Şahane Misafir

8 Mayıs 2012 Salı 29 yorum
Ferzan filmi gelmiş sevgilinin elinden tutup gitmez misin? Gidersin gidersin.. Gitmelisin yani.. Hatta sevgiline Murathan Mungan şiirleri okumalı, Küçük İskender zırvalamalarını anlatmalısın... Murat Renay dedikoduları bile yapmalısın... Neyse bizde el ele tutuştuk, ver elini sinema keyfi.. Bu arada sinema keyfine geçmeden önce İstanbul Sinemaları CineMaximum olmuş.. Yani gittiğimiz AFM sinemaları yeterince pahalıydı zaten, bir de Cinemaximum olmuş iyice pahalanmış.. Belki fiyatlar aynı olabilir ama bizim için pahalanmış.. Çünkü eskiden biz AFM ye gittiğimizde Engelli Bileti alıyorduk.. En ucuz bilet o olduğu için değil tabii, tamamen engelli olduğumuz için.. Ama Herkes Maximumda diye bağıra bağıra şarkı söyleyen adamlar engelliler için indirim yapmayı düşünememişler.. Engelli indirimini kaldırmışlar.. Tabii biletler de pahalanmış oldu.. Neyse filmle alakası yok ama ağzıma gelmişken yazayım dedim :D

Sinema oldukça boştu, bu bizim gibi Love Seat seçen izleyiciler için bulunmaz bir nimettir :) Bu arada iki erkek neden Love Seat seçer ki? Neyse bol bol Herkes Maximumda diye bağıran adamların söylediği şarkıları dinleyip reklamlar bitse artık diye dua ederken, film başlamaz mı? Başlar başlar ama perdede değil.. Reklamları perdeden izledik ya filmi de tavandan izleyeceğiz yani... Ama tavandan anlaşılmıyor ki.. Sadece ses net geliyor, görüntüler kargacık burgacık.. Neyse izleyicilerden birisi gitti haber verdi de düzelttiler..

Geçen gün Birol Özcan'ın bu filmi eleştirmesi üzerine bir şeyler karalamıştım ve oradan bayağı bir fırtına koparmıştık Bir Gay ile birlikte.. İşin kötüsü o zaman filmi izlememiştim... Eğer izlemiş olsaydım çok daha iyi bir muhalefet yaparmışım.. Çünkü film o kadar suya sabuna, ete tırnağa ne bileyim hiçbir şeye dokunmayan, sade ve yumuşak bir film ki... Yani sadece kahramanımız gay, bunu da ben gayim demesinden anlıyoruz. Bunun dışında gaylik ya da eş cinsellik hakkında neredeyse hiçbir şey geçmiyor filmde.. Yani iki erkeğin öpüştüğünü bile görmedik.. Kahramanımızda hiç sex yapmıyor.. Kendine istediği hayatı kurmaya çalışan orta yaş başlarında bir erkeğin çabalarını anlatıyor.. Huzurlu bir film.. İzledikten sonra insanın içinde kalabalık bir evde yaşama isteği doğuruyor.. Ama evdekiler akrabaların değil, dostların olacak...

Hiçbir mesaj kaygısı olmayan, çok güzel müzikleri ve sade bir konusu olan muhteşem bir film.. Ferzan'ın diğer filmlerine göre oldukça soft bir film.. Bu filmin neresini bu kadar eleştirmişler anlamak mümkün değil... Çok tatlı ve sıcacık bir film.. Hala sinemadayken gitmenizi tavsiye ederim...

Bu arada 60 yıllık bir sinema klasiği var mış "Frigo".. Ben de sinemaya gittiğimizde gördüm.. Dolabın üstünde Sinema Klasiğidir diye yazıyordu.. Ama ben hiç frigo yememiştim.. Hatta ilk defa görüyordum.. Sevgilim benimle çok dalga geçti, nasıl bilmezsin, insan sinemaya giderde Frigo yemez mi hiç, ben çocukken frigo almadan sinemaya girmezdim vb. Ama gerçekten ben daha önce hiç görmemiştim.. Acaba İstanbul'da pek sinemaya gitmememle alakalı bir şey mi bu? Diğer şehirlerde de Frigo çok yaygında bir tek ben mi bilmiyor muşum yoksa? Var mı beni aydınlatacak!!!

Tabii benim bu ayıbımı kapatmak için hemen bir frigo alıp yedik.. Bu arada küçücük bir frigo tam 3 magnum dondurma fiyatında... Yani klasik klasik diyerek biraz kazıklıyorlar gibi geldi.. Ama tadı güzeldi, bir güzel yedik, ben zaten yoğun tatları severim ;)

29 yorum :

  • Depresif Ayu dedi ki...

    Filmi izlemedim o yüzden yorum yapamayacağım. Zaten frigo daha çok dikkatimi çekti :)

    Oradan buradan frigoyu yıllardır duymuşluğum var tabi ki ama şimdiye kadar hiç yemedim. Çünkü İzmir'de yok. Ya da ben hiç görmedim. Belki de İstanbula özgü birşeydir.

  • veronika dedi ki...

    selamlar=)
    şimdi okudum da yazını dayanamadım yorum yapıorum
    ben cinemaximum kazıklama şirketinde çalısıyorum =) ve iyi ki yazmışsın bak şikayetlerini en azından ben yarın gidince merkez subeden egtime gelen ik müdürüne bildirecegim durumu.engelli bileti kalkması ile ilgili.
    ve sunu da söylemeden gecemicem sinemalarda hersey iki üç katı olur normal fiyatın because of sinemanın kendi kasasını döndürmesi için büfeye yüklenmesi gerekio bu da bilet ücretlerinin büyük kısmının film sirketlerine kalmasıyla felan alakalı.
    allam cok konustum :D

    ama sen genede sadece blogda yazma gittigin cinemaximumlarda muhakkak bildir durumları hani salonda sıkıntı varsa düşüncelerini felan. dikkate alırlar almazlarsa merkeze mail at.

    derrr ve giderim =)

  • BiGay dedi ki...

    Ayucuğumm muhteşemsin.. bende ısrarla sanırım İzmirde yok dedim durdum zaten.. ama sevgilim inanmadı.. Ben de ya varsa diye kuşkuya düşmüştüm.. ama sen de görmediysen, ki sen bile görmediysen ben bu cılız halimle nasıl göreyim :D:D

  • BiGay dedi ki...

    Veronica dikkate aldığın için çok teşekkür ederim.. Aslında haklısın.. Bir de kazıkçı demedim canım yanlış anlaşılmasın da ben daha küçük bir şehir de yaşıyorum. Burada sinema direkt 6 lira.. indirim filan olmuyor. Herkes sinemaya gidiyor mu? Yine gitmiyor ama kalitesi filan gerçekten iyi..

    İstanbul'da hadi biraz pahalı olsun ama indirimli bir bilete 13,5 lira verdik.. engelli indirimi varken ise 9 lira ödüyorduk.. yani 6 liradan pahalı oldukça bizim için mübahtı.. Bizim oradaki sinema kazanıyorsa bunlar hayli hayli kazanır diyorduk..

    ama istanbul da olmasından ötürü biraz pahalı olmasını anlıyorum zaten..

    dikkate aldığın için tekrar teşekkür ederim..

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Bil bakalİm naaaptim :)) tüm eski yazılarını dönüp bastan okudum okUmadigim var mı acaba die sadece ilk bir kaç postunu okumamisim mesela onu farkettim. Baya bir gecmise dondüm ( cokta geçmedi ama:)) 1 senede neler değişti die düşündüm mesela ganimedekieskiye noldu acaba dedim cidden berde o ? Bakkk yaaa asıl konudan saptım ;) peki nie okudum bil bakalım ^cunku biz afm ye gittiğimizde engelli bileti aliyorduk ^ ben okurken ne kaçırdım ya beni acilen maille aydinlatmalisin yavrummmm ayrıca bir önceki blogunun ismini de cok mrk ettim ;))

  • BiGay dedi ki...

    VAn Görlcüm, kuzuum gittiğimiz her sinemayı yazmıyorum ondan sanırım.. Örneğin bundan önce Siyahlı Kadın deyü bir korku filmine gitmiştik.. Gerçekten onu neden yazmadım ki ben? Onda da bir sürü olay olmuştu.. Bir de Güzellik filmine gitmiştik ama onu yazdım sanırım...

    Bu arada ben çok filme giden bir şahsiyet değilim. Ama sevgilim tam bir filmkoliktir.. Ama onunla izlemek gerçekten çok hoş oluyor :)

    BU arada bir İzmirli olarak Frigo hakkında ne düşünüyorsun bakalım...

  • BiGay dedi ki...

    Bu arada ganimedeskiyle arada mesajlaşıyoruz.. en son nerelerdesin sen, neden görünmüyorsun dediğimde tuvaletteyim de ondan sanırım demişti.. anlayacağınız keyfi yerindeydi.. Şimdi kendisine bir sms attım, cevabını yazarım buradan..

    Ayrıca bu engelli bileti almamızda ayrı bir olay, çünkü görünürde engelli değiliz, ama en ucuz bilet o olduğu için iki engelli bileti diyorduk gişeye, o da engelinizi görebilir miyim diyecek kadar kaba olmadığından kesip veriyordu.. Bu sefer yine dedik ama engelli bileti kalmadı, öğrenci vereyim dedi :(

  • BiGay dedi ki...

    BU arada Ganimedeski den son haberler :D

    iyimiş, çalışmaya devam ediyormuş, kısmet çıkarsa bana haber ver diyor ama onu hep kızlar soruyor bir bilse zavallım :P

    ayrıca yazıları okuyormuş ama yorum yazmıyormuş artık.. hamam maceralarından haberim var dedi :D

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    1. YORUM: bebegımmm sormaa en cok beim filme gitmem gerekirken bir turlu vakit bulamıyorum ben de evde kuzucuklarla izliyoruz bol bol :d ama ferzan özpetek'in filmlerini severim acıkcası cokta gitmek istiyorum bu filme ....
    frigo nun adı bana hiç yabancı gelmedi ayrıcaaa içi dondurmalı çikolata kaplı bir şey oldugunuda anımsıyorum belki de ondan ama benim anımsadıgım minik atıstırmalık dondurmalar. haaa sinema da yedin mi hiç dersen hayır yemedim sanırım :d aslancıgı aradım şimdi o bilio mu die o da hatırlıo ama nerde yediğini bilmiyor

    2. YORUM :ben de engelli deyunceee noluyooo yaaaa ben mi bilmiyorum bir şeyleri acebaaa die bir kala kaldım :d

    3. yorum : ganimedekieskinin iyi olmasına sevindim. merak etmiştim kendisine iletirsinn dönmeli blog alemlerineeee :D

  • BiGay dedi ki...

    frigo denilen çikolata usulü dondurma sanırım sadece İstanbul klasiğiymiş... Baksanıza hiçbir İzmirli sinemada film izlerken frigo yediğini hatırlamıyor :)

    bu arada ben bildim bileli vardı ve şuralıyım diyen var mı?

  • BiGay dedi ki...

    ev oğlanımmm, zağrif ve sarışın adamım benim :D işte budur bea... frigo demek ki azınlıkların klasiğimiş... :P

  • Gay Panda dedi ki...

    bende merak ediyorum filmi aslında ama kıçımı kaşıyabilecek vaktim bile yokken gidemiyorum :/ ühü söylemeyin böyle şeyleri canımız çekiy ama :) bu arada bir frigo bilmeyen daha var alın beni aranıza kucak açınnn :D

  • Bir Gay dedi ki...

    Çocukluğumun en hafızama kazınmış karelerinden biridir..
    Sinemada film arasında, ışıklar yandığı anda ortada beliren ve boynuna astığı tahta kasaya cola şişeleri, patlamış mısır ve Frigo'lar dizilmiş olan amcanın elindeki gazoz açacağını tak tak tak diye kasaya vurarak 'Alaska Frigo Dondurmaaa' diye koltukların arasında dolaşması..
    O yıllarda Algida diye bir şeyden haberimiz yok, Panda çıkmış mıydı çok net hatırlamıyorum, ama -başka bir yerde satılmadığı için- sırf Frigo yemek için sinemaya gittiğimi çok net hatırlıyorum :)
    Yaşayamamış olanlar adına üzgünüm, gerçekten bir sinema klasiğiydi..

    Filmi henüz izleyemediğim için yorum yapamayacağım ama Ferzan Özpetek'in bütün filmlerini izledim, bu olmamış diyebileceğim hiç bir filmine rastlamadım..
    Gösterimden kalkmadan izlenecek filmler listemin ilk sırasında ;)

    Engelli biletine gelince, yanlış anlamış olabilir miyim diye bir kaç defa okuma gereği hissettim ve üzülerek söylüyorum ki, sana hiç yakıştıramadım..
    Toplumsal yaşamın her anında engelliler için pozitif ayrıcalıklar tanınması taraftarıyım..
    Ve hiç bir engeli olmadığı halde engelliler için tanınan ayrıcalıklardan yararlanmaya çalışan insanları gördükçe gerçekten üzülüyorum..
    Her seferinde, bu ayrıcalığa gerçekten ihtiyacı olan insanların hakkının yendiğini düşünüyorum..
    Toplumumuzda engelli insanların çoğunun bizim kazandığımız kadar gelir edemeyecekleri, bizim gibi merdiven inip çıkamayacakları, kısacası hayatı bizden çok daha zor koşullarda yaşadıkları ortadayken onlar için ayrılmış sınırlı sayıdaki biletleri tüktemek.. Avm otoparklarında engelliler için ayrılmış olan kapı girişlerindeki park yerlerine park etmek, Metro, üst geçit vb. yerlerde bulunan engelli assansörlerini kullanmak..
    Bunları her yaptığımızda o ayrıcalığa gerçekten ihtiyacı bulunan birilerini hayatın tüm zorluklarının yanında, biraz daha zor durumda bıraktığımızı düşünüyorum..
    Ne zaman böyle bir olaya şahit olsam bir AVM otoparkında engelliler için ayrılmış olan otopark bölümünde okuduğum bir uyarı yazısını hatırlıyorum:
    "Yerimi aldın, Engelimi de almak ister misin?"

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim haklısın.. Açıklama getirmeden önce şunu açıklayım ki bilet durumu benim yukarı anlattığım gibi olmadı.. Yani orada komik olsun diye abartılı bir şekilde aktardım... Genelde ben öyle yaparım.. Yazdıklarımın içinde hayal ürünleri de vardır... Komik ya da eğlenceli olsun diye bir yerlerimden uyduruyorum bazı durumları... Ama yine de ortada kocaman bir sahtekarlık var.. Çünkü bir ara hiç bilet almadan girmeyi bile düşündük.. Gece geç saatte gittiğimizden sinemada kimseler olmuyor.. Biletinizi bile makineden kendiniz alıyorsunuz.. Hatta o kadar kimse olmuyor ki bilete bakan bile yok... Yine de biz hep bilet aldık(bu da çevir kazı yanmasın oldu ama gerçek düşüncelerimi söylüyorum).. Ve sadece ama sadece bir kere engelli bileti aldık onu da makineden aldık... Ama hiçbir zaman gerçekten engelli olan bir bireyin hakkını yiyemeyiz.. Eğer bir sahtekarlığımız varsa o da şirkete karşı.. Çünkü bizi daha az kazıklamasını sağladık onu da sadece bir kere yaptık.. fakat o biletlerin sınırlı sayıda olacağını da hiç düşünmedim aslında.. eğer sınırlı sayıdaysa ve bizden sonra bir engelli gelir de biz onun biletini aldık diye ona kalmazsa o zaman çok üzülürüm tabii.. Gerçi o saatte biletin bitme şansı yok.. Kimseler olmuyor ama yine de buna hakkımız yok özür dilerim. Kötü örnek olmakta istemem aslında.. yani böyle bir durum yaşamadık. Zaten öğrenciyiz ve öğrenci indiriminden yararlanıyoruz...

