;)

  • Adsız dedi ki...

    kesinlikle bir yerlerde bir yanlışın var BİGAY.
    sadece a veya sadece p olanlara inanmıyorum gibi şeyler söylemiştin bir başka yazında da.
    insanların neden duygu ve ruh düzeylerinden de yola çıkıp düşünmüyorsun biraz?
    yani sadece kadın gibi hisseden gayler nasıl aktiflik rolü ütlensinki?? feminen bir gayin kim aktif olmasını isterki??
    örneğin fatih ürek(küçümsemek amaçlı değil)e pasif olmak istersen veya herhangi bir feminen gaye bence sende problem var.
    zaten sadece senin dedğin gibi olsaydı heteroseksüel ilişkilerde de bu geçerli olurdu ve bütün kadınların kadın hissiyatlarını bıraıp ertesi gece de kocasına çeşitli malzemeler sokarak erkeklik sergilemeye çalışırlardı.
    eleştirmek için yazmadım, yazılarını severek okuyan biriyim.
    ama kesinlikle A,P VE AP diye bir olgu vardır. segiler

  • Exodya Sri dedi ki...

    Ya ben buralara ilk geldiğimde bütün geyler P zannediyordum biliyor musun Kaan :D bir ilişki yaşamanın tek yolu da hetero birini ayartmak sanıyordum heralde o zaman :D :D neyse çok popüler bir yazı bu okumam gerek dedim okudum. Askerlik anılarından buraya geçiş yaptığım için kaleminin kıvraklaşmasına şahitlik ettim gibi bir şey oldu :D Ki bu da bizi nereye götürüyor? Benim bloga attığın ilk yorumda yazdığın gibi yazmaya devam temasına götürüyor tabii ki. Yazın anacım :D

  • Kaan Arer dedi ki...

    Exodya o değilde sen ne tatlısın yaaa :D geyler pasif olur, heterolarda bizi de elden geçirirler mantığına bayıldım hahahah

    Sen şimdi ne diyorsun, ben bu yazıyı bu günlerde yazsam daha mı iyi yazarım diyorsun yani. Son yazılarım mı daha iyi yoksa bunlar mı?

  • Exodya Sri dedi ki...

    haha teveccühünüz Kaan beyciğim o sizin tatlılığınız :D

    Son yazıların bal gibi akıyor bir bakmışım sondayım. Son yazıların daha iyi bence. Hatta son yazıların baya baya iyi. Bu yazıyı da editlemek şukela olur. Mesela daha da açarak ikinci versiyonunu yazsan çok iyi olur bence

  • Kaan Arer dedi ki...

    Exodyam seni dinliyorum. Bu konuda daha detaylı güzel bir yazı yakışır çok haklısın :)

    Ayrıca bu sözlerin aldığım en kaliteli övgüydü, mutlu oldum. teşekkür ederim..

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB