İstanbul'la ElEle

25 Mayıs 2012 Cuma 27 yorum

Martılar bizi böyle uğurladı, ya da simit peşindeydiler :)
Konumuz yine bir İstanbul gezisinden ibarettir... İstanbul'u sevgili ile gezmek güzeldir.. Sevgiliniz İstanbullu ise daha da güzel olabilir.. Güne Kadıköyden vapura binerek başladık.. Eminönün'de inecektik.. Manzara çok güzeldi.. Yan yana durup simit atanları izledik.. O, çocuğunu çok sevip eline 4-5 tane simit alan amcalar acaba çocuğunuz büyüyüp eşcinsel olduğunda da onu yüreğinize basacak  mısınız acaba, diye sorgulamadan edemedik? Bu arada çocuklara martılara atmaları için o kadar çok simit alınıyor ki çocuklar bir müddet sonra sıkılıyorlar ve simitleri bütün bütün atmaya başlıyorlar.. (Tüketim çılgınlığı martı besliyoruz adı altında.. Aman dikkat...)

Tramvay kullanarak Sultan Ahmet'te açık büfe bir kahvaltıya gittik.. Cumartesi bizim günümüzdü. Tüm gün gezecektik.. Kahvaltı ederek başlamak istedik.. Süper bir manzarada güzel bir kahvaltı yaptık. Kahvaltıda incir reçelini de tatma şansı elde ettik.. Filminden sonra tatmak pek nasip olmamıştı.. Göründüğü kadar çirkin bir tadı yok.. Nedense bana görüntüsü çok kötü gelmişti.. Ama tadını ikimizde beğendik.. Bir de aldığımız hizmeti sonuna kadar kullanma huyuna sahibiz.. O yüzden kahvaltı da ne varsa tatmaya çalıştık.. Tadarken de doyduk zaten..  Manzaraya doymak pek mümkün değildi ama.. (Açık büfeler tüketim çılgınlığının en büyük göstergesidir çok da gereksizdirler.. Ne kadar yiyeceğim belli ise tepsi tepsi önüme gelmesinin anlamı nedir?)
Tepeden tarihi yarımada manzarasına sahip bir yerdi..
Sonra da restorasyona girmeden önce kapalı çarşıyı gezelim dedik.. Kapalı Çarşıya doğru giderken Tarihi Cağaloğlu Hamamına da uğradık tabii.. Ama bize özel bir hamam dairesi veremiyorlarmış.. Herkes ile aynı yerde yıkanıyormuşuz.. Nasıl yani onca adamın öününde mi öpüşüp sey yapacağız demedim tabii :) Ayrıca kişi başı sadece yıkanmak 75 lira olunca bize de biraz tuzlu geldi ve yıkanmadan yolumuza devam ettik.. Hayır o kadar para vereceğiz ama içeride sevişemeyeceğim bile.. Ne anlamı var o zaman hamamın :)

Mısır çarşında bir yasemin çayı alalım dedik.. Çok değişik bir çay.. Sıcak suya atınca yavaş yavaş yasemin yapraklarını açıp size merhaba diyor.. Tadı ise normal bir çay gibi.. Neyse Mısır çarşında neredeyse her tezgahta satılıyor.. Ama biz gidip en sakalı bol, en kötü bakışlı, en dinidar insanlardan almaya çalışmışız sanırım...

Satıcı: Ne baktınız? (adam direkt böyle dedi)
Biz: Yasemin çayı almak istiyorduk da?
Satıcı: Kilosu 2500 lira.. 100 gramı ise 250 lira..
Biz: O kadar değil bir iki tane filan alıp deneyeceğiz sadece..
Satıcı: Tanesini 2 liradan veririm..
Biz: Tamam o zaman iki tane alalım..
Satıcı: (iki taneyi eliyle poşete koyuyor, artık bulaşan mikrop sayısını siz düşünün, sonra 5 lira veririz, para üstü getirmeye gider ve yüzünden şunlar okunur) Dükkanın bereketini kaçırdınız be, alın gidin hadi.. Bunlar yüzünden insanlardan soğudum (sanki yüreğinde birazcık sevgi vardı da, neyse)

Adam bize öyle bir davranır ki sanki biz insan değil de lağım faresiyiz.. Ne var yani el ele tutuşarak yürüyorsak.. Ben o adamı seviyorum.. O da beni seviyor.. Seni ilgilendiren kısmını anlayamadım Ağbi? Adam yaseminleri filan yüzümüze çarparak veriyor.. "Kimse görmesin sizi bizim dükkanın önünde Alimallah bizi Gay friendly filan sanır" diye korkuyor sanırım... Adam zaten yarım metre sakallı.. Genç ve takkeli bir de o kadar kötü bir bakışa sahip ki Allah bizi o tür insanlardan korusun.. Yüreklerine de biraz hoş görü, biraz sevgi versin.. Tanrım sen büyüksün.. Biz yine de ona insan gibi davrandık..
Bu arada tarihi Ali Muhiddin Hacı Bekir Lokumcusunun ilk dükkanına da gittik.. Orada serin bir demir hindi şerbeti içtik.. Tavsiye ederim.. Şeker ilavesiz hazırlanıyormuş, tadı da oldukça güzel. Bana sağlıklı gibi geldi.. Satıcının dediğine göre Kanuni Sultan Süleyman her gün içermiş :) Artık kim popülerse ona yaftalıyorlar ya neyse... Ayrıca akide şekeri de aldık... Naneli, tarçınlı ve limonlu.. Beni tanıdınız artık, beslenmeye dikkat ediyorum.. Sevgilim ise benden beter dikkat eder.. Şeker yemiyoruz, kullanmıyoruz.. Sadece almış olmak için alacağımızdan ben dedim ki 100 gr alalım.. Sevgilim utandı.. Diyor ki neeee olmaz 100 gr şeker mi alınır şöyle bir yarım kilo alalım bari ayıptır yani.. Sevgilim benim, yemeyeceğimiz ve kimseye veremeyeceğimiz şeyi neden ziyan edelim.. Orta yolu bulduk 250 gr aldık ve hala şekerlerden bir tane filan yedik :) Öylece duruyorlar.. (Tüketim çılgınlığı ayıp olmasın adı altında.. dikkat dikkat..)

Oradan da Tünel ile (bu arada tünel dünyanın ilk metrosuymuş, ilk metro burada yapıldıysa neden bu kadar küçük? Geliştirmeyi düşünememişler mi diye de sorgulamadan edemedik) İstiklal'e çıktık.. Yine el eleyiz.. Ama 19 Mayıs olduğu için TGB yürüyüşü var.. Biz de yürüyüşe katıldık biraz; ama sabahtan beri yürüdüğümüzden çok yorulduk.. Ayrıca "Mustrafa Kemal'in askerleriyiz" diye bağırarak yürümek hiç hoşuma gitmedi.. Mustafa Kemal'in askeri olmak benim ne haddime.. Sözde kalacak lafları hiç söylememeyi tercih ederim... 

Arada dinlenmek için Sugar Cafeye gittik.. Sugar Cafeye de ilk defa gittim. Sessiz sakin pek kimse yoktu.. Garsonlar ise yakışıklıydı :) Küçük bir yer.. Üst katta genelde sevgilisiyle yiyişmek isteyenler oturuyor sanırım.. Çünkü tek öpüşmeyen çift bizdik.. Utandık biz de öpüştük.. Neredeyse üstümüzde yoksa siz sevgili değil misiniz, neden öpüşemiyorsunuz şeklinde bir toplumsal baskı oluştu :) O derece rahat bir yer.. Neden millet burada öpüşüyor diye sorduğum sevgilim şöyle cevap verdi: Herkesin bizim gibi evi yok ki... Sanırım haklıydı..

İstiklalde iki erkeğin el ele yürümesine gelince.. Şunu hatırlıyorum orta yaşlı iri yapılı bir adam karşıdan bize bakıyor.. Gözleri benim yüzümden başladı, aşağıya indi.. Tutuştuğumuz ellere geldi sonra da sevgilimin yüzüne doğru çıktı.. Ve hala çok şaşkın.. Sanırım aklından o an şunlar geçti: "Bu erkek, eee bu da erkek el ele tutuşmuşlar.. Bu nasıl olur ki?" Sanırım çok fazla saklanıyoruz.. Ya da biz çok fazla açık ediyoruz bilmiyorum artık... Sonuç olarak bakışlar dışında hiçbir davranışa maruz kalmadık.. Ama millet gözleriyle yedi bitirdi zaten.. Bu arada beni bilen bilir klasik giyinen birisiyim.. Sevgilim ise marjinal giyinmeyi seviyor.. O gün ise kollarından pelerinleri sarkan bir tişört giymişti.. Tüm gün pelerinleri uçuşsun diye uğraştı kıyamam :) 
DipNot: Bu günün akşamı da var.. Bir sürü ilkle dolu olan.. Anlatacağım..

27 yorum :

  • kaytan bıyık dedi ki...

    aaaaa tirbiyesizler istanbula ahlaksızca yeni adetler getiriyorlar taşlayın:P

    demir hindiyi ben de yeniiçtim daha iki hafta önce güzel yapıyorlar orda.

  • çilekligay dedi ki...

    Nasıl heteroseksüel çiftler gözümüze soka soka sokakta,parkta el ele tutuşup,öpüşüp sevişiyorsa bizim de yapmamız gerekir. Onların yaptığı ne kadar insani ise bizimki de öyle. Sonuçta hırsızlık,cinayet,tecavüz gibi bir suç işlemiyoruz ki saklı yapalım. Asıl saklanırsak bunun bir suç gibi görünmesine sebep olur, heteroseksist düşünceyi desteklemiş oluruz. Giyelim pelerinlerimizi ve sevgilimizle el ele, kol kola istanbul'u, dünyayı dolaşalım. Bakışlar konusuna gelince ben bana bakan olursa hep utanır başka yere bakardım eskiden. Ama artık ben de aynen onlara dik dik bakıyorum. Bu şekilde bunun nasıl birşey olduğunu anlayabilirler belki de.

  • Adsız dedi ki...

    o gunun akşamını ayrıca merak ediyorum :) :)

    okuduğumda ilk güldüğüm yüzümdeki tebessümün sebebi " Bu arada çocuklara martılara atmaları için o kadar çok simit alınıyor ki çocuklar bir müddet sonra sıkılıyorlar ve simitleri bütün bütün atmaya başlıyorlar.. " cümlesi oldu bu bni bayağı güldürdü..

    Ayrıca tebrik ederim bnce en güzelini yapmışsınız el ele ne güzelll :)

    Ama bn senin yerinde olsam bana öyle davranan amcadan hiçbirsey almazdım hazırladıktan snra neyse kalsın der çıkardım ( bana öyle davrancakta bnde altta kalacam haaa ?)

    Sugar cafeyide bak yeni duydum merk ettim şimdi :D

  • BiGay dedi ki...

    kaytancığım o zaman bir daha ki gelişimizde ısmarlıyorsun demir hindiyi :)

    bir de taşlama konusuna hiç girmeyelim, yoksa çocuklarına tecavüz edenlerden başlarım ben :(

    şaka yaptığının farkındayım ama pedofili den çok şikayetçiyim yazmadan geçemedim..

  • BiGay dedi ki...

    Adsızım :) Durumu anlatıyorum.. Biz vapurun arkasında tam ortada duruyoruz... İki tarafımızda da babalar ve çocukları var.. Çocuklar 3-4 yaşlarında.. Simitler bir torba dolusu 5-6 tane alınmış.. Sanki martılar canavar.. Neyse vapur varış çizgisine vardı varacak ama çocuklar bitiremiyorlar simitleri.. Eee ne olacak sonuna doğru bir baktım ki çocuk son 3 simidi bütün bütün attı :) Eee aç gözlü babanın çaresiz oğlu işte :)

    Neyse güldürdüysem biraz ne mutlu bana.. Ayrıca o adamdan bişi almamak konusunda haklısın ama o an nutkumuz tutuldu sanırım.. Oldukça insan gibi davrandık kendisine..

    Akşamında seni o kadar davet ettik gelmedin kuzum ;)

  • BiGay dedi ki...

    çileklim hak veriyorum sana.. saklandıkça heteroseksit düşünceye destek oluyoruz.. Sayın Milk'in "lütfen görünür olun, saklanmayın, saklandıkça yer altına itiliyorsunuz" çağrısını şimdilerde daha iyi anlıyorum...

    Bakma konusuna gelince de onlar bakmasını önemsememek gerektiğini düşünüyorum.. Önem verdikçe kendilerini bişi sanabilirler... Sen doğalsan doğal davranmaya devam etmelisin bence..

  • Adsız dedi ki...