    bu arada ben suçumu kabul ediyorum ama şunu sorma hakkımda var sanırım... Aynı konfor 6 liraya sunulabiliyorken, bir biletin 16 liraya satılması hiç sahtekarca değil mi? İndirimlisi 13.5 lira, (engelli ücreti ise 9 liraydı ki bu bile çok pahalı ve artık bunu da kaldırmışlar)... yani beni açıkça kazıklayan şirkete vermem gereken ücreti ödediğimi düşündüğümden çok da bir rahatsızlık duymadık açıkçası..

    Yine de kötü örnek olmak istemem.. Çünkü bu elektirik kaçırmaya benziyor bence.. Kaçak elektirik kullanan insanlar da ama ne yapalım elektirik çok pahalı, ucuz olsa biz de öderiz diyebilir.. Ama elektirk kaçıranlar yüzünden benim faturam daha kabarık geliyor ve sinir oluyorum... o yüzden haklısın kuzum..

  • izmirdeki o gay dedi ki...

    bir gayim kesinlikle haklisin soylediklerinde bunun tartisma konusu bile etmiyorum ama bigayiminde ustune bu kadar gitme be sen hic gencliginde cilginliklar yapmadin heycanli olsun diye yanlis oldugunu bile bile. evladimiz bi cahilliktir etmis maksat heyecan olsun diyedir kotu niyetle tamamen cikarlari icin boyle birsey yapmis olcagini zannetmiyorum bigayi tanidigim kadariyla tmm dogru bir davranis degil ama gitmeyin yavrum evladimin ustune bu kadar uzuluyor sonra :)

  • BiGay dedi ki...

    İzmirlim teşekkür ederim.. senin dediğin taraftan da bakılabilir tabii... Ayrıca üzüldüğümü de hemen anlamış kıyamam.. üzüldüm.. hemen sevgilimi aradım o da üzüldü.. ama bilet almamız bile yeterli bir davranıştı diyerek beni souğutamya çalıştı..

    Bu arada sinemanın son seansları gerçekten boş geçiyor.. ilk seanslarda öyle.. Boş koltuklara oynayan filmi sokak çocukları da izlese, para vermeden de izleyenler olsa kötü mü olur... Böyle bir kampanya yapılabilir aslında.. Fakir insanlar için kampanyalar ile boş seanslara bedava bilet verilebilir...

    Bir gayciğim bu arada engelli hakları konusunda kesinlikle senin kadar ateşliyimdir.. O yüzden biraz üzüldüm.. Acaba kendimle mi çeliştim diye.. Ama biz o biletlerin sayılı olacağını hiç düşünmedik :(

  • One Girl Two Boy dedi ki...

    Hepimiz bazen atlıyoruz ne yazık ki böyle seyleri beni en cok bir gay in yorumunun sonundaki cümle etkiledi. Açıkcası ben de bu kadar kapsamlı dusunmemistim bu konuda ama bir gaye teşekkür etmem lzm benim de be yazık ki arada gözden kaçırdığım bir gercek bu

    Ama biliyorum ki bigayim de hak yemek olarak düşünüp yapmadı bunları. İnsanların üzülmesine yol acacak seyleri. Bilerek yapmicagini biliyorum o kadar tabidigiimi düşünüyorum ;) iyi niyetini gösteremediği bir durum oldu üzüldüm gercekten yanlış anlaşıldığı için .