    Kuzum yakin saol kosarak gelmem mi saniyosun :) :) :)

    Ac gozlu babanin cagresiz cocuklari :) o ani gormek isterdim :) :)

  • Bir Gay dedi ki...

    Sanırım dünya üzerinde martı gibi balıkçıl bir kuşu hamur işine alıştırabilen bizden başka bir millet yoktur :))

    Tünelden her geçişimde hep aynı şeyi düşünürüm. Fransızlar burayı 1890 yılında yapmış. istanbul onların elinde olsaydı kimbilir geçen bu 120 senede daha neler yapılabilirdi bu güzel şehir için..

  • Depresif Ayu dedi ki...

    Çok hoş bir gün geçirmişsiniz, ne güzel... O yasemin çaylarına bakıp bakıp almamıştım ama çok merak etmiştim tadını bir yandan. Normal çay dışında sıcak içecek pek içmediğim için sanırım.

  • Sean Ian dedi ki...

    İstanbul'a gidemeyen bir ben kaldım galiba :( neyse sizin adınıza sevindim evet gereğinden fazla gizlendiğimiz kanısındayım. :) O kadar saklanmaya gerek yok bence...

  • BiGay dedi ki...

    Bir Gayciğim hayvanları beslemek güzel bir iş ama keşke hayvan haklarına da sahip çıksak ve işkence edene hakkettiği cezayı verebilsek.. Yunus parklarına olan ilgiyi azaltabilsek.. vb..

    Metro İstanbul'un en büyük eksiği.. Pek giderilebilecek gibi de durmuyor.. Ancak yer üstünden bişiler yapmaya çalışıyoruz ama hiçbirisi metronun yerini tutamaz..

  • BiGay dedi ki...

    Ayucuğum tadı çok farklı değil.. Yeşil çay gibi bir tadı var.. sadece görsel bir şölen sunuyor insana.. denemeni tavsiye ederim.. İstersen gel bende bir tane daha var.. sana yaparım onu :)

    bu arada telefon tavsiyen için teşekkür edemedim kusura bakma anacım.. thenks ;)

  • BiGay dedi ki...

    Seancım Harvey Milk'in o sloganı beni her zaman çok etkilemiştir. Ne zaman ki gayler ortaya çıktı o zaman homofobide arttı ama aynı zamanda gayler saygı görmeye de başladı.. Sonuç olarak iki erkeğin el ele yürümesi bu kadar büyütülecek bir olay olmamalı ama ben bile büyütüyorum görüldüğü gibi..

  • O Gay; Ben de... dedi ki...

    10 torba alsınlar doğaya salındıklarında "simitler yani lol torbalar diil" her halükarda birilerinin karnına gidecek martı - balık - karınca vs bunun karşısında simitçi de kazanmış olacak her iki tarafta kârlı yani :)

    75 tl hamam mı olur çöşşş 3 tl lik dururken :D

    istanbul da gittiğim ilk gay cafe dir sugar cafe (sankim başkasına gitmişim gibi ahaha), kapısının tepesinde güzel bir gökkuşağı bayrağı vardır

    incir reçelini çok severim "evde yapılanı" görüntüsü de tadı da pek hoştur :)

  • BiGay dedi ki...

    simitçinin kazanmasına bişi demem tabii.. ama simit ile yardım severlik olmaz bence.. balıkları tüketmeyelim de kuşlarda doğalarında olduğu gibi balık avlayarak beslensinler... benim dikkat çektiğim nokta aç gözlülük sadece...

    ama 3 liraya da hamam yoktur canım.. ayrıca hamama giriş ücreti o, eğer masajdır, o dur budur istersen 250 liraya kadar çıkıyordu ücret :)

    O bayrak hala duruyor.. içi çok değişmiş.. tekrardan açılış yapmışlar.. nisan ayında.. yeni bir yer dizayn etmişler.. hoş olmuş tekrar gitmek zorundasın yani.. adı bile değişmiş.. artık adı Sugar&Spicy Bistro Bar gibin bişi olmuş..

  • Bir Gay dedi ki...

    Can Yücel bir şiirinde 'Martılar ki sokak çocuklarıdır denizin..' demişti..

    İstanbul'un en güzel sokaklarında 'Çilek' tadında bir gün geçirmişsiniz..
    Sizin adınıza çok sevindim.. umarım her gününüz böyle güzel geçer ;)

  • Bir Gay dedi ki...

    Bloglar arasında dolaşırken farkettim ki minik detaylara takılıp konunun genelini gözden kaçırmışım :)
    Yukarıdaki yorumum o yüzden bu kadar geç geldi :))

  • Bir Gay dedi ki...

    Hep dikkatli bir blog okuyucusu olduğumu düşünürdüm ama maymun olduğumu hiç düşünmemiştim :)))

  • BiGay dedi ki...

    Haehaehae :) Orası öyle tabii ama sadece yıkanmak için hamama gitmem sanırım.. Ailemde hamam kültürü olmadıgından sanırım :)

    Bu arada senden fanteziyi devam ettirme hakkında bir yazı bekliyoruz o zaman ;)

Yorum Gönder

Etiketler

1 Aralık ( 1 ) 16 lığın hikayesi ( 1 ) 20. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 4 ) 2013 ( 1 ) 2015 Seçim Sonuçları ( 1 ) 2015 Seçimleri ( 2 ) 21 Aralık 2012 ( 1 ) 21. LGBTT Onur Haftası Etkinlikleri ( 3 ) 22. Onur Haftası Etkinlikleri ( 2 ) 23. LGBTİ Onur Haftası ( 1 ) 29 Ekim ( 1 ) 3.İzmir Onur Yürüyüşü ( 1 ) 5 yıldız ( 1 ) A ( 1 ) ABD ( 1 ) Abdullah Ağa Yalısı ( 1 ) Abi ( 1 ) Abla ( 1 ) Absürt Komedi ( 3 ) ABU TV Song Festival ( 1 ) Acemi Gay ( 1 ) Açaili ( 1 ) Açıldıkça Açılmak ( 6 ) Açılmak ( 2 ) Adaçayı ( 1 ) Adalet ( 1 ) Adalet Sarayı ( 1 ) Affetmek ( 2 ) Ağlamak ( 3 ) Ahlak ( 1 ) Ahmed Arif ( 1 ) Ahmet Davutoğlu ( 1 ) Ahmet Hakan ( 2 ) Ahmet Hemdi Tanpınar ( 1 ) Ahmet Kaya ( 2 ) Ahmet Sami Özbudak ( 1 ) Ahmet Tulgar ( 2 ) Ahşap Ev ( 1 ) AIDS ( 1 ) Aile ve Sevgili ( 2 ) Aile Yanına Taşınmak ( 1 ) Aileye Açılmak ( 6 ) Akasya Durağı ( 1 ) Akmerkez ( 1 ) AKP ( 8 ) Aktif Olmak Nedir ( 3 ) Aktif Pasif Sorunsalı ( 4 ) Aldatma ( 1 ) Aldatmak ( 1 ) Ali ile Ramazan ( 1 ) Ali Poyrazoğlu ( 1 ) Allah ( 1 ) Alsancak ( 1 ) Alsancak Barlar ( 1 ) Alternatif Cezalar ( 1 ) Alternetif Kutlama ( 1 ) Amca ( 1 ) Anal İlişki ( 4 ) Anal Sex ( 4 ) Anal Temizlik ( 2 ) Anayasada Eşitlik ( 1 ) Anı ( 4 ) Anıl T ( 1 ) Anket ( 1 ) Anne Ben araba kullanıyorum ( 1 ) Anne beni evlendiriyorlar ( 2 ) Anne benim reytingimi silmişler ( 1 ) Annem ( 3 ) Antoine de Saint Exupéry ( 1 ) Anüs Kaşıntısı ( 1 ) AP ( 1 ) AP Olmak ( 1 ) APA ( 1 ) Apple ( 1 ) Araba Kullanmak ( 1 ) Arda Kural ( 1 ) Arkadaşlık ( 6 ) Artemis Yayınları ( 1 ) Arzulamak ( 1 ) Asgar Ferhadi ( 1 ) Asker Gay Hikayeleri ( 10 ) Asker olmak istemiyorum ( 10 ) Asker Sex ( 10 ) Askerde Rahat Etmenin Sırları ( 2 ) Askerlik ( 12 ) Askerlik Anıları ( 5 ) Asya Pasifik Yayın Grubu ( 1 ) Aşık Olmak ( 3 ) Aşk ( 23 ) Aşk Acısı ( 9 ) Aşk Avcısıyım ( 3 ) aşk kanunları ( 1 ) Aşk Meşk ( 3 ) Aşk varsa yaşamak sextir ( 4 ) Aşk yeniden ( 1 ) Aşkın Tekil Hali ( 2 ) Atatürk ( 1 ) Ateist ( 1 ) Ateizm ( 1 ) Attila İlhan ( 2 ) Avcılar ( 1 ) avea ( 1 ) Avrupa ( 1 ) Ay Karanlık ( 1 ) Ayrılık ( 1 ) Ayşe Arman ( 9 ) Ayşe Kulin ( 4 ) Babalar ve Gayler ( 10 ) Babam ( 3 ) Babanın Gay Oğlunu Kabul Etmesi ( 2 ) Bacak Arasından Türkiye ( 1 ) Bağırsak Paraziti ( 1 ) Bahar Geldi ( 2 ) Bal ( 1 ) Bal Oğlan ( 1 ) Bal Reklamları ( 3 ) Balck Mirror ( 1 ) Baskı ( 3 ) Başarının Statüsü ( 2 ) Başbakan ( 3 ) Beauty ( 1 ) Bedelli Askerlik ( 4 ) Beni Bulun ( 1 ) Benim Çocuğum ( 2 ) Beşiktaş ( 3 ) Beyaz Çay ( 2 ) Beyaz Peynir ( 1 ) Bi'adam ( 1 ) BiGay'in Hikayesi ( 2 ) Bikomoko ( 1 ) Bilendır ( 1 ) Bilinçli Tüketim ( 4 ) Bimer ( 3 ) Bir Gay ( 1 ) Bir gay'in askerlik anıları ( 1 ) Bir Ömür Dediğin ( 1 ) Birbirimize ( 1 ) Biseksüellik ( 3 ) Biseksüellikten Vazgeçiş ( 1 ) Black Cat ( 1 ) Black Mirror ( 1 ) Blog Engelleme ( 1 ) Blog Teması ( 1 ) Blog Yazmak ( 10 ) Blogger Buluşması ( 11 ) Blow Job ( 1 ) Bodrum ( 1 ) Bora'nın Kitabı ( 1 ) Bornoz ( 2 ) Boş İnsanlar ( 2 ) Boş Kitaplar ( 1 ) Boşanma ( 1 ) Boyacı ( 1 ) Börek ( 1 ) Brad Rowe ( 1 ) Budizm ( 1 ) Buhar Odası ( 1 ) Bullying ( 1 ) Burak Gezer ( 1 ) Burak Serdar Şanal ( 1 ) Buz Odası ( 1 ) Bülent Ersoy ( 1 ) C.R.A.Z.Y. ( 1 ) Cağaloğlu Hamamı ( 1 ) Cameron ( 1 ) Camiide Aşk ( 1 ) Can Yayınları ( 1 ) Can Yılmaz ( 1 ) Canka Kuir ( 1 ) Cansın ( 1 ) Cansın ile ilk buluşma ( 1 ) Cehalet ( 1 ) Cehennem ( 1 ) Celp Dönemi ( 4 ) Cem Yılmaz ( 1 ) Cennet ( 1 ) Ceza ( 1 ) Chal Chene ( 1 ) CHP ( 1 ) Cinsel Yönelim ( 2 ) Cinsellik ( 1 ) Cinsiyet Değiştirme ( 1 ) Cinsiyetsizlik Düşüncesi ( 1 ) Come Out ( 13 ) Coming Out for Family ( 2 ) Couple ( 1 ) Cumhuriyet ( 1 ) Çağan Irmak ( 1 ) Çalışkanlık ( 1 ) Çay ( 2 ) Çaykur ( 1 ) Çengelköy ( 1 ) Çevre Bilinci ( 1 ) Çıplak ( 1 ) Çiçekler ( 1 ) Çilekli Gay ( 2 ) Çocuk ( 1 ) Çocuk Yetiştirmek ( 1 ) Çocuklar ve Canavarları ( 1 ) Çocukların Büyük Oyunları ( 2 ) Çocukluk ( 3 ) Çok yönlüyüm ( 1 ) Çopstiks Kullanmak ( 1 ) Çürük Raporu ( 4 ) David Dumortier ( 1 ) Death Note ( 1 ) Dedemin İnsanları ( 1 ) Demokrasi ( 1 ) Denemeler ( 2 ) Deniz ( 2 ) Deprem ( 1 ) Depresif Ayu ( 1 ) Depresif Gay ( 1 ) Depresifim ( 1 ) Dergi ( 1 ) Dermatolog ( 1 ) Ders Çalışma Taktikleri ( 1 ) Dershane ( 4 ) Devlet ( 1 ) Devlet Bahçeli ( 1 ) Devrim Ayetleri ( 1 ) Dialogue In The Dark ( 1 ) Dick ( 1 ) Din ( 6 ) Dini Öğrenme ( 2 ) Diren Gezi Parkı ( 5 ) Direnen Gençler ( 2 ) Diş Çekimi Sonrası Yaşananlar ( 1 ) Diş Fırçalama ( 2 ) Dİş Sağlığı ( 1 ) Diyanet İşleri Başkanlığı ( 1 ) Dizi Oyuncaları ( 1 ) DNS Ayarı Değiştir ( 1 ) Doğa ( 1 ) Doğadan ( 1 ) Doğum Günü ( 2 ) Doğuş ( 1 ) Doktor ( 1 ) Doktor Jivago ( 1 ) Domates ( 1 ) Domates Saklamak ( 1 ) Domatesin Faydaları ( 2 ) Dora'ya Ağıt ( 1 ) Dorothy Martin ( 1 ) Dostlar ( 2 ) Durex ( 1 ) Durum Tespiti ( 1 ) Duş ( 2 ) Duşta bebek yağı bocalamak ( 1 ) Duygusal İbne ( 2 ) Dünya Göz ( 1 ) Dünya Üleklerinde Eşcinsel Askerlik ( 2 ) E Güncenin Güzellikleri ( 1 ) Eczane ( 1 ) Edebiyat ( 1 ) Efemine Erkek ( 5 ) Eflatoon ( 1 ) Eğitim ( 9 ) Eğitim Fakülteleri ( 2 ) Eğlencenin Dibine Vurmak ( 1 ) Ekin ile Emrullah ( 1 ) Ekmek ( 1 ) Elektrik ( 1 ) Eleştiriler ( 11 ) Emel Sayın ( 1 ) Emirgan Sütiş ( 1 ) Emlak Terörü ( 1 ) Empati Kurmak ( 2 ) Enerji ( 1 ) Engelli Site ( 1 ) Ensest ( 1 ) Erdem ( 1 ) Erdemli Yaşam ( 1 ) Eren Erdem ( 1 ) Erkek Erkeğe ( 1 ) Erkekte Genital Siğil ( 1 ) Eski kız arkadaşın ve annesi ( 2 ) esobeso ( 2 ) Estetik İhtiyaçlar ( 1 ) Eş Cinsel Edebiyat ( 4 ) Eşcinsel Evlilik ( 4 ) Eşcinsel Olma Yolunda Emin Adımlar ( 4 ) Eşcinselliği çağrıştıran şakalar ( 1 ) Eşcinselliğin Tedavisi ( 3 ) Etiler ( 2 ) Etkinlik ( 1 ) Eurovision ( 2 ) Ev Kiralama ( 4 ) Ev Oğlanı ( 6 ) Ev Pansiyonları ( 1 ) Evimiz ( 1 ) Evlenme Baskısı ( 2 ) evrene mesaj ( 1 ) Fanteziler ( 1 ) Fareler ve İnsanlar ( 1 ) Farklılıklarla Dalga Geçme Hastalığı ( 1 ) Fe ( 1 ) Femen Örgütü ( 1 ) Feminen Davranmak ( 6 ) Feraye Sünev Çokgürses ( 1 ) Ferzan Özpetek ( 4 ) Fetih 1453 ( 1 ) Filitre Kahve ( 1 ) Film ( 9 ) Fotoğraflar ( 1 ) Fransa ( 1 ) Fransız Sokağı ( 1 ) Franz Kafka ( 1 ) Frigo ( 1 ) Full Aktif ( 3 ) Futbol ve Gay ( 2 ) Futbolcular neden kalça okşuyorlar ( 1 ) Gabile ( 3 ) Ganimedeski ( 1 ) Garson ( 1 ) Gay ( 28 ) Gay Asker ( 8 ) gay aşk ( 6 ) Gay Bar ( 3 ) Gay Dergi ( 1 ) Gay Hayvanlar ( 1 ) Gay Hikaye ( 22 ) Gay Kültür ( 6 ) Gay Mahalle Baskısı ( 3 ) Gay Not Defteri ( 2 ) Gay Olmak ( 24 ) Gay Panda ( 1 ) Gay Pride ( 14 ) Gay Rights ( 7 ) Gay Sex ( 14 ) Gay Sex Hikayesi ( 7 ) Gay Tatil ( 1 ) Gay Temalı Filmler ( 1 ) Gay ve Bilim ( 2 ) Gay ve Hayat ( 9 ) Gay ve Lezbiyen ele ele ( 2 ) Gayler Kime Verdi ( 1 ) GayMag ( 2 ) Gayrettepe Metro ( 1 ) Gaz Bombası ( 1 ) Genel Cerrah ( 1 ) Gerçekler ( 1 ) Gergedan Mevsimi ( 1 ) Geylesof ( 1 ) Gezi Parkı ( 5 ) Gizli Anların Yolcusu ( 3 ) Gone Girl ( 1 ) Gökçe ( 1 ) Görme Engelli ( 1 ) Görünür Olma Korkusu ( 2 ) Grinder ( 1 ) Grup Sex ( 5 ) Gün Işığı ( 1 ) Günah ( 2 ) Günah Çıkarma ( 1 ) Gündem ( 2 ) Gündüz Erkek Gece Kadın ( 1 ) Günlük Ayracı ( 1 ) güzel kokan çocuk ( 2 ) Güzellik ( 1 ) GZone ( 11 ) Haberler ( 1 ) Hacettepe Üniversitesi ( 1 ) Halam ( 1 ) Hamamcı teyze ( 1 ) Hamamda Sex ( 4 ) Hangi Ahlak ( 1 ) Hangimiz Yapmıyoruz Ki ( 1 ) Haplo ( 1 ) Harvey Milk ( 1 ) Hatalar ( 1 ) Hatıralar ( 1 ) Havalar ( 1 ) Havuç ( 1 ) Havuz ( 1 ) Hayal Kırıkları ( 1 ) Hayat AVM ( 2 ) Hayat ve Gaylık ( 38 ) Hayata Dair ( 5 ) Hayrettin Karaman ( 1 ) Hayvanlar ( 2 ) HDP ( 3 ) Hepimiz Pipimiz İçin ( 1 ) Heteroseksüel ( 4 ) Heteroseksüel Bir Erkeğe Açılmak ( 1 ) Heteroseksüel İlişki ( 1 ) Heteroseksüel Yorumları ( 2 ) Heteroseksüellik ile Homoseksüellik ( 3 ) Heyecan ( 1 ) Hikaye ( 8 ) Hilbert ( 1 ) Hisar'dan Ahmet ( 1 ) Hitap ( 1 ) Hiv ( 1 ) Hiv Pozitif ( 1 ) Holden Nowell ( 1 ) Holiday ( 1 ) Homofobi ( 6 ) Homorexia ( 1 ) Hormonlu Domates Ödülleri ( 2 ) Hornet ( 1 ) Hoşgörü ( 2 ) Hörbi ( 1 ) HPV ( 1 ) Human Rights ( 1 ) Hükümet ( 1 ) Hürriyet ( 1 ) Hürriyet Cumartesi ( 1 ) Hüseyin Kıyar ( 1 ) IŞİD ( 1 ) İbne ( 2 ) İbrahim Şahin ( 1 ) İçimizdeki Şeytan ( 1 ) İçinde Yaşadığım Deri ( 1 ) İçinizdeki Gay ( 2 ) İdam ( 1 ) İETT ( 1 ) İfade verdim ( 1 ) İKEA ( 1 ) İkna odası ( 1 ) İletişim Yayınları ( 1 ) İlgiç bir tanışma ( 2 ) İlişki ( 1 ) İlk arabam ( 1 ) ilk aşk ( 2 ) İlk Cinsel Hayaller ( 1 ) ilk defa bir insandan nefret ettim ( 1 ) İlk Oral Seks Hikayesi ( 2 ) İlk terkediliş ( 1 ) İnce Ses ( 1 ) İncir reçeli ( 1 ) İneklik ( 1 ) İngiliz ( 2 ) İngiltere ( 1 ) İnsan Ruhu ( 3 ) İnsanlık ( 4 ) İnternet üzerinden alışveriş ( 1 ) İntihar ( 1 ) İran ( 1 ) İrfan ( 1 ) İrfan Geleneği ( 1 ) İsim Gerçeği ( 1 ) İskender Pala ( 1 ) İsmail YK ( 1 ) İstanbul ( 13 ) İstanbul Üniversitesi ( 1 ) İstanbul'dan Hikayeler ( 2 ) İstiklal ( 1 ) İş Bankası ( 1 ) İşkenceci Çocuklar ( 1 ) İşlenmiş Et ( 1 ) İyi Hayat ( 2 ) İzmir ( 10 ) İzmir Dindarlığı ( 1 ) İzmir Diş Hastahanesi ( 1 ) İzmirdeki o gay ( 2 ) İzzet Yıldızhan ( 1 ) Jinekolog ( 1 ) Jinekoloji ( 1 ) Kaan Arer ( 19 ) Kaan Arter ( 1 ) Kadın ( 2 ) Kadına Şiddet ( 2 ) Kadınları Tatmin Etmek ( 1 ) Kadınların Boşalması ( 1 ) Kadınsı Asker ( 2 ) Kafede bacak bacağa sarılmak ( 1 ) Kahvaltı ( 5 ) Kahve Sefası ( 2 ) Kan ( 1 ) Kanal D ( 1 ) Kanatlarım Var Ruhumda ( 1 ) Kanser Hastalığı ( 1 ) Kaos GL ( 2 ) Kapalı Çarşı ( 1 ) Kapı Yayınları ( 1 ) Kapitalizm ( 2 ) Karaburun ( 1 ) Karakola düştüm ( 1 ) Karanlıkta Diyalog ( 1 ) Karanlıkta Seks ( 2 ) Karlşkan Komşu ( 1 ) Kaslı Erkekler ( 1 ) Kayahan ( 1 ) Kayganlaştıcı Jel ( 1 ) Kaymak ( 1 ) Kebap Yemek ( 2 ) Kedi ( 1 ) Kendini bilmek ( 1 ) Keşanlı Ali Destanı ( 1 ) Kırmızı Masa ( 1 ) Kısa Süreli ilişkiler ( 1 ) Kıskançlık ( 1 ) Kış Uykusu ( 1 ) Kıyamet ( 1 ) Kibarlık ( 1 ) Kim bilir daha ne adamlar seveceğim ( 2 ) Kinsey Skalası ( 1 ) Kişisel Gelişim ( 1 ) Kitap ( 12 ) Koalisyon ( 1 ) Koalisyon Anketi ( 1 ) Kobani ( 1 ) koku ( 1 ) Kol Böreği ( 1 ) Komedi ( 2 ) Komşuluk hakları ( 1 ) Komşunun Meraklısı ( 1 ) Kondom ( 1 ) Kontrollü Açılma ( 8 ) Konuşma Korkusu ( 1 ) Konuşulamayanlar ( 1 ) Koro ( 1 ) Koterijasyon ( 1 ) Koy ( 1 ) Köpekler ve Gayler ( 1 ) Kör ( 1 ) Köşe Yazısı ( 3 ) KPSS ( 2 ) Kredi Kartı Kullanımı ( 1 ) Kum ( 1 ) Kur'an ( 1 ) Kurban Bayramı ( 3 ) Kuru İncir ( 1 ) Kuşburnu ( 1 ) Kutlama Mektubu ( 1 ) Kuzum ( 3 ) Kuzum yok artık ( 1 ) Küçük Prens ( 1 ) Kültür ( 2 ) Kürk Mantolu Madonna ( 2 ) Kürt ( 1 ) Kürtaj ( 1 ) Kürtajın Sosyolojik Sonuçları ( 1 ) Lambda İstanbul ( 1 ) Lamdaİstanbul ( 2 ) Lamy Dolma Kalem ( 1 ) Lavman ( 2 ) Leithy Cat ( 1 ) Les Amours Imaginaires ( 1 ) Lezbiyenlerde Aktif Pasif Roller ( 1 ) Lezbiyenlik ( 1 ) LGBT Partisi ( 2 ) LGBTİ Aktivizmi ( 2 ) Liberalizm ( 1 ) Libido ( 1 ) Liderlik ( 1 ) Limon ( 1 ) Lipton ( 1 ) Lise ( 1 ) Liseli LGBT ( 1 ) Luke Kirby ( 1 ) Lut Kavmi ( 1 ) LYS ( 1 ) Magazin ( 1 ) Mambo Italiano ( 1 ) Manga ( 1 ) Mangal ( 2 ) Mario Benedetti ( 1 ) Marjinal Kezban ( 2 ) Martı Yayınları ( 2 ) Master Tezi ( 1 ) Masturi Kabare ( 1 ) Mastürbasyon ( 1 ) Mastürbasyonu Öğrenmek ( 1 ) Masum Değiliz ( 1 ) Matematik ( 3 ) MEB ( 2 ) Medeniyet ( 3 ) Mehmet Görmez ( 1 ) Mektup ( 1 ) Melek Tozu ( 1 ) Memur Atamaları ( 1 ) Meral Okay ( 1 ) Meyve Bahçeleri ( 2 ) Meyve Çayları ( 1 ) Meyveli Pasta ( 1 ) MHP ( 4 ) Mısır Çarşısı ( 1 ) Milli Eğitim Bakanlığı ( 2 ) Milliyet Gazetesi ( 1 ) Mim ( 10 ) Misalli Büyük Türkçe Sözlük ( 1 ) Miss Tiffany ( 1 ) Mobbing ( 1 ) Moda ( 3 ) Monica Bellucci ( 1 ) Montaigne ( 1 ) Montu Merid Müzik Doktorluğu ( 1 ) Mood ( 1 ) Mor Menekşe ( 1 ) Muhalefet Bilinci ( 1 ) Muhteşem Misafir ( 1 ) Murat Renay ( 2 ) Mutlu Etmenin Yolları ( 1 ) Mutlu Olmanın Yolları ( 1 ) Mutluluk ( 9 ) Müjdat Gezen ( 1 ) Müzik ( 1 ) Müzik Profesörlüğü ( 1 ) My Own Private Idaho ( 1 ) Nane ( 1 ) Nazım Hikmet ( 1 ) Ne adamlar sevdim beni alıştırıp kaçan ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni kandıran ( 1 ) Ne Adamlar sevdim beni yarı yolda bırakan ( 1 ) Neden Eşcinselim ( 3 ) Neden Şirince ( 1 ) Nerede O Eski Bayramlar ( 1 ) Neşet Ertaş ( 1 ) Nick Smorty ( 1 ) Nihat Doğan ( 1 ) Nil Karaibrahimgil ( 2 ) Noel Baba ( 2 ) O Gay; Ben de ( 5 ) Odtülü ( 3 ) OECD ( 2 ) OK ( 1 ) Okan Bayülgen ( 2 ) Okşama ( 1 ) Okulda LGBTİ ( 2 ) Okur Yorumu ( 1 ) Omlet ( 2 ) one girl two boy ( 7 ) Operadaki Kazulet ( 2 ) Oral Seksin Detayları ( 2 ) Oral Sex ( 2 ) Orhan Pamuk ( 1 ) Ortaköy ( 2 ) Ortaokul ( 1 ) Osmanlıca ( 1 ) Otel ( 2 ) Ozan Güven ( 1 ) Ödül aldım ( 1 ) Ödül verdim ( 1 ) Öğlen Yemeği ( 2 ) Öğrenmek ( 1 ) Öğretmen ( 3 ) Öğretmenlik ( 5 ) Ölüm ( 5 ) Ömer Hayyam ( 2 ) Ön Sevişme ( 2 ) öpüşme ( 1 ) Örtünmek ( 1 ) Övülme Hastalığı ( 1 ) Öykü ( 2 ) Özbilgi ( 1 ) Özdeğerlendirme ( 1 ) Özet Düşüncelerim ( 20 ) Özgecan Aslan ( 1 ) Özgür Bolat ( 1 ) Özgüven ( 2 ) Özlü Söz ( 1 ) P ( 1 ) Paganizm ( 1 ) Panseksüel ( 1 ) Panseksüelizm ( 1 ) Pansiyon ( 1 ) Papa ( 1 ) Pasif Olmak Nedir ( 3 ) Patrick ( 1 ) Patron ( 1 ) Paulo Coelho ( 1 ) Pedagog ( 1 ) Pembe Otobüs ( 1 ) Pembe Tezkere ( 4 ) Penis ( 3 ) Penis Keşfi ( 4 ) Pepee ( 2 ) Perihan Mağden ( 1 ) Pet Shop ( 1 ) PISA ( 1 ) Piknik ( 3 ) Pistis ( 3 ) Pişmanlık ( 1 ) Planet Romeo ( 2 ) Polis Şidddeti ( 1 ) Poliseksüel ( 1 ) Politika ( 1 ) Polyana Gay ( 1 ) Pomoseksüel ( 1 ) Pozitif Ayrımcılık ( 1 ) Profesör ( 2 ) Psikiyatrist ( 2 ) Pudra Tozu ( 2 ) Püf Noktalar ( 1 ) Rahatlamak ( 1 ) RDM ( 3 ) Rehber ( 1 ) Reklam ( 1 ) Renato Ferreira ( 1 ) Resmi Geçit Törenleri ( 1 ) Resmi İsim ( 1 ) Reytingler ( 1 ) Riyakarlık ( 5 ) romantizm ( 1 ) Romeo ( 2 ) Romeo ve Juliet ( 1 ) Romeo ve Julio ( 1 ) Röportaj ( 13 ) Rüya ( 3 ) Sabahattin Ali ( 2 ) Sabır ( 1 ) Sadakat ( 1 ) sadece aktifim ( 4 ) sadece pasifim ( 4 ) Sağlık ( 1 ) Sağlıklı Beslenme ( 2 ) Salata ( 1 ) Samimiyet ( 4 ) Samsung Note2 ( 1 ) Samsung S3 ( 1 ) Sanat ( 1 ) Sansür ( 1 ) Sapyoseksüel ( 1 ) Sarışın Çocuk ( 1 ) Saunada Sex ( 2 ) Savaş Dinçel ( 1 ) Savcı ( 1 ) SBS ( 2 ) Seçim Anketleri ( 2 ) Seks ( 10 ) Seksenler ( 1 ) Seksin Tanımı ( 1 ) Selahattin Demirtaş ( 2 ) Ses değişiminden sonrası ( 1 ) Sesin Acısı ( 2 ) Sesin Büyüsü ( 1 ) Sesin İyileşmesi ( 1 ) Sessiz Anlaşma ( 1 ) Sessiz Cennet ( 1 ) Sevdalarım ( 2 ) Sevdiğim Çocuk ( 2 ) Sevgil ( 1 ) Sevgililer Günü ( 1 ) Sevgilim ( 12 ) Sevgiliyle El Ele Yürümek ( 10 ) Sevginin İletişimi ( 3 ) Sevinç Pastahanesi ( 2 ) Sevişme Çeşitleri ( 2 ) Sevişmek ( 10 ) Sevmek ( 2 ) Sex ( 9 ) Sexy iç giyim ( 1 ) Sezen Aksu ( 4 ) Sezenli Yıllar ( 1 ) Shakespeare ve Domates ( 1 ) Shelter ( 1 ) Sıcak ( 1 ) Sinema ( 1 ) Siyaset ( 7 ) Sloganlar ( 1 ) Sofra ( 1 ) Sokak Çocukları ( 1 ) Sokak Çocukları İçin Elele ( 1 ) Sosyal Sorumluluk ( 1 ) Sosyalizm ( 1 ) Sosyolojik Sonuçlar ( 2 ) Sosyoseksüel ( 1 ) Söylenmeyen ( 1 ) Sözlük ( 1 ) Spor ( 1 ) Steve Jobs ( 1 ) Stonewall Inn ( 1 ) Su ( 1 ) Su Böreği ( 1 ) Sugar Cafe ( 1 ) Sultan Ahmet Köftecisi ( 1 ) Sultan Ahmette Kahvaltı ( 1 ) Şafak Pavey ( 1 ) Şahane Misafir ( 2 ) Şahinlerin Hikayesi ( 1 ) Şair ( 1 ) Şarap ( 1 ) Şarkıların Fısıldadıkları ( 1 ) Şat Bar ( 2 ) Şehit ( 2 ) Şeker ( 1 ) Şeker Bayramı ( 1 ) Şeker Portakalı ( 2 ) Şeytan ( 1 ) Şiddet ( 1 ) Şiddetsizlik ( 1 ) Şiir ( 3 ) Şirince ( 1 ) Şirince Nasıl Bir Yer ( 1 ) Şizoşems ( 1 ) Taciz ( 2 ) Taciz Edilmek ( 2 ) Taksim ( 3 ) Tanıtım ( 2 ) Tanrı ( 1 ) Tarihçi Gay ( 1 ) Tarkan ( 1 ) Tartışma ( 1 ) tartışmayalım sevişelim ( 1 ) Tatil ( 1 ) Tatlı Kız ( 1 ) Tavsiye ( 1 ) TC ( 1 ) TDK ( 1 ) Tebligat ( 1 ) Tecavüz ( 2 ) Tek Tekçi Kazıkçıdır ( 1 ) Tek Yön ( 1 ) Tekila ( 1 ) Tembellik ( 2 ) Ten Paslanması ( 1 ) TEOG ( 1 ) Terör ( 2 ) Teyze ( 1 ) The New Normal ( 1 ) Thomas ( 1 ) TİB ( 1 ) Tiyatro ( 2 ) Top Oyunları ( 1 ) Toplum hastalığı ( 9 ) Torpil ( 1 ) Trans Birey ( 1 ) Trans Cinayeti ( 3 ) Trans Kadın ( 2 ) Transfobi ( 8 ) Transseksüel ( 6 ) Transseksüel Sex ( 3 ) Trevor Wright ( 1 ) TRT ( 1 ) TSK ( 4 ) ttnet ( 2 ) Turing ( 5 ) Turing Toplantıları ( 5 ) Tutku ( 1 ) tuvalette sex ( 3 ) Tüketim Çılgınlığı ( 2 ) Tünel ( 1 ) Türban ( 1 ) Türk Hamamı ( 2 ) Türk Olmak ( 1 ) Türkiye Sokak Çocukları Vakfı ( 1 ) Türkiyede Gay Olmak ( 1 ) Türkiyeden İletişime Engellendi ( 1 ) Türklerin Gayliğe Bakışı ( 1 ) TV8 ( 1 ) Ucube ( 1 ) Uç Uç Böceği ( 1 ) Ulus ( 2 ) undisclosed desires ( 1 ) Uniceff ( 1 ) Uzun Süreli İlişkiler ( 1 ) Üç Kadın ( 1 ) Üzgünüm ( 1 ) Üzülmek ( 3 ) Vajinafobi ( 1 ) Veda ( 1 ) Vegan ( 1 ) Veganizm ( 2 ) Veganizm Bir Spor Mudur ( 1 ) Veli ( 1 ) Versatile Blogger ( 2 ) Vicdani Ret ( 2 ) Vizyonsuluğun Farkında mısınız ( 1 ) Vücudu Keşfetme ( 1 ) wc sex ( 3 ) Work and Travel ( 1 ) Xavier Dolan ( 1 ) Y Kuşağı ( 1 ) Yaban Ağrı ( 2 ) Yaban Mersini ( 1 ) Yağma ( 1 ) Yakışıklılar ( 3 ) Yalan Dünya ( 1 ) Yalnızlık ( 1 ) Yanlış İlaç ( 1 ) Yaratıcılık ( 1 ) Yardım Severlik ( 1 ) Yaşlı Amcalar Şey Yapıyor ( 1 ) Yatak ( 1 ) Yatırım Yapmak ( 1 ) Yaz Geldi ( 1 ) Yaz Tatili ( 1 ) Yazar ( 1 ) Yemek ( 1 ) Yeni Bloggerlar ( 4 ) Yeni Normaller ( 1 ) Yeni Türkü ( 1 ) Yeni Yıldan Beklentiler ( 2 ) Yeşil Çay ( 2 ) Yetmez Ama Evet ( 1 ) YGS ( 2 ) Yılbaşı ( 1 ) Yıldız Tilbe ( 1 ) Yılmaz Erdoğan ( 1 ) Yılmaz Özdil ( 2 ) Yirmilik Dİş Çektirme ( 1 ) Yoğurt ( 1 ) Yolda el ele tutuşmak ( 3 ) Yorumlarım ( 1 ) Yönetmen Gay ( 1 ) Yunus Emre ( 3 ) Yunus Günce ( 1 ) Yusuf'un Hikayesi ( 9 ) Zeka ( 1 ) Zencefil ( 1 ) Zenne ( 2 ) Zerafet ( 1 ) Zeytin ( 1 ) Zina ( 1 )
 

©Copyright 2011 Kaan Arer | TNB