  • Bir Gay dedi ki...

    Yaaa benim amacım kesinlikle seni üzmek değildi, bu gibi konularda da ne kadarlı duyarlı olabileceğini zaten uzun zamandır takip ettiğim yazılarından tahmin edebiliyorum.
    Sadece gözden kaçırabileceğimiz bir detaya dikkat çekmek istedim o kadar..
    Ayrıca İstanbul'daki sinema biletlerinin de cidden gereğinden fazla pahalı olduğunu düşünüyorum..
    O fiyatlandırmayı yaparken boş koltukların da parasını gerçek sinemaseverlerden tahsil etmeye çalışıyorlar. Ama bilet fiyatlarını yarı yarıya düşürseler, bütün koltukların dolacağını, hem daha fazla kazanacaklarını, hem de daha fazla kişinin sinemaya gitme alışkanlığı edinebileceğini, bu sayede de uzun vadede çok daha karlı olacaklarını göremiyorlar..
    Bence çok ciddi bir stratejik hata içindeler ama ne yazık ki farkedemiyorlar..

    Bu arada, İzmir çetesinin hemen savunmaya geçmesi de çok hoşuma gitti :))
    Ama inanın savunulacak bir durum yok, ben bigay'in ne kadar duyarlı biri olduğunu zaten biliyorum.
    Kaldı ki benim de öğrencilik yıllarımda biletsiz sinemaya girmekten tutun da, macera olsun diye otobüslere kaçak binmeye kadar türlü sahtekarlıklar yapmışlığım da vardır :)))

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim sonuç olarak çok tatlı bir çete olduk.. seviyorum sizi :D

    ayrıca ne olur sözünü sakınma ve yanlış gördüğünü her zaman yaz.. seni böyle seviyorum, biliyorsun :)

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim, bu arada frigo kısmını atladık, sevgilim seni aynen onayladı "evet bu şekilde frigo satılırdı" dedi.. Demek ki gerçekten bir İstanbul klasiğiymiş..

    Bir de diyor ki, "ismini duydum ama bu şekilde bir şey yemedim" diyenler (zamanında algida bunu taklit eden) bir üçgen frigo dondurma çıkarmıştı, sanırım onu duymuş ve yemiş olabilirler dedi.. Vallahi sevgilim tam bir frigo uzmanı ne yalan söyleyeyim..

  • Bir Gay dedi ki...

    Ben de sizi seviyorum :)
    "Dost acı söyler" mantığıyla, en sevdiğim insanlar hakkında düşündüğüm ne varsa, hep yüzlerine karşı söylemeyi tercih ettim..
    Çünkü arkalarından konuşmaktansa, yüzlerine karşı söylemeyi her zaman daha dürüstçe bulmuşumdur..
    Bu yüzden beni daha çok seven insanlar da oldu, benden nefret edenler de :)
    Belki hatırlarsın, bu huyum yüzünden kendisine sataştığımı düşünen bir blogger arkadaşlarımız bile oldu..
    Baktım ki kendimi anlatamıyorum, ya da o kişi sürekli övgü yazıları bekliyor, ben de takip etmekten ve yorum yazmaktan vazgeçtim..
    Ama senin beni anlayabildiğini düşünüyorum, o yüzden bu kadar rahat yazıyorum..
    Eğer istemeden de olsa, üzülmene sebep olduysam özür dilerim..

    Bu arada frigo uzmanlığı konusunda sevgilinle kapışabilirim :))
    Hatta sinemaya gitmeden frigo bulabileceğiniz bir kaç kuruyemişçi adresi bile verebilirim :)
    Bir tanesi Elmadağ'dan Taksim'e doğru yürürken sağ tarafta :P

    Unutmadan, sevgilinle olan ilişkinizin her zaman böyle eğlenceli sürmesini ve ağzınızın tadı hiç bozulmadan uzuuunnn yıllar mutlu olmanızı diliyorum ;)

  • BiGay dedi ki...

    Bu gerçekten kolay bir şey değil. karşı tarafın yararına olacak olsa bile onun yüzüne "bak burada yanlış yapıyorsun" diyebilmek kolay değil.. O yüzden durmak yok yola devam arkadaşım :)

    Bu arada beni üzen sen olmadın ki, ben nasıl olur da bunu düşünemem diye üzüldüm sadece.. Sen bunu fark etmemi sağladın, sen neden üzesin canım benim :D

    Bu arada mülakatlar konusunda uzaman olduğunu bilmiyordum.. İzmirlime yaptığın yorumdan çok şey öğrenmiş olduk çaylaklar olarak teşekkür ederiz...

  • Bir Gay dedi ki...

    Uzman fazlaca iddialı bir ifade oldu saırım :)
    Sadece bu konuda aldığım bir kaç eğitim ve işim gereği yaptığım mülakatlardan edindiğim bazı deneymlerim var desek daha doğru olur..

    Bu konuda destek verecebileceğim bir durum olursa buralardayım, seslenmeniz yeterli ;)

  • BiGay dedi ki...

    Vişnecim buradan İstanbul'da pek sinemaya gitmediğin ortaya çıkıyor.. İStanbul'da gidenler genel olarak biliyorlar sanırım... Yanılmıyorum değil mi?

    Film sakin bir suda yüzüyormuş hissi veriyor.. Hiç yorulmadan hemde :)

  • Günlük Ayracı dedi ki...

    Öncelikle Frigo ile başlayalım. Sinema klasiği olarak falan bilmem ben. Üniversiteye başlayana kadar birkaç filme okulla gitmiştim çünkü. Sonrasında sinema merakım gelişti ve sinemaları gezer oldum. Dolayısıyla Frigo bi sinema klasiği değildi benim için. Ama çocukken hatırlamadığım bi markanın kakaolu dondurmamsı sütlü buzuydu diyebilirim.
    Halihazırda sinemalara küskün değilim ama anlamadığım biçimde sinemaya gitmiyorum, vizyonu takip etmiyorum. Hatta doğrudürüst bi şey izlemiyorum. (Ne dizi ne de film)
    Filmle ilgili olarak, izlemedim ancak anlattığın kadarıyla Ferzan çizgisinin oldukça dışında. Mesaj kaygısı olmaksızın çekilen filmler de güzel olabilir pekala ki bahsettiğin konu şu aralar oldukça dikkatimi çekebilecek bi konu. Sinemada olmasa da evde izlerim bi ara, aklıma gelirse tabi :)
    Daha çok yazmalısın adamım, böyle seyrek yazacak kadar boş hayatlar sürmüyoruz biz. Yoğunluğu anlarım, içinde bulunduğumdan ötürü. Ancak arayı açmamak lazım spesifik durumlar haricinde.
    Son olarak, saat 11:07 ve ben açlıktan kıvranıyorum.

  • BiGay dedi ki...

    Ayracım, 1. sende frigodan çakmıyorsun bebeğim..

    2. Film sakin bir suda yüzme keyfinde bir film, kaliteli vakit geçirmek için bir ara izlersin eminim..

    3. Kuzum evet yazmayalı bir hafta olmuş ama ben yorumlarda da çok şey paylaşıyorum.. Şu günler ekstradan doluyum.. Aslında anlatacak çok komik olaylar başıma gelmiyor değil.. Peki sana ne demeli, sen neden yazmıyorsun? Bir de yazsam okuyorsun sanki de... Beni hiç okumadığını biliyorum ama ben seni böyle sevdim zaten :D

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